Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009



















Δύο ακανθώδη ερωτήματα απευθυνόμενα προς ΟΛΟΥΣ.
Οι απαντήσεις θα δημοσιευθούν ΟΛΕΣ.

---------------------------------------------------------------------------


Μήπως μπορείτε να ξεχωρίσετε, ποιός από τους δύο είναι ο Ιμάμης και ποιός ο σωσίας του;

Και αν δεν μπορείτε, μήπως μπορείτε να ξεχωρίσετε, ποιός από τους δύο μπορεί να έστειλε το παρακάτω κείμενο στο αγαπητό του ποίμνιο, τους προσφιλείς του μουσουλμάνους;

Ο γενειοφόρος ή ο ξυρισμένος;


«Μετ΄ αισθημάτων αγάπης και σεβασμού, απευθυνόμενος εις του απανταχού της γης μουσουλμάνους, τα εγκάρδια συγχαρητήρια και τας καλλιτέρας ημών ευχάς επί τη ευκαιρία της λήξεως της νηστείας του Ραμαζανίου. »
Μετά την μακράν ταύτην περίοδον της νηστείας, ούσης και περιόδου περισυλλογής, προσευχής και φιλανθρωπίας, ήλθεν η στιγμή δι΄ έκαστον μουσουλμάνον να εορτάση και να λάβη την άνωθεν δίκαιαν αντιμισθίαν.
»
Εν τω πνεύματι της ειρήνης, της αγάπης και της κατανοήσεως ευχόμεθα υμίν άπαξ έτει ευλογημένον, τον εορτασμόν, προσευχόμενοι όπως ο Παντοδύναμος Θεός χαρίζηται εις υμάς πάσαν πνευματικήν ευλογίαν άνωθεν, εν τη ελπίδι ότι ο κόσμος θα ζη ηνωμένος.
»



59 σχόλια:

  1. Έξυπνο και αποκαλυπτικό Οδυσσέα. Και καθόλου συκοφαντικό. Δυστυχώς είναι αληθινό πικρά.

    Φιλόθεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έβαλα στο περιβόητο blog Ανδριόπουλου

    Αναρωτιέσαι για ποια Κοινωνία αγωνίζονται αυτοί οι Λαρισαίοι οι ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙ, εσύ ο μη γνωρίζων ούτε την θύραν εισόδου της Εκκλησίας.

    Ξερεις για πια κοινωνία αστοιχείωτε;

    Αυτήν την κοινωνία που ήθελαν και οι Ιωαννίτες του αγίου Ιωαννου του Χρυσοστόμου, και που ο άγιος τους εψαλε τα εγκώμια και τους επαινούσε τον ΖΗΛΟΝ, και τους χαρακτηριζε μαρτυρες που ολοι υμνούν τα κατορθώματα τους, ενώ κατηγορούσε τα τέρατα της εποχής του τους φθονόψυχους αρχιερείς, που ειναι περίπου σαν τους δικούς μας, ως ΣΤΑΣΙΑΣΤΑΣ.
    Ετσι, αστοιχείωτε αχρίστιανε οπαδέ του Ανδριόπουλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "... προσευχόμενοι όπως ο Παντοδύναμος Θεός χαρίζηται εις υμάς πάσαν πνευματικήν ευλογίαν άνωθεν, εν τη ελπίδι ότι ο κόσμος θα ζη ηνωμένος"

    Σε ποιον Θεό προσεύχεται αυτή η φαναριώτικη μαϊμού; Το ράσο του και το σχήμα του, εύχεται μέσα σε Ορθόδοξους ναούς "υπέρ της των πάντων ενώσεως" και δη, κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, όπου και το Ορθόδοξο τυπικό της Θείας Λατρείας. Από εκεί μέσα αναπέμπεται το αίτημα-δέηση "υπέρ της των πάντων ενώσεως" και από πουθενά αλλού. Αν θέλει να ενώσει αυτή η μαϊμού τον κόσμο, να βγάλει το ράσο, να κόψει τα γένια και να υποβάλει τα διπλωματικά του διαπιστευτήρια στον πλανητάρχη ή στη Φιλιππινέζα του. Θα γίνει ευπρόσδεκτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ μας γιατρέ
    πολύ χαίρομαι την τολμη σου.
    Δεν βλέπεις που οι περισσοτεροι γραφουν ανωνυμα;
    Τρεμουν και τη σκια τους.
    Αποτελείς υποδειγμα τολμης και θαρρους.
    Αποτελεις υποδειγμα θαρραλεου πιστου χριστιανου σαν τους πρωτομαρυρες.
    Ολοι πρεπαι να καθρεφτισθουμε στον καθρεπτη σου.
    Ξεχνουμε τι γραφει η Αποκαλυψι για τους δειλους;
    Οι δειλοί θα καταδικασθουν λέγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Καιρός του σιγάν, καιρός του λαλείν", όσοι αληθώς ενδιαφέρονται για την πίστη μας, καλά θα κάνουν να αφήσουν στην άκρη την ανωνυμία. Έχουμε όνομα εμείς οι Ορθόδοξοι, είμαστε βαπτισμένοι στο όνομα ενός αγίου, και αν ανάξια φέρουμε το όνομά του, ας μην περιμένουμε την μεσιτεία του κατά την ώρα της "επί του φοβερού βήματος" απολογίας. Κακή απολογία μας επιφυλάσσει η ανωνυμία και αυτό να το καταλάβουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Κυπριανέ δεν είναι σωστό το λεξιλόγιο σου.
    Άκου εκεί "φαναριώτικη μαϊμού"!
    Δεν ντρέπεσαι ολίγο;
    Ντροπή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειλικρινά, Ανώνυμε, ντρέπομαι γι΄ αυτό που αναγκάστηκα - τονίζω, αναγκάστηκα - να γράψω. Μα, πες μου σε παρακαλώ, είναι λόγια αυτά, που μπορούν να ειπωθούν από ένα Πατριάρχη; Δηλαδή, ο Αλλάχ και ο Τριαδικός Θεός που πιστεύουμε είναι το ίδιο; Μόνο ένας απευθείας προερχόμενος, κατόπιν εξελίξεως, απόγονος του Νεάντερταλ θα μπορούσε να πει κάτι παρόμοιο. Λυπούμαι ειλικρινά γι΄ αυτό που έγραψα, αλλά οι ανοχές έχουν κι αυτές κάποιο όριο. Άλλωστε, είναι εμφανές, νομίζω, ότι δεν με χαρακτηρίζουν υπερβολές σε αυτά που γράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην αποδοκιμασία δεν έχεις άδικο. Στον τρόπο έκφρασής έχεις άδικο.
    Πιο σεμνά να μιλάμε όταν πρόκειται για ιερωμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπήρξε κάποτε ένας ιερωμένος, αν θυμάμαι καλά, που τον έλεγαν Αίλουρο. Δεν ξέρω αν ήταν το βαφτιστικό του όνομα αυτό. Θα μπορούσα λοιπόν κι εγώ να διαγράψω τη φράση "φαναριώτικη μαϊμού" και στη θέση αυτής να γράψω "φαναριώτικο αιλουροειδές". Αν συμφωνείς με αυτό, παρακαλείται ο διαχειριστής του μπλογκ να κάνει τη διόρθωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητε Ανωνυμε
    σεβομεθα ολοι μας την ιερωσυνη των κληρικων μας αλλα εχουμε την υποχρεωσι να αποδοκιμαζουμε και να καταγγελουμε οσους αιρετιζουν ή προσχωρουν στις γνωστες και δεδηλωμενες αιρεσεις, όπως ο Ουνιτης Βαρθολομαιος ο οποιος παριστανει τον πατριαρχη και δεν σταματαει να καμνη πηδηματα ΑΡΚΤΟΥ και μεθοδευει και μηχανευεται και ανακαλυπτει τρόπους, για να μας μετατρεψη το ταχυτερο δυνατον ολους σε Ουνιτες και την Ορθοδοξια σε Ουνια.
    Τι σεβασμο να δειξουμε σε αυτον τον ξεφτυσμενο και ξεπουπουλιασμενο αιρεσιαρχη;
    Αν το κανουμε θα ΑΜΑΡΤΗΣΟΥΜΕ, αγαπητε.
    Ειμαστε πιστοι ανθρωποι, παρακολουθουμε τα γεγονοτα, δεν ειμαστε κοσμος που δεν γνωριζει τι κανει.
    Γι αυτο τον ρενει και με λουλουδια, εκει που θα επρεπε να τον αποδοκιμαζη ασταματητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας μη ξεχνάμε ότι εξαιτίας του Σεϊχουλισλάμη της Κωνσταντινουπόλεως , ο οποίος αρνήθηκε να υπογράψει τον φετφά σφαγής των χριστιανών επί πατριαρχίας Γρηγορίου τού Ε και θανατώθηκε γι αυτό, σώθηκαν οι ρωμηοί της Πόλης.

    Βέβαια ο οικουμενιστής πατριάρχης δημιουργεί δικαιολογημένες καχυποψίες ακόμα κι όταν αποστέλλει μια τυπική ευχή σε κάποιον αλλόθρησκο, αλλά δεν ξέρω αν κάτω από τις ευχές για το ραμαζάνι υποκρύπτεται πανθρησκειακό θεωρητικό υπόβαθρο.

    Και ο Μέγας Μακάριος ευχήθηκε στον ιερέα των ειδώλων να σωθεί όταν τον είδε να κουράζεται για την εξυπηρέτηση των αναγκών του παγανιστικού ναού, και ο άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης διάβαζε ευχές ακόμα και σε μουσουλμάνους όταν είχαν διάφορα προβλήματα.

    Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου σε όλους, ειδικά σε όσους έχουν εμμονή με την «ημετέρα φουκαροσύνη».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. o Misha με τις αισχρές και ανήθικες απόψεις και σελίδες να κοιτάξει τα χάλια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Misha : Ας μη ξεχνάμε ότι εξαιτίας του Σεϊχουλισλάμη της Κωνσταντινουπόλεως , ο οποίος αρνήθηκε να υπογράψει τον φετφά σφαγής των χριστιανών επί πατριαρχίας Γρηγορίου τού Ε και θανατώθηκε γι αυτό, σώθηκαν οι ρωμηοί της Πόλης.

    Κυπριανός Χ : Μήπως, ερωτώ μήπως, θα πρέπει να θεωρήσουμε και τον Βαρθολομαίο κάτι σαν τον Σεϊχουλισλάμη; Όπου,και αυτός, αρνείται να υπογράψει το φετφά του ξολοθρεμού και για τούτο αγκαλιάζει τους πάντες; Ή μήπως, εξακολουθώ να ερωτώ, ο Βαρθολομαίος αφορίζει (σε λίγο, όχι ακόμη) όλους όσους δεν συμφωνούν μαζί του, για να μας προστατέψει από βέβαιο ολοκαύτωμα;

    Όπως κι αν έχει το πράγμα, πορευόμαστε ή δεν πορευόμαστε μαζί του - και μαζί τους - αυτοί που φτιάχνουν πολέμους το έχουν στο πρόγραμμα. Και θα τους προσκυνήσουμε και θα μας σφσγιάσουν. Μη, τάχα, θα ενδιαφερθεί η Αμερική ή η Ευρώπη, αν αρχίσει το τουφεκίδι από Αιγαίο μεριά ή από Σκόπια; Αυτοί φροντίζουν να είναι αναμμένο διαρκώς το φιτίλι και μετά, βλέπουμε. ΟΗΕδες, Διεθνή Δικαστήρια τύπου Χάγης και άλλα πολλά.

    Οι παλιοψεύτες λένε συνέχεια για συναδέλφωση, παγκοσμιοποίηση και για ενότητα προσεύχονται, αλλά διαρκώς νέα κράτη πάνε και φτιάχνουν. Βλέπε αυτά που έγιναν στη Γιουγκοσλαβία και που ετοιμάζονται για άλλους και για άλλα ... .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καμνω μία προτασι σε ολους οσοι γραφουν σχολια στο blog apotixisi.
    Να γραφετε ολοι σας με τα ονοματα σας.
    Τι λετε;
    Θα περιμενω αποψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σεβαστός ο αγαπητός και ευσεβής ιατρός, αλλά ας μου επιτρέψει να κάνω κάποιες παρατηρήσεις, πάνω στα γραφόμενά του, για την ανωνυμία.
    Μήπως μπερδεύει το όνομα με το επώνυμο;
    Σε τι θα άλλαζε, αν ο Αιρετικός έγραφε Παναγιώτης, ο Φιλόθεος Ιωάννης και ο Τυχικός Δημήτριος; Σε τι θα οφελούσε; Που θα ήξεραν οι σχολιαστές ποιός είναι ο Παναγιώτης, ο Ιωάννης ή ο Δημήτριος; Ίσως να διευκόλυνε την επικοινωνία (αντί του ανώνυμε 5.41). Βέβαια, ο μόνος που τους ξέρει όλους αυτούς είναι ο Θεός και κανείς άλλος. Όπως μόνο ο Θεός ξέρει, όταν κοινωνεί τον κ. Χριστοδουλίδη, γι' αυτό και ο ιερέας δεν δηλώνει "μεταλαμβάνει ο δούλος του Θεού Κυπριανός Χριστοδουλίδης", αλλά αναφέρει μόνο το όνομα "Κυπριανός", γιατί με αυτό και μόνον είναι γραμμένος στο βιβλίο της ζωής.
    Από την άλλη, ενώ η αναγραφή του ονόματος δεν προσφέρει τίποτε, η αναγραφή του επωνύμου, που εκκλησιολογικά δεν έχει καμία σημασία, δυνατόν να επιφέρει δεινά στον δηλώνοντα, όπως πρόσφατα στον κ. Οδυσσέα, που είναι γνωστός ως Τσολογιάννης και καθυβρίστηκε αυτός και η οικογένειά του, γιατί ο υβριστής ήξερε ότι είχε παιδιά και πόσα είχε.

    Από την άλλη, η δήλωση του ονόματος δεν είναι υποχρεωτική από τους Ι. Κανόνες στις κοσμικές συναλλαγές. Ως μέλος βέβαια του σώματος του Χριστού οφείλει να έχει όνομα με τη γέννησή του (που του το δίνει ο πατέρας) και οι μόνες περιπτώσεις να αλλαγεί το όνομά τους είναι ή από τον ίδιο το Θεό (Άβραμ σε Αβραάμ, Ιακώβ σε Ισραήλ, Δανιήλ σε Βαλτάσαρ, Σίμων σε Πέτρος, Σαύλος σε Παύλος, που υποκρύπτει και ανάθεση κάποιας αποστολής) ή από την Εκκλησία με την κορά μοναχού ή την ανάδειξη ιερέα σε Αρχιερέα.

    Από την άλλη βέβαια, το να αμαρτάνουμε όντας ανώνυμοι στο μπλοκ είναι πολύ τραβηγμένο (δεν παραβαίνονται εκκλ. κανόνες) και ακόμη περισσότερο απαράδεκτο το ότι θα έχουμε κακή απολογία! Από ποιά πατερικά κείμενα τεκμαίρεται αυτό; Θα ήταν ενδιαφέρον να το μάθουμε.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ με τον Αιρετικό για πρώτη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οδυσσέα εννοείς μόνο το όνομα ή το ονοματεπώνυμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προς τον Αιρετικό: " Από την άλλη, η δήλωση του ονόματος δεν είναι υποχρεωτική από τους Ι. Κανόνες στις κοσμικές συναλλαγές".

    Κυπριανός Χ : Προφανώς, επειδή πρόκειται περί "αιρετικού", ο χριστιανικός βίος κατατέμνεται σε κοσμικό και εκκλησιαστικό. Ασφαλώς και είναι έτσι τα πράγματα.Όχι όμως και για όποιον έχει εκκλησιαστικό, και μόνον, φρόνημα. Όταν γράφω και ό,τι γράφω, απορρέουν από το σχολείο της Εκκλησίας, έστω κι αν μερικές φορές ο λόγος παρεκκλίνει.

    Το επίθετο, πολύ σωστά, δεν είναι αναγκαίο. Αλλά δεν κάνουμε, έστω και τη μικρή παραχώρηση, να υπογράφουμε με ένα όνομα. Μπορεί βέβαια κάποιος να επικαλεσθεί λόγους ταπείνωσης. Αλλά ψεύδεται. Ένα όνομα μέσα στην απειρία του διαδικτύου είναι σχεδόν ένα τίποτα, ακόμη και όταν συνοδεύεται με το επίθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητοί, όπως αντελήφθη και ο Οδυσσέας τίθενται στοιχειώδη ζητήματα αυτοπροστασίας.
    Προ ολίγου καιρού δεχόμουν προσωπικές απειλές για την σωματική μου ακεραιότητα από κάποιον (δυστυχώς) κληρικό με τον οποίο είχαμε, επικοινωνία πέραν αυτής του διαδικτύου, όταν απεκαλύφθη ότι χρησιμοποιούσε το ίντερνετ για την εξεύρεση ερωτικών συντρόφων.

    Γι αυτό νομίζω ότι είναι πράξη σωφροσύνης ο έλεγχος των σχολίων πριν δημοσιοποιηθούν, αν και νοιώθω αλλεργία σε κάθε μορφής λογοκρισία, καθώς ο μετριασμός λειτουργεί αποθαρρυντικά σε όσους αδυνατούν να συγκρατήσουν τις ψυχοπαθολογικές τους παρορμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια διευκρίνηση προς τον αγαπητό γιατρό:

    Το Αιρετικός δεν έχει καμία σχέση με το "αιρετικός". Απλώς είναι ένα ψευδώνυμο, που δεν έχει καμιά σχέση με αιρέσεις ή με αντορθόδοξες θέσεις. Δηλ. τι θα άλλαζε αν αντί "Αιρετικός" ήταν "Θεόφιλος"; Θα ήταν διαφορετική η αντιμετώπιση; Σημασία έχει το ψευδώνυμο ή οι καταγραφόμενες απόψεις και θέσεις;
    Αν πάλι θεωρείται, ότι το "Αιρετικός" ερεθίζει, τότε ας θεωρηθεί, ότι δηλώνει αίρεση ως προς τον Οικουμενισμό, δηλ. δεδηλωμένη απέχθεια και εχθρότητα προς αυτόν.

    Από την άλλη ο βίος του ανθρώπου έχει να κάνει με τη σχέση του με την Πολιτεία και τους συμπολίτες του ως πολίτης και τη σχέση του με την Εκκλησία και τους αδελφούς του, ως πιστός. Ευχής έργον θα ήτανε να ενεργεί ως πιστός, παρά ως πολίτης, δηλ. να συγχωρεί αυτόν που του έκλεψε την περιουσία ή του σκότωσε το παιδί και απλώς να προσεύχεται για τη σωτηρία του κλέπτη ή του δολοφόνου και να μην προβαίνει σε καμία άλλη ενέργεια απορρέουσα από τον κοσμικό νόμο, δηλ. να απαρνηθεί κάθε δικαίωμα που του παρέχει ο νόμος, γιατί ο πιστός βεβαίως δεν επιτρέπεται να έχει δικαιώματα.

    Αιρετικός

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ας βαζη ο καθένας το μικρό του όνομα,
    αν φοβαται και δειλιαζη.
    Κωστας, Νικος, Γιωργος.
    Να ξερουμε σε ποιον απευθυνομαστε.
    Ποιον φοβομαστε;
    Τους αισχρους συκοφαντες, σαν αυτον που μπηκε χθες και σημερα και εγραψε συκοφαντικες αισχρολογιες για μενα και ατ παιδια μου;
    Τον προκαλω, αν εχη κοτσια, ας ερθη να μου τα πη καταμουτρα. Τα εχει; Τιποτα δεν εχει. Ειναι ενας θρασυδειλος φτηνιαρης ανθρωπακος, για να μην τον καταταξω σε κατι ερπετα.
    Δεν μας ακουμπαν αυτα, ας το χωνεψουν και ας το καταλαβουν.
    Ειναι λασπες βρωμικες που δεν κολαν επανω μας.
    Ας βαζη λοιπον ο καθενας το ονομα του, αν δεν θελη να βαλη και το επωνυμο.
    Ενας επωνυμος ειναι υπευθυνος.
    Δεν γραφει ευκολα αισχρολογιες και συκοφαντιες.
    Και αν τις γραψη, αναλαμβανει τις ευθυνες του.
    Εγραφα και εγω καποτε με ψευδωνυμα και το εφερα βαρεως αυτο. Δεν το αντεχα και αρχισα πλεον να γραφω επωνυμα. Ακομα και καμμια υβριστικη φρασι αν δημοσιευσω, φερω την προσωπικη μου ευθυνη.
    Ενας ανωνυμος, αν δεν εχει συναισθησι οτι θα λογοδοτηση μια μερα για τους αργους λογους ή τους λόγους που βλάπτουν τους αλλους, οπως επιτασσει το σημερινο Ευαγγελιο,
    "καθως θελετε ινα ποιωσιν υμιν οι ανθρωποι, και υμείς ποιειτε αυτοις ομοίως".
    Ποιος εφαρμοζει αυτο επακριβως;
    Μας το υπενθυμιζει το σημερινο Ευαγγελιο.
    Αυτος ο αισχρολογος και συκοφαντης που μπηκε και εγραψε οσα εγραψε για μενα και τα παιδια μου, σκεφτηκε αυτο που λεει ο Χριστος;
    Θαθελε, αν εγω μαθω το ονομα του σε ενα δημοσιο χωρο να εφαρμοσω γι αυτον τα ιδια;
    Ειπα οτι ενα ονομα ειναι καλο να υπαρχη. Και οσοι ειναι χριστιανοι με χ κεφαλαιο, βαζουν ολοκληρο το ονομα τους, χωρις να φοβουνται τιποτα και κανενα και γιατι η Αποκαλυψη στελνει στο πυρ το εξωτερο τους δειλους. Αυτο δεν ειναι δειλια, τι λετε; Τι αλλο ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δείλια πρώτα απ' όλα είναι Οδυσσέα να φιμώνεις τις απόψεις που ελέγχουν ανθρώπους με αισχρές και αιρετικές απόψεις σαν τον Misha και να ζητάς να είναι στο απυρόβλητο.
    Ντροπή σου! Αυτή ειναι η ανδρεία σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όσο για την ανωνυμία, δεν είναι κακό φτάνει να μην συκοφαντούν. Δηλαδή να μην αποδίδουν πράγματα που δεν είπε ο άλλος.

    Αν για μένα ο Χ. έχει αντιχριστιανικές απόψεις επειδή είπε τον Ψ λόγο, αυτό είναι δικαίωμα μου να το υποστηρίζω με ή χωρίς επιχειρήματα. Δεν είναι κακό καθόλου έστω και αν το γράφω ανώνυμα. Αν πράγματι είπε τον Ψ λόγο.

    Αν όμως είπε τον Ψ λόγο, και εγώ λέω ότι είπε τον Ψ+Ω λόγο τότε του αποδίδω πράγματα που δεν είπε και τον συκοφαντώ. Αυτό είναι κακό έστω και αν είναι επώνυμα.

    Εσύ ζητάς να μην κάνουμε το πρώτο, ενώ δεν είναι κακό. Και καλύπτεις ανεπίτρεπτα κάποιους λέγοντας, αφήστε τον Misha. Γιατί να τον αφήσουμε; Θεωρούμε ότι οι απόψεις και οι ιστοσελίδες του είναι αισχρες. Θα με λογοκρίνεις εσύ;

    Αν για εσένα όλα είναι καλά και ωραία , ακόμα και τα αισχρα, τότε τον εαυτό σου προσβάλλεις Οδυσσέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε παιδια ποια ειναι τα αισχρα;
    Υποστηριξε ο ανθρωπος τα αισχρα της Δομνας Σαμιου;
    Η τι αλλο αισχρο ειπε;
    Παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απο όσα είδαμε μέχρι τώρα:
    1)Υποστήριξε την αισχρότατη σελίδα του Ανδριόπουλου ότι έχει "υψηλή αισθητική"!
    2)Υποστήριξε ότι δεν είναι αισχρά, τα αισχρότατα και χυδαιότητα της Δόμνας Σαμίου.

    ΜΟΝΟ απο τα παραπάνω συνάγεται, ότι τα αισχρά γι' αυτόν δεν είναι αισχρά. Αυτό και μόνο σημαίνει ότι έχει σαπρές και επικίνδυνες αντιλήψεις για την ηθική. Και επειδή γράφει δημόσια παρασύρει κόσμο.
    Άρα πρέπει να ελέγχεται με αυστηρότητα και όχι να κάνουμε τα στραβά μάτια γινόμενοι συνένοχοί του.
    Κατάλαβες Οδυσσέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου διέφυγε να πω και άλλο σημαντικό απο όσα είδαμε, ότι όχι μόνο υποστηρίζει αυτές τις αθλιότητες αλλά επιτίθεται υβριστικά σε όσους τον ελέγχουν και τους αποκαλεί ταλιμπάν.
    Κάτι που δείχνει ότι τις έχει μέσα στο μεδούλι του αυτές τις απόψεις.
    Αυτά δεν σε κάνουν να αηδιάζεις και να εκνευρίζεσαι;
    Εγω διαφορετικά σε περιμενα Οδυσσεα πάντως. Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγγνώμη που παρεμβαίνω στο θέμα του Misha. Δεν με αφορά και ομολογώ ότι δεν παρακολουθώ το ιστολόγιό του.

    Μερικοί συναναγνώστες, εδώ στο μλογκ "Ιερά Παρακαταθήκη", του κ. Τσολογιάννη, βρίσκουν την ευκαιρία να γράψουν μύρια όσα εναντίον του Misha. Όχι όμως γι΄ αυτά που γράφει εδώ. Για όλα όσα γράφει στο δικό του ιστολόγιο. Τούτο όμως φανερώνει αυτό που οι ψυχίατροι αποκαλούν "απωθημένα ψυχής". Αν έχουν κάτι εναντίον του (Misha), ας πάνε στο ιστολόγιό του και να εκφράσουν τις όποιες αντίθετες γνώμες έχουν.Όχι να δράττονται της ευκαιρίας, και με το που βλέπουν το όνομα Misha, να βγάζουν όλα τα απωθημένα τους. Και τα "σκάγια" πιάνουν δυστυχώς και τον αγαπητό κ. Τσολογιάννη.

    Αν βρίσκετε αγαπητοί φίλοι κάτι που "σηκώνει νερό", όπως λέμε, αυτό να το γράψετε εδώ και γι΄ αυτά που εκείνος γράφει εδώ. Αυτή είναι η γνώμη μου. Ως προς δε την καλλιτεχνική - αισθητική προσέγγιση της πίστης μας, το "στίγμα" μου το έχω δώσει σε κάποιο άλλο σχόλιο. Δεν θυμάμαι πού ακριβώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κ.Κυπριανέ
    αυτά που λες δεν ευσταθούν. Ούτε τα περι απωθημένων ούτε τα υπόλοιπα διότι είναι αστεία αυτά που λες
    Και θα σου εξηγήσω γιατί, αν και είμαι περίεργος γιατί δεν το καταλαβαίνεις απλά πράγματα.

    Θα μιλήσω με ένα παράδειγμα.
    Αν ένα πρόβατο είναι ψωριασμένο και έχει κολλήσει απο αλλού την ψώρα. Και πλησιάσει ένα μαντρι, πρέπει να επισημανθεί ότι είναι ψωριασμένο για να προφυλάσσονται τα υπόλοιπα; Ναι ή όχι;
    Κάνε την αναγωγη και θα καταλάβεις τί θέλω να πω.
    Τί σχέση έχει αν τις αισχρές απόψεις του τις έγραψε αλλού; Εμφορείται απο αυτές; Ναι. Μετάνοιωσε; Όχι.
    Διαφημίζει την σελίδα του έμμεσα με την ανοχή του Οδυσσέα; Ναι.
    Μπορεί κανείς να πάει στην σελίδα του εκεί όπου εξουσιάζει αυτός και να βλαφθεί πνευματικά; Ναι.

    Όλα αυτά καθιστούν αυτονόητη και απαραίτητη την ανάγκη επισήμανσης των αισχρών ιδεών που εμφορείται ο Μisha για να ξέρει ο κόσμος;
    ή μήπως πρέπει να καλύπτεται κατα περίεργο τρόπο;

    Όχι δεν είναι καθόλου απωθημένα. Αυτά προστάζουν λόγοι δικαιοσύνης και αγάπης και προς τον ίδιο και προς τους άλλους ανυποψίστους.

    Για την σελίδα του που λες να πάει κανεις εκεί να τα πει, ούτε δεν ευσταθεί. Θα πάει στην φωλιά του λύκου;
    1)διότι δεν αρκεί μόνο στην σελίδα του να επισημαίνονται αλλά όπου αυτός γράφει
    2)διότι ξέρω ότι σβήνει ό,τι δεν του αρέσει εκεί.
    Αν δεν παρακολουθείς τα πράγματα γιατρε καλύτερα να μην μιλάς.
    Δεν είναι αίρεση μόνο αυτά που λεει ο Βαρθολομαιος.
    Αίρεση εξίσου σημαντική είναι και η βάπτιση των αισχροτήτων ως αθώων. Αυτή που κάνει ο Μisha.
    Θα έπρεπε και εκεί να είσασταν ευαίσθητοι αν είχατε ορθόδοξο φρόνημα πλήρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αφού δεν παρακολουθείς το ιστολόγιό του Κυπριανέ τότε καλύτερα να μην μιλάς αφού δεν έχεις άποψη. Να μιλάνε αυτοί που ξέρουν τις απόψεις του.
    Τα σκάγια πηγαίνουν εκεί που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όσο απωθημένα μπορούν να χαρακτηριστούν αυτά που γράφεις εσύ για τον Βαρθολομαίο και τους άλλους μητροπολίτες, ιερείς ή θεολόγους, εδώ και αλλού, τόσο απωθημένα μπορουν να χαρακτηριστούν και τα αποκαλύπτοντα τις ασχημίες των αντιλήψεων του Misha.

    Και όσο "λογικό" είναι η πρόταση να πας εσύ στον Βαρθολομαίο ή εκεί που έκανε τις δηλώσεις και ενέργειες που στιγματίζεις, για να εκφράσεις την αντίθεσή σου σ' αυτόν, άλλο τόσο "λογικό" είναι η πρόταση σου σ΄εμάς που αποκαλύπτουμε τον Misha να πάμε στο δικό του βρωμοblog και να γράψουμε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Επειδη ολοι εσεις που καταφερεσθε κατα του Μισα λετε δικες σας κρισεις περι αυτου, εγω θελω να βαλετε τα λογια του Μισα και οχι την δικη σας κριτικη, για να τα δω απο τον ιδιο τι ακριβως γραφει.Ενταξει; καντε μου τη χαρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν θα γράψω πολλά, ένα μόνο θα πω και δεν θα επανέλθω. Το να συγκρίνει κανείς τον Misha με τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς οικουμενιστές ιεράρχες, είναι παρατραβηγμένο. Την ίδια απήχηση έχουν; Την ίδια ζημιά κάνουν; Τι είναι άλλωστε ο Misha, ο Οδυσσέας ή εγώ;

    Αυτά ως προς εμέ και επαναλαμβάνω : Δεν παρακολουθώ το ιστολόγιο του Misha ("Αν δεν παρακολουθείς τα πράγματα γιατρέ καλύτερα να μην μιλάς.") κάτι, όμως, δεν μου στερεί την ικανότητα γνώμης γι΄ αυτά που γράφονται εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ναι, φυσικά ο Misha σας ενόχλησε τώρα...
    Όποιος θεωρεί πως βλάπτεται από τα κείμενα του μπορεί απλά να μην ξαναμπεί στην σελίδα του. Τόσο απλά τόσο εύκολα. Βρισκόμαστε στην "αποτειχιση" και είναι πέρα από κάθε δεοντολογία να βρίσκουμε από εδώ το βήμα για να χτυπάμε κάποιο άλλο μπλογκ, κάποιο άλλο πρόσωπο.
    Αλλά ο Misha πάντοτε ήταν το "μαυρο πρόβατο" για τους οικουμενιστές του διαδικτύου.

    Και συ Οδυσσέα σωστα επέλεξες πλέον αναθεωρηση των σχολίων πριν την δημοσίευσή τους. Είναι δυστυχώς ο μόνος τρόπος για να αποφύγεις τα διαδικτυακά σκουπίδια

    Και ο καθένας καλά θα κάνει να κυττάζει την δική του καμπούρα και να αφήνει των άλλων την "ηθική"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οδυσσέα μου φαίνεται δεν είδες όσα παράθεσαν. Εσύ ο ίδιος είπες ότι δεν τα πρόσεξες. Πρόσεξέ τα λοιπόν και μετά κατηγόρησε ότι δηθεν βάζουν λογια που δεν είπε. Άντε μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γιατρέ η ικανότητα γνώμης για κάτι πρέπει να ακολουθεί την γνώση που έχουμε γι' αυτό το κάτι. Και όχι να προηγείται.
    Απλά πράγματα είναι, τόσο δύσκολα τα βλέπεις εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κρίμα Οδυσσέα που δεν καταλαβαίνεις απλά πράγματα.
    Προσέχεις αυτά που γράφεις ή τα γράφεις χωρίς να ξέρεις;
    Εσύ ο ίδιος είπες ότι τα είδες τί έγραψε. ( http://apotixisi.blogspot.com/2009/10/blog-post.html#comments, 2 Οκτώβριος 2009 4:38 πμ )

    Εσύ ο ίδιος μετα είπες ότι δεν έχεις χρόνο να τα δεις. (http://apotixisi.blogspot.com/2009/10/blog-post_02.html#comments 2 Οκτώβριος 2009 8:27 μμ)

    Θα μας τρελλάνεις στο τέλος;


    Τελος παντων αν δεν τις είδες, δες τις προσεκτικά και μετα μίλα.
    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1024744972657237101&postID=521695395880975535
    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=906949147109519547&postID=4502013972296007500&isPopup=true

    Αν σου αρέσουν οι αισχρές απόψεις του Misha να μας το πεις ξεκάθαρα αλλά μην κάνεις ό,τι δεν καταλαβαίνεις.
    Συννενοηθήκαμε;
    Αντε μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παρακαλώ και τον φίλο που είπε να μας παρουσιάσει περισσότερα στοιχεία να το κάνει πιο σύντομα. Όμως αυτά είναι αρκετα για όποιον θέλει να δει την αλήθεια. Τις άθλιες απόψεις του Misha.
    Ακόμα και το blog Thriskeftika στον σύνδεσμο που το έδωσες το παρατήρησε.
    Μόνο ο Οδυσσέας κάνει τα στραβά μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δες Οδυσσεα τι ειπε ο Μισα:

    Ο/Η Misha είπε...

    Παλιότερα, στους ναούς των οργανώσεων αρνούνταν να αγιογραφήσουν γυμνούς αγίους ,όπως τον αγ.Πέτρο τον Ααθωνίτη,τον αγ.Ονούφριο,την οσία Μαρία ή τον δια Χριστόν σαλό Βασίλειο.

    Σκανδαλίζονταν ακομα βλέποντας την εικόνα της Παναγίας της Γαλακτοτροφούσας.

    Δεν είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν ότι η τέχνη δεν έχει όρια.Ενοχλούμαι από πχ τις κτηνοβατικές ζωγραφιές του Νταλί ή την δημόσια μαστίγωση έως αίματος που έλαβε χώρα προ μερικών ημερων σε κάποιο αθηναϊκό πολιτιστικό χώρο.

    Ωστόσο,παρά τις διαφωνίες στα θέματα του οικουμενισμού, οφείλω να ομολογήσω πως το ιστολόγιο αυτό διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο αισθητικής και θεωρώ ότι συμβάλλει θετικά στον χώρο του πολιτισμού.

    30 Μάϊος 2009 1:06 μμ ΜΠΛΟΓΚ Ανδριοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμε 5 Οκτ 2009 2:51 μμ τί αίσχη είναι αυτά που γράφεις;
    Δηλαδή όποιος κάνει ή είναι αντιοικουμενιστής και αλλοιώνει αλλού το ορθόδοξο ήθος ή δογμα δεν πρέπει να ελέγχεται;
    Το βλέπεις αυτό για ...αντιδεοντολογικό;
    Για εσένα ο καθένας που κάνει τον αντιοικουμενιστή παίρνει και το χρίσμα του αλάθητου;
    Μα είστε με τα καλά σας όλοι οι υποστηρικτές του Misha;
    O Νεστόριος π.χ. είχε ορθή εκκλησιολογία αλλά κακή χριστολογία.
    Επειδή ο Νεστόριος είχε ορθή εκκλησιολογία σημαίνει ότι είναι αλάθητος; Αιρεσιάρχης είναι, διότι αλλού είναι αιρετικός.
    Τί αναισθησία είναι αυτή! Τί διαστροφή!

    Όσο για την δεοντολογία που λες και δήθεν κόπτεσαι θα πω ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. "συμβάλλουν θετικά στον χώρο του πολιτισμού" οι ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΕΣ και Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ που καλλιεργείται μέσα απο τα γυμνά και άθλια!
    Οποία διαστροφή!
    Και κάνουν οι πάντες τα στραβά μάτια!
    Και είναι ταλιμπάν όσοι ζητούν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!
    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ; ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμε 5 Οκτ 2009 2:51 μμ δεν μιλάνε για την προσωπική και ιδιωτική ηθική του Μisha αλλά για απόψεις και αναρτήσεις που δημόσια έχει εκφράσει και οι οποίες μολύνουν.
    Αν τώρα για εσένα είναι καθαρές τότε είναι δικό σου πρόβλημα στο οποίο δεν θα συμμετάσχουμε ούτε θα συμφωνήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Μα είστε με τα καλά σας όλοι οι υποστηρικτές του Misha;
    O Νεστόριος π.χ. είχε ορθή εκκλησιολογία αλλά κακή χριστολογία."

    Καμιά φορά μπορεί να κάνουμε το λάθος να μπερδεύουμε το λαπά με τη λάσπη. Αλλά να μπερδεύουμε και το Νεστόριο με κάποιον εντελώς άγνωστο αποψιογράφο του διαδικτύου, ονόματι Μίσα, τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα, αγαπητέ Οδυσσέα. Τι λες κι εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. "οφείλω να ομολογήσω πως το ιστολόγιο αυτό διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο αισθητικής και θεωρώ ότι συμβάλλει θετικά στον χώρο του πολιτισμού".

    Με αυτό το απόσπασμα, αν ειναι αληθινο, του Μισα, διαφωνω.
    Μπορει στο Πατρινό blog να καταχωρούνται και καποιες καλές μουσικες εκδηλωσεις, ακινδυνες ψυχικης βλαβης, αλλα υπαρχει και ενα πληθος με απαραδεκτες.
    Και μονο τα ομοφυλοφιλικα σκιτσα, "υψηλων ζωγράφων" που καταχωρούνται, και που βλεπει με την πρωτη ματια ο επισκεπτης, αρκει για να απορριφθη αυτο το αναρμοστο και ακαταλληλο blog, ως απαραδεκτο χριστιανικά.
    Γιατι τις βαζει συνεχεια αυτες τις αισχροτητες;
    Καλουνται οι ψυχολογοι να ερμηνευσουν το φαινομενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "Γιατι τις βαζει συνεχεια αυτες τις αισχροτητες;
    Καλουνται οι ψυχολογοι να ερμηνευσουν το φαινομενο."

    Απάντηση: Γιατί αυτό τους έμαθε ο δάσκαλός τους, ο Γιανναράς και η συντροφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγαπητε μου κυριε Χριστοδουλιδη, ασφαλως συμφωνω μαζι σου.
    Ο Μισα εχει τις αποψεις του.
    Δικαιωμα του.
    Και δικαιωμα μας να εχουμε και εμεις τις δικες μας.
    Ολα τα καλα τα επαινουμε και ολα τα κακα τα κατακρινουμε.
    Οτι αρεσει στο Θεο, αρεσει και σε μας.
    Και οτι στενοχωρει το Θεο, στενοχωρει και εμας.
    Ακομα και καποιοι επισκεπτες μας, όταν συνεχως μιλανε οπως μιλανε, μας στενοχωρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κυπριανε 12:25 πμ τί θέλεις να πεις; Ό,τι πετάμε λάσπη στον Misha; Αν θέλεις να υποστηρίξεις αυτό να μας πεις τί του αποδώσαν και δεν ισχύει, δεν είπε. Διαφορετικά εσύ είσαι ο λασπολόγος σε αυτούς που μιλάνε με στοιχεία.

    Οδυσσέα και εσύ το ίδιο. Τί απαράδεκτη φράση είναι αυτή που είπες; "Με αυτό το απόσπασμα, αν ειναι αληθινο, του Μισα, διαφωνω".
    Αν είναι αληθινό; Τί αν είναι αληθινό; Μάτια δεν έχεις να δεις αν είναι αληθινό;
    Εδώ σου έδωσαν 10 φορές το link που οδηγεί εκεί που το γράφει, και λες αν είναι αληθινό ακόμα;;
    Κρίμα, κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτές τις αισχρότητες για τις οποίες αναφέρεστε και οι δυο σας -Oδυσσέας και Κυπριανός- δεν είναι αισχρότητες για τον Misha που υποστηρίζετε. Είναι "υψηλή αισθητική" και "συμβολή στον πολιτισμό"!
    Αν συμφωνείτε μαζί του και δεν καταλαβαίνετε ΑΚΟΜΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ που αναλύθηκαν, ότι αυτό συνιστά ΑΛΛΟΙΩΣΗ, παραχάραξη του ορθόδοξου ήθους και άρα ΑΙΡΕΣΗ.
    Τότε και μόνο τότε μπορεί να καμωθείς τον αφελή και ότι δεν καταλαβαίνεις πόσο σχέση έχει με τον Νέστορα ή τον Βαρθολομαίο.
    Ο ένας (Βαρθολομαιος-Νέστορας) αλλοιώνει το δόγμα.
    Ο άλλος αλλοιώνει το ήθος.

    Για τους Ορθόδοξους δόγμα και ήθος είναι αδιάσπαστα. Ακούσατε; Για τους Ορθόδοξους όμως. Όχι για τους "Ορθόδοξους".

    Ο άλλος αλλοιώνει το ήθος με μανία μεγάλη και μάλιστα θεωρητικά, αποκαλώντας μάλιστα υβριστικά ως ταλιμπάν όσους διαφωνούν σ' αυτή την αλλοίωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπητέ Οδυσσέα,

    Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν καταλαβαίνω τη διαφορά ανάμεσα στο ρήμα "μπερδεύω" και στο ρήμα "πετάω". Θα σε παρακαλούσα να με βοηθήσεις.
    Με φιλικούς χαιρετισμούς

    Κυπριανός Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κοιταξε, φιλε, τα λινκ που μου εδωσες αφορουσαν δικες σας κριτικες.
    Αυτο το τελευταιο ηταν μονο του Μισα.
    Γι αυτο και ζητησα αυθεντικα κειμενα του Μισα.
    Καταλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οδυσσέα μην συνεχίζεις να δικαιολογείσαι γιατί θα συνεχίζεις να εκτίθεσαι.
    Ποιό "Αυτο το τελευταιο ηταν μονο του Μισα" λες;;;
    Μάτια δεν έχεις;
    Ήδη απο την 1η Οκτωβρίου σου δόθηκαν τα link's με τις απόψεις του Misha. Θέλεις και παραπομπή;
    Πήγαινε στο http://apotixisi.blogspot.com/2009/10/blog-post.html#comments
    και κοίτα προσεκτικά και με τα μάτια ΑΝΟΙΧΤΑ και όχι κλειστα, τα σχόλια με ημερομηνία 1 Οκτώβριος 2009 8:05 μμ και 8:40 μμ.
    Αν πάλι αδυνατείς πες μας να σου εντοπίσουμε και σε ποιες γραμμές υπάρχουν...
    Εκεί λοιπον υπάρχουν δυο φορες οι απόψεις του Misha περι ηθικής. Η μια στο blog του Ανδριοπουλου και η άλλη στο blog Θρησκευτικά. Και οι δύο είναι αποκαλυπτικες των αποψεων του που είναι αιρετικές, για όσους δεν θελουν να κανουν τα στραβα ματια.

    Ό,τι σου δόθηκε τότε, το ίδιο σου επαναλαμβάνεται "στο τελευταίο" που λες, για να το δεις, επειδή εσύ δεν το είδες απο την 1η Οκτωβρίου, και φυσικά με δική σου ευθύνη δεν το είδες. Απο απροσεξία και επιπολαιότητα θέλω να πιστεύω.
    Απο τη 1η Οκτωβρίου μέχρι σήμερα 6η Οκτωβρίου, μας κάνεις, ό,τι δεν είδες, δεν ξέρεις, δεν άκουσες. Και μας λες συνεχεια και μονότονα "αφήστε τον Μisha και αφήστε τον Misha". Και ότι του βάζουμε λόγια που δηθεν δεν είπε και άλλες αστειότητες.

    Το συγγνώμη Οδυσσέα δεν είναι κακό, αντίθετα διασώζει την αξιοπρέπεια και την αξιοπιστία μας.
    Κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτή η παραπομπή που βαζεις, φιλε, ειναι λογια δικα μου.
    Και αλλες παραπομπες που εβαζες ειναι λογια δικα σας.
    Μην με ταλαιπωρεις, γιατι δεν ειμαι και παρα πολυ εμπειρος στα blogs.
    Αν και ειπα οτι θα πρεπη να σταματησουμε να ασχολουμαστε συνεχεια με το Μισα, κανω ακομα λιγο υπομονη για να δω τα κειμενα.
    Φερτα εσυ τα λόγια του Μισα οπως τα δηλωσε για να δουμε επιτελους που κακοδοξει.
    Δεν θα μιλαμε επ' απειρο για το Μισα.
    Δεν ειναι εν τελευταια αναλυσει ο Μισα Θεολογος.
    Ψυχιατρος ειναι.
    Αλλοι εχουν θεολογικους τιτλους και προβαλουν σωρεια ομοφυλοφιλους και ομοφυλοφιλικα, που και μονο που τα βλεπεις, τα συχαινεσαι.

    Παιδια, Προσεξτε καλα, γιατι θα επικαλεσθω την συμμαρτυρια του Μισα και θα τον παρακαλεσω να κανη το ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ των κειμενων σας.
    Και ταυτοχρονα και του δικου σας ψυχισμου.
    Και τοτε αμαρτωλοι, που φυγετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Oδυσσέα, είναι πασίδηλο ότι κάποιοι δρουν προβοκατόρικα, υπονομεύοντας την αντίσταση κατά του νεοταξικού οικουμενισμού χρησιμοποιώντας γελοίες προφάσεις.
    Και το κάνουν ξεχυλίζοντας χολή λόγω της καταφανούς προσωπικής εμπάθεια προς την ημετέρα φουκαροσύνη.Από τα σχόλια στο ιστολόγιο μου καταλήγω στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο, ο οποίος παίζει διάφορους ρόλους.
    Είναι ο μωρός ζήλος,ο ίδιος που οδήγησε κάποιους να χυδαιολογούν εναντίον της οικογενείας σου, ο ίδιος που οδηγεί σε φατριασμούς και αλλεπάλληλα σχίσματα τους ζηλωτές, ο ίδιος ζήλος που είχε οδηγήσει ακόμη και σε απόπειρες δολοφονίας κατά την διάσπαση της «Ζωής» στο τέλος της δεκαετίας του 1950, ο αυτός που πίκρανε αφάνταστα και πολλάκις τον γέροντα επίσκοπο Αυγουστίνο.

    Η πρόταση μου είναι η εξής: όσοι θέλουν να καταφέρονται εναντίον μου, ας το κάνουν ελεύθερα σε αυτή την δημοσίευση.Δίνω το ελεύθερο να βρίσουν όσο επιθυμούν, να χυδαιολογήσουν και να συκοφαντήσουν αμέτρως, δίχως να παρέμβω πλέον και παρακαλώντας σε να μην αποκλείσεις καμμία κρίση τους που με αφορά, όποιο και αν είναι το περιεχόμενο της.

    Όμως είναι στην διακριτική σου ευχέρεια να μην επιτρέπεις πλέον να διαστρέφεταισυστηματικά η ροή του διαλόγου και ο ίδιος άνθρωπος να κάνει κάθε θέμα πεδίο συζήτησης τής ηθικής του Misha, του Σεργίου ή της Ερωτηίδος.

    Η τακτική αυτή στην γλώσσα του διαδικτύου λέγεται trolling , είναι μέθοδος παρέλκυσης της συζήτησης και ώς τέτοια θα πρέπει να αντιμετωπίζεται.

    Την καλησπέρα και αγάπη μου εις άπαντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το άθλιο κείμενο του Misha με τις αισχρές και ανήθικες απόψεις απαξιώ να το σχολιάσω διότι είναι γεμάτο συκοφαντικών, τρισάθλιων υπονοούμενων που μόνο τυφλωμένα απο τον διάβολο ανθρωπάκια που δεν ανέχονται τον έλεγχο και την αλήθεια.
    Λυπαμαι Οδυσσέα διότι συντάσσεσαι με τέτοιου επιπέδου ανθρώπους καλώντας τους κιόλας να βγάλουν την χολή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τα σχόλια με ημερομηνία τα σχόλια με ημερομηνία 1 Οκτώβριος 2009 8:05 μμ και 8:40 μμ. είναι λόγια δικά σου;;;;
    Τι λες Οδυσσέα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ηρεμησε ρε φιλε.
    Ασχολησου με τα ζητηματα των θεματων που καταχωρουμε.
    Ηρεμησε, σε παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Με το ηρέμησε δεν πείθεις.
    Δυό είναι οι δρόμοι,
    ή απόδειξε μας ότι όλες αυτές οι αισχρές απόψεις είναι ακίνδυνες για την Εκκλησία
    ή αντι να καλύπτεις και παίρνεις το μέρος του δικαιολογώντας τον, να ζητήσεις συγγνώμη και να του απαγορεύσεις να διαφημίζει την ιστοσελίδα του και να γράφει εδώ.
    Ο τρίτος δρόμος σε αδικεί πολύ και αμαυρώνει τους αγώνες σου, διότι ο ορθόδοξος είναι παντού ορθόδοξος. Όχι μόνο στο θέμα του Οικουμενισμού αλλά και στα θέματα της χριστιανικής ηθικής.
    Κατάλαβες Οδυσσέα;
    Και αν δεν κατάλαβες, δεν πειράζει καταλαβαίνουν πολύ καλά οι αναγνώστες που μας παρακολουθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι trolling και κουραφέξελα; Ό,τι μας ξεσκεπάζει το λέμε trolling;
    Φυσικα όμως αυτός έχει βρωμοαπόψεις δεν θέλει να ξεσκεπάζονται
    και είναι προς το συμφέρον του να θέλει να συκοφαντήσει το ξεσκέπασμα ως trolling.
    Γνωστη του τακτική η συκοφαντία των αντιφρονούντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το ότι είναι ψυχίατρος είναι δικό σου συμπέρασμα και δεν θα συμφωνησουμε. Μπορεί να έχει τελειώσει και το γυμνάσιο. Αυτό δεν το ξέρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οδυσσέας: "Φερτα εσυ τα λόγια του Μισα οπως τα δηλωσε για να δουμε επιτελους που κακοδοξει".

    Τόσες φορές μας τα έδειξαν οι άνθρωποι και ρωτάς ακόμα; Απο την 1 Οκτωβρίου μας τα έχουν δείξει και σήμερα είναι 7 Οκτωβρίου και ζητάς ακόμα να μας τα δείξουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου