Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011





Οταν μεθαει

ο Αμέθυστος....



Συνεχίζει να δημοσιευει τις απρέπειές του ο Αμέθυστος.
Απρεπειες χειριστου ειδους.
Δημιουργει ασεβη λογοπαιγνια που προκαλουν.
Ο ανθρωπος ζει σε εναν δικο του φανταστικο παραδεισιο ή μαλλον παραμυθενιο κοσμο και δεν ενδιαφερεται καθολου για το γηινο σχημα της Εκκλησιας και μαλιστα εκβραζει ασεβεις εκφρασεις κατα των Ιερων Κανονων που θεμελοιουν την Εκκλησια, ασεβει στην Ιστορια και στον αγιο Χρυσοστομο, αν σκεφθουμε και τον αλλο ασεβη λογον που εκστομισε προσφατα για τον Κορυφαιο των Αγιων Πατερων Μεγαλομαρτυρα Αγιο.

Ο Θεολογος δεν ηταν αγιος, μας λεει.
Χιλιαδες ανθρωποι που τον γνωρισαν απο κοντα, που εζησαν διπλα του, που συμπαρασταθηκαν στο κολλοσιαιο πνευματικο εργο του, που ανεπνευσαν την αγια αναπνοη του, που συμπολεμησαν μαζι του τις σκοτεινες δυναμεις της Εκκλησιας, και που εμειναν πιστοι στην πατρικη αγαπη του, για τον Αμεθυστο δεν ηταν ενας αγιος, ουτε μετραει τιποτα απο ολα αυτα.
Και ολος αυτος ο λαος που αγρυπνουσε μαζι του και φυλαγε την ποιμνην του απο τους λυσσαλεους λυκους, για τον Αμεθυστο ειναι ....μαυρες ημερες του κληρικαλισμου...
Κατα τι διαφερει ο αγωνας των Λαρισαιων με τον αγωνα των Ιωαννιτων;
Σε τιποτα δεν διαφερει.
Ειναι ιδιος και απαραλλακτος.
Χαιρει ο Μεγαλομαρτυρας αγιος και εγκωμιαζε τους αξιοθαυμαστους χριστιανους του:
"Τοσαυτα προβατα και ουδαμου λυκος.
Τοσουτοι σταχυες και ουδαμου ακανθοι.
Τοσαυται αμπελοι και ουδαμου αλωπηξ.
Αι δακες (επικινδυνα θηρια) κατεποντισθησαν και οι λυκοι εφυγον.
Τις αυτους εκδιωξεν;
Ουχ ο ποιμην εγω, αλλ υμεις τα προβατα.
Ω προβατων ευγενεια.
Αποντος του ποιμενος τους λυκους ηλασαν.
Ω καλλος νυμφης, μαλλον δε και σωφροσυνη.
Μη παροντος του ανδρος τους μοιχους απηλασεν". ΕΠΕ 33κ,416κ.

Αυτο που ομολογουσαν ακομα και οι εχθροι του, ο Αμεθυστος το αμφισβητει.
Και ο μονος αγιος γι αυτον ειναι ο Παϊσιος και καποιοι αλλοι καλογηριζοντες αγιοι και οχι οι αγωνιστες Αγιοι Ζερβακος, Καλυβας, Επιφανιος, Καντιωτης.
Και μην τολμησετε και αμφισβητησετε καποια απο τα λεγομενα του π. Παϊσιου.
Θα καμετε εγκλημα καθοσιωσεως.
Αυτη η νοσηροτητα των νοσηρων χριστανων των ημερων μας, για μας ειναι απαραδεκτη, γιατι ειναι νοσηροτητα.
Ανιατος νοσηροτητα.

Τι ειναι οι Ιεροι Κανονες, απαντα.
Εκκλησια ειναι;
Πληρης παραλογισμος.
Φαινεται οτι ο Αμεθυστος δεν ανοιξε ποτε τους Αγιους και Ιερους Κανονες.
Μονο την..... Μαρια Λουϊζα ανοιξε και τις ακατανοητες αμπελοφιλοσοφιες των φιλοσοφουντων γελοιων στοχαστων της επιλογης του.
Ναι Αμεθυστε.
Οι Ιεροι Κανονες ειναι η Εκκλησια.
Γραφει ο αγιος Νικοδημος στο Πηδαλιο του στα προλεγομενα περι των Ιερων Κανονων.

" Καθαπερ τας θειας Γραφας δεχομεθα, και τους Κανονας ως νομους φυλαττομεν.

Τοις εν καταφρονησει τιθεμενοις τους θειους και Ιερους Κανονας των ιερων Πατερων ημων, οι και την αγιαν Εκκλησιαν υπερειδουσι, και ολην την χριστιανικην πολιτειαν κοσμουντες και προς θειαν οδηγουσι ευλαβειαν, ΑΝΑΘΕΜΑ.
(Ιερον Πηδαλιον, σελις κ΄).

Μπορεις λοιπον, Αμεθυστε, να αμπελοφιλοσοφεις και για τους Ιερους Κανονας και να εκστομιζεις τις ασεβειες σου, αλλα οχι χωρις συνεπεια.
Εντασσεσαι στους αναθεματισμενους.
Αληθεια, ελεγε ο π. Παϊσιος, τετοιες αηδιες σαν τις δικες σου;
Δεν το νομιζω.
Αν Αμεθυστε εκεινος γνωριζε αυτα που εσυ σημερα ασεβως εκστομιζεις για τους Ιερους Κανονες, θα σε αποκηρυττε και θα σε εβαζε σε ...καραντινα.


Ωστε η υποθεσι της Λαρισας ανηκει στις μαυρες σελιδες του κληρικαλισμου;
Τι λες Αμεθυστε;
Παραφρονησες τελειως;
Εισαι ενας μεγαλος ασθενης τας φρενας.
Διαστρεβλωνεις τα πραγματα και διαστρεφεις την πραγματικοτητα.
Και κριμα που ενω κατοικουσες τοσο κοντα τοπικα, απειχες ασπλαχνα παρασαγγας απο τον πιστο λαο της Λαρισας.
Και ενω ακουγες τις κραυγες και τις οιμωγες των τραυματισμενων και κακοποιημενων και καταματωμενων μαρτυρων Λαρισαιων αδελφων μας, απο τους κομπιδουκτορας και τα αγριωπα ΜΑΤ, εσυ δεν τους συμπαρασταθηκες ποτε και δεν συμμετειχες ποτε στον αγιο και ιερο ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ.
Και ακομα και σημερα τους κακολογεις.
Κριμα.
Και απουσιαζες απο εναν τιτανειο και ερο και γενναιο εκκλησιαστικο αγωνα, που θα μεινη οροσημο στην ιστορια της Εκκλησιας και μαλιστα προκλητικα προκλητικοτατα.
Ηθελα ναξερα και τοτε οι ενασχολησεις σου ηταν οι ....αμπελοφιλοσοφιες σου για την Μαρια Λουϊζα;

Ωστε δεν βρισκει αλλοθι στον αγιο Χρυσοστομο ο αγωνας των Λαρισαιων;
Και γιατι διαφερουν οι αγωνες εκεινων των χριστιανων απο τους Λαρισαιους Χριστιανους;
Που διαφερει ο αγωνας τους;

"Παλευε, λες, με τον αυτοκρατορα".
Αληθεια, ανιστορητε Τελεβαντιε Αμεθυστε;
Δεν γνωριζεις την ιστορια, δεν διαβαζεις και να την μαθης;
Ταυτιζεσαι βλεπουμε με τον αχρειο Τελεβαντο.
Απο την ημερα που ο Αγιος ανεβηκε στον πατριαρχικο θρονο της Κωνσταντινουπολεως, ποιοι ηταν εκεινοι που περισσοτερο τον μισησαν;
Δεν ηταν οι φθονεροι κληρικοι;
Δεν ηταν οι εμπαθεις επισκοποι;
Δεν ηταν οι χρηματολατρες και οι τραπεζογιγαντες κληρικοι που γυριζαν απο τραπεζι σε τραπεζι;
Ο ιδιος ο αγιος το λεει ρητα και το ισχυριζεται αυτο.

"Οιδατε, αγαπητοι, διατι με θελουσι καθελειν;
"Οτι ταπητας ουχ ηπλωσα, ουτε σηρικα ιματια ουκ ενεδυσαμην, και οτι την γαστριμαργιαν αυτων ου παρεμυθησαμην, χρυσον και αργυρον ου προσηνεγκα" ΕΠΕ,
33κ394κ
Για ποιους τα λεει αυτα, Αμεθυστε;
Για τους αυτοκρατορες;
Η για τους επισκοπους;
Ανιστορητε Τελεβαντιε Αμεθυστε.

"Εσπερας εκαλει με τρισκαιδεκατον αποστολον, και σημερον ως θηρίον μοι επεπηδησε" 406κ.
Για ποιον τα λεγει αυτά ο ιερος Πατηρ;
Για τον αυτοκρατορα ή για τον Θεοφιλο Αλεξανδρειας που τον χειροτονησε, τον εγκωμιασε και τωρα ζηταει την κεφαλην του επι πινακι;
Αυτη ειναι η αληθεια ανιστορητε Τελεβαντιε Αμεθυστε.
Και καμμια αλλη δαφορετικη.
Δεν παλευε με κανεναν αυτοκρατορα ο Αγιος Χρυσοστομος, οπως γραφεις.
Με τους κακους αρχιερεις παλευε, απο την πρωτη μερα της ανοδου του εις τον θρονο της Κωνσταντινουπολεως.
Η ζωη του ηταν μια παραφωνια, απο την ζωη των αλλων κληρικων.
Ο Χρυσοστομος ηταν ενας καλογηρος και εμεινε εφ' ορου ζωης ενας καλογηρος.
Και αυτο οι χρυσολατρες και οι τραπεζογιγαντες δεσποταδες δεν του το συγχωρουσαν με τιποτα.
Διεξηγον επιμελημενον και οργανωμενον και μεθοδευμενον αγωνα της καταδιωξης του, μεχρι της πληρους εξοντωσεως του.
Και επειδη ηταν μαζι του η πλειοψηφια του λαου της Κωνσταντινουπολεως και δεν μπορουσαν να κανουν αλλοιως, προσεφευγαν συνεχεια στον αβουλο αυτοκρατορα Αρκαδιο και στην φιλοδοξη αυτοκρατειρα Ευδοξια, και τους κεντουσαν και τους υποδαυλιζαν για να τον εξορισουν.
Η πολυετης καταδιωξι του αγιου ηταν η ανηλεης και η ασταματητη καταδιωξι των αρχιερεων και των πατριαρχων, ιδιαιτερα δε του χρυσομανους και φθονερου πατριαρχου Θεοφιλου Αλεξανδρειας.
Αυτη ειναι η ολη αληεθια Αμεθυστε και ειναι ντροπη σου να την αποκρυπτεις.
Εχεις τυφλωθει απο το ....μεθυσι και παραπατας και παραληρεις.
Κριμα σου.


Και μια μαρτυρια:

Στη συνείδηση του λαού του Θεού ο μακαριστός Θεολόγος Πασχαλίδης είναι άγιος.
Αφιλοχρήματος,άκακος,ασκητικότατος,πιέστηκε αφόρητα προκειμένου να επισκοποποιηθεί αφού κάτι τέτοιο προσέκρουε στην ταπείνωσή του.
Η φιλανθρωπία του υπήρξε παροιμιώδης.
Πολλά φτωχόπαιδα του νομού Λαρίσης τα σπούδασε με δικά του έξοδα.
Σκορπούσε αφειδώς όπου υπήρχε ανάγκη και δεν κρατούσε τίποτε για τον εαυτό του.
Τον Ιούλιο του 1974 όταν η επισκοπική μισαδελφία και εμπάθεια τον κήρυξαν έκπτωτο δεν είχε χρήματα προκειμένου να πληρώσει το εισιτήριο για το ταξίδι της εξορίας προς την Αθήνα και του το πλήρωσε αποθανών ευσεβής Λαρισαίος.
Δεν τον θυμάμαι να κατακρίνει άνθρωπο.
Όταν οι συνομιλητές του καταφερόντουσαν με δριμύτητα κατά του αποθανόντος αρχιεπισκόπου Σεραφείμ ο αοίδιμος έλεγε χαρακτηριστικά,Αχ τον ευλογημένο και τίποτε άλλο!
Κάποτε πήγε απρόσκλητος στην κηδεία του πατέρα ενός ιατρού της Λάρισας,άσχετου προς την Εκκλησία,και μετά ένα πνευματικότατο κήρυγμα που έκανε ο εν λόγω ιατρός συγκινήθηκε τόσο που άλλαξε ζωή.
Όταν υπηρετούσε σαν αρχιμανδρίτης στα Τρίκαλα επί Διονυσίου κάποιος λαικός που υπηρετούσε στη μητρόπολη,κατά λάθος έχυσε τη μελάνη απ το μελανοδοχείο,κι αυτή μουτζούρωσε κάποια σημαντικά εκκλησιαστικά έγγραφα.
Όταν ο Διονύσιος το έμαθε εξεμάνη και ρώτησε ποιος το έκανε αυτό.
Και ο ανένοχος Θεολόγος,ανέλαβε την ευθύνη της επίμαχης πράξεως,για να καλύψει τον αδελφό!
Αργότερα ο Διονύσιος έμαθε την αλήθεια και θαύμασε την αγιότητα του υφισταμένου του κληρικού.
Αγωνίστηκε κατά της Λαρισαικής μασονικής στοάς παντοιοτρόπως και το γεγονός αυτό σίγουρα αποτέλεσε ουσιώδη λόγο που οδήγησε στην έκπτωσή του.
Ο μακαριστός Θεολόγος σταυρώθηκε απ το άνομο εκκλησιαστικό κατεστημένο.
Η περίπτωσή του είναι πανομοιότυπη μ αυτή του ιερού Χρυσοστόμου.
Ειδικά οι αντιδράσεις του πιστού λαού,των περίφημων Ιωαννιτών και των αγωνιζόμενων Λαρισαίων χριστιανών!
Μέχρι και στο πυρ έθεσαν το ναό της Αγίας Σοφίας οι Ιωαννίτες ενώ επεχείρησαν να πετάξουν το Θεόφιλο Αλαξανδρείας,κλασσικό και διαχρονικό εκπρόσωπο του εκκλησιαστικού κατεστημένου,στη θάλασσα!
Τα φληναφήματα του θλιβερού ιστολογίου ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ δεν μπορούν να συσκοτίσουν την αλήθεια.

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ ιατρος


Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ αμέθυστε. Είμαι ένας από αυτούς που ήμουν στο πεζοδρόμιο. Πρέπει να ξέρεις τις διώξεις αδελφών στην πλειοψηφία πολυτέκνων επειδή "πρόσβαλαν "τον δεσπότη επειδή έβηξαν ή του γύρισαν την πλάτη!!!(αυτά γράφονται στα δικόγραφα των αγωγών με τις οποίες πέτυχε να απαιτεί χιλιάδες ευρώ).Ισως δεν γνωρίζεις ότι ο δεσπότης απαίτησε την κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων που ανεστάλη με απόφαση του Αρείου Πάγου.Ισως αλλάξεις γνώμη αν γνωρίσεις τους "αγωνιζόμενους" που δεν αγωνίζονται γιά προσωπικά συμφέροντα με κόστος ... Πρέπει να σου αναφέρω μόνο ένα περιστατικό.Κλήθηκαν σε απολογία ιερείς που κήδεψαν 4χρονο αγγελούδι οικογένειας πολυτέκνων ,ο πατέρας του οποίου(ναοδόμος ων)ανεκαίνησε τον ιερό ναό του Αγίου Αντωνίου της Λάρισας αφιλοκερδώς. Οσον αφορά την αγιότητα του Θεολόγου και την παρησία του στο θρόνο του Θεού ο Θεός το ξέρει.Παντως όσοι τον γνώρισαν ευγνομωνούν τον Θεό γι αυτήν την γνωριμία.

Ιδου τα παραληρηματα του Αμεθυστου:

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΗΔΗ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ

Ο πρώην επίσκοπος Λαρίσσης Θεολόγος ΑΓΙΟΣ;;;
Μαρτύρησε γιά τούς κανόνες τής εκκλησίας;
Καί τί είναι οι κανόνες τής εκκλησίας, η Εκκλησία;
Νομίζουμε πώς αυτά πού έγιναν στή Λάρισσα ανήκουν στίς πιό μαύρες σελίδες τού κληρικαλισμού.
Ο Άγιος Ιωαννης ο Χρυσόστομος δέν μπορεί νά δώσει άλλοθι ούτε στόν Θεολόγο ούτε σέ κανέναν άλλον.
Ο Χρυσόστομος πάλευε μέ τον Αυτοκράτορα, όχι μέ τίς πορδές τού Σεραφείμ.
Δηλαδή ο Θεολόγος είναι αλάνθαστος Άγιος; καί ο Παϊσιος γεμάτος λάθη, κοροϊδέυει τόν κόσμο;

ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΦΩΝΗ:
"Μένουμε σταθεροί στην ορθόδοξη θέση μας, να μην λατρεύουμε τους ανθρώπους αλλα μόνο τον Τριαδικό Θεό."

Δηλαδή ο λατρευτός Θεολόγος δέν είναι άνθρωπος;;;

ΠΟΝΤΑΡΕΣ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΔΥΣΣΕΑ.

Αμέθυστος

3 σχόλια:

  1. Στη συνείδηση του λαού του Θεού ο μακαριστός Θεολόγος Πασχαλίδης είναι άγιος.Αφιλοχρήματος,άκακος,ασκητικότατος,πιέστηκε αφόρητα προκειμένου να επισκοποποιηθεί αφού κάτι τέτοιο προσέκρουε στην ταπείνωσή του.Η φιλανθρωπία του υπήρξε παροιμιώδης.Πολλά φτωχόπαιδα του νομού Λαρίσης τα σπούδασε με δικά του έξοδα.Σκορπούσε αφειδώς όπου υπήρχε ανάγκη και δεν κρατούσε τίποτε για τον εαυτό του.Τον Ιούλιο του 1974 όταν η επισκοπική μισαδελφία και εμπάθεια τον κήρυξαν έκπτωτο δεν είχε χρήματα προκειμένου να πληρώσει το εισιτήριο για το ταξίδι της εξορίας προς την Αθήνα και του το πλήρωσε αποθανών ευσεβής Λαρισαίος.Δεν τον θυμάμαι να κατακρίνει άνθρωπο.Όταν οι συνομιλητές του καταφερόντουσαν με δριμύτητα κατά του αποθανόντος αρχιεπισκόπου Σεραφείμ ο αοίδιμος έλεγε χαρακτηριστικά,Αχ τον ευλογημένο και τίποτε άλλο!Κάποτε πήγε απρόσκλητος στην κηδεία του πατέρα ενός ιατρού της Λάρισας,άσχετου προς την Εκκλησία,και μετά ένα πνευματικότατο κήρυγμα που έκανε ο εν λόγω ιατρός συγκινήθηκε τόσο που άλλαξε ζωή.Όταν υπηρετούσε σαν αρχιμανδρίτης στα Τρίκαλα επί Διονυσίου κάποιος λαικός που υπηρετούσε στη μητρόπολη,κατά λάθος έχυσε τη μελάνη απ το μελανοδοχείο,κι αυτή μουτζούρωσε κάποια σημαντικά εκκλησιαστικά έγγραφα.Όταν ο Διονύσιος το έμαθε εξεμάνη και ρώτησε ποιος το έκανε αυτό.Και ο ανένοχος Θεολόγος,ανέλαβε την ευθύνη της επίμαχης πράξεως,για να καλύψει τον αδελφό!Αργότερα ο Διονύσιος έμαθε την αλήθεια και θαύμασε την αγιότητα του υφισταμένου του κληρικού.Αγωνίστηκε κατά της Λαρισαικής μασονικής στοάς παντοιοτρόπως και το γεγονός αυτό σίγουρα αποτέλεσε ουσιώδη λόγο που οδήγησε στην έκπτωσή του.Ο μακαριστός Θεολόγος σταυρώθηκε απ το άνομο εκκλησιαστικό κατεστημένο.Η περίπτωσή του είναι πανομοιότυπη μ αυτή του ιερού Χρυσοστόμου.Ειδικά οι αντιδράσεις του πιστού λαού,των περίφημων Ιωαννιτών και των αγωνιζόμενων Λαρισαίων χριστιανών!Μέχρι και στο πυρ έθεσαν το ναό της Αγίας Σοφίας οι Ιωαννίτες ενώ επεχείρησαν να πετάξουν το Θεόφιλο Αλαξανδρείας,κλασσικό και διαχρονικό εκπρόσωπο του εκκλησιαστικού κατεστημένου,στη θάλασσα!Τα φληναφήματα του θλιβερού ιστολογίου ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ δεν μπορούν να συσκοτίσουν την αλήθεια.
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο άγιος είναι άγιος, έστω και αν δεν αγιοποιηθεί ή δεν αγιοκαταταχθεί από τους ανθρώπους, και ο μη άγιος δεν είναι άγιος έστω και αν αγιοποιηθεί, ή αγιοκαταταχθεί ή και ...θεοποιηθεί από τους ανθρώπους.

    Είναι γνωστή η αγία ζωή του Λαρίσης Θεολόγου.

    Ως προς την αφοσίωσή του στην Εκκλησιαστική Τάξι, ότι και να λένε οι φληναφοφιλοσοφούντες:

    ..." ο επίσκοπος αισθάνεται, ότι είναι δεμένος με την επισκοπή και προσπαθεί να τον γνωρίζουν τα πρόβατα και να τα γνωρίζη (Ιωάν.ι΄14). Αγαπά το Χριστό και εν ονόματί Του είναι οδηγός, που τα πρόβατα ακολουθούν.
    Δεν απομακρύνεται από την ευθύνη την ποιμαντική, εκτός αν κακοί και «φθόροι» επίσκοποι τον σύρουν βιαίως και τον εκδιώξουν αδίκως. Τότε όμως ο επίσκοπος δεν παύη να θεωρή τον εαυτό του κανονικό ποιμένα, εκείνος δε που σπεύδει να καταλάβη τη θέσι του θεωρείται μοιχεπιβάτης και προβατόσχημος λύκος. Λέει ο ιερός Χρυσόστομος: «Ο προβατόσχημος εκείνος λύκος, ο σχήμα μεν έχων επισκόπου, μοιχός δε υπάρχων, ου σαρκός, αλλά πνεύματος. Ζώντος γαρ εμού ήρπασέ μου τον θρόνον της Εκκλησίας». (Ε.Π.Ε.38,242). Μετάφρασις: Εκείνος ο προβατόσχημος λύκος (ο Αρσάκιος), έχει σχήμα επισκόπου, αλλ’ είναι μοιχός. Όχι σαρκικός μοιχός, αλλά πνευματικός. Διότι, ενώ εγώ ζω, μου άρπαξε το θρόνο της Εκκλησίας." (από ανάρτηση του π.Δ.Αεράκη στην Αποτείχιση 15-9-2011)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι ο μακαριστός-και ΣΙΓΟΥΡΑ-μεταξύ των αγί
    ων ευρισκόμενος Θεολόγος,όπως και οι άλλοι δεν έπρεπε να διωχθεί!Μην ξεχνάτε και τον μακαριστό Λεωνίδα της Θεσ-κης σπουδαίο πνευματικό ανάστη-
    μα,αλλά και τους άλλους!Όλοι έφυγαν απ'αυτόν τον κόσμο εκτός από έναν,που,όσα και να λέει και γράφει-αηδιαστικά εν πολλοίς-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συγκριθεί με ΤΙΠΟΤΑ με τους απελθόντες!Απλά ο Θεός τον αφήνει να φορτώνει τη μαύρη ψυχή του-οία η μορφή-με αμαρτίες,για να τον ρίξει στη γέενα του πυρός,όπου θα κάνουμε καλή παρέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου