Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017

ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΡΩΤΟΥΝ: ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΚΘΡΟΝΙΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΦΑΓΙΑΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ 12 ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ, το ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ;;;;



ΣΤΟΥΣ 12 ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤEΣ..... ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΚΗΣ ΛΑΙΛΑΠΑΣ,
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ, ΤΟ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.


Το να γραφη ενας νεαρος, που μολις βγηκε απο το ....καβουκι του και να αυθαδιαζη ή ακομα και να διαστρεβλωνει τα εκκλησιαστικα γεγονοτα που πολλοι απο μας ζησαμε στο παρελθον, αυτο ισως - ισως λεμε - εν μερει να δικαιολογειται. 
Ομως το να γραφει και να διαστρεβλωνει τα πραγματα ενας γεροντοτερος που εζησε τις εποχες εκεινες τα εκκλησιαστικα, για τα οποια φερουμε ολοι ευθυνες, ιδιαιτερα οσοι ανεχονταν ή και επεχαιραν σε εκεινη την φρικαλεα καταστασι του ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΣΜΟΥ, αυτο αποτελει οντως πραγματικη ΑΣΕΒΕΙΑ χειριστου ειδους.
Δεν ζουμε αδιαφορα την ζωη μας, αφου υπαρχει ο ΖΩΝ και Αιωνιος Θεος επανω απο τα ανοητα κεφαλια μας και ολοι φερουμε προσωπικη ευθυνη για ολα τα συμβαινοντα στην κοινωνια, αλλα ιδιαιτερα  στην Εκκλησια, που ειναι η ΜΑΝΝΑ ΜΑΣ, που εχει αιωνιο μεγεθος.
Ετσι, λοιπον, καποιοι αναιδεις και ασεβεις, μας προκαλουν, σε ολα αυτα που ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ απο τα ...χριστωνυμα ιστολογια γραφουμε, για την ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ των ημερων εκεινων του ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥ ΕΛΕΕΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΣΜΟΥ, που διαμορφωσαν την ΠΑΝΑΘΛΙΑ σημερινη εκκλησιαστικη καταστασι για την οποια θα ...πληρωσουν πολλα ακομα και οι νεες γενεες. "Το αιμα αυτου εφ΄ημας και επι τα τεκνα ημων", κραυγαζαν οι Εβραιοι απο την τρελλη και αμετρη θηριωδια τους, προ του Εσταυρωμενου Κυριου και Δημιουργου του Ουρανου και της Γης.
Μηπως το ιδιο δεν επραξαν και οσοι εμειναν αδρανεις και αμετοχοι, απεναντι σε οσα διαπραττονταν μεσα στην Εκκλησια, απο τους αρχιερεις της ΑΙΣΧΥΝΗΣ, τους καταστικτους και καταγεματους, απο το ΑΙΜΑ των αδελφων τους.
Μην ψαχνουμε, λοιπον, να βρουμε τους ενοχους, οι ενοχοι ειναι γυρω μας, διπλα μας, πλησιον μας, οι ΕΝΟΧΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, που ΤΟΤΕ κλεισθηκαμε στα καβουκια μας, ή σιωπουσαμε και στεκομασταν ταχα αμετοχοι και ...αναμαρτητοι, μπροστα στα κανιβαλικα εκλησιαστικα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που διαπραττονταν εν μεση ,μεσημβρια και σε δημοσια θεα, οπως συμβαινει και σημερα με τους Τζιχαντιστες, που καρατομουν δημοσια αθωους ανθρωπους.
Με λιγη φαντασια, ιδια και απαραλλακτη ηταν και η εικονα εκεινη και μαλιστα - ΤΙ ΦΟΒΕΡΟΝ!!!! - μεσα στα θυσιαστηρια της Εκκλησιας.
Το Αιμα του Ιησου, αναμεμειγμενο με το αιμα των καλων επισκοπων Του. 
Μα τετοια ακριβως ΕΓΛΗΜΑΤΑ συνεβησαν μεσα στην Εκκλησια στο εγγυς παρελθον και απο τοτε που συνεβησαν κανεις δεν δικαιουται πλεον να κοιμαται ησυχος και ανενοχος.
Θεαμα απανθρωπον και αποτροπαιον και αγγελοις και ανθρωποις. 
 
Καταχωρουμε ενα δημοσιευμα για να φανη οτι ο πρωτος στη λιστα των υποψηφιων προς ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΝ, ηταν ο ηρωικοτερος και ο θαρραλεωτερος των επισκοπων μας - μα ποιος αλλος; - ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ, το ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, που ηλθε, ειδε, κηρυξε, προσεφερε, διδαξε, συνταραξε, συγκλονισε, ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗΣΕ, βροντηξε και , αστραψε, και ....εφυγε σαν ξαφνικο και αιφνιδιο αστροπελεκι και αλλος σαν αυτον δεν θα ξαναρθη παλι, ακομα και αν περασουν 100 χρονια.
Αυτος λοιπον κινδυνεψε πρωτος να ΚΑΡΑΤΟΜΗΘΗ απο την Εκκλησιασιστικη, μαλλον ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ  εξουσια των ΑΧΡΕΙΩΝ επισκοπων της εποχης μας, που Θεον δεν φοβουνται και ανθρωπους δεν εντρεπονται, αφου και σημερα, ναι σημερα, η ιστορια επαναλαμβανεται και ακομα ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝ ανεπιτρεπτα επανω στο Σωμα της Εκκλησιας και διαπραττουν παρομοιες ή και χειροτερες αποτροπαιες πραξεις, ταυτιζοντας την Εκκλησια με τις Αιρεσεις, που διαταρασσουν και συνταρασσουν την ηρεμια και την ησυχια των εναπομειναντων ελαχιστων πιστων, του μικρου ποιμνιου του Ιησου,  εν μεσω μιας γενεας Σκολιας, Διεστραμμενης και Αφορητου Δυσωδιας.


 Πισω απο αυτον τον κακοτατο ανθρωπο και με την εγκρισι τους, κρυπτονταν σωρεια επισκοπων με θηριωδη ενστικτα. Ποιοι ειναι αυτοι; Ο Θεος τους γνωριζει, αλλα και ...εμεις τους γνωρισαμε. Αλλοι εφυγαν και το μνημοσυνο τους χαθηκε για παντα και αλλοι ....ΖΟΥΝ. Αυτοι που ζουν, πως ζουν; Γιατι δεν βγαινει ουτε ενας για να ζητηση δημοσια το ελεος του Θεου και την προσευχη των πιστων; Θα φυγουν ετσι αμετανοητοι και με τα χερια τους καταγεματα απο το αιμα των αδελφων τους;


ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΡΩΤΟΥΝ: ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΚΘΡΟΝΙΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΦΑΓΙΑΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ 12
ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ;


Ο πρώην Μητροπολίτης Λαμίας Δαμασκηνός είδε στη λιστα πρώτο τό όνομα του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου και είπε στον Σεραφείμ· Πρώτο τον Καντιώτη! Δεν φοβάστε μήπως ξεσηκωθεί ο κόσμος; Και εκείνος απάντησε· Αυτόν για να ησυχάσουμε. Παρ’ όλη όμως την δήθεν παλληκαριά του, δεν τόλμησε να βάλει τα χέρια επάνω του και ανέβαλε συνεχώς την εκθρόνησή του.
Το 1974 στη Μητρόπολη Φλωρίνης όλα τα βιβλία και τα ταμεία ήταν έτοιμα, για την παράδωση της Μητροπόλεως. Ήταν βέβαιο ότι μέχρι στις 20 Ιουλίου 1974 δεν θα βρισκόταν ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος στον επισκοπικό του θρόνο. Είχαν ήδη εκδιωχθεί οι 12 Μητροπολίτες και έμενε μόνο αυτός που ήταν πρώτος στην λίστα!

    Κάθε Κυριακή βλέπαμε το πυρπολικό να βρίσκεται έξω από το χωριό και τον ναό που λειτουργούσε και ομιλούσε ο Γέροντας. Ο αστυνομικός έμπαινε μέσα στον ναό πιθανόν για να παρακολουθεί τα λόγια του. Στις 14-7-1974, έξι ημέρες πριν από την εισβολή του Αττιλα στην Κύπρο, ο π. Αυγουστίνος λειτούργησε, για τελευταία φορά -έτσι πιστεύαμε, γι’ αυτό και μαγνητοφωνήσαμε όλη τη Θεία λειτουργία και το κήρυγμα στον ιερό ναο του αγίου Κήρυκου και Ιουλίτης, στο Παρόρι Φλωρίνης. Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας πήγε να πάρει αντιδώρου και ο αστυνομικός·
    Με παρακολουθείς έ, με παρακολουθείς; Του είπε χαμογελώντας ο Γέροντας. Όχι, όχι, απαντά κάπως αμήχανα εκείνος και ο π. Αυγουστίνος για να τον βγάλει από την αμηχανία του λέει· Με παρακολουθείς, με καλό ή με κακό σκοπό. Με καλό, με καλό απήντησε.
      Μέσα στον ναό εκτός από τους κατοίκους του ακριτικού χωριού ήταν και μερικές εκατοντάδες μαθήτριες των κατασκηνώσεων της Μητροπόλεως Φλωρίνης (Δεν απέχει πολύ  το Παρόρι από την Κατασκήνωση. Οι μαθήτριες πήγαν με λεωφορία).
    Την επομένη Κυριακή, στις 21.7.1974 σταμάτησε η παρακολούθηση. Τί είχε συμβεί; Έγινε ο πόλεμος στην Κύπρου και σταμάτησαν οι διώξεις των Μητροπολιτών. Θυσιάστηκε η Κύπρος και σταμάτησαν οι διωγμοί. Ο π. Αυγουστίνος παρέμεινε στην έδρα του μέχρι το 2000.
    Από το 1974-2000 και άλλοι επιχείρησαν να τον εκθρονήσουν, αλλά μάταια. Τελευταίοι και κατα ιδρωμένοι ήταν μια συμμορία ευεργετηθέντων, που αν δεν βρισκόταν ο Γέροντας στο δρόμο τους, για να τους συμμαζέψει, να τους σπουδάσει και να τους αναδείξει, θα βρισκόταν στα χωριά τους και θα βοσκούσαν πρόβατα. Ή όπως έγραφε  το 1999 η εφημερίδα της Φλώρινας· “ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ“·

    «Αυτό που είναι λυπηρό και δεν το συγχωρεί ο πιστός λαός της Φλώρινας είναι η στάση ορισμένων ιερωμένων της Μητρόπολής μας που έχουν αναγάγει την αχαριστία σε επιστήμη και τις φιλοδοξίες σε τρόπο ζωής, ταυτιζόμενη όχι με τον Επίσκοπό τους αλλά με τους σφετεριστές… Πως το “χε πει ο Κατσιφάρας για τον Ανδρέα; «Αν δεν μας μάζευε ο Ανδρέας δεν θα μας ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας»…Αυτοί ήταν και ο μεγαλύτερος σταυρός των γηρατειών του σεβάσμιου αγωνιστού ιεράρχου. Το λυπηρό είναι ότι φεύγουν ένας ένας από την ζωή, χωρίς να συναισθανθούν το φοβερό αμάρτημα της αχαριστίας!
    Αν εμείς γράφουμε κάπου-κάπου καμιά αληθεια και τους στεναχωρούμε, το κάνουμε για καλό τους. Σ’ αυτήν τη ζωή υπάρχει μετάνοια, στην άλλη όχι.


 Και στο τελος εφυγε, οπως εφυγε, ...καταμαυρος ....σαν αραπης!!!! σημαδεμενος!!!1

 http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=42224

5 σχόλια:

  1. Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξωσιν, διαβεβαίωσε προφητικά ο Κύριος.

    Γνώρισμα του αληθινού Χριστιανού είναι ότι θα υφίσταται διωγμούς, κήρυττε συχνά ο π. Αυγουστίνος. Αν τα έχεις καλά με όλους δεν μπορεί να είσαι Χριστιανός, υπενθύμιζε. Και επαληθεύτηκε και ο ίδιος με στεφάνους ισοβίων διωγμών, μαρτυρίων, συκοφαντιών, "ψυχιάτρων", προδοσιών από εχθρούς είτε Ἐλληνες είτε ανθέλληνες, είτε εκτός είτε και κυρίως εντός της Εκκλησίας ακόμα κι από συνεπισκόπους κι από πνευματικοπαίδια του. Ως νεότερος Χρυσόστομος, ουδέν δέδοικε ως τους επισκόπους πλην ενίων. Ακόμα και μετά το θάνατό του η πνευματική στάση κάποιων εκ των διαδόχων του, φαντάζει σαν διωγμός προς τον π. Αυγουστίνο, προσβολή στην ιερά μνήμη του αγίου, που σαφώς, δίκαιος και πιστός ών δεν θα αποδεχόταν ως έγκυρη την ψευτοσύνοδο και τις αιρέσεις ως ... εκκλησίες.

    Υπάρχει η άποψη την οποία ενστερνίζομαι, ότι, ανεξάρτητα από τις θετικές προθέσεις του αειμνήστου Ιερωνύμου, τον χειροτόνησαν επίσκοπο μεν, στην ακριτική και απομεμακρυσμένη από την Πρωτεύουσα, Φλώρινα, δε, για να απαλλαγούν από αυτόν τον ενοχλητικό ιεροκήρυκα! Αν και ο π. Αυγουστίνος είχε δράσει ευαγγελικώς σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, και τον αγαπούσαν ζητώντας τον ως επίσκοπο πολλές περιοχές, και η Πρωτεύουσα, και η Συμπρωτεύουσα, και η Λάρισα, και άλλες μεγάλες πόλεις, και αν και μεταξύ των υποψηφίων ήταν εκ των πρώτων αν όχι ο πρώτος σε αξία, σε αγώνες, σε θυσίες, σε πίστη, σε ορθόδοξο φρόνημα, σε συγγραφικό έργο, σε προσφορά, και ο πρώτος εκλεγμένος από την νοητή πλην έγκυρη ψήφο του ευσεβούς λαού, ούτε για την περιοχή της Πρωτευούσης, ούτε για τη Θεσσαλονίκη, ούτε για τη Λάρισα, ούτε για άλλες μεγάλες πόλεις και μητροπόλεις τον έκριναν άξιο ο Ιερώνυμος και η υπ΄ αυτόν Σύνοδος! Δεν είναι κι αυτό μια ένδειξη της προαιρέσεως και των προθέσεών τους; Τον επέλεξαν μεν επίσκοπο, αν και ο ήλιος ανέτειλε από την Ανατολή, επίσκοπο όμως σε μία μητρόπολη που τότε ήταν μεταξύ των τελευταίων επιλογών εκάστου υποψηφίου και τον απομάκρυναν από την Πρωτεύουσα, από τα κέντρα αποφάσεων και του πληθυσμού της μισής Ελλάδας, απομονώνοντάς τον ή μάλλον εξορίζοντάς τον σε μια ακριτική, μικρή, πτωχή, αγροτική, άσημη τότε πόλη, χωρίς καλό οδικό δίκτυο, χωρίς εκκλησιαστικές υποδομές, σε εποχή ανύπαρκτων επικοινωνιακών μέσων (χωρίς τηλεοράσεις, διαδίκτυο, ελεύθερα Ρ/Τ μέσα). Επιχείρησαν να του "βουλώσουν το στόμα". Και το πέτυχαν! Ο ελεγκτικός προφητικός του λόγος, έγινε πιο ήπιος, πιο κόσμιος, λογοκριμένος από τον ίδιο, στα πλαίσια της συναδελφικής αλληλεγγύης με τους συνεπισκόπους του και κυρίως ΜΑΚΡΑΝ από την Πρωτεύουσα! Η Φλώρινα ωφελήθηκε, η υπόλοιπη Έλλάδα και η Εκκλησία της Ελλάδος ζημιώθηκε. Ο Αποστολικός λόγος εδέθη, επίσκοπος γαρ, δεν έπρεπε να είναι του πεζοδρομίου και των διαμαρτυριών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο έγκριτος θεολόγος, αρθρογράφος του «Ορθόδοξου Τύπου» και υποστηρικτής των 12, Παναγιώτης Ι. Ανδριόπουλος, άλλα γράφει. Συγκεκριμένα αναφέρει ("Πτυχές του εκκλησιαστικού προβλήματος [Σύγχρονα εκκλησιαστικά γεγονότα", Αθήνα, 1993, σελ. 72) ότι ο Φλωρίνης ήταν ο πρώτος που αναγνωρίσθηκε ως κανονικός από την "πρεσβυτέρα Ιεραρχία" τον Φεβρουάριο του 1974 "προφανώς, γιατί άσκησε κριτική στη διοίκηση της Εκκλησίας επί Ιερωνύμου". Λάθος τα γράφει;

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διογένη δεν γνωρίζω το βιβλίο, αλλά αυτά που αναφέρεις επιβεβαιώνουν αυτά που έγραψα στο σχόλιό μου.

      Ο Σεραφείμ το 1974 αναγκαστικά δεν πείραξε τον π. Αυγουστίνο διότι ήδη μετά από 6 χρόνια επισκοπείας είχε οργανώσει το ποίμνιό του και τις ανά την Ελλάδα Αδελφότητες, ὠστε, υπό την επίδραση και των αγωνιστικών διαδηλώσεων και του πνεύματος ελευθερίας που επικρατούσε αν τον πείραζαν θα γινόταν λαϊκή επανάσταση. Και διότι άσκησε κριτική στον Ιερώνυμο και όχι μόνο.

      Ο Ιερώνυμος που ήταν έντιμος και ηθικός, επέλεξε τον π. Αυγουστίνο (κατόπιν συμβουλής άλλου επισκόπου αν θυμάμαι), γιατί παρά τις προηγοὐμενες διαφωνίες τους, τον εκτιμούσε ως εκκλησιαστική προσωπικότητα, ως ηθικό στοιχείο και πατριώτη και κυρίως γνώριζε τις διαδηλώσεις του λαού που ενέπνεε, τα έντυπα που εξέδιδε, τις αδελφότητες ανά την Ελλάδα που τον ακολουθούσαν συνεπώς δεν τον ήθελε στα πόδια του στην πρωτεύουσα. Ήθελε να τον ξεφορτωθή και μάλιστα όσο πιο μακρυά. Διαφορετικά γιατί δεν του έδωσε τη Θεσσαλονίκη;

      Αμέσως μετά την εγκατάστασή του στη Φλώρινα ο π. Αυγουστίνος άσκησε κριτική όχι μόνο στον Ιερώνυμο, για τους Κανόνες, κ.α. αλλά και στο δικτατορικό καθεστώς, για κάποιες εκδηλώσεις, ποτέ δεν επέτρεψε ομιλίες απεσταλμένων της τότε κυβέρνησης σε ναούς στη θ, λειτουργία, όπως γινόταν αλλού, λέγεται πως είπε "έξω η αρκούδα" αλλά άλλοι λένε πως δεν το είπε και άλλα. Σε σημείο που το καθεστώς έστειλε επιτροπή ψυχιάτρων, να τον βγάλουν τρελό και να τον εκθρονίσουν. Με επέμβαση του Κων/νου Σιαμάκη που ως έφεδρος Αξ/κός παρουσιάστηκε εν ψυχρώ στη Λέσχη Αξ/κών Θεσ/κης στον Γ. Παπαδόπουλο, όταν είχε έρθει για κάποια εκδήλωση και του είπε "κυνηγάτε έναν Καντιώτη"!!! και όταν ο Γεώργιος Παπαδόπουλος έκπληκτος ενδιαφέρθηκε να τον ακούσει, ο Κ. Σιαμάκης του εξήγησε (μάλιστα είχε φορέσει και πουλόβερ γιατί ήταν σχεδόν βέβαιος πως θα τον πάνε στο κρατητήριο για την παρέμβασή του)... ο δικτάτορας όμως, που δεν ήξερε και λεπτομέρειες επειδή άλλος υπουργός, νομίζω ο Πατ.λης εδίωκε τον π. Αυγουστίνο κι έστειλε τους ψυχιάτρους, άκουσε με ενδιαφέρον όσα του είπε ο Κ. Σιαμάκης (έφεδρος Αξ/κός γαρ) και έδωσε αμέσως εντολή να σταματήσουν οι διωγμοί του π. Αυγουστίνου.

      Διαγραφή
  3. Τόν Αγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα Παπαγεωργίου, ποιός τόν έφαγε ?
    Υπήρχαν πνεύματα πολύ οξυμένα τήν εποχή εκείνη...
    Άν εμπιστεύεστε τούς Αγίους Πορφύριο καί Παίσιο,έχουν δημοσίως ομιλήσει γιά τόν Μακ.Σεραφείμ, πού Ναί μέν έσφαλλε, πλήν όμως ήταν Ορθόδοξος καί όχι φιλοπαππικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον Σεραφείμ τα γνωρίζουμε από την ιστορία που ζήσαμε, διαβάσαμε, έγραψε ο εκκλησιαστικός τύπος. Σαφώς δεν ήταν παπικός ή φιλοπαπικός αλλά, ο θεός να τον συγχωρήση, από τις μέρες του άρχισε η κατρακύλα στην Εκκλησία ώσπου έφτασε στα σημερινή κατάντια.

      Δεν χρειάζεται να αντλήσουμε πληροφορίες από πρόσωπα για θέματα ιστορικά και δημοσιογραφικά, διότι ως άνθρωποι μπορεί να σφάλουν, για παράδειγμα οι αναφερθέντες τί λέγουν και τι έκαναν για σύγχρονους οικουμενιστές αρχιερείς;

      Διαγραφή