Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Πεθανε αμετανοητος ο ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ Λαρισας ΝεοΑρσακιος Λαππας που εχυσε ποταμηδον αιμα χριστιανικο στη Λαρισα.


Πεθανε αμετανοητος ο ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ Λαρισας ΝεοΑρσακιος Λαππας που εχυσε ποταμηδον αιμα χριστιανικο στη Λαρισα.
Πηγε στο Μαϊαμι - μιμουμενος απαραδεκτως τον Χριστοδουλο, τον αμετανοητο αββα Μωυσεα  Αγιορειτη και τον Δαμασκηνο Αγαθωνιτη - για να κανη μεταμοσχευσι οχι διπλου οργανου, αλλα μονού οργανου, του ηπατος, πραγμα ΑΠΡΕΠΕΣ και ΑΝΙΕΡΟ.
Και την ωρα που ξεριζωναν το σηκωτι απο τον ζωντανο ανερωτητο ασθενη για να το βαλουν στον ΝεοΑρσακιο Ιγνατιο Λαππα, ευθυς αμεσως πεθανε πρωτος ο μεχρι τοτε  ζωντανος ανερωτητος ασθενης και σχεδον ταυτοχρονα πεθανε και ο ΝεοΑρσακιος Λαππας.
Δεν πανηγυριζουμε, αληθεια για την αναχωρησι ενος ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ που συνταραξε την Εκκλησια και εχυσε αιμα χριστιανικο στη Λαρισα.
Οταν εξοντωναν στα αμφιθεατρα τους χριστιανους ο Νερωνας και ο Καλιγουλας, οι χριστιανοι παρακαλουσαν το Θεο να τους απαλλαξη απο αυτους τους απηνεις και αιμοδιψεις διωκτες.
Ο ΝεοΑρσακιος της Λαρισας, που μεχρι την τελευταια του στιγμη - τουλαχιστον φανερα -  δεν επεδειξε καμμια μετανοια για οσα εξευτελιστικα διεπραξε επανω στο Σωμα της Εκκλησιας, αφου πατησε στο πτωμα ενος ΑΓΙΟΥ πραγματικα επισκοπου και αφησε κακιστο παραδειγμα στους επιγενομενους, καταφερε να επιβαλη πολυετεις ποινες ακομα και να κατασχεση τα περιουσιακα στοιχεια πληθους πολυτεκνων χριστιανων που αρνουνταν να τον αναγνωρισουν και να τον προσφωνουν ...ως επισκοπο τους.
Οσοι δε προσκυνησαν τον ...Βααλ τους ....απηλασσε πασης κατηγοριας.
Και δυστυχως, σε τετοιους ΑΗΔΕΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ, μετατραπηκαν πολλοι στη Λαρισα.
Διωκε ανελλιπως τους χριστιανους απο την ημερα που επεβη του θρονου της Λαρισας και ενοσω ζουσε ακομα ο ΑΓΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Λαρισας Θεολογος.  Ενθρονιστηκε κεκλεισμενων των θυρων με την βοηθεια των Σιδηροφρακτων ΜΑΤ, στην οποια ειχαμε και εμεις την τιμητικη με τα σμπρωξιματα να εισελθουμε εντος του ναου και να παρακολουθησουμε εκεινη την θλιβερη και αξιοθρηνητη ...ΜΑΪΜΟΥ "ενθρονισι". .
Αλλωστε, ως ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ θα τον κρινη και ο Θεος, αφου βρισκεται πλεον στα χερια Του.

  • Ο Αγιος Χρυσοστομος, που κατελαβαν τον θρονο του δυο παρομοιοι ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ - ο Αρσακιος και ο Αττικος -  τους αποκαλουσε ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ και ΑΡΠΑΓΑΣ του θρονου του.

Ευχομεθα ο Θεος να εξαντληση ολη τη φιλανθρωπια Του και να  τον συγχωρηση.
Αυτο και μονο.
  

93 σχόλια:

  1. Γίνεσθε ουν οικτίρμονες, καθώς και ο Πατήρ υμών Οικτίρμων εστί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να έβγαινε νέος μητροπολίτης κάποιος σαν τον μακαριστό Θεολόγο(1968-1974). Να δούμε θα δώσει ο Θεός να συμβεί κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δώσει ο Θεός σωστό επισκοπο με δόγμα ορθόδοξο !!!Αυτή είναι ευχή!!!Όσο για τις συγκρίσεις? ουδείς αναντικατάστατος !!!!

      Διαγραφή
  3. Άν θέλετε νά είσαστε δίκαιοι, καί ο Θεολόγος μοιχεπιβάτης ήταν, κανονικός μητροπολίτης Λαρίσης ήταν ο Ιάκωβος Σχίζας.
    Λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηπως κανετε λαθος;
      Μοιχεπιβατης ο Θεολογος;
      Γιατι;
      Ηθελε να γινη δεσποτης;
      Ποιον παρακαλεσε;
      Ποιν εγλυψε;
      Ελατε να σας δειξουμε φωτογραφια του Σχιζα με καποιον ναυτη...στο κρε...

      Παντως για την ιστορικη αληθεια ο Σχιζας δεχθηκε τον Θεολογο σαν Κανονικο μητροπολιτη Λαρισας και τον ενεκρινε απολυτα μολις ηρθε στη Λαρισα.
      Τουδωσε μαλιστα και δωρο.
      Οι Λαρισαιοι εχουν το λογο και στο ζητημα αυτο.

      Διαγραφή
    2. Άσε τις ανοησίες κε Πανταζή και διάβασε λιγάκι εκκλησιαστική Ιστορία προτού πιάσεις το πληκτρολόγιο.
      Ο Ιάκωβος Σχίζας παραιτήθηκε και μετά εξελέγη ο Θεολόγος.

      Διαγραφή
    3. Έλεος αγαπητοί μου με τον όρο "Μοιχεπιβατης" Από την μετά Θεολογου εποχή όλοι μοιχεπιβατες θα θεωρούνται? Ο νέος Μητροπολίτης Λαρίσης που θα εκλεγεί θεού θέλοντος τον Οκτώβριο από την Ιεραρχία και αυτός Μοιχεπιβατης θα είναι?Εκτος εάν εκλέξει τον Τρικαμηνα η Ιεραρχία.Η αλήθεια είναι πως δεν είχα και την καλύτερη εντύπωση για τον μακαριστό Ιγνάτιο αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφιβάλλει ότι είναι ο μόνος Μητροπολίτης που δέχτηκε τέτοιο πόλεμο,οργη και συκοφαντία όσο κανένας άλλος.Ολοι του αναγνωρίζουν την αγάπη και την υπομονή που έδειξε σε μια μερίδα ανθρώπων που θέλησαν να κάνουν την Μητρόπολη Λαρίσης προσωπολατρευτικη.Οσο για τις δικές τού αδυναμίες Κριτής και Εκείνου και των δικών μας ψυχών είναι ο Μεγαλοδυναμος.

      Διαγραφή
    4. Πρίν 50 ακριβώς έτη ό Ιάκωβος εξαναγκάστηκε σέ παραίτηση. Όπως καί ό Θεσσαλονίκης Παντελεήμων ,όπως καί Ο Δημητριάδος καί άλλοι. Αυτή είναι η αλήθεια, ο Θεός νά κατατάξει όλους τους επισκόπους τής ΙΜ Λαρίσης εν χώρα ζώντων, αγαλλομένους καί ευφραινόμενοι.Αμήν

      Διαγραφή
    5. Δυστυχως καποιοι απο εσας ασχετοι τελειως με τα εκκλησιαστικα πραγματα, βγαινετε και γραφετε αστηρικτα και αυθαιρετα πραγματα.
      Η επταετια δεν ειχε τιποτα με κανενα.
      Αλλα οταν προσφωνουνταν νεταξυ τους μεσα στην συνοδο με την προσφωνησι ΠΑΡΟΥΣΑ, ειχε σαπισει το παν εκει μεσα.
      Αναστεναζε ο λαος, αναστεναζε πραγματικα η Εκκλησια απο τα αισχη των αρχιερεων της εποχης εκεινης.
      Ενας και ενας ηταν ολοι τους σχεδον.
      Πρωτα να ερευνατε και να μαθαινετε και μετα να μιλατε.
      Οκεϋ;

      Διαγραφή
  4. επειδή δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει κάποιος ο οποιοσδήποτε έχει πεθάνει αμετανόητος ή μεταμελημένος ας μη προβαίνουμε σε τέτοιους βαρείς χαρακτηρισμούς.

    Η είδηση της κοίμησης κάποιου αρκεί,
    δεν είμαστε θεοί για να λέμε αν πέθανε αμετανόητος κάποιος ή όχι αυτά βαριές κουβέντες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζουμε οτι κανετε λαθος.
      Ακουσατε ποτε να ζητησε συγγνωμη απο αυτον τον κατακρεουργημενο λαο;
      Οταν εμεις τον μιλησαμε για την ενοχη του μεσα στο ιερο του αγιου Γρηγοριου Παλαμα Θεσσαλονικης στο αυτι του, εκεινος ηρνετο μεθ΄ορκου οτι ειναι αθωος.
      Οταν δε του γραψαμε αρθρο και τον καλουσαμε σε συμφιλιωσι εκεινος απειλησε να μας στειλη στα δικαστηρια.
      Τα ακουτε αυτα αγαπητε;

      Διαγραφή
  5. τις ει ο κρινων αλλοτριον οικετην
    ου γαρ ηλθον ινα κριω τον κοσμον αλλα ινα σωσω τον κοσμον
    νομιζω κ οδυσσεα δεν εχεισ αυτομεμψια και μνημη θανατου
    εχεισ πορρωση μελετιοσ μοναχοσ καψαλα ΑΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγω πιστευω οτι στην Καψαλα εχει και Λυκους και λυκακια και προβατοσχημους λυκους.
      Ενταξει ψευτομελετιε;
      Εγω ειπα οσα προηγηθηκαν.
      Οι πραξεις μας μας ακολουθουν, δεν σου το διδαξαν αυτο ποτε;

      Διαγραφή
    2. .....Βαδιζοντας την απλανη και ζωηφορον οδον οφθαλμον μεν εκκοψωμεν σκανδαλιζοντα , μη τον αισθητον ,αλλα τον νοητον . Οιον εαν ο Επισκοπος ,η ο Πρεσβυτερος ,οι οντες οφθαλμοι της Εκκλησιας κακως αναστρεφωνται και σκανδαλιζωσι τον λαον , χρη αυτους εκβαλλεσθε .Συμφερον γαρ εστι ανευ αυτων συναθροιζεσθαι εις ευκτηριον οικον, η μετα αυτων εμβληθηναι ως Αννα και Καιαφα ,εις την γεενναν του πυρος > ( Μεγας Αθανασιος P.G 35,33). Ζουμε ,δυστηχια μας ,στον καιρο της αποστασιας ,που δεν ειναι τιποτε αλλο παρα η προδοσια των ποιμενων...... Οι (κακοι) ειναι ο μεγαλυτερος κινδυνος για την σωτηρια μας . < Ποιμενες πολλοι διεφθηραν τον αμπελωνα μου ,εμολυναν την μεριδα μου ,εδωσαν την μεριδα μου εις ερημον αβατον>. (Ιερεμιας ΙΒ ',10)...

      Διαγραφή
  6. Ο θεος να τον αναπαυσει και επειδη αυτη την στιγμη αν και μη Λαρισαιος βρισκομαι λογω εργασιας μου στην Λαρισα θελω να σας διαβεβαιωσω οτι οπου και να πατε τον Ιγνατιο ακους σημερα.Οσο για τους "Σωστους" Χριστιανους κατα αλλα ουτε την σημερινη ημερα δεν σεβαστηκαν.Καταντια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη;
      Τι λεν οι Λαρισαιοι;
      Εφυγε ενας αγιος, οπως ελεγαν για τον Θεολογο;
      ΄Η εφυγε ενας τετοιος που χαρακτηριζε ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, οπως τους χαρακτηριζε;
      Οσον αφορα και τους ...σωστους, τι εκαναν και δεν σεβαστηκαν αυτη τη μερα;
      Τι να πρωτοθυμηθουν οι ανθρωποι;
      Για τον Ιουδα τι ελεγαν ή τι θα ελεγαν οι ανθρωποι;

      Διαγραφή
    2. Οι Λαρισαίοι αγαπητή ομολογία τιμούν τον επισκοπο τούς και τον ευχαριστούν για την διαποιμανση,την αγάπη, την ανεξικακία και κυρίως την υπομονή που έδειξε ευτυχώς σε μικρή μερίδα Λαρισαιων "Θεολογιστων".Εσεις δεν είστε κριτής των Αρχιερεων απλά και μόνο κριτής του εαυτού σας θα πρέπει να είστε.Ο Θεολόγος υπήρξε μια όντως σημαντική μορφή Ιεραρχου και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας
      για την άδικη τιμωρία που του έδωσαν κάποιοι δήλ.την εκθρονιση του. Ωστόσο μετά την δική του εποχή δέχτηκαν ως "Μοιχεπιβατη"τον νέο τούς επισκοπο Δημήτριο νυν Γουμενισσης και ακολούθησε και ως "Μοιχεπιβατης"και ο αειδιμος Ιγνάτιος άραγε και ο νέος το ίδιο θα είναι?

      Διαγραφή
    3. Ναι μιλουν για τον Ιγνατιο και χαιρονται που απαλλαχτηκαν απο ενα νεκρο στοιχειο μεσασ στην Εκκλησια.
      Ρωτειστε και τους ιερεις της Λαρισας για να σας πουν τι τραβουσαν απο τον καφτζη της συνοδου.

      Διαγραφή
    4. Κοιταξε 7,45.
      Ποιον επισκοπο τιμουν;
      Τον αγνωστο τελειως απο ποιμαντικο εργο, αλλα γνωστο ως επισκοπο των ΜΑΤ και των ροπαλων;
      Που εχυσε αιμα χριστιανικο;
      Τον ΝεοΑρσακιο της εκκλησιας;
      Εναν ρασοφορο με ΜΗΔΕΝ εργο ποιμαντικο και με ανυπαρκτη παρουσια εκκλησιαστικη;
      Δεν εχετε την στοιχειωδη ικανοτητα να διακρινετε τα πνευματα και παριστανετε τους γνωστες των εκκλησιαστικων πραγματων;
      Γνωριζετε οτι υπαρχουν ιεροι κανονες που απαγορευουν επι τη ποινη της καθαιρεσεως στον επισκοπο που ενθρονιζεται κεκλεισμενων των θυρων;
      Εσυ πως μετα απο αυτο δεχθηκες ενα φρικτο μοιχεπιβατη ολκης ως επισκοπο;
      Τι χουφταλοχριστιανοι ειστε εσεις;
      Δεν μπορειτε εσεις να μας ελεγχετε για αυστηρους κριτες ενω εσεις ειστε χειροτεροι κριτες.
      Εμεις περιγραφουμε την σκληρη φανερη και ακριβη πραγματικοτητα και τιποτα μα τιποτα περισσοτερο.
      Οσοι δεν γνωριζετε ουτε στοιχειωδως προσωπα και πραγματα να παψετε να μιλατε.
      και οταν υποστηριζετε τους ασεβεις και τους σφοδρα ασεβησαντες στο Σωμα της Εκκλησιας, υπογραφετε την καταδικη σας.

      Διαγραφή
    5. Προς ιστολόγο "ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ": μήπως πρέπει να φρεσκάρετε όχι τώρα (είναι νωπό ακόμη το γεγονός της κοιμήσεως του μακαριστού Ιγνατίου, ο Κυριος να αναπαύση την ψυχή του και να τον συγχωρήση για το σκανδαλισμό που προκάλεσε και τα ιεροκανονικά αδικήματα που διέπραξε)) αλλά τις επόμενες μέρες την "ασθενήσασα" μνημη κάποιων "λωτοφάγων" σχολιαστών που δυσφορούν με την ορθότατη χρήση του όρου "μοιχεπιβάτης" με την παράθεση καποιων συγκλονιστικών ντοκουμέντων και φωτογραφιών; Μήπως και παύσουν έτσι να προκαλούν και ταλαιπωρούν το διαδίκτυο;

      Διαγραφή
    6. "χουφταλοχριστιανοι"Ευγε ομολογία και προσπαθούσα να βρω την κατάλληλη λέξη για τούς οπαδους-προσωπολατρεις του Θεολόγου.

      Διαγραφή
  7. Παλαιοημερολογίτης Ιερομόναχος Λάρισας26 Ιουνίου 2018 στις 7:48 μ.μ.

    Για τον Οικουμενισμό είπε τίποτε , όσο ήταν δεσπότης στη Λάρισα, ο Θεολόγος; Όλοι ξέρουμε ότι τα οικουμενιστικά ανοίγματα του Αθηναγόρα ήταν τότε(1968-1972) στην ακμή τους. Κάποιοι Μητροπολίτες των νέων χωρών είχαν φτάσει στο σημείο να τον μνημονεύουν. Το ερώτημα είναι ο Θεολόγος τι έκανε τότε.Υπάρχει κάποια έστω δήλωση αποδοκιμασίας των οικουμενιστικών πρακτικών του Φαναρίου. Όλοι ξέρουμε ότι ο Οικουμενισμός υπάρχει από το 1920. Εσείς οι αποτειχισμένοι και σφόδρα αντιοικουμερνιστές υποστηριχτές του τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δικοι σας οι παλαιοημερολογιτες εκπισκοποι μιλουσαν τοτε ή καθονταν στη μουγκα, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;
      Τα δικα σας να κοιτατε παλαιομερολογιτη ....ιερομοναχε και μετα τα δικα μας.
      Τους Κλεομενηδες που αποτελουν το μεγαλο αγος και την μεγαλη βλασφημια.
      Εσεις τους παραγετε αυτους τους σαπιους και αυτα τα παρασιτα.
      Για τον Θεολογο τολμας και μιλας ...ιερομοναχε;
      Κοιταξε λιγο την ιεροσυνη σου, αν εχεις ιερωσυνη και αφησε τον Αγιο Θεολογο που εσεις δεν τον φτανετε στο νιχακι του.
      Τα ειπαμε και στον κ. Παπαγεργιου και χαλασαμε την φιλια μας.
      Που βοσκουν οι δικοι σας δεσποταδες ;
      Καλοπερνουν και αναπαυονται μονιμως στα μοναστηρια ευφραινομενοι καθημεραν λαμπρως;

      Διαγραφή
  8. Η φωτο που έδειχνε τον Ιάκωβο Σχίζα με ....κάποιο ναύτη σε άσεμνη στάση μήπως ήταν έργο(προβοκάτσια) της χουντικής ΚΥΠ της εποχής εκείνης (1967-1968) για να εξαναγκαστούν σε παραίτηση ιεράρχες από τους θρόνους τους που δεν ήταν αρεστοί στο καθεστώς των Συνταγματαρχών; Δεν 'παραιτήθηκε" μόνο ο Ιάκωβος." Παραιτήθηκαν" και άλλοι(Παντελεήμων Θεσσαλονίκης Α'). Γιατί τέτοια επιδημία "παραιτήσεων" κ. Τσολογιάννη; Μήπως κάτι ΑΛΛΟ συνέβαινε τότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα μήπως και τα εφόσον και τα αν δεν μπορεί να τεκμηριωθεί τίποτε.

      Διαγραφή
    2. Κανενα καθαρο δεν εκδιωξε η επταετια, αλλα ειχε στα χερια της φρικτες φωτογραφικες στιγμες.
      Μαθανμε τωρα να λεμε οτι ηταν προβοκατσια ενω ντρεπομασταν να βγουμε στους δρομους απο την ΜΠΟΧΑ που εβγαινε απο τα μητροπολιτικα μεγαρα.

      Διαγραφή
    3. Απόδειξέ μας 8:36 ότι η συγεκριμένη φωτογραφία δεν είναι γνήσια. Εμπρός λοιπόν! Ειδάλλως μην γράφεις για να γράφεις...

      Διαγραφή
    4. Πάντως για να λέγεται και όλη η αλήθεια στο Μητροπολιτικό Μέγαρο μετά τον Σχίζα έζησε και ο Πασχάλης.

      Διαγραφή
  9. Είσαι ψυχοπαθής ή καλύτερα ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ!!! Ούτε την ιερή ωρα του θανάτου δεν έχεις σεβασμό!!! Εσυ εισαι ο ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΗΜΕΝΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλα αλλα εγω φερνω στοιχεια και ντοκουμεντα εσυ τι φερνεις τις βρισιες και τις συκοφαντιες, και δεν ντρεπεσαι;
      Ποτε μετανοιωσε ο Λαππας που ενθρονισθηκε κεκλεισμενων των θυρων;
      Ποτε μετανοιωσε ο Λαππας που εχυσε αιμα χριστιανικο;
      Ποτε μετανοιωσε ο Λαππας που εξυμνουσε τον αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και ολο το κακο συναπαντημα του Σεραφειμισμου;
      Πηγε και τελευταια στο μαιαμι για να ξεριζωση το σηκωτι ενος ανερωτητου ΑΣΘΕΝΗ και να το βαλη επανω του, δηλαδη ενα ΦΟΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ.
      Αλλα εδω δεν προλαβε να μετανοηση.
      Μακαρι να ειπε καποιο Κυριε ελεησον πριν εκπνευση το ζειν.

      Διαγραφή
  10. Εντάξει πέθανε. Χαρήκατε τώρα; Και η Λαρισα τον αγαπούσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΧΙΛΛΙΟΣ ΚΑΙ ΒΗΣΑΡΙΩΝ ΝΑ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΗΜΟΝΑ
    ΘΕΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΙΝ ΤΟΥ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΚΟΙΜΗΘΕΝΤΟΣ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ
    ΗΜΩΝ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ ΕΙΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ
    Π Επιφανιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις ευχομεθα σε σενα, αν εισαι πατερ Επιφανιος και οχι καποιος ψευτης ψευδολογος να σε φωτιση ο Θεος να μαθης να διακρινης το καλο απο το κακο και τους καλους απο τους κακους.
      Αλλοως οχι π.Επιφανιος να γινης αλλα και ...αγγελος να γινης δεν προκειται να δης προσωπο Θεου, θα σε φαη το μαυρο σκοταδι.
      Ενταξει πατερα Επιφανιε;

      Διαγραφή
  12. για τον θεολογον ομιλουσαν και εκραζαν οι οπαδοι του δια τον ποιμεναρην μας μιλα το ποιμνιον διοτι ο αειμνηστος ηταν ποιμεναρχης ολων και οχι ορισμενων παραφρονων και ασεβεστατων ψευδοχριστιανων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την αγιότητα του μακαριστού Θεολόγου "και οι λίθοι κεκράξονται". Όχι μόνο της Λάρισας αλλά και των Τρικάλων και της Λήμνου.
      Αποτελεί αφόρητη πρόκληση προς την αλήθεια το σχόλιο του ανωνύμου 27/6 5:01.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 7:19π.μ
      Για την σωστή αρχιερωσυνη του μιλάνε όλοι και όχι για Αγιοτητα.Μην προτρεχεις στα σχέδια του Θεού!!!

      Διαγραφή
    3. ΟΙ ΛΙΘΟΙ ΚΕΚΡΑΞΟΝΤΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ

      Διαγραφή
  13. ο θεολογοσ ηταν μοιχεπιβατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντροπή σου ανιστόρητε και άσχετε με την κανονική τάξη να λες τέτοια πράγματα.
      Προτού μιλήσεις για το γιγαντα Θεολόγο οφείλεις να πλένεις καλά το στόμα σου.

      Διαγραφή
    2. Ελεος ο Θεολογος τελειωσε εδω και χρονια οπως απο προχθες τελειωσε και Ο Ιγνατιος.Παμε για αλλον τωρα Επισκοπο.

      Διαγραφή
  14. Ναι, δεν ξερεις τι λες.
    Γιατι οσοι αγωνιζονταν για τον αγιο επισκοπο τους ΘΕΟΛΟΓΟ ηταν οπαδοι και εσυ που εισαι ενας ειδωλολατρης δεν εισαι οπαδος του Λαπά του Λάπα;
    Αξιοθρηνητο ανθρωπακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φυσικά και δε είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι συμβαίνει στην ψυχή του κάθε ανθρώπου τη φοβερή στιγμή του θανάτου του.
    Ούτε ανήκει σε μας η τελική κρίση. Επομενως δεν ξέρουμε εάν έφυγε μετανοημένος ή αμετανόητος ο μακαριστός μητροπολίτης. Ευχόμαστε ολόψυχα να συνέβη το πρώτο. Μόνο σατανάνθρωποι επιθυμούν το δεύτερο.
    Είναι, όμως, γεγονός ότι ο μεταστάς επίσκοπος ουδέποτε ζήτησε δημοσίως συγγνώμη για το σκάνδαλο που προκάλεσε με την επιλογή του να καταλάβει το θρόνο του μακαριστού Θεολόγου τη στιγμή που αντιδρούσαν χιλιάδες χριστιανοί της Λάρισας.
    Επισης ούτε και για τα όσα υπέστησαν (ξυλοδαρμούς και κακοποίηση και δικαστικές διώξεις) πολλά μέλη του ποιμνίου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ἡ ἁγιότητα ἢ ἡ ἂναξιότητα ἑνὸς ἐπισκόπου, μπορεῖ γιὰ κάποιον ἔχοντα νοῦν καὶ γνῶσιν νὰ τεκμηριωθῆ καὶ μόλις ἀπὸ ἕνα ἀσἠμαντο κατὰ τοὺς πολλούς γεγονός. Σημαντικὸ ὅμως κατὰ τὴν Πίστιν. Πόσῳ μᾶλλον ἂν συντρέχουν ἀθροιστικῶς πολλά γεγονότα. Καὶ γράφω γιὰ τοὺς ἔχοντας νοῦν διότι οἱ πολλοὶ, οἱ μὴ ἔχοντες νοῦν καὶ γνῶσιν, ἐντυπωσιάζονται παρασύρονται ἀπὸ τὰ ὑλικὰ καὶ ἄυλα (ἐνίοτε σατανικά) "λιλιά", τὰ ὁποῖα καὶ ἐκλαμβάνουν ὡς δείγματα ἁγιότητος ἐνῶ καἰτοι ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ (ΣΩΤΗΡΙΑΣ) ΕΚΑΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ, ὑπάρχουν ὅμως καὶ κάποιες ἀδιόρατες πνευματικές λεπτομέρειες, ὁρατὲς γιὰ τοὺς ἔχοντες νοῦν.

    Ἐμεῖς ὡς ταπεινὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας ἔχοντα νοῦν καὶ γνῶσιν βἀσει ἄδολης Πίστεως καὶ πολυετῶν μελετῶν περὶ τοῦ Πιστευτέου Δόγματος, ἔχουμε δικαίωμα καὶ ὑποχρέωσιν κριτικῆς γιὰ τοὺς ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας. Βἀσει τοῦ θεοπνεύστου Εὐαγγελίου ὁρίζεται ὅτι ὑποχρεούμεθα νὰ κρίνουμε τοὺς ἁμαρτάνοντας σὲ θέματα Πίστεως καὶ Βίου (ἡθικῆς, δικαιοσύνης, πλούτου κλπ) ἐν Χριστῶ ἀδελφούς (ἐπίσκοποι δὲν ἐξαιροῦνται) διὰ τὴν σωτηρίαν των καὶ γιὰ τὴν διατήρηση τὴς γνησιότητας τὴς Ἐκκλησίας. Δὲν δικαιούμεθα βάσει τῶν ὁριζομένων ὑπὸ τοῦ Εύαγγελίου νὰ κρίνουμε ὡς μέλη τὴς Ἐκκλησίας τοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας κοσμικούς, κἂν ἄρχοντας. Στὴν ἐποχὴ μας ἡ παραμορφωτικὴ διδασκαλία γεροντάδων καὶ ἐπισκόπων μετέβαλλε τὴν Ἐκκλησία σὲ "ἐθνικοφυλετικὴ ὀργάνωσι ποὺ πολιτεύεται ὡς κοσμικὸς σύλλογος καὶ δὲν ἐνδιαφέρεται γιὰ τὰ τὴς Πίστεως" ὥστε κρίνει τοὺς κοσμικοὺς καὶ δὲν κρίνει τοὺς ἐκκλησιαστικούς (ἀνηθίκους, μισθωτούς, ἐπαγγελματίες προκλητικούς, οἰκουμενιστές, αἰρετίζοντες, διαδοσίες συνωμοσιωλογιῶν περί 666, καρτῶν πολίτη κλπ).

    Ἄν γιὰ παράδειγμα ἕνας ἐπίσκοπος κοιμηθῆ ἔχοντας σὲ ὅλον τὸν πολυετῆ ἀρχιερατικόν βίον του δύο ἀρχιερατικές στολἐς κι' ἐκεῖνες λιτὲς καὶ πάμφθηνες, ἐνῶ ἂλλος κοιμηθῆ ἔχοντας στὸ ἀρχιερατικό βεστιάριό του ὑπὲρ τῶν ἑκατό (ναί, ἑκατό (100)) πανάκριβων καὶ προκλητικὰ ὑπερπολυτελῶν στολῶν, τοιαύτης πολυτέλειας ποὺ οὔτε τὰ ἁμαρτωλὰ γύναια τῆς κοσμικὴς κοινωνίας δέν ἐνδύονται πλέον, ἀξίας μερικὼν χιλιάδων εὐρὼ ἑκάστη, ἕνας ἔχων νοῦν καὶ στοιχειώδη γνῶσι τῆς Πίστεως μπορεῖ νὰ συμπεράνῃ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ΟΜΟΛΟΓΙΑ
    Δηλαδή οι ιεράρχες που διεπράταν αίσχη και ήταν υπόδουλοι σε σαρκικά πάθη επιδιώκαν να βγαίνουν και φωτογραφία την ώρα που τα διέπραταν ενώπιον ενδεχομένως και τρίτων που κρατούσαν φωτογραφική μηχανή;Καθένας που κάνει τέτοια πράγματα τα κάνει εν κρυπτώ και χωρίς αποδείξεις. Μήπως όντως ήταν μια πλεκτάνη των δικτατόρων και των οργάνων τους στις κρατικές μυστικές υπηρεσίες για να τους ξεφορτωθούν και να πάρουν τους θρόνους φιλικά προσκείμενοι(όπως και έγινε);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εἶναι γνωστὸ ψυχολογικῶς ὅτι ὀ κάθε ἀμετανόητος καὶ καθ'ἔξιν ἁμαρτωλὸς ἐπιθυμεῖ νὰ αἰσθάνεται δικαιωμένος γιὰ τὰ ὁμοφυλοφιλικὰ ἢ ἂλλα αἴσχη του. Ὅταν ἔχει φτάσει στὴν ἐσχάτη κατάπτωσι, ἐπίσκοπος ἢ κληρικὸς ὤν νὰ μὴν τὰ θεωρεῖ ἁμαρτίες, καὶ νὰ ἁμαρτάνει σοδομικῶς καταστρέφοντας καὶ ἀλλες ψυχές εἶναι τὸ ἔλασσον καὶ τὸ ἀναμενόμενο νὰ ἐπιδιώκει νὰ ἔχῃ μάρτυρες καὶ μαρτυρίες τῶν κατορθωμάτων του ὡς ἐπιβεβαίωση τῆς ἁμαρτωλῆς καυχήσεώς του καὶ νὰ ἐπιδεικνύεται περιαυτολογῶντας δι' αὐτὰ στοὺς ὁμοίους του. Αὐτὸ ἀλλωστε δὲν ἐπιδιώκουν οἱ κοσμικοὶ ὁμοφυλόφιλοι μὲ τὶς παρελάσεις "ὑπερηφανείας" των;

      Διαγραφή
  18. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΣΠΑ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΣΣΧΑΛΙΔΗΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΧΤΟΝ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταξε αστοιχειωτε, αν ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος που λατρευτηκε κυριολεκτικα απο τον λαο του μπορει να κατηγηρηθη οτι ειχε οπαδους και οχι πιστους, το ιδιο και ο αξιαγαπητος Αγιος μητροπολιτης Λαρισης και Τυρναβου ΘΕΟΛΟΓΟΣ ειχε οπαδους.
      Οπαδους φτιαχνουν αθεοι και ασεβεις ρασοφοροι σαν τους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ της Λαρισας που πληρωναν ακομα και ΣΦΑΧΤΕΣ για να απειλουν οτι θα ΜΑΧΑΙΡΩΝΑΝ τους διαμαρτυρομενους.
      Υπαρχουν Λαρισαιοι που σφαχτηκαν και κατακρεουργηθηκαν απο τους παραβολανους των ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ Σεραφειμ, Δημητριου, και Λαππα.

      Διαγραφή
  19. http://online.fliphtml5.com/fzdf/gmks/
    Επειδή κάποιοι αβασάνιστα γράφουν διαφορα για το μακαριστό μητροπολότη Λαρίσης Θεολόγο, του οποίου η αγιότητα καθρεφτιζόταν στο πρόσωπό του, ας διαβάσουν το αποκαλυπτικό βιβλίο του Β.Στεργιούλη και θα ωφεληθούν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ρωτήσω κάτι? Ο συγγραφεύς είναι ένας από τούς τύπους που φώναζαν ανάξιος ανάξιος?

      Διαγραφή
    2. ...και μετά Θεολόγον (ο ίδιος συγγραφεύς, Β. Στεργιούλης) φώναζε "άξιος - άξιος" για τον νέο Μητροπολίτη κυρό Ιγνάτιο...

      ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ

      Διαγραφή
  20. http://agonasax.blogspot.com/2018/06/blog-post_35.html
    Tα βάσανα των Λαρισαίων συνεχιζονται! Τοποτηρητής ορίστηκε ο οικουμενιστής μητροποίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος, δηλαδή το πλέον ακατάλληλο πρόσωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΡΙΣΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ......ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός!Εχεις κανέναν υπόψιν σου?

      Διαγραφή
    2. To έλλειμμα σοβαρότητας του σχολίου σου είναι ορατό και σε τυφλό.
      Απορώ πώς ο ιστολόγος δημσοιεύει τόσο γελοία σχόλια.

      Διαγραφή
    3. Ενώ το δικό σου ανώνυμε 8:03μ.μ να προτείνεις τοποτηρητη έναν αγωνιστή Λαρισαίο είναι απόλυτα σοβαρό.Να είσαι καλά με έκανες και γέλασα.Οσο για τον ιστολογο καλώς τα δημοσιεύει όλα τα σχόλια γιατί σε ένα ανόητο και γελοίο σχόλιο σαφώς θα υπάρχει και η αναλογη απάντηση.Παντως περιμένω να γράψεις όνομα.

      Διαγραφή
  22. Η ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΟΜΑΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΞΑΛΛΩΝ ΟΠΑΔΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει "Αγιοτητα"!!!Δεν μπορεί ο καθένας να θεωρεί κάποιον Άγιο.Την Αγιωσυνη την δίνει ο Επουρανιος ΘΕΟΣ.Ο μακαριστός Θεολόγος υπήρξε σπουδαίος και δυστυχώς ταλαιπωρημένος Ιεράρχης.

      Διαγραφή
    2. Σχολιαστὰ 27 Ίουν. 2018 3:30 μ.μ. Οἱ συνειδητοὶ πιστοὶ ὄχι μόνον "ὁμάδα" πρέπει νὰ εἴμαστε ἀλλὰ ἕνα σῶμα, σῶμα Χριστοῦ, ἡ μία Ἐκκλησία. Τὸ ποῖος ὁμαδοποιεῖται ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ τὴ διαιρεῖ, δὲν μπορεῖτε νὰ τὸ ἀποφασίσετε μόνον ἐσεῖς. Ὅπως ὑφίσταται ἡ γνώμη σας ὑφίσταται καὶ ἡ γνώμη τῶν ἄλλων. Ἀλλὰ, σκεφθεῖτε: Ἐὰν καὶ ὅταν διαπιστώνουμε πὼς κάποιος ἀδελφός μας, μέλος τῆς Ἐκκλησίας δὲν πορεύεται ἐν ἁγιότητι ἀλλὰ σφάλλει διακριτὰ καὶ δημοσίως ὄχι μόνον ὡς πρὸς τὶς προσωπικές του ἁμαρτίες ἀλλὰ καὶ -κυρίως- σὲ θέματα Πίστεως καὶ ἐκκλησιαστικὴς τάξεως τότε τί φρονεῖτε ὅτι πρέπει νὰ κάνουμε; Νὰ σιωποῦμε καὶ νὰ ἀνεχόμαστε νὰ μολύνει τὴν Ἐκκλησία; Αὐτὸ κάνουμε δυστυχῶς καὶ γι' αὐτὸ θὰ μᾶς κρίνει ὁ Θεός. Βάσει τῶν κανονιζομένων στὴν Καινὴ Διαθήκη, ὅμως, ὑποχρεούμαστε, νὰ τὸν νουθετήσουμε ὥστε νὰ μετανοήσει, ἄλλως ἡ Ἐκκλησία πρέπει νὰ τὸν ἀφωρίζει ἀπὸ μέλος της. Ὅπως συνεπῶς ἐσεῖς πειστήκατε γιὰ τὴν ἁγιότητα κάποιου, ἔτσι ἄλλοι διατυπώνουν τὶς ἐνστάσεις τους. Δὲν τὸ δικαιοῦνται ἢ μἠπως δὲν ἔχουν τὴν ὑποχρἐωσι;

      Σχολιαστὰ 28 Ίουνίου 2018 11:53. Ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὰ πρόσωπα ποὺ ἀναφέρονται, ἁγιότητα ὑπάρχει σὲ ὅλες τὶς ἐποχές. Ἅγιοι, σὲ διάφορο βαθμὸ ἁγιότητος ἕκαστος ἀσφαλῶς, ὁρίζονται ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ ὅλοι οἱ συνειδητοὶ πιστοὶ Χριστιανοί, ἥτοι οἱ σωζόμενοι πιστοὶ τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας καὶ οἱ σεσωσμένοι τῆς θρισμβεύουσας Ἐκκλησίας. Μιὰ ἀνάγνωσι τῶν Πράξεων, καὶ τῶν ἐπιστολῶν τῆς Καινῆς Διαθήκης ἀρκεῖ γιὰ νὰ τὸ κατανοήσουμε.
      Δὲν εἶναι "κομψό" νὰ ἀλλοιώνουμε τὴν ἁγία Γραφή καὶ τὴν Χριστιανικὴ Πίστι μας χάριν μεταγενέστερων Βυζαντινῶν παραδόσεων ποὺ εἰσήγαγαν τὴν ἁγιολατρεία ὡς ἀντικατάσταση τῆς πολυθεϊας καὶ ἀπέδωσαν στὴ λέξι "ἅγιος" ἰδιότητες ἡμιθέου, πανταχοῦ παρόντος καὶ ἄλλες ποὺ ἀνήκουν ἀποκλειστικὰ στὸ Θεό, ὅπως καὶ ἡ λατρεία ποὺ ἐνίοτε ἀποδίδεται εἰδωλολατρικῶς σὲ ἀνθρώπους, ἢ σὲ λείψανά τους γνήσια ἢ ἀμφιβόλου γνησιότητος, ἀντὶ τοῦ Θεοῦ. Συμφωνῶ μαζί σας ὅτι ἡ Κρίσις ποῖος εἶναι ὁριστικὰ ἅγιος = σεσωσμἐνος ἀνήκει στὸν Θεό. Ἔχουμε ὅμως μερικὲς φορὲς τὴν διακριτικὴ εὐχέρεια νὰ διαπιστώνουμε ἐὰν κάποιος τουλάχιστον κατὰ τὰ φαινόμενα πορεύεται ἐν πίστει καὶ ἁγιότητι ἤ ἐὰν παρεκκλίνει φανερά, δημοσίως καὶ ἀμετανόητα.

      Διαγραφή
  23. Κύριε Οδυσσέα.
    Διαβάζω τα σχόλια που γράφονται από διάφορους και εχω να σας πώ ότι το μόνο κείμενο που λέει την ΑΛΗΘΕΙΑ και με εκφράζει απόλυτα είναι το δικό σας και κανένα αλλο.
    Σας ευχαριστούμε και ο Θεός να σας στηρίζει πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό που συμπερενεται είναι οτι ο μακαριστός Ιγνάτιος (λόγω του ήπιου και υποχωρητικού χαρακτήρα του ) στάλθηκε ως πρόβατο επι σφαγή σε ενα περιβάλλον οπου ενα ανθυποκλασμα (πιστων ή όχι δεν ξέρω, ο θεός γνωρίζει) τον είχε στην κόντρα επι 24 χρόνια.

    Ειρήνη "αδελφοί" , έφυγε ο άνθρωπος , ΕΦΥΓΕ...
    όπως έφυγε εδώ και χρόνια ο μακαριστός Θεολόγος αλλά δυστυχώς ο πόλεμος δεν έληξε ουτε τοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν επικαλείσαι Ειρήνη με το "αδελφοί" εντός εισαγωγικών και το πιστών ως "ανθυποκλάσμα" υπό αμφισβήτηση εάν είναι πιστοί, εσύ είσαι που δεν επιδιώκεις ειρήνη, αλλά πόλεμο, κυριαρχία του ψεύδους και καταπάτηση κάθε έννοιας εκκλησιαστικής τάξεως.

      Διαγραφή
    2. Στη φράση : ανθυποκλασμα (πιστων ή όχι δεν ξέρω, ο θεός γνωρίζει)
      ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

      Διαγραφή
  25. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΚΑΝΕ ΟΠΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΔΗΛ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΝΩ Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΗΤΟ ΠΑΤΗΡ ΟΙΚΤΙΡΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εαν ειχανκουσουρια οι αρχιερεισ που εξαναγκαστηκαν εισ παραιτηση
    θα επρεπε να κινησουν την εκκλησιαστικην δικαιοσυνη και οχι να παρουν τισ θεσεισ στηριζομενοι στον απανθρωπον νομον 214 /67 ο δε τρικκησ διονυσιος προτιμησε το ΕΠΑΡΑΤΟΝ ΜΕΤΑΘΕΤΟΝ και απο την λημνο βρεθηκε στα τρικαλαπ επιφανιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. στην λαρισα θα ελθη ο επισκοπος ΣΥΜΕΩΝ εκλεκτος του ιερωυμου ο οποιος αλαζει τα αμφια σαν να ειναι φορεματα μασ εδειξε πληθοσ αμφιωνΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΧΤΙΣΤΙΑΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας εκ των Θεσπιών,Μεθωνης,Σαλωνων,Φαναριου η ο εκ δεξιών του Αοιδιμου Ιεραρχου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το αγωνιζόμενοι χριστιανοί ανώνυμε 7:05π.μ μού θυμίζει τους ταλαιπωρους παλαιοημερολογίτες.Αληθεια τι άραγε θα πουν οι του Θεολόγου?Δεν θα δεχτούν το νέο τους επισκοπο? Θα φωνάζουν ανάξιος και πάλι? Θα φωνάζουν μοιχεπιβατη και τον τέταρτο κατα σειρά διάδοχο του αλησμονητου Θεολόγου? Ας προσέξουν και κυρίως ας τιμήσουν επιτέλους την μνήμη τού αιδιμου Θεολόγου.Ας δεχτούν έστω και αργά την τεταρτη εκλογή ως βούληση του Θεού γιατί πάνω από τους υποψήφιους αρχιερείς,πανω από τούς αγωνιστές χριστιανούς του Θεολόγου βρίσκεται ο Μόνος Επουράνιο Αρχιευρευς!!! Εάν γυρίσεις την μνήμη σου ανώνυμε 7:05π.μ τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους θα δεις ότι στην Μάνη οι Μανιάτες έχοντας υπερβολική αγάπη και δικαιολογημένο σεβασμό στον πρωτοσυγκελλο τούς την στιγμή που έμαθαν ότι δεν εξελέγη επισκοπο τούς,φώναζαν ανάξιος στον νεοκληγεντα Χρυσόστομο Παπαθανασίου.Σημερα τρεις μήνες μετά ολόκληρη η Μάνη γνωρίζει ότι έκανε λάθος να αποδοκιμάσει τον νέο Μητροπολίτη ακόμη και ηγεσία του τόπου που έλεγε ότι δεν θα τον δεχτεί ως επισκοπο σήμερα απορούν με την αντίδραση τούς.Υπομονη και σεβασμός χρειάζεται στην βούληση του ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΘΕΟΥ ΥΜΩΝ.

      Διαγραφή
    3. στην βούληση του ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΘΕΟΥ ΥΜΩΝ.

      Κοροϊδευόμαστε ασφαλώς.

      Τουλάχιστον να έγραφες "στην ανοχή" του Κυρίου που δεν ξαναπαίρνει το φραγέλιο.

      Διαγραφή
    4. πανω από τούς αγωνιστές χριστιανούς του Θεολόγου βρίσκεται ο Μόνος Επουράνιο Αρχιευρευς!!!



      Και πάνω από τους εκλέκτορες αρχιερείς και πάνω από τους θρονιασμένους αρχιερείς βρίσκεται ο Μόνος Επουράνιος Αρχιευρευς!!!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε 12:15π.μ θα γνωρίζεις ότι και ο Θεολόγος θρονιασμενος αρχιερευς υπήρξε.Και εάν ότι επακολουθησε θέλημα του Κυρίου ήταν.Αυτο δεν μπόρεσαν να καταλάβουν οι τότε αγωνιζόμενοι Λαρισαιοι!!!

      Διαγραφή
  28. Λετε κ.Οδυσσεα οτι δεν πανηγυριζετε για την κοιμηση του μακαριστου Ιεραρχη,αλλα απο τα λεγομενα σας μαλλον το αντιθετο φαινεται.Δεν φοβασται τον Θεο; Δεν ξερεται oτι αυτη η ψυχη βρισκεται στα χερια του Δικαιου Κριτου και ουδενα δικαιωμα εχετε εσεις και οι ''αγωνιζομενοι'' να σπιλωνεται την μνημη του με τετοια μνησικακια και φανατισμο. Ουδενα δικαιωμα επισης ειχαν οι ''αγωνιζομενοι'' να σπιλωνουν με τις ενεργιες τους και να καπηλευονται τη μνημη του μακαριστου Θεολογου, ο οποιος εν αντιθεση με αυτους του υπηρξε παραδειγμα αγαπης και αγιοτητος.
    Αναφερεσται στους οπαδους του ιερου Χρυσοστομου.Αραγε γνωριζεται οτι αυτοι εφτασαν μεχρι και στο σημειο να βααλουν φωτια την Αγια Σοφια; Ο αγιος δηλαδη ηταν συμφωνος με αυτη την ενεργεια;;;
    Εγω παλι θα πω για την αντιπαραθεση αναμεσα στους οπαδους του αγιου Ιγνατιου Κων/πολεως και του Αγιου και Μεγαλου Φωτιου. Εδω υπαρχει ενα κοινο, αφου ο Μ.Φωτιος ειχε την στηριξη του Αυτοκρατωρα , ο οποιος ,οπως εκανε και το κρατος στους Θεολογικους,σιγουρα χρησιμοποιησε βιαιες μεθοδους. Αυτο σημαινει οτι ο Φωτιος συμφωνουσε; Μηπως δεν ηταν αγιος κιολας;
    Μηπως θεωρειται οτι ο Ιγνατιος καθωδηγουσε τα ΜΑΤ να πλακωσουν στο ξυλο τους αντιπαλους του; Οχι,βεβαια. Τα ΜΑΤ υπηρχαν και τον ακολουθουσαν κατ'εντολη της συνοδου, γιατι αλλιως αυτοι οι ''χριστιανοι'' θα τον πετουσαν στον Πηνειο, οπως οι ιδιοι ελεγαν.
    Σιγουρα ο Θεολογος γραφτηκε με χρυσα γραμματα στην ιστορια και τη μνημη του Λαρισαικου λαου, αλλα και ο Ιγνατιος το ιδιο. Θα επρεπε να εισασταν εδω στην Λαρισα και τον Τυρναβο να βλεπατε την θλιψη των πιστων για την αναχωρηση του πατερα τους [θλιβομαστε, δεν χαιρομαστε οπως εσεις τολμησατε και γραψατε πιο πανω].
    Η πρωσοπικη μου γνωμη ειναι οτι και οι 2 Ιεραρχες ηταν θυματα των καταστασεων. Ο μακαριστος Θεολογος ηταν πολυ γερος και δυστηχως πλαισιονοταν απο ανθρωπους που κινουταν με φανατισμο αλλα και προσωπικα συμφεροντα [το λεω με καθε επιφυλλαξη αν και ειχαν ακουστει πολλα] που τον κατηυθηναν. Ο δε μακαριστος Ιγνατιος,βρεθηκε την λαθος ωρα στον λαθος τοπο,γι αυτο και τραβηξε τραβηξε...
    Ο Θεος να τους αναπαυσει ,και αυτο ειναι καθηκον μας να το πουμε, οσο και αν εσεις ελπιζεται να βρισκεται στην κολαση, αφου οπως φαινεται ο μονος Χριστιανισμος που μαθατε εσεις και οι ομοιοι σας ειναι ο ''Χριστιανισμος'' του φοβου, της κολασης και του σκοταδισμου.

    Λιγη ταπεινωση και αυτομεμψια δεν βλαπτει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σωστός είσαι αδερφέ μου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σού!

      Διαγραφή
    2. Κοιταξε αγαπητε. Συγκρινεις τα ασυγκριτα. Ισοπεδωνεις τα παντα.
      Ποια ομοιοτητα ειχε ο Θεολογος με τον Λαπα;ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
      Ο ενας στηριζονταν στην αγαπη του λαου.
      Ο αλλος στα ΜΑΤ και στην αστυνομια.
      Καταντησε τη Λαρισα ενα στυνομοκρατουμενο κρατος.
      Πως ειναι δυνατον να τα ταυτιζετε ολα;
      λιγη διακρισι δεν εχετε;
      Τετοιο μπερδεμα εχετε κανει μεσα σας που απορω τι ηθικη διδαχθηκατε εσεις και ποιο Ευαγγελιο;
      Τις σχεσι τω φωτι προς το σκοτος;
      Ενας λαοπροβλητος και Θεοπροβλητος επισκοπος ποτε δεν θα ειχα αναγκη τα ΜΑΤ και τα ροπαλα.
      Ο εν λογω κυριος εχυσε αιμα χριστιανικο γιατι το ξεχνατε αυτο;
      Υπαρχει μεγαλυτερη ΑΣΕΒΕΙΑ απο τετοιες πραξεις;
      Κολυριο υγειας χρειαζεσαι σιγουρα;
      Ταυτιζεις το φως με το σκοταδι δυστυχως.
      Πως μπορουμε ετσι να συννενονηθουμε;

      Διαγραφή
    3. Με συγχωρεις που ταυτιζω ''το φως με το σκοτος'' αλλα δεν βρηκα αλλα περιπτωση στην Ιστορια που να μοιαζει τοσο στο θεμα μας οσο η περιπτωση Φωτιου-Ιγνατιου. Και δεν ηθελα να επικεντρωθω σε τιποτα αλλο εκτος απο το συμπερασμα οτι και ο Φωτιος και ο Ιγνατιος ηταν αγιοι αν και θεωρητικα ηταν αντιπαλοι.Ακομη και αν ο αγ.Φωτιος ειχε στο πλευρο του τους μοχθηρους ανθρωπους της αυτοκρατωρικης αυλης που προηγουμενος φροντισαν να εκθρονισουν τον αγ.Ιγνατιο. Για το αγ.Ιγνατιο δε υπηρχαν καποιοι που ειχαν προτιτερα αμφισβητησει την κανονικοτητα του ως πατριαρχη.
      Ολα αυτα τα λεω για να σου πω πως ενα τοσο σημαντικο θεμα οπως η κανονικοτιτα ενος επισκοπου ειναι πολυ περιπλοκο και πως ο Θεος εχει αλλα κριτιρια για αυτους τους 2 ανθρωπους.
      Οσο για την περιπτωση αγ.Ιωαννου του Χρυσοστομου που αναφερθηκα, δεν νομιζω ο αγιος να ειπε στους οπαδους του να καψουν την αγια σοφια σε ενδειξη αντιδρασης για την εξορια του, οπως επισης δεν νομιζω να συμβουλεψε ο Θεολογος τους δικους του οπαδους να πνιξου τον Ιγνατιο στον Πηνειο, οπως απειλουσαν. Και σιγουρα δεν θα χαιρεται απο τον Παραδεισο οπου ειναι με αυτο που εγραψε καποιος στο φεισμπουκ, που ευχοταν στον Ιγνατιο να τον φανε τα σκουλικια, να μη λιωσει ποτε και αλλες τετοιες αθλιοτητες.
      Οσο για τα ματ σου ξαναλεω οτι δεν τα φωναξε ο Ιγνατιος, ο οποιος ηταν σαν ανθρωπος πολυ ευαισθητος σε σημειο μαλιστα που οταν ενα πεδακι του ειχε φωναξει ''Λαππα αλητη'' αυτος εβαλε τα κλαμματα [ποσο μαλλον να διαταξει τον ξυλοδαρμο τοσων χριστιανων]

      Παρεπειπτωντος, υπαρχει μια διδασκαλια στους αγιους πετερες που μιλασαει για τους καλους λογισμους. [τα ξερεται αυτα η μονο για τον οικουμενισμο διαβαζετε;]Ευλογημενος λενε οι αγιοι ο χριστιανος που βλεπει ολους τους αλλους [και ειδικα τους ονευματικους του ηγετες]σαν επι γης αγγελους και θεωρει τον ευτο τους αναξιο να τους κρινει και οταν μεν γινεται μια αδικια να αγωνιστει για αυτο που θεωρει δικαιο, οχι ομως να συνεχισει και αφοτου το θεμα ληξει και να πετροβολει τον αδελφο του ακομα και μετα την αναχωρηση του απο τον κοσμο. Ετσι, κατα τους αγιους πατερες, ο χριστιανος δεν θα πεσει στην θεομισητη και θανασιμο αμαρτια της κατακρισης, που φερει τον πνευματικο θανατο.
      Εγω για τον Ιγνατιο δεν εμαθα ποτε οτι καποιον κατεκρινε.Το μονο πραγμα που ειχε πει ηταν ''εγω τι τους εφταιξα;''
      Καληνυχτα.

      Διαγραφή
    4. Άστους George k θα δουν και θα καταλάβουν στο τέλος της εβδομάδας ποιος ήταν ο Ιγνάτιος για τους Λαρισαιους.

      Διαγραφή
  29. Αγαπητέ κ.George K. ΜΗ ζητάς από ΜΑΥΡΌΨΥΧΟΥΣ,ίνα μη τι άλλο είπω,ταπείνωση και αυτομεμψία!!Ήθελα να ήξερα,όταν βρεθούν στα"χέρια του Θεού",που μόνο αυτοί πιστεύουν και ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το Θεό της αγάπης και της συγνώμης,που εμείς οι άλλοι πιστεύουμε,ΤΙ θα τους κάνει!!Μάλλον θα τους στείλει στον αρχέκακο διάβολο,που είναι ο μοναδικός θεός που πιστεύουν γιαυτό άλλωστε ακολουθούν και ΌΛΑ τα χαρακτηριστικά του!!Λυπάμαι,γιατί τινές τούτων είναι και με τα δύο πόδια στον τάφο,αλλά δεν το συνειδητοποιούν ΔΥΣΤΥΧΏΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τις ημερες αυτες καθε αληθινος χριστιανος, που δεν κατατασει πουθενα τον εαυτο του ,γονατιζει και παρακαλει τον Κυριο της ζωης και του θανατου για την αναπαυση της ψυχης του μακαριστου επισκοπου Ιγνατιου.ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ χαιρομαστε με το να κολαστει ενας Αρχιερευς (και αισθανομαστε και δικαιωμενοι για τις κρισεις μας ) ο οποιος και αυτος -ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ- ΔΕΝ υπηρξε αναμαρτητος. Αγαπητε κ.Οδυσσεα σε παρακαλω πολυ να συστησεις απο το ιστολογιο σου ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ολοι ενα κομποσχοινι την ημερα για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ μακαριστους Αρχιερεις που δεν μπορουν πλεον να βοηθησουν τον εαυτο τους. Βεβαια για να ειμαι απολυτα ειλικρινης δεν συμφωνω καθολου με την επιλογη του μακαριστου Επισκοπου Ιγνατιου να καμει μεταμοσχευση.Ομως αραγε αν ημουνα εγω στην θεση του ,τι θα εκανα ? Η λυση τελικα σε ολα ειναι η τελωνικη προσευχη "Ο Θεος ιλασθητι μοι τω αμαρτωλω".Μην βιαζομαστε γιατι εχουμε να δουμε πολλες εκπληξεις εν ημερα Κρισεως οπως ελεγε ενας συγχρονος και οντως αγιος αγιορειτης ο μοναχος Αυξεντιος ο Γρηγοριατης. Η γνωση παλι της εκκλησιαστικης ιστοριας (παλαιοτερης και συγχρονης) πρεπει να μας διδασκει ,να μας προβληματιζει ( μην επαναλαμβανουμε τα ιδια λαθη κληρος και λαος ).Οχι ομως να μας φανατιζει και να νομιζουμε πως ΕΜΕΙΣ αγαπαμε περισσοτερο ,ΕΜΕΙΣ ποναμε περισσοτερο,ΕΜΕΙΣ αγωνιζομαστε περισσοτερο για την ΑΓΙΑ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.Επισης να μεταφερω στους Λαρισαιους αδελφους και στα πνευματικα παιδια του μακαριστου Λαρισης τα θερμα μου συλληπητηρια.Ευχεσθε αδελφοι και πατερες ο διαδοχος του να ειναι Επισκοπος και οχι Δεσποτης . Αιωνια η μνημη του μακαριστου Ιγνατιου Αρχιερεως μητροπολιτου Λαρισης γενομενου ! Υ.Γ. αληθεια υπαρχει χριστιανος που πιστευει μεσα του ΠΩΣ ειναι περισσοτερο πιστος ,περισσοτερο εναρετος ,περισσοτερο ταπεινος,περισσοτερο Ορθοδοξος απο καποιον αλλον Χριστιανο κληρικο η λαικο ? Αν ναι (και εγω πρωτος πρεπει ΤΑΚΤΙΚΑ να το κανω !!!) πρεπει επειγοντως να παει να εξομολογηθει πως πασχει απο την επαρατο ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ! Κακο πραγμα η αυτοδικαιωση ,πολυ κακο πραγμα και βαρος ΑΣΗΚΩΤΟ θα ειναι στην ψυχη μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απορώ γιατί φαγώνεστε.

    Επειδή εγώ τουλάχιστον περιμένω την παγκόσμια καταιγίδα που θα στείλει ο Θεός για να ξεβρομίσει ο πλανήτης έχω κάνει την εκτίμηση πως 5 εκατομμύρια Έλληνες θα πεθάνουν και σε παγκόσμιο επίπεδο θα ξεπεράσουμε το δισεκατομμύριο.

    Βλέποντας εσάς όλους τους υποτιθέμενους σωστούς χριστιανούς να μαλώνετε αναρρωτιέμαι αν έχω πέσει έξω στην εκτίμηση όσον αφορά τον αριθμό των Ελλήνων που θα πεθάνουν.Μήπως οι νεκροί θα πλησιάζουν τα 7 εκατομμύρια;

    Ή μήπως έχετε την εντύπωση πως εσείς επειδή είστε Έλληνες χριστιανοί δεν θα σας πειράξει η καταιγίδα,ενώ ο υπόλοιπος πλανήτης θα γεμίσει με πτώματα;

    Αν ένα βραδάκι εκεί που πήγαινε να σας πάρει ο ύπνος άγγελος Κυρίου σας ψυθύριζε στο αυτί πως 7-8 εκατομμύρια Ελλήνων θα πεθάνουν και θα σφαχτούν σε έναν μελλοντικό πόλεμο θα καθόσασταν μετά να μαλώνετε για το ποιος ήταν μοιχεπιβάτης ή όχι;

    Έχετε καταλάβει τι έρχεται; Έχετε συνειδητοποιήσει σε τι σημείο βρισκόμαστε; Έχετε νιώσει πως ο δυτικός πολιτισμός θα καταρρεύσει και δεν θα μείνει τίποτα όρθιο πάνω στον πλανήτη;

    Τι ψάχνετε να βρείτε; Ποιος άξιος και αγιος δεσπότης θα αντικαστήσει τον Ιγνάτιο; Δεν υπάρχει κανείς άξιος.Και οι 80 δεσποτάδες είναι σάπιοι.

    Το σώμα της Εκκλησίας είναι σάπιο,έχει πεθάνει προ πολλού.

    Όλα είναι dead πάνω στον πλανήτη! Νεκρά! Την ανάσταση περιμένουμε! Ελληνικός λαός νεκρός! Χριστιανοί νεκροί! Άγιος Όρος νεκρό! Ε,τώρα αν κάποιος σε καμιά σπηλιά παραμένει ζωντανός είναι η εξαίρεση.Εξάλλου ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη.

    Ξεκαβαλήστε καλάμια.Κανείς μας δεν είναι άξιος.Λουφάξτε σε μια γωνίτσα προσευχηθείτε,προετοιμαστείτε ψυχολογικά για αυτο που έρχεται και αφήστε τον Χριστό να σώσει την Εκκλησία,το ελληνικό έθνος και τον πλανήτη γενικότερα.

    Αλοίμονο σε εκείνον που την έχει δει "φωτισμένος" και σωστός χριστιανός και έχει την εντύπωση πως κάνοντας αγώνα και "ιεραποστολικό" έργο θα σώσει την Ορθοδοξία απο τον Οικουμενισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Ιγνάτιο δεν θα τον αντικαταστήσει ένας από τούς σάπιους 80 Δεσποτάδες όπως γράφεις αλλά καινούργιος Ιεράρχης θα εκλεγεί. Οπότε δεν γνωρίζεις εάν είναι σάπιος ή κάποιος σωστός που μπορεί να σώσει έναν φλυαρο όπως εσένα η έναν αργόσχολο όπως εμένα που απαντάει σε εσένα ανώνυμε 12:59π.μ Α και κάτι τελευταίο γράφεις ότι το σώμα τής εκκλησίας είναι σάπιο και ότι έχει πεθάνει προ πολλού το εντελώς αντίθετο ισχύει το σώμα τής εκκλησίας δεν σαπίζει ποτέ και κυρίως δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ γιατί την όλη του ζωή και υπόσταση την δίνει ο Παντοδύναμος!!!

      Διαγραφή
    2. Ἄν και προφανῶς ἔχεις σωστὴ θεώρησι ὡς πρὸς τὴν δυσκολία ἐξευρέσεως ἀξίου καὶ ἱκανοῦ ἐπισκόπου μεταξὺ τῶν ὑποψηφίων, ἀφοῦ ἀποκλείονται παράνομα καὶ ἀντιευαγγελικἀ οἱ ἔγγαμοι καὶ πολύτεκνοι, δηλαδὴ κατάφωρα καταπατεῖται ἡ θεόπνευστη Ἁγία Γραφὴ καὶ ἡ Πίστις μας, χἀριν μιᾶς ψευτοσυνόδου (τῆς ἐν Τρούλλω), ἐκ προοιμίου νομίζω ὅτι ἔχεις πέσει ἔξω στὴν ἐκτίμησί σου ὡς πρὸς τὶς μελλοντικές προφητεῖες σου γιὰ ἐπικείμενες καταστροφές καὶ θανατικά. Ἀφοῦ δὲν ἔπεσε κεραυνὸς στὸ Κολυμβάρι, αὐτὸ καὶ μόνον εἶναι ἔνδειξι ὅτι ὁ Θεὸς θὰ δεἰξει μακροθυμία ἀπέναντι στοὺς κοσμικούς Δυτικούς καὶ Ἀνατολικοὺς ἁμαρτωλούς, μήπως μετανοήσουν μερικοί. Μετὰ τὴν ἐπαγγελία τοῦ οὐράνιου τόξου μετὰ τὸν κατακλυσμό, ἄλλωστε, ὑπάρχει ρητὴ διαβεβαίωση τοῦ Κυρίου τοῦ Σύμπαντος ὅτι δὲν θὰ ὑπάρξουν ἄλλες μαζικὲς τιμωρίες, ὁ δὲ θάνατος ὡς "ὀψώνια τῆς ἁμαρτίας" ἐνοεῖται κυρίως ὡς ὁ πνευματικός. Κανένας λοιπὸν δὲν μπορεῖ νὰ γνωρἰζει τὶ θὰ συμβῇ στὸ ἄμεσο ἢ στὸ μακρυνὸ μέλλον. Ἐκτός ἂν προϋποθέτεις ὅτι ἔφτασε ἡ Δευτέρα Παρουσία. Αὐτὸ ὅμως μόνον ὁ Θεὸς τὸ γνωρίζει. Δὲν ἔχουμε ἐνδείξεις, ὅσο κι ἂν ἂνιστόρητοι ἐφευρίσκουν, διότι πολλαπλάσια σῆψι ἀπὸ τὴ σημερινὴ ὑπῆρξε στο παρελθόν πολλές φορές ΣΤΗΝ ἘΚΚΛΗΣΊΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

      Κι'ἐμεῖς ὅπως ἐσὺ ἀπογοητευόμαστε νομίζοντας ὅτι "ὁ πλοῦς ἐν νυκτί", ἔπειτα ὅμως συνερχόμεθα, ἀναπολῶντας ἀγῶνες ἁγίων συγχρόνων μορφῶν καὶ διατυπώνουμε τὴν ἐλπίδα: Ὑπάρχουν "κοῦκοι"! Κρυμμένοι! Τὸ ὁμολογεῖς ἀλλωστε. Ὄχι μόνο σὲ σπήλαια ἀλλὰ καὶ στὸν κόσμο. Ἕνας ἐσύ, ἀλλος έγώ, τρίτος ὁ Ὀδυσσέας. Γιατἰ λοιπὀν νά νομίζουμε ὅτι "κανένας δὲν εἶναι ἄξιος"; Εἶναι ἀρκετοί, ποὺ φἐρουν τὰ ὁρατὰ καὶ ἀὀρατα στἰγματα τοῦ σταυροῦ. Ποὺ δὲν προσκύνησαν τὸν κόσμο. Ποὺ ἔφτυσαν τὸν Σατανᾶ. Ἐν ἀπολύτῳ ἐννοία εἵς Ἅγιος, ἀλλὰ ὑπάρχουν καὶ ἐλάχιστοι μεν, ὑπαρκτοί δέ, ἀγωνιστὲς τῆς Πίστεως ποὺ δὲν προσκύνησαν τὸν Βάαλ. Καὶ ἄν δὲν τοὺς γνωρίζουμε ὥστε νὰ τὸ διαπιστώσουμε ίδίοις ὄμμασι, τὸ διαβάζουμε στὸ θεόπνευστο κείμενο τῆς Άποκαλύψεως καὶ στὸ "οὗ ἐπλεόνασεν ἡ ἁμαρτία ὑπερεπερίσσευσεν ἡ χάρις". Άλίμονο σ'ἐκεῖνον ποὺ ἀπελπίζεται, ποὺ ὑποτάσσεται στὴν αἵρεση καὶ κακοδοξία (ὁ οἰκουμενισμός εἶναι τὸ σύμπτωμα τῆς ἀσθενείας) καὶ δὲν κάνει ἀγῶνα καὶ ἱεραποστολικό ἔργο. Ἀλίμονό μας δηλαδή.

      Διαγραφή
    3. Αχ αχ αχ! Έχεις γεμάτο στομάχι και για αυτό τα μάτια της ψυχής σου δεν βλέπουν.

      Για να δεις μακριά πρέπει να έχεις άδειο στομάχι.Το γεμάτο πάντοτε φέρνει ύπνο βαθύ

      Όταν λοιπόν ξεκινήσει η καταιγίδα,ο Κύριος θα έχει το τηλεφωνό του απενεργοποιήμενο και δεν θα απαντά.
      Τόσο καιρό θα σου πει τι έκανες; Δεν έβλεπες τα σημάδια; Δεν έβλεπες πως τα σύννεφα που πυκνώνανε; Δεν άκουγες τις βροντές;
      Δεν έβλεπες τις αστραπές στον ορίζοντα;

      Τι χριστιανός είσαι αν τα πνευματικά σου μάτια βλέπουν καλοκαίρια μέσα στο καταχείμωνο; Τι χριστιανός είσαι αν κώφευες στα χλιμιντρίσματα
      του πολέμου και της καταστροφής;

      Πόσοι Έλληνες σφαγιάσθηκαν το 1922 στην Σμύρνη; Είχε ο Κύριος το τηλεφωνό του απενεργοποιημένο ναι ή όχι; Πόσοι την ώρα της καταστροφής προσευχόταν εις τον Κύριο να τους σώσει και εν τελει σφαγιάσθηκαν;

      Ποιους βοηθά ο Κύριος; Μονάχα εκείνους που τον καιρό της νηνεμίας ετοιμάζονται για την στιγμή της καταιγίδας.

      Φάε,πιες,γλέντα και άνοιξε σαμπάνιες στην εκλογή του καινούργιου δεσπότη και όταν οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες μπουκάρουν στο σπίτι σου
      τότε πάρε τηλέφωνο τον Κύριο για να σε σώσει.

      Όλα λειτουργούν ρολόι,είναι σίγουρο πως θα εκλεγεί ικανός και άξιος επίσκοπος (που θα μνημονεύει και θα προσκυνεί τον Βαρθολομαίο),αφού δεν έπεσε
      κεραυνός στο Κολυμπάρι άρα ο Θεός έδειξε μακροθυμία και θα τους αγκαλιάσει όλους στο τέλος και θα τους συγχωρήσει,κανείς δεν γνωρίζει τι θα συμβεί
      στο μέλλον για αυτό λοιπόν αράξτε στα κυβικά σας και πεστε για υπνάκο και αν υπήρξε και σε άλλες εποχές πολλαπλάσια σήψη απο την σημερινή ξεχάστε
      με ποιο νόμισμα πληρώθηκε αυτή η σήψη.

      Ξέρεις τι οικονομική,κοινωνική,πολιτιστικη άνθηση και τι αριστοκρατία εχει η Σμύρνη το 1920; Του περνούσε κανενός απο το μυαλό η ιδέα πως ερχόταν η καταστροφή; Εκείνη την εποχή τι έκαναν οι ιερείς; Τι έκαναν οι σωστοι χριστιανοί; Γιατί κανείς δεν μπόρεσε να δει την καταστροφή που ερχόταν;

      ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑ ΦΡΑΓΚΑ,ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΚΡΑΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ!

      άκου προσεκτικά στο 7:42-9:10

      https://www.youtube.com/watch?v=a-qBpCvvHd0

      Η Βουλή και ο Βασιλιάς ήξεραν για την καταστροφή και μερίμνησαν δεόντως όπως μεριμνουν δεόντως και οι σημερινοί 300 της βουλής για αυτό που έρχεται

      Διαγραφή
    4. Εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἀπάντησι. Τὸ ἑωσφορικὸ πολιτικό, κοινωνικό, ἐκκλησιαστικό σύστημα τῶν προηγούμενων δεκαετιῶν μὲ ἔχει θάψει ΖΩΝΤΑΝΟ κοινωνικῶς καὶ ἐκκλησιαστικῶς καὶ ὡς γνωστὸν οἱ νεκροί οὔτε πεινᾶνε οὔτε ἔχουν γεμᾶτο στομάχι οὔτε φοβοῦνται τὸ θάνατο. Εἶναι προφανὲς ὅτι ὁ καθένας μας ἂλλα ἐννοοῦσε ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ κατάλαβε ὁ ἄλλος. Ἡ σῆψι φίλε μου δὲν εἶναι σημερινή. Σήμερα ἀναδεικνύονται ἀπὸ τὰ ΜΜΕ τὰ πάντα ἀλλὰ ἡ σῆψι στὸν πολιτικό, κοινωνικό καὶ ἐκκλησιαστικὸ τομέα ἦταν πολὺ μεγαλύτερη στὶς μεταπολεμικὲς καὶ ἰδίως μεταπολιτευτικὲς μετὰ τὸ 1974 δεκαετίες. Τότε θαφτήκαμε ζωντανοί οἱ τίμιοι καὶ ἐκτὸς συστήματος Πατριῶτες, ὑποθηκεύτηκαν τὰ χρόνια τοῦ μέλλοντός μας καὶ τῶν παιδιῶν μας καὶ τοῦ μέλλοντος τῆς Ἐκκλησίας.

      Ὥστε ὅπως ἀκούγεται στὸ βίντεο, ὁ Βασιλιᾶς ἀποκαλοῦσε "Γιαννάκη" τὸν, προφανῶς τότε μικροῦ βαθμοῦ στρατιωτικό καὶ μετέπειτα Δικτάτορα ποὺ μὲ τοὺς ἄλλους φιλοβασιλικούς ἀξιωματικούς κατέστρεψαν τὸν Ἑλληνικὀ Στρατό στὴ Μικρὰ Ἀσία, ἀφοῦ χωρίς νὰ φροντίσουν γιὰ ἐφεδρεῖες καὶ ἀνεφοδιασμό, κατέστρωσαν φιλόδοξα σχέδια καταλήψεως τῆς Ἄγκυρας, ἀντὶ νὰ ρίξουν "ἄγκυρα" στὴν Κωνσταντινούπολη, στὴ Σμύρνη καὶ στὴ Μικρά Ἀσία. Καὶ δὲν διέβλεψαν ὅτι τὸ διεθνές περιβάλλον μετεξελίσσετο ἐν μέρει μὲ ὑπαιτιότητά τους κατὰ τῆς Ἑλλάδος. Πῶς νὰ ὑποστηρίξουν τὴν Ἑλλάδα οἱ Γἀλλοι καὶ οἱ Ἄγγλοι ὅταν οἱ ἀντιβενιζελικοί ποὺ ἦταν (λόγω καταγωγῆς τῶν Γερμανῶν Βασιλέων) φιλογερμανοί διοικοῦσαν τὸ στρἀτευμα στὴ Μ. Ἀσία καὶ τὴν κυβέρνηση στὴν Ἑλλάδα; Ἡ ψήφιση Νόμου γιὰ ταξιδιωτικά ἔγγραφα, πρὸ τῆς καταστροφῆς ἀπέτρεπε τὴν ἀποψίλωση τῆς Μ. Ἀσίας ἀπὸ τὸ Ἑλληνικὸ στοιχεῖο μὲ τὴν προϋπόθεση ὅτι θὰ κυριαρχοῦσε ἐκεῖ ὁ Ἑλληνικὸς Στρατὀς καὶ ὅτι ἡ Πόλι καὶ ἡ Σμύρνη θὰ ἐνσωματωνόταν στὴ μητέρα Ἑλλάδα. Ποῦ νὰ ἠξεραν οἱ "Βενιζελικοί" γιὰ τὸ σύμφωνο Λένιν - Ἀτατούρκ; Ἀλλὰ ἀνεξάρτητα ἀπὸ ἐκεῖνο, ἡ ἁπλὴ λογικὴ ἐπέβαλε τὴν "ἀγκυρα" τοῦ Ἑλληνικοῦ Στρατοῦ στὴ Σμύρνη καὶ στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ ὄχι τοὺς μεγαλοϊδατισμοὐς τῶν ἀντιβενιζελικῶν πρὸς τὸ Σαγγάριο, τὸ Ἐσκί Σεχήρ καὶ τὴν Ἄγκυρα. Μοῦ προξενεῖ ὅμως ἐντύπωσι πῶς δὲν εἴδατε τὰ προηγούμενα λεπτά τοῦ βίντεο! Ἀσχέτως μὲ τὴ Βουλή, ποὺ ψήφιζε ἐν καιρῶ νημεμίας, οἱ ἴδιοι οἱ Ὀρθόδοξοι καὶ Ἕλληνες Πολῖτες καὶ οἱ τοπικὲς κοινωνίες (καὶ ἐκκλησίες τῶν ὁποίων ἦσαν μέλη) δὲν δέχονταν ἐν καιρῶ σφαγῆς καὶ πολέμου τοὺς πρόσφυγες, τοὺς Χριστιανούς, τοὺς Ὀρθοδόξους, τοὺς Ἕλληνες, τοὺς σφαγμένους ἀπὸ τοὺς τσέτες! Αὐτὸ μὲ προβληματίζει καὶ ὄχι ἡ Βουλή.

      Σὰν τὴν καταστροφή τῆς Σμύρνης ὁ Ἑλληνισμός ὑπέστη πολλές καταστροφές. Ὑποδουλωμένη ἡ Σμύρνη στοὺς Τούρκους πρὸ τοῦ 1453 καὶ ἐπὶ αἰῶνες αἰὠνων, δὲν ἀπελευθερώθηκε μάλιστα οὔτε τὸ 1821, ἐνῶ εἶχαν "τουρκέψει" (ἐξισλαμισθεῖ) ἑκατομμύρια Ὀρθοδόξων Σμυρναίων, Μικρασιατῶν, Ποντίων καὶ κατοίκων τῆς ἀνατολῆς μετὰ τὸ 1453. Κατὰ τὶς περιόδους τῶν αἱρέσεων τὸ 1/3 τοῦ Χριστιανικοὺ πληθυσμοῦ, μονοφυσίτες, ἔγιναν μωαμεθανοί. Μετρῆστε πόσα χρόνια εἶναι ἐλεύθερη ἡ Ἑλλάδα καὶ πόσα χρόνια κατὰ περιοχές ἦταν σκλαβωμένη ἢ ὑποταγμένη σὲ Γερμανούς, Βούλγαρους, Τούρκους, Σλάβους, Λατῖνους, Φράγκους, Ἐνετούς, Γότθους, Ἀλαμανούς, Ἄραβες κλπ κλπ. Καταστοφές παντοῦ, πόλεμοι, σφαγές, ἀσφαλῶς -καὶ ἐκεῖ συμφωνοῦμε- ὡς ἀποτέλεσμα τῆς διαφθορᾶς, τῆς σήψεως καὶ τῆς ἀποστασίας ἀπὸ τὸ Θεό, ὄχι ὅμως πάντοτε τῶν παθόντων.

      Μετὰ ἀπὸ τὰ ἀνωτέρω, δὲν εἶμαι μελλοντολόγος, ὥστε νὰ προβλέπω τὸ μέλλον. Οὔτε συμπλέουν οἱ μελλοντολόγοι ποὺ πιθανῶς ἐμπιστέυεστε. Ἀν ὅλα ἐξελιχθοῦν ὁμαλά, πιθανότατα σὲ λίγες δεκαετίες ἡ Ἑλλάδα θὰ ἐκμεταλλεύεται τὴν ΑΟΖ της, θὰ συνεργάζεται μὲ τὶς γειτονικές χῶρες καὶ μὲ τὶς Ὑπερδυνάμεις, θὰ εἶναι οἰκονομικά ἀνεξάρτητη, χώρα ἀσφαλής, μέλος τῆς ΕΕ καὶ τοῦ ΝΑΤΟ, παραγωγὸς ὑδρογονανθράκων καὶ κέντρο ἐνεργειακῶν ἀγωγῶν καὶ ἡ Ἐκκλησία της χωρισμένη ἀπὸ
      τὸν Καίσαρα, μὲ ποίμνιο μόνο τοὺς Χριστιανούς, δηλ. τὸ 2% τῶν πολιτῶν, πιθανῶς νὰ ζῆ ἡμέρες λαμπρές. Ἀλλά, μόνον ὁ Κύριος γνωρίζει.

      Διαγραφή
    5. Σε λίγο καιρό το νεοελληνικό χαμαιτυπείο του 1831 θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.Ο δυτικός πολιτισμος θα καταρρεύσει και μια καινούργια κατάσταση θα προκύψει για τον πλανήτη.

      Δεν ξέρω για όλους εσάς πως βιώνετε τις ημέρες που ζούμε,αλλά εγώ είμαι πεποισμένος 100% πως βιώνουμε τις προφητείες του Αγίου Κοσμά του
      Αιτωλού περί δυσβάσταχτων φόρων,περι πλέξεως του δαμαλιού σε ποτάμι αίματος και τα σχετικά.

      Αγαπητέ μου όλοι οι οικονομολόγοι βλέπουν παγκόσμια οικονομική κατάρρευση και διάλυση της ΕΕ και εσύ ακόμη ευελπιστείς σε ημέρες ευδαιμονίας;

      Έχεις καταλάβει πως η Ελλάδα θα γίνει ένα απέραντο στρατόπεδο κρατησης-συγκέντρωσης λαθρομεταναστών; Πως θα γίνει η χώρα ασφαλής;

      Νομίζω πως υποφέρεις απο το σύνδρομο "άρνηση της πραγματικότητας".Αρνείσαι να δεις την πραγματικότητα,για αυτό και δεν επιθυμείς να κάνεις προβλέψεις για το μέλλον επειδή θα χαλάσεις το ωραίο παραμυθάκι της υλικής ευδαιμονίας που έχεις πλάσει μέσα στο μυαλουδάκι σου.

      Μας είπες για το καλό σενάριο,το αν όλα εξελιχθούν ομαλά,αλλά δεν μας είπες για το κακό σενάριο,το αν όλα εξελιχθούν ανώμαλα.

      Ο μεγαλύτερος εχθρός της Ελληνορθοδοξίας είναι το ίδιο το ελληνικό κράτος που σχεδίασαν-έφτιαξαν οι Μεγάλες Δυνάμεις το 1831.Το ίδιο το ελληνικό κράτος το 1922 όπως είδες οδήγησε σε σφαγή χιλιάδες Έλληνες.Είναι λίγα τα ψωμιά του πλέον.Είναι το ψευτορωμαίικο που έλεγε ο άγιος Κοσμάς.

      Πάντως αν δεις τον στρατό στους δρόμους και τα άρματα μάχης παρκαρισμένα στο Σύνταγμα,να ξέρεις πως η ώρα έφτασε.

      Άλλωστε η πολιτειακή ανωμαλία του Ιωσήφ του Βατοπεδινού πως αλλιώς θα μπορούσε να εξηγηθεί; Οι προφητείες έχουν ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα.
      Πότε δεν σερβίρονται με σαφήνεια.Το πραξικόπημα μια προφητεία σου το βαπτίζει με γενικό-αόριστο ορισμό (πολιτειακή ανωμαλία).

      Ο άγιος Κοσμάς την άνοιξη την βαπτίζει πασχαλιά.Σου λέει θα 'ρθουν δυο καλοκαίρια και δυο πασχαλιές μαζί.Αίντε βρες τι σημαίνει δυο πασχαλιές.
      Τι σχέση έχει το καλοκαίρι με το Πάσχα; Μια εποχή με ένα θρησκευτικό γεγονός; Απολύτως καμία! Όμως γνωρίζουμε πως το Πάσχα ταυτίζεται με την Άνοιξη.Άρα οι δυο πασχαλιές αφορούν δυο Ανοίξεις.Δηλαδή θα έρθουν δυο Καλοκαίρια και δυο Ανοιξεις μαζί

      Τώρα θα μου πεις πως είμαι προφητολάγνος.Ίσως! Μπορεί και πλανεμένος! Ο καιρός θα δείξει

      Υ.Γ.:Σου προτείνω να δεις την ταινία Take Shelter (2011)

      Διαγραφή
  32. Τὰ τελευταῖα σχόλια, τὰ στρεφόμενα κατὰ τῶν ἀγωνιζομένων Χριστιανῶν τῆς Λάρισας, προκαλοῦν μεγάλη λύπη. Ὄχι διότι τοὺς κρίνουν ἀνερμάτιστα καὶ τοὺς χαρακτηρίζουν μἐ λέξεις ἄκομψες ἕως ὑβριστικὲς. Ἐκεῖ μποροῦμε νὰ ὑποθέσουμε ὅτι σφάλλουν ἐπὶ προσωπικοῦ, ὅπως ἰσχυρίζονται ὅτι σφάλλουν οἱ ἀδελφοί τους.

    Ἀλλά, κυρίως προκαλοῦν λύπη διότι, διαφαίνεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά τους ὅτι οἱ ἀδελφοί μας ἔχουν διδαχθεῖ ἐσφαλμένως ἕναν ἄλλο Χριστιανισμό. Καὶ ἡ λύπη μεταβάλλεται σὲ θλῖψι ὅταν σκεφτοῦμε ὅτι αὐτὸς ὁ ἄλλος Χριστιανισμός ὑφέρπει πανελληνίως καὶ ... οἰκουμενιστικῶς καὶ ὅλο καὶ περισσότερο ἀντικαθιστᾶ τὴν ὑγιαίνουσα διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου.
    Ἄχ αὐτοὶ οἱ ἀγαπολόγοι πνευματικοί,
    ἂχ αὐτοὶ οἱ καλολόγοι κληρικοί,
    ἄχ αὐτοὶ οἱ ἀνεκτικοί στὰ πάντα γεροντᾶδες...
    ἄχ αὐτὰ τὰ βουδιστικά καὶ παπικά κομποσχοίνια...
    ἄχ αὐτοὶ οἱ οἰκουμενισταί...
    Σὲ σωτηρία ἢ σὲ ἀπώλεια ὁδηγοῦν τὶς ψυχές μας;

    Ὅ Χριστιανισμός ὅμως δὲν εἶναι καλολογίες καὶ κομποσχοίνια... Διαβάζουμε καὶ καμμιά Ἐπιστολὴ τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ διαπισὠνουμε ὅτι εἶναι Ἀγώνας. Εἶναι πάλη μὲ τὸ κακό. Εἶναι πνευματικό πῦρ ποὺ ἄναψε ὁ Κύριος, εἶναι πνευματικὸ μαχαῖρι καὶ ὄχι εἰρήνη μὲ τὴν κακοδοξία ἀλλὰ ἡ Εἰρήνη τοῦ Κυρίου. Εἶναι τὸ Εὐαγγἐλιο ποὺ θὰ χωρίσει τὸν πατέρα ἀπὸ τὰ παιδιά του. Εἶναι ἡ διδασκαλία γιὰ ἀνάθεμα κατὰ ὁποιου φέρει ἄλλη διδαχή. Εἶναι ἡ ἐντολὴ γιὰ ξέκομμα ἀπὸ κάθε ψευδάδελφο ἀκάθαρτο. Εἶναι ἡ παρότρυνση νὰ ἐκβάλλονται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ὅσοι τὴ σπιλώνουν μὲ τὴν ἀμετανόητη ἀνήθικη χωή τους. Εἶναι ἡ διδασκαλία νὰ μὴ λέμε οὔτε καλημέρα σὲ οἱονδήποτε ποὺ ἐνῶ "τὸ παίζει" μέλος τῆς Ἐκκλησίας, πιστεύει καὶ πράττει ἄλλη διδαχή. Οἱ καλοί Χριστιανοί εἶναι καλοί ἄνθρωποι. Οἱ καλοί καὶ "ἀγαπησιάρηδες" ἄνθρωποι δὲν σημαίνει ὅτι εἶναι πάντοτε καλοί Χριστιανοί. Ὁ Χριστός εἶναι Ἀγάπη. Ἡ ἀγάπη δὲν εἶναι Χριστός, μάλιστα ἡ ἀγάπη πρὸς τὴν αἵρεση καὶ τὴν κακοδοξία εἶναι μῖσος πρὸς τὸν ἀδελφὀ ποὺ τὶς ἀκολουθεῖ. Ἄν λέμε καλὰ λόγια στὸν παραβάτη τῶν Ἐντολῶν πῶς θὰ μετανοήσῃ; Μόνο ἂν τοῦ ἐπισημάνουμε τὴν κακοδοξία του, ὑπάρχει ἐλπίδα νὰ μετανοήσῃ καὶ νὰ σωθῇ. Ὑπ' αὺτὸ τὸ πρῖσμα, λέμε ὅτι δὲν εἶναι Χριστιανικὸ νὰ ἔχῃ ἕνας ἐπίσκοπος ἑκατὸ χρυσοποίκιλτες πανάκριβες στολές. Ὁ Καντιώτης εἶχε μόνο δύο λιτές, πάμφθηνες καὶ ὄχι "αὐτοκρατορικές". Οὔτε, νομίζω, εἶναι Χριστιανικό ζῶντος ἑνὸς κανονικοῦ ἁγίου έπισκόπου, νὰ κάθεται στὸ θρόνο ἄλλος. Τί; Τὸν τοποθέτησε Σύνοδος; Χαζὸς ἦταν καὶ δὲν μποροῦσε νὰ ἀρνηθῇ; Ἤ μωρό παιδάκι; Ἀλλὰ τοὺς μωραίνει ἡ φιλοδοξία... Ἐμεῖς ὀφείλουμε νὰ τὰ ὑποστηρίζουμε τὰ σωστά, νὰ ὑποστηρίζουμε τὴν Πίστι μας καὶ θὰ κριθοῦμε ἀπὸ τὸν Θεὀ. Θὰ κριθοῦμε διότι σιωποῦμε καὶ συμβιβαζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΚανΤιώτης αυτός ο μικρός κατά την σάρκα, γίγαντας κατά νου και ψυχη ανώνυμε 8:17π.μ παρόλο τον διασυρμό και ενδεχομένως την μανία και την κακία ορισμένων ανθρώπων ποτέ δεν προετρεψε κανέναν να αναθεματιζουν,να κακολογούν,να βρίζουν,να προπηλακίζουν,να παρεμποδιζουν εισόδους εκκλησιών.Σκεψου λίγο και δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις.Απλα αφού κανείς συγκρίσεις ανθρώπων κοιτά την πνευματικοτητα τεκνών Αυγουστινου και τεκνών μη Αυγουστινου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 8:17π.μ εσύ που δεν είσαι αγαπολογος πνευματικός,ουτε καλολογος κληρικός,ουτε ανεκτικός γέροντας,ουτε οικουμενιστης μια και είναι της μόδας η λέξη αυτή και κυρίως δεν έχεις βουδιστικα και παπικα κομποσχοινια εσύ τι άνθρωπος είσαι?Φανταζομαι πως θα είσαι ένας γνήσιος Χριστιανός ε? Πνευματικός κληρικός αν και από ότι φαίνεται δεν είσαι.Μιλα ωραία, μίλα σεμνά και κυρίως σκέψου ότι είσαι ένας απλός άνθρωπος όπως είμαστε όλοι μας δεν είσαι παραπάνω χριστιανός από κανέναν άλλον.Αναφερεις για τον Μακαριστό Ιγνάτιο χαζός ήταν και δεν μπορούσε να αρνηθεί?Η μωρό παιδάκι?Αλλα τους μωραίνει η φιλοδοξία. Εγώ σου λέγω εσύ χαζός είσαι και έχεις τέτοια εμμονή?Κακος και έχεις τέτοιο ακόμη και ματαθανατιο φθόνο?Μωρό παιδί είσαι για να ξαναπλαθεις τα ίδια πράγματα?Όσο για την φιλοδοξία δεν συγκρίνεται με την παραφροσύνη σου. Τέλος γράφεις θα κριθούμε διότι σιωπουμε και συμβιβαζόμαστε.Συμφωνω μαζί σού!Απλα πρόσθεσε ότι θα κριθούμε και για την εμμονή μας, την κακία, τον φθόνο, την αδικία,την συκοφαντία, την...,την...
      Υ.Γ Αφου εσύ από ότι φαίνεται έχεις καλόν πνευματικό και όχι αγαπολογο,κακολογο κληρικό και όχι καλολογο,ρωτησε τον εάν εσύ είσαι ανεκτικός στον γέροντα σου!

      Διαγραφή
  33. Κύριε Τσολογιάννη, εσείς που γράψατε για τον "καφετζή της Συνόδου" (υπονοώντας τον μακαριστό Λαρίσης Ιγνάτιο, τον υπηρετήσαντα στη θέση του Γραμματέα της Ι.Συνόδου), έχετε να μας πείτε κάτι για τον "καφετζή του Κοτσώνη" στη Θεολογική του ΑΠΘ,που είχε μηνύσει ως αιρετικό (!!!) τον Κοτσώνη, αλλά μετά έγινε ...υποστηρικτής του (και για τον οποίο έχει γράψει αρκετά στο "Δράμα" του ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Κοτσώνης (Ιερώνυμος);... ΔΙΟΓΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μηνυτής ό,τι έκανε το έπραξε από αγαθή διάθεση.
      Κατάλαβες ΔΙΟΓΕΝΗ;
      Εσύ αλάθητος είσαι;
      Τι έχεις να πεις για το γεγονός ότι ο μακαριστός Ιγνάτιος ενθρονίστηκε με τη συνδρομή των ΜΑΤ με αντίθετη και αντιδρώσα τη συντριπτική πλειοψηφία του πληρώματος της τοπικής Εκκλησίας;
      Αυτό είναι το θέμα μας.

      Διαγραφή
    2. Ε όχι και από αγαθη διάθεση ανώνυμε 2:12π.μ όσοι είναι εν ζωή ακόμη θυμούνται το βλέμμα και την ευχαρίστηση του μηνυτη.Οποτε η Θεία πρόνοια φρόντισε και για εκείνον την ανάλογη τιμωρία!!!Μην θυμάσαι αυτά που θέλεις να θυμάσαι και κυρίως μην ξεχνάς τα πάντα ή έστω μην κάνεις πως δεν τα ξέρεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμε 2:12, χειρότερη κατηγορία απ΄ το να σε πούνε "αιρετικό", όπως είπε για τον Κοτσώνη ο μετέπειτα εκ Λαρίσης ορώμενος "καφετζής" του στο γραφείο του, στο Πανεπιστήμιο, δεν υπάρχει!.. Για "ποιά αγαθή διάθεση" μιλάς;... Ο ίδιος ο Ιερώνυμος είχε καταλάβει το ποιόν του και τον απέμπεμψε... Κάμποσα χρόνια μετά ο "καφετζής" έγινε αρχηγός των εν Λαρίσης οπαδών του "ιερωνυμικού" δεσπότη Θεολ. Πασχαλίδη, χωρίς ποτέ να ζητήσει συγγνώμη για την υβριστική του στάση και συμπεριφορά εναντίον του αρχιεπισκόπου Ιερ. Κοτσώνη...

      Διαγραφή
  34. ρομφεα αρθρον μητροπολιτου καστοριας δια τον ιεραρχην ιγνατιον
    ραπισμα δια τους σταυρωτεσ του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου