=============================
ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ;
Δύο Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως,
Ο ένας, παράδειγμα ολόθερμης Πίστεως
και ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.
Ο άλλος, παράδειγμα απιστίας και ΑΡΝΗΣΗΣ.
ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ
Στὴ συνέχεια δημοσιεύουμε ἕνα τμῆμα ἀπὸ τὸν βίο τοῦ Ἁγίου Ἀλεξάνδρου.
Εἶναι τὸ τμῆμα ἐκεῖνο, στὸ ὁποῖο φαίνεται μὲ δραματικὸ τρόπο ἡ ἄρνηση
τοῦ Ἁγίου νὰ συναντήσει τὸν -γιὰ μόλις λίγα χρόνια- αἱρετικὸ Ἄρειο, καὶ
μάλιστα ἕνα Ἄρειο ποὺ διαβεβαίωνε (παίζοντας μὲ τὶς λέξεις) ὅτι ἔχει
μετανοήσει.
Ὁ Βαρθολομαῖος σήμερα συναντᾶ, καὶ συνομιλεῖ, καὶ δέχεται στὸ Φανάρι καὶ στὴν Θ. Λειτουργία τὸν ἐπὶ χίλια ἔτη ἀμετανόητο αἱρεσιάρχη Πάπα, ὁ ὁποῖος ὄχι μόνο (ἔστω γιὰ τὰ μάτια) δὲν δείχνει σημεῖα μετανοίας, ἀλλὰ ἐπιμένει πεισματικὰ στὶς αἱρέσεις του καὶ προσθέτει καὶ ἄλλες.
Καὶ ἐπαναλαμβάνουμε ἄλλη μιὰ φορά, οἱ ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας, πνευματικοὶ καὶ Ἐπίσκοποι, ἐπικοινωνοῦν μὲ τὸν ἡγέτη τῆς σύγχρονης παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τίποτα δὲν φαίνεται νὰ τοὺς ξυπνᾶ.
Καὶ οἱ πιστοὶ ἐγκρίνουν αὐτὴν τὴν ἀντι-Πατερικὴ "γραμμὴ" καὶ καταπάτηση τῆς διδασκαλίας τῶν Πατέρων καὶ τοῦ Ευαγγελίου, ὡς "διάκριση"!
Ὅμως,
ἐφ' ὅσον οἱ Ποιμένες δὲν ἀκολουθοῦν καὶ δὲν μιμοῦνται τοὺς Ἁγίους, οἱ
πιστοὶ πρέπει νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπ' αὐτούς.
Νὰ ἀπαιτήσουν δὲ δυναμικὰ ἀπὸ
τοὺς ἄβουλους
καὶ σιωπῶντες Ἐπισκόπους νὰ ἐφαρμόσουν τὸν Εὐαγγελικὸ
νόμο καὶ νὰ ἐκδιώξουν τοὺς ψευδοποιμένες.
Ἀλήθεια, γιατί ἐγκαταλείψαμε τὴν Ἐκκλησία στὰ χέρια ψευδοποιμένων ἢ ἀνάξιων ποιμένων νὰ ἀγωνιστοῦν καὶ νὰ ὁμολογήσουν τὴν Πίστη στὴν Ὀρθοδοξία;
Οὔτε δική τους εἶναι ἡ Ἐκκλησία, οὔτε δική μας.
Ἀμφότεροι θὰ
δώσουμε λόγο στὸν Θεὸ, τὸν εἰπόντα:
"Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· ὅστις δ' ἂν ἀρνήσηταί με, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγώ" (Ματθ. ι΄ 32-33).
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ
"Ἡ ἀρειανική αἵρεση καί ἡ ἀντιπαράθεσή του μέ τόν Ἄρειο
...Κατά τό τριακοστό ἔτος τῆς βασιλείας τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου (τό 335) καί κατόπιν πιέσεων ἀπό τόν κύκλο αὐτῶν πού ὑπεστήριζαν τόν αἱρεσιάρχη, κλήθηκε ὁ Ἄρειος ἀπό τόν αὐτοκράτορα στήν Κωνσταντινούπολη, γιά νά ἐρωτηθεῖ καί νά ὁμολογήσει «εἰ τήν πίστιν τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας ἔχοι», ἄν ἔχει τήν πίστη, δηλαδή ὅλης τῆς Ἐκκλησίας, τήν ὀρθή πίστη. Ὁ ἐρχομός τοῦ αἱρεσιάρχη στήν πρωτεύουσα
ἀναζωπύρωσε τή διαμάχη τῶν δύο μερίδων τοῦ λαοῦ, τῶν ὀρθοδόξων καί τῶν
αἱρετικῶν, καί πάλι ἐπαναλήφθηκαν ταραχές στήν Πόλη. Ὁ Ἄρειος, χωρίς ποτε νά
ἔχει μετανοήσει ἤ νά ἔχει ἀλλάξει κάτι στίς αἱρετικές του δοξασίες,
βασιζόμενος μόνον στή μεγάλη δύναμη πού εἶχαν οἱ ὑποστηρικτές του, ὡμολογησε
μπροστά στόν βασιλιά ὅτι πιστεύει τήν κοινή πίστη τῆς Ἐκκλησίας, ἔδωσε μάλιστα
γραπτή ὁμολογία τῆς πίστεώς του. Ἡ ὁμολογία αὐτή ἦταν διατυπωμένη μέ τέτοιο
τρόπο, ὥστε, παίζοντας μέ τίς λέξεις, χρησιμοποιώντας χωρία τῆς Ἁγίας Γραφῆς
καί παραλείποντας ὅ,τι δέν τόν ἐξυπηρετοῦσε, τίς ἐνδεικτικές φράσεις δηλαδή τῆς
ὀρθοδόξου πίστεως, ὅπως τήν εἶχε διατυπώσει ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, καί αὐτές
τῆς αἱρετικῆς του διδασκαλίας, νά κρύβεται ἡ κακοδοξία του, γιά τήν ὁποία εἶχε
καταδικασθεῖ ἀπό τή Σύνοδο. Ἔτσι παρουσίασε ὅτι ἡ πίστη τοῦ ἦταν ἴδια μέ τήν
πίστη τῆς Ἐκκλησίας «ὑποκρινόμενος καί αὐτός, ὡς ὁ διάβολος τά τῶν Γραφῶν
ρήματα», ὅπως σχολιάζει ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος. Ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος δέχθηκε τήν
ὁμολογία του καί τόν ἔστειλε στόν πατριάρχη Ἀλέξανδρο λέγοντας του ὅμως: «Εἰ
ὀρθή σου ἡ πίστις ἐστί, καλῶς ὤμοσας, εἰ δέ ἀσεβής ἐστιν ἡ πίστις σου καί
ὤμοσας, ὁ Θεός ἐκ τοῦ οὐρανοῦ κρῖναι τά κατά σέ», θέλοντας ἔτσι νά ἐκδηλώσει
τήν ἐπιφυλακτικότητά του γιά τήν εἰλικρίνεια τοῦ Ἀρείου καί νά τόν καταστήσει
ὑπεύθυνο τῶν πράξεών του. Μέ τό δόλιο αὐτό τρόπο καί διά τῶν συνηθισμένων σ'
αὐτούς πιέσεων οἱ φιλικά προσκείμενοι στόν Ἄρειο ἐπίσκοποι καί κοσμικοί
ἄρχοντες θέλησαν νά εἰσαγάγουν τόν Ἄρειο στήν ἐκκλησιαστική κοινωνία. Ἡ
δολιότητα καί ὁ ἐκβιασμός ἔγκειται στό γεγονός ὅτι ἐφ' ὅσον ὁ Ἄρειος εἶχε
κριθεῖ ἀπό Οἰκουμενική Σύνοδο καί εἶχε ἀποκοπεῖ ἀπό τήν κοινωνία τῆς μιᾶς
καθολικῆς Ἐκκλησίας θά ἔπρεπε πάλι ἀπό Οἰκουμενική Σύνοδο νά κριθεῖ, ὥστε νά
ἐλεγχθεῖ λεπτομερῶς ἡ πίστη του καί ἡ μετάνοιά του δέν ἦταν δυνατόν μία
βασιλική ἀπόφαση ἡ μία ἁπλή ὁμολογία πίστεως τοῦ αἱρεσιάρχη ν' ἀνατρέψει
ἀπόφαση τῆς Οἰκουμενικῆς Συνοδοῦ. Ὁ ἅγιος Ἀλέξανδρος στίς μεθοδεύσεις αὐτές μέ
παρρησία ἀντέτασσε ὅτι δέν εἶναι σωστό ἔτσι ἁπλά νά δεχθοῦμε σέ κοινωνία «τόν
τῆς αἱρέσεως εὑρετήν». Ὁ Εὐσέβιος Νικομηδείας ὡς ἀπάντηση στήν ἄρνηση τοῦ
πατριάρχη μεταξύ ἄλλων τόν ἀπειλοῦσε ὅτι θά προκαλοῦσε τήν καθαιρεσή του καί
τήν ἐξορία του, ἄν δέν δεχόταν τόν Ἄρειο σέ κοινωνία, ὅποτε οὕτως ἤ ἄλλως ὁ
διάδοχός του θά δεχόταν τόν Ἀρειο. Τόν ἅγιο Ἀλέξανδρο βέβαια δέν τόν
ἀπασχολοῦσε τόσο ἡ ἀπειλή τῆς καθαιρέσεως, ὅσο ἡ ἀνάγκη νά τηρηθεῖ ἀπαρασάλευτη
ἡ πίστη πού διακήρυξε ἡ Οἰκουμενική Σύνοδος τῆς Νικαίας. Βλέποντας λοιπόν ὅτι
στή φάση αὐτή τοῦ ἀγώνα ἡ θεολογική συζήτηση καί ἡ ἀπροκάλυπτη ἔρευνα τῆς
ἀλήθειας δέν εἶχαν καμία δύναμη, ἄφησε κατά μέρος τήν προσπάθεια νά πείσει τούς
αἱρετικούς γιά τό λάθος τους καί κατέφυγε στόν παντεπόπτη Θεό. Μέ νηστεῖες καί
προσευχές, νύκτα καί ἡμέρα παρακαλοῦσε τόν Θεό. Σύχναζε μάλιστα στήν ἐκκλησία
τήν ἀφιερωμένη στήν Ἁγία Εἰρήνη τοῦ Θεοῦ, ἡ ὁποία εὑρίσκεται πολύ κοντά στή
Μεγάλη Ἐκκλησία τῆς Ἁγίας Σοφίας (πού τότε χτιζόταν), ὅπου μόνος «ὑπό τήν ἱεράν
τράπεζαν ἑαυτόν ἐπί στόμα ἐκτείνας ηὔχετο δακρύων»: ἄν μέν οἱ πεποιθήσεις καί
τά σχεδία τοῦ Ἀρείου εὐοδωθοῦν, νά μήν εὑρεθεῖ στήν ἀνάγκη νά τόν συναντήσει
κατά πρόσωπον, ἄν ὅμως ἡ πίστη τῆς ἐκκλησίας εἶναι ὀρθή, τότε ὁ Θεός ἄς
ἀποδώσει τό δίκαιο καί ἄς μήν ἐπιτρέψει ἡ αἵρεση νά νομισθεῖ ὡς εὐσέβεια. Στήν
ἀγωνία του ὁ ἅγιος εἶχε συμπαραστάτη τόν πρεσβύτερο Μακάριο, γνωστό τοῦ Μεγάλου
Ἀθανασίου, ὁ ὁποῖος καί τόν ἐνημέρωσε γιά τά συμβάντα στήν Κωνσταντινούπολη.
«Ὁ θάνατος τοῦ Ἀρείου
Ἡ ἀπάντηση τοῦ Θεοῦ ἦρθε πράγματι ἄμεση. Τήν παραμονή τῆς ἡμέρας, κατά τήν ὁποία ὁ Ἄρειος ἐπρόκειτο νά γίνει δεκτός στήν ἐκκλησιαστικη κοινωνία καί ἐνῶ περιεφέρετο στήν ἀγορά τῆς Κωνσταντινουπόλεως συνοδευόμενος, ὡς συνήθως, ἀπό πλῆθος ὀπαδῶν του, πέρασε ἀπό τά δημόσια ἀποχωρητήρια γιά κάποια σωματική ἀνάγκη. Ἐκεῖ μέσα βρῆκε οἰκτρό θάνατο «τοῖς σκυβάλοις μέν τά ἔντερα, τοῖς ἐντέροις δέ τήν ψυχήν ὁ δείλαιος συναποβάλλει». Τό γεγονός αὐτό, ὅπως εἶναι φυσικό, προεκάλεσε ἰδιαίτερη αἴσθηση σέ ὅλους. Τό μέρος αὐτό γιά πολλά χρόνια δείχνονταν ἀπό τούς κατοίκους τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί ἀποφεύγονταν ἡ χρήση του, μέχρις ὅτου κάποιος ἀρειανόφρων ἀγόρασε τό χῶρο, γκρέμισε τά δημόσια ἀποχωρητήρια καί ἔκτισε μιά οἰκία ὥστε νά ξεχαστεῖ τό γεγονός. Ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος σχολιάζοντας τόν ἀπροσδόκητο θάνατο τοῦ Ἀρείου μᾶς θυμίζει ὅτι ὁ θάνατος εἶναι τό κοινό τέλος ὅλων μας καί δέν εἶναι συνετό νά εὐχόμαστε τό θάνατο κανενός, ἀκόμη κι ἄν εἶναι ἐχθρός, ἀφοῦ δέν γνωρίζουμε πότε, ἄν θά μᾶς βρεῖ τό βράδυ ζωντανούς ὁ θάνατος ὅπως τοῦ Ἀρείου ἔγινε κάτω ἀπό τέτοιες συνθῆκες πού προκαλεῖ τήν ἔκπληξη καί τόν θαυμασμό μας. Ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος, ὅταν ἔμαθε γιά τό θάνατο τοῦ Ἀρείου, ἔμεινε ἐκπληκτος καί αὐτός γιά τό πῶς ἐλέγχθηκε ὁ αἱρεσιαρχής ὡς ἐπίορκος καί, ὅπως ἦταν ἑπόμενο, μετά τό γεγονός αὐτό ἐξασθένησε κατά πολύ ἡ ἐπιρροή τῶν ἀρειανῶν ἐπισκοπων καί κοσμικῶν ἀρχόντων στόν αὐτοκράτορα. Τήν ἑπομένη ὁ ἅγιος Ἀλέξανδρος καί ὁ ὀρθόδοξος λαός τῆς Κωνσταντινουπόλεως συνάχθηκαν στήν Ἁγία Εἰρήνη καί εὐχαρίστησαν τόν Θεό, ὄχι διότι χάρηκαν γιά τό θάνατο τοῦ αἱρεσιάρχη, ἀλλά διότι ὁ Θεός δέν ἐγκαταλείπει τό λαό του καί ἀποδίδει τό δίκαιο, παρά τά ἄδικα σχέδια καί τίς ἄδικες κρίσεις τῶν ἀνθρώπων. Στήν Κωνσταντινούπολη ἐπανῆλθε ἡ εἰρήνη. Οἱ αἱρετικοί ντροπιάστηαν καί περιορίστηκαν. Ἡ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ὅσο ζοῦσε ὁ ἅγιος Ἀλέξανδρος, ἀπολάμβανε τήν εἰρήνη πού οἱ εὐχές καί οἱ ἀρετές τοῦ ἁγίου τῆς χαριζαν.
Ἡ μαρτυρία τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Θεολόγου
Τή θαυματουργική ἐπέμβαση τοῦ Θεοῦ, μετά τίς προσευχές τοῦ ἁγίου Ἀλεξάνδρου, θυμᾶται πενήντα χρόνια ἀργότερα καί ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, τό 381, ὅταν ἦταν καί αὐτός πατριάρχης τῆς Κωνσταντινουπόλεως σέ ἐποχή ταραγμένη πάλι ἀπό τήν αἵρεση τῶν πνευματομάχων καί προετοίμαζε τήν Ἐκκλησία γιά τή Β΄ Οἰκουμενική Σύνοδο. Ἀπευθύνεται στό λαό τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί τούς λέγει ὅτι “ἔχουν παράδοση ὀρθοδοξίας ἀκολουθώντας ὡς μαθητές τόν πρῶτο ἐπίσκοπο τῆς Νέας Πόλεώς τους, τόν Ἀλέξανδρο (τόν πολύ τόν ξακουστό), μεγάλο ὑπέρμαχο καί κήρυκα τῆς ἁγίας Τριάδος, ὁ ὁποῖος μέ λόγους καί μέ ἔργα ἐξαφάνισε τήν ἀσέβεια ἀπό τήν Ἐκκλησία” καί τούς θυμίζει τή δύναμη τῆς προσευχῆς του, πού κατά τά ἀποστολικά πρότυπα “κατέλυσε τόν ἀρχηγό τῆς ἀσέβειας σέ χῶρο ἀντάξιο τοῦ βορβόρου πού ἔρρεε ἀπό τό στόμα του καί ἔτσι ἡ ὕβρις ἀντιστάθηκε στήν ὕβρι καί ὁ δίκαιος θάνατος (τοῦ Ἀρείου) στηλίτευσε τόν ἄδικο θάνατο πολλῶν ψυχῶν”, πού παρασύρονταν ἀπό τίς αἱρετικές διδασκαλίες του».
(Πηγή: http://www.imns.gr)
Βαρθολομαίος, Ζηζιούλας,Ελπιδοφόρος, Χαρκιανάκις έχουν διακηρύξει και διακηρύττουν συνεχώς αιρεσιολογήματα. Αυτό κανείς απροκατάληπτος δεν μπορεί να το αμφισβητήσει. Υπάρχουν αδιάσειστα ντοκουμέντα. Τι θέλει ο amethystos δηλαδή; Να είμαστε σε κοινωνία μαζί τους; Και πού στηρίζει κάτι τέτοιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε καποιον ανωνυμο που μας εγραψε οτι δεν μολυνεται τιποτα απο τον λειτουργουντα Αιρετικο Βαρθολομαιο, ας δουμε τι λενε οι Αγιοι μας και οχι ασφαλως οι σημερινοι γερονταδες.,ή ο καθε εξυπνακιας...
ΑπάντησηΔιαγραφή«Μηδέποτε συμφιλιάσῃς μετὰ αἱρετικῶν. Μὴ συμφάγῃς, μὴ συμπίῃς, μὴ συνοδοιπορήσῃς. Μὴ εἰσέλθῃς εἰς οἶκον αὐτῶν, μηδὲ εἰς ἐκκλησίαν· πάντα γὰρ ὅσα εἰσίν, ἀκάθαρτα εἰσίν, καθὼς λέγει ὁ Παῦλος, ὅτι τοῖς μεμιασμένοις καὶ ἀπίστοις οὐδὲν καθαρόν, ἀλλὰ μεμίανται αὐτῶν ὁ νοῦς καὶ ἡ συνείδησις. Ἀσφαλίζου οὖν τὴν ψυχήν σου, ἀγαπητέ. Μὴ συμφιλιάζῃς αἱρετικοῖς, ἵνα μὴ συγκοινωνήσῃς τῇ κοινωνίᾳ αὐτῶν· ὅτι γάρ, καθὼς εἶπεν ὁ Κύριος, οὐκ ἔχουσιν ἄφεσιν ἁμαρτιῶν, οὐδὲ ἐν τῷ νῦν αἰῶνι, οὐδὲ ἐν τῷ μέλλοντι· δηλονότι οὐδὲ οἱ συμμιαινόμενοι αὐτοῖς· ἕκαστος γὰρ θερίσει ὃ ἔσπειρε» .
Aγιος Εφραιμ ο Συρος
Μετα απο αυτο, σαν πρωτη παραπομπη τι εχει να μας πη ο υβριστης μας που μαλλον δεν τον ενδιαφερουν οι Αγιοι Πατερες της Ορθοδοξιας αφου θελει να ζη σαν χριστιανος...τραλαλα...
Αγ Εφραιμ του Συρου Περὶ μετανοίας καὶ κατανύξεως, l. 29-36.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδυσσέα δεν έχεις δίκαιο. Τα Μυστήρια ισχύουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελετε και αλλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να τα λεμε, ομως;
Ειστε χριστιανοι ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.
Οτι νομιζετε εσεις και θελετε παιρνετε και αποδεχεσθε, και οσα δεν θελετε τα απορριπτετε.
Κατ επιλογην χριστιανοι.
Ολα ταχει ο μπαχτσες της "εκκλησιας" των Αστυνομικων, των ΜΑΤ και των ΡΟΠΑΛΩΝ.
Ειναι το Νεο Ευαγγελιο της εποχης μας και αυτο εφαρμοζετε οσοι κατακρινετε τους ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ που οι Ιεροι Κανονες τους διδουν το δικαιωμα της Αποτειχισεως.
Οι νεοι Ψευτοθεολογοι της εποχης μας δεν θελουν να ακουν τους Αγιους Πατερες αλλα τους ...Γερονταδες που εζησαν σε αλλες εποχες και οχι σημερα που οι ΑΙΡΕΣΕΙΣ ειναι αφανταστα ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ.
Αλλα θα μου πειτε οι Διαβολικοι ανθρωποι αρχισαν να εφαρμοζουν αυτο που κανει εδω και αιωνες ο Διαβολος.
Να αποδειξη οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Και οι σημερινοι Διαβολανθρωποι κηρυττουν οτι ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΜΟΣ ειναι φαντασια και δεν υπαρχει.
Και εμεις απαντουμε οτι αυτοι μεσα στο κουτελο τους δεν εχουν ΜΥΑΛΟ.
Ποιος μας βεβαιωνει οτι υπαρχει αφου δεν το βλεπουμε;
Λεγει ο Αγιος Νικοδημος ο Αγιορειτης:
Καὶ «τῶν αἱρετικῶν ἡ κακοδοξία, πάντοτε πηγαίνει εἰς τὸ χειρότερον καὶ γίνεται μεγαλυτέρα πληγή... Διὰ τοῦτο πρέπουν νὰ ἀποφεύγουν οἱ Χριστιανοὶ τούτους καὶ πάντας τοὺς αἱρετικοὺς ὡσὰν λοιμοὺς καὶ πανούκλας, ἵνα μὴ καὶ αὐτοὶ μὲ αὐτούς... ἀπωλεσθοῦν• διὰ τοῦτο παραγγέλει ὁ Σολομών• “ἔκβαλε ἐκ συνεδρίου λοιμόν”…, καὶ ὁ Δαβὶδ ὁ πατήρ του, μακαρίζει ἐκεῖνον τὸν ἄνθρωπον, ὁποῦ δὲν ἐκάθισε μαζὶ μὲ τοὺς λοιμούς• ”μακάριος ἀνήρ, ὃς ἐπὶ καθέδρα λοιμῶν οὐκ ἐκάθισε” (Ψαλμ. α΄ 1)» .
Ὁ Εὐγένιος Βούλγαρις πάλι, ποὺ ἔζησε τὴν δολιότητα τῶν Παπικῶν καὶ διελέχθη μετὰ Παπικῶν, γράφει: «Ὁ Ἀπόστολος ἐπαράγγειλεν εἰς τοὺς Κορινθίους μὴ συναμίγνυσθαι τοῖς τοιούτοις, μηδὲ συνεσθίειν• ἡ συναναστροφὴ καὶ ἡ συνανατροφὴ καθ’ ἑαυτὰ ἀδιάφορα, ἀλλ’ ἐκ τούτων κατὰ μικρὸν ἐνδέχεται νὰ γεννηθῇ ἡ διαστροφὴ καὶ ἡ καταστροφή. Λοιπὸν ἡ ἐξωτερικὴ ἀκοινωνησία διασώζει τὴν ἐσωτερικὴν ἀλλοτριότητα. ”Εἰ γὰρ κοινῆς τροφῆς τοῖς τοιούτοις οὐ δεῖ κοινωνεῖν, ἤπουγε μυστικῆς καὶ θείας” (Θεοδώρ. Εἰς τὴν Α΄ πρὸς Κορ. Κεφ. Ε΄») .
Καὶ εἰς τὴν Φιλοκαλίαν: «Ἐὰν ἕξεις φιλίαν μετά τινος, καὶ συμβῇ αὐτὸν εἰς πειρασμὸν πορνείας ἐμπεσεῖν, ἐὰν δύνασαι δὸς αὐτῷ χεῖρα καὶ ἕλκυσον αὐτὸν ἄνω. Ἐὰν δὲ εἰς αἵρεσιν ἐμπέσῃ καὶ μὴ πεισθῇ σοι ἀποστραφῆναι, ταχέως κόψον αὐτὸν ἀπὸ σοῦ, μήποτε βραδύνων συγκασπασθῇς αὐτῷ εἰς τὸν βόθρον» .
Είμαι ο 9:41πμ που δεν σε έβρισα και ούτε κατέκρινα τους αποτειχισμένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Μυστηρια ειναι ΜΟΛΥΣΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι μυσαρια λενε οι Αγιοι Πατερες η λειτουργια των Αιρετικων.
Ποιοι μολυνονται απο αυτην την ΜΥΣΑΡΙΑ;
Ασφαλως οι Χριστιανοι.
Οσοι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ το κακο και δεν ακολουθουν το καλο και δεν αποφευγουν το κακο, ειναι ενοχοι ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ και δαρησονται ΠΟΛΛΑΣ.
Οσοι λοιπον λειτουργεισθε οπου μνημονευεται ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος που δεν πιστευει στην αποκλειστικοτητα της σωτηριας απο το Αγιο Ευααγγελιο αλλα και απο αλλου και μαλιστα απο το ¨"ΑΓΙΟ" Κορανιο ειστε και εσεις μαγαρισμενοι και απο το ονομα του που το ακουτε και το αποδεχεσθε ως ορθοδοξο, ενω ειναι κακοδοξο και απο την Πιστι του αυτην, αφου δεχεσθε να ειστε μαζι του ΟΜΟΠΙΣΤΟΙ και τον θεωρειτε επισκοπο και πατριαρχη σας.
Οδυσσέα κάνεις λάθος.
ΔιαγραφήΟ Αμέθυστος τί έγραψε; Μας δίνεις το link ;
ΔιαγραφήΠως δεν με εβρισες οταν μου εγραψες ανωνυμε οτι ειναι μολυσμενο το δικο μου μυαλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι αυτο υβρις;
Οδυσσέα άλλος ανώνυμος σε έβρισε, εγώ είμαι άλλος και δεν σε έβρισα ούτε σου είπα ότι το μυαλό σου είναι μολυσμένο.
Διαγραφήο 9:41πμ και 10:02πμ
Οδυσσέα όπως μπέρδεψες τους ανώνυμους μεταξύ τους και είπες για άλλο ανώνυμο που δεν σε έβρισε ότι σε έβρισε, πρόσεξε μην έχει μπερδέψει και το νόημα των πατερικών εδαφίων που μας δίνεις.
Διαγραφήέχεις μπερδέψεις, όχι έχει μπερδέψει
Διαγραφήδιόρθωση για το προηγούμενο σχόλιο μου
Το ειπαμε πολλες φορες.Οι αγιοι μιλανε ετσι για τα μυστηρια των αιρετικων και οχι για τα μυστηρια των νεοημερογητων.Δηλαδη ο αγιος Μαρκος μολυσμα ιερουργουσε στην Ιταλια;(με δεδομενο οτι απετειχισθη στην Κωνστατινουπολι)Αν δεν γνωριζεις εσυ ρωτα τους δικκυ σου,τον Σηματη τον π.Ευθημιο κλπ.Εσυ στεναχωριεσαι που ειπαν ετσι για το μυαλο σου αλλα δεν σε νιαζει τι λες εσυ για τα αγια Μυστηρια.
ΔιαγραφήΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕNIΣΤΙΚΗ TΡΑΓΩΔΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΑΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΙ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, ΕΝΕΚΕΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ. ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΔΕ ΤΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΑΙΡΕΣΗ, ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΙΣΤΟΙ.
ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΑΙΡΕΣΕΩΣ. ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ; ΑΓΝΩΣΤΟ. Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΙΡΕΣΗ. ΤΟΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΡΕΣΗ; Η ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ; ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΟΓΜΑ. ΤΟΤΕ;
ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ-ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΑ ΠΛΕΟΝ.
Αμέθυστος
Εχουμε ταυτισή του με τον Βόθρο των Πατρών και τον Νούση.
ΑπάντησηΔιαγραφήEγω δεν εχω κανει κανενα μπερδεμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσον αφορα εσενα για τον Αγιο Μαρκο κακως στα δασκαλεψαν.
Ο Αγιος Μαρκος δεν λειτουργουσε στην Φλωρεντια αλλα θρηνουσε και αλγουσε απο τις προδοιες των Γραικολατινων.
Κολησες οτι λειτουργουσε μαζι με τους αλλους.
Ποιος σου το πληροφορησε οιδιος;
Σταματα να κανης οτι τα ξερεις ολα.
Ο Αγιος δεν ηταν οπως οι σημερινοι δεσποταδες.
Ηταν ενα ΛΙΟΝΤΑΡΙ και δεν συμμαχουχε ουτε παραμικρως με τους προδοτες ορθοδοξους.
Ηταν στυλ Αυγουστινου Καντιωτου, ας με συγχωρηση ο αγιος που πολυ τον αγαπω και δεν ανεχομαι τις πλαστοφωτογραφησεις του.
Να μαθετε να διαβαζετε καλα τα κειμενα.
Πριν φυγει για τη Φερραρα ηταν καλογηρος στη μονη της Αντιγονης.
Και οταν γυρισε απο τη Φλωρεντια εγκατελειψε τους Προδοτες και ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ.
Ηταν καθετος και απολυτος.
Οπως τον ελεγε ο ψευτοαγιος ο μητροπολιτης Σιατιστης Αντωνιος Κομπος ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ και οχι σαν αυτους τους μισοβεζικους και ενδοτικους.
Δεν τα καταλαβες;
Φτιαχνεις εναν δικο σου Αγιο Μαρκο.
Σου εστειλα μια απαντηση πριν αλλα δεν την δημοσιευσες.Ισως ελθει σε λιγο.Παντως στο 11:55 σχολιο σου ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ οτι ο αγιος Μαρκος απετειχισθη ΜΕΤΑ που εφυγε απο την Ιταλια.Επομενο ηταν οτι στις Φ/Φ ΔΕΝ ηταν αποτειχισμενος αφου συμετειχε στις συνοδους(εαν πχ ο Βαρθολομαιος κανει συνοδο δεν νομιζω να περιμενεις να συμμετεχουν οι παλαιοημερολογειτες)Συνεπως αμεσα η εμεσα ΗΤΑΝ σε κοινωνια με τους λατινοφρονες.Δεν φτιαχνω δικο μου αγιο.
ΔιαγραφήO Αντώνιος Κόμπος έλεγε τον Γέροντα Αυγουστίνο ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήOχι τον γεροντα Αυγουστινο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο αποκαλει φανατικο σε βιβλιο του.
Και αυτον τον ανακηρυττουν καποιοι Ψευτοαγιο.
Οταν τον ηλεγξα στη μονη Ξηροποταμου για τη στασι του στους 12 αφηνιασε και κοντεψε να με ριξει κατω απο το μπαλκονι.
Ηταν μαζι του και κατι παπαδες.
http://neaflorina.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8899.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη Φλώρινα ακόμη δεν κόπασε ο σάλος με την απρέπεια του Προικονήσου και την αδράνεια του εκεί δεσπότη. Καταιγισμός αντιοικουμενιστικών σχολίων και ελάχιστα φιλοπατριαρχικά σχόλια.
Πήγαινε στο βόθρο της Πάτρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΕΘΥΣΤΟΣ=ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήπήγαινε στον ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς σου τα λέγαμε Οδυσσέα αλλά εσύ δεν μας άκουγες για τον Μεθυσμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά θα τρελαθούμε. Ας καταλάβουμε ότι είμαστε σε καιρό εσχάτων. Ο Αμέθυστος δεν ήταν που έβαλε πρώτος τα βίντεο από την εκδήλωση στον Βόλο, όπου είχε μιλήσει ο π. Ευθύμιος κι ο Σημάτης για την κατεγνωσμένη αίρεση του Οικουμενισμού και τον άγιό τους Χρυσ. Σμύρνης; Τώρα λοιπόν τα βάζει με τους αντι-οικουμενιστές και τον π. Ευθύμιο. O tempora, o mores!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα και βέβαια ο Αμέθυστος εμφανίζονταν μέχρι προχθές ως Αντιοικουμενιστής.Ποιός τον εβάσκανε;Οι ανθρωποι σίγουρα δεν είναι καλά.Μάλλον το έχουν χάσει.Οι μέρες μας είναι τραγικές.Ολοι θα τρελλαθούν. Λίγοι θα μείνουν λογικοί και ορθόδοξοι. Ο Χριστός αναφωνεί θα βρή την πίστι στη γή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέστε σχόλιο Αμέθυστου στην Πατερική παράδοση.
ΑπάντησηΔιαγραφήTό πρόβλημα αγαπητε Παναγιώτη δέν είναι ο Αθηναγόρας, αλλά ο Βαρθολομαίος.
Συγκεκριμένα, ο Καντιώτης αποτειχίστηκε;
Επιπλέον η παύση μνημόνευσης είναι αποτείχιση;
Η καθαίρεση είναι αποτείχιση;
Αποτείχιση από τό σύνολο τών πιστών τής Εκκλησίας;
Αποτείχιση η οποία κηρύττει ότι "εμείς οι αποτειχισμένοι και ΜΟΝΟ είμαστε οι αληθινοί χριστιανοί" ;
Τό Άγιο Όρος σταμάτησε να μνημονεύει τόν Αθηναγόρα, αλλά δέν αποτειχίστηκε. Αυτό έχει κάποια σημασία;;
Αποτείχιση πού κηρύττει ότι όλοι οι χριστιανοί πού κοινωνούν σε ναό πού μνημονεύεται ο Βαρθολομαίος, "είναι μιάσματα" αυτό είναι εκκλησιαστικό ήθος;;
Η χάρις τής Θείας Ευχαριστίας καί η άφεση τών αμαρτιών δίνεται από τόν παπά ή από τόν επίσκοπο;
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η "ΘΕΟΛΟΓΙΑ" ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ;;;
Ο Βαρθολομαιος ειναι χειροτερος απο τον Αθηναγορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αθηναγορας αρνουνταν καποια δογματα και εβριζε τους θεολογους.
Ο Βαρθολομαιος καταλυει ολοκληρο το Οικοδομημα της Ορθοδοξιας αναγνωριζει τις Αιρεσεις ως Εκκλησιες και πιστευει οτι αποκλειστικος Σωτηρας του κοσμου δεν ειναι μονον ο Χριστος αλλα υπαρχουν και αλλου δρομοι σωτηριας στα Αγια Κορανια.
Ασφαλως η παυση μνημοσυνου ειναι αρχη της Αποτειχισης και η παυση καθε κοινωνιας με τους Αιρετικους ή με τους κοινωνουντας με τους Αιρετικους ειναι η ολοκληρωσι της Αποτειχιης.
Ποιο ειναι αυτο το συνολο των πιστων;
Το ανυπαρκτο;
Ποιους δουλευει ο Αμεθυστος;
2% εμεις μετραμε και αυτο ειναι καρναβαλολαος.
Που ειναι ο πιστος λαος;
Υπαρχει;
Κανενας δεν ισχυριστηκε οτι εμεις οι Αποτειχισμενοι ειμαστε οι αληθινοι χριστιανοι.
Κανουμε αυτο που εκαμναν οι Αγιοι και οι Πατερες.
Αυτο ειναι το καθηκον μας.
Φευγουμε την Αιρεσι και τους Αιρετικους.
Εσεις κ. Αμεθυστε ποιους αιρετικους φευγετε αφου κοινωνειτε με τους Αιρετικους και απο τα ποτηρια των Αιρετικων;
Δεν ειναι μιασμα και μαγαρισμα αυτο;
Και τοτε τι ειναι;
Δεν λεμε τους αλλους μιασματα.
Λεμε οτι μαγαριζεσθε απο τα μυστηρια των Αιρετικων.
Ακομα και οι τοποι μαγαριζονται.
Δεν τα λεμε εμεις αυτα κ. Αμεθυστε.
Οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΑ ΛΕΝΕ.
Εσυ σε ποιους πατερες πειθαρχειτε στους νεοπατερες, στους γερονταδες, στον Βαρθολομαιο ΣΑΣ;
ΟΔΥΣΣΕΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν τον καβουρα πας αμεθυστε.Εκεινο που πρεπει να σε απασχολει εσενα προσωπικα ειναι το: "που ειναι ο αμεθυστος" Γιωργος.
ΔιαγραφήΠολυ ενδιαφερον για τα παιδια μου βλεπω Αμεθυστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου το πας;
Εδω κοντα μου ειναι ελα να τα δης, ειναι χαριτωμενα.
ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΤΟΥ ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως ειναι καλυτερα που εφυγε ο Αμεθυστος απ'εκει που ποτε δεν υπηρξε οι δε αγωνιζομενοι πιστοι ειναι ασφαλεις και στο απυροβλητο εν σχεσει μ'αυτον.Οδυσσεα τα μυστηρια των αιρετικων (εννοειται που εχουν αποκοπη απ'την Ορθοδοξια)ειναι μολυσμα-το αναφερει ο αγ Νικοδημος για το βαπτισμα των αιρετικων,ισως δανειζομενος την λεξι απο τον ΜΖ Αποστ.καν.- αλλα μην αναφερεις τον χαρακτηρισμο αυτον για τα Μυστηρια των νεοημερ.Ειναι βαρυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήDrunk Αμέθυστε μήπως να διάβαζες τον 15 ιερό Κανόνα της Α και Β΄ Οικουμενικής Συνόδου με προσοχή; Μήπως να πήγαινες μέχρι το ναό του Αγ. Παγκρατίου στο Λονδίνο (στάση Euston) μήπως συμμορφωθείς και συνέλθεις, γιατί μάλλον δεν πας καλά. Τι μεταστροφή είναι αυτή αδελφέ μου; Μήπως πέρασες από τον Camden Town και δαιμονίστηκες;Για πρόσεχε σε παρακαλώ, για πρόσεχε γιατί δεν μας τα λες καλά. Κρίμα και έγραψες τόσα για τη Ζηζιούλειο Θεολογία!
ΑπάντησηΔιαγραφήAυτα που γραφεις εναντιον των Αποτειχισμενων, αυτα που γραφεις εναντιον του π. Ευθυμιου Τρικαμηνα, εχουν σχεσι με τα παιδια μου, ή εχουν σχεσι με τον Βασιλη του Αμεθυστου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βασιλης του Αμεθυστου ειναι εξαιρετικος αλλα δεν νομιζω να ταυτιζεται με οσα εσυ γραφεις.
Να βριζεις και να χυδαιολογεις εναντιον του αγνου και ανιδιοτελους αγωνα τοσων ανθρωπων που θελουν να βαδισουν στη γραμμη των Αγιων μας και εσυ να τους ειρωνευεσαι και να τους υβριζεις.
Λες και διαβαζω τον Βοθρο των Πατρων και τους θαμωνες του.
Μια πιανεις τα παιδια μου και μαλλον απειλεις, μια τον Βασιλη που και αυτη τη στιγμη με βοηθαει και τον ευχαριστω και δημοσια.
Με αυτα που γραφεις τι σχεσι εχει ο Βασιλης.
Εισαι αξιοκατακριτος ενω γνωριζεις οτι η Αποτειχισι στην Ορθοδοξια ειναι μονοδρομος σε καιρο Αιρεσεως σαν την δικη μας.
Αυτα λενε οι Αγιοι Πατερες και οσοι δεν τους ακολουθουν τους περιφρονουν και μαζι τους περιφρονουν την Πιστι του Ιησου Χριστου.
Ποιό είναι το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, του Βόθρου των Πατρών, ή του Αμέθυστου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΒΟΘΡΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
Διαγραφή"ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ , ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε και φρίξτε: εκτός από μεθυσμένος είναι και βλάσφημος! Κανονομάχος με τα όλα του! Με βλακώδεις σοφιστείες και φληναφήματα μάχεται, ουσιαστικά μάχεται τους κανόνες που θέσπισαν οικουμενικές σύνοδοι!
Σωστα τα λες 12:55.αλλα καπως ...αργα .Αυτα που γραφεις τωρα τα εχει πη προ πολυ καιρου αλλα εμεις δημοσιευαμε αναρτησεις του.Να λοιπον που δεν φθανει τι λεει κανεις μονο,αλλα και ποιος ειναι και ο ιδιος.Ο αμεθυστος ηταν παντα ο ιδιος στα πνευματικα και συνεπως ουτως η αλλως δεν επρεπε να του δινουμε σημασια.
ΔιαγραφήMά είναι δυνατόν αυτοί που γράφουν και πιστεύουν αυτά να είναι ορθόδοξοι και μάλιστα τιμητές των άλλων; Αυτοί ανήκουν στην αίρεσι των Μεθυσμένων.Δέν διάβασαν όσα γράφει γιά τους Ιερούς Κανόνες ο Αγιος Νικόδημος; Μήπως δεν θεωρούν άγιο τον Αγιο Νικόδημο και θεωρούν αγίους τους εαυτούς τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να τους αφήσετε να αποκαλύψουν όλα τα .....ΑΠΛΥΤΑ ΤΟΥΣ γιά να δήτε την "ορθοδοξία τους". Πρέπει να αποκαλυφθούν όλοι οι ψευτοορθόδοξοι.Μήν τους απαντήσετε κ. Οδυσσέα, θα δήτε πράματα και θάματα. Αυτοί είναι αισχρόστομοι χειρότεροι από τον Βόθρο των Πατρών, θα το δήτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
ΔιαγραφήΟ ΒΟΘΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΕΙΑ ΒΟΘΡΙΛΑΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΑΣ!
Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΔΕΣ ΟΥΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!
Ο ΒΟΘΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΕΙΑ ΒΟΘΡΙΛΑΣ!
Ούτε της αγιότητος του αγίου Αυγουστίνου δεν εφείσθη ο "μεμεστωμένος γλεύκους" amethystos! Ντροπή σου αγιομάχε που τα έχεις ισοπεδώσει όλα! Ο Τρικαμηνάς και οι καντιωτικοί ανακήρυξαν άγιο τον ιερό Αυγουστίνο, όπως ψευδέστατα ισχυρίζεσαι, ή η Εκκλησία; Διάβασε τι λέει ο μέγας Φώτιος και τα πρακτικά των Οικουμενικών Συνόδων για τον άγιο Αυγουστίνο και μετά πιάσε το πληκτρολόγιο για να γράψεις ανοησίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστε και ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης ο Μεγάλος Αγιος και ασκητής και Πατέρας της Ορθοδοξίας μας υπαίτιος σχισμάτων κατά τον Αμέθυστο; Να δούμε που θα φθάση με τον κατήφορό του.Τρώγεται με τα ρούχα του,Λίγα του γράψατε και αφηνίασε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟΝ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΩΖΕΙ. γράφει ο ασεβής Αμέθυστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σώζει κακόδοξε Αμέθυστε μόνο η τήρησι των εντολών του Κυρίου, τι τα θέλουμε τα μυστήρια, τι την θέλουμε την Εκκλησία;Αυτά είναι παρανοϊκά που μας γράφεις.
Εμείς σου τα λέγαμε Οδυσσέα αλλά εσύ δεν μας άκουγες για τον Μεθυσμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήιδού τά αδιάντροπα ΨΕΜΜΑΤΑ του Αμέθυστου. Ολα είναι ΨΕΜΜΑΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ και δεν ντρέπεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ
ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΠΟΛΛΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ
Ο "αγαθός" Τρικαμηνάς φανέρωσε τίς προθέσεις του, θέλοντας νά ενώσει τούς αντιοικουμενιστές μέ τούς παλαιοημερολογίτες, έχοντας σάν τελικό σκοπό νά ηγηθεί αυτής τής σχισματικής εκκλησίας. Δέν αναφέρεται σέ πνευματικό καί ποτέ δέν μάθαμε άν πήρε ευχή γιά τήν παράτολμη πράξη του επάνω από τόν Άγιο Αχίλλειο Λαρίσης.
ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΣΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΓΙΟΙ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΓΙΟΙ.
ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΕΣ ΥΒΡΕΙΣ.
ΤΟΝ "ΜΟΛΥΣΜΟ" ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΜΟΛΥΣΜΟ.
ΕΝΩΜΕΝΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Ζηλωτές υπήρξαν πάντοτε στήν ιστορία τού Βυζαντίου. Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος λιθοβολήθηκε από ζηλωτές, ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς επίσης.
Μεγάλες παρανοϊκές ομάδες ζηλωτών πού περιστρέφονται ακόμη γύρω από τό φάντασμα τού Θεολόγου Λαρίσης, θά οδηγήσουν αυτούς τούς σχισματικούς σέ βίαιες πράξεις.
Έφτασαν νά ανακηρύξουν άγιο τής εκκλησίας τόν Ιερό Αυγουστίνο! Επειδή είναι συνονόματος τού Καντιώτη!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΜΟΝΟΝ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΩΖΕΙ.
(Μαζί μέ τό Ευαγγέλιο, διδάσκεται καί απο τόν Άγιο Νικόδημο τόν Αγιορείτη.)
Αμέθυστος
,
Αν οι Αγιοι Πατέρες είναι υβριστές των Οικουμενιστών και των Αιρετικών τότε είναι και ο Οδυσσέας.Ας με συγχωρήση ο αδελφος γιατί τον βλέπω συγκρατημένο και δεν μπορώ να εξηγήσω τον συγκρατημό του.Γιατί δέν απαντάει στον Αμέθυστο πού αποθρασύνθηκε και γράφει πρωτοφανείς υβριστικότητες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποιόν αναφέρεσαι;
ΔιαγραφήΚρίμα αμέθυστε πρέπει να λάλησες! Έχει αλήθεια τόση ζέστη στην Αγγλία; Μόνο σα παρανοϊκό μπορούμε να σου συγχωρήσουμε τα όσα αθεολόγητα και υβριστικά γράφεις για την αποτείχιση και τους Αγίους. Σύνελθε.
ΑπάντησηΔιαγραφή