Σάββατο 24 Μαρτίου 2012



ΧΡΙΣΤΟΝ ή ΒΑΡΡΑΒΑΝ;



H εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου "Η

Πολιτική είναι Ποιμαντική" στην Θεσσαλονίκη


Tην προηγούμενη Κυριακή εγινε στη Θεσσαλονικη στο ξενοδοχείο ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΛΑΣ η παρουσιασι του βιβλίου του π. Βασιλείου Βολουδάκη Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ. «Η πνευματική μας ευθύνη για το κατάντημα της Πατρίδος μας».


Το πλήθος που συνερευσε απο την πολι της Θεσσαλονικης και απο τα περιχωρα ηταν πολυ μεγαλο, με συνεπεια να υπερπληρωθη η μεγαλη αίθουσα του κεντρικου ξενοδοχειου της Θεσσαλονικης που παραχωρηθηκε για την σπουδαια αυτη εκδηλωσι.


Ο λαος που εσπευσε για να παρακολουθηση τον σπουδαιο ανθρωπο και αγωνιστη της πρωτης γραμμης Θεολογο π. Βασιλειο Βολουδακη ακουγε σαν διψασμενο ελαφι τις λογικοτατες και Ευαγγελικοτατες θεσεις του.


Ο π. Βασιλειος Βολουδακης αποτελει ένα πραγματικο καυχημα και καμαρι για την Ορθοδοξη Θεολογια μας, με την μεγαλη και ευρεια θεολογικη του συγκροτησι και ιδιαιτερα με την Πατερικη μαχητικοτητα του στα θεολογικα ζητηματα αλλα και σε όλα τα αναφυομενα στην καθημερινοτητα των πιστων εκκλησιαστικα κοινωνικα προβληματα της πατριδος μας.


Το ζητημα της πολιτικης ειναι ενα ζητημα το οποιο εχει παραθεωρηθη απο τους πολλους κληρικους και ετσι ακριβως διαμορφωσαν και τον πιστο λαο.


Να αδιαφορει δηλαδη για τα πολιτικα πραγματα της πατριδος μας με συνεπεια οι αθεοι και οι απιστοι των θλιβερων ημερων μας, oι εχοντες και οι κατεχοντες τις θεσεις και τα αξιωματα με τις ανεπίτρεπτες ή και τις σκοπιμες παρεμβασεις τους, να κλονιζουν ακομα και αυτα τα θεμελια της Εκκλησιας και του Εθνους.


Και μπροστα σε ένα τετοιο τρομακτικο φαινομενο ο λαος μενει σιωπηλος και αδιαφορος θεωμενος απαθως τους διορισμενους και διατεταγμενους γκρεμισταδες και χαλασταδες των ιερων και των οσιων της Πιστεως και της Πατριδος.


Φερει μεγαλη ευθυνη αυτος ο λαος οταν αδιαφορει για τα πολιτικα πραγματα.


Σε αυτό το μεγαλο ζητημα ζωης και θανατου των ιερων και των οσιων μας προσπαθει ο ευλογημενος πατηρ Βασιλειος Βολουδακης να αφυπνιση τον κοιμωμενο και αδιαφορουντα λαο για να συναισθανθη την ευθυνη του απεναντι στα ιδια τα παιδια του, το αυριο τους που προμηνυεται αθλιο και ζοφερο.


Επιβαλλεται να ξυπνησουμε ολοι μας από τον ληθαργο στον οποιο μας εχουν επιφερει και μας εχουν επιβαλλει οι λεγομενοι …πνευματικοι πατερες και οι διδασκαλοι μας, με τα χαμομηλάκια και τα υπνωτικα που μας δινουν να πινουμε, με συνεπεια να αδιαφορουμε σε όλα σχεδον τα συμβαινοντα στην κοινωνια μας.


Και κατοπιν ερχομαστε εκ των υστερων, όταν πλεον φθανουν τα πραγματα στο απροχωρητο, να αρχιζουμε τις διαμαρτυριες μας χωρις να καταφερνουμε απολυτως τιποτα.


Ευχαριστουμε θερμοτατα τον π. Βασιλειο Βολουδακη για την επισκεψι του στην Θεσσαλονικη και την παρουσιασι του πρωτοτυπου και εξοχου αυτου βιβλιου του που ξυπναει, ενθαρρυνει και οπλιζει τον πιστο ανθρωπο με θαρρος και επανασταστικο φρονημα.


Και τον βοηθαει να συναισθανθη τις πελωριων διαστασεων ευθυνες του εναντι των παιδιων του, των αλλων συνανθρωπων του και του κοινωνικου συνολου.


Και να καταλαβη ότι είναι ζητημα ΕΥΘΥΝΗΣ υψιστου, αιωνιου θα λεγαμε, μεγεθους και καλειται αλλα και οφειλει υποχρεωτικα να συμμετασχη, γιατι θα αναγκασθη καποια μερα να λογοδοτηση ενωπιον του Θεου για τα πεπραγμενα του.


Εγερτηριο σαλπισμα ηλθε να σαλπιση ο πατηρ Βασιλειος Βολουδακης στη Θεσσαλονικη μας και θελουμε να ελπιζουμε ότι πολλοι πιστοι ανθρωποι θα ακολουθησουν τους συμμαχητας των Αθηνων, που ανελαβαν την ωραια πρωτοβουλια της αναχαιτισης της πνευματικης καταρρευσεως της Πατριδος μας.


Οι καιροι ου μενετοι.


Φθασαμε ηδη στα εσχατα ορια και απαιτουνται αμεσες λυσεις.


Η λυσι και οι λυσεις, βρισκονται στα χερια του λαου.


Θα ψηφιση και παλι ο λαος τον Βαρραβαν να απελευθερωθη;


΄Η τον Χριστον;


Μεχρι σημερα ολοι οι χριστιανοι της Πατριδος μας ψηφιζουν ΒΑΡΡΑΒΑΝ.


Γι αυτό και ο κατηφορος των παντων, δεν σταματαει.


Θα θελησουν σημερα, σε λιγες μερες, να ψηφισουν τους ανθρωπους που εχουν μεσα τους Χριστον και αντιπροσωπευουν τον ΧΡΙΣΤΟΝ;


Ιδου το πελωριων διαστασεων ερωτημα.


ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.


Ωρα ημας εξ υπνου εγερθηναι.


Χριστον ή Βαρραβαν;




7 σχόλια:

  1. Υπάρχουν θαυμασταί, που συμφωνούν.
    Υπάρχουν και επικριτές και κατήγοροι.

    Πάντως οι καιροί είναι έκτακτοι.
    Οι καιροί είναι τόσο έκτακτοι, που μόνο οι εντός της Ελλάδας που βιώνουν την επερχόμενη εθνική καταστροφή μπορούν να τους καταλάβουν.

    Οι καιροί δεν επιτρέπουν, όποιοι και αν είμαστε, εκτός από ένα μπράβο στον π.Βασίλειο, τίποτε άλλο. Αν δεν συμφωνούμε ας μην ψηφίσουμε το κόμμα αυτό. Δεν επιτρέπεται όμως, ιδίως αν είμαστε στο εξωτερικό και δεν βιώνουμε το χάλι της χώρας, να κρίνουμε ή να κατακρίνουμε και να κατηγορούμε καλοπροαίρετα ασφαλώς για παποκαισαρισμό έναν κληρικό που βλέποντας το ποίμνιό του να καταστρέφεται βιολογικά, υλικά, και πνευματικά, αποφάσισε να πάρει το μπαϊράκι και το λάβαρο του πατριωτισμού, όπως έκαναν οι κληρικοί του 1821 που ευλόγησαν τα όπλα όπως ο Παλαιών Πατρών Γερμανός, ή τα ζώστηκαν, όπως ο Αθανάσιος Διάκος και ο Παπαφλέσσας. Αν έπραξαν καλά ή λάθος οι κληρικοί του 1821, ας το κρίνει ο Θεός, εμείς τους κλίνουμε το γόνυ διότι θυσίασαν την ζωή και την ψυχή τους για εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε:

    Να ψηφίσουμε Χριστόν; Τι πάει να πει να ψηφίσουμε Χριστόν;

    Ο Χριστός δεν ψηφίζεται, ζείται.

    Θεωρούμε, ότι η έκφραση είναι λάθος.

    Επίσης:

    Τόσον η κοσμική εξουσία, όσον και η εκκλησιαστική εξουσία είναι εκ Θεού.

    Από πότε η πολιτική εξουσία πηγάζει από την εκκλησιαστική; Ας δούμε τι λένε τα κείμενα:

    Για την υποταγή των χριστιανών στην κοσμική εξουσία (στον Καίσαρα) έχουμε πάμπολλες αναφορές. Χαρακτηριστικές είναι οι αναφορές του Παύλου και του Πέτρου: «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω. ου γαρ εστιν εξουσία ει μη υπό Θεού. αι δε ούσαι εξουσίαι υπό του Θεού τεταγμέναι εισίν. ώστε ο αντιτασσόμενος τη εξουσία τη του Θεού διαταγή ανθέστηκεν. οι δε ανθεστηκότες εαυτοίς κρίμα λήψονται. οι γαρ άρχοντες ουκ εισί φόβος των αγαθών έργων, αλλά των κακών. θέλεις δε μη φοβείσθαι την εξουσίαν; Το αγαθόν ποίει, και έξεις έπαινον εξ αυτής. Θεού γαρ διάκονός εστί σοι εις το αγαθόν. εάν δε το κακόν ποιής, φοβού. ου γαρ εική την μάχαιραν φορεί. Θεού γαρ διάκονός εστιν, έκδικος εις οργήν τω το κακόν πράσσοντι. διό ανάγκη υποτάσσεσθαι ου μόνον δια την οργήν, αλλά και δια την συνείδησιν. δια τούτο γαρ και φόρους τελείτε. λειτουργοί γαρ Θεού εισιν εις αυτό τούτο προσκαρτερούντες. απόδοτε ουν πάσι τας οφειλάς, τω τον φόρον τον φόρον, τω το τέλος το τέλος, τω τον φόβον τον φόβον, τω την τιμήν την τιμήν» (Ρωμ. 13. 1-7). «Υποτάγητε ουν πάση ανθρωπίνη κτίσει δια τον Κύριον. είτε βασιλεί, ως υπερέχοντι, είτε ηγεμόσιν, ως δι’ αυτού πεμπομένοις εις εκδίκησιν μεν κακοποιών, έπαινον δε αγαθοποιών….. πάντας τιμήσατε, την αδελφότητα αγαπάτε, τον Θεόν φοβείσθε, τον βασιλέα τιμάτε» (Πέτρ. Α΄ 2. 13-17). «Πείθεσθε τοις ηγουμένοις υμών και υπείκετε. αυτοί γαρ αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών υμών ως λόγον αποδώσαντες» (Εβρ. 13. 17).
    Τα τρία τελευταία κείμενα, είναι κείμενα «πολιτικής θεολογίας» και διδάσκουν τα εξής:
    1.- Υποταγή στους πολιτικούς άρχοντες. Το ίδιο διδάσκει και η Π. Διαθήκη: «Γιέ μου, να σέβεσαι τον Κύριο και το βασιλιά και με τους ταραξίες να μην ανακατεύεσαι. Γιατί άξαφνα η συμφορά τους θα φανεί και ποιος να ξέρει τι καταστροφές θα προκληθούν από τον ένα κι απ’ τον άλλο» (Παροιμ. 24. 21-22).
    2.- Ο χριστιανός πρέπει να υποτάσσεται στους άρχοντες για λόγους συνειδήσεως και όχι από φόβο.
    3.- Η κοσμική εξουσία είναι εκ Θεού. Το ίδιο καταγράφεται και στην Π. Διαθήκη: «Η εξουσία της γης είναι στα χέρια του Κυρίου, κι αυτός τον άνθρωπο που πρέπει θ’ αναδείξει πάνω της, όταν θα ‘ρθεί η στιγμή» (Σοφ. Σειρ. 10. 4).
    4.- Σκοπός της εξουσίας είναι να κρίνει με δικαιοσύνη τους πολίτες.
    5.- Η πολιτική εξουσία είναι όργανο του Θεού και υπηρετεί το θείο σχέδιο για τον κόσμο και η πληρωμή των φόρων είναι θεμιτή.
    6.- Ο αντίθετος στην πολιτική εξουσία είναι αντίθετος στη βουλή του Θεού
    7.- Ο άρχοντας εκτελεί τα καθήκοντά του με χαρά και όχι με γογγυσμό.
    8.- Δεν υπάρχει φόβος στην πολιτική εξουσία από τους υπάκουους πολίτες.
    9.- Η χρήση βίας από την πολιτική εξουσία είναι ανεκτή.

    Πουθενά και σε κανένα αγιογραφικό ή αγιοπατερικό κείμενο δεν αναγράφεται, ότι η πολιτική εξουσία πηγάζει από την εκκλησιαστική εξουσία. Αυτό το τελευταίο είναι παπικό δόγμα και εφευρέθηκε για να στηρίξει και την κοσμική εξουσία του Πάπα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί κανείς να συμφωνεί, ή και να διαφωνεί εν όλω ή εν μέρει με τον π.Βασίλειο. Αλλά λόγω των έκτακτων συνθηκών που ζούμε, αν διαφωνούμε θα τον κρίνουμε όπως κρίνουμε τον Παπαφλέσσα, τον Αθανάσιο Διάκο, τους κληρικούς του 1821, αυτό είπε και ο πρωτοσύγκελλος της Ι.Μ.Θεσσαλονίκης, στο β΄ βίντεο, αυτό λέει και το πρώτο σχόλιο. Δεν θα τον κρίνουμε με μέτρα γαλήνης και ηρεμίας.

    Διαφωνώ με τον π.Βασίλειο στο ότι για τη Μικρασιατική καταστροφή έφταιξε ο Βενιζέλος, διαφωνώ για το ότι ένα κόμμα, έχει δικαίωμα να λέει ότι εκπροσωπεί όλη την Εκκλησία. Διαφωνώ για τα περί Βυζαντινών Αυτοκρατόρων που είπε, διαφωνώ, ή μάλλον δεν καταλαβαίνω τι εννοεί αν είπε ότι "η πολιτική εξουσία πηγάζει από την εκκλησιαστική εξουσία". Επίσης διαφωνώ, στο ότι δεν καταλαβαίνει ότι οι Χριστιανοί είναι μειοψηφία του 2-3%, οι δε άλλοι είναι απλά νηπιοβαπτισμένοι, και στη ζωή ειδωλολάτρες, που θέλουν επειγόντως κατήχηση.

    Αλλά συμφωνώ με το δικαίωμα Χριστιανών, όχι της επίσημης εκκλησίας, ως πολίτες να ιδρύσουν κόμμα, με αρχές Χριστιανικές. Διότι είναι από τον Χριστό δοσμένο το "ελθέτω η Βασιλεία σου ως εν ουρανώ και επί της γης". Μακάρι ένα επίγειο καθεστώς, Χριστοκρατία, να επικρατήση εθελοντικά! Κράτος χωρίς κλοπές, αντιζηλίες, όπου ο ένας θα αγαπά τον άλλο, θα τον φροντίζει, θα τον βοηθά. Χριστοκρατία, το κράτος του Θεού. Και συμφωνώ με το δικαίωμα κληρικών να υποστηρίξουν πνευματικά ένα κόμμα χριστιανικών αρχών.

    Σχολιάσαμε όμως κατ' επανάληψι στην Αποτείχιση, ότι τα αγιογραφικά και αγιοπατερικά κείμενα που παρατίθενται, εντολές για τους πιστούς εν σχέσει με το Κράτος, αφορούν τα Απολυταρχικά Καθεστώτα ενός ατόμου, του Αυτοκράτορα που ήταν κύριος σε ζωή και θάνατο των υπηκοων του, περίπου επίγειος θεός.

    Τώρα έχουμε Δημοκρατία και αντι για Αυτοκράτορα έχουμε κυβέρνηση και βουλή. Εμείς, ο λαός, υποχρεούμαστε να υπακούσουμε στο Κράτος μας, στους Νόμους του, στο Σύνταγμα. Τι μας λένε οι Νόμοι του Κράτους; Ότι εμείς ο λαός έχουμε την εξουσία, και επειδή είναι ανέφικτη η συμμετοχική δημοκρατία, εκλέγουμε αντιπροσώπους τους οποίους έχουμε υποχρέωση να ψηφίζουμε, εκλέγουμε εμείς τους βουλευτές και τους κυβερνήτες μας, υποχρεωνόμαστε δε να τους ελέγχουμε και ακόμα και να τους ανατρέπουμε σύμφωνα με το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος αν είναι επίορκοι! Έχουμε επίσης το δικαίωμα και του ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ, είτε σαν υποψήφιοι σε ένα κόμμα, είτε ανεξάρτητοι, είτε ΙΔΡΥΟΝΤΑΣ ΚΟΜΜΑ. Όλα σύμφωνα με τις θείες εντολές υπακοής στο Κράτος.

    Δεν βλέπω που είναι το αντιχριστιανικό, το περίεργο, το αντικανονικό, να θέλουν κάποιοι Χριστιανοί να κατέλθουν στην πολιτική κονίστρα με ένα κόμμα με χριστιανικές αρχές και να ζητούν την ψήφο του χριστιανικού λαού. Το περίεργο είναι η πολεμική εναντίον τους αντί να τους συγχαρούν.

    Αν τους εμπιστεύεται ή όχι ο λαός είναι άλλο θέμα, διότι μπορεί να μην τους ξέρει, μπορεί ο λαός να υποκύψει στην τηλεοπτική επιβολή, κ.λπ.

    Αντιλέγων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ως συνήθως ΙΚ. είσαι επιδερμικός και οι αναλύσεις σου αυτοεξευτελιστικές.
    Το σύνθημα όπως το κατανοώ, Χριστόν ή Βαρραβαν, σημαίνει αυτό που επεξηγεί πιό κάτω.
    Χριστιανούς ή αχριστιάνους;
    Ως φαινεται και αποδεικνύεται εσύ ψηφίζεις μιά ζωή τους αχριστιάνους.
    Και αντί να ντρέπεσαι γι αυτό, γίνεσαι και θεωρητικός της ανομίας σου.

    Και όπως βλέπεις ο αχρείος ο Τελεβάντος σε έχει γιά υπόδειγμα της ανισσοροπίας του.
    Να σας βάλουμε μαζί.

    Κανένα Ευαγγέλιο δεν απαγορεύει τον Χριστιανό να κατέβει και να αγωνισθή στα πολιτικά πράγματα.
    Γι αυτό και όλα σαπίζουν και ερχεται μετά ο Χριστός να φωνάξη τα τρομερά ΟΥΑΙ Του στους ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ, γιατί αφέθηκαν με την ευθύνη του λαού, οι ανήθικοι να καταλάβουν τις εξουσίες και δεν ενδιαφέρθηκαν οι ηθικοί.
    Βλέπω σε αρέσει και ευχαριστείσαι να διοικούν τους χριστιανούς οι Νέρωνες αφού είναι εκ Θεού οι εξουσίες.
    Μα ταλαίπωρε αυτό είναι ενας γενικός κανών διότι επιβάλλεται να υπάρχη καποια αρχή, εστω και τυραννική αρχή, αλλά δεν σημαίνει οτι ο Θεός ευλογεί αυτους τους ανηθίκους και τις ανηθικότητές τους.
    Απλα παρακολουθεί και ανέχεται.
    Απλή παραχώρησι κανει, όπως και στους κακούς αρχιερεις που τους ανέχεται και τους παραχωρεί και τους αφήνει ή να αγιασθουν περαιτέρω, ή να ρυπαρευθούν περαιτέρω.
    Αλλά εσύ έχεις τις δικές σου ερμηνείες που είναι αντίθετες από το πνεύμα του Ευαγγελίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο π. Βασίλειος ουδέποτε ειπε ψηφίστε Χριστον ή Βαραββάν.Αυτός ειναι τίτλος του χειριστού του Ιστολογίου. Ούτε ο π. Βασίλειος ειπε ή εγραψε ποτέ ότι η πολιτική εξουσία πηγάζει από το ιερατείο. Αυτό που γραφει στο βιβλίο του και επαναλαμβάνει συνεχως είναι ότι πάσα εξουσία ανήκει στον Χριστό, και στον ουρανό και επί γης και΄ότι η εξουσία του Χριστού μεταβιβάζεται στούς πολιτικούς μέσω της Εκκλησίας και μόνο. Εκτός άν εγκαινιάσατε δική σας Δογματική ότι οι πολιτικοί λαμβάνουν την εξουσία απ' ευθείας από τον Θεό και όχι μέσω της Εκκλησίας Του ή ότι λόγω της πολιτικής τους ιδιότητος αυτόματα λαμβάνουν την εξουσια ipso jure! Εκτός της Εκκλησίας, όμως, δεν παρέχεται ούτε εξουσία ούτε Χάρις. Και όταν λέμε Εκκλησία, εννοούμε ότι οικονόμοι της Χάριτος του Χριστού είναι οι Κληρικοί και δι' αυτών και μόνο δι' αυτών πιστοποιείται η χορήγηση της Θείας εξουσίας, όπως δια των Κληρικών μεταδίδεται το Σώμα και το Αιμα του Χριστού παντί τω λαώ.
    Αγνοείτε, επίσης, Ή ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΜΕ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ότι ο π. Βασίλειος ομιλεί για πολιτική εξουσία πού εκλέγεται από τους πιστούς και όχι για εξουσία που επιβάλλεται σαν καθεστώς αναντίρρητο, οπότε ο πιστός δεν στασιάζει αλλά ούτε και ευθύνεται. Μιλάτε συνεχώς για πολιτική εξουσία παρελθόντων αιώνων, συγχεοντάς την με την σημερινή πολιτική πραγματικότητα σαν να πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Γιατί παρατρέχετε την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Χριστιανού πού δεν αγωνίζεται για την είσοδο εκκλησιαζομένων στη Βουλή; Γιατί κάθε φορά λέτε τα ίδια και τα ίδια όταν ακούτε ότι εκκλησιαζομενοι ίδρυσαν Παράταξη; Γιατί λέτε όταν ακούτε ενορίτες να πολιτεύονται μαζί σαν ενα Σώμα ότι πολιτεύεται η Εκκλησία; Οι εκκλησιαζόμενοι αυτομάτως μετατρέπονται σε Εκκλησία, όταν συνεργάζονται για ένα κοινό σκοπό; Κάθε Σύλλογος εκκλησιαζομένων είναι Εκκλησία; Γιατί ο Σύλλογος των πολιτευομένων είναι Εκκλησία και εκφράζει την Εκκλησία; Ξερετε τι λέτε και τι γράφετε;
    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιος δημοσιογραφών θεολόγος Κύπριος , κατοικών στην Αμερική χρησιμοποιεί τα σχόλιά σας για να δικαιώσει τον εαυτό του και συκοφαντεί με αισχρό τρόπο την προσπάθεια του π. Βασιλείου, χαρακτηρίζοντάς την Μακρακιστική! Γιατί δεν την χαρακτηρίζει Ρωμανιδική, αφού ο διαπρεπής Ορθόδοξος κληρικός και Θεολογος π. Ιωάννης Ρωμανίδης όχι μόνο ενθάρρυνε πιστούς να πολιτευθούν αλλά έθεσε και υποψηφιότητα ως Βουλευτής και, μάλιστα, με την «ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ» πού είχε τον χαρακτηρισμό Χουντική και κινδύνευε να διχάσει ως κληρικός τον λαό; Γιατί, επίσης δεν την χαρακτηρίζει Στανιλοαεϊκή, αφού ο γνωστός και μακαριστός Ρουμάνος Θεολόγος π. Δημήτριος Στανιλοάε, όχι μόνο αγωνίσθηκε για κάποια Παράταξη αλλά και διετέλεσε επί σειρα ετων βουλευτής στο Ρουμανικό Κοινοβούλιο; Χαρακτηρίζει τον π. Βασίλειο Μακρακιστή, για να συνδέσει σκόπιμα την άσχετη δογματική αίρεση του Μακράκη με τον π. Βασίλειο, ο οποίος διεκήρυξε πλειστάκις ότι δεν πρόκειται να γίνει βουλευτής, παρ’ ότι η ιδιότητα του βουλευτού δεν έχει καμμιά σχέση με την άσκηση εξουσίας, που απαγορεύουν οι ιεροι Κανόνες στους Κληρικούς. Συκοφαντεί τον π. Βασίλειο ότι έχει μετατρέψει τον Ναό του σε Κέντρο πολιτικής προπαγάνδας ,χωρίς να φοβάται τον Θεό για τα ψεύδη του που πλάθει από την άλλη άκρη του κόσμου χωρίς αναστολές και χωρίς να τρέμει όταν πλησιάζει να κοινωνήσει! Δεν διάβασε αυτά που εχει γράψει ο π. Βασίλειος τόσες φορές ότι οι Πατέρες μας, οι Κληρικοί μας και συνεδρίζαν με οπλαρχηγούς και ειχαν μετατρέψει τα μοναστήρια σε στρατόπεδα και μπαρουταποθήκες; Αφού αγνοεί την Ελληνική πραγματικότητα και το ότι χάνεται από μερα σε μέρα ο Χριστός από την Πατρίδα μας γιατί μιλάει; Και επί τέλους! Η δραστηριότητα αυτή του π. Βασιλείου τον «μάρανε», αφού δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο στην Ελλάδα; Προεκλογικά , αυτό που πρέπει να παταχθει είναι η συσπείρωση πνευματικών προσώπων από τον π. Βασίλειο, που προσπαθεί, αφού όλα τα Μ.Μ.Ε. έχουν αποκλείσει τους πιστούς, να φέρει την Παράταξη στην επιφάνεια για να την γνωρίσουν οι πιστοι και οι εχέφρονες;
    Η σταση και η μανιακή πολεμική του θεολόγου αυτού εναντίον του π. Βασιλείου δεν έχει ούτε λογική ούτε θεολογική εξήγηση. Μόνο μία: ΜΗΠΩΣ Η ΑΝΤΙΜΑΣΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» τον ενοχλεί ή εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσια ως Αμερικανοδίαιτος, στη Χώρα που είναι η καρδια της ΜΑΣΩΝΙΑΣ; ΕΤΣΙ, ΟΛΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ!
    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aγαπητε φίλε

    ο ανθρωπος ειναι φρενοβλαβης και χρηζει αμεσης ψυχιατρικης παρακολουθησης.
    Μονο με αυτην την παθησι μπορει πλεον να γλυτωση απο τις δαγκανες και τον πελεκυ της δικαιοσυνης.
    Αν φερη ψυχαχαρτι που πολυ ευκολα θα το παρη.
    Προκειται περι πρωτοφανους ψυχασθενικης παθησης.

    Ειναι γνωστο οτι οσους κληρικους εμεις επαινουμε αυτος καταφερεται εναντιον τους.
    Και νομιζει οτι θα γλυτωση ο ελεεινος και γελοιος αυτος τυπος.
    Ποιος τον δινει ομως σημασια;
    Ολοι οι νουν εχοντες τον εχουν καταλαβει και οσοι τον παρακολουθουν τον εχουν για τις στιγμες της διασκεδασης τους.
    Αν βλεπατε και την φατσα του θα βγαζατε ολα πλεον τα συμπερασματα σας.
    Εξωτερικα και εσωτερικα Αράπικης προελεύσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου