Mία απάντησι
στον ΑΜΕΘΥΣΤΟ
ΑΠΟΡΙΑ : ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΣΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ;
ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ;;
Αμέθυστος
====================
Ο Αμεθυστος συνεχιζει τα παραληρηματα του.
Λυπουμαστε.
Ναι, αγαπητε Αμεθυστε οσα συμβαινουν στη Λαρισα αφορουν την λατρεια του Τριαδικου Θεου και μονο, αφου οσα συμβαινουν αφορουν την κανονικη ταξι και την αγαπη του λαου του Θεου απεναντι στην Εκκλησια του Θεου και σε εναν αγιο επισκοπο της περιωπης ενος Θεολογου.
Οσα συμβαινουν στην Λαρισα συνεβησαν και στις μερες του ιερου Χρυσοστομου και ο μεγαλομαρτυς αγιος τους εκθειαζε εκεινους τους χριστιανους και τους εξυμνουσε ως αγιους και ως μαρτυρες που υμνουσαν και θαυμαζαν τα κατορθωματα τους, ολοι οι ανθρωποι της εποχης του.
Ναι, Αμεθυστε, εσυ αυτα δεν τα κατανοεις γιατι ασχολεισαι μονον με ...τις αμπελοφιλοσοφιες σου και δεν ασχολειται με τα κατορθωματα των μαρτυρων και των αγιων.
Ναι, Αμεθυστε, υμνειται και δοξολογειται το ονομα της Αγιας Τριαδος οταν αγωνιζεσαι για τα δικαια Κυριου Παντοκρατορος και δεν συμμαχεις με το σαπιο εκκλησιαστικο κατεστημενο, οπως κανουν οι σημερινοι ψευτοχριστιανοι της εποχης μας και δεν ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ οπως επιτασσουν οι Ιεροι Κανονες.
Ακομα και συλλειτουργια να δουν αυτοι οι ψευτοχριστιανοι του Αιρεσιαρχου παπα με τον Αιρεσιαρχη Πατριαρχη δεν προκειται να αποτειχισθουν.
Κατα τα αλλα πιστευουν οτι ζουν κατα Θεον.
Κατα πασαν πιθανοτητα, Αμεθυστε, μεσα εις αυτους ειναι και η αφεντια σου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Δεν με αφορούν το ιστολόγιο και ο θεολόγος της ντροπής γι΄ αυτά που θα σας γράψω. Αλλά με παρακινεί αυτό που διάβασα :
ΑπάντησηΔιαγραφήοσα συμβαινουν αφορουν την κανονικη ταξι και την αγαπη του λαου του Θεου απεναντι στην Εκκλησια
και
δεν συμμαχεις με το σαπιο εκκλησιαστικο κατεστημενο, οπως κανουν οι σημερινοι ψευτοχριστιανοι της εποχης μας, και δεν ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ οπως επιτασσουν οι Ιεροι Κανονες.
Λοιπόν, στο Σύμβολο της Πίστεως ομολογούμε ότι πιστεύουμε "εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν εκκλησία". Η Εκκλησία την οποία πιστεύουμε δεν είναι εκκλησία της αταξίας. Είναι εκκλησία τάξεως και μάλιστα ευταξίας. Και τίθεται το ερώτημα : Τι έγινε μετά την πατριαρχική εγκύκλιο του 1920 και τι μετά την εορτολογική "διόρθωση του Ιουλιανού" το 1924; Διατηρήθηκε η τάξη ή διασαλεύθηκε; Και αν διατηρήθηκε, με ποιο τρόπο έγινε αυτή η διατήρηση; Είναι όλα γνωστά αλλά σκοπίμως τα αποσιωπούμε.
Και αυτά μεν, ως προς το διαφιλονικούμενο της καινοτομίας, δηλαδή αν το θέμα είναι ή δεν είναι δογματικό. Αλλά, νομίζω, η μια εκκλησία την οποία πιστεύουμε και ομολογούμε, είναι Εκκλησία τάξεως και όχι αταξίας, όπως την καταντήσαμε.
Όλα όσα κατά καιρούς γράφετε υπέρ των διωχθέντων επισκόπων με βρίσκουν σύμφωνο. Αλλά αυτά είναι το έλασσον, έναντι του μείζονος δεινού που μας βρήκε και το οποίο βρήκαν μπροστά τους οι διωχθέντες για "την κανονικη ταξι και την αγαπη του λαου του Θεου απεναντι στην Εκκλησια", όπως γράψατε. Η τάξις έχει χαθεί από μακρού χρόνου, πλήρης η αφωνία, και με εμβαλωματικές λύσεις ή μεθοδεύσεις ποικίλων (συχνότατα ιδιοτελών) τεχνασμάτων, δεν διορθώνεται. Και επί πλέον, οι ιεροί περί αποτειχίσεως Κανόνες δεν έχει νόημα να χρησιμοποιούνται, όταν άλλοι σαφώς απτόμενοι του Δόγματος αθετούνται.
Δηλαδή, τι θέλετε να πείτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι πριν το 1920 η Εκκλησία δεν ήταν σε αταξία, αλλά σε πλήρη τάξη;
Δηλαδή, το 1833, επί παλαιού, ήταν σε τάξη, όταν είχε αρχηγό της, όχι τον Ιησού Χριστό, αλλά έναν ΡΚαθολικό, τον Όθωνα;
Τουλάχιστον, να υπάρχει και λίγη ντροπή.
Δηλαδή, μέχρι το 1920 ζούσαμε στον Παράδεισο και δεν το είχαμε καταλάβει και ξαφνικά, με μια εγκύκλιο, πέσαμε στην Κόλαση;
ΙΚ
ΙΚ : Τουλάχιστον, να υπάρχει και λίγη ντροπή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ : Σωστά, πρέπει να υπάρχει και λίγη ντροπή, όταν θυμόμαστε πιχι την Βυζαντινή περίοδο, όπου πλείστοι όσοι αιρετικοί αυτοκράτορες υπήρξαν. Οι οποίοι διετάραξαν την εκκλησιαστική τάξη, αλλά η Εκκλησία εξήλθε "νικών και ίνα νικήσει".
Οι σημερινές εκκλησιαστκές κεφαλές, παράγωγα της αταξίας και των ατάκτων, αυτό δεν θέλουν να το θυμούνται.
Το "νόστιμο" υτης υπόθεσης είναι ότι σήμερα δεν έχουμε ούτε αυτοκράτορα, ούτε βασιλέα, για αρχηγό! Έχουμε πρόεδρο της Δημοκρατίας και είναι προσωπική του υπόθεση σε τι θεό πιστεύει.
Όχι μόνον υπήρξαν αιρετικοί αυτοκράτορες (44 στους 88!), όχι μόνον ανεβοκατέβαζαν τους Πατριάρχες, αλλά και πολλοί Πατριάρχες και Πατριαρχεία ήταν αιρετικά και όμως η Εκκλησία εξήλθε νικώσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως τα του 1920 είναι μικροπταίσματα μπροστά στα κακουργήματα (π.χ. χριστιανοί να σταυρώνουν χριστιανούς 600 χρόνια μετά από τη μεγάλη σταύρωση ή να τους καίνε σε κλιβάνους), που διαπράχτηκαν κατά τη διάρκεια της δισχιλιετούς εκκλησιαστικής ιστορίας. Και όλα αυτά με το πάτριον!
ΙΚ
Ικ : Και όλα αυτά με το πάτριον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ : Ναι, και όλα αυτά με το πάτριον!! Μπορεί οι αιρετικοί αυτοκράτορες να παρήλαυναν από το θρόνο της Κων/πόλεως, μπορεί οι χριστιανοί να "σταύρωναν" τους χριστιανούς (εισαγωγικά παραλείπονται), αλλά η Εκκλησία παρέμεινε αλώβητη. Μέχρις ότου (1920) ήλθαν κάποιοι έξυπνοι και σκέφθηκαν ότι, αφού όλα αυτά είχαν γίνει με το πάτριον, αυτό έφταιγε και θα έπρεπε να το αλλάξουν. Και το άλλαξαν, για να φτάσουμε αισίως στο "ένας θεός για όλους" με τα γνωστά όμορφα στην Καμπέρα και σε όλες τις άλλες ανεκδιήγητες πανθρησκειακές τελετές. Με το νέον (κενόν και κοινόν) του αγαπισμού, των σχέσεων και της "άνευ όρων και ορίων" αγάπης.
Σωθήειμεν
Δεν σωθήειμεν:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν σκέφθηκε κανείς το 1920, ότι έφταιγε το πάτριον, για τα προηγούμενα κακουργήματα. Απλά, θα πρέπει να διαπιστώθηκε, ότι άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων, άλλα δε Θεός κελεύει.
Ο Θεός κελεύει, ότι αύριο ο Ήλιος τέμνει τον ουράνιο ισημερινό σε ένα σημείο, που λέγεται φθινοπωρινή ισημερία, ενώ οι άνθρωποι βούλονται, όπως αυτό συμβεί 13 ημέρες αργότερα.
Εκεί είναι το πρόβλημα, όπου οι ασθενείς τη πίστει ("δια την αγροικίαν αυτών") δεν μπορούν να καταλάβουν. Και το σπουδαιότερο, δεν μπορούν να καταλάβουν, ότι κανείς δεν τους δίνει το δικαίωμα να μετακινούν τα ουράνια σώματα, κατά το δοκούν. Κανείς δεν τους δίνει το δικαίωμα να καθορίζουν: "αρχήν και τέλος και μεσότητα χρόνων, τροπών αλλαγάς και μεταβολάς καιρών, ενιαυτών κύκλους και άστρων θέσεις" (Σοφ. Σολ. 7. 15-21).
ΙΚ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
"Καὶ μὴ ζήτει πῶς,· ὅπου γὰρ βούλεται Θεὸς, νικᾶται φύσεως τάξις (...)
Ἀλλὰ τί εἴπω, ἢ τί λαλήσω; Ἐκπλήττει γάρ με τὸ θαῦμα. Ὁ Παλαιὸς ἡμερῶν παιδίον γέγονεν, ὁ ἐπὶ θρόνου ὑψηλοῦ καὶ ἐπηρμένου καθήμενος ἐν φάτνῃ τίθεται ..." και τα εξής, οι δε αριθμολόγοι του πάπα χρόνου ακρίβειαν περιεποιήσαντο αναπαλαιώσαντες τον Παλαιό των ημερών.
"Απορία ψάλτου βηξ" ή "άλλα λόγια να αγαπιώμαστε".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δουλειά έχουν οι αριθμολόγοι του Πάπα με τις κινήσεις των ουρανίων σωμάτων;
Απλό το ερώτημα:
Έχουμε σήμερα φθινοπωρινή ισημερία ή σε 13 ημέρες; (Δύσκολη η απάντηση, αναπάντεχο ίσως το ερώτημα).
Διότι, αν έχουμε πραγματικά σήμερα φθινοπωρινή ισημερία, τότε ακολουθούμε το τρισκατάρατο νέο.
Αν δεν έχουμε σήμερα ισημερία, αλλά σε 13 ημέρες, οπότε δεν θα έχουμε τότε πραγματική ισημερία, αλλά πλασματική, τότε ακολουθούμε το τρισευλογημένο παλαιό και τότε ασφαλώς θα χρήζουμε ψυχιατρικής εξέτασης.
Διαλέγετε και παίρνετε.
ΙΚ
Καλά, καλά κύριε Ικ, μη φωνάζετε, μην βήχετε. Διαγράψτε το αριθμολόγοι και στη θέση του να βάλετε το αστρονόμοι, αστρολόγοι ή κάτι άλλο συναφές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστε λοιπόν ο ψάλτης βήχει γιατί δεν ξέρει πότε είναι η σωστή φθινοπωρινή ισημερία. Δεν ξέρει αν θα πρέπει να αρχίσει το ψάλσιμο 13 ημέρες πριν ή 13 μετά. Θαυμάσια.
Αλλά σας παρακαλώ πείτε μου : Του χρειάζεται η ακρίβεια του χρόνου ή μήπως η ακρίβεια της πίστεως; Και αν η ακρίβεια της πίστεως είναι ανακριβής, διότι οι αριθμολόγοι, οι αστρολόγοι και οι αστρονόμοι, αυτό του λένε, θα πρέπει να προσαρμόσει την πίστη του - το ψάλσιμο δηλαδή - σύμφωνα με τις ακριβείς θέσεις των αστέρων και των ουρανίων σωμάτων; Αυτό θα τον κάνει καλύτερο πιστό;
Μα, εν τοιαύτη περιπτώσει, όλα όσα αφορούν στην πίστη του (ψάλτη) φανερώνουν πλήρη ανατροπή της φυσικής τάξεως.
Οπότε τι γίνεται κύριε Ικ; Τι θα κάνει ο ψάλτης; Θα πάει μπροστά ή θα μείνει στο "Μυστήριον ξένον καὶ παράδοξον", όπως του το παρέδωσαν οι πατέρες του και κόντρα στους φυσικούς νόμους;
Εσείς καλείστε να διαλέξετε, όχι εγώ, και πήρατε, αν δεν κάνω λάθος, αυτά που λένε οι αριθμολόγοι, οι αστρονόμοι, οι αστρολόγοι, η Επιστήμη με άλλα λόγια. Και μην παραξενεύεστε. Όπως οι ομοιοπαθητικοί μπήκαν στο Πανεπιστήμιο, σε λίγο θα μπουν μέσα και οι αστρολόγοι. Είναι βέβαιο, η προσφορά τους επιτέλους πρέπει κάποτε να αναγνωρισθεί.
1/ Ο βήχας δεν αφορά ημάς, αλλά υμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφή2/ Δεν αλλάζει τίποτε, αν το αριθμολόγοι αντικατασταθεί με το αστρονόμοι.
3/ Δεν θα τον κάνει καλύτερο πιστό, αλλά δεν θα επεμβαίνει στο έργο του Θεού (να μετακινεί τα ουράνια σώματα, κατά το δοκούν).
4/ Οι Πατέρες δεν μας παρέδωσαν στασιμότητα στις θέσεις και κινήσεις των ουρανίων σωμάτων.
5/ Πήραμε αυτά που πήραν και οι Πατέρες τότε. Σε αστρονόμους ανέθεσαν τη δουλειά, δεν την έκαναν οι ίδιοι. Τώρα, αν ο αστρονόμος-Επίσκοπος (που πήρε μέρος στην Α΄) και ανέλαβε να βρει τις κινήσεις των ουρανίων σωμάτων, Χωνών Αχιλλέας Τάτιος, ήταν απλά αστρολόγος, δεν γνωρίζουμε. Εκείνο, που γνωρίζουμε είναι ότι τη δική του εισήγηση ακολούθησε η Εκκλησία (αν βέβαια το γνωρίζετε και σας ενδιαφέρει).
6/ Αλλά, την απάντηση στο ερώτημά μας, αν σήμερα έχουμε ισημερία ή σε 13 ημέρες, είμαστε σίγουροι, ότι δεν θα την πάρουμε, γιατί η αλήθεια είναι μαχαίρι κοφτερό.
7/ Κατά τα άλλα, δεν έχουμε καμία όρεξη να αμπελοφιλοσοφούμε.
ΙΚ