Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ πατερα ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ Στο κειμενο του πατρος Ευθυμιου θα απαντησω λεξι προς λεξι και γραμμα προς γραμμα. Δεν καταλαβε ο πατηρ Ευθυμιος οτι δεν ειμαι χθεσινος αλλα εχω μια ιστορια και οφειλει να προσεχη καλα και εκεινος τα βηματα του και τις αποφασεις του; Μαλλον θα χρειαστη να του το πω δυνατα.Θα μπορουσε να το κανη αυτο που αποφασισε σιωπηλα και ιδιωτικα, ομως προτιμησε την δημοσια διαπομπευσι μου, αφου οικειοποιηθηκε τις Σηματιες εμμονες και το εκανε, μαλλον για να καλυψη οσα εκεινος νομιζε.


ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ πατερα ΕΥΘΥΜΙΟ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ

---------------------------
Υ.Γ. Στο κειμενο του πατρος Ευθυμιου θα απαντησω λεξι προς λεξι και γραμμα προς γραμμα.
Δεν καταλαβε ο πατηρ Ευθυμιος οτι δεν ειμαι χθεσινος αλλα εχω μια ιστορια και οφειλει να προσεχη καλα και εκεινος τα βηματα του και τις αποφασεις του; Μαλλον θα χρειαστη να του το πω δυνατα. Θα μπορουσε να το κανη αυτο που αποφασισε σιωπηλα και ιδιωτικα, ομως προτιμησε την δημοσια διαπομπευσι μου, αφου οικειοποιηθηκε τις Σηματιες εμμονες και το εκανε, μαλλον για να καλυψη οσα εκεινος νομιζε.
---------------------------
 
Ποια ηταν η αιτια, λοιπον, της ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗΣ ΜΟΥ;

Πρωτα πρωτα ενα παρεμβλητο ερωτημα στον π. Ευθυμιο για την ασκεπτη γκαφα του: Ποια Αγια Γραφη και ποιο Πατερικο κειμενο, επιτρεπει την δημοσια διαπομπευσι του αλλου; Ετσι εκαναν και ετσι ενεργουσαν οι σοφοι και οι συνετοι και οι διακριτικοι πνευματικοι; Ετσι φερονταν στους χριστιανους, οι εμπειροι πνευματικοι πατερες, της εκκλησιαστικης μας ιστοριας; Μπορει να μας προσκομιση καποιες πηγες; Δεν καταλαβαινει οτι η πραξι του αυτη τον μηδενιζει;

Ποια, λοιπον, ηταν η αιτια;
Η Ορθοδοξοτατη βαπτισι του φιλου μου, ΝΑΙ του φιλου μου, μητροπολιτου Λαγκαδα Ιωαννου, που τελεσε στην παραλια της Μονης Ιβηρων του Αγιου Ορους ενωπιον πληθους ορθοδοξων κληρικων και λαικων. 
Για να καταλαβετε καλα την τρελλα ΣΗΜΑΤΗ που το καθε τι δικο μου κειμενο το αποκαλει ΥΒΡΙ, κατα τις δικες του εκτιμησεις, δητε οσα εγραψα για την βαφτισι αυτη που κατα πρωτον αφορουσαν την Κατανυξι και αυτος σαν παπαγαλακι την καταχωρησε και την οικειοποιηθηκε. Δειτε και διαβαστε καλα το κειμενο και κρινετε το. Αν βρητε μια ΥΒΡΙ φτειστε με.
Ο ανθρωπος επαθε κρανιακη ζημια και εχει μονιμη πλεον παρακρουσι. Τετοιο ξερο κεφαλι και τετοιο ανθρωπινο ...μπετον αρμε δεν ξαναγνωρισα στη ζωη μου.
Η αγανακτησι μου εφτασε στο απροχωρητο και ζητησα την πληρη διακοπη και καθε σχεσι μαζι του με το παρακατω εγγραφο μου που το εγραψα μολις γυρισα απο ταξιδι και σε στιγμη δικαιας οργης και δεδικαιολογημενης αγανακτησης. 
Επισης, αναφερω ενδεικτικα οτι τα δυο τελευταια χρονια μονο εγω τον τηλεφωνουσα καπου καπου κατοπιν συστασης και προτροπης του π. Ευθυμιου, εκεινος ποτε,  η δε αντιμετωπισι του στα τηλεφωνηματα μου ηταν παντοτε σχεδον μονολεκτικη και αισθανομουνα οτι μιλουσα οχι σε ζωντανο ανθρωπο αλλα σε νεκρο και παγωμενο, σχεδον σε μαρμαρο ....απελεκητο!!!!
Το φερσιμο του δε προς τον ταλαιπωρο τον Πανταζη ηταν χειροτερο και απο την δικη μου, δεν ηθελε καν να ακουση το ονομα του, και ποτε δεν δημοσιευε τα αρθρα του, παρακουοντας προκλητικα στον π. Ευθυμιο  γιατι τα θεωρουσε ολα ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ και εξαλλα.
Βλεπετε, ο πατηρ Ευθυμιος για χαρι του εμπαθους και φθονερου Σηματη, θυσιαζει τους παντες. 
Ας μην αναφερω και καποια αλλη περιπτωσι γιατι δεσμευτηκα.
Ο Παναγιωτης Σηματης ανεβηκε στο Βολο φιλοξενουμενος της ομοφρονης του  κ. Νακου και επαιξε τον ρολο που επαιξε και το σχολιασα μαλιστα με φιλους μου. Εγω κατι καταλαβα οταν ειδα μαλιστα να θετη σαν τελευταια αναρτησι τριων ημερων τον 50΄Ψαλμο, ο οποιος βεβαια τεθηκε για αλλους, αλλα οχι για τον ιδιο. Ο ιδιος αισθανεται μονο δασκαλος των αλλων, ποτε μαθητης, χωρις ο ιδιος να κρατα τον νομον και να τον εφαρμοζει πρωτα ο ιδιος στον εαυτον του.
Ο Σηματης ειναι του "του λεγουσι και ου ποιουσι".

=======================
Παναγιωτη Σηματη.
Ελειπα δυο μερες απο το σπιτι μου και μολις ηρθα ειδα το χυδαιο και κακοτατο υβρεολογιο σου.
Μεχρι εδω και μη παρεκει Σηματη. Αϊ παρατα μας. Μας εγινες στενος κορσες. Μας εχεις κουρασει αφανταστα. Ξυνεις συνεχεια τα νυχια σου. Παυω να σε ανεχομαι αλλο. Τον δρομο σου και τον δρομο μου νεφεληγερετη Δια Παναγιωτη Σηματη. Οντως εκανες μονο για ....νεφεληγερετης Διας!!!!
Προσεξε Σηματη, μου τοχουν πει, κανεις και κακο στον αγωνα του πατρος Ευθυμιου και εσυ εισαι η αιτια που εκεινος  μας αποπεμπει συνεχεια και δημοσια και εκτιθεται,  με τα ψεμματα σου,  με τις υπερβολες σου και με τις  διαστροφες σου. Εμεινες σχεδον μονος σου και αυτο ακομα δεν σε ικανοποιει, θελεις και τον πατερα Ευθυμιο να γινη, αλλα και να δειχνει οτι ειναι ιδιος με σενα.Και δυστυχως, μεχρι καποιο σημειο το δευτερο, σχεδον το πετυχες.
Ενω εσυ  υβριζεις τους αλλους, με την τεχνικη σου, τις περιστροφες και τις διαστροφες σου, προσπαθεις να φερεις την αντιθετη εντυπωσι στους αλλους.
Και σε πολλους αφελεις το επιτυγχανεις.
Μαλλον πιστευω και αποφαινομαι τελικα οτι χρειαζεσαι γιατρους, πολλους γιατρους γιατι εχεις πολλες παθησεις απο τις οποιες δεν ειναι ευκολο να απαλλαγεις..
Κολλας καποιες λεξεις στο κουτελο σου και δεν σου φευγουν με τιποτα. Καθε λιγο και λιγακι ορμας επανω σε καποιους ανθρωπους που εγω διατηρω καλη σχεσι μαζι τους και θα συνεχισω να εχω γιατι ετσι το θελω και το επιθυμω,  παρα τις διαφωνιες, γιατι  ειμαι εφ΄ορου ζωης φιλος για οσους εγω θελω και επιθυμω να ειμαι.
Αυτο για σενα ειναι ανυποφορο. Και καθε λιγο και λιγακι, ευκαιριας δοθεισης, επιτιθεσαι στη συνεχεια και εναντιον μου γιατι δεν ικανοποιειται στο επαρκο η αρρωστημενη φαντασια σου.
Καταλαβε το επιτελους, εγω και δεν ειμαι ΑΦΙΛΟΣ ανθρωπος οπως εισαι εσυ και δεν εκφραζω βαρβαροτητα στους αλλους, οπως κανεις εσυ. Δεν επιθυμω να  μοιαζω τον κακοχαρακτηρα σου, Σηματη. Καβαλησες μεγαλο καλαμι και δεν το αφηνεις για να σε αφησει. Πασχεις αθεραπευτα απο μανια υβρεολεξιας. Θεωρεις υβρεις το καθε τι που εσυ νομιζεις ως υβρι. Υβρις, υβρις, υβρις, η προσφιλεστατη σου σταμπα που την κολας πολυ ευκολα επανω στους αλλους.
Ε, οχι δεν θα αλλαξουμε και το ελληνικο λεξιλογιο, επειδη το θελεις εσυ.
Σηματη, απο σημερα παυω να σου στελνω οτιδηποτε, οχι γιατι μου το ζητας εσυ, αλλα επειδη διειδες οτι δεν θα ασχολουμαι πλεον μαζι σου, πραγμα αλλωστε που με συνιστουν και διαφοροι ανθρωποι που καταλαβαν τον εριστικο χαρακτηρα σου, αλλα και γιατι σε θεωρω, μονιμο και ακαταπαυστο εχθρο μου και επειδη δεν με ενδιαφερεις πλεον καθολου σαν ανθρωπος. Σιχαθηκα να ανεχομαι τις αθεραπευτες Ερμιονιες ασθενειες σου τις οποιες μεταφερεις και σε αλλους. Αποτελεις πηγη μολυνσης Σηματη.
Μεχρι εδω Σηματη και ξεχασε με απο εδω και πλεον οτι υπαρχω. Τον δρομο σου και τον δρομο μου.



---------------------------------------------------
γαπητ κ. Τσολογιάννη,
Παρότι δν συνεργάζομαι μαζί σου κα δν πεξεργάζομαι τ κείμενα πο μο στέλνεις με e-mail πρς νημέρωση κα δημοσίευση, ξαιτίας τν βρεων κα το τρόπου πο χρησιμοποιες στ στολόγιό σου, πο κατ τν γνώμη μου βλάπτουν τν γώνα ναντίον τς Παναιρέσεως (πρ διετίας σο τ ξήγησα), συνεχίζεις ν μο τ στέλνεις, όπως το τελευταίο "ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ": Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ Γ.Ο.Χ., ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΩΝ.
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/15d93916d4a16045?compose=15d9939ecd4efcc3
πίσης γνόησα πρς καιρν τς προσωπικς βρεις κα τς συκοφαντίες ναντίον μου κα δν ρνήθηκα τν πικοινωνία, κα σήκωνα τ τηλέφωνο κάθε φορ πο μο τηλεφωνοσες, κτς λαχίστων ξαιρέσεων.
μως, δυστυχς, συνεχίζεις τς ναντίον μου πιθέσεις κα τς συκοφαντίες, χι μόνο μετανόητα, λλ κα χοντας τν ντύπωση τι μπορες ν βρίζεις τν μι στιγμ τν λλο, κα τν λλη ν το ζητς συνεργασία.
κόμα, ν βρίζεις μένα κα τος «χριστιανούληδες» πο χουν ποτειχιστε, περασπίζεσαι τος δικτες τν ποτειχισμένων, πως π.χ. τν π. Βασίλειο Βολουδάκη, τν μητροπολίτη Λαγκαδ  ωάννη, τν μητροπολίτη Καλαβρύτων μβρόσιο, κατηγορώντας με γι «σκληροτραχυλωσύνη», πειδ δν πέφτω στν παγίδα τν λλοπρόσαλλων κα πρς χάριν ντυπωσιασμο δημοσιεύσεών του· οσιαστικ κάνεις να διότυπο προσηλυτισμό, πρ το βριστ κα διώκτη μου Μητροπολίτη.
Γι’ ατ σ παρακαλ ν μν μο ξαναστείλεις e-mail, μήπως κα σκεφτες τι δν εναι κν χριστιανικό, π τν μι μερι ν βρίζεις κάποιον κι π τν λλη ν δείχνεις τι βρίσκεσαι στν διο χρο μ’ ατν πο βρίζεις κα ν ζητς συνεργασία. , ν θέλεις, κακ σο κάνει πικοινωνία μ ναν πο κατ τν «φωτισμένη» κα «σωστ» κρίση σου, χει «κάλο στον εγκέφαλο», «κανάτα στο κούτελο», «εμμονές», «σκληροτραχυλωσύνη», εναι «ψεύτης», χει «δαιμονική κακοήθια», εναι «αισχρός συκοφάντης» κα δεκάδες λλα κοσμητικ πίθετα πο κατ καιρος μ χεις περιλούσει.
Σημάτης Παναγιώτης

Υ.Γ. Σου πισημαίνω τς τελευταες ναντίον μου βρεις κα συκοφαντίες, στν περίπτωση πο δν χεις συνείδηση τί γράφεις:

1. https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/15cf2357b6302e62
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗΣ
προς Εμένα, Nick, xnakou_
 Κυριε Παναγιωτη, δεν νομιζετε οτι θα πρεπει να μην επιμενετε να ομολογηση μητροπολιτης Καλαβρυτων με διαφορετικον τροπον δηλαδη ρητα, οτι οι Παπικοι δεν ειναι Εκκλησια, ενω εν τοις πραγμασι τον τελευταιον καιρον δημοσια αυτο το διακηρυττει;
Επειδη εκφραζετε τον π. Ευθυμιο εσεις αποκλειστικα μηπως  εκεινος δεν συμφωνει στην σκληροτραχυλωσυνη σας αυτη;
2. https://apotixisi.blogspot.gr/2017/07/e-15.html#comment-form
ναρτς μι δημοσίευση το στολογίου «Πατερικ Παράδοση», γνωρίζοντας τι τν χω συνθέσει. δημοσίευση δν σ φορ καθόλου. φορ τν μητροπολίτη Λαγκαδ ωάννη, πο εναι οκουμενιστς μ πατέντα κα διώκτης το π. Φωτίου. λλ γι τος λόγους σου τν περασπίζεσαι, χαρακτηρίζεις τ δημοσίευμα ατ ς «απαραδεκτο δημοσιευμα» κα τιτλοφορες τν νάρτησή σου, «EΞΩ ΠΑΣ Ο ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΩΝ ΨΕΥΔΟΣ», περιλαμβάνοντας στος φιλώντας κα ποιοντας τ ψεδος κι μενα, στ δημοσίευμα το ποίου ναφέρεσαι. Στν συνέχεια στολίζεις τ στολόγια πο δημοσίευσαν τν συγκεκριμένη νάρτηση κι μένα πο τν σχολίασα ς «κακοηθη ιστολογια - που απο την πολύ Κατανυξι παθαινουν υπνηλιες και οι διαχειριστες τους πασχουν από πολλες περιεργες υπνοβασιες»! κολούθως γράφεις τι εδηση εναι ψευδέστατη, χωρς διος Λαγκαδ κάποιος λλος ν τν διαψεύσει δημοσίως. Μ κατηγορες δημοσίως γι πολλ κα καταλήγεις τι χουμε «δαιμονικη κακοηθια», γινόμαστε «αισχροι συκοφανται ενός επισκοπου» κα τι πράξης ατ ποτελε «νειδος»!
3.  https://apotixisi.blogspot.gr/2017/07/blog-post_94.html#comment-form
Σ λλη νάρτησή σου, γράφεις τι «ο Σηματης για ορισμενα πραγματα εχει καλο στον εγκεφαλο. Σφηνωθηκε η κανατα στο κουτελο του. Αποφασισα να ασχοληθω με αλλα και οχι με τις εμμονες του Σηματη».
Κα τελειώνεις, νομίζοντας τι χεις δίκιο, κα προβάλλοντας ς ρετ τ πεσμα σου:
«Ξερει καλα οτι εγω οταν εχω δικηο ευκολα δεν το βαζω κατω».

102 σχόλια:

  1. Τι είδους Χριστιανός είστε εσείς κύριε Οδυσσέα; Δεν έχω δει ποτέ τέτοιο Χριστιανό αχρίστιανο και γλωσσώδη, να βρίζει, να οργίζεται, επειδή λεέι τον αδίκησαν και τον συκοφάντησαν. Έτσι αντιδρούσε ο Χριστός όταν Εκείνον πράγματι τον αδικούσαν και τον συκοφαντούσαν; Στην θέση σας θα σιωπούσα. Κάθε τι που γράφετε φανερώνει πολύ άσχημες πτυχές του χαρακτήρα σας και φοβερή κατάσταση της ψυχής σας. Δυσφημείτε μόνος σας τον εαυτό σας, δημοσίως και με τον χειρότερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κακό είναι ότι όλοι οι αποτειχισμένοι βρίζουν; εγώ που ψάχνω κάτι διαφορετικό με ποιον να συνταχτώ; τουλάχιστον οι αιρετικοί δεν βρίζουν τόσο!

      Διαγραφή
    2. Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου γέμισε ο τόπος από δήθεν αποτειχισμενους.

      Διαγραφή
  2. Αληθεια, ανωνυμη κυρουλα;
    Πρωτα ηθελα το ονοματακι σου αφου εσυ εισαι σεμνη , ταπεινη, και υποχωρητικη.
    Και δευτερον εγω δεν ειμαι καρπαζοεισπαρακτορας.
    Αυτα τα ευσεβουλιστικα αλλου.
    Στον ΣΗΜΑΤΗ σας.
    Ο Χριστος ειπε: ει κακως ελαλησα τι με δερεις;
    Ζητω τον λογο και θα πω και πολλα.
    Ειδε ολοκλρος ο πλανητης τη διθαπομπευσι μου και ερχεσαι να μου μιλησης ευσεβουλιστικα;
    Ξερω καλα που και ποτε θα υποχωρησω.
    Εσυ κοιταξε να σερνεσαι κατω απο τα ρασα των γερονταδων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονομάζομαι Αναστασία και σας πληροφορώ ότι με αδικείτε πολύ με την απάντησή σας. Δεν με γνωρίζεται καν και γράφετε τόσα πολλά και τόσο άσχημα. Λυπάμαι. Εύχομαι κάποτε να καταλάβεται ότι ο πραγματικά Ορθόδοξος αγωνίζεται κυρίως κατά των παθών του και καταλήγει, αν αγωνιστεί σωστά με την βοήθεια του Θεού, να γίνει Χριστοειδής, να μοιάσει στον Χριστό. Εκείνος δεν μιλούσε όπως εσείς, δεν Του μοιάζετε καθόλου κύριε Οδυσσέα. Συγκρίνω αυτά που λέτε με αυτά που λένε εκείνοι τους οποίους άμεσα και έμμεσα βρίζετε και διακρίνω ταπείνωση στους άλλους, οργή, εγωισμό, έπαρση και φιλαυτία σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι εσυ απο την Γερμανια;
      Η φανατικια προσωπολατρης;
      Σε εκρινα απο τα λεγομενα σου.
      Επομενως σε γνωρισα αρκετα.
      Δεν διαβασες ποτε στην Αγια Γραφη οτι η γυναικα εν ησυχια μανθανετω.
      Εγραψες ενα θρασυτατο ελεγκτικο σχολιο και μου μιλας για ταπεινωσι;
      Εισαι καλα στο μυαλο σου;
      Αυτες τις συμβουλες δεν θα μου τις δωσης εσυ, εσυ να μιλας οπως εδω, μονο με τον ανδρα σου και οχι με αλλους ξενους αντρες.
      Αυτα ο γεροντας σου δεν σου τα ειπε ποτε;
      Ναι, τα βλεπει αλληθωρα το ματι σου οτι βλεπεις ταπειωσι σε αυτους, γι αυτο και ο Σηματης για πρωτη φορα εβαλε σχολια στο ιστολογιο του πανηγυριζοντας απο την ....μεγαλη επιτυχια του ο ...ταπεινουλης!!!!
      Εσπειραν ανεμους ας θερισουν θυελλες, ειναι φυσικο επομενο, εγω δεν εμαθα να κλεινω το στομα μου, εκτος αν καποιοι με καταφερουν να το κλεισω για ....λογους δημοσιου συφεροντος.
      Τι γλωσσα ειναι αυτη που εχεις κυρατσα μου;
      Ο ανδρας σου δεν στο εδωσε καμμια γροθια ποτε;
      Πρεπει να μαθης ομως οτι υπαρχει κι η δεδικαιολογημενη οργη κατα το οργιζεσθε και μη αμαρτανετε και η δικαια κρισι, την δικαιαν κρισιν κρινατε.

      Διαγραφή
    2. Οταν ο Χριστος απαντησε οπως σου εγραψα, γιατι διαμαρτυρηθηκε, δεν παραβιαζονταν τα δικαιωματα του;
      Θα μας κανης μαθηματα θεολογιας κυρα Αναστασια;
      Εσυ νομιζεις οτι ταμαθες ολα ακλλα στραβα.

      Διαγραφή
    3. Κύριε Τσολογιάννη κρίμα!
      ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
      Πως τολμάτε να μιλάτε έτσι στην κ. Αναστασία;
      Τι είναι αυτά! κυράτσα, δεν σούδωσε καμμιά γροθιά ο άντρας σου...
      Συγνώμη,αυτό είναι λεξιλόγιο χριστιανού και δη αγωνιστή; Μάλλον κάτι ψωρόμαγκες του Βαρδάρη θυμίζει όλο αυτό.
      Ακούστε και λίγο τι σας λένε,δεν είναι όλοι εχθροί σας!

      Διαγραφή
    4. Μπά εσυ αποτειχισμενε Βολιωτη πως βλεπεις το θρασος της;
      Τετοιο θρασος αφηνετε να εχουν οι γυναικες σας;
      Γιατι να μην τολμησω δεν το καταλαβαινω.
      Εσυ ο πολυξερος δεν το γνωριζεις οτι δεν εχει το δικαιωμα η γυναικα αυθεντειν ανδρος;
      Η γυναικα αυτη οπως μιλησε εμενα να τα μιλαει στον ανδρα της και οχι σε ενα ξενο.
      Αν δεν το ξερεις αυτο παψε να κανης τον.... ιπποτη.
      Επρεπε να ακουση περισσοτερα γιατι το θρασος της ηταν μεγαλο.
      Τι να ακουσω εισαι καλα;
      Καποιες φορες και ο Βαρδαρης χρειαζεται, εγω δεν τον απορριπτω.
      Αλλου πρεπει να μιλησετε και οχι εδω.
      Εδω σιωπη απο σας και τιποτα αλλο.

      Διαγραφή
    5. Και γυναίκες χριστιανές και παιδάκια μικρά και αν συνεχίσεις έτσι και οι πέτρες θα σηκωθούν και θα σε ελέγξουν

      Διαγραφή
    6. Πού το ξέρεις Οδυσσέα ότι είναι αποτειχισμένος και Βολιώτης ο ανώνυμος 20 Αυγούστου 2017 - 9:11 μ.μ. ;

      Διαγραφή
    7. Πως συνεχιζω δηλαδη, ΑΝΘΩΠΑΚΙΑ;
      Αμυνομενος επιτιθεμενος;
      Σιγα μη θιξουμε τους γερονταδες σας.
      Ισως θα πρεπει να εξετασουμε και το εντονο αρρωστο φαινομενο της γεροντομανιας και γεροντοκρατιας.
      Η Εκκλησια θα υποφερη απο αυτους τους ανθρωπους.

      Διαγραφή
    8. Βολιώτης σίγουρα δεν είμαι.
      Σαλονικιά είμαι και αποτειχισμένη και την γλώσσα της πόλης μου την γνωρίζω καλά!
      Και τους τζάμπα μάγκες επίσης γνωρίζω και δεν τους πάω με τίποτα!
      Αν έγραψα το σχόλιο,το έκανα μόνο και μόνο γιατί θέλω
      ο κ.Τσολογιάννης να σταματήσει να αντιδρά μ'αυτόν τον τρόπο,αφού έτσι όπως φέρεται, αυτή την εντύπωση δίνει,
      χωρίς όμως να του αξίζει πιστεύω.
      Εύχομαι να το καταλάβει και να μην αδικεί τον εαυτό του

      Διαγραφή
  4. Όταν έχεις φίλο τον διώκτη του αγίου κληρικού Φωτίου, ΔΕΝ είσαι ΟΡΘΌΔΟΞΟΣ!Οι διώκτες των αγίων είναι εχθροί του Θεού(και οι εχθροί του Θεού δεν μπορούν να παραμένουν φίλοι μας)!!Αν ο ιστολόγος καλύπτει τους Οικουμενιστές ΔΕΝ μπορεί να είναι αδελφός μας!!!Παρακαλώ τον αγωνιστή Οδυσσέα Τσολογιάννη να ακούσει τον Ομολογιτή Ιερομόναχο για να σαρώσει τους δαίμονες που τον πολεμούν(ο πατήρ Ευθύμιος θα είναι ξανά στην Σουρωτή μόνο όταν διακόψει την κοινωνία με τον Λαγκαδά ο ιστολόγος)!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη θελετε να πητε οτι ο πατηρ Φωτιος αποτειχισθηκε;
      Εγω εχω αλλες πληροφοριες.
      Λειτουργειται στους Οικουμενιστικους ναους και ουδεν αλλο πραττει.

      Διαγραφή
    2. Κάνε τού ερωτήσεις ΠΑΛΑΙΕ.Μήν πολεμάς μόνο εμάς.Χτύπα τόν όπως ο Σημάτης.
      Αμέθυστος

      Διαγραφή
    3. Θα πρέπει να ντρέπεσαι "ΠΑΛΑΙΕ" να βλέπεις σαν κάλυψη των οικουμενιστών το ότι στηρίζει ο Οδυσσέας τον Καλαβρύτων και τον Λαγκαδά και να λες ότι δεν μπορεί να είναι αδελφός σας. Καλύτερα να μην είναι αδελφός σας και να είναι με το δίκαιο παρά να είναι αδελφός σας και να μην τον αφήνετε να στηρίζει το δίκαιο καλών μητροπολιτών.

      Διαγραφή
  5. Ο Χριστός έδωσε ακριβής εντολές για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους εχθρούς μας. Διαβάστε πάλι την Αγία Γραφή. Και αν μάλιστα σκεφτείτε καλύτερα, είμαι σίγουρη ότι θα διακρίνετε ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι εχθροί σας αλλά οι καλύτεροι φίλοι σας. Γιατί φίλοι είναι αυτοί που μας λένε την αλήθεια και δεν μας επαινούν, δεν χαιδεύουν τα πάθη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιαζομαι ειλικρινα απο το θρασος σας.
      Δηλαδη ολοι οι επονομαζομενοι ειναι ΕΧΘΡΟΙ;
      Παιζουν τον ρολο του ΕΧΘΡΟΥ;
      Ποια ειναι η αληθεια που μου λενε, διεστραμενε;
      Δηλαδη ενεργουν κατ ενεργειαν του ΕΧΘΡΟΥ;
      Θα το σκεφτω καλυτερα, ισως εχεις δικηο.
      Μαθατε πεντε θεολογικα και κανετε τους πνευματωδεις και γινεστε και δασκαλοι.
      Ευχαριστω.
      Ετοιμαζομαι να ορμησω με ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΙΠΠΙΚΟ ΜΟΥ.

      Διαγραφή
  6. Ο Θεός θέλει από εμάς να διακόπτουμε την μυστηριακή κοινωνία με τους αιρετικούς, όχι την απλή καθημερινή στα ανθρώπινα πλαίσια επικοινωνία.
    Ο Οδυσσέας είναι σαφέστατα αποτειχισμένος από τον επίσκοπο Λαγκαδά, εσείς απαιτείτε από αυτόν να διαγράψει κάθε κοινωνική σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο;
    Εσείς που γράψατε το παραπάνω σχόλιο είστε αποτειχισμένος και αν ναι δεν έχετε καμία "κοινωνία" με τους μη απιτειχισμένους φίλους σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβαζω: "Ο Θεός θέλει από εμάς να διακόπτουμε την μυστηριακή κοινωνία με τους αιρετικούς, όχι την απλή καθημερινή στα ανθρώπινα πλαίσια επικοινωνία."
      Απάντηση : Ε ναι ...
      βάζεις ένα θέμα ... Σαφώς και η κατ ιδίαν θεολογική συζήτηση επιτρέπετε μια δυό φορές μετά λέει πυρετού , η και περισσότερες αν έρχεται αυτός με διάθεση μετανοίας ... η δημόσια αντιπαράθεση ανευ ορίων φυσικά στα πλαίσια του αντιαιρετικού αγώνα .... φαγητό του δίνουμε , η συνεστίαση με προσευχή απαγορεύεται , το χαίρεται επίσης , αν πέσει ο ίσκιος του επάνω στην μπάλα του παιδιού μας πάει για κάψιμο και αν μπεί στο ίδιο λουτρό φεύγουμε άρον άρον .. ε κατά τα άλλα η φιλία φιλία ... ναι η απλή καθημερινή στα ανθρώπινα πλαίσια επικοινωνία πχ τι κάνεις κοπέλι του Βαρθολομαίου ? ... καλή μετάνοια ... είθε να σωθείς καματερέ ... καλή συνέχεια ... τι μπορούμε να κάνουμε για σένα τέτοιος που είσαι ... κτλ δεν νομίζω οτι απαγορεύονται ...
      Χμ! Και όχι περιέργεια για τις αιρετικές μυστηριακές τελετές ... μήτε απο μακριά γιατί αν γυρίσει ο αέρας και φέρει τον μολυσμό κατα μάς θα μας κολλήσει η μπόχα και θα το πάρουν μυρωδιά οι φίλοι μας ... Ο Άγγελος μας πως θα αντέξει την μπόχα ?

      Διαγραφή
  7. Ο κ. Σημάτης πρέπει να βάλει νερό στο κρασί του μπλογκ του. Δεν είναι καλό το κρασί του μπλογκ του.
    Εγώ διαφωνώ σε αρκετά με τον κ. Σημάτη όπως διαφωνώ για παράδειγμα στο να ονομάζει οικουμενιστή τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο! Αν είναι δυνατόν!
    Πότε μίλησε οικουμενιστικά ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος; ΠΟΤΕ. Τότε πώς είναι οικουμενιστής;
    Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι ορθόδοξος μητροπολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τον χαβά σου!
      Αντιλαμβάνεστε τι συμβαίνει με όλο αυτό κ. Τσολογιάννη;

      Διαγραφή
    2. Εγω το αντιλαμβανομαι, εσεις δεν το αντιλαμβανεστε, εγω δεν δεχομαι το σφαξε με αγα μου να αγιασω.
      Στους υπαιτιους να απευθυνθειτε και οχι σε μενα.
      Ενταξει.
      Εγω θα μιλησω.
      Το ΟΛΟ ΑΥΤΟ ποιος το δημιουργησε;
      Αντι να ξυπνησετε και να δητε τους επικινδυνους και τους προβληματικους, κατηγορειτε εμενα που ζητω τον λογο.
      Σιγουρα δεν σας εβαλαν ολοκληρους στην κολυμβηθρα.

      Διαγραφή
    3. Ο ανώνυμος 9:14 μ.μ. τί γνώμη έχει για την υποστήριξη του κ. Οδυσσέα στον μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη;
      Δεν έπρεπε ο κ. Οδυσσέας να πει αυτό που νομίζει ως σωστό για τον μητροπολίτη Λαγκαδά;
      Ήταν έγκλημα που υπερασπίστηκε τον μητροπολίτη Λαγκαδά;

      Διαγραφή
    4. Μακάρι να έμοιαζες στον κ. Οδυσσέα και εσύ 9:14 μ.μ.

      Διαγραφή
    5. Ποιό χαβά του βλέπεις εσύ 9:14 μ.μ.; Τί κακό είπε;
      Σε πειράζει να λένε το δίκαιο;

      Διαγραφή
    6. Θα επαναλάβω ότι με το τρόπο που εκφράζεστε, ακόμη και δίκιο να έχετε το χάνετε.Παραθέστε τα γεγονότα χωρίς χαρακτηρισμούς και....πως να το πω!
      Με αγάπη σας το λέω γιατί είναι κρίμα να κάνετε αγώνα και στο τέλος να μην σας δίνει κανείς σημασία θεωρώντας σας γραφικό.
      Π.χ.στο παραπάνω σχόλιο σας δεν ήταν απαραίτητη η τελευταία πρόταση.

      Διαγραφή
    7. Ανωνυμε 20ΑΥΓ.08:34 μμ ... Μια ματια στις υπογραφες των αποφασεων της ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ θα σε κανει να το σκεφτεις καλυτερα για το αν ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ειναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!!!Μην το ξαναπεις αδερφε γιατι εκτειθεσαι !!!! ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ και ΚΑΘΑΡΟΣ ΔΙΩΚΤΗΣ των ορθοδοξων ειναι ο κυριος!!!! Και μαλιστα σε καποιον απο τους ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ φετος εχει μιλησει για το ""ΠΡΩΤΕΙΟ"" του επισκοπου απολυτα συμφωνος με την κακοδοξια ΖΗΖΙΟΥΛΑ...Οχι μονο εχει μιλησει οικουμενιστικα ,αλλα και ΔΡΑ οικουμενιστικα ο συγκεκριμενος!!!

      Διαγραφή
    8. Τί λε κ. Δημητρούκα;
      Πότε υπέγραψε ο Φλωρίνης Θεόκλητος τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης;
      Πλάκα μας κάνεις;

      Διαγραφή
    9. Εσένα τελικά το Μηλοχωρι σε έχει κάψει τελείως.

      Διαγραφή
    10. Σε ποιόν απευθύνεσαι 1:59 μ.μ.;

      Διαγραφή
    11. Στον κύριο Δημητρουκα απευθύνομαι ο οποίος Τα έχει τελείως χαμένα.

      Διαγραφή
    12. Έτσι ακριβώς κ.Δημητρούκα,συμφωνούμε!
      Βαρεθήκαμε τα μυρικαστικά!
      Αναμασούν τα ίδια και τα ίδια,γιατί δεν έχουν και τίποτα άλλο να πουν!

      Διαγραφή
    13. Ενώ ο Δημητρουκας μόνο με τον θεοκλητο ασχολείται εμμονή κακία και φθόνος αυτός αλήθεια δεν μυρικαζει ανώνυμε 8:16μμ?Αλλα μάλλον μαζί τού ανακατωνεσαι και εσύ για να του δίνεις τα εύσημα.

      Διαγραφή
    14. Το κατάλαβες! Μπράβο!
      Ανακατώνωμαι και με τον κ. Δημητρούκα και με τον κάθε αδελφό που αγωνίζεται έναντια στην παναίρεση του οικουμενισμού.
      Φυσικά για σένα δεν υφίσταται τέτοιο θέμα,όλα καλά!
      Αλλά για να σε ρωτήσω, εσύ ποιούς έχεις οδηγούς στον δρόμο της Ορθοδοξίας;
      Θα ήθελα πραγματικά μια απάντηση!

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμε 12:34 ο αδερφός Δημητρουκας δεν καίγεται για την ορθοδοξία αλλά πως θα πολεμήσει τον Φλωρίνης όσο για εμένα πέρα από τον πνευματικό μού Εχω οδηγούς πολλούς πατέρες που αγαπούν την Εκκλησια Και δεν την εξευτελιζουν όπως ο Τρικαμηνας ο γέρων Μάξιμος του Δημητρουκα μαζί με τον τρελό Ιγνατιο(δεν το λέω εγώ οι συντοπίτες του το λένε).Αλήθεια σκέφτηκες τη απολογία θα δώσουν αυτοί οι αλοφρονες γέροντες?

      Διαγραφή
  8. Αν δει κάποιος τις αναρτήσεις του κ. Σημάτη πώς ονομάζει τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο θα ανατριχιάσει.
    Όχι και έτσι... Είπαμε αλλά όχι και έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εαν τον ρώταγε χριστιανός είσαι άνθρωπε ... άδικο θα είχε?
      Βρέ μπας τον είπε χριστιανό ? Ναι τότε πρέπει να ανατριχίασουμε ... Οι αιρετικοί ουτε είναι ουτε λέγονται χριστιανοί .



      Διαγραφή
    2. Sotirio ολίσθημα είσαι σύνελθε.

      Διαγραφή
    3. Εαν μιμητής των αγίων γινότανε και τον έλεγε διακόνο και δούλο του Σατανά ... ως παρακάτω ονομάζονται οι κοινωνούντες με όσους μνημονευουν παπικών ?.. άδικο θα είχε?
      Η επιστολή του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού (Απόσπασμα εκ του βιβλίου του Σεβ. Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. κ. Ιεροθέου «Γέννημα – θρέμμα Ρωμηοί» ).

      ________________________________________________



      Οι ονομασίες πού τους αποδίδει ο ’γιος Μάρκος και τα κοσμητικά επίθετα που χρησιμοποιεί εναντίον τους είναι πολύ χαρακτηριστικά. Οι Ουνίτες λέγοντες «Γραικολατίνοι» και «Λατινόφρονες». Καλούνται ακόμη και «μιξόθηρες άνθρωποι κατά τους εν μύθοις ιπποκενταύρους». Επίσης, ο αγιος Μάρκος τους ονομάζει όφεις και μάλιστα χειροτέρους από αυτούς, επειδή θανατώνουν και δηλητηριάζουν τις ψυχές των Ορθοδόξων, καθώς επίσης τους ονομάζει χριστοκαπήλους και χριστέμπορους. . Προτρέπει τους Ορθοδόξους να αποφεύγουν την κοινωνία μαζί τους.

      Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αγιος Μάρκος δεν έχει υπόψη του όσους προέρχονταν από τους Λατίνους και τηρούσαν εξωτερικά τα ήθη, τα έθιμα και τις Παραδόσεις των Ορθοδόξων, αλλά εκείνους που, ενώ ήταν γεννημένοι και βαπτισμένοι Ορθόδοξοι, ανεγνώριζαν τον Πάπα και είχαν κοινωνία μαζί του. Προτρέπει, λοιπόν τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας να τους αποφεύγουν.
      «Φεύγετε ούν αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν». Και αυτό, γιατί είναι «ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι είς αποστόλους Χριστού». Τους ονομάζει διακόνους και δούλους του Σατανά .

      Και αφού «αυτός ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός», δεν είναι παράδοξο «εί και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης, ων το τέλος έσται κατά τα έργα αυτών». Χρησιμοποιεί διάφορα αγιογραφικά χωρία για να τους χαρακτηρίσει και να καθορίσει την στάση των Χριστιανών απέναντί τους, όπως το χωρίο του Αποστόλου Παύλου προς τους Φιλιππησίους «βλέπετε τους κύνας, βλέπετε τους κακούς εργάτες, βλέπετε την κατατομήν», και το χωρίο του ιδίου Αποστόλου προς τους Γαλάτες: «ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ό παρελάβετε, καν άγγελος εξ ουρανού ανάθεμα έστω».

      Διαγραφή
  9. Να δούμε ο Πλούσιος της Κρήτης θα βάλη την απάντησή σας;
    Αλλά τον βάλατε και αυτόν στους.... Μακκαβαίους θα θύμωσε που ειρωνευθήκατε τον ψευτοπαλληκαρισμό του.Κρήτες αεί ψεύτες, κ. Οδυσσέα, μην τους παρεξηγείτε εχουν την κατάρα του Παύλου.Από τότε το ποιόν τους εκανε μπάμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς πάλι αν και Μακεδόνες πολύ τους πάμε τους Κρήτες.
      Λεβέντες,ντόμπροι,παλληκάρια βρε παιδί μου!
      Βλέπε π.Σάββα και όχι μόνο.
      Εεεεεεεεεεεε! μην τα ισοπεδώνουμε και όλα.
      Βρήκαμε παπά,άιντε να θάψουμε πέντ'έξι!

      Διαγραφή
  10. Και οι αναρτήσεις του άγνωστου "Παιδαγωγού" που ασχολείται συνέχεια με τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου είναι απαράδεκτες και δείχνουν προβληματικό άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το καταλαβετε σιγα σιγα.
      Ο τυπος ειναι για δεσιμο.
      Δεν ειναι απλα προβληματικος ειναι επικινδυνος.

      Διαγραφή
    2. Όλα τα αγωνιστικά ιστολόγια τα έχουν προβληματικοί ε;
      Βρήκατε ευκαιρία να χτυπήσετε τους πάντες και τα πάντα!
      Μόνο που δεν απευθύνεστε σε ανεγκέφαλους και μάτια για να βλέπουμε έχουμε και αυτιά για να ακούμε και στοιχειώδη κρίση να κρίνουμε.
      Εύχομαι ο κ. Τσολογιάννης να ηρεμήσει και να καταλάβει ότι αυτός που σε κολακεύει είναι αυτός που σε εξαπατά.
      Σε διαφορετική περίπτωση θα έχει ακόλουθους κάτι τύπους σαν και σας.
      Αλήθεια,για την Κατάνυξη δεν θα πείτε τίποτα;

      Διαγραφή
    3. Άλλο πράγμα τα αγωνιστικά άλλο η παλαβομάρα που έχουν όπως το "Παιδαγωγός".
      Σε ανεγκέφαλους απευθύνεσαι εσύ Ανώνυμε 21 Αυγούστου 2017 - 8:06 π.μ.
      Τί σχέση έχουν οι προβληματικοί με τους αγωνιστές;
      Καθένας που βγάζει τα απωθημένα του έγινε και αγωνιστής;
      Έ, όχι. Δεν απευθύνεσαι σε ανεγκέφαλους.
      Εύχομαι ο κ. Οδυσσέας να συνεχίζει να ξυπνά και να βλέπει πόσο προβληματικοί είναι μερικοί "αγωνιστές" σαν τον ανώνυμο απαιδαγώγητο "παιδαγωγό".

      Διαγραφή
    4. Ποιά όλα;
      Το "παιδαγωγός" δεν είναι "Όλα τα αγωνιστικά ιστολόγια". Ένα είναι.

      Διαγραφή
    5. Εγω τον ξερω καλα φιλε.
      Εσεις να τον μαθετε.
      Εχει την ασχημη ιστορια του ο ανθρωπος.
      Και τωρα το παιζει αγωνιστης.
      Αν ειστε εξυπνοι θα τον καταλαβετε.
      Ο Σηματης και ο Βλαμακης ειναι ταιριαστοι γι αυτο και τον αντιγραφουν.

      Διαγραφή
    6. Για πες μας κάτι από τα απωθημένα που βγάζει ο Παιδαγωγός για να καταλάβουμε και εμείς που δεν καταλαβαίνουμε!
      Σας ενοχλούν οι αλήθειες,έτσι δεν είναι;
      Και εγώ εύχομαι να λήξει γρήγορα όλο αυτό και ο κ. Οδυσσέας να ξυπνήσει(απο το δικό σου,να συνεχίζει να ξυπνά)και να σας αντιμετωπίσει όπως σας πρέπει.

      Διαγραφή
    7. Η αλήθεια είναι ότι ο Παναγιώτης Σημάτης έχει αντιγράψει αρκετές αναρτήσεις του "παιδαγωγού".

      Διαγραφή
    8. Ό,τι και να σου πουν ανώνυμη 8:10 μ.μ. εσύ παραμένεις προσκολλημένη τυφλά στον "Παιδαγωγό".
      Έχεις την εντύπωση πώς μιλάς σε ανεγκέφαλους που δεν βλέπουν τα παράξενα του.
      Καθόλου δεν ενοχλούν οι αλήθειες. Τα ψέματα του με ενοχλούν και η παραποίηση της αλήθειας σε διάφορα ζητήματα.
      Και να αφήσεις ήσυχο τον Οδυσσέα που άρχισε να ξυπνά και να βλέπει τί εστί ιστολόγιο "παιδαγωγός".

      Διαγραφή
    9. Πες μας κάποιο ψέμα του Παιδαγωγού,το να μιλάς αόριστα δεν λέει τίποτα ούτε σε μένα ούτε και σε κάποιον άλλον.
      Τον κ. Οδυσσέα τον ΣΕΒΟΜΑΙ με τα όποια του λάθη και φαίνεται και από τα σχόλια μου,δεν προσπαθώ να τον δυναμιτίσω εναντίον αδελφών προς ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ,καλή ώρα σαν και σας.

      Διαγραφή
    10. Πού ξέρεις ανώνυμη 22 Αυγούστου 2017 - 12:27 μ.μ. ότι ο συνομιλητής έχει κανένα ίδιο όφελος;
      Τον ξέρεις;
      Αν δεν τον ξέρεις τότε πώς λες ότι έχει ίδιον όφελος;
      Μόνο και μόνο επειδή κατηγόρησε το είδωλο σου τον "Παιδαγωγό";
      Δεν είσαι σκέτη παλιοψεύτρα αν χωρίς να τον ξέρεις πετάς έτσι ψέματα ότι ο συνομιλητής σου έχει ίδιον όφελος για να δικαιώσεις τον "Παιδαγωγό";
      Και πού ξέρεις ότι προσπαθεί να δυναμιτίσει τον Οδυσσέα;
      Επειδή είδε ότι συμφωνεί μαζί του για το πόσο προβληματικός είναι ο "Παιδαγωγός";
      Είναι κακό ότι ήλθε να γράψει την συμφωνία του με τον Οδυσσέα και την εμπειρία του;

      Αν δεν τον ξέρεις τον συνομιλητή σου δεν είσαι σκέτη ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ να γράφεις ότι το κάνει προς ίδιον όφελος;
      Και σε τέτοια παλιοψεύτρα γιατί να σου απαντήσει ο συνομιλητής σου;
      Θα απαντήσει σε κάποιον τίμιο άνθρωπο που θα θέλει να ρωτήσει και να μάθει για τον "Παιδαγωγό" και τα προβληματικά του σημεία χωρίς να πετάει ΨΕΜΑΤΑ σε ανθρώπους που δεν ξέρει.

      Διαγραφή
    11. Οταν θαρθη η ωρα θα πω κατι για τον λεγομενο Απαιδαγωγητο που θα φριξετε.
      Ο πατηρ Ευθυμιος το περασε ...ξωπετσα.
      Ειχε τον λογο του.
      Υπομονη.
      Δεν δεσμευομαια πο τιποτα.
      Ειμαι ελευθερος.

      Διαγραφή
    12. Πως με κατηγορείς ως ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ αφού δεν με γνωρίζεις 4:23μ.μ.;
      Και αφού δεν με γνωρίζεις πως μιλάς για μένα;
      Άρα εσύ δεν είσαι ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΗΣ;









      Διαγραφή
    13. Δεν καταλαβαίνεις τα ελληνικά κυράτσα 22 Αυγούστου 2017 - 9:40 μ.μ.;
      Μιλάς και απο πάνω;
      Όποιος λέει ψέματα σαν εσένα τόσο γρήγορα είναι παλιοψεύτης.
      Εσύ γιατί κατηγόρησες τον ανώνυμο συνομιλητή σου ότι έχει ίδιον όφελος; Τον ξέρεις;
      Πώς δεν είσαι ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ που κατηγορείς έναν άνθρωπο ότι έχει ίδιον όφελος χωρίς να τον ξέρεις;

      Αυτός δεν είναι ψεύτης αν λες ψέματα και σε λέει Παλιοψεύτρα.
      Αν λες κάποιον ότι έχει ίδιον όφελος χωρίς να έχει, ένας που θα σε πει ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ λέει αλήθεια ότι είσαι ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ γιατί χρησιμοποιείς το ψέμα χωρίς να τον ξέρεις καθόλου.

      Πώς κατηγορείς έναν που δεν ξέρεις ότι έχει ίδιον όφελος;
      Και μετά προσπαθείς να βγεις και απο πάνω και τον λες και ψεύτη;
      Δύο φορές είσαι ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ.
      Μια φορά που είπες ΨΕΜΑ ότι έχει ίδιον όφελος.
      Και δεύτερα φορά όταν τον είπες ψεύτη τη στιγμή που δίκαια σε είπε ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ για το ψέμα που είπες ότι έχει ίδιον όφελος αν δεν έχει.
      Σε κατηγόρησε ως ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΡΑ γιατί ΕΣΥ είσαι που λες σε κάποιον που δεν ξέρεις καθόλου, ότι έχει ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ.
      Τέτοιες παλιοψεύτρες έχει ως οπαδούς του ο "ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ";
      Χειρότερο κακό του κάνουν.
      Δείχνουν ποιού είδους άνθρωποι τον έχουν σαν είδωλο.

      Διαγραφή
    14. Δεν σε κατηγόρησε κάτι που δεν είσαι για να είναι ψεύτης, σου είπε ΣΩΣΤΑ στο 22 Αυγούστου 2017 - 4:23 μ.μ.
      "Δεν είσαι σκέτη παλιοψεύτρα αν χωρίς να τον ξέρεις πετάς έτσι ψέματα ότι ο συνομιλητής σου έχει ίδιον όφελος για να δικαιώσεις τον "Παιδαγωγό"; "

      Κατηγορείς ένα άνθρωπο που δεν ξέρεις ότι "έχει ίδιον όφελος" μόνο και μόνο για να δικαιολογήσεις τον "Παιδαγωγό" και μετά μου ότι δεν είσαι παλιοψεύτρα;
      Αν λες ψέματα τόσο γρήγορα τί είσαι;
      Ψεύτης δεν είναι αυτός που λέει την ψεύτρα, ψεύτρα.
      Ψεύτρα είναι η ψεύτρα κυράτσα που λέει έναν άνθρωπο που δεν ξέρει ότι έχει "ίδιον όφελος".

      Διαγραφή
    15. Κύριε Οδυσσέα γιατί δεν αναρτήσατε την απάντηση μου σ'αυτό το "καλό παιδί",τον ανώνυμο;
      Για μένα βέβαια καθόλου ανώνυμος δεν είναι, αφού ο τρόπος που μιλάει τον φωτογραφίζει!

      Διαγραφή
    16. Παλιοψεύτρα ΚΥΡΑΤΣΑ αντί να ζητήσεις συγγνώμη συνεχίζεις να ζητάς να βγεις και απο πάνω;
      Μας κάνεις και τον Σερλομ Χόμς ότι τάχα ξέρεις τον άνθρωπο που συνομιλείς και πετάς τα ΨΕΜΑΤΑ;
      Άντε να πλύνεις κανένα πιάτο καλύτερα απο το να λες ΨΕΜΑΤΑ και να κάνεις και τον Σερλομ Χόμς.
      Άντε παλιοψεύτρα ΚΥΡΑΤΣΑ.

      Διαγραφή
    17. Μόνο Σέρλοκ Χολμς; (μάθε να το λες και σωστά!)
      Μη σε πω και Ηρακλής Πουαρό!
      Συγνώμη συνήθως ζητάει κάποιος όταν κάνει λάθος και λάθος δεν έκανα!
      Αν εσύ δεν αντιλαμβάνεσαι ή κάνεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι,ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
      Κατάλαβες καλό παιδί ή καλέ μου ηλικιωμένε;
      Σταμάτα λοιπόν να συνεχίζεις να εκτίθεσαι.Αν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις πες το,αλλιώς σιώπα.





      Διαγραφή
  11. Διαβαζω " δὲν ἐπιτρέπεται σὲ Ὀρθόδοξο Χριστιανὸ νὰ θέλη τὴν γνώμη ἢ ἄποψί του νὰ τὴν ἐπιβάλη καὶ εἰς τοὺς ἄλλους ἤ, τὸ χειρότερο, ὅσοι δὲν πείθονται νὰ γίνονται ἐχθροί του καὶ νὰ τοὺς χαρακτηρίζει ὑποτιμητικὰ καὶ μὲ λέξεις καὶ ἐκφράσεις προσβλητικὲς ἢ ὑβριστικές."

    Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω . χμ ναι Εγω δε λεγω ύμιν, ότι πας ο οργιζομενος τω αδελφω αυτου εική ενοχος εσται τη κρισει ος δ' αν ειπη τω αδελφω αυτου Ρακα, ενοχος εσται τω συνεδριω' ...

    Ναι ... όχι στην οργή όχι στην ύβρη ...

    Στο Νώε ας πούμε ή στον Λωτ θα λέγαμε δὲν ἐπιτρέπεται να θέλης τὴν γνώμη ἢ ἄποψί του νὰ τὴν ἐπιβάλη καὶ εἰς τοὺς ἄλλους ?

    Αλήθεια γιατί δεν επιτρέπεται ? Αλλά έστω οτι έτσι είναι και αυτός είναι ο κανόνας " δὲν ἐπιτρέπεται σὲ Ὀρθόδοξο Χριστιανὸ νὰ θέλη τὴν γνώμη ἢ ἄποψί του νὰ τὴν ἐπιβάλη καὶ εἰς τοὺς ἄλλους"

    Δεν θα πρέπει να τύχει εφαρμογής όχι μόνο για τον Οδυσσέα και για μένα και για τον άλλο ΚΑΙ για τον π Τρικαμηνά ? Πώς λοιπόν μας επιτρέπεται να ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ την άποψη μας στον Οδυσσέα π Τρικαμηνά ?

    Πως μας επιτρέπεται ο εκβιασμός ? Αν δεν κάνεις αυτό " θὰ σταματήσω νὰ λειτουργῶ εἰς τὸ ἐκκλησάκι τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ εἰς τὴν Σουρωτή, "

    Ελπιζω οτι για την αγάπη του Θεού , και την ανάγκη του εκκλησιάσματος λειτουργούσατε και θα λειτουργείτε π Τρικαμηνά και θα δείξετε κάποια κατανόηση .
    Λοιπόν παλιόφιλε Οδυσσέα για την αγάπη του Θεού και τις αναγκες του εκκλησιάσματος ε ... δεν βάζεις λίγο φρένο
    Οσο για μένα και εγώ θα βελτιώσω το λεξιλόγιο μου . Θα γίνω ποιο ¨γραφικός" στους χαρακτηρισμούς μου επιλέγοντας απο την Βίβλο και τους Αγίους τα παινέματα μου ... Εδώ που τα λέμε Οδυσσέα τι χαλβαδες και μελομακάρονα μας λες ... πέτα κανένα "τάφε κεκονιαμένε " " κανένα υποκριτή " κάτι τέτοιο τέλος πάντων ...

    Ε όσο για τον π Τρικαμηνά απλά ρωτώ Ναι οι δημοσίως αμαρτάνοντες δημοσίως ελέγχονται και διαπομπεύονται ...αλλά μπορεί να γίνει απο πνευματικούς πατέρες δημόσια υπερ του ενός ή του άλλου τέκνου και μάλιστα με αναφορές αυτής της μορφής ? Το υλικό της πνευματικής χειραγώγησης δεν είναι απόρρητο προσωπικό δεδομένο κάτι αντίστοιχο με το ιατρικό απόρρητο? Το οφελώ και δεν βλάπτω ... και πάντα με την άδεια και θέληση του χειραγωγούμενου και με σεβασμό στην αξιοπρέπεια του υπάρχει ? Τα έν οίκω μή εν δήμω ?
    Εκτός βέβαια αν δεν είναι πνευματικά τέκνα σας . Αλλά τότε αν δεν είναι τι σας μέλει και κάνετε παρέμβαση ?
    Είτε είναι έτσι είτε είναι διαφορετικά ίσως να μην έχου αξία οι απαντήσεις και τα λόγια αλλά η άμεση αποκατάσταση των σχέσεων και με τον Παναγίωτη μας και με τον Οδησσέα μας ... και να τους περιποιήστε και τους δύο και ο Θεός να σας βλέπει .

    Αν τρωγόμαστε μεταξύ μας που πάει το πράμα φίλοι μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αντι του μανα χολη. αντι του υδατος οξος
    τον φιλοξενησες στην εκκλησια σου
    και εκλωτσησε ΑΣΤΑΘΗΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ
    μανωλης μιχαηλ κοζανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογιακή πράξη του Οδυσσέα να κάνει εν την οικία του εκκλησία

      Ομολογιακή πράξη και του π Τρικαμηνά να κάνει τόσα χιλιόμετρα για να λειτουργεί .

      Με χίλια προβλήματα ο Οδυσσέας .. Θα μπορούσε να πεί κάλλιστα εγώ πολύτεκνος είμαι , γέρος είμαι και ασθενής και στο κάτω κάτω λαϊκός .. Βγήκε μπρός στον αγώνα . Και δεν είναι μόνο η εκκλησία αλλά και ο καθημερινός μόχθος να κρατήσει αυτή την ομολογιακή σελίδα και οι εξ αυτής κίνδυνοι ...
      Οχι κύριε Μανωλης Μιχαηλ απο την Κοζανη . Δεν φιλοξένησε μόνο τον π Τρικαμηνά ή μόνο όσους μαζευονταν εκεί . Τον Θεό φιλοξένησε ! Φιλοξένησε και μένα που δεν αξιώθηκα να πάω ποτέ μέχρι εκεί αλλά είχα την παρηγοριά ότι να ένας ευσεβής Ιερέας κάνει μια ευχή υπέρ ζώντων και κεκοιμημένων του Σωτήρη
      Μπορεί σωματικά ποτέ να μην πέρασα το κατώφλι αλλά πνευματικά ήμουν παρών . Αρα και εγώ φιλοξενήθηκα .

      Κρήτες αεί ψεύτες θα πείτε και ο Σωτήριος Κρητικός .. μα θα σας το πώ :«Μακάριοι οι ειρηνοποιοί, ότι αυτοί υιοί Θεού κληθήσονται» (Ματθ. 5, 9) Αυτός ο μικρός ναός των εσχάτων , ο πρώτος ναός των αποτειχισμένων έχει ίσως τον ΙΔΙΟ ΑΓΓΕΛΟ που κάποτε διακονούσε στην Αγία Αναστασία του Χρυσόστομου . Αυτόν τον Αγγελο ας μη του δίνουμε λύπες αλλά την χαρά να μας βλέπει μονοιασμένους .
      Κύριε Μανωλης Μιχαηλ απο την Κοζανη ας προσευχηθούμε να έχει Θεάρεστο τέλος αυτή η ιστορία .

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στον Οδυσσέα που τα λεέι ευθέως! Σηματησ και ιστολογιο «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» ουνα φατσα ουνα ρατσα φύγετε μακρια απο αυτους τους δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οδυσσέα κατάλαβες ότι με την ιδιορυθμια σου δεν έχει μείνει ουτε ένας φίλος σου πέρα από τους δεσποταδεσ που σου κάνουν το φίλο για
    να μην τους κατηγορείς;

    Λαϊκός δεν σου έμεινε. Σιγα μην βρεις ιερέα με σε λειτουργήσει. Είσαι για δέσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταξε ανωνυμε.
      Δεν εχω κανενα προβλημα.
      Δεν ειμαι καθολου ιδιορυθμος.
      Αισθανομαι πολυ φυσιολογικος.
      Αλλου να ψαξετε τους προβληματικους.
      Το εκκλησακι θα λειτουργει με αποτειχισμενους κληρικους.
      Και συντομα μαλιστα.
      Εδω θελω ναρχονται φυσιολογικοι ανθρωποι και οχι προβληματικοι.
      Ειπα πολλες φορες τον πατερα Ευθυμιο.
      Και το δημοσιοποιω για πρωτη φορα:
      Δεν ειμαι με τους αποτειχισμενους αλλα με την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ.
      Αυτο τα λεει ολα.
      Σας χαριζω τους Αποτειχισμενους.
      Και οσοι θαρχονται εδω θα ενεργουν φυσιολογικα και αδελφικα και οχι σαν την Ερμιονη που πηρε παπουτσι, ουτε ο Μιλτιαδης ο Απαιδαγωγητος που αρνηθηκε ακομα και τις απλες συστασεις και εκανε πραγματα τρελλα και αφυσικα.
      Ευσεβουλακος ο ανθρωπος.
      Ο ανθρωπος θελει εξετασεις.

      Διαγραφή
    2. Δεν φταίει ο Οδυσσέας που στηρίζει τον Λαγκαδά Ιωάννη όπου νομίζει ότι αδικείται.
      Αν είναι να του απαγορεύουν να στηρίζει το δίκαιο του Λαγκαδά Ιωάννη και των άλλων καλών μητροπολιτών, καλύτερα να φύγουν παρά να τον έχουν δεσμευμένο σαν κουταβάκι τους.

      Διαγραφή
    3. Πάλι καλά δεν λες που γλίτωσε από τον Τρικαμηνα και όλη την κομπανία των γέρων Λαρισαιων?

      Διαγραφή
    4. Μα ο κάθε προβληματικός θεωρεί τον εαυτό του φυσιολογικό! Εκεί αρχίζει το πρόβλημα σύμφωνα με τους ειδικούς.Να προσέχετε λοιπόν τι λέτε γιατί εκτίθεστε.
      Σας το λέμε και σας το ξαναλέμε και δεν το καταλαβαίνετε! Φοβερό!
      Στο τέλος έτσι όπως το πάτε και συγνώμη που το λέω,αλλά θα μείνετε μόνος,εσείς και η αποτείχιση.

      Διαγραφή
    5. Δεν ήταν σωστό που αποκαλύψατε το όνομα του άγνωστου "Παιδαγωγού" αν είναι αυτό το όνομα του όπως το είπατε.
      Είχατε πει ότι δεν θα το πείτε και δεν θα τον ελέγξετε δημόσια, εκτός αν προκαλέσει. Δεν προκάλεσε και εσείς το είπατε. Γιατί;
      Αφού ο άνθρωπος δεν θέλει να πει το όνομα του, μην το λέτε το όνομα του.
      Μιλήστε για τα προβληματικά του σημεία που έχει, σαν μπλογκερ "Παιδαγωγός" ή σαν άνθρωπος που γνωρίσατε χωρίς να λέτε το όνομα του.
      Αν μπορείτε σβήστε το όνομα του όπου το έχετε αποκαλύψει.
      "Τραβήχτε το αυτί του" με τα σχόλια σας, χωρίς να λέτε το όνομα του.

      Διαγραφή
    6. κ. Οδυσσέα μάθαμε ότι αυτά που εγραφε εναντίον σας ο Παιδαγωγός του τα ζητούσε ο Σημάτης να τα γράφει. Αυτά πού εγιναν τώρα μεθοδεύτηκαν από παληά.

      Διαγραφή
    7. Πρώτη φορά μαθαίνουμε ότι ο Παιδαγωγός έγραψε εναντίον του Οδυσσέα. Πότε έγινε αυτό; Μπορεί να μας πληροφορήσει ο 6:12 μμ.;

      Διαγραφή
    8. Φυσικά δεν θα σε πληροφορήσει καθώς ΠΟΤΕ δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο.
      Ρουφιάνοι του κερατά είναι για να δημιουργούν πρόβλήματα μεταξύ αγωνιστών αδελφών!
      Δεν βλέπεις ότι τίποτα χειροπιαστό δεν λένε παρά μόνο
      βρίζουν σαν....

      Διαγραφή
    9. Μην προσπαθείς να τα ρίξεις αλλού 8,35π.μ.
      Τα προβλήματα μεταξύ "αγωνιστών" αδελφών δεν τα δημιούργησαν "ρουφιάνοι". Τα δημιούργησαν οι συμπεριφορές τους μεταξύ τους. Τα έγραψε χαρτί και καλαμάρι ο κ. Οδυσσέας τα προβλήματα και εκεί φάνηκε φάνερα ότι δεν το δημιούργησαν τα προβλήματα "ρουφιάνοι" όπως θες να πεις.

      Διαγραφή
  15. Δεν τολμησατε να βαλετε το σχολιο μου κ Οδυσσεα. Δικαιοκριτης και ειλικρινης ειστε πραγματι.Με πεισατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο σχολιο;
      Τα βαζω σχεδον ολα, εκτος απο τα πολυ κακοηθη.

      Διαγραφή
    2. Να απαντήσει στους Αποτειχισμένους και στον π. Ευθύμιο ο ιστολόγος της ''Ομολογίας''.
      Α) Είναι αιρετικός Οικουμενιστής ο Καλαβρύτων;
      Β) Είναι αιρετικός Οικουμενιστής ο Λαγκαδά;

      Αν δεν είναι αιρετικοί τούτοι οι δυο ψευδεπίσκοποι,ο π. Ευθύμιος αμαρτάνει.Αν είναι αιρετικοί οι φίλοι του κ. Τσολογιάννη,ο π. Ευθύμιος αγιάζει.
      Μελπομένη Βασιλειάδου

      Διαγραφή
    3. Ακουσε κυρα Μελπομενη
      οποια και νασαι πραγματικη ή φανταστικη.
      Ο Οδυσσεας θα γραφη οτι θελει που θεωρει δικαιο και σωστο και δεν θα ρωταει κανενα.
      Χριστιανοι φονταμενταλιστες δυστυχως υπαρχουν και ειναι αλλοι.
      Εμεις καποιους τους γνωριζουμε.
      Εσυ ποσους Ιερους Κανονες παραβαινεις καθε μερα;
      Πες μου γιατι ο Λαγκαδα 'η ο Καλαβρυτβων ειναι οικουμενιστες;
      θελω να ακουσω την σκεψι σου.

      Διαγραφή
    4. Αν τολματε πατε να γραψετε ΕΛΕΥΘΕΡΑ σχολια οπως γραφετε εδω στην ΟΜΟΛΟΓΙΑ.
      Τετοια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δεν θα την βρητε πουθενα.

      Διαγραφή
    5. Γνωρίζετε προσωπικά τον ιδιοκτήτη του ιστολογιου ο παιδαγωγός;

      Διαγραφή
    6. Τι άνθρωπος είναι; από ότι κατάλαβα δεν έχει καλό παρελθόν. Θα ήθελα μια απάντηση.

      Διαγραφή
  16. Ο βλαμμένος ο Βλαμάκης δεν εβαλε την απάντηση σας. Πολύ βρωμόπετσα ο κρητικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει επίπεδο ο άνθρωπος!
      Την λέξη την γνωρίζεις ή το λεξιλόγιο σου αρχίζει και τελειώνει στις πιο πάνω λέξεις του σχολίου σου;

      Διαγραφή
  17. Λαγκαδά: ''Το μέλλον του κόσμου είναι ευοίωνο όταν οι άνθρωποι είναι ενωμένοι''
    http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/16512-lagkada-to-mellon-tou-kosmou-einai-euoiono-otan-oi-anthropoi-einai-enomenoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μου αρεσει μεγαλε οδυσσεα που μιλας βαρυμαγκικα και μας λες ιστοριες για αγριους αυτα ειναι γουστα παμε για ουζο ρε μεγαλεεε και ασε τους αλλους να πνιγονται με δικομανιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΓΑΠΗΤΕ Π ΕΥΘΥΜΙΕ
    ο κληρικος ενωνει και δεν διχαζει
    θα επρεπε να μεινετε Ο Υ Δ Ε Τ Ε Ρ Ο Σ
    εαν διαβαζετε τα σχολια θα αντιληθειτε την διασπαση
    λυπουμαι π χρηστος οικονομιδης γλυφαδα Αττικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρός κ. Οικονομιδη

      ''Θα νομίσετε ότι ήλθα για να φέρω ειρήνη στη γη. Κι όμως ο ερχομός μου δεν θα φέρει ειρήνη αλλά μάχαιρα''(Ματθ. ,κεφ. ι',στίχ.34)!

      Αυτά όχι σ'εμάς

      Διαγραφή
    2. Νικόλα στην προκειμένη περίπτωση ο Ευθύμιος έφερε αηδία και κατάντια για την εκκλησία δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικοτητα.

      Διαγραφή
    3. Εννοώ ότι ένας σώφρων γέρων επί ουδεμία στιγμή δεν θα δημιουργούσε αυτήν την ένταση που δυστυχώς μέλος τής είμαστε και εμείς.Γνωριζει άραγε τι κόσμο έχει σκανδαλισει?Με θλίψη έγραψα τα προηγούμενα αγαπητή ομολογία.

      Διαγραφή
    4. Συμφωνω απολυτα αγαπητε μου.
      Πισω απο τον πατερα Ευθυμιοο κινειται μια ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ομαδα που αποτελει ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ.
      Που κατευθυνει τον π. Ευθυμιο και δεν μπορει να ξεφυγη.
      Αυτο το αληθοφανες κειμενο που ο ιδιος υπεγραψε αποτελει την αυτοκτονια του.
      Που στηριχθηκε και διεπραξε ενα τετοιο αμαρτημα;
      Αυτο εγραψα αν και τοκανα για πρωτη φορα.
      Τις αλλες φορες ολα τα καταπια.
      Η ιδια πραξι του επαναλγηφθηκε και ιδιωτικα και δημοσια και αλλες φορες.
      Απο ποιον;
      Απο εκεινον στον οποιο εμπιστευθηκα την ψυχη μου αλλα και το οψε ποτε οριζοντιοποιημενο σωμα μου.
      Δεν πειραζει ας ειναι καλα ο πατηρ Ευθυμιος.
      Θα δω τι θα κανω.
      Εργαζομαι για ολα.
      Ο πατηρ Ευθυμιος δεν ειναι ο μονος Γνησιος Αγωνιστης επι της γης, υπαρχουν και αλλοι.

      Διαγραφή
    5. Αλλά Οδυσσέα και έτσι να είναι όπως τα λές και ακόμα χειρότερα τους αγαπά ο Κύριος μας . Και ο π Τρικαμηνάς και ο κ Σημάτης είναι δεδιωγμένοι ένεκα δικαιοσύνης
      Τους αγαπά ο Κύριος μας και αγαπούν τον Κύριο μας .
      Χαίρεται ο σατανάς αν μας βλέπει μαλιά κουβάρια .
      Σε καταλαβαίνω πικράθηκες και να σαι βέβαιος οτι και όλοι πικραθήκαμε . Δεν ξέρω τι να πώ πως να σε βοηθήσω . Εγώ προσωπικά σου είμαι ευγνώμων και σένα , και στους άλλους αδελφούς είμαι ευγνώμων , αλλά ιδιαίτερα σε σένα και πολλές χάρες σου οφείλω , αλλά όλοι είστε πολύτιμοι για μένα .Οχι μόνο για μένα ... σας νοιώθω πολύτιμους για τον κόσμο . Μια χούφτα χριστιανοί που επιμένουν να είναι χριστιανοί σε έναν αντίχριστο κόσμο ...
      Τι να πώ ? Θεός ας μας φωτίσει γιατί κανένας δεν περισσεύει

      Διαγραφή
  20. Ο π. Ευθύμιος πρέπει να ακούσει και εσάς και μετά να κρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο "Παιδαγωγός" χρειάζεται πολύ διαπαιδαγώγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι χρειαζόμαστε πολύ διαπαιδαγώγηση . Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο , τον "Παιδαγωγός" , παρά μόνο απο την ιστοσελίδα του που και ομολογιακή και αγωνιστική είναι . Το τέλειο είναι εχθρός του καλού . Ολοι σφάλουμε . Το ζητούμενο είναι να βοηθά ό ένας τον άλλο στις πτώσεις ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ . Οχι έπεσε ο αδελφός να του δώσουμε και μία να τον τελειώσουμε .
      Σαφές είναι οτι ο χόρος της πνευματικής μάχης ομοιάζει με εκείνο μιας ναυμαχίας , ( νομίζω και ο Χρυσόστομος ? είχε μια ανάλογη παρομοίωση .. όποιος ξέρει να με διορθώσει ) που πάνω στην ανακατοσούρα της μάχης ενίοτε δεχόμαστε και φίλια πυρά ή και εμείς οι ίδιοι μπερδεύουμε τους φίλους με τους εχθρούς .
      Οσο δεν έχουμε αποκαταστήσει , όσο δεν έχουμε αναδιοργανώσει την εκκλησία επισκόπους , σύνοδο ,κλήρο κτλ και μένουμε μπουλούκι , άτακτος στρατός ,αυτά θα συμβαίνουν .
      Για αυτό χρεία έχουμε οχι καυγάδων αλλά ομόνοιας .
      Λές " Ο "Παιδαγωγός" χρειάζεται πολύ διαπαιδαγώγηση!" Ναι ?
      κάνε και σύ μιά ιστοσελίδα και δείξε μας με το παράδειγμα σου , διαπαιδαγώγησε μας , να σε πάρει υπόδειγμα ο "Παιδαγωγός" να γίνει καλύτερος .
      Η σελίδα του Οδυσσέα ήταν η πρώτη αποτειχισμένη σελίδα και σήμερα ακόμη είναι νομίζω στην πρώτη γραμμή του αγώνα .Μακάρι και οι άλλες να γίνουν ακόμα καλύτερες . Αλλά και οι άλλες καλές κακές στο ίδιο μετερίζι είναι ....
      Οσο και να μαλώσεις με τον αδελφό σου θα του κλίσεις το σπίτι σού ? Ακόμα και στο καφενείο δεν θα πείς μια λέξη .. Οσο και να μαλώσης απέναντι σε ένα τρίτο δεν θα τον υποστηριξεις ? Αδικο έχει ένας αδελφός που έχει υποστεί διωγμό ... οταν λέει μα αδέλφια ξεχνάτε οτι αυτός είναι διώκτης μου ? Εγινε ο "Σαούλ" " Παύλος " ? "Σαούλ" μένει ... έλεος ποιά ! Αμα θέλεις συχώρα τους δικούς σου εχθρούς αδελφέ , τους εχθρούς ΜΑΣ , τους εχθρούς του Θεού μας που το βρήκες οτι μπορείς να τους συγχωρείς και να τους υπερασπίζεσαι ?
      Ομως απο την άλλη μη ξεχνάμε οτι άνθρωποι ήμαστε . Εχω πχ μισό αιώνα φιλία με ένα οικουμενιστή , και δεν θα του πώ μπράβο να τον ενθαρρύνω αν κάνει έστω και ένα μικρό βήμα στην σωστή κατεύθυνση ? Αμαρτία είναι ? Και αν είναι ΓΙΑΤΙ την κάνεις τούμπανο ? Γιατί με διαπομπεύεις ?
      Δεν είμαστε οι κύριοι τέλιοι . Αλλό βοήθεια να γίνουμε ποιό καλοί και άλλο απόρριψη . Ε όχι αυτό ο Θεός δεν το θέλει !!!
      Ολοι χρειαζόμαστε πολύ διαπαιδαγώγηση . Ομόνοια , ανεκτικότητα , συγχωρητικότητα , υπομονή και επιμονή και φυσικά και ταπεινότητα , ναι ταπεινότητα την αρχή και μέση και τέλος κάθε αρετής . Γιατί με ότι και να χτίσουμε τον τείχο της αποτείχισης μας αν δεν συνδέσουμε τα υλικά με ταπεινότητα , το τείχος και άνευ πολεμίων θα πέσει να μας πλακώσει .

      Διαγραφή
  22. Ο Τσολογιάννης,φίλε, καλύπτει τον διώκτη του Π. ΦΩΤΊΟΥ Βεζύνια.
    Σαν τον Άγιο Κύριλλο που ήταν με το μέρος του Θεόφιλου Αλεξ.
    Ο Θεόφιλος δίωξε τον Γίγα Χρυσόστομο και ο Λαγκαδά τον μέγα ομολογιτή Φώτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταξε φιλε ο Τσολογιαννης ξερει πολλα και πολλους.
      Και πολλα παρασκηνια.
      Γι αυτο να προσεχετε τι γραφετε για τον Τσολογιαννη.
      Δεν ειναι χθεσινος, ειναι αρχαιος.
      Ετσι την πατησε και ο βλακας ο Μιλτιαδης που κανει μονιμα τον εξυπνο.
      Ομως πισω η αχλαδα την εχει την ουρα.

      Διαγραφή
    2. Δεν είμαι ο 6:36 μ.μ. και δεν ταυτίζομαι μαζί του.
      Ούτε διαφωνώ ότι ξέρετε πολλά και πολλούς και πολλά παρασκήνια.
      Όμως θυμηθείτε ότι πριν απο καιρό λέγατε "Ομολογητή" τον κ. Παναγιώτη Σημάτη και τώρα λέτε αυτά που λέτε.
      Τώρα φαίνεται έχετε αλλάξει γνώμη και καταλάβατε πόσο πλανηθήκατε που τον λέγατε "Ομολογητή".
      Απο πού έγινε "Ομολογητής";

      Λοιπόν και σε άλλα θέματα έχετε άδικο και γι΄ αυτό να είστε πιο μετριόφρονας και λιγότερο να εμπιστεύεστε τις γνώσεις σας. Κάνετε μεγάλα λάθη και αλλού και παρασύρεστε.


      Ένας που σας αγαπάει αλλά διαφωνεί μαζί σας σε αρκετά.

      Διαγραφή
    3. 309,Γνήσιος Ορθόδοξος είσαι;

      Διαγραφή
  23. Ο κύριος Οδυσσέας ξέρει παρά πολλά γιατί είχα μιλήσει μαζί του στο τηλέφωνο
    Επειδή είναι θεολόγος και. Συμφοιτητής
    Με πολλούς έν ενέργεια Αρχιερείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου