Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Μιά φωτογραφία θολώνει, ἀλλοιώνει καὶ διαγράφει από εκατομμύρια συνειδήσεις πεποιθήσεις αιώνων!





Ὅλο αὐτὸ τὸ θέατρο ποὺ παίχτηκε χθὲς καὶ σήμερα στὸ Φανάρι, μελετημένο καὶ στὶς λεπτομέρειες, κατάφερε νὰ θολώσει, νὰ ἀμβλύνει καὶ ἐν πολλοῖς νὰ σβήσει ἀπὸ ἑκατομμύρια συνειδήσεις, τὴν εἰκόνα τοῦ τάχα ἐπίμονου σὲ Πρωτεῖα Πάπα, ὅπως φαίνεται στὴν παραπάνω ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου «Τρομακτικό»!
Καὶ ἄντε τώρα —ὅσοι ἐπέτρεψαν μὲ τοὺς δισταγοὺς καὶ τὶς «ἀχρικαιρικές» τους θεωρίες τὴν θέαση τέτοιων εἰκόνων— νὰ διορθώσουν μὲ τὸν συνοικιακὸ χαρτοπόλεμο τοὺς συμβολισμούς, ποὺ τέτοιες φωτογραφίες ἐκπέμπουν.
Ὅλο καὶ περισσότερο ἐμπεδώνεται στὸ ἀκατήχητο πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας, ἡ «ἀνάγκη» Ἑνώσεως.
Οἱ λίγοι ποὺ γνωρίζουν, θὰ γίνουν λιγότεροι, καὶ οἱ πολλοὶ ποὺ ἀγνοοῦν, θὰ γίνουν περισσότεροι!

4 σχόλια:

  1. Αν αυτή την κίνηση ο Πάπας την εννοεί, τότε έχει αρχίσει να φαίνεται μία χαραμάδα μετανοίας, και επομένως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις ημέρες αυτές είδαμε φοβερά γεγονότα εις βάρος της Πίστεώς μας να συμβαίνουν στο Φανάρι, που επισημάνθηκαν ήδη από άλλα κείμενα ή σχόλια. Προσωπικά επεσήμανα, πρώτα σε πρόσφατη συνέντευξη του Πατριάρχη και σήμερα στο κείμενο της κοινής Διακήρυξης μία σημαντική, κατά την γνώμη μου, λεπτομέρεια. Ο όρος Ένωσις των Εκκλησιών αντικαθίστατε πλέον με τον όρο Ενότητα των Εκκλησιών. Ένωση σημαίνει, ότι γίνονται ένα, δύο διαφορετικά Εκκλησιαστικά Σώματα, δύο δηλαδή Εκκλησίες, στην περίπτωσή μας, μία αληθινή, η Ορθόδοξη και μία αιρετική κοινότητα η Παπική " Εκκλησία " . Ο όρος Ενότητα Εκκλησιών και μάλιστα της πρώτης χιλιετίας ,όπως οι ίδιοι λέγουν ότι θέλουν να επιτύχουν, ακριβέστερα εκφράζεται από τον Άγιο Ειρηναίο Λυώνος ΒΕΠΕΣ 5 115-116 ( έλεγχος και ανατροπή της ψευδωνύμου γνώσεως), και αφορά τις κατά τόπους Χριστιανικές Εκκλησίες, που είχαν την ίδια Πίστη, δηλαδή ουσιαστικά τις Ορθόδοξες Εκκλησίες, που αποτελούσαν ένα Εκκλησιαστικό Σώμα και όχι τους Αιρετικούς. Η αναφορά στο κοινό ανακοινωθέν του στόχου της πλήρους ενότητος των Χριστιανικών Εκκλησιών διευρύνει τα όρια της Εκκλησίας, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτά και τις Αιρετικές Εκκλησίες ( Παπικούς, Μονοφυσίτες, Αγγλικανούς, Λουθηρανούς, Παλαιοκαθολικούς κ.λ.π.) με τους οποίους επιδιώκεται πλέον όχι ή Ένωση , αλλά η Ενότητα, παρά τις Δογματικές διαφορές, και μάλιστα η πλήρης ενότητα, δηλαδή η Κοινωνία εν τοις Μυστηρίοις. Η χρήση της φράσεως, πλήρης ενότητα, ως στόχος, αντί μόνο της λέξεως ενότητα, μας δίδει το δικαίωμα να συμπεράνουμε, ότι για τους Οικουμενιστές η Ενότητα ήδη υφίστατε, με την έννοια της πρώτης χιλιετίας, και τώρα προσπαθούν σταδιακά να την καταστήσουν πλήρη. Αδελφοί και Πατέρες τα πράγματα αποδεικνύονται εξαιρετικά σοβαρά, εδώ δεν έχουμε απλά μία ακόμη ιστορική προσπάθεια Ψευδενώσεως Παπισμού και Ορθοδοξίας, αλλά πλήρη αποδοχή, εμπέδωση και εφαρμογή του Άθεου Δόγματος του Οικουμενισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει και άλλη ερμηνεία για τον όρο "Ενότητα Εκκλησιών", που αναφέρει ο "ορθόδοξος πιστός".
    Επειδή την πρώτη χιλιετία δεν υπήρχε παπισμός, προτεσταντισμός, αγγλικανισμός, κλπ, η "Ενότητα" καλεί όλους αυτούς να επιστρέψουν με τους όρους της πρώτης χιλιετίας, δηλαδή ουσιαστικά με τους Ορθόδοξους όρους, πράγμα δηλαδή επιθυμητό, αλλά όχι εύκολο, διότι τα μεγάλα χρονικά διαστήματα μέσα στην αίρεση δημιουργούν παγίωση λανθασμένων αντιλήψεων, δύσκολα αναστρέψιμων.
    ΓΙ αυτό και η προσπάθεια αυτή χαρακτηρίζεται "στόχος", και όχι επιτεύξιμη πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και στην πρώτη χιλιετία υπήρχαν Αιρετικοί, που πάντοτε τους θεωρούσε η Εκκλησία ότι ήταν εκτός του Σώματός της. Ο όρος Ενότητα των Εκκλησιών στην πρώτη χιλιετία αφορούσε Εκκλησίες ομόδοξες και όχι Αιρετικές. Σήμερα ο Οικουμενισμός κατέλυσε αυτά τα όρια της Εκκλησίας, μεταξύ Ορθοδόξου Εκκλησίας και Αιρέσεων και με τον όρο ενότητα Εκκλησιών συμπεριλαμβάνει πλέον τους πάντες. Αυτό είναι στην ουσία το Αιρετικό Δόγμα του Οικουμενισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου