Τα γιαουρτώματα,κλπ, σε βάρος των πολιτικών συνεχίζονται.
Και οι διαμαρτυρίες εκ μέρους τους επίσης. Που βέβαια ακομπανιάρονται από τα δημοσιογραφικά τους φερέφωνα. Οι οποίοι και τα οποία μιλούν για υβριστική συμπεριφορά σε βάρος της αξιοπρέπειας των πολιτικών.
Και μπαίνει το ερώτημα:
Άραγε αυτοί που μιλούν για ύβρεις και αξιοπρέπεια, έχουν καλοσκεφτεί για ποια πράγματα μιλούν; Και ποιοι, σε τελική ανάλυση, υβρίζουν ποιους; Και προσβάλλουν βάναυσα την αξιοπρέπειά τους και μάλιστα με τον πιο χυδαίο τρόπο!
Και, βέβαια, όχι περιστασιακά, αλλά επί μονίμου βάσεως. Έτσι που θα μπορούσε να ειπωθεί ότι το ισχύον πολιτικό καθεστώς-και ιδιαίτερα το σημερινό- συνιστά βαρύτατη και καταθλιπτική ύβρη σε βάρος της αξιοπρέπειας του λαού και όλων των άλλων ιερών και οσίων, στα οποία ο λαός πιστεύει.
Και συμβαίνει αυτό, γιατί οι πολιτικοί και τα φερέφωνά τους έχουν επιβάλει την αυθαίρετη γνώμη ότι μόνο οι πολιτικοί και το συνάφι τους και τα πάσης φύσεως ανήθικα ηθικά τους υποστυλώματα έχουν αξιοπρέπεια. Και όχι βέβαια ο λαός.
Έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν σε βάρος του ο, τι τους καπνίσει:
Να τον κλέβουν, να τον ληστεύουν, να τον εξαπατούν, να τον αδικούν, να τον εκβιάζουν και να τον λεηλατούν, μέχρις ολοσχερούς εξοντώσεως.
Και βέβαια να τον ξυλοφορτώνουν και να τον κακοποιούν, αν τολμήσει να φωνάζει για το δίκιο του. Και να τον οδηγούν, εν ονόματι των κλεφτονόμων και ληστονόμων και στα δικαστήρια τους. Όπου υφίσταται τις συνέπειες της άδικης νομιμότητας.
Ο αξιότιμος υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ, για παράδειγμα, δεν είχε καμιά νομική συνέπεια για το σαφάρι και το όργιο της βαρβαρότητας και της κτηνωδίας των ΜΑΤ σε βάρος της αξιοπρέπειας του λαού. Ενώ, όπως ειπώθηκε, κάποια φοιτήτρια καταδικάστηκε σε 5μηνη φυλάκιση, επειδή, μέσα στη δίνη της ιερής αγανάκτησής της, τον περιέλουσε με το περιεχόμενο ενός αυγού.
Γιατί, προφανώς, σύμφωνα με την αλλοπρόσαλλη νομιμότητα, ο αξιότιμος υπουργός ΠΡΟ. ΠΟ, έχει αξιοπρέπεια, ενώ οι χιλιάδες του λαού, που υφίστανται την καταλήστευση και την κακοποίηση, δεν έχουν.
Ενώ η πραγματικότητα φωνάζει ότι την αξιοπρέπειά τους οι πολιτικοί την καταρράκωσαν αυτοί οι ίδιοι. Και το πέτυχαν αυτό, καταρρακώνοντας και χλευάζοντας όλες τις αξίες και τους θεσμούς (πατρίδα, έθνος, δημοκρατία, σοσιαλισμό, δικαιοσύνη, ελευθερία, παιδεία, οικογένεια, κλπ, κλπ). Και μάλιστα σε εξοργιστικό βαθμό.
Φθάνοντας, τώρα τελευταία, στο «άκρον άωτον» της πολιτικής αφροσύνης και παραφροσύνης και αναξιοπρέπειας με το να νομοθετούν τη διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος σε όσους δεν μπορούν να πληρώσουν το φορολογικό χαράτσι για την ακίνητη περιουσία. Ενεργώντας, έτσι, ως λήσταρχοι και εκβιαστές του χειρίστου είδους. Και μάλιστα σε βάρος της φτωχολογιάς!…
Και δείχνουν με τον όλο βίο τους και την πολιτεία τους ότι δεν νοιάζονται και δεν ντρέπονται καθόλου για το όργιο αυτό της πρωτοφανούς στα παγκόσμια χρονικά πολιτικής και εθνικής αναξιοπρέπειας.
Και λειτουργούν κατ’ αυτόν τον τρόπο, γιατί δεν είναι σε θέση να καταλάβουν ότι πέρα και πάνω απ’ τους δικούς τους άφρονες και ληστρικούς νόμους υπάρχουν και οι πνευματικοί νόμοι. Οι οποίοι εκμηδενίζουν και απαξιώνουν αυτούς, που εκμηδενίζουν και απαξιώνουν τον άνθρωπο και όλα τα ιερά και τα όσια, που πιστεύει και σέβεται…
Για να επαληθεύεται, έτσι, ο Καντ, που λέει ότι “δεν πρέπει να διαμαρτύρονται, επειδή τους ποδοπατούν, αυτοί, που κατέστησαν τους εαυτούς τους σκουλήκια” ….
Ο λαός όμως δεν ανέχεται την ύβρη της σκουληκοποίησης, που με τους δολοφονικούς τους νόμους επιβάλλουν σε βάρος του. Και ντρέπεται για τη βάναυση (σε προσωπικό, οικογενειακό, οικονομικό, εθνικό, κλπ. επίπεδο) αναξιοπρέπεια, στην οποία ολοένα και περισσότερο τον καταδικάζουν και τον βουλιάζουν.
Και επειδή δεν μπορεί να αντέξει τη μπόχα της δολοφονικής επιδρομής και καταδρομής εναντίον του, αντιδρά. Και -ω του παραδόξου θαύματος-με τα πιο ανώδυνα μέσα. Ενώ η λογική και το Σύνταγμα ακόμη φωνάζουν ότι θα μπορούσε να αντιδράσει περισσότερο δυναμικά και αποφασιστικά.
Κι όμως αυτή την απροκάλυπτη πραγματικότητα, έχουν το απύθμενο θράσος να τη διαστρέφουν και να την αντιστρέφουν. Και να κατηγορούν τους ανθρώπους του λαού για τις αντιδράσεις του.
Όταν με τα έργα και τις ημέρες τους έχουν κάμει τα μάτια του να θολώσουν από απελπισία κι αγανάκτηση. Επειδή, ακριβώς μέσα στα δικά τους μάτια υπάρχουν ολόκληρα δοκάρια αδικίας και ανξιοπρέπειας, μεγαλύτερα κι απ’ τις Κορδιλιέρες των Άνδεων.
Και, βέβαια, η διαστροφή και αντιστροφή αυτή της πραγματικότητας επιβάλλεται πάντοτε σύμφωνα με το πνεύμα των άδικων νόμων και της ανήθικης ηθικής των κοτζαμπάσηδων και των αφεντάδων. Που μπορεί ν’ αλλάζουν, κατά καιρούς, ονόματα, αλλά ποτέ τη ληστρική τους νοοτροπία και συμπεριφορά.
Τη νοοτροπία και συμπεριφορά των αιώνιων φαρισαίων…
π. Ηλίας
Αυτά όλα είναι ωραία και καλά, αλλά δεν αφορούν Χριστιανούς, αφορούν απλώς πολίτες μη πιστούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους Χριστιανούς ισχύουν οι λόγοι του γ. Παϊσιου:
"Όταν αδικούνται άλλοι και φωνάζη κανείς και θυμώνη από πόνο πραγματικό, τότε είναι «δικαιότατος ο θυμός». Όταν αδικείται ο ίδιος και θυμώνη, τότε δεν είναι καθαρός ο θυμός. Όταν βλέπης έναν να υποφέρη για ιερά πράγματα, αυτός έχει θείο ζήλο. Από αυτό μπορείς να καταλάβης και τον δια τον Χριστόν σαλό. Αν πάρης λ.χ. μια εικόνα και την βάλης μπροστά του ανάποδα, θα τιναχθή επάνω ο δια Χριστόν σαλός∙ έτσι του κάνεις τεστ. Υπάρχει δηλαδή και δικαία, θεία αγανάκτηση, και μόνον αυτή η αγανάκτηση δικαιολογείται στον άνθρωπο. Ο Μωυσής, όταν είδε το λαό να θυσιάζη στο χρυσό μοσχάρι, αγανάκτησε και πέταξε κάτω τις πλάκες με τις εντολές που του έδωσε ο Θεός, και έσπασαν. Ο Φινεές, ο εγγονός του αρχιερέα Ααρών, δύο φόνους έκανε και ο Θεός έδωσε εντολή από την γενιά του να βγαίνουν οι ιερείς του Ισραήλ!
Όταν είδε τον Ισραηλίτη Ζαμβρί να αμαρτάνη με την Μαδιανίτιδα Χασβί μπροστά στον Μωυσή και σε όλους τους Ισραηλίτες, δεν κρατήθηκε∙ σηκώθηκε από την συναγωγή και τους φόνευσε, και έτσι σταμάτησε η οργή του Θεού. Αν δεν τους σκότωνε και τους δύο, θα έπεφτε οργή του Θεού σε όλον τον λαό του Ισραήλ. Φοβερό! Εγώ, όταν διαβάζω στο Ψαλτήρι τον στίχο: «Και έστη Φινεές και εξιλάσατο, και εκόπασεν η θραύσις», ασπάζομαι πολλές φορές το όνομά του. Αλλά και ο Χριστός, όταν είδε να πουλούν μέσα στον περίβολο του Ναού βόδια, πρόβατα, περιστέρια, και τους κερματιστές να ανταλλάσσουν χρήματα, πήρε το φραγγέλιο και τους έδιωξε.
Ένας πνευματικός άνθρωπος, όταν πάη με αγανάκτηση να υπερασπίση τον εαυτό του για ένα ατομικό του θέμα, αυτό είναι καθαρά εγωιστικό, είναι ενέργεια του πειρασμού. Δέχεται επιδράσεις δαιμονικές εξωτερικές. Αν κάποιοι τον αδικούν ή τον κοροϊδεύουν, αυτόν πρέπει οι άλλοι να τον υπερασπίζωνται, για το δίκιο, όχι για προσωπικό τους συμφέρον. Δεν ταιριάζει να μαλώνης για τον εαυτό σου. Άλλο το να αντιδράσης, για να υπερασπιστής σοβαρά πνευματικά θέματα, που αφορούν την πίστη μας, την Ορθοδοξία. Αυτό είναι καθήκον σου. Όταν σκέφτεσαι τους άλλους και αντιδράς, για να τους βοηθήσης, τότε αυτό είναι καθαρό, γιατί γίνεται από αγάπη…".
ΙΚ
Και ο υποτιθεμενος "πνευματκος μας πατερας και προκαθημενος" της Μιας Αγιας Αποστολικης και καθολικης Εκκλησιας κανει οτι του καπνιση, Καταπατα το δογμα, υβριζει το Εθνος, ψευδετε, γραφη στα παλια του παπουτσια τον καταστατικο χαρτη του Αγ.ορους, μαζι με τα Οικουμενιστικα κοπελια Του!!! Καθυγουμενους Μονων, προσφατα πεταξε εξω τον Μοναχο που του εγραψε περι οικουμενισμου. και τοσα πολλα που δεν υπαρχη τελος και εμεις καθομαστε και τον Κοιταμε και τον Θαυμαζουμε, τι πρεπει να κανουμε αγαπητε αδελφε ΙΚ, κατι σαν και αυτο του Φινεες;; πως το βλεπεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αδελφέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαρθολομαίος δεν είναι ο υποτιθέμενος Προκαθήμενος της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, μιας και ο Προκαθήμενος αυτής είναι ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός.
Ο Βαρθολαμαίος είναι ο Προκαθήμενος μιάς από τις 14 Ορθόδοξες δικαιοδοσίες, αυτής της Εκκλησίας της ΚΠολης και πνευματικός Πατέρας των μοναχών του Αγίου Όρους, ως Επίσκοπός τους.
Στη δική μας εκκλησιαστική δικαιοδοσία, αυτή της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν έχουμε Προκαθημένο, αλλά Προκαθημένη, την Ι. Σύνοδο.
Επομένως, σε ότι αφορά τον Βαρθολομαίο, ο έλεγχος αυτού πρωτίστως αφορά την Ι. Σύνοδο της Εκκλησίας του και τον πιστό λαό του Θεού, που τον ακολουθεί και δευτερευόντως σ' εμάς.
Το αν καταπατά το δόγμα, αν υβρίζει το έθνος (υποθέτουμε των χριστιανών και όχι βέβαια των ελλήνων, μιας και οι χριστιανοί δεν έχουν έθνος), αν ψεύδεται, αν γράφει στα παλιά του παπούτσια τον Καταστατικό χάρτη του αγίου Όρους, αν έχει οικουμενιστικά κοπέλια ή αν πέταξε κάποιον μοναχό έξω, όλα αυτά αποτελούν εν πολλοίς κανονικές παραβάσεις και υπάρχουν σε πρώτη φάση Ι. Σύνοδοι να τον ελέγξουν, να τον κρίνουν και να τον καταδικάσουν.
Εμείς βέβαια δεν πρέπει να καθόμαστε να τον κοιτάζουμε και να τον θαυμάζουμε, αλλά θα πρέπει να πρσέχουμε τις όποιες κινήσεις του και ειδικά αυτές που αφορούν στο Δόγμα και να προσέχουμε, όταν διδάσκει "επ' Εκκλησίαις", αν διδάσκει αίρεση, δηλ. αν διδάσκει αρειανισμό, αν είναι πνευματομάχος, αν είναι μονοφυσίτης ή μονοθελίτης και όλες γενικά τις αιρέσεις, που έχουν καταδικαστεί από Συνόδους. Στην περίπτωση αυτή δεν αναμένουμε συνοδική καταδίκη, αλλά αποτειχιζόμαστε πάραυτα από αυτόν.
Όσον αφορά τον Φινεές, θα πρέπει να πάρουμε εντολή από τον ίδιο το Θεό, για να κάνουμε ότι έκανε και αυτός:
Ο Φινεές ήταν υιός του Ελεάζαρ, υιού του Ααρών, αδελφού του Μωυσή (Έξ. 6. 24). Υπάκουσε στην εντολή του Θεού και σκότωσε έναν Ισραηλίτη, που πήγε με μια Μαδιανίτισσα (Αρ. 25. 6-9). Για την πράξη του αυτή ο ίδιος ο Θεός έκλεισε συμφωνία φιλίας και διαθήκη αιώνιας ιεροσύνης, γιατί έδειξε ζήλο για το Θεό του και έφερε στους Ισραηλίτες τη συγχώρηση των αμαρτιών τους. Θανατώθηκαν 24000 Ισραηλίτες με εντολή του ίδιου του Θεού, γιατί πόρνευσαν με τους Μαδιανίτες και λάτρεψαν τους θεούς των Μωαβιτών (Αρ. 25. 1-5).
Αν λοιπόν έχουμε σαφή εντολή από τον ίδιο το Θεό να κάνουμε, ό,τι έκανε ο Φινεές, τότε θα το κάνουμε.
ΙΚ
Σε ευχαριστω αδελφε, για τα κατατοπιστικα σου λογια κα για την καλη ερμηνεια των πραγματων, που μου εδωσες. Ο Κυριος να σεχει παντα καλα και κοντα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚ