Γίναμε ένα με την Παμπάλαια Εγκληματική Αίρεσι των Φραγκολατίνων και δεν το πήραμε χαμπάρι;
Οι Μάρτυρες και οι Πατέρες της Ορθοδοξίας θλίβονται και θρηνούν γιά την Μεγάλη Πτώσι των σημερινών "επισκόπων" που μαγαρίζουν την Ιεράν Ολκάδα και μας καλούν σε λήψι μέτρων κατά των κοινωνούντων και επικοινωνούντων με τους Αιρετικούς.
Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ της Σερβίας πρωτοστατεί στις προδοσίες.
Ξαναείδατε να γίνεται αρτοκλασία με Καρδινάλιο;
Και το αντιμετωπίζετε με απάθεια;
Και πιστεύετε ότι είστε Ορθόδοξοι;
"Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε, λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε".
ΟΙ ΑΧΡΕΙΟΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΙ
ΤΗΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ
του Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ
Ἡ Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή στήν ἀτέρμονη προσπάθεια παραπληροφόρησης καί ἀρνήσεως τῶν συνεπειῶν τῆς ἐγκληματικῆς της ἀποκοπῆς ἐκ τοῦ σώματος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἀπωλέσασα τήν θεία χάρη, τήν ὁποία μάλιστα καθυβρίζει ὡς κτιστή, ἐξέδωκε διά τοῦ Ποντιφικοῦ Συμβουλίου γιά τήν δικαιοσύνη καί τήν εἰρήνη «Σύνοψη τῆς κοινωνικῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας» τήν ὁποίαν καί ἐπαρουσίασαν μεταφρασμένη στήν Ἑλλάδα ὁ Καρδινάλιος Renato Rafaele Martino καί ὁ πολιτικός ἐπιστήμων κ. Γεώργιος Διέλας, μέλος σχετικῆς ἐπιτροπῆς τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς στήν Ἑλλάδα.
Ὁ Ρ/Καθολικός «Ἐπίσκοπος» Σύρου κ. Φραγκῖσκος Παπαμανώλης ἔθεσε ὑπό τήν αἰγίδα του τήν ἑλληνική ἔκδοση τῆς ἀνωτέρω «Σύνοψης ... ». Κατά τήν διάρκεια τῆς παρουσιάσεως ἐτονίσθη ὑπό τῶν Ρ/Καθολικῶν ὅτι ἡ κοινωνική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας εἰσάγει μία νέα ἐπαναστατική διάσταση πού ἀφορᾶ στήν δυνατότητα προσωπικῆς παρέμβασης τοῦ Χριστιανοῦ στά δημόσια πράγματα.
Ταυτόχρονα ἡ Ρ/Καθολική παρασυναγωγή στήν Ἑλλάδα στήν Θεσσαλονίκη καί στήν Κέρκυρα ὁργάνωσε συμπροσευχές «γιά τήν ἑνότητα τῶν Ἐκκλησιῶν» στίς ὁποῖες συμμετεῖχαν καί οἰκουμενιστές «Ὀρθόδοξοι» Κληρικοί πατραλοῖες τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως καί καταπατηταί τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων, ἤτοι τοῦ Παναγίου καί Τελεταρχικοῦ καί Παναχράντου καί Ζωοποιοῦ Πνεύματος.
Οἱ ὅλες αὐτές κινήσεις συνδέονται ἀρρήκτως καί μέ τό πανθρησκειακό ὄργιο καί τούς διαθρησκειακούς διαλόγους, τούς ὁποίους ἀδοκίμως καί ἐγκληματικῶς μετέχουν καί ἐκπρόσωποι τῶν Ὀρθοδόξων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν.
Ἐπί τῶν ἀνωτέρω θλιβερῶν γεγονότων πρός ἐνημέρωσιν τοῦ ἡμετέρου φιλοχρίστου καί θεοφιλοῦς ποιμνίου παρατηροῦμε τά κάτωθι:
1. Ἀποτελεῖ βάναυση προσβολή τῆς νοημοσύνης μας, εἰδικώτερα στήν σημερινή ἐποχή τῶν πολλῶν ἀποκαλύψεων ἡ ἀνάληψις ἀπό τό ἀποκοπέν καί ξηρανθέν κλίμα ἐκ τῆς Ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας μας, τήν Ρ/Καθολική παρασυναγωγή τῶν αἱρέσεων καί τῶν θεολογικῶν καί ἱστορικῶν ἐκτροπῶν, πού παραμένει δϊιστορικῶς καί ἀμεταπτώτως ἀμεταμέλητος «ἁγιοποιούσα» στυγνούς δολοφόνους ὡς ὁ A. Stepinac καί ἀμνηστεύουσα αἰσχρούς καί εἰδεχθεῖς καί ψυχοπαθολογικούς σαρκολάτρες παιδοφίλους Κληρικούς της τούς ὁποίους ἡ ἰδία δημιουργεῖ μέ τήν βάναυση καταπάτηση καί καθίβρυση τοῦ Παναγίου καί Ζωαρχικοῦ Πνεύματος, πού διά τῆς Ἁγίας Στ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου τῆς συνελθούσης ἐν Κωνσταντινουπόλει τό ἔτος 680 διά τοῦ ιγ΄ ἱεροῦ Αὐτῆς Κανόνος ἀπηγόρευσε τήν γενική ἀγαμία τοῦ Κλήρου ὡς ἀντικειμένη στήν ἀποστολική ἐντολή καί παράδοση (Ματθ. 19:10) καί μετά τίς χιλιάδες ἀνά τήν Οἰκουμένη ἀτυχῶν θυμάτων τῆς ἀτιμωρήτου παιδεραστίας τῶν Ρ/Καθολικῶν «κοινωνικῶν ἐργατῶν», εἰς τά ὁποῖα ὑπέβαλε καί ὑποβάλλει διαρκῶς ἀπολογίαν καί καταβάλλει ἀμυθήτους ἀποζημιώσεις, ἐπαναλαμβάνω ὅτι ἀποτελεῖ βάναυση προσβολή τῆς νοημοσύνης μας, ἡ φαιδρεπίφαιδρος πρόσκλησις συνεργασίας γιά τά κοινωνικά θέματα πού ἀπευθύνει τό ἀμετανόητο Βατικανό γιά νά ἐνορχιστρώσει μία νέα ἀπόπειρα ἐπιβολῆς του μετά τό ἀναπόφευκτο ναυάγιο τοῦ διεξαγομένου θεολογικοῦ διαλόγου κατά τήν διαδικασία τοῦ ὁποίου ἀνοήτως προβάλλεται ὑπό τῶν Ρ/Καθολικῶν τό ἀνύπαρκτο ἀνεπέρειστο καί ἕωλο «Πέτρειο δόγμα», ὡς δῆθεν ἀκλόνητος βάσις τῆς Ρ/Καθολικῆς αὐτοσυνειδησίας.
2. Ὅσον ἀφορᾶ στάς καθ’ οἱονδήποτε τρόπο συμπροσευχάς μετά τῶν ἀποκοπέντων αἱρετικῶν ἐκ τοῦ Σώματος τῆς μιᾶς Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καταλυτική ἀπάντηση δίδει τό Πανάγιο Πνεῦμα πού ἐπέμφθη ὑπό τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου, ἵνα ὁδηγήσῃ Αὐτήν εἰς πᾶσαν τήν ἀλήθειαν (Ἰω. 16:13) διά τῶν ὑπ’ Αὐτοῦ τεθεσπεισθέντων Θείων καί Ἱερῶν Κονόνων ὡς πανηγυρικῶς καί μεγαλοφυῶς κατέδειξε ὁ Αἰδεσιμ. Πρωτοπρ. π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, Κληρικός τῆς Ἱ. Μητρ. Πατρῶν, ἀπαντῶν εἰς τήν κανονικῶς ἀβάσιμον καί ἀνεπέρειστον μελέτην τοῦ ἐλλογ. Καθηγητοῦ κ. Βλ. Φειδᾶ δημοσιεθεῖσα εἰς τό Περιοδικό ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ (τ. 699/30.4.09, σ.σ. 11-33).
Κατά τάς συμπροσευχάς μετά τῶν ἀμεταμελήτων κακοδόξων ἀπομειοῦται πανηγυρικῶς καί δημοσίᾳ ἡ ὀρθόδοξος αὐτοσυνειδησία, ἰσχυροποιοῦνται οἱ ἐκκλησιολογικές ἐκπτώσεις καί κακοδοξίες τῶν αἱρεσιαρχῶν περί δῆθεν «ἀοράτου Ἐκκλησίας», περί «δύο Πνευμόνων καί ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν» ὡς καί ἡ Βαπτισματική θεωρία καί προσφέρεται ἐν ταὐτῷ ἐγκληματικό ἄλλοθι εἰς τούς ὑβριστάς τοῦ Παναγίου Πνεύματος νά ἐμμένουν στήν ἀφόρητη κακία τους καί νά ἀποβαίνουν ἀθύρματα καί ἐπιχάρματα τοῦ δολίου δράκοντος.
3. Ἀφάνταστος προδοσία καί ἔγκλημα καθοσιώσεως εἰς βάρος τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως τυγχάνουν οἱ λεγόμενοι διαθρησκειακοί διάλογοι πού ἀλλοιώνουν τό ὀρθόδοξο φρόνημα τοῦ πιστοῦ λαοῦ διότι ὁ λαός ὅταν παρατηρεῖ ὀρθοδόξους Προκαθημένους νά πρωτοστατοῦν ἤ νά ὀργανώνουν διαθρησκειακές συναντήσεις μέ ὁποιοδήποτε ἀντικείμενο προσαρμόζει καί τήν ἰδική του συμπεριφορά.
Αὐτό εἶναι καί τό ἐπιδιωκόμενο ἀπό τίς θρησκεῖες τῶν δαιμόνων νά ἀποδυναμώσουν τίς ἀντιστάσεις τῶν λαῶν γιά νά ἁλώσουν ὅσους μποροῦν περισσότερους στά δόγματα τῆς παραθρησκείας καί τοῦ συγκρητισμοῦ κατά τόν μακαριστό Πρωτοπρ. Ἀντώνιο Ἀλεβιζόπουλο.
Οἱ ἐκπρόσωποι τῶν δαιμονικῶν θρησκειῶν χρησιμοποιοῦν διπλή γλῶσσα, μία ἐσωτερική καί μία ἐξωτερική καί ἀναζητοῦν τόν διάλογο γιά νά ἐξαπατήσουν ἐπιδιώκοντας τούς δικούς τους σκοπούς.
Εἶναι ἀφέλεια νά πρεσβεύει κανείς, ἐφ’ ὅσον οἱ δαιμονικές θρησκεῖες κηρύσσουν ὅτι ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός, ὁ Σωτήρας τοῦ κόσμου, δέν εἶναι γι’ αὐτές ἀνεπανάληπτο πρόσωπο, ἀλλά «ἐπίπεδο» στήν ἐξελικτική πορεία τοῦ ἀνθρώπου ἤ «χρηστική» κατάσταση ἤ «ἐσωτερικός διδάσκαλος» ἤ «μύστης» ὅτι μπορεῖ νά δώσει μαρτυρία τῆς αληθοῦς πίστεως σέ αὐτούς διότι ἡ μόνη ἀπάντηση τῆς Ἐκκλησίας, ὡς γνησίας πνευματικῆς κιβωτοῦ, εἶναι ἡ «λόγῳ καί ἔργῳ» διακήρυξη τῆς μακραίωνης καί ἀδιασάλευτης πραγματικότητος τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ τῷ αἰωνίῳ Θεῷ καί Σωτήρι τοῦ κόσμου.
Ὁ συναγελασμός καί ἡ συνάφεια μέ τούς χυδαίους ὑβριστάς τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ καί τοῦ ἐνσαρκωθέντος Λόγου Του καί εἰδικώτερα τῶν ταλμουδιστῶν Ραβίνων τοῦ σατανισμοῦ καί τῆς καμπάλα μέ λόγους:
«εἴμαστε ἑνωμένοι μέ τόν Ραβίνο Snaier καί συνεχίζουμε νά συνεργαζόμαστε μέ τό Ἵδρυμα “Ἔκκληση στή συνείδηση” γιά νά ἐνθαρρύνουμε τήν ἀνεκτικότητα ἀνάμεσα στίς Θρησκεῖες, ἄς πιαστοῦμε ἀπό τά χέρια ὄχι μόνο γιά νά προσευχηθοῦμε ἀλλά καί σέ ἔνδειξη ἀλληλεγγύης» ἀποτελοῦν ἀνασταύρωση τοῦ ὑπέρ ἡμῶν θυσιασθέντος Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ καί μάλιστα ἐκ τῶν φερομένων ὡς ἰδικῶν Του.
Τό πανθρησκειακό ὄργιο συνεχίζεται ἀπτόητο διά τήν ἐπιβολή τῆς πανθρησκείας τοῦ σατανισμοῦ ἑωσφορισμοῦ «ΜΡΑ» ὑπό τοῦ Σιωνιστικοῦ τέρατος.
Ἀντισταθεῖτε εἰς ὅλα τά ἀνωτέρω, μείνετε ἀκλόνητοι στήν πίστη τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, τῶν μαρτύρων καί τῶν ἡρώων ἀκούοντας ἐναύλως τῆς μακαρίας φωνῆς τοῦ Κυρίου μας «ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι καί ὁ ῥυπαρός ῥυπαρευθήτω ἔτι καί ὁ δίκαιος διακιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καί ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι.
Ἰδού ἔρχομαι ταχύ καί ὁ μισθός μου μετ’ἐμοῦ, ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τό ἔργον ἔσται αὐτοῦ» (Ἀποκ. 22:11-12) καί ἔχοντες ὑπ’ ὄψιν τήν πατερικήν ἀρχήν ὅτι: «ἡ ἀλήθεια καί εἷς» ἀποτελοῦν τήν πλειοψηφία.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Πολύ καλά τα λέει ο άγιος Πειραιώς. Αλλά ... την υποχρεωτική αγαμία και εμείς την έχουμε για τους επισκόπους παρά την ρητή εντολή του Θεού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι μας μεγαλώσαμε με μύθους. Μας έμαθαν να θεωρούμε ως την κατ΄εξοχή αποφράδα ημέρα, την ημερομηνία άλωσης της Πόλης 1453. Τότε όμως δεν υπήρχε πλέον η βυζαντινή αυτοκρατορία, μόνο μια πόλη εξαθλιωμένη. Ποιοί μας εξαθλίωσαν, επιτιθέμενοι και λεηλατώντας; Θυμάστετο 1204; Οι παπικοί, με τις επανωτές "σταυροφορίες" είχαν καταστρέψει τα πάντα και στην Ελλάδα και στην ανατολή. Βυζαντινά λάφυρα που έκλεψαναπό την Κων/λη και αλλού δεν κοσμούν ναούς τους και σήμερα; Τώρα έρχονται στη Ρόδο και ζητάνε τί;
Στην Κρήτη που υπέστη και Ενετοκρατία και Τουρκοκρατία, το τραγούδι ρωτάει:
"Από κακό εις χειρότερο
επέσανε οι μαύροι
και δεν ηξέρανε να πούν:
Τουρκιά ειν' καλλιά ή Φράγκοι;
Το δε άλλο ριζίτικο τραγούδι:
-Γεύεσαι γιέ μου, γεύεσαι
κι' οι Φράγκοι μας πλακώσαν.
-Πρόβαλε μάνα μου να ιδείς
πόσες χιλιάδες είναι
αν είναι δυο να γεύομαι
κι' αν είναι τρεις να πίνω
κι΄αν είναι περισσότεροι,
να βάλω τ' άρματά μου.
Ας μην μας είχαν καταστρέψει τα "αδέλφια" μας οι δυτικοί και θα τα ξααλέγαμε.
Πρόσφατα ζήτησαν συγγνώμη. Έμπρακτα;
Και στην κατοχή τι μας έκαναν;
Και ποιός έφερε τους παπικούς στην ΚΠολη το 1204. Μα οι ίδιοι οι Βυζαντινοί:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ οι Σταυροφόροι γιόρταζαν την επιτυχία της κατάληψης της πόλης Ζάρα (Ζαντάρ της Κροατίας), τους συνάντησε ένας νεαρός βυζαντινός πρίγκηπας, ο Αλέξιος, γιος του εκθρονισθέντα αυτοκράτορα Ισαάκιου Β΄ Άγγελου. Είχε μόλις δραπετεύσει από τη φυλακή στην οποίαν τον κρατούσε έγκλειστο ο θείος του Αλέξιος Γ΄ Άγγελος και έσπευσε να καταφύγει στην αυλή της αδελφής του, συζύγου του Φιλίππου της Σουαβίας. Ο Φίλιππος επέδειξε προσωπικό ενδιαφέρον για το ζήτημα του κουνιάδου του και μαζί με τον Βονιφάτιο Μομφερατικό, συνέλαβε ένα σχέδιο με το οποίο θα χρησιμοποιούσε τη Σταυροφορία προκειμένου να καταλάβει εκείνος τον θρόνο του Βυζαντίου.
Ο νεαρός Αλέξιος υποσχέθηκε ότι αμέσως μόλις γινόταν αυτοκράτορας, θα παρείχε στρατιωτική αρωγή και μεγάλα χρηματικά ποσά για τους Σταυροφόρους, καθώς και εμπορικά προνόμια και χρήματα για τους Βενετούς.
Η πολιορκία της ΚΠολης από τους Σταυροφόρους έγινε με επιτυχία και ο Αλέξιος Γ΄ απέδρασε. Ο νέος αυτοκράτορας Αλέξιος Δ΄ Άγγελος όμως διαπίστωσε ότι αδυνατούσε να εκπληρώσει τα υπεσχημένα, οπότε ο Δόγης της Βενετίας ζήτησε την καταστροφή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και την αντικατάστασή της με μια Λατινική αυτοκρατορία. Ο νέος αυτοκράτορας Αλέξιος Ε΄ Μούρτζουφλος αδυνατούσε να συγκρατήσει την επίθεση των Σταυροφόρων και έτσι στις 12 Απριλίου 1204 η ΚΠολη κατελήφθη και συλήθηκε.
(Ράνσιμαν. Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα, σελ. 210-214).
ΙΚ
Δεν ήταν μονο μία η Σταυροφορία. Παρόμοια με όσα αναφέρετε συνέβησαν και στη Θεσσαλονίκη
ΑπάντησηΔιαγραφή1185 μ. Χ. Πολιορκία και άλωση της πόλης της Θεσσαλονίκης από τους Νορμανδούς. Ακολουθεί λεηλασία και καταστροφή της πόλης, και σφαγή 7.000 κατοίκων, όπως καταμαρτυρεί ο λόγιος μητροπολίτης Ευστάθιος Μεγαλοοικονόμος ο Κατάφλωρος.
1204 μ. Χ. Πολιορκία και άλωση της πόλης της Θεσσαλονίκης από τους Φράγκους Σταυροφόρους της Δ' Σταυροφορίας. Αντικατάσταση του Έλληνα Ορθόδοξου μητροπολίτη από Ρωμαίο Καθολικό αρχιεπίσκοπο.
1224 μ. Χ. Απελευθέρωση της πόλης της Θεσσαλονίκης από τον Θεόδωρο Άγγελο Κομνηνό Δούκα, δεσπότη της Ηπείρου.
1246 μ. Χ. Κατάλυση του βασιλείου της Θεσσαλονίκης από τον αυτοκράτορα Ιωάννη Βατάτζη της Νίκαιας.
1261 μ. Χ. Απελευθέρωση της φραγκοκρατούμενης Κωνσταντινούπολης από τον αυτοκράτορα Μιχαήλ Η' Παλαιολόγο. Προνόμια παραχωρούνται σε Ενετούς και Γενουησίους οι οποίοι και δημιουργούν την συνοικία που αργότερα ονομάστηκε "Φραγκομαχαλάς".
1284 μ. Χ. Ο "βασιλεύς και αυτοκράτωρ Ρωμαίων" Ανδρόνικος Β' ο Πρεσβύτερος Παλαιολόγος νυμφεύεται την Υολάνδη, κόρη του Ιταλού μαρκησίου Γουλιέλμου Ζ' του Μομφερρατικού, στην οποία και παραχωρεί την πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Υολάνδη, η οποία ασπάζεται το ορθόδοξο δόγμα και μετονομάζεται σε Ειρήνη, θα εγκατασταθεί μόνιμα στην Θεσσαλονίκη.
1387 μ. Χ. Πρώτη άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Τούρκους και προσωρινή κατοχή της πόλης.
1423 μ. Χ. Παράδοση της Θεσσαλονίκης στη "Γαληνοτάτη Δημοκρατία της Ενετίας", από τον τελευταίο Βυζαντινό διοικητή της Ανδρόνικο Παλαιολόγο, εξαιτίας του κινδύνου άμεσης και βίαιης κατάληψης της πόλης από τους Οθωμανούς Τούρκους.
1430 μ. Χ. Δεύτερη και οριστική άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Τούρκους. Ο σουλτάνος Μουράτ Β' διατάζει τη σφαγή και τον εξανδραποδισμό των κατοίκων της πόλης, και αποτυπώνει τη νίκη του με χαρακτά αραβικά γράμματα σε έναν κίονα της Αχειροποιήτου, την οποία μετατρέπει σε τζαμί. Μελανή περιγραφή των γεγονότων σε "επίτομη διήγηση" του Ιωάννη Αναγνώστη.
Σαφώς και η ανικανότητα, οι μηχανορραφίες, η διαφθορά, ο έκλυτος βίος αρχόντων και λαού κ.λπ., και γιατί να το κρύψωμεν, και κάποιων εκκλησιαστικών, και η θρησκοληψία... διαβάστε το ποίημα στον Κ.Παπαρρηγόπουλο, "ως σφόδρα χαίρεις ώ μοναστά και πάτερ...".
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς συνεχίζει να παίζει σε διπλό ταμπλώ. Καταδικάζει κάθε τι εκτός από τους Οικουμενιστές Πατριάρχες και συνεπισκόπους του. Φτάνει μάλιστα με το παρόν Ανακοινωθέν, να κατηγορεί με αιχμηρές εκφράσεις και ανεξόδως τους Παπικούς και όσους προπαγάνδισαν το βιβλίο τους "Σύνοψη της κοινωνικής διδασκαλίας της Εκκλησίας", αλλά υποκριτικώς ξέχασε να καταδικάσει και τον συνεπίσκοπό του Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, ο οποίος εκθείασε το ίδιο βιβλίο! Μα πώς να τον καταδικάσει, αφού είναι «φίλος του» και γι’ αυτό προσπάθησε να τον αθωώσει για τις αιρετικές περί "διηρημένης Εκκλησίας" αιρετικές απόψεις του; Ψάψτε να παραπλανείτε το λαό, με την την ημι-ορθόδοξη αγωνιστική σας δραστηριότητα κ. Σεραφείμ. Σας καταλάβαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.Σ.
"Και τούτο ποιείν (καταδίκη του Παπισμού) κακείνο μη αφιέναι (μη καταδίκη συμπροσευχομένων με τους παπικούς, συνεπισκόπων)".
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Τον πειραζουν μονο οι "Παλαιοημερολογιτες"και ηθελε και να τους αποπεμψη απο τον Πειραια να μην κανουν τα θεοφανεια, τα κανονικα, τον πειραζουν φαινετε!! Τα διπλοεορτα που κανουν οι συνεπισκοποι του δεν τον ενοχλουν;;;οταν σηκωνη τα Αγια ποιον μνημονευει, εμενα;; τελικα για ηλιθιους μας περνανε, ολοι τους δυστυχως μοιαζουν με τους πολιτικους μας. Δυστυχως..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτελους πρεπει να καταλαβουμε οτι υπαρχει προβλημα μεγαλο με την α-πο-τει-χι-ση!!Εφοσον ο μητροπολιτης Πειραιως ειναι αντιοικουμενιστης και πολεμιος των αιρεσεων τον παρακαλουμε, τον εκλιπαρουμε να διακοψει την εκκλησιαστικη εππικοινωνια με τη συνοδο της Ελλαδας (δηλ.να σταματησει να μνημονευει τη συνοδο )η οποια εκτος των αλλων ανηκει ακομη στο ΠΣΕ.Υπαρχουν πολλοι κληρικοι και ακομα περισσοτεροι λαικοι που θα στηριξουν τον αγωνα.Γι αυτη την ενεργεια δεν μας κατοχυρωνουν οι αγιοι πατερες μας και οι κανονες των οικουμενικων συνοδων;Τι αλλο να περιμενουμε πια;Δεν θελουμε να παμε με το παλιο ημερολογιο!!Θελουμε να μεινουμε χωρις να ενωνομαστε με τους αιρετικους και τους αιρετιζοντες επισκοπους .Δεν καταλαβαινετε;Πνι-γο-μα-στε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαί δέν ειναι ευκολο πράγμα η "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ". Μία απάντησις εις τά τεράστια ερωτηματικά πού εγείρονται ειναι καί τό παρακάτω σχόλιο. Εγράφη υπό του Επισκόπου Κηρύκου Κοντογιάννη. "Εκείνος εις τόν οποίον απευθύνεται η πρόσκλησις "νά εξέλθη εκ μέσου αυτών" καί "νά ενταχθη εις τήν Εκκλησίαν" (αναφέρεται στόν Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ) γνωρίζει πολύ καλά εις ποίαν εκκλησίαν καλείται νά επιστρέψη. Ο ιδιος ομιλεί συχνά πυκνά περί της αδιαιρέτου και ακοινοτομήτου Εκκλησίας, μέ τήν διαφοράν οτι εννοεί οτι τήν αδιαίρετον καί ακαινοτόμητον εκκλησίαν τήν εκφράζει ο νεοημερολογιτισμός. Επομένως εννοούμεν νά επιστρέψη η ενταχθή εις τήν Εκκλησίαν διά τήν οποίαν ο Κασαανδρείας Ειρηναίος έγραφεν εις τό Υπόμνημά του εν έτει 1929 τά εξής: «Ἱερόν θεωρῶ καθῆκον ... νά χαρακτηρίσω ὡς παράτολμον καί ἀντικανονικήν πρᾶξιν καί παιγνίδιον ἐν οὐ παικτοῖς τήν ἀλλαγήν, ἤ διόρθωσιν ἤ ὁπωσδήποτε ἄν ἀποκαλῶσι ταύτην τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, ὅπερ περιφρουρεῖ ὡς ἄγγελος φύλαξ, τήν πίστιν, τάς παραδόσεις, τά ἤθη καί τά ἔθιμα τῶν ἀνά τό πρόσωπον τῆς γῆς διεσπαρμένων, ὅτι ἑορτάζοντες κατ’ αὐτό ἀνήκουσιν εἰς τήν μίαν καί μόνην Πρεσβυγενῆ καί ἀκαινοτόμητον τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίαν»
ΑπάντησηΔιαγραφήΜολις διαβασα στην ιστοσελιδα των θρησκευτικων blogs οτι ο μητροπολιτης Πειραιως ζητησε να αποχωρισει η εκκλησια της Ελλαδας απο το ΠΣΕ!!Δοξα σοι ο Θεος!!
ΑπάντησηΔιαγραφή