Σάββατο 31 Μαρτίου 2012




Τελεβάντε


μήπως τελικά


είσαι μασώνος;



Λαβαμε και δημοσιευουμε το παρακατω κειμενο που αναφερεται σε δημοσιευμα του Παρανοϊκου Κουκουλοφορου της Αμερικης, που χωρις να δινει αλλα στοισεια ταυτοτητας, εμφανιζεται να παριστανει τον ...Ανταιο της Ελλαδικης Εκκλησιας.
Βλεπετε οι χαμενοι στον ωκεανο Κυπριοι "τακτοποιησαν" τοσο καλα τα δικα τους - εχασαν την μιση Κυπρο και την Κανονικη Εκκλησια τους και εμειναν με ενα μπασταρδεμενο μορφωμα εκκλησιας - και κατεφθασαν απροσκλητοι να ....τακτοποιησουν και τα δικα μας εκκλησιαστικα πραγματα.
Ο παρανοϊκος βλαξ της Αμερικανικης Ηπειρου διακατεχεται απο σπανια μορφη ψυχασθενειας και χρειαζεται να συλληφθη πάραυτα και να εγκλεισθη στο αυστηροτερο Αμερικανικο Ψυχιατρειο.
Εμεις τον εχουμε για τις χιουμοριστικες στιγμες μας, το ιδιο συνιστουμε και σε σας.


---------------------------------------------

Τον τελευταίο καιρό με πόνο ψυχής βλέπουμε στο διαδίκτυο τον Κύπριο θεολόγο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο που διαμένει στην Αμερική να καταφέρεται με αδικαιολόγητο μίσος εναντίον του μαχητικού ορθόδοξου Ιερέα π. Βασιλείου Βολουδάκη.

Στο προσωπικό του ιστολόγιο χωρίς διάλογο όπως ο ίδιος το δηλώνει, χωρίς επιχειρήματα συκοφαντεί τον π. Βασίλειο.

Τον παρερμηνεύει και καταφέρεται εναντίον του με πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς ακολουθώντας μια πολεμική σπίλωσης που ούτε στοιχειώδη λογική έχει αλλά ούτε και θεολογική υπόσταση.

Με την πρώτη ανάγνωση των δημοσιεύσεων του καταλαβαίνει ο κάθε λογικός αναγνώστης την αντιχριστιανική του κατάκριση, όχι μόνο προς τον π. Βασίλειο αλλά και προς άλλους σεβαστούς Πατέρες.

Εκ πρώτης όψεως η τακτική του αυτή μαρτυρεί έναν αδύναμο αδελφό μας που άγεται και φέρεται από τα εμπαθή συναισθήματα του.

Στο αγωνιστικό ιστολόγιο Αποτείχιση, σε ανάρτηση την παρουσίαση του βιβλίου του π. Βασιλείου στη Θεσσαλονίκη, διαβάσαμε μεταξύ άλλων και τα δυο παρακάτω σχόλια αναγνώστη που θέτουν τα πράγματα στη σωστή τους θέση και μας βρίσκουν σύμφωνους .

Σας τα παραθέτουμε και σαν ορθόδοξο βήμα θα θέλαμε να ρωτήσουμε και εμείς δημόσια τον κ. Τελεβάντο :

«Κ. Τελαβάντε μήπως τελικά είστε μασώνος;
Για όλα έχετε να πείτε κάτι, συνήθως μάλιστα προσβλητικό και συκοφαντικό, για τον πόλεμο όμως εναντίον των μασώνων που έχει διακηρύξει ο π. Βασίλειος και τα μέλη της παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν αναφέρεστε καθόλου.
Γιατί;
Σας ρωτάμε ξεκάθαρα, δεν υπεκφεύγουμε όπως εσείς και περιμένουμε την απάντηση σας !»


τα σχόλια

· Ο π. Βασίλειος ουδέποτε ειπε ψηφίστε Χριστον ή Βαραββάν.
Αυτός ειναι τίτλος του χειριστού του Ιστολογίου.
Ούτε ο π. Βασίλειος ειπε ή εγραψε ποτέ ότι η πολιτική εξουσία πηγάζει από το ιερατείο.
Αυτό που γραφει στο βιβλίο του και επαναλαμβάνει συνεχως είναι ότι πάσα εξουσία ανήκει στον Χριστό, και στον ουρανό και επί γης και΄ότι η εξουσία του Χριστού μεταβιβάζεται στούς πολιτικούς μέσω της Εκκλησίας και μόνο.
Εκτός άν εγκαινιάσατε δική σας Δογματική ότι οι πολιτικοί λαμβάνουν την εξουσία απ' ευθείας από τον Θεό και όχι μέσω της Εκκλησίας Του ή ότι λόγω της πολιτικής τους ιδιότητος αυτόματα λαμβάνουν την εξουσια ipso jure!
Εκτός της Εκκλησίας, όμως, δεν παρέχεται ούτε εξουσία ούτε Χάρις.
Και όταν λέμε Εκκλησία, εννοούμε ότι οικονόμοι της Χάριτος του Χριστού είναι οι Κληρικοί και δι' αυτών και μόνο δι' αυτών πιστοποιείται η χορήγηση της Θείας εξουσίας, όπως δια των Κληρικών μεταδίδεται το Σώμα και το Αιμα του Χριστού παντί τω λαώ.
Αγνοείτε, επίσης, Ή ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΜΕ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ότι ο π. Βασίλειος ομιλεί για πολιτική εξουσία πού εκλέγεται από τους πιστούς και όχι για εξουσία που επιβάλλεται σαν καθεστώς αναντίρρητο, οπότε ο πιστός δεν στασιάζει αλλά ούτε και ευθύνεται.
Μιλάτε συνεχώς για πολιτική εξουσία παρελθόντων αιώνων, συγχεοντάς την με την σημερινή πολιτική πραγματικότητα σαν να πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Γιατί παρατρέχετε την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Χριστιανού πού δεν αγωνίζεται για την είσοδο εκκλησιαζομένων στη Βουλή; Γιατί κάθε φορά λέτε τα ίδια και τα ίδια όταν ακούτε ότι εκκλησιαζομενοι ίδρυσαν Παράταξη;
Γιατί λέτε όταν ακούτε ενορίτες να πολιτεύονται μαζί σαν ενα Σώμα ότι πολιτεύεται η Εκκλησία;
Οι εκκλησιαζόμενοι αυτομάτως μετατρέπονται σε Εκκλησία, όταν συνεργάζονται για ένα κοινό σκοπό;
Κάθε Σύλλογος εκκλησιαζομένων είναι Εκκλησία;
Γιατί ο Σύλλογος των πολιτευομένων είναι Εκκλησία και εκφράζει την Εκκλησία; Ξερετε τι λέτε και τι γράφετε;
Κ.Π.


· Κάποιος δημοσιογραφών θεολόγος Κύπριος , κατοικών στην Αμερική χρησιμοποιεί τα σχόλιά σας για να δικαιώσει τον εαυτό του και συκοφαντεί με αισχρό τρόπο την προσπάθεια του π. Βασιλείου, χαρακτηρίζοντάς την Μακρακιστική!
Γιατί δεν την χαρακτηρίζει Ρωμανιδική, αφού ο διαπρεπής Ορθόδοξος κληρικός και Θεολογος π. Ιωάννης Ρωμανίδης όχι μόνο ενθάρρυνε πιστούς να πολιτευθούν αλλά έθεσε και υποψηφιότητα ως Βουλευτής και, μάλιστα, με την «ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ» πού είχε τον χαρακτηρισμό Χουντική και κινδύνευε να διχάσει ως κληρικός τον λαό; Γιατί, επίσης δεν την χαρακτηρίζει Στανιλοαεϊκή, αφού ο γνωστός και μακαριστός Ρουμάνος Θεολόγος π. Δημήτριος Στανιλοάε, όχι μόνο αγωνίσθηκε για κάποια Παράταξη αλλά και διετέλεσε επί σειρα ετων βουλευτής στο Ρουμανικό Κοινοβούλιο; Χαρακτηρίζει τον π. Βασίλειο Μακρακιστή, για να συνδέσει σκόπιμα την άσχετη δογματική αίρεση του Μακράκη με τον π. Βασίλειο, ο οποίος διεκήρυξε πλειστάκις ότι δεν πρόκειται να γίνει βουλευτής, παρ’ ότι η ιδιότητα του βουλευτού δεν έχει καμμιά σχέση με την άσκηση εξουσίας, που απαγορεύουν οι ιεροι Κανόνες στους Κληρικούς.
Συκοφαντεί τον π. Βασίλειο ότι έχει μετατρέψει τον Ναό του σε Κέντρο πολιτικής προπαγάνδας ,χωρίς να φοβάται τον Θεό για τα ψεύδη του που πλάθει από την άλλη άκρη του κόσμου χωρίς αναστολές και χωρίς να τρέμει όταν πλησιάζει να κοινωνήσει! Δεν διάβασε αυτά που εχει γράψει ο π. Βασίλειος τόσες φορές ότι οι Πατέρες μας, οι Κληρικοί μας και συνεδρίζαν με οπλαρχηγούς και ειχαν μετατρέψει τα μοναστήρια σε στρατόπεδα και μπαρουταποθήκες;
Αφού αγνοεί την Ελληνική πραγματικότητα και το ότι χάνεται από μερα σε μέρα ο Χριστός από την Πατρίδα μας γιατί μιλάει;
Και επί τέλους!
Η δραστηριότητα αυτή του π. Βασιλείου τον «μάρανε», αφού δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο στην Ελλάδα;
Προεκλογικά , αυτό που πρέπει να παταχθει είναι η συσπείρωση πνευματικών προσώπων από τον π. Βασίλειο, που προσπαθεί, αφού όλα τα Μ.Μ.Ε. έχουν αποκλείσει τους πιστούς, να φέρει την Παράταξη στην επιφάνεια για να την γνωρίσουν οι πιστοι και οι εχέφρονες;
Η σταση και η μανιακή πολεμική του θεολόγου αυτού εναντίον του π. Βασιλείου δεν έχει ούτε λογική ούτε θεολογική εξήγηση.
Μόνο μία: ΜΗΠΩΣ Η ΑΝΤΙΜΑΣΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» τον ενοχλεί ή εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσια ως Αμερικανοδίαιτος, στη Χώρα που είναι η καρδια της ΜΑΣΩΝΙΑΣ;
ΕΤΣΙ, ΟΛΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ!
Κ.Π.



5 σχόλια:

  1. "Χαρακτηρίζει τον π. Βασίλειο Μακρακιστή για να συνδέσει σκόπιμα την άσχετη δογματική αίρεση..."

    Αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις (τελε ή εγγύς κριτών) είχα υπόψη όταν την 29 Μαρ. 2012, υπογράφων "επισκέπτης της Αποτείχισης" διατύπωνα: "διαφωνώ με τον εύκολο χαρακτηρισμό "αιρετικός" για ψύλλου πήδημα όπως φτάσαμε να γίνεται ένθεν κακείθεν, Σύνοδος πρέπει να τον αποδώσει ή να απαλλάξει κάποιον, και όχι ένας καθηγητής, ή θεολόγος η μεμονωμένος Επίσκοπος".

    Και πριν αλέκτωρ λαλήση, "νάτα μας" πάλι! Καλά έλεγε ο π.Αυγουστίνους ότι "πετροβολούν τα δέντρα που έχουν καρπούς". Σε αδελφούς και πατέρας που γνωρίζουμε επί δεκαετίες, δοκιμασμένους, αγωνιστές, ευσεβείς και Ορθοδόξους, αποδίδονται από τους ανωτέρω «κριτές» συστηματικά, χαρακτηρισμοί για αιρέσεις, κακοδοξίες, προτεσταντίζοντες, προτεστάντες, αιρετικούς, μακρακιστές, μαλλιαρούς, νεοβαρλααμικούς, καισαροπαπικούς κ.ά.
    Αναρμοδίως βάζουν στο στόμα τους τα ονόματα των π.Α.Κ., π.Μ.Β., π.Β.Β., π.Μ.Κ. κ.Π.Τ., κ.Ν.Σ., κ.Κ.Σ. και άλλων Ορθοδοξοτάτων.

    Και μάλιστα, δεν ερωτούν, δεν αμφισβητούν έστω, δεν θέτουν υπόψη της Εκκλησίας (λαός και κλήρος, επίσκοποι και σύνοδοι) τις όποιες ενστάσεις των που μπορεί να είναι δίκαιες αλλά και άδικες! Δεν αφήνουν τον καθένα μας να ακολουθήσει τη συνείδησή του! Όχι! Εκείνοι οι "Μεγάλοι Ναπολέοντες", θα μας καθοδηγήσουν, ποιος είναι ορθόδοξος και ποιος αιρετικός, διότι εκείνοι ως άτομα έχουν το "αλάθητο", ή και την "θεοπτία", την "ησυχαστική μέθεξιν θεώσεως" συνεπώς οι λοιποί "ΣΚΑΣΤΕ".

    Με ύφος χιλίων «παπών», λοιπόν, αποφαίνονται:

    -ΚΑΙ ως προς το δήθεν αλάθητο της κρίσεώς των,

    -ΚΑΙ παρακάμπτοντας και υπερβαίνοντας (κοινώς γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων των) κάθε ιερό Κανόνα και κάθε Εκκλησιαστική Αρχή, Διοικητική και Ποιμαντική,

    -ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ότι: " ο τάδε είναι μακρακιστής», «ο δείνα είναι νεοβαρλααμίτης», «ο άλλος είναι προτεσταντίζων»"

    -ΚΑΙ περιφρονώντας όλους εμάς τους άλλους, θεωρώντας ότι δεν έχουμε δική μας άποψη και γνώμη, ούτε συνείδηση, ούτε πνευματικούς πατέρας και ποιμένας, αλλά οφείλουμε να καθυποταχθούμε στη γνώμη τους.

    ΩΣ ΕΔΩ!

    Αυταπατάται εκείνος ο κριτής, ο τάχα αδιάφθορος, ο δήθεν αλάθητος δίκην πάπα, ο παρακάμπτων την Εκκλησία λέγοντάς μας με τον τρόπο του «η Εκκλησία είμαι εγώ», αν νομίζει ότι θα ακολουθήσουμε την κριτική του. Κούνια που τον κούναγε. Θα αμφισβητήσουμε και την Ορθοδοξία του.

    Και δεν είναι μόνο εκείνος, που σφάλλει! Είπαμε, είναι του συρμού, της μόδας. Και άλλοι από την αντιπέρα όχθη ξεσάλωσαν αλλά δεν είναι του παρόντος. Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απολέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην ίδια ανάρτηση όπου δημοσιεύθυκαν αρχικά και τα σχόλια του ΚΠ, υπάρχει και άλλο σχόλιο, αναφερόμενο, με όσο το δυνατό πιο ευγενικό τρόπο, στην περίπτωση.

    Μεταξύ άλλων, αναφέρονται στο σχόλιο:

    Ανώνυμος Mar 24, 2012 09:26 AM

    "... Πάντως οι καιροί είναι έκτακτοι.
    Οι καιροί είναι τόσο έκτακτοι, που μόνο οι εντός της Ελλάδας που βιώνουν την επερχόμενη εθνική καταστροφή μπορούν να τους καταλάβουν.

    Οι καιροί δεν επιτρέπουν, όποιοι και αν είμαστε, εκτός από ένα μπράβο στον π.Βασίλειο, τίποτε άλλο. Αν δεν συμφωνούμε ας μην ψηφίσουμε το κόμμα αυτό. Δεν επιτρέπεται όμως, ιδίως αν είμαστε ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ και δεν βιώνουμε το χάλι της χώρας, να κρίνουμε ή να κατακρίνουμε και να κατηγορούμε καλοπροαίρετα ασφαλώς για παποκαισαρισμό έναν κληρικό που βλέποντας το ποίμνιό του να καταστρέφεται βιολογικά, υλικά, και πνευματικά, αποφάσισε να πάρει το μπαϊράκι και το λάβαρο του πατριωτισμού, όπως έκαναν οι κληρικοί του 1821 που ευλόγησαν τα όπλα όπως ο Παλαιών Πατρών Γερμανός, ή τα ζώστηκαν, όπως ο Αθανάσιος Διάκος και ο Παπαφλέσσας. Αν έπραξαν καλά ή λάθος οι κληρικοί του 1821, ας το κρίνει ο Θεός, εμείς τους κλίνουμε το γόνυ διότι θυσίασαν την ζωή και την ψυχή τους για εμάς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΑς ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΦΕΡΩ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥς ΕΚΒΙΑΣΜΟΥς ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙς ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΛΟΥΔΑΚΗς ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ

      Διαγραφή
  3. Πρέπει να επισημαίνεται, ότι τα αναφερόμενα στους ιερούς κανόνες και στις Γραφές, εγράφησαν όταν ίσχυε η απολυταρχική εξουσία του ενός, του Αυτοκράτορα, δεν υπήρχε το δημοκρατικό πολίτευμα. Στην εποχή μας η αντίστοιχη υποχρέωση που επιτάσσει το Ευαγγέλιο, είναι η υπακοή στον "Καίσαρα", δηλ. στο δημοκρατικό πολίτευμα της εποχής μας, η υπακοή στους Νόμους και το Σύνταγμα του Κράτους, και άρα και η ψήφος, το εκλέγειν, το δικαίωμα του εκλέγεσθαι, η ενασχόληση με τα κοινά και ο έλεγχος κατά το Σύνταγμα των εκλεγέντων.

    Ο π.Αυγουστίνος, έγραφε προ των εκλογών της 20-11-1977, στην "Χριστιανική Σπίθα" φύλλο 389/Οκτ.1977: "Ἑίθε εις τας μεταπροσεχείς εκλογάς να υπάρχη ισχυρόν πολιτικόν σχήμα με Ορθόδοξα Χριστιανικά θεμέλια. Το σχήμα τούτο θα είνε η πολιτική έκφρασις των πιστευόντων εις το Ευαγγέλιον... είθε να υπάρξη ισχυρόν πολιτικόν σχήμα με θεμέλιον τον Χριστόν και το Ευαγγέλιόν Του. Άλλως ουκ έσται δεινών παύλα. Χριστός ηγείσθω εν πάσι!"

    Θεωρούσε ότι οι χριστιανικές δυνάμεις οφείλουν να συνενώσουν, όλο το ποίμνιο της Εκκλησίας, και να παρουσιασθεί ένα σχήμα με υποψηφίους ανθρώπους εγνωσμένης χριστιανικής αξίας και ικανοτήτων που θα προταθούν από την εκκλησία -κλήρο και λαό- ώστε να μην αποτύχει η προσπάθεια, αλλά να υπερψηφισθεί από όλο το ποίμνιο της Εκκλησίας να είναι κόμμα εξουσίας, με χριστιανικές αρχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιός είπε, ότι "η ιδιότητα του βουλευτή δεν έχει καμμία σχέση με την άσκηση εξουσίας, που απαγορεύουν οι ιεροί κανόνες στους κληρικούς"; Τι καινοφανής άποψη είναι αυτή και σε ποιά αγιογραφικά ή πατερικά κείμενα στηρίζεται;

    Εμείς, γνωρίζουμε από αιώνες τις τρεις εξουσίες, που πηγάζουν από το λαό και διακρίνονται μεταξύ τους: την εκετελεστική, τη νομοθετική και τη δικαστική εξουσία. Οι βουλευτές σε ποιά ανήκουν ή δεν ανήκουν σε καμμία και δεν λογοδοτούν στο λαό; Εμείς γνωρίζουμε, ότι ανήκουν στη νομοθετική ΕΞΟΥΣΙΑ. Ή δεν είναι έτσι;

    Από την άλλη γνωρίζουμε ότι ο ζ΄ κανόνας της Δ΄ Οικουμενικής απαγορεέυει σε κληρικό την άσκηση οποιασδήποτε κοσμικής εξουσίας: "Τους άπαξ εν Κλήρω τεταγμένους και μοναστάς, ωρίσαμεν μήτε επί στρατείαν, μήτε επί αξίαν κοσμικήν έρχεσθαι. Ή τούτο τολμώντας, και μη μεταμελουμένους ώστε επιστρέψαι επί τούτο, ό δια Θεόν είλοντο, αναθεματίζεσθαι".

    Από πότε λοιπόν ο βουλευτής δεν κατέχει κοσμικήν εξουσίαν; Και εάν δεν κατέχει κοσμικήν εξουσίαν, τότε τι κατέχει, πνευματικήν εξουσίαν ή δεν κατέχει καμμίαν εξουσίαν; Μήπως, ως κοσμική εξουσία νοείται μόνον η εκτελεστική;

    Όσον αφορά τα παρατεθέντα παραδείγματα θεωρούνται τουλάχιστον ατυχή:

    Δηλ. επειδή ο π. Ι. Ρωμανίδης έθεσε υποψηφιότητα με την "Εθνική Παράταξη", η πράξη του αυτή θεωρείται εκκλησιολογικά ορθή;

    Ή επειδή ο π. Δ. Στανιλοάε διετέλεσε ταυτόχρονα και βουλευτής στο ρουμανικό κοινοβούλιο σημαίνει ότι η πράξη του είναι ορθή σύμφωνα με τους Ι. Κανόνες;

    Ή επειδή ο Μόσχας Κύριλλος είναι ταυτόχρονα και βουλευτής στο ρωσικό κοινοβούλιο σημαίνει, ότι πράττει ορθά;

    Όσο μεγάλος θεολόγος και εάν θεωρείται ένας κληρικός, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αλάνθαστος. Εδώ, έχουμε αγίους της Εκκλησίας, που πλανήθηκαν περί την Πίστη και όχι απλώς έσφαλαν (κατά το Μ. Φώτιο) και θα ανακηρύξουμε τους ανωτέρω αλάνθαστους;

    Λίγο προσοχή χρειάζεται, όταν διακηρύσσουμε θέσεις αντικανονικές, που δεν θεμελιώνονται με αποδείξεις και κείμενα, απλώς και μόνο για να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου