Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Ρωτάει το ιστολόγιον “Κατάνυξις” εδώ για την διπλωματική αδιαφορία και ύποπτη σιωπή του πατριάρχη Βαρθολομαίου καθώς αποδέχεται ευπροσδέκτως “ευβλαβή πρόσκληση” της Βουλγαρίας για συλλείτουργο, ενώ επιδίδονται σε αργό και καθυστερημένο “τον δεσπότην και αρχιερέαν ημών” σε Ήχο κολακείας “, εις Λιτήν αλλιώτικης κι αλήτικης Συγκοινωνίας κι “Άγιος ο Θεός!”
Ρωτάτε, “τί ακριβώς” κάνει ο πατριάρχης Βαρθολομαίος; Απορώ, αδέλφια μου, πως δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμη!
Τί κάνει ο Βαρθολομαίος με τους Βούλγαρους; Πoιά “προσέγγιση διά της τεθλασμένης” και “πράσινα άλογα…”
Ο πατριάρχης χαμογελά και καμαρώνει! Τους ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ! ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΕΙ!
ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ διά της Μνημονεύσεως και του Κοινού Ποτηρίου ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ την οποία μόνο ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΣ “ταις χείλεσιν” αυτοί απορρίπτουν! Μια τρύπα στο νερό! Και πίνουν και μεθούν. Πνευματική Μοιχεία επιτελούν! Επίσημη επιβράβευση της παρανομίας! Δια – βολική διάπραξη του “ίνα πάντε εν ώσι!”
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο “παρέστησαν συμπροσευχόμενοι οι Σεβ. Μητροπολίται Προικοννήσου κ. Ιωσήφ και Αδριανουπόλεως κ. Αμφιλόχιος”… Συλλείτουργο και συμπροσευχή, ένωση τέλεια και κανονική, συγκοινωνία καταδικαστική, συγχώνευση αφομοιωτική με Οικουμενιστές και δεδηλωμένους αιρετικούς ποιμένες! Μετάγγιση αίματος από καρκινικούς λεμφαδένες. Πρακτικές παράξενες και ξένες στη Παράδοση την Πατερική. Εκκλησιολογία σχιζοφρενική.
Αλήθεια, τί νόημα έχει να απορρίπτεις μία σύνοδο συνοδικώς, ως αιρετική, αντορθόδοξη και ληστρική, χωρίς να κατονομάζεις και καταδικάζεις τους φορείς της αιρέσεως ονομαστικώς, και αμέσως μετά, να συλλειτουργείς και να ενώνεσαι εν τω Κοινώ Ποτηρίω με αυτούς τους οποίους απορρίπτεις;;;
Δεν είναι αυτό παράλογο και σχιζοφρενικό; Δεν συνιστά ανακολουθία εκκλησιολογική και έγκλημα ιεροκανονικό; Και υποτίθεται, οι λόγοι απορρίψεως είναι σε θέματα Πίστεως επί καταπατημένων δογμάτων, όπως αυτό το Δόγμα της Μίας Εκκλησίας αντί των “Πολλών”, “Βαπτισματικών”, κατ’ ουσίαν και κυριολεξίαν αιρετικών, βλασφήμων και κολαστικών.
Εϊ σεις εκεί στο Κολυμπάρι! Πάρτε το χαμπάρι: Η Θεία Μετάληψη ΕΝΩΝΕΙ με ένωση αμφίδρομη, κατεύθυνση κατ’ άμφω! Εκτός βέβαια κι αν δεν πιστεύετε στην Δογματική και Μυστηριακή Ένωση κατά την Θεία Ευχαριστία και την επικαλείσθε μόνον όταν επιθυμείτε τα δεσποτοκρατικά σας πρόσωπα να θεοποιείτε, ώστε μαεστρικώς να καταντείτε την Ορθόδοξη Εκκλησία “επισκοποκεντρική” αντί για ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ.
Λοιπόν, τί περιμένουν οι Βούλγαροι;
Μήπως περιμένουν κι αναμένουν και αυτοί (άντε στη σειρά και αυτοί, όλοι θα πάρετε…) κάποια σύνοδο από το υπερπέραν, όπως περιμένει και ο γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας, όπως περιμένουν οι πάντες από αυτόν, λόγον “αγαθόν” – επιτέλους – να μιλήσει; Τί κι αν μιλήσει;
Λόγια των χειλέων, λόγια θεωρητικά. “Ουκ έστιν εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν έργοις γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι ΠΑΘΕΙΝ υπέρ της Ευσεβείας (“ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ;;;” κατά τον μακαριστό Καθηγητή μου Κορναράκη) και του ΜΗ τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικών!!!” (Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός).
Κι επειδή στους πολλούς ο πονηρός τους φοράει τυφλοπάνι και δεν τους αφήνει ο διάβολος να διαβάσουν καθαρά, το υπογραμμίζω ΞΑΝΑ: “Και του ΜΗ τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικών!!!” ΜΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ! ΜΗ, ΜΗ, ΜΗ! Εσείς όμως ΕΚΕΙ! Κοινωνούμεν! “Καρτερούμεν μέραν νύχταν να φυσήσει ένας αέρας” σαρωτικός, αντι-οικουμενιστικός!” Καλημέρα κι έφεξε… “Για να φέξει καρτερούμεν το φως τζιήνης της μέρας πο`ν να φέρει στον καθ’ έναν τζιαι δροσιάν τζαι ποσπασιάν…”
Σα πολλή σύντεκνη “δροσιά” πέφτει τώρα τελευταία… “ως μύρον επί κεφαλής το καταβαίνον επί πώγωνα τον πώγωνα του Πάπα, το καταβαίνον επί την ώαν του ενδύματος αυτού ως δρόσος Αερμών” στου Κολυμπαρίου το “δι’ ευχών” εκκλησιαστικότητα στις αιρέσεις ν’ αποδίδει! Οι Φουρτουνάκηδες και οι Βροντάκηδες τα βρήκαν μια χαρά! “Ποσπασιά” από την ανάποδη, “φτου και ξεφελτερία” στης Παναιρέσεως τη σκλαβιά!
Κατά τα άλλα, θα γιορτάσετε τον Άγιο Μάρκο με Θείες Λειτουργίες κι αγρυπνίες εκτενείς, εκεί να δεις, της Γαζέας οι εκλεκτοί! Θα τον εκθιάσετε και πάλι σα “Μονομάχο” και “Άτλαντα της Ορθοδοξίας!” Βέεεβαια! Θα γκρατσουνίσετε τη φάλτσα σας διπλοπενιά στου συμβιβασμού σας το κουτούκι και θα αναμασίσετε “λόγια της καραβάνας” για “παπικό χαστούκι” που “ο Μάρκος δεν υπέγραψε…”
ΕΣΕΙΣ όμως, υπογράφετε διά της κοινωνίας σας! Υπογράφετε, εγκρίνετε και επαυξάνετε διά της ενσωματώσεώς σας! “Κι αφήστε τον Άγιο Μάρκο να χτυπιέται” διά του “ΜΗ τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικών!!!” Σας ακούμε να μας λέτε:
Εμείς είμαστε “των πατέρων φρονιμότεροι!” Εμείς έχουμε τους δικούς μας γέροντες, νεογέροντες και μεταπατέρες! “Ωχου… ποιός νοιάζεται τώρα για τον Άγιο Μάρκο…” Οι δικοί μας οι γέροντες, “δε μπαίζονται, κάτσε καλά, κάτσε καλύτερα!” Κι ας μας ενώσουν ετούτοι μιαν ώραν αρχύτερα… “Τύφλα να ‘χει ο Άγιος Μάρκος” αλλά και όλοι οι υπόλοιποι οι Άγιοι Πατέρες “οι αποτυχημένοι και λειψοί”, “οι κληροδοτήσαντες ημάς την διάσπασιν!”
“ΘΥΜΑΤΑ κι αυτοί του αρχεκάκου όφεως”, σαν τον ταλαίπωρο τον Πανταζή, “ααα ρε Πανταζή, μάρκα “μ’ έκαψες” εσύ μας έκαψες!” Βέεεβαια, εγώ σας φταίω. Το φτωχό μου το μυαλό κι η κούτρα μου η κούφια που δε καταλαβαίνει, τίποτα, τίποτα, απ’ όσα καταλαβαίνουν οι σύγχρονοι “αντι-οικουμενιστές…” Ο “λέων” βρυχάται, τί τα θες;
Είμαστε στα σύγκαλά μας; Συγκαλούμε “Σύνοδο”, φορούμε τα διαμάντια μας, τα τιμαλφή και τα χρυσά μας, την υπερπολυτελή την ταμπακιέρα μας και τα πανάκριβά μας, και μέσα στην ιερατική μας τη χλυδή, λαμπικαρισμένοι, απορρίπτουμε συνοδικά την σύνοδο την κολυμπαρισμένη που έκαναν αυτοί και “τη επαύριον” έρχονται πάλιν αυτοί καμαρωτοί-καμαρωτοί και συλλειτουργούν μαζί μας… “Με χαμόγελο, με τρέλα και κορδέλα!”
Κατά τ’ άλλα “σας φταίει ο Πανταζής…” Και γιατί ο Πανταζής κι όχι ο Ρακιντζής; Γιατί να φταίει ο Πάσσαρης και όχι Παλαιοκώστας;” Μα, την κολοκυθιά θα παίξουμε την Κολυμπαρινή;
Πάντως φταίει το ΣΥΣΤΗΜΑ το Σιγονταρο-οικουμενιστικό! Φταίει η δειλία μας και η προσωπολατρεία μας, φταίει η κοινωνία μας με ακοινωνήτους! Κατά τ’ άλλα συνεχίζει η “Κατάνυξις” να κατανύσσεται και να υπαινίσσεται πως ο π. Νικόλαος Μανώλης “είναι ο μοναδικός ιερεύς στη σύγχρονη Εκκλησιαστική Ιστορία που διώκεται για τον Αντι-οικουμενιστκό του αγώνα!” Κάτι απίστευτα “μαργαριτάρια” που βγάζουν μάτι… Και το αναρτούν ακόμη ανερυθριάστως!
Κι οι περισπούδαστοι απερισπάστως μας σπάνε τα νεύρα, οι απονευρωμένοι και αποχαυνωμένοι αντι-οικουμενιστές. Αλεξιπτωτιστές χωρίς αλεξίπτωτο, σχοινοβάτες δίχως δίχτυ, κομπάρσοι καμπόσοι σε ελεύθερη πτώση στο πύρινο ποταμό και άσπρο πάτο… Άνω κάτω, τω σαββάτω και την Κυριακή στο Κολυμπάρι, λάδι “Terra Creta” και Φέτα “Κολυμπάρι” που να πάρει, μας απέρριψαν κι οι Βούλγαροι αλλά εμείς χαμπάρι…
Ω Βουλγαρίας πατριάρχα, παραπονεμένε! Σου λένε: “Θα έρθουν οι Ρώσσοι!” Όχι της Διασποράς, ετούτοι ω της συμφοράς, ενσωματώθηκαν από καιρού με το Ρωσσικό Πατριαρχείο. Κανονικό “σκασιαρχείο” και “απόδραση μεγάλη”. Στο κεφάλι τη μπάλα ο Πελέ, και μεις βαράμε την τζιεφαλήν σε στυλ “κκελλέ κουλούμπρα”.
Κατά τ’ άλλα, τα μάλα: “Δοξάστε με!”
“Δεν υπέγραψα, δοξάστε με!”
“Αρνήθηκα να παραστώ στο Κολυμπάρι,
κι ας έχω στο μάτι μου δοκάρι, δοξάστε με!”
Κι ο “ρυπαρός” ο Πανταζής, ρυπαρευθήτω έτι…
Αχ, πόσο άχαρη και ξενέρωτη θα ήταν η ζωή,
δίχως “αποδιοπομπέους τράγους”…
Εμείς προπορευόμεθα, σα τους τρείς μάγους:
“λίβανο, και λίβανο, και πάλι λίβανο”
να λιβανίζουμε τον αιρεσιάρχη
μέχρι “να ντουμανιάσει ο τόπος”
και οι θεοί της Πανθρησκείας να ευφρανθούν.
Στα παγανιστικό τούτο το “αλαλούμ”
επιχειρούν να μας Π.Σ.”ε”κιάσουν.
Μη σώσουν και μη φτάσουν
το Βαρθολομαίο να καταδικάσουν
κι ενωμένους με τον Πάπα να μας δουν…

Πηγή:  http://www.wallingoff.com/772

7 σχόλια:

  1. Τί είναι αυτό;; μικρό κείμενο, μπορούσες να γράψεις μεγαλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ κ. Πανταζή

    Πιστεύω να γνωρίζετε τον παρακάτω Πολυχρονισμό:
    "Πολυχρόνιον ποιήσαι Κύριος ο Θεός, τον Μεγαλιώτατον, Κραταιώτατον, Γαληνώτατον και Ευσπλαχνικώτατον ημών Άνακτα, Σουλτάνον Αβδούλ Χαμίτ Χαν.........." από το 1876, για τον Σουλτάνο Αβδούλ Χαμίτ Β΄, επί πατριαρχείας Ιωακείμ Γ΄και των επομένων Πατριαρχών.
    Σημειώνεται, ότι ο Αβδούλ Χαμίτ Β΄ είχε 16 γυναίκες και 19 παιδιά!
    Αλλά και σε όλη την Τουρκοκρατία υπήρχε πολυχρονισμός στον εκάστοτε Σουλτάνο, δηλ. από τον 15ο έως τον 19ο αι.
    Το θέμα είναι, ότι ο πολυχρονισμός σε ποιόν Θεό απευθύνεται, στον Τριαδικό ή στον Αλλάχ;
    Επιτρέπεται ο πολυχρονισμός σε ένα Μουσουλμάνο; Ιδού η απορία!
    Από την άλλη παραδέχομαι, ότι ο Βαρθολομαίος αιρετίζει (δεν μπορώ να βάλω ταμπέλλα) και μπορεί να προκαλέσει ακόμη και Σχίσμα.
    Το πλήθος των Πατριαρχών πριν από τον Βαρθολομαίο ήταν αιρετικοί ή όχι, αφού ευχόντουσαν στον όποιο Θεό να ζήσει πολλά χρόνια ένας μουσουλμάνος;

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδελφέ Νικόλαε, θα σου φανεί παράξενο αλλά απάντηση στα εύλογα και ορθά, κατά την γνώμη μου, ερωτήματά σου και ενστάσεις σου, για τους Βούλγαρους, μας δίνει σήμερα δημοσίευμα του εξ Αμερικής "φίλου μας" Τελεβάντου, που αναφέρεται στο κείμενο της Αποφάσεως της Βουλγαρικής Ιεραρχίας. Γράφει μεταξύ άλλων τα παρακάτω: " Τέλος η Σύνοδος της Βουλγαρίας διευκρινίζει ότι δεν θα αποκοπεί από την κοινωνία με τις άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες αλλά τουναντίον θα έχει κανονική κοινωνία και με τις Εκκλησίες που έλαβαν μέρος στη Σύνοδο της Κρήτης και με αυτές που απέσχαν από αυτήν. Με αυτόν τον τρόπο κλείνει την πόρτα και στους σχισματικούς που επιδιώκουν αποτειχίσεις -γράφε σχίσματα- και έτσι διατηρεί τον αντιοικουμενιστικό αγώνα σαν πόλεμο εναντίον των δύο άκρων του οικουμενισμού - συγκρητισμού και του ζηλωτικού σχίσματος" Δεν υποτιμούμε την Αποφαση της Βουλγαρίας εναντίον της Συνόδου της Κρήτης ,είναι από την φύση της σημαντική, αλλά τα πλαίσια δράσης είναι παρόμοια με εκείνα των Ελλήνων Αντιοικουμενιστών, δηλαδή καταγιγνώσκουν την Δογματική και Κανονιική παράβαση, αλλά συγχρόνως Συγκοινωνούν με εκείνους που κατακρίνουν. Άραγε τα κηρύγματα περί συγκοινωνούντων δοχείων, όταν υφίσταται Αίρεση, που κατά καιρούς ελέχθησαν από Αντιοικουμενιστές ηγέτες, ποιούς τελικά αφορούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ορθόδοξος Έλληνας30 Νοεμβρίου 2016 - 11:25 μ.μ.

    “Και του ΜΗ τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικών!!!” ΜΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ! ΜΗ, ΜΗ, ΜΗ! (Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός). Αν λοιπόν πρόκειται για τα μικρά παιδία μας δεν ισχύει;;; ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ;;; ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ; "ΓΑΛΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ" ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΜΕ;;; Ή ΜΗΠΩΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ;;;; Αν Θέλετε το ονοματεπώνυμο μου ολόκληρο αξιότιμε κύριε Πανταζή θα το γράψω εδώ την επομένη φορά ή και με email μπορώ να σας το στείλω… Δεν κρίνω ανώνυμα ούτε συκοφαντώ… Πιστεύω ότι ορθόδοξα μιλάω.
    Γιατί από το αγιολόγιο μας γνωρίζουμε ότι Μάρτυρες και Ομολογητές ήταν ακόμα και ολόκληρες οικογένειες με τα μικρά παιδιά τους (Για παράδειγμα διαβάστε για τον άγιο Ευστάθιο τον Μεγαλομάρτυρα από τον Ορθόδοξο Συναξαριστή μας που Μαρτύρησε μαζί με την οικογένειά του, "ο Ευστάθιος με την οικογένεια του πέθαναν μέσα σε χάλκινο πυρακτωμένο βόδι (117 μ.Χ.") ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΥΣΙΑΖΑΝ ΣΤΑ ΕΙΔΩΛΑ.

    Για το άλλο σχόλιο του "Ν.Κ." δεν χρειάζεται να πούμε πολλά γιατί "ο Πολυχρονισμός του βάρβαρου σατανόμορφου εκάστοτε Σουλτάνου" είναι προδοσία διπλή, Πίστεως και Πατρίδας και αν έγινε δεν σημαίνει ότι πρέπει να πράξουμε το ίδιο έγκλημα σήμερα και γιατί το αναφέρετε λοιπόν και μάλιστα χωρίς καμιά βιβλιογραφική πηγή για να ελέγξουμε αν είναι αληθές;;;;

    Ο αιρεσιάρχης οικουμενιστής Βαρθολομαίος μνημονεύει τον "αλάθητο" αντίχριστο κοσμικό δικτάτορα Πάπα ως αγιότατη Κεφαλή της Εκκλησίας και το βίντεο υπάρχει ακόμα και στην Ιστοσελίδα του Βαρθολομαίου... Η Ορθόδοξη μνημόνευση όμως γίνεται για τον "ορθοτομούντα τον λόγον της Αληθείας ορθόδοξο Επίσκοπο" που μας ενώνει, ΩΣ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ τα μέλη της Εκκλησίας με την κοινή πίστη, την οποία δηλώνουμε στην μνημόνευση, με τον Άγιο Θεό Πατέρα μας και όχι με τον αντίχριστο "αλάθητο" αιρετικό Πάπα της Ρώμης... ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟ (από τον Βαρθολομαίο και από κάθε οικουμενιστή Επίσκοπο που τον μνημονεύει και έχει εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΠΑΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

    Μην ξεχνάμε ότι οι Μάρτυρες και Ομολογητές του Χριστού σαν τον άγιο Ευστάθιο και την Οικογένειά του δεν έριχναν ούτε λίγο θυμίαμα στα είδωλα για να μην προδώσουν τον Χριστό, την Αληθινή Ορθόδοξη πίστη τους προτιμώντας να πεθάνουν και εμείς θα μνημονεύουμε αντίχριστους αμετανόητους αναθεματισμένους αιρετικούς και θα συμπροσευχόμαστε με αλλόπιστους προδίδοντας τον Χριστό και την Μια Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία Του εντειχισμένοι στην αντίχριστη Παναίρεση σατανική Πανθρησκεία του Οικουμενισμού που προετοιμάζει τον δρόμο με την πολιτική και θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση στον αντίχριστο σιωνιστή παγκόσμιο δικτάτορα ψευδομεσσία 666 που γνωρίζουμε από την Αποκάλυψη του Ιωάννη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πολυχρονισμός του Σουλτάνου βρίσκεται στο βιβλίο του Παγανά Ν. "Μουσική Παιδαγωγία", σελ. 83-84, αλλά και στον "Μουσικό λόγο" μιά μουσικολογική περιοδική έκδοση του Ιόνιου Πανεπιστημίου, Άνοιξη 2012, τ. 10.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    2. Ορθόδοξος Χριστιανός1 Δεκεμβρίου 2016 - 4:36 μ.μ.

      Ουσιαστικά εννοούσα ότι αν υπάρχουν πηγές και είναι αληθινές και μπορούμε να τις ελέγξουμε δεν αλλάζει η ουσία της συγκεκριμένης επαίσχυντης προδοτικής πράξης όπως παρουσιάζεται "του Πολυχρονισμού του βάρβαρου σατανόμορφου εκάστοτε Σουλτάνου έστω και για μια στιγμή" και επομένως γιατί την αναφέρουμε; Για να μην επαναληφθεί ή για να πούμε δεν πειράζει και να συνεχίσουμε το αίσχος και εμείς αδιαφορώντας για την Σωτηρίας της αθάνατης ψυχή μας;;;

      Διαγραφή
    3. Απλώς αναφέρουμε ένα από τα στραβά της Εκκλησίας μας ανά τους αιώνες, το οποίον είναι προφανές, ότι δεν πρέπει να επαναληφθεί, όπως συνέβη και με τη μνημόνευση του αιρετικού Πάπα.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου