Σάββατο 5 Μαρτίου 2011
Νέος ΝΑΟΣ
του Αγ. Ιουστίνου
στο Βελιγράδι
Πολλοί ορθόδοξοι πιστοί από την Επισκοπή Ράσκας και Πριζρένης στην εξορία, αγόρασαν έναν ισόγειο χώρο στην περιοχή του Βελιγραδίου γιά να τον κάνουν ναό.
Θα είναι ένας ναός αφιερωμένος στον Αγιο Ιουστίνο.
Το παρεκκλήσι βρίσκεται στο Βελιγράδι στήν Njegoseva. 73/1, Δήμου, ισόγειο, αριστερά (στην αγορά Kalenic), και η λατρεία σε αυτό θα εκτελείται κάθε Κυριακή και αργίες (αγρυπνίες και Θεία Λειτουργία).
Θα ανήκει στην Επισκοπή Ράσκας και Πριζρένης και θα μνημονεύονται μόνον οι όπου γής Ορθόδοξοι επίσκοποι και όχι η σάρα και η μάρα των Οικουμενιστών και των Λατινοφρόνων.
Τον νέο ναό θα εξυπηρετούν οι Ιερομόναχοι: Ναούμ, Ειρηναίος, Μάξιμος, και ο μοναχός Χρυσόστομος.
Ο Ιερομόναχος Μάξιμος, ο οποίος είναι μέλος της Αδελφότητας Sopocani στην εξορία, όλοι οι άλλοι ιερομόναχοι είναι μέλη της Αδελφότητας crnorečkog στην εξορία.
Η πρώτη Θεία Λειτουργία στον ναό του Αγίου Ιουστίνου, Θεού θέλοντος, θα αρχίσει από τον ερχόμενο μήνα Μάρτιο.
Εκτός από τις αγρυπνίες και τις θείες λειτουργίες επί σταθερής βάσεως θα καθορισθούν οι μέρες και οι ώρες γιά την εξομολόγηση των πιστών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/03/blog-post_8401.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέο παραλήρημα συκοφαντίας
Το να είναι αγράμματος κάποιος δεν τον εμποδίζει να είναι άγιος, αλλά τον εμποδίζει να είναι διδάσκαλος. Μπορεί μεν ο αγράμματος άγιος να περιγράφη τις αγιοτικές εμπειρίες του, να σώση ψυχές, και να αντιμετωπίση στιγμιαία αιρετικόν άνθρωπον με κάποιο σημείο εκ Θεού (θαύμα) ή θεοψία, αλλά έως εκεί. Δεν μπορεί να αρθρώσει τεκμηριωένη διδασκαλία και να αντιμετωπίση συστηματικά τις αιρέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαίρεση οι μαθητές του Χριστού. Εκήρυξαν το Ευαγγέλιο, αλλά ο Χριστός εμπιστεύθηκε τη διάδοση του Ευαγγελίου σε όλο τον κόσμο, στα Έθνη, και την τεκμηρίωση της Διδασκαλίας Του σε εγγράματο Απόστολο σπουδασμένο περί τα θεολογικά, τον Απόστολο Παύλο.
Κατά σύμπτωση, όπως παρατηρεί μέγας ερμηνευτής των ημερών μας, Εκκλησίες που ίδρυσε ο εγγράματος και εμβριθής στα θεολογικά Απ.Παύλος ορθοτομούν έως σήμερα το λόγο της Αληθείας, ενώ εκκλησίες που ίδρυσαν "αγράμματοι" απόστολοι, ή δεν επιβίωσαν, ή είναι σχισματικές ή αιρετικές, μη εκκλησίες αλλά αιρέσεις. Δυστυχώς.
Οι 3 Ιεράρχες και οι Μεγάλοι Οικουμενικοί Πατέρες και Διδάσκαλοι ήσαν πανεπιστήμονες και όχι αγράμματοι. Και στα μοναστήρια, μετά από μαθητεία σε διδασκάλους, μερικοί αγράμματοι επιμελείς και φιλόμαθοι, καθίσταντο εγγράματοι.
Ο Ιερός Χρυσόστομος, ήταν Μέγας γιατί σπούδασε και στα πανεπιστήμια της Αθήνας, όπου μελετούσε παράλληλα την Αγ.Γραφή, και τους αποστολικούς πατέρες, μέχρι τα 35 έτη του που χειροτονήθηκε, μαθητής σε ευσεβείς Χριστιανούς διδασκάλους. Στα 5 χρόνια ασκητής στην έρημο, ενδιέτριβε νυχθημερόν στην Αγία Γραφή. Θα μπορούσε να αφοσιωθεί αποκλειστικά στη θεοψία, στο Κύριε ελέησόν με τον αμαρτωλόν, (νοερά προσευχή), αλλά τότε, αν δεν πάλαιυε με τα νοήματα της Αγ.Γραφής και δεν συνομιλούσε με τον Απ.Παύλο, δεν θα είχαμε ουτε την Ερμηνεία ούτε την αντιμετώπιση των αιρέσεων.
Στις 100 λέξεις του Χρυσοστόμου οι 90 είναι από την αγία Γραφή. Κάποιοι μετέπειτα πατέρες, σιγά σιγά, δεν ερμήνευαν, δεν παρέπεμπαν, δεν τεκμηρίωναν στην αγία Γραφή τα κειμενά τους, όπου υπερίσχυαν απόψεις ανθρώπων. Και στην εκκλησία εισχώρησαν κακοδοξίες που τις υφιστάμεθα μέχρι σήμερα.
"Αγράμματος" φυσικά στα του Χριστιανισμού μπορεί να είναι και ένας απόφοιτος θεολογικής.
Γραφεύς
(στα παλαιότερα των υποδημάτων μου των ανυπόστατων αντίθετων απόψεων, αθεολόγητου).
Ούτε παραεκκλησιαστικούς, ούτε εξωεκκλησιαστικούς, αλλά αντιεκκλησιαστικούς, χαρακτήρισε τον ιδιοκτήτη, (και προφανώς τους αναγνώστες, διότι χρησιμοποιεί πληθυντικό) της αποτειχίσεως, κάποιος που αντί να βάλλει κατά των εχθρών της Ορθοδοξίας, στοχοποιεί 2-3 Ορθόδοξα πρόσωπα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός ο "κριτής"; Κάποιος θεολόγος, που δηλώνει πως είναι ασήμαντο, το εάν διαστρεβλώνεται η αγία Γραφή, και προτρέπει να μην ασχολούμαστε (!!!) αλλά παρακαλεί να ασχοληθούμε με κάτι πολύ πιο σημαντικό (για αυτόν), ήτοι με το "φακέλωμα" και την "παγκοσμιοποίηση" (με την κάρτα του πολίτη)!!!. Είπαμε, είναι θεολόγος!!!
Αντιεκκλησιαστικό χαρακτήρισε λοιπόν, τον μαχητή της Ορθοδοξίας, τον Άνδρα που που ζή για τον Χριστό και την Εκκλησία του, που μάτωσε, που στη ζωή του υπέφερε μέχρι και σωματικών διωγμών και κακουχιών, που τρέμουν οι εχθροί και σέβονται οι φίλοι. Και που τολμά, στο φλέγον θέμα των barcode και 666 να είναι ο μόνος που στο ιστολόγιό του αναρτά τις Ορθόδοξες απόψεις που όλοι οι άλλοι "θάβουν". Και πρωτοστατεί σε θέματα Ορθοδοξίας.
Κατήγορε, εσένα δε σε γνωρίζουμε. Υποπτευόμαστε φυσικά ότι κάποιο ρόλο ίσως να παίζεις. Δεν μας αρέσουν τα αντιευαγγελικά θεολογικά σου πιστεύω.
Τον Οδυσσέα όμως τον γνωρίζουμε. Είχε και έχει την εκτίμηση του π.Αυγουστίνου και δεκάδων Ορθοδόξων Επισκόπων. Είναι Ορθόδοξος μαχητής. Από την εφημερίδα "Φύλακες της Ορθοδοξίας" μέχρι την Ιερά Παρακαταθήκη, κονταροχτυπιόταν ως άλλος Διγενής Ακρίτας του Βυζαντίου, μαζί με τον π.Αυγουστίνο Καντιώτη, τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, σε συμπαράταξη με τον τότε Ορθόδοξο Τύπο, τη "Χριστιανική Σπίθα", τον "Εκκλησιαστικό Αγώνα", τη "Σάλπιγγα Ορθοδοξίας" και άλλους, για μια κεκαθαρμένη "ελευθέρα και ζώσα Εκκλησία", για εφαρμογή της Κανονικότητας, της αξιοκρατίας, του Ευαγγελίου.
Και αν οι άλλοι κληρικοί σου έκαναν κάτι κακό, το είπες μια, το είπες δυό, δεν σέβεσαι τα πνευματικά τους τέκνα που έως 50 χρόνια τα καθοδηγούν, ενήλικες είμαστε, θα κρίνουμε και θα αποφασίσουμε με ποιο θα πάμε και ποιον θα αφήσουμε.
Αποτειχισθείς από τις απόψεις των διαστρεφόντων την Αγία Γραφή.
Oπως αγράμματος και κακόδοξος και φθονόψυχος είναι ο θεωρών ημάς από το άγαλμα της ελευθερίας, όπου όλα τα κακά πνεύματα ξεφυτρώνουν....και το όνομα αυτού Τελεβάντος...
ΑπάντησηΔιαγραφή