Σάββατο 2 Ιουλίου 2011



Ο....φανατικος ανδρας !!!Λαζοπουλος και οι κοπροηθοποιοινες που εκβραζουν τα ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΤΑ τους.

Οι ΚΟΠΡΟΒΙΟΙ

και ΚΟΠΡΟΣΤΟΜΟΙ


Τον ακουσαμε μια φορα και δεν τον ξαναακουσαμε.
Απο αηδια και απο συχαμαρα.
Και ομως πολλοι τον θαυμαζουν και τον χειροκροτουν.
Ποιοι ειναι αυτοι;
Ο ...ελληνικος ...Κοπρολαος, ασφαλως.
Μιλαμε για τον ...ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΑΝΔΡΑ!!!! Λάκη Λαζοπουλο.
Που σε καθε εκπομπη του χυδαιολογει ανεπιτρεπτα και ακατασχετα.
Και τα τεσσερα πεμπτα της εκπομπης του ειναι ολα κοπριες σε χρυσοχαρτα.
Οταν τον ακους σε πιανει οργη και αγανακτησι.
Και οχι τοσο για τον ιδιο, αφου αυτος ΤΟΙΟΥΤΟ ΦΥΡΑΜΑ που ειναι, δεν θα περιμεναμε να μεταδιδη κατι κοσμιο και ευπρεπες.
Μεταδιδει, με τα γελοια χαμογελα του, φτυσματα και βοθρολυματα.
Αλλα ολοι και ολες αυτοι και αυτες που τον χειροκροτουν και χασκογελανε μαζι του σαν χαχανοι και ηλιθιοι ποιοι ειναι;
Τετοιος ειναι πλεον αυτος ο λαος;
Ενα ξεπεσμενο και ενα φελαχοειδες ειδος;
Ωστε ηρθε η ωρα να δικαιωθη ο αλλος κοπροστομος ο Καζαντζακης που χαρακτηριζει την ελληνικη φυλη ως "ξεπεσμενη και φελαχα ρατσα";
Ωστε, δικαιωνεται απολυτα;

Αυτα τα χαλια του λαου βλεπουν και καποιοι σκηνοθετες και επαναλαμβανουν τα ιδια ΑΙΣΧΗ τους στα εργα που κατασκευαζουν και μεταδιδουν σε αυτον τον κοπρολαο που απλωνεται απο το ενα ακρο της χωρας μεχρι το αλλο.

Ο Ελληνικος λαος ειναι ιδιος και απαραλλακτος.
Απο τον Εβρο μεχρι το Καστελλοριζο.
Εχει φθαρη και εχει διαφθαρη σε βαθμο υπερθετικο.
Πως να επιβλεψη ο Θεος σε εναν τετοιο διεφθαρμενο λαο και να αρη και να απομακρυνη τις δοκιμασιες του;
Πως να στειλη σε εναν τετοιο ξωφλημενο λαο το ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ;
Ο Παντελεημων Θεος δεν συγχωρει τους αμετανοητους ανθρωπους.
Θελει να δη την μετανοια του.
Και χωρις μετανοια ο Θεος θα τον εγκαταλειψη τελειως μεχρι να τον αφηση να ΣΑΠΙΣΗ και να ΑΦΑΝΙΣΘΗ απο το προσωπο της Γης.

Στο Βολο καποιος σκηνοθετης μετεφερε απο την διεφθαρμενη Αθηνα θεατρικο εργο που γελοιοποιειται ο κληρος, ο μοναχικος κοσμος και ο Θεος.

Λαβαμε την παρακατω επιστολη που περιγραφει την ολη καταστασι και δημοσιοποιουμε και ενα βιντεο του ΣΥΧΑΜΕΝΟΥ αυτου ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΤΟΣ.
Και επειδη οι ηθοποιοι και ο σκηνοθετης υβριζουν την Πιστι και το Ηθος της Εκκλησιας του Χριστου χρειαζεται οι χριστιανοι να αντιδρασουν και να αντιδρασουν καταλυτικα.
Πως;
Να εισβαλουν και να τα σπασουν ΟΛΑ.

Για να παρουν τα κοινωνικα αυτα ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ να σεβονται οσα οφειλουν να σεβονται και δεν το γνωριζουν.
Πρεπει, λοιπον, να το μαθουν ...εν τοις ΕΡΓΟΙΣ....
Ορματε τους και βαρατε τους.
Εφθασε η εποχη της ΑΥΤΟΔΙΚΙΑΣ.
Αφου δεν υπαρχουν πλεον εισαγγελεις, αρχιζει η ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ.


Η ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ


Ποιά εἶναι ἀλήθεια τά ὅρια τῆς ἐλευθερίας τῆς ἔκφρασης, τοῦ λόγου, τῆς διακίνησης τῶν ἰδεῶν, τῆς τέχνης ;

Ὅλα τά πράγματα δέν ὁρίζονται μέ κανόνες καί νόμους γραπτούς ἤ ἄγραφους.

Ἄν ὁρίσουμε τήν εὐγένεια μέ κανόνες τότε αὐτή γίνεται ἕνα νεκρό σαβουάρ βίβρ, μία ἄτοπη φαιδρότητα.

Ἄν ὁρίσουμε τήν ἐλευθερία μέ νόμους τότε αὐτό σκοτώνει κάθε δύναμη ἀνατροπῆς, αὐθορμητισμοῦ, ὑπέρβαση τοῦ συμβατικοῦ καί γίνεται συνώνυμο τοῦ καθωσπρεπισμοῦ καί κομφορμισμοῦ.

Μποροῦμε ὅμως νά ποῦμε ὅτι ἡ ἐλευθερία εἶναι καρπός κάποιων ποιοτικῶν προϋποθέσεων, ὅπως εἶναι ἡ ἀρετή, ἡ σωφροσύνη, ἡ παιδεία, ἡ καλλιτεχνική εὐαισθησία, ἡ ἔμφυτη συγκίνηση μπροστά στό ὡραῖο.

Καί ἐπειδή αὐτά τά δύο βρίσκονται σέ μία αἰτιατή συνάρτηση ἀπό τό τί εὐχαριστεῖ καί τέρπει ἕναν ἄνθρωπο, καταλαβαίνουμε καί τήν ποιότητά του, ἄν εἶναι ἐλεύθερος ἄνθρωπος ἤ ὑποδουλωμένος στά αἰσχρά πάθη τῆς ἀτιμίας.


Ἕνα θέατρο θά παίζεται αὐτές τίς ἡμέρες στήν πόλη μας, «Τά κορίτσια μέ τά μαῦρα» πού μόνο κάτι χοντροκομμένους πορνόβλαχους θά μπορούσε νά εὐχαριστήσει καί νά τέρψει καί ὄχι καλλιεργημένους ἀνθρώπους.


Δέν θά ἀφιέρωνα οὔτε χρόνο, οὔτε χρήματα νά δῶ ἕνα τέτοιο σκουπίδι, πού θέλει νά ὀνομάζεται τέχνη, ἀλλά ἄν δέν βλασφημεῖται τό πρόσωπο τῆς Παναγίας ὀνομάζοντάς την «μαυροβουνιώτισσα» ἤ ἄν διά τῆς νοηματικῆς δέν βλασφημεῖται τό σημεῖο τοῦ τιμίου σταυροῦ καί δέν ξέρω τί ἄλλο τό νοσηρό μυαλό τους ἔχει ἐπινοήσει, πεῖτε τό μου νά ἀναιρέσω ὅ,τι ἐγώ λέγω.


Θά ἦταν καλύτερο νά εἴχε μείνει ὁ Βουτσᾶς στό μυαλό μας μέ τίς ἀφελεῖς γκριμάτσες του, παρά ὡς πρωταγωνιστής εὐτελῶν ταινιῶν καί χειροκροτητής τέτοιων παραστάσεων.


Τί νά πεῖ κανείς γιά τόν ἀνεκδιήγητο Ψινάκη; Ἀμφότεροι μοῦ θυμίζουν τόν γέρο Λόντο τοῦ Μακρυγιάννη, πού δέν τοῦ ἔμεινε κανένα δόντι στό στόμα του καί τόν παλάβωσε ἡ Ρίτα Μπάσσου τοῦ θεάτρου, πού μέ τήν ἠθική του ἔχει παλαβώσει ὅλους τούς γέροντες καί ὄχι τά παιδιά πού πουλᾶνε τά βιβλία τους γιά νά δοῦνε τήν Ρίτα Μπάσσου, τήν τραγουδίστρα τοῦ θεάτρου.


Ἄν τό θέατρο εἶναι τέχνη ἄς το δικαιώσουν αὐτοί πού τό ὑπηρετοῦν ὡς τέχνη καί ὄχι ὡς «παραλυσία», ὡς διαστροφή, ὡς εὐτέλεια καί χυδαιότητα, πού ὅλα τά ἀνάγουν στό «πουλί τους» ἤ μαῦρο εἶναι ἤ ἔχει γίνει καί αὐτό ἀπό τά γεράματα ἄσπρο καί μυαλό δέν ἔβαλαν.


«Θέ τί λέπουμε στίς ἡμέρες μας», ἔλεγε ὁ στρατηγός Μακρυγιάννης, ποῦ νά ἔβλεπε καί ποῦ κατήντησαν οἱ προοδευτικοί τήν Ἑλλάδα πού ἐκεῖνος ὁραματίσθηκε ὡς ἐλεύθερη καί προκομμένη μέσα στήν κοινωνία τῶν ἐθνῶν. Ἀλλοίμονο σ’ ἐκείνους πού χύσανε τό αἷμα τους γιά νά ἰδοῦνε τήν πατρίδα τους νά εἶναι τό γέλασμα ὅλου τοῦ κόσμου καί νά καταφρονιοῦνται τά ἀθῶα αἵματα ὁπού χύθηκαν!".


Ὁ καλλιτεχνικός ὀργανισμός τοῦ Δήμου Βόλου μόνο γιά τέτοιες παραστάσεις φαίνεται εἶναι ἱκανός καί ἡ παρέμβαση τοῦ ἐπισκόπου προφανῶς ἀνύπαρκτη.


Τό ὄνομα τοῦ Θεοῦ βλασφημεῖται ποικιλοτρόπως στήν πόλη τοῦ Βόλου, εἴτε μέ τήν αἵρεση ἔσωθεν, εἴτε μέ τούς ἀσεβεῖς θεατρίνους καί τό ρῆγμα τῆς Ἀνατολίας μᾶς περιμένει νά μᾶς τό κατευθύνει ὁ Θεός κατ’ εὐθείαν ἐπάνω στά κεφάλια μας.


Εἶναι ἡ ὥρα τοῦ λαοῦ νά βγεῖ ἀπό τήν παθητικότητα καί νά μιλήσει μέ τρόπο δυναμικό καί ὄχι ξεψυχισμένο, νά ὑπερασπισθεῖ τήν πίστη καί τά γερά (ἱερά) πράγματα, ὅπως ἔλεγε ὁ Μακρυγιάννης.


ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ

3 σχόλια:

  1. ΛΑΓΩΟΣ ΠΡΟΕΞΑΡΧΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΗΜΙΝ ΕΠΡΕΠΕ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ
    Αφίχθη στις μέρες μας και στο Βόλο το αισχρό, βλάσφημο, κατάπτυστο, αντίχριστο θεατρικό έργο «Τα κορίτσια με τα μαύρα». Ἐγινε προσπάθεια προσέγγισης του οικείου Μητροπολίτου που ελπίζαμε ότι θα του έθιγε το αρχιερατικό και ποιμαντικό φιλότιμο η βάναυση αυτή προσβολή της πίστης μας από γελοίους θεατρίνους. Ε, λοιπόν και ελέφαντας να ήταν μεγαλύτερη ευαισθησία θα επιδείκνυε. Αφήστε τους- είπε - καμμία αντίδραση, μη τύχει και τους ηρωποιήσουμε και μας χαρακτηρίσουν ταλιμπάν.
    Στην Αθήνα παιζόταν ολόκληρη τη χειμερινή σαιζόν και τα άλλα παχύδερμα εκεί δεν αντέδρασαν καθόλου. Μόνο για τους μισθούς τους πονάνε και φυσικά αν κανείς αμφισβητήσει την απολυταρχία τους. Εκεί τσινάνε σαν αγριεμένα γαϊδούρια. Ας μορφωθεί και ας ψυχαγωγηθεί λοιπόν η Ελληνική Επαρχία, όπως κάνει και η Αθήνα. Αυτά τα όψιμα για να γνωρίζουν και οι εν τω κλεινώ άστει ιπποπόταμοι, τί αγωνιστής ποιμενάρχης ηγείται του τόπου μας μια και πλησιάζουν και αρχιεπισκοπικές εκλογές και οι λαγοί είναι πρώτοι στο τρέξιμο.
    ΒΟΛΙΩΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα Γιαννιτσά η τοπική αυτοδιοίκηση μαζί με θρησκευτικές ομάδες πιστών αντέδρασαν και δεν επέτρεψαν να παιχθεί το κατάπτυστο και αισχρό αυτό έργο. Πάλι οι αδελφοί μακεδόνες απεδείχθησαν ηρωϊκότεροι και αγωνιστικώτεροι των Θετταλών....
    Ντροπή μας που παίχθηκε αυτό το ανοσιούργημα στην πόλη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου