Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009







O ΠΕΠΤΩΚΟΣ

και γεγηρακώς

αξιοθρήνητος ΙΕΡΕΜΙΑΣ


Ο κ. Ιερεμίας Φούντας, μητροπολίτης Αρκαδίας, με ένα απαράδεκτο κείμενό του προς τον κ. Βαρθολομαίο, ανακάλεσε την υπογραφή του από την «Ομολογία Πίστεως», την οποία πιστά της Εκκλησίας τέκνα συνέθεσαν για να διατρανώσουν την αντίθεσί τους προς την τεκταινόμενη Ένωσι των «Εκκλησιών» από τους παπόδουλους Οικουμενιστές του Φαναρίου!
Εντός των ημερών, θα γράψουμε πολλά περί αυτού του αήθους, περίεργου και παράξενου κειμένου του κ. Φούντα, ο οποίος έχει ένα πνεύμα "ανεμοστρόβιλου", ένα αλλοπρόσαλλο παρελθόν αντιπαραδοσιακών, αντιπατερικών και αντορθοδόξων τοποθετήσεων.
Εμείς απορήσαμε πώς ο κ. Φούντας υπέγραψε την Ορθοδοξότατη αυτή ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.
Με την ανάκλησι της υπογραφής του έφθασε στο σημείο να απορρίπτει ένα πατερικότατο κείμενο, για χάρι του προδότου και Ουνίτου Βαρθολομαίου, του νέου Βέκκου της Εκκλησίας και να εξυβρίζη, τους μέχρι αυτής της στιγμής υπογράψαντας, τελείως ελευθέρως, επτά χιλιάδας (7.000) ευσεβείς, ως "λαθροκαπήλους της αμωμήτου ημών πίστεως, αλλά και πλανεμένους", αφού αποδίδει τους χαρακτηρισμούς, στους ευπαιδεύτους πασίγνωστους της Θεολογίας Πατέρας, τους συντάκτας του ομολογιακού κειμένου.

Με την ανάκλησί του ο κ. Ιερεμίας Φούντας εξευτέλισε σφόδρα τον εαυτό του, προκειμένου να καταπραΰνη τον «σουλτανίσκο» του Φαναρίου, που
« άναψε και
φ ο ύ ν τ ω σ ε» με όσους υπέγραψαν την Ομολογία Πίστεως!
Γι’ αυτό συμπαρετάχθη με τον μειοδότη Ιμάμη του Φαναρίου και τον φίλο, του ομοφυλοφιλοερωτιάρη Ιάκωβου Βαβανάτσου, και τους άλλους Λατινόφρονας και Οικουμενιστάς.

Δεν έχει πλέον ούτε το κύρος, ούτε το δικαίωμα, να οδηγή το λογικό ποίμνιο της Αρκαδικής γής.

Ας εναπόθεση στην Αγία Τράπεζα το ωμόφορό του και ας κρεμάση το πετραχήλι του και να αναχωρήση για την έρημο, όπου κλαίων για την πτώσι του αυτή να συνθέση τους θρήνους ….του «νέου» Ιερεμίου, του επονομαζομένου Φούντα!
Ακολούθως παραθέτουμε την προς τον άξιον μυρίων θρήνων πεπτωκότα Ιερεμία, συντριπτική και αποστομωτική απάντησι, του γενναίου και ευθαρσούς και αγωνιστικού επισκόπου της κατά Πειραιά Εκκλησίας Σεραφείμ:

Σεβασμιώτατε Δέσποτα,

Έλαβον το κοινοποιηθέν ημίν, Υμέτερον Εγκύκλιον Γράμμα από 28/9/2009 προς τους Ιερείς και τις Ι. Μονές της καθ’ Υμάς Θεοσώστου Μητροπόλεως περί αναιρέσεως της Υμετέρας υπογραφής εις κυκλοφορηθέν κείμενον και φιλαδέλφως προάγομαι όπως υποβάλω τη Υμετέρα Σεβασμιότητι τας ταπεινάς μου σκέψεις επ’ αυτού.

Εν τη Αγιωτάτη καθ’ ημάς Αδιαιρέτω Αποστολική και Καθολική Εκκλησία Κεφαλή και Αλήθεια και Ζωή και Οδός και Γνώμων ορθοκρισίας δεν τυγχάνει ουδείς άνθρωπος αλλά Αυτός ο ζων Χριστός, ο εις τους αιώνας παρατεινόμενος.

Πάντες δε ημείς αδελφοί εσμέν, κατά τον Γραφικόν λόγον και κατά
ταύτα ουδείς αποκλείεται του συμποσίου της πίστεως και του δείπνου του Αρνίου, εφ’ όσον τυγχάνει τιμιώτατον μέλος του Σώματος Αυτού.

Δι’ ο, εν τη Θεολογία και τω πολιτεύματι της Εκκλησίας ουδέποτε εμφιλοχώρησε η ιεροκρατία της εκπεσούσης Ρώμης, αλλά αντιθέτως η ευταξία της ιεραρχικής δομής και η αλληλοπεριχώρησις των προσώπων.


Συνεπώς η παρουσίασις υπό αγρυπνούντων αδελφών, κειμένου ορθοδόξου αληθείας και ορθοδόξου προοπτικής, ως είναι η επιγραφομένη «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» (συγκρητιστικού) εις ουδέν κωλύει την εύρρυθμον λειτουργίαν του Εκκλησιαστικού βίου, αλλ’ αντιθέτως ενισχύει και ενδυναμώνει αυτόν και επομένως αι αιτιάσεις ενοχληθέντων αδελφών μελών του σώματος της Εκκλησίας, δυστυχώς αποβαίνουν ανεπέρειστοι και προσχηματικαί εκ σκοπιμότητος η ιδιοτελείας ορμώμεναι.

Και τούτο καταθέτομεν μετά λόγου γνώσεως αναδιφώντες mota mo το ειρημένον κείμενον.

Ατυχώς οι ενοχλούμενοι, στρεβλώνουν τα εν αυτώ διαλαμβανόμενα και πειρώνται όπως εμφανίσουν αυτό ως δήθεν αντιτασσόμενον εις τα Πανορθοδόξως συμφωνηθέντα και αποφασισθέντα περί της διεξαγωγής διαλόγων μετά της ετεροδοξίας.

Εν τω κειμένω στηλιτεύεται όχι ασφαλώς η Πανορθόδοξος απόφασις περί διεξαγωγής διαλόγων μετά των υπό του βυθίου δράκοντος συλληθέντων συνανθρώπων, αλλά η κατά την διεξαγωγήν αυτών δια πράξεων η παραλείψεων απομείωσις της Ορθοδόξου αυτοσυνειδησίας.

Κατακλείων αδελφικώς εύχομαι όπως ειρηνεύετε εν πάσι.



+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

32 σχόλια:

  1. Απο το blog Χαιρετε.blogspot.com

    P. MICHALOPOULOS είπε...

    Όταν ήμουν δόκιμο μέλος της ορθόδοξης ιεραποστολικής αδελφότητος «ο Σταυρός» (μετά το στρατιωτικό μου), το 1969 – 1970, εγώ κρατούσα το βιβλιοπωλείο, και η μητέρα μου βοηθούσε στη κουζίνα, μαζί με την κυρία Γιαννούλα την μητέρα του σημερινού μητροπολίτη κ. Φούντα…

    Του κ. Φούντα, που ήταν και εκείνος μέλος (νεαρός λαϊκός θεολόγος τότε) στο «Σταυρό» (του π. Αυγουστίνου Καντιώτη).

    Στο μικρό διάστημα που η μητέρα μου μπόρεσε να αντέξει στη συνεργασία αυτή, διαπίστωσε τέτοια αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά εκ μέρους της κυρίας αυτής, που σκέφτηκε να την κάνει γνωστή στον π. Αυγουστίνο, αλλά την απέτρεψαν!..

    ...Την απέτρεψαν, με το σκεπτικό ότι δεν πρέπει να μάθει τίποτε ο π. Αυγουστίνος ούτε κανένας άλλος έξω από την αδελφότητα, διότι αυτό θα έκανε κακό στην καριέρα του γιου της!

    Έλεγαν χαρακτηριστικά:

    «Ποια θα είναι αύριο η θέση του Παναγιώτη Φούντα, αν τον δείχνουν σαν… γιο μιας κυρίας με τέτοια προβλήματα συμπεριφοράς;»!!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωστε το κακό της εν τω κρανίω τρικυμίας του ξεκινάει από το παρελθόν;
    Τώρα καταλάβαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συλλογιστική του 2:23μμ είναι απαράδεκτη. Ποτέ δεν χρεώνεται κάτι ένας απο την συμπεριφορά των γονιών του.
    Η Γραφή λέγει ότι έκαστος απο τις αμαρτίες του κρίνεται. Τις δικές του αμαρτίες και όχι των γονιών του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O Π. Μιχαλόπουλος εμπαίζει τον όσιο Γέροντα Παϊσιο και αποδεικνύεται αγιομάχος.
    Αφήνω ότι το ύφος και ήθος των κειμένων του είναι κατωτάτου επιπέδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδυσσέα σβήσε του τρισάθλιου το σχόλιο 5:4μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτός ο τυπος πρεπει ναναι μεγαλος αλητης.
    Βλεπετε τι ανθρωποι καταγωγιων υπαρχουν;
    Γι αυτο χρειαζεται ελεγχος των σχολιων.
    Τετοιους ανθρωπους παραβολανους, κατα τον ιερο Χρυσοστομο, εχουν τα οικουμενιστικα τερατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτος ο αναισχυντος τυπος εμπαινε χθες ολο το απογευμα και εβαζε ρετσινιες εναντιον μου και εναντιον των μικρων παιδιων μου.
    και τα εβγαζα συνεχεια.
    Ηδη εβαλα μπρος τον μηχανισμο της google να βρουμε τα στοιχεια του και το εμειλ του.
    Αναμεινατε και θα δημοσιευθουν ολα μολις μου τα κοινοποιησουν.
    Για να δουμε την βρωμοπηγη αυτων που εμφανιζονται ως αλητοχριστιανοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι το blog του Μιχαλόπουλου είναι αισχρό.
    Ετσι όπως γράφει αυτός, γράφουν μόνο εχθροί της Εκκλησίας.
    Ακου "σκατοεκκλησία του κώλου", συγγνώμη γιά την επανάληψι.
    Είναι δυνατόν να γράφη έτσι ένας που αγαπάει τη Μάννα του την Εκκλησία;
    Αυτό είναι χυδαιολογία.
    Διαφωνεί κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φυσικά και δεν είναι δυνατόν να διαφωνεί κανένας. Πρέπει να είναι παράφρων για να διαφωνεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Του Μisha το blog που διαφημίζεις έμμεσα είναι χειρότερο και πολύ πιο αισχρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παιδιά φρόνιμα, αφήστε τον Μίσα.
    Αν από δω και περα δειτε κατι που απαδει στην ορθοδοξο πίστι και ζωη, φερτε το να το δουμε.
    Δεν δαιμονοποιουμε τους παντας κια τα παντα, αλλοιμονο.
    Υπαρχουν και καλα θεατρα, υπαρχουν και καλα τραγουδια.
    Της Δομνας Σαμιου, βεβαια, ειναι αισχρα και απαισια και απαραδεκτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έβαλες στο απυρόβλητο τις απόψεις του Μίσα; Δεν πρέπει να ασκούμε κριτική;
    Γιατί είναι δαιμονοποίηση η εκφορά άποψης ελεγκτικής;
    Εδώ πρέπει να συμφωνούμε με τις απόψεις σου για να γράφουμε;
    Αυτή είναι η ελευθερία σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντροπή σου Οδυσσέα!
    Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε φρονιμα.
    Γιατι δεν σκεπτεσαι συνετα;
    Δεν θελω να συμφωνης με μενα, οχι.
    Αλλα βλεπετε τον Μισα σαν κοκκινο προβατο. Γιατι;
    Εσυ εισαι τελειος; Δεν ξερω λεπτομερειες, αλλα ο καθενας διατηρει τις αποψεις του γαι πολλα θεματα.
    Απευθυνθειτε στον ιδιο και μιληστε τον σαν αδελφοι προς αδελφο.
    Οτι εχετε εναντιον του να του το πητε, οπως τα λετε σε μενα.
    Σε παρακαλω λοιπον, σταματα με τον Μισα.
    Αν ηταν ενας δημοσιος σκανδαλοθηρας και εγω θα τον αποδοκιμαζα σε συγκεκριμενα ομως πραγματα.
    Παρακαλω πανω απο ολα η συνεσι και η λογικη.
    Ενας αλλος βαζει ολο ...ομοφυλοφιλικα σκιτσα και καρποσταλ, γνωστων "καλλιτεχνων".
    Γιατι γι αυτον δεν διαμαρτυρεστε;
    Που εχει και τιτλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οδυσσέα δεν μας τα λες καθόλου καλά. Δυστυχώς είναι περίεργη η συμπεριφορά σου εντελώς.
    Ο Misha έχει δημόσια σελίδα. Έχει εκφράσει δημόσια απόψεις. Εσένα μπορεί να σου αρέσουν, με γεια σου.
    Εμείς έχουμε στο blog σου δικαίωμα να τις ελέγχουμε και τις καυτηριάζουμε; Ναι ή όχι;

    Τώρα για ποιον άλλον μιλά;;; Μίλα συγκεκριμένα; Αν πρόκειται για κανένα φανερά άθλιο δεν ασχολούμαι με εντελώς άθλιους.
    Ασχολούμαι όμως με ανθρώπους που φαίνονται ως αντιοικουμενιστες αλλά έχουν βρωμοαποψεις σε άλλα θεματα. Αυτοί είναι ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ να παρασύρουν κόσμο.
    Δεν το καταλαβαίνεις αυτό;

    Περιμένω απάντηση στο ερώτημά μου:
    Εμείς έχουμε στο blog σου δικαίωμα να τις ελέγχουμε και τις καυτηριάζουμε; Ναι ή όχι;
    Για να ξέρω πόσο ελεύθερο είναι αυτό και πόσο υποστηρίζει την χριστιανική ηθική που προσβάλλεται απο τις απόψεις του φίλου σου Misha που υποστηριζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα για ποιον άλλον μιλάς;;; Μίλα συγκεκριμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλε θελω να γραψης, οταν γραψης, συγκεκριμενα πραγματα.
    Αν θελης καποιον να τον κατηγορησης για παραβασι της διδασκαλιας του Χριστου και της ηθικης του Χριστου, να γραψης και να το συζητησουμε.
    Οχι αοριστα.
    Μιλας για καποιον γνωστο επωνυμο με το ονομα του και το blog του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδια αλλο χρονο αυτη τη στιγμη δεν εχω.
    Ες αυριο τα σπουδαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tο blog για το οποίο μιλώ δεν έχει ούτε το όνομα του ούτε το επώνυμο του. Εντάξει;
    Αλλά και να το είχε δεν μιλώ χωρίς στοιχεία. Τα στοιχεία που μας κατατέθηκαν βγάζουν μάτι. Εσύ ακόμα δεν τα είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οδυσσέα μας τα χαλάς εδώ. Υποστηρίζεις ακόμα τον Misha και δεν βλέπεις την κατάπτωση που πρεσβεύουν οι απόψεις του;
    Είσαι και εσύ υπερ της χαλαρής ηθικής;
    Δεν θεωρείς σοβαρό θέμα την υποστήριξη αισχροτήτων;
    Υπάρχει αγιασμός ψυχής με την υποστήριξη των αισχρότήτων;
    Βοθρολύματα λοιπόν δεχόμαστε χωρίς αντιδράσεις και μετα κάνουμε και τους αντιοικουμενιστές;
    Σα δεν ντρεπόμαστε και λιγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρωτάς στο μήνυμα σου (4 Οκτώβριος 2009 10:08 μμ) αν είναι τέλειος; Τί λες Οδυσσέα; Τί λες;
    Δεν διαβάζεις; Δεν προσέχεις;

    Πότε αυτός στον οποίο απευθύνεσαι, επαίνεσε την βρωμοσελίδα του Ανδριόπουλου;
    Πότε επαίνεσε τα αισχρά ζωγραφίσματα;
    Πότε τα αισχρότατα της Δόμνας;
    Πότε έβρισε όσους αντιδρούν ως ταλιμπάν;

    Δεν μιλάει για ιδιωτικής φύσεως θέματα αλλά δημόσια λεχθέντα που καθαρα φάνηκαν σε όσα μας κατέθεσαν μέσα απο τα ίδια τα λόγια του Misha.

    Γιατί τέτοια κατάπτωση Οδυσσέα να μην καταλαβαίνεις τα αυτονόητα;
    Θα μου πεις εκεί πέφτει όποιος υπερηφανεύεται και όποιος ειρωνεύται με ανεπίτρεπτο τρόπο αρχιερείς και ιερείς, κατακρίνει και ιεροκατηγορεί ασύστολα σαν και εσένα.

    Φθάνεις στο χαμηλό σημείο να μην βλέπεις τις αισχρότητες και να δικαιολογείς τους υπεύθυνους.
    Ντροπή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έπειτα λες
    Ενας αλλος βαζει ολο ...ομοφυλοφιλικα σκιτσα και καρποσταλ, γνωστων "καλλιτεχνων".
    Γιατι γι αυτον δεν διαμαρτυρεστε;
    Που εχει και τιτλους;

    Ποιός είναι αυτός ο άλλος; Μίλα συγκεκριμένα. Ποιός;
    Και γιατί ζητάς τον λόγο σ' αυτόν που μίλησε για τα κακώς κείμενα του Misha, να μιλήσει γι' αυτόν;
    Αν εγώ π.χ. καταγγείλω ένα κλέφτη που είδα, είμαι υποχρεωμένος να ξέρω όλους τους κλέφτες;
    Τί λογική είναι αυτή Οδυσσέα;
    Μήπως αυτός γράφει στον blog αυτό και δεν τον κατάγγειλε;
    Ο Misha γράφει και διαφημίζει το blog του, εδώ και γι' αυτό πολύ σωστά αποκαλύψανε τις απόψεις του, για να μην παρασύρεται κόσμος.
    Εσύ είσαι υπερ του κουκουλώματος;
    Είσαι υπερ της συγκάλυψης;
    Δεν φτάνει που δεν λες ευχαριστώ σ' αυτούς που ενέργησαν για το συμφέρον της ψυχής των επισκεπτών, έχεις το θράσος να μιλάς και να κατηγορείς.
    Ντροπή σου και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ακόμα Οδυσσέα να δεις την παράβαση της Διδασκαλίας του Χριστού και της ηθικής;
    Δεν είδες τί μας δείξανε;
    Δεν είδες την επίθεση του Misha εναντίον όσων υπερασπίστηκαν την στοιχειώδη ηθική;
    Αν δεν διαβάζεις τί σου γράφουν στο blog σου, καλύτερα να μην μιλάς.
    Και αν δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς σοβαρά καλύτερα κλείστο, ή τουλάχιστον να μιλάς κάθε βδομάδα που θα βλέπεις όλα τα σχόλεια.
    Διότι τώρα και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα και εξευτελίζεσαι. Διότι και φαίνεται ότι κάνεις ό,τι δεν βλέπεις τα αισχρά και τις αισχρές απόψεις. Και υποστηρίζεις αυτούς που τις έχουν.

    Αδικείς όμως τον εαυτό σου διότι ίσως αν τα κοίταγες πιο σοβαρα, να είχες άλλη άποψη.
    Αν και βγάζουν μάτι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπαρχουν για τον χαρακτηρα του ταλαιπωρου και αξιοθρηνητου Ιερεμια Φουντα πολλες ιστοριες και χαρτια, που τον αποδεικνυουν, το ολιγωτερο απαραδεκτο και αναξιο να κατεχη ενα επισκοπικο θρονο.
    Θα ελεγα, αν του εμεινε καθολου τσίπα, θα πρεπη, μετα απο αυτα που θα φερουμε σε λιγο στη δημοσιοτητα, να υποβαλη την παραιτησι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οδυσσέα αν δεν έχεις να απαντήσεις στα αποστομωτικά παραπάνω ερωτήματα, το τίμιο είναι να ζητήσεις συγγνώμη και να παραδεχθείς τα λάθη σου.
    Η τακτική που ακολουθείς, να μην απαντάς και σε άλλη περιοχή του ιστοχώρου έμμεσα να επιτίθεσαι εναντίον τους, δεν σε τιμά.
    Και άλλοτε σου έχουν απευθύνει ερωτήματα αποστομωτικά και δεν απάντησες κάνοντας πως δεν τα είδες.
    Και μετα συνεχίζεις το ίδιο βιολί.
    Δεν σε τιμουν ολα αυτα.
    Να εχεις το θάρρος να ζητας συγγνώμη και έτσι θα γίνεσαι όλο και πιο καλυτερος.
    Διαφορετικα τον εαυτο σου θα αδικεις ολο και περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλε, πού ο Μισα, εδω μεσα, διαφημιζει την ιστοσελιδα του;
    Καπου-καπου μπαινει και γραφει.
    Και εδω μεσα δεν εγραψε κατι κακο.
    Εγω ειπα οτι εχει ωραια ιστοσελιδα, την οποια καποτε-καποτε βλεπω.
    Αν καπου ...ξεφυγε, συγχωρειστε τον.
    Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.
    Μην θελετε τους αλλους να ειναι ιδιοι με σας.
    Και ας μην συμφωνουμε σε ολες τις αποψεις.
    Εσεις εδω μεσα λιγους υβριστικους χαρακτηρισμους μας αποδιδετε;
    Κι όμως σας ανεχομαστε.
    Ναστε λοιπον και εσεις επιεικεις με τους αλλους.
    Ο μισα είναι ενας νεος ανθρωπος, νεαρος θα ελεγα.
    Αυριο ίσως να ωριμασει περισσοτερο και να αναθεωρησει πολλα.
    Παψτε να τον λιθοβολειτε συνεχεια.
    Εγω τον συμπαθω, τι να κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τί υβριστικούς χαρακτηρισμούς σας αποδίδουμε;
    Επειδή λέμε αλήθειες που ελέγχουν κάποιους σημαίνει ότι βρίζουμε; Σε προκαλούμε να μας πεις τί βρισιά σου είπαμε.

    Και δεν πρόκειται για απόψεις και απόψεις αλλά για διεφθαρμένες απόψεις και ορθόδοξες απόψεις.
    Ετσι όπως το υποβαθμίζεις σημαντικά το θέμα, είναι σαν να μας λες ότι ο ένας του αρέσει π.χ. το άσπρο χρώμα και του άλλου το κίτρινο.
    Δεν είναι ασήμαντες απόψεις αλλά απόψεις που αφορούν την πνευματική ζωή και πνευματική υγεία των ανθρώπων.
    Αν τα βλέπεις εσύ τόσο απλά, λυπούμαστε αλλά δεν διδάσκει αυτά η Ορθοδοξη Εκκλησία.
    Τέτοιες απόψεις που βαπτίζουν τα αισχρά ως υψηλού επιπέδου και τις ορθόδοξες θέσεις ως ταλιμπανικές, μόνο ως αιρετικές ηπίων τόνων νεονικολαϊτικές απόψεις μπορούν να χαρακτηριστούν.
    Και αν τις συμπαθείτε και δεν τις στιγματίζετε αλλα τις υποβαθμίζετε ως κατι ασήμαντο, τότε είστε συνένοχος τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν είναι θέμα "συγχώρησης" το να ξεσκεπάζουμε τις αισχρες απόψεις τότε κατα αυτή την λογική σου Οδυσσέα και εσύ "συγχώρεσε" τον Βαρθολομαίο και ας μην συμφωνείς με τις απόψεις του!
    "Μην θελετε τους αλλους να ειναι ιδιοι με σας.
    Και ας μην συμφωνουμε σε ολες τις αποψεις". Το ίδιο λέμε και σ' εσένα.
    Σταμάτα και αφήστε ήσυχο τον Βαρθολομαίο.
    Όσο αστειο είναι αυτό, τόσο αστείο και αυτό που μας λές εσύ Οδυσσέα.

    Συνεχίζεις ακάθεκτος βλέπω να χάνεις την εκτίμηση και το κύρος σου, όσο υπερασπίζεσαι και δικαιολογείς τον Misha που εμφορείται απο αισχρότατες αντιλήψεις και συκοφαντεί την χριστιανική ηθική ως ταλιμπαντικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν καπου ...ξεφυγε, συγχωρειστε τον Βαρθολομαίο.
    Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.
    Μην θελετε τους αλλους να ειναι ιδιοι με σας.
    Και ας μην συμφωνουμε σε ολες τις αποψεις.

    Πώς σας φαίνονται αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητε φιλε,
    φοβαμαι οτι εχασες το μετρο.
    Δεν συγχωρω και δεν δικαιολογω τιποτα και κανενα.
    Τι σχεσι εχει ο Βαρθολομαιος και ο Μισα;
    Τετοια υψηλη θεσι εχει ο Μισα;
    Ειναι αρχηγος της Εκκλησιας ο Μισα;
    Μια ιστοσελιδα εχει, ρε φιλε.
    Σιγα το πραμα.
    Σε παρακαλω, σοβαρεψου και ασχολησου με τα σοβαρα θεματα του blog.
    Ηρεμησε επιτελους.
    Δεν επιθυμω να δωσης αλλη συνεχεια, σε παρακαλω αδελφε.
    Πρεπει να σταματηση αυτη η συζητησι.
    Αν απο δω και περα δης κατι αντορθοδοξο, φερτο.
    Ακουσε με, σε παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν εξίσωσε ο φίλος μας τον Βαρθολομαίο με τον Misha, ούτε είπε ότι είναι ίδιοι.
    Αυτό που θέλει να πει είναι ότι συγχωρητικότητα αρμόζει εκεί όπου αδικείται κάποιος προσωπικά ο ίδιος και όχι όταν προσβάλλεται η πίστη (Βαρθολομαίος) και η ηθική (Misha).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου