Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

2 σχόλια:

  1. Καλή και ευλογημένη χρονιά αδελφοί.
    Θα ήθελα αν ξέρει κανείς να μου πει, τι εννοεί ο Πειραιώς οταν λέει ότι ο Βαρθολομαίος δεν κοινωνεί με τους παπικούς.(2:43)
    Κοινωνία εννοεί το κοινό ποτήριο; γιατί από συμπροσευχές και τα υπόλοιπα συναφή μια χαρά κοινωνία έχει! ή αυτά δεν αποτελούν κοινωνία; ή όλα αυτά δεν είναι καταπάτηση των Ιερών
    Κανόνων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά σε όλους, και με την ευχἠ του Σεβασμιωτάτου Πειραιώς.

    Το σχέδιο του Θεού τον προφύλαξε, πιθανώς, από τη μετάβασί του για το "άγιο φως". Θα ήταν υποχρεωμένος να υπερασπιστεί κάτι για το οποίο καίτοι παρών δεν θα είχε ιδία αντίληψι, αφού ενώ το υπερφυέστατο Μυστήριο της μετουσιώσεως του άρτου και οίνου καλώς ή κακώς καταγράφεται από κάμερες και αναμεταδίδεται "live" πολλαχού και πολλάκις, το υποδεέστερο επαναλαμβανόμενο κατ΄ έτος "θαύμα" τελείται εν κρυπτώ. Τι θα έβλαπτε μια κάμερα που θα αναμετέδιδε την "εξ ουρανού" αφή της κανδήλας;

    Ως προς τις ιστορικές έδρες των Πατριαρχείων άριστα τα είπε αλλά δεν προέβη σε αναφορές για το σήμερα. Αυτά αλλάζουν όπως εξιστόρησε θαυμάσια ο άγιος Πειραιώς και όπως μαρτυρεί ο Μ.Φώτιος συμβαδίζουν με την κρατική υπόστασι και με την ταξινόμησι των επαρχιών. Δεν πρόλαβε ο Αγιος Πειραιώς ή δεν θέλησε, ίσως, να προεκτείνει τις σκέψεις του, ότι, σήμερα η Κων/λη δεν είναι Πρωτεύουσα Χριστιανικού Κράτους και έχει ελάχιστο ποίμνιο. Πρωτεύουσα του Ελληνικού Ορθοδόξου πληθυσμού είναι η Αθήνα και θα έπρεπε οι νέες χώρες,η Κρήτη, τα Νησιά να αφομοιωθούν με την Εκκλησία της Ελλάδος. Πόσω μάλλον όταν περιέγραψε τις συνθήκες που επικρατούν στη γείτονα χώρα, που είναι μουσουλμανική, αρκετά ανελεύθερη και αντιδημοκρατική. Βέβαια άριστα τα είπε για τα μή "πρωτεία" και τον ευχαριστούμε θερμότατα. Ούτε ο Πέτρος είχε πρωτείο, ούτε ίδρυσε την Εκκλησία της Ρώμης, ούτε κανένας απόστολος είχε πρωτείο. Δημοκρατικό, Συνοδικό ήταν και είναι το Σύστημα διοικήσεως της Εκκλησίας και όλοι οι επίσκοποι είναι ίσοι. Ωραία η αναφορά του για το σύγχρονο και αληθινό θαύμα, του "πολλαπλασιασμού" των συσσιτίων στη μητρόπολί του, απόδειξι της αγάπης του λαού προς τους πάσχοντες αδελφούς του και τέλειος ο συνδυασμός της Πίστεως κται του Δόγματος με την πράξη.

    Αν και δεν ανέφερε ότι θεωρεί άκυρη την ψευτοσύνοδο
    τοποθετήθηκε εναντίον των αποφάσεων της Ψευτοσυνόδου σε 7 τουλάχιστον περιπτώσεις και άλλες που ασφαλώς δεν εννοήσαμε.
    1) Μη αναγνωρίζοντας πρωτείο στην Ορθοδοξία, ακυρώνοντας την επιχειρηθείσα "θεσμοθέτησι" και "συνοδική κατοχύρωσι" από την Ψευτοσύνοδο "πρωτείου" στον επίσκοπο και πατριάρχη Κων/λεως, αναφερόμενος ο άγιος Πειραιώς στο Δημοκρατικό ΣΥΝΟΔΙΚΟ σύστημα ίσων επισκόπων στην Ορθόδοξη Εκκλησία, με αρχηγό τον Κύριο Ιησού Χριστό.
    2) Σε συνέχεια του 1 μη παραδεχόμενος σύγκλησι συνόδων και νομοθέτησι όρων διεξαγωγής αυτών, από κάποιον "πρώτο" ή από μειοψηφίες.
    3) Σε συνέχεια των 1 και 2, ακυρώνοντας έμμεσα τη σημασία της Ψευτοσυνόδου λόγω μη απαρτίας επισκόπων, μη εκπροσωπήσεως του 70% του ποιμνίου, μη συμμετοχής όλων των Εκλλησιών της Ορθοδοξίας.
    4) Μή αναγνωρίζοντας ως "εκκλησίες" τους αιρετικούς ακυρώνοντας έτσι τη "θεσμοθέτησι" και "συνοδική κατοχύρωσι" από την Ψευτοσύνοδο του όρου "ιστορικές εκκλησίες".
    5) Σε συνέχεια του 4, μη αναγνωρίζοντας τα μυστήρια όσων δεν είναι εκκλησίες.
    6) Σε συνέχεια των 1,2,3,4,5 την μη αναγνώρισι των "ποινών" ή της απειλής ποινών, από "πρώτον" ή από "ακυρες" συνόδους. Διότι η Ψευτοσύνοδος και μεταγενέστερες "επιστολές" και "αναφορές" επαπειλούν όποιον δεν συμφωνεί με την Ψευτοσύνοδο.
    7) Σε συνέχεια των 1,2,3,4,5,6, την παραδοχή μη αρμοδιότητας σε κάποιον που δεν είναι "πρώτος" διότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει πρωτείο, να συνομιλεί εκ μέρους Συνόδου Γνησίας με "πρώτο" άλλου δόγματος το οποίο δεν είναι "εκκλησία", έστω και αν η Ψευτοσύνοδος το αναφέρει έτσι.
    Δόξα τω Θεώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου