Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Αναγκαιες διευκρινισεις της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.....

Αναγκαιες διευκρινισεις 
της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.....

-----------------------------------
Οπως βλεπουν οι πολυπληθεις επισκεπτες μας, η ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιευει 5 επιστολες του αρχ. Ιερ.Αργυρη απευθυνομενες προς τον παρανοϊκον Παν. Τελεβαντον διαμενοντα στην Βιγλα της Αστορια Αμερικης. Απο εκει ο δειλαιος αυτος, στελνει τα ...πυρα του εναντιον παντων και πασων. Βεβαια διερωτωμεθα: ο πατηρ Ιεροθεος δεν καταλαβε ακομα οτι τα κειμενα Τελεβαντου στερουνται λογικης βασεως και ειναι υπερπληρους διαταραχης και συγχυσεως, οπως και ο ιδιος; Πως ειναι δυνατον να διεξαχθει συζητησι, με παρανοϊκον ανθρωπον; Γι αυτο και ο πατηρ Ιεροθεος κανει εναν, θα το ονομαζαμε διαρκη διαλογικον μονολογον, με ενα συνεχως παραλογιζομενον ανθρωπον χωρις κανενα αποτελεσμα. Ο πατηρ Ιεροθεος στον μονολογουντα διαλογον του καταφερεται απαραδεκτως και κατα της Αποτειχισης και κατα των Αποτειχισμενων. Μαλιστα  με την φαντασια του κατεσκευασε 5 παραταξεις αποτειχισμενων. Ετσι μας θελουν οι Σιγαντοροοικουμενιστες. Διασπασμενους και κατακομματιασμενους. Ομως, κατι τετοιο δεν υπαρχει στους Αποτειχισμενους. Απλουστατα δεν οργανωθηκαν ακομα καλως. Δεν συμβαινει τιποτα αλλο και αυτο θα το δουν πολυ συντομα, ολοι οι κακοβουλοι και οι κακοψυχοι ανθρωποι. Λυπουμαστε που ο πατηρ Αργυρης δεν αντιλαμβανεται ορθοδοξα την Αποτειχισι απο τους Αιρετικους Οικουμενιστες που κατεκλυσαν την Εκκλησια μας. Και βαδιζει και προχωραει ανταμα με τους Αιρετικους Οικουμενιστες χωρις ουδολως να  ενοχλειται και να αισθανεται οτι ειναι παραβατης των Ιερων Κανονων και μεγαλος υβριστης της πρακτικης των Αγιων μας που αποτειχιζονταν παραυτα και απομακρυνονταν ως εξ ενστικτου απο τους Αιρετικους και επαυαν να εχουν κοινωνια με αυτους. Αυτα που πρεσβευει ο πατηρ Ιεροθεος Αργυρης δεν ειναι ορθοδοξα και κακουργει στο εκκλησιαστικο Σωμα οταν τα διαδιδει αναποδεικτα και απο την εφημεριδα Ο.Τ. και παρασυρει τους ευσεβεις στις κακοδοξιες του, διαστρεφοντας την διδασκαλια της Αγιας Γραφης, κακοποιωντας τους λογους των Αγιων μας και παραμορφονωντας την πεντακαθαρη ζωη τους.
Θα περιμενουμε καποιες διευκρινισεις και απο τον πατερα Βασιλειο Βολουδακη προς τον οποιο και στειλαμε ολες τις κατηγοριες που προσαπτουν καποιοι εναντιον του και ζητουμε απο αυτον να διευκρινισει απαξ και διαπαντος το ζητημα της Αποτειχισης απο τους Αιρετικους και απο τους σημερινους παναιρετικους Οικουμενιστες που κατεκλυσαν την Εκκλησια μας.
Εμεις οι Αποτειχισμενοι, δεν ειδωλοποιουμε ανθρωπους, οποιοι και ναναι αυτοι, (οπως κανει ο πατηρ Ιεροθεος Αργυρης με τον πατερα Επιφανιο), αλλα παρακολουθουμε την ζωη των Αγιων μας και την Πρακτικην τους και αυτην προσπαθουμε να εφαρμοζουμε εις την ζωην μας.
Οι λογοι της Αγιας Γραφης ειναι διαχρονικοι και οφειλουμε να τους τηρουμε παντοτε: Μη γινεσθε ΔΟΥΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ....(Α΄Κορ.7,23).
=========================================

ΕΠΙΣΤΟΛΗ 5η Ἀρχιμ. Ἱερόθεος Ἀργύρης          Ἱεροκῆρυξ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΟ Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ  (ε΄)
Θέμα: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ;
      

θναι 30-5-2017

Φίλτατε καί γαπητέ μου δελφέ Παναγιώτη,

Χριστός νελήφθη!


Α. ναμένω παντήσεις χρι Καιρο

Μέ φορμή τήν νάρτησί σου στό στολόγιο μέ μερομηνία 30-5-17, μέ θέμα «ναμένουμε τι π. ερόθεος ργύρης θά δώση ξηγήσεις γιά τήν ποτείχισι πό τίς στλες το “Ο.Τ.”», σο πενθυμίζω τι, γώ ναμένω παντήσεις.
Κατ’ ρχάς δέν εμαι ες θέσι νά γνωρίζω άν φημερίς το “Ο.Τ.” χει μιά τέτοια δυνατότητα πόφασι νά μέ φιλοξενήση πό τίς στλες της γιά τίς ποιες παντήσεις σύ πιθυμες.
Πέραν τούτου μως, σο στειλα δη λλες τέσσερες προσωπικές πιστολές καί δέν χω λάβει προσωπική πόκρισι. Εμαι στήν ναμονή, γιά τίς παντήσεις σου στά κείμενά μου δελφέ μου, “χρι Καιρο”. πενθυμίζω τίς τέσσερες πιστολές:
  1. «Προσωπική δελφική πιστολή ες τόν γαπητόν Π. Τελεβάντο (α’)», μέ θέμα: Μασωνία, Δημόσιος Διάλογος, Μασωνική πόδειξις θηναγόρα, τς 19-5-2017.
  2. «Προσωπική δελφική πιστολή ες τόν γαπητόν Π. Τελεβάντο (β’)», μέ θέμα: Μαχαιρώματα καί ερηνοποιοί, τς 22-5-2017.
  3. «Προσωπική δελφική πιστολή ες τόν γαπητόν Π. Τελεβάντο (γ’)», μέ θέμα: Σχισματικοί, διαίρεσις καί πολλαπλασιασμός, τς 24-5-2017.
  4. «Προσωπική δελφική πιστολή ες τόν γαπητόν Π. Τελεβάντο (δ’)», μέ θέμα: ναιρέσεις στολογικς ναρτήσεως, τς 29-5-2017.



Β. Περί Λογικν ποδείξεων

Σέ παρεκάλεσα στίς ποιες κατηγορίες πόψεις κφράζεις, νά φαρμόζης τίς λογικές καί πιστημονικές μεθόδους τν ποδείξεων.
Νά γράφης σέ εσαγωγικά τό κείμενο, νά παραπέμπης, πο κριβς εναι γραμμένο (Βιβλίο, ντυπο, στοσελίδα κ.τ.λ.), καί κατόπιν νά τό ναιρς.
Δέν βλέπω νά φαρμόζης ατή τήν μέθοδο. ξαπολύεις κφράσεις χωρίς παραπομπές καί τεκμηρίωσι.
συνετός πολεμιστής πρτα σημαδεύει καί μετά πυροβολε. ταν πρτα πυροβολε καί μετά σημαδεύει δέν πρόκειται νά πιτύχη ποτέ τό στόχο του.


Γ. Λεπτομερες παντήσεις


γώ, καί πάλι πως στήν τετάρτη πιστολή μου, θά σημειώσω τίς ποκρίσεις μου γιά τό δη ναρτηθέν κείμενό σου, τς 30-5-17, μέ θέμα «ναμένουμε τι π. ερόθεος ργύρης θά δώση ξηγήσεις γιά τήν ποτείχισι πό τίς στλες το “Ο.Τ.”», σο δύναμαι μέ μεγαλυτέρα επείθεια.

Δέν ναφέρεις ποιόν κανόνα παρερμηνεύω

  1.   Γράφεις: «Αυτό φυσικά είναι χονδροειδής παρερμηνεία (πό τόν π. ερόθεο) των Ιερών Κανόνων ...».
  • Σέ ξαναερωτ. Σέ ποιό σημεο το ρθρου μου, «χι ποτειχίσεις, πόλεμος μέ “ντι-Εκκλησία” “ντι-Ελλάδα”, ρθόδοξος Τύπος, 7-4-2017», ναφέρω κάποιο ερό Κανόνα τόν ποον καί παρερμηνεύω; Πουθενά! Δέν πάρχει οτε κν λέξις «Κανών- Κανόνες» στό συγκεκριμένο κείμενο.

  1. Γράφεις: «... και αντίκειται σαφώς στη διδασκαλία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου για την αποτείχιση, όπως σαφώς καταγράφεται στο βιβλίο του "Τα δύο άκρα"».
  • Σέ ξαναερωτ. Σέ ποιό σημεο το βιβλίου "Τα δύο άκρα" (σελίδα τάδε), π. πιφάνιος γράφει πέρ τν ποτειχίσεων; Θέλω νά τό μελετήσω. Δέν παραπέμπεις πουθενά. ΓΙΑΤΙ;
  •  
  •  
ΜΗ ποτείχισις τριν Μητροπολιτν. γούμενος ριζόνας

  • Γράφεις: «Ο π. Επιφάνιος, όχι μόνον δεν ήταν εναντίον της διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, αλλά ήταν αυτός ούτος ο ιθύνων νους της διακοπής του μνημοσύνου του Αποστάτη Πατριάρχη από τους τρεις Μητροπολίτες, αλλά και της αποτείχισης της συνοδείας του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας που εκείνη την περίοδο μόναζε στην σκήτη Προβάτα».
  • Σο πάντησα δη στήν προηγουμενη μου πιστολή τς 29-5-2017. Παρακαλ πολύ νά δημοσιεύσης τό συγκεκριμένο πόσπασμα παντήσεως, στό στολόγιό σου, πί το θέματος, καί κατόπιν, άν θέλης δύνασαι νά τό ναιρέσης καί νά τό κατακεραυνώσης σο αστηρά θέλεις. Θά χαρ πολύ νά μέ πείση τι χω δικο:


Ποτέ δέν ποτειχίσθησαν ο Τρες Μητροπολίτες
Παραμυθίας Παλος, λευθερουπόλως μβρόσιος καί Φλωρίνης Καντιώτης
μνημόνευον πάντοτε τήν ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥΣ

Γράφεις: «Ο π. Ιερόθεος είχε την ευλογία να ζήσει από κοντά τον μακαριστό Γέροντα Επιφάνιο, είμαι βέβαιος ότι μελέτησε σε βάθος τα συγγράμματά του και έτσι γνωρίζει ότι αυτή δεν ήταν η διδασκαλία του. Ο π. Επιφάνιος, όχι μόνον δεν ήταν εναντίον της διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, αλλά ήταν ο ιθύνων νους της διακοπής του μνημοσύνου του Αποστάτη Πατριάρχη από τους τρεις Μητροπολίτες,...» το ποίου (ννοεται το θηναγόρα) σύ, Παναγιώτη, δέν δημοσίευσες κόμη τήν πόδειξι γγραφς του στόν 33ο βαθμό τς Μασωνίας, γνωστο γιά ποιό λόγο, ν καί σο τήν χω ποστείλει πό τίς 15-3-2016!
§ Πολλά μπορομε νά σημειώσουμε γιά κείνη τήν μεγαλειώδη καί θαρραλέα εροκανονική καί κκλησιολογική πρξι τν τριν πιλέκτων καί μοναδικν ρχιερέων, τν μακαριστν, Παραμυθίας Παύλου, λευθερουπόλεως μβροσίου, καί Φλωρίνης Αγουστίνου.
§ πάρχει μως να οσιδες Νομοκανονικς καί κκλησιολο-γικς διαφορετικό σημεο πό τούς σήμερον ποτειχιζομένους ερες. Ο τρες ρωες πίσκοποι ΔΕΝ ποτειχίσθησαν, καθότι διέκοψαν μέν τό μνημόσυνο το  Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως θηναγόρα, λλά συνέχισαν νά μνημονεύουν, πολύ σωστά, τήν ερά Σύνοδο τς κκλησίας τς λλάδος.
§ Κατά τήν Θεία Λειτουργία κφωνοσαν ρθότατα, «ν πρώτοις μνήσθητι Κύριε τς ΙΕΡΑΣ ΗΜΩΝ ΣΥΝΟΔΟΥ, τς θροτομούσης τόν λόγον τς σς ληθείας...».
μνημόνευον τήν κκλησία τς λλάδος ες τήν ποία νκον, τήν ερά Σύνοδο τς ποίας μετεχον καί στίς κλογές τς ποίας διναν ψφο. σαν πολύτως μέσα στήν κκλησία καί πολεμοσαν νά πετάξουν ξω πό ατήν τούς πιόρκους πιλήσμονες ρασοφόρους.

π. πιφάνιος κατεδίκασε τήν προσχώρησι το γουμένου στούς Ζηλωτές
Γράφεις: «αλλά ήταν ο ιθύνων νους ( π. πιφάνιος) ... και της αποτείχισης της συνοδείας του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας που εκείνη την περίοδο μόναζε στην σκήτη Προβάτα».
§ Φίλτατέ μου, εσαι σίγουρος τι μακαριστός Γέροντας το πέρ τς- προσωρινς ετυχς- πράξεως-ποτειχίσεως το συγκεκριμένου γουμένου, νά προσχωρήση δηλαδή στούς ζηλωτές Παλαιοημερολογίτες;
§ Προσωπικ
ς ρώτησα γιά τό θέμα τόν Γέροντα. Ατός μέσως καί κατηγορηματικς, μο καταδίκασε κείνη τήν πρξι τς προσχωρήσεως το γουμένου στούς Ζηλωτές Παλαιοημερολογίτες. Καί κατόπιν πήνεσε τήν πιστροφή πό κείνη τήν μάδα τν σχισματικν.
§ Δύο πράγματα θά προσθέσω
ν προκειμένω: Διεπίστωσα διος τή  μεγάλη καί αστηρά καταδίκη γιά τήν φυγή καί εσέπραξα τόν ναστεναγμό νακουφίσεως γιά τήν πιστροφή στήν εροκανονικότητα. 

πουσία ποδείξεων γιά π. Βασίλειο
 Γράφεις: «Είπαμε -και επαναλαμβάνουμε κατηγορηματικά- ότι οι βαρύτατες κατηγορίες που αιωρούνται σε βάρος του π. Βασίλειου Βολουδάκη θα απαντηθούν από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”, από τον ίδιο τον σεβαστό π. Βασίλειο και ΜΟΝΟΝ και ΟΧΙ από κάποιο βαποράκι του».
  • Δέν περασπίζομαι κανέναν π. Βασίλειο. κενος χει λικία καί δύναμι νά τό πράξη.
  • χω μως τήν πορία νά πληροφορηθ δελφικά τήν λήθεια. ναμένω ς δελφός νά μο πς τίς «κατηγορίες που αιωρούνται σε βάρος του», συγκεκριμένα μέ παραπομπές καί μερομηνίες.
  • χω τήν ποχρέωσι νά ρωτ καί νά περιμένω παντήσεις γιά σα δημοσίως τεκμηριώτως γράφονται γιά να γωνιστή ρθόδοξο Κληρικό. παντήσεις καί ποδείξεις.
  • πειδή μως δέν τίς καταθέτεις, νομίζω, γι’ ατό τό λόγο, δη χεις καταδικαστε σέ φυλάκισι πό τά λληνικά δικαστήρια γιά, «κατά συρροήν συκοφαντική δυσφήμησι». Δηλαδή, γιά συνειδητά ψεύδη. Δέν καταθέτεις ποδείξεις γιά τίς προσβολές καί βρεις κατά νός ελαβος Κληρικο. σύ φείλης νά προσκομίσης τά πραγματικά στοιχεα σου καί κενος ς τά ναιρέση. Δέν τό πράττεις. ΓΙΑΤΙ;

  •       Γράφεις: «Σε ΚΑΜΙΑ, όμως, περίπτωση όσα αφορούν αποκλειστικά και ΜΟΝΟΝ τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη».
  • ννοες τι δέν θά συζητήσης μαζί μου, σα φορον τόν π. Βασίλειο. σφαλς καί συμφων. λλά, σέ μένα παραπονέθηκες τι σέ ποκαλε Μασνο, κάτι πού π. Βασίλειος τό διέψευσε (τό γράφω στήν πιστολή μου τς 19-5-2017). πί πλέον στήν πιστολή μου μως ατή τς 19-5-2017, πού κολούθησε μετά τό τό δίωρο τηλεφώνημά σου τς 17-5-17, σο μετέφερα τήν πρότασι το π. Βασιλείου:
«Όμως παρακαλώ καί προσκαλώ τόν κ. Π. Τελεβντον σέ δημόσιο διάλογο, με συνομιλία μας μέσω SKYPE, την οποία να μαγνητοσκοπήσουμε και να αναρτήσουμε στο διαδίκτυο. Το e-mail μου είναι γνωστό, γιά νά συνεννοηθούμε καί νά τό κανονίσουμε».
  • Γιατί δέν παντς θετικά καί νά τακτοποιήσετε τά θέματα μέ δημόσιο διάλογο; ΓΙΑΤΙ;
  • Μπορες τουλάχιστον νά μς δώσης ΜΙΑ, στω ΜΙΑ, παραπομπή μέ κείμενο το κλεκτο π. Βασιλείου, πού νά εναι αρετικό, ντικανονικό, ντιεκκλησιαστικό; ΜΙΑ στω καί ΜΙΑ!

Τά κείμενα δέν εναι παρά δικά μου
 Γράφεις: «Αιδεσιμολογιώτατε (πρός τόν π. Βασίλειο)! Ποτέ δεν δυσκολεύομαι να αντιληφθώ ότι ένα κείμενο είναι δικό σας, είτε το υπογράφετε, είτε το δημοσιεύετε με άλλο όνομα, είτε το αναρτάτε ανώνυμα, είτε ψευδώνυμα».
  • Θαυμάζω τίς κανότητές σου. Καί μάλιστα εσαι κατηγορηματικός. γώ δέν χω τέτοιες κανότητες. Πάντως, δ μοιάζει νά πονος τι, π. Βασίλειος γράφει τά κείμενά μου. Κάνεις τραγικό λάθος. πιθυμ νά σέ διαβεβαιώσω, ν ληθεία, τι ΠΟΤΕ δέν πέγραψα, οτε καί τώρα, καί δέν πέστειλα κείμενα λλων, οτε φυσικά καί το π. Βασιλείου. Πάντοτε γράφω διος, ,τι μέ φωτίζει Θεός καί τό στέλνω, ναλόγως, γιά τά περαιτέρω.
  • Μάλιστα τή μεγάλη σιγουριά σου τήν νισχύεις μέ μία στρουθοκάμηλο μέ τό κεφάλι στήν μμο!

  • Γράφεις: «Η δεύτερη φιλική συμβουλή απευθύνεται στον φίλο π. Ιερόθεο Αργύρη. Όσοι προθυμοποιούνται να γίνουν βαποράκια άνομων προιόντων -αργά ή γρήγορα- υφίστανται οδυνηρές συνέπειες. Ειλικρινής μου πεποίθηση είναι ότι δεν είναι προς το συμφέρον σου να γίνεις το βαποράκι των κακοδοξιών και των μωροφιλοδοξιών του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη. Πολλώ μάλλον αν υπογράφεις κείμενα που συντάσσει ο σεβαστός π. Βασίλειος για να με χτυπήσεις πισώπλατα. Πώς να το κάνουμε πάτερ μου; Όποιος βάζει το χέρι του στη φωτιά καίγεται».
  • πάντησίς μου εναι σαφής καί κατηγορηματική. Κανενός «βαποράκι», μέ τή χάρι το Θεο δέν γινα ποτέ. λλά τί ννοες «βαποράκι»; Τί νομίζεις τι μεταφέρω; Δέν εναι καί τόσο εστοχος κκλησιαστική κφρασις. Μάλιστα τό κείμενο τό διανθίζεις μέ μιά φωτογραφία διακινήσεως ναρκωτικν. Καταλαβαίνεις τί κάνεις;
  • χω τήν πορία νά μο διευκρινήσεις, ποιά «νομα προϊόντα» διακινονται ν προκειμένω γιά νά τό καταλάβω καί γώ. Τί εδους πράγματα εναι ατά.
  • Γιά τίς «κακοδοξίες καί μωροφιλοδοξίες» το π. Βασιλείου, καλεσαι σύ νά τίς ποδείξης, γιά νά τό πληροφορηθον τεκμηριωμένα ο Χριστιανοί, πού θέλουν νά μάθουν τήν λήθεια. ληθινά στοιχεα τν «κακοδοξιν» καί ποδείξεις τν «μωροφιλοδοξιν», ζητ κάθε ντικειμενικός καί λογικός νθρωπος. Δέν τό κάνεις. ΓΙΑΤΙ;
  • Σέ διαβεβαι τι δέν κτυπ «πισώπλατα» ποτέ καί κανέναν. Πόθεν συνάγεται τοτο; Στήν πιστολή μου τς 22-5-2017, γιά τά πισώπλατα μαχαιρώματα σο γραψα πί λέξει:
«Δέν γνωρίζω τί κάνουν λλοι. Πάντως, γώ προσπαθ νά βγάλω τά μαχαίρια, πού κάποιοι φίλοι βάζουν στίς πλάτες λλων παλαιν φίλων καί δελφν ν Χριστ. Νά τούς κάνω νά ερηνεύσουν μεταξύ τους».

Ποιά φωτιά νομίζεις θά μέ κάψη;
      Γράφεις: «... Πώς να το κάνουμε πάτερ μου; Όποιος βάζει το χέρι του στη φωτιά καίγεται».
  • Τί ννοες γαπητέ μου; Μήπως χεις τήν καλωσύνη νά τό διευκρινήσης γιά νά μέ προφυλάξης; Θά τό κάνης, ετε γραπτς ετε τηλεφωνικς; Ατό μοιάζει μέ συνετή προειδοποίησι γιά κάτι πού γώ δέν βλέπω, λλά μοιάζει καί μέ πειλή. ναμένω τίς ναγκαες πληροφορίες γιά νά μάθω τί συμβαίνει πραγματικά.

  1. Γράφεις: «Βλέπεις ότι, παρόλον ότι με χτύπησες δημόσια (δηλ. γώ π. ερόθεος) πισώπλατα και παρόλον ότι διαπιστώνω ότι συνεχίζεις να λειτουργείς σαν ενεργούμενο του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη,... ».
  • Θά ρωτήσω πο καί πς σέ κτύπητα «πισώπλατα». Δέν τό ντελήφθην καί ζητ συγνώμην ν σέ πίκρανα καί σέ λύπησα, στω καί κουσίως. 
  • Νομίζεις τι «λειτουργ ς νεργούμενο», ταν θέλω νά ερηνεύσω τούς συγκρουομένους; Σο γραψα στήν πιστολή μου τς 22-5-2017:
« πιό τιμητικός τίτλος τν Μακαρισμν, εναι σως κενος πού νομάζει κάποιους παιδιά το Θεο. Ποιούς; Τούς ερηνοποιούς! «Maτθ. 5.9 μακριοι ο ερηνοποιο͵ τι [ατο] υο Θεο κληθσονται» (Ματθ. ε’ 9). Καί μάλιστα ο ερηνοποιοί τν συγκρουομένων φίλων».
  • Καί δίπλα στό κείμενο, προβάλλεις να σκίτσο μέ κάποιον πού το κουρδίζουν τό κεφάλι. Πολύ εγενικό κ μέρους σου, λλά δέν χει καμιά σχέσι μέ τήν λήθεια καί τήν πραγματικότητα.
  • Θέλεις νά «ποφύγης τή σύγκρουσι» μαζί μου. Σ’ εχαριστ γιά τήν προσφοράερήνης”, λλά δέν νιωσα τι χω πόλεμο.  Σ’ εχαριστ γιά τήν “πίθεσι φιλίας”, λλά δέν νιωσα τι γκατέλειψα κάποιο φίλο. ν τούτοις, κάνω μφότερα ποδεκτά διότι, κατά τόν θεο Παλο, φείλουμε νά ερηνεύουμε:
«Τς δ μωρς κα παιδετους ζητσεις παραιτο͵ εδς τι γεννσιν μχας·
2.24 δολον δ Κυρου ο δε μχεσθαι͵ λλ πιον εναι πρς πντας͵ διδακτικν͵ νεξκακον͵
2.25 ν πρατητι παιδεοντα τος ντιδιατιθεμνους͵ μ ποτε δώῃ ατος θες μετνοιαν ες πγνωσιν ληθεας͵
2.26 κα νανψωσιν κ τς το διαβλου παγδος͵ ζωγρημνοι π΄ ατο ες τ κενου θλημα” (B’  Τιμ. β’ 23).
Σέ ρωτ μως, πως καί μένα μέ ρωτον πολλοί δελφοί, γιά ποιό λόγο χεις ατό τό “ναίτιο πολεμικό μένος”, τό “τεκμηρίωτο πάθος” καί τό κδηλούμενο “σίγαστο μσος”, ναντίον νός Ελαβος γωνιστο Κληρικο τς κκλησίας τς λλάδος. Τόση μνις ναντίον νός ρθοδόξου Πρεσβυτέρου, δέν ατιολογεται καί δέν ξηγεται πό τήν διαφορετικότητα τν πόψεων μεταξύ τν Χριστιανν. Ποιά εναι τά φανερά καί φαν ατια; Μπορες σέ παρακαλ νά μο τά ξηγήσης γιά νά γαληνεύσω; Νά νιώσω ερήνη καί ρεμία καρδίας.

Πόλεμος γιά ποιό πργμα; ναίτιος πόλεμος;

  1. Γράφεις: «... κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να αποφύγω τη σύγκρουση. Αν, όμως, μου την επιβάλεις τότε "γαία πυρί μειχθήτω". Με αποκλειστικά δική σου ευθύνη».
  • Σημειώνεις τι, άν σο «πιβάλλω τή σύγκρουσι», τότε "γαία πυρί μειχθήτω". Δέν σέ καταλαβαίνω πραγματικά. Τί σκέπτεσαι; Τί σο κανα; Ποιός σέ πολέμησε; Ποιός σέ δίκησε; Σέ ποιό σημεο; πάρχει κάτι πού δέν καταλαβαίνω δέν γνωρίζω; Μέ δική μου εθύνη δέν θά λάβης ποτέ γκρισι πολέμου καί μάλιστα ναιτίου καί νοήτου πολέμου.

  1. Γράφεις: «Αν τελικά μου επιβάλεις αυτή τη σύγκρουση ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχω να χάσω τίποτα επειδή πολεμώ πάντοτε όρθιος έξω από τα χαρακώματα και ασκώ δημόσια προς κάθε κατεύθυνση σκληρή επώνυμη κριτική σε επώνυμους».
  • παναλαμβάνεις καί δευτέρα φορά τι, ρωτντας, μήπως γώ θέλω σο «πιβάλλω τήν σύγκρουσι». Τό τονίζω. χι δέν θά τό κάνω ποτέ.
  • λλά γαπητέ μου, ταν εδες τό δημοσίευμά μου στόν “ρθόδοξο Τύπο” τς 17-5-17, μέ πρες τηλέφωνο θορυβημένος. Δέν γραψα, νομίζω, τίποτε ναντίον σου. λλά άν ποθέσουμε τι πάρχει κάτι πού σέ πειράζει, γιατί δέν μο τό λές συγκεκριμένα;
  • Κατέγραψα θετικά καί παινετικά τίς ναφορές σου γιά κάποιον συγκεκριμένο γούμενο.
  • ξέφρασα τίς μπονες σκέψεις μου γιά τον “νδο-Επιφανιακότέρμονα πόλεμο: «Μέ μεγάλη λύπη πρέπει νά κφράσω τήν καρδιά μου, λέγοντας τι οδόλως ντιλαμβάνομαι τίς διαρκες πιθέσεις ναντίον το γαπητο ν Χριστ δελφο, το π. Βασιλείου Βολουδάκη. Διαφων πλήρως μέ τό φος καί τήν οσία τν πιθέσεων». Τίποτε περισσότερο λιγώτερο.
  • Δηλώνεις τι, «Πολεμς ρθιος ξω πό τά χαρακώματα». Πολύ καλά νεργες. λλά ποιός σέ δικε; Ποιός σέ φθείρει; Περιμένω νά μο τό ποκαλύψης νά μο τό ποδείξης.
  • Μήπως βλέπεις χθρούς καί ντιπάλους κε πού δέν πάρχουν; Μήπως φαντάζεσαι παγίδες καί κινδύνους, πού εναι νύπαρκτοι; πό τήν πλευρά μου, οτε πειλ κανέναν οτε θεωρ κάποιον χθρό μου καί μάλιστα τόν δελφό μου.
  • λλά, καί μέ τήν Χάρι το Θεο, δέν χω λόγους νά φοβμαι. Σύνεσις εναι καλά μετετημένη τόλμη, μόνο γιά τά μεγάλα θέματα τς Πίστεως καί τς Πατρίδος.  

Ποιοί εναι ο νεκροί;

  • Γράφεις: «Άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους εαυτών νεκρούς».
  • λλά ποιοί εναι ο «νεκροί», πού θάβουν τούς «νεκρούς των», σέ ρωτ; Δέν ποκρίνεσαι; ΓΙΑΤΙ;
  • μπλουτίζεις τό κείμενό σου μέ να σκίτσο μέ τόν σπανό ππότη, τόν Δόν Κιχώτη νά πολεμ τούς φανταστικούς νεμομύλους του. Ποιός εναι φαντασμένος ππότης.
  • Καί κάτι κόμη θέλω νά ρωτήσω. ταν κανείς δημοσιογράφος θέλει νά πλήξη πουλα τόν ντίπαλό του τότε φροντίζει νά το βρ μία παραμοφρωμένη, λλοιωμένη, πεξεργασμένη εκόνα του. ταν θέλει νά νισχύση τήν προπαγάνδα του, λευκή, καφέ μελανή, τότε καταφεύγει σέ ρνητικό πτικό λικό. σύ, Χριστιανός καί πνευματικό τέκνο το π. πιφανίου, πς τολμς νά βάζης πάντοτε μεγεθυμένες καί ποκρουστικές φωτογραφίες το π. Βασιλείου; Δέν χεις λίγο ασθησι τς τέχνης; Χάθηκε κάθε εγενική κφρασις πό τόν εγεν νέο πού κάποτε γνώριζα; Σέ ρωτ καί προσμένω πάντησι.

  • Γράφεις: «Φρόντισε (γώ π. ερόθεος) να διαχωρίσεις τη θέση σου από όσους σκυλεύουν κυριολεκτικά τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και διαστρέφουν 100% τη διδασκαλία του για τη διακοπή του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων».
  • Σέ ξαναερωτ νά μο ποκριθς: Ποιοί, πο καί μέ ποιό τρόπο «σκυλεύουν» τόν π. πιφάνιο; Σέ ποιό σημεο τν κειμένων τους, καί ποιά συγκεκριμένη καταγραφή του Γέροντος «διαστρέφουν»; Θά μο τό γράψεις γιά νά γλυτώσω πό τήν παγίδα; Δέν τό κανες κόμη. ΓΙΑΤΙ;

ποκαλύπτεις κουσίως τι γράφεις πό προσωπική ατία. χι πό κκλησιολογικό νδιαφέρον

  • Γράφεις: «Πρόσεξε π. Ιερόθεε! Ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης δεν έχει μπέσα. Δεν έχει φραγμούς».
  • Παρακαλ νά μο τεκμηριώσης τά λεγόμενά σου. Γιατί δέν «χει μπέσα», συγκεκριμένος κληρικός; Κάνατε κάποια συμφωνία καί τήν θέτησε; Τί περιεχε ατή συμφωνία; Σο κανε κάτι λλο προσωπικό; Εχατε κάποια κοινό ργο καί παρεβίασε τίς ποχρεώσεις του; Θέλω συγκεκριμένα πράγματα.
  • Θά πιθυμοσα νά μο επης, πό πού καταδεικνύεται τι δέν «χει φραγμούς»; Ξεπέρασε κάποια ρια λογικς καί θικς; σέ ποιό προσωπικό σου θέμα; Θέλω τήν λήθεια καί μόνον ατή.

  1. Γράφεις: «... Την ίδια ώρα που ξεσηκώνει κάποιους να σκυλεύσουν τη μνήμη και τη θεολογία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, από τις στήλες του“Ορθοδόξου Τύπου”, πηγαίνει σε ένα από τα δύο γνωστά φιλοΒολουδακικά ιστολόγια και διαπομπεύει για τις θεολογικές αστοχίες τους και τον π. Ιερόθεο Αργύρη και τον κ. Τραμπούλη υπογράφοντας φυσικά με άλλο όνομα. Μην παραξενευτείς καθόλου αν σύντομα δημοσιεύσει επώνυμο άρθρο στον “Ορθόδοξο Τύπο” με το οποίο θα σας αδειάσει κανονικότατα και θα σας σφάξει με το βαμβάκι».
  • Σέ ρωτ, άν εσαι σίγουρος τι, τά δύο στολόγια πού ναφέρεις γράφουν κείμενα το π. Βασιλείου μέ λλο νομα; χεις κάποιες πληροφορίες, τεκμήρια; Παρακαλ νά μο τά ναφέρης.
  • ποθέτεις τι θά «μς δειάσει». λλά πς θά τό πράξη ατό; χεις τή δυνατότητα νά μο τό πεξηγήσης;
  • Προσθέτεις τι θά μέ «σφάξη μέ τό βαμβάκι». ποννοες πάλι δ κάτι προσωπικό σου;  Τί σχυρίζεσαι τι σο κανε γιά νά χης τήν μπειρία τς «σφαγς μέ βαμβάκι;». Τί κοινές πιχειρηματικές πνευματικές διαδικασίες εχατε πό κοινο καί σέ «σφαξε»; Πς καί μέ ποιό τρόπο θά τό πράξη καί σέ μς; Παρακαλ προφύλαξέ μας δεόντως. Ξέρεις κάτι; Θά μο καταθέσης, λλά μέ πραγματικά στοιχεα;

  • Γράφεις κατακλείοντας τό κείμενό σου: «Πίστεψέ με, πάτερ μου. Είναι άφιλος άνθρωπος χωρίς φραγμούς. Γι' αυτό πρόσεξε! Πρόσεξε! Πρόσεξε!».
  • Μο λέγεις τι π. Βασίλειος εναι «φιλος». Πρόδωσε τή φιλία σου σέ κάτι στό παρελθόν καί γι’ ατό τόν πολεμς; ν ατό γινε πραγματικά τότε ατό σημαίνει τι τόν πολεμς μέ τόσο πάθος, χι γιατί κάνει κάτι σφαλμένο, λλά γιατί χεις μένος γιά τήν «ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ», πού σο κανε, ποτίθεται τι σο κανε.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Ατή κούσιος παραδοχή σου, σέ κθέττει νεπανόρθωτα. Ο διακόσιες πενήντα καταγραφές ναντίον το π. Βασιλείου (σήμερα 330)(!), γιά κκλησιστικά δθεν θέματα, χουν τήν ατία τους ΜΟΝΟ σέ κάποια σύγκρουσί σας προσωπική;
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Γράφεις ναντίον του, γιά κάποια κρυμμένη «τομική σου δικία», καί χι γιά τήν κκλησία. ν ατό συμβαίνει, παρακαλ πολύ, ν πιθυμς νά μο τήν κοινοποιήσης, στω καί πορρήτως.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Μάλιστα προσθέτεις τι, δέν χει «φραγμούς». Ατό σημαίνει τι πονοες καί κάτι κόμη βαρύτερο καί πολύ μεγάλο, λλά πάντως προσωπικό σου. ξω πό τά ρια καί τά σκαμμένα. Σάν τί νά εναι ατό; Μπορ νά τό πληροφορηθ;
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέ καλες τρες φορές νά «προσέξω!». Νά μο δώσης νά καταλάβω τί πρέπει νά προσέξω, πού σύ τό γνωρίζεις καί γώ χι.  παθες κάτι προσωπικό; Γι’ ατό δύνασαι νά ντοπίζης τά ναρκοπέδια καί τούς κινδύνους γιά τό τομό μου;
  
Δ. Φιλαρχία διαιρε καί παροξύνει
  γαπητέ μου Παναγιώτη· 
πό τά κριβς προηγουμένως κτεθέντα, διαφαίνεται τι, ο πιθέσεις σου πρός τόν π. Βασίλειο, πίλεκτο Κληρικό τς κκλησίας μας καί γωνιστή, πιθανόν νά φείλωνται σέ προσωπική ατιολογία καί χι σέ κκλησιολογική διαφωνία.
Γνωρίζουμε πόσο κακό εναι παραπληροφόρησις, τό ψεδος καί τό σκοτάδι. λλά καί πόσο μεγάλες συμφορές πιφέρει κρυφός γωϊσμός καί σίγαστη περηφάνεια. λοι μας κινδυνεύουμε πό ατά τά πονηρά καί φαρμακερά πάθη: ς προσέχουμε λοιπόν:
«Ο­δν ο­τως κ­κλη­σ­αν δυ­ν­σε­ται δια­ιρεν͵ ς φι­λαρ­χ­α·
ο­δν ο­τω πα­ρο­ξ­νει τν Θε­ν͵ ς τ κ­κλη­σ­αν δι­αι­ρε­θ­ναι. ...
Το­το γρ ­στιν π­ντα ­νω κα κ­τω πε­πο­­η­κε͵ κα ο τν ο­κου­μ­νην μ­νον͵
λ­λ κα τν κ­κλη­σ­αν μυ­ρ­ων ­ν­πλη­σε θο­ρ­βων»
                                                                                              (ωάννου Χρυσοστόμου, Ες τήν πιστολήν πρός φεσίους).
 Μετ’ εχν καί δελφικς
ν Χριστ γάπης
π. ερόθεος

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
Περιμένω
παντήσεις καί γιά τις τέσσερες προηγούμενες προσωπικές πιστολές μου καί γιά τήν παροσα.
                                     

2 σχόλια:

  1. Μπράβο ημίθεε , γιέ του ήλιου , Οδυσσέα , βρίσκεσαι σέ καλό δρόμο προχώρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οδυσσέα δες και αυτό https://religiousnet.blogspot.gr/2017/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου