Eισαγωγικά
Μία πολύ καλή
εργασία, που δημοσιεύτηκε τον Ιούνιο του 2006 είναι αυτή του κ.Αθ. Παιβανά με τίτλο «ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»
Ο κ.Αθ.Παιβανάς
είναι • Καθηγητής Μαθηματικών • Master of Business Administration (MBA),
University of Illinois U.S.A. • Καθηγητής Πληροφορικής, Προγραμματιστής
Ηλεκτρονικών Υπολογιστών • Ανώτατο Διευθυντικό Στέλεχος ΟΤΕ • Καθηγητής
Βυζαντινής Μουσικής.
Η εργασία αυτή περιλαμβάνει τις εξής ενότητες
- ΕΞΕΛΙΞΗ
ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ
- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
- ΘΕΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
- ΑΝΤΙΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ
- ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Επειδή τα θέματα που αναπτύσσει η εργασία αυτή είναι
ΕΠΙΚΑΙΡΑ (λόγω νέων ταυτοτήτων και προσωπικού αριθμού) θα δημοσιεύσουμε δύο
αποσπάσματα.
Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες ότι δημοσιεύσαμε στο
συγκεκριμένο ιστολόγιο τα παρακάτω άρθρα για τα συγκεκριμένα θέματα.
1. Τα μυθεύματα και η Επιστήμη της Τεχνολογίας-Η
ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
2.ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΝΙ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΛΟΓΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΤΗΣ «ΠΑΝΑΓΟΥΔΑΣ».(ετικέττα
Συνωμοσιολογία 20 Νοε 2023
3. ΜΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΚΤΕΝΕΣΤΑΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΕ
ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΕΛΙΟΥ 'ΠΑΝΑΓΟΥΔΑ' ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΠΤΕΣ
ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ απο τον μακαριστό
Οικονομολόγο, χημικό και ειδικότατο στα barcodes Ιωάννη
Καρδάση. (17 Νοεμ.2023)
4. ΥΠΑΡΧΕΙ, ΣΤΟ BARCODE, το 666;;;; ΟΧΙ,
ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ, ΟΧΙ.
ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ. ΑΠΑΝΤΗΣΙ, ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΙΑΚΗ
ΜΕΛΕΤΗ, ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΩΝ ΤΟ
BARCODE
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΑΝ 13 του κ. Ευστρατιου Νικελλη Διευθυντου
Μηχανογραφησης
της GS1ΕΛΛΑΣ Α.Ε.(09 Νοεμ 2023)
5. Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ,
ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ! του Εμμανουηλ Βολουδακη, μηχανικου Λογισμικου (8 Νοεμβρίου 2023)
6. ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ,ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ, Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ (Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου
Αθανασίου (χημικού)
7. Στον απόηχο της συγκέντρωσης ενάντια στην κάρτα
του πολίτη στην Αθήνα - του Μαρίνου Ριτσούδη ( 14 Σεπτεμβρίου 2023)
8. Γιατί ἡ κυβέρνησις Κάμερον εἶχε ἀπορρίψει
τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες;( 7 Σεπτεμβρίου 2023)
9. Αστυνομικές ταυτότητες και μαζικό φακέλωμα
10.Ψηφιακές ταυτότητες: μύθοι, φτηνή πολιτική
προπαγάνδα και πραγματικότητα
11.Νέες
ταυτότητες. Γεγονότα και προβληματισμοί.( Δημήτριος Β. Λάσκος, Ηλ/γος
Μηχ/κός & Μηχ/κός Η/Υ ΕΜΠ ).
12. Η Αποκάλυψη του Ιωάννη ξεδιπλώνεται
μπροστά στα μάτια μας – «Walletmor», με τσιπάκι στο χέρι αντί για
τραπεζικές κάρτες! (Ελευθέριος Ανδρώνης)
13. TO ΠΛΗΡΕΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ Είναι
επικίνδυνο να δογματίζουν κάποιοι για Κάρτες, βιομετρικά και σφραγίσματα! (Κυριακή
29 Σεπτεμβρίου 2019)
Και άλλα που μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τα βρουν
στην ετικέτα -Συνωμοσιολογία.
Η ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και των εφαρμογών τους, η οποία εκτιμάται ότι διέρχεται την νηπιακή της ηλικία, αντιμετωπίζεται εχθρικά από ομάδες ατόμων, κύκλους η κυκλώματα με προτεσταντικές ρίζες. Οι κύκλοι αυτοί κάνοντας διαφόρους λογισμούς με αυθαίρετες υποθέσεις πιθανών μελλοντικών χρήσεων των εφαρμογών των νέων τεχνολογιών, δαιμονοποιούν τις νέες τεχνολογίες (πληροφορική, ηλεκτρονικά κ.λ.π), αναπτύσσοντας παράλληλα έντονη αντιχριστολογία. Με διαρκείς υποθετικούς συσχετισμούς - από τη μία το χαράγμα του αντιχρίστου (666) και από την άλλη την χρήση μελλοντικών εφαρμογών των νέων τεχνολογιών - προκαλούν ταραχή και σύγχυση στους πιστούς, εκμεταλλευόμενοι την ευαίσθητη θρησκευτική τους συνείδηση. Η αναφορά τους εστιάζεται κατά κύριο λόγο στο ιγ Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως (666 χάραγμα αντιχρίστου) (Αποκ. ιγ, 11-18) χωρίς όμως να γίνεται λόγος και αναφορά (ηθελημένα η άθελα δεν γνωρίζουμε) στο ιδ Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως, στο οποίο γίνεται λόγος για τους πιστούς που βρίσκονται μετά του Αρνίου και οι οποίοι έχουν «το όνομα του Πατρός γεγραμμένον επί των μετώπων αυτών» (Αποκ. ιδ, 1). Συναρτούν την τεχνολογική πρόοδο με το χάραγμα του αντιχρίστου. Δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσουν τον γρήγορο ρυθμό εξέλιξης των νέων τεχνολογιών, με αποτέλεσμα να προβάλλουν θέσεις που τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Κατά καιρούς εφευρίσκουν νέους τρόπους εισόδου του 666 στη ζωή μας. Από τα πρώτα θέματα που έφεραν στο προσκήνιο - εδώ και αρκετά χρόνια - ήταν το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων ΕΚΑΜ κ.λ.π., όπου φημολογήθηκε ότι ο μηχανισμός αναγνώρισης θα βασίζεται στον περίφημο γραμμωτό κώδικα (bar code), θέμα για το οποίο μέχρι στιγμής έχουν διαψευσθεί. Επί σειράν ετών μέχρι και σήμερα, θεωρούν ως εκκλησιαστικό και σωτηριολογικό το θέμα της αγοράς η μη προιόντων (ειδών πρώτης ανάγκης, διαφόρων καταναλωτικών αγαθών κ.λ.π.), τα οποία φέρουν το bar code, θέμα με το οποίο έχουν επηρεάσει και έχουν θέσει σε δοκιμασία πολλούς από τους πιστούς (κληρικούς και λαικούς). Αντίστοιχοι ισχυρισμοί διατυπώνονται και για τις έξυπνες κάρτες (smart cards) οι οποίες προς το παρόν είναι αιχμή της τεχνολογίας (δεν ξέρουμε βέβαια για πόσο ακόμη), ότι δήθεν έχουν το 666 η βλάσφημες εγγραφές στο microchip η στην μαγνητική ταινία. Κάτι τέτοιο όμως θα μπορούσε να συμβαίνει σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές που διαθέτουν δική τους μνήμη και τις οποίες καθημερινά χρησιμοποιούμε. Δεν μπορούμε όμως να δεχθούμε ότι ο κάθε απλός άνθρωπος θα είχε οποιοδήποτε μερίδιο ευθύνης, αν κάποιοι τον παγίδευαν γράφοντας τον αριθμό 666 με τέτοιο τρόπο που να χρειάζεται πολύπλοκες τεχνολογικές γνώσεις για να τον αποκαλύψει. Πάντως η Εκκλησία έχει την υποχρέωση να απαιτήσει από την πολιτεία μηχανισμούς, που θα επιτρέπουν την εξιχνίαση τέτοιων αμφιβολιών. Ένα ακόμη σημείο που πρέπει να επισημάνουμε είναι και το γεγονός ότι η καταγραφή στοιχείων στις κάρτες κ.λ.π., είναι σε ψηφιακή μορφή, 0 και 1, και δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι η οποιαδήποτε ψηφιακή καταγραφή έχει κάποια σχέση με το χάραγμα του αντιχρίστου.
Επειδή οι ανωτέρω ισχυρισμοί (για bar code κ.α.) έχουν αρχίσει να καταρρέουν,
οι κύκλοι αυτοί διατυπώνουν νέους εσχατολογικούς ισχυρισμούς σχετικά με το
ηλεκτρονικό φακέλωμα, με τα διαβατήρια, με το επιχείρημα ότι οι προσωπικές μας
πληροφορίες θα είναι ελέγξιμες και αυτό θα είναι καταστροφικό για την
προσωπικότητά μας. Δεν αντιλέγει κανείς ότι η καταγραφή και παρακολούθηση των
προσωπικών στοιχείων και δραστηριοτήτων μπορεί να έχει επιπτώσεις στην
προσωπικότητα του ατόμου, πλην όμως το θέμα αυτό είναι πολιτικό (ήδη ο
περιορισμός των ατομικών ελευθεριών των ανθρώπων στις δυτικές κοινωνίες είναι
υπαρκτός και πρόκειται να ενταθεί στο άμεσο μέλλον). Εμείς ως Ορθόδοξοι
Χριστιανοί πρέπει να γνωρίζουμε τα εξής:
1. Η Αποκάλυψη του Ιωάννου δεν είναι το πρώτο
βιβλίο, από άποψη αρίθμησης, της Αγίας Γραφής, αλλά το τελευταίο, συμβολικό και
δύσκολο να ερμηνευθεί. Για τον λόγο αυτό οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν
ασχολήθηκαν πολύ με την ερμηνεία της Αποκαλύψεως. Εμείς φθάνουμε στο σημείο να
το διαβάζουμε ως πρώτο, αφήνοντας στην άκρη όλα τα άλλα, ενώ θα έπρεπε να
εντρυφήσουμε στα Ευαγγέλια και τις Επιστολές των Αποστόλων, τα οποία μας
διδάσκουν πως πρέπει να ζούμε ως Χριστιανοί.
2. Στην Αποκάλυψη του Ιωάννου δεν γίνεται λόγος μόνο
για το χάραγμα του θηρίου, αλλά και για την σφραγίδα η το σφράγισμα του Αρνίου,
δηλαδή του Χριστού. Γράφει ο Ευαγγελιστής: «και είδον άλλον άγγελον αναβαίνοντα
από ανατολής ηλίου, έχοντα σφραγίδα Θεού ζώντος, και έκραξε φωνή μεγάλη τοις
τέσσαρσιν αγγέλοις, οις εδόθη αυτοίς αδικήσαι την γην και την θάλλασαν, λέγων
μη αδικήσητε την γην μήτε την θάλασσαν μήτε τα δένδρα, άχρις ου σφραγίσωμεν
τους δούλους του Θεού ημών επί των μετώπων αυτών» (Αποκ. ζ΄, 2-3). Ο άγγελος με
την σφραγίδα του ζώντος Θεού θέλει να σφραγίσει τους δούλους του Θεού, ώστε να
μην ταλαιπωρηθούν και βασανισθούν από τα επερχόμενα δεινά.
3. Δεν μπορούμε λοιπόν να χωρίζουμε αυτές τις δυό
πραγματικότητες, δηλαδή να μιλάμε και να ερμηνεύουμε μόνο το πρώτο – δηλαδή το
χάραγμα του θηρίου και μάλιστα αποσπασματικά - και να αρνούμαστε το δεύτερο,
δηλαδή το σφράγισμα του Χριστού. Ο Ορθόδοξος Χριστιανός ενδιαφέρεται και
αγωνίζεται για το σφράγισμα του Χριστού και δεν αναλώνεται με το σφράγισμα του
αντιχρίστου. Οι σφραγισμένοι με το Όνομα του Χριστού είναι οι νικητές και δεν
πρόκειται να βλαβθούν από την μεγάλη δοκιμασία των εσχάτων. Θα αδικηθούν από τα
γεγονότα των εσχάτων καιρών οι άνθρωποι εκείνοι οι οποίοι «ουκ έχουσι την
σφραγίδα του Θεού επί των μετώπων αυτών» (Αποκ. θ΄, 4). 4. Ο Ανδρέας Καισαρείας λέγει για τον αντίχριστο:
«Πλανά τους εν τη γη την διηνεκή κατοίκησιν της καρδίας έχοντας. Τους γαρ εν
ουρανώ κεκτημένους το πολίτευμα ουκ απατά η αίσθησις, ησφαλισμένους ακριβώς τη
προαναφωνήσει της αυτού ελεύσεως» (P.G. 106, 337, D). Ο αντίχριστος έχει
εξουσία μόνο σ’ αυτούς που είναι ανοχύρωτοι από την Χάρη του Χριστού και ως εκ
τούτου οι άνθρωποι αυτοί δέχονται μέσα στην καρδιά τους τις ενέργειες του
αντιχρίστου. Σ’ αυτούς τους ανθρώπους δίνει το χάραγμα, «ίνα δώσωσιν αυτοίς
χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς η επί των μετώπων». Η φράση αυτή της
Αποκαλύψεως «ίνα δώσωσιν» εκφράζει την εθελοδουλεία των ανθρώπων .
5. Το χάραγμα του θηρίου συνδέεται με την προσκύνηση
και λατρεία του αντιχρίστου. Οτιδήποτε μας συνιστά να λατρεύσουμε τον
αντίχριστο αυτό είναι σατανικό. Και όταν εμείς αναγνωρίζουμε και λατρεύουμε
ο,τι μας ζητά ο αντίχριστος, εις βάρος του Θεού, αυτό είναι σφράγισμα του
αντιχρίστου. Σύμφωνα με την όλη διδασκαλία της Εκκλησίας, μπορούμε να πούμε ότι
ο σκοτασμός του νοός είναι χάραγμα του θηρίου.
6. Η σφραγίδα του Αρνίου δεν είναι μόνον εξωτερικό
γεγονός, αλλά αναγνώριση και λατρεία του αληθινού Θεού. Είναι κυρίως η βίωση
της μυστηριακής και ασκητικής ζωής. Όποιου ο νούς φωτίζεται και μέσα εκεί
γίνεται ακατάπαυστη η μνημόνευση του ονόματος του Χριστού (ένδειξη ότι ο
άνθρωπος έγινε ναός του Αγίου Πνεύματος), αυτός δέχθηκε την σφραγίδα του Αγίου
Πνεύματος. Λέγει ο Άγιος Συμεών: «καταμάθετε αδελφοί της σφραγίδος Χριστού το
αληθές εκτύπωμα. Μία σφραγίς αληθώς η έλλαμψις υπάρχει του Πνεύματος, ει και
πολλαί των ενεργειών αυτής αι ιδέαι και πολλά των αρετών αυτής τα γνωρίσματα».
Εννοεί ότι η σφραγίδα του Χριστού δεν είναι τίποτε άλλο από την ενέργεια του
Παναγίου Πνεύματος.
7. Σύμφωνα με την Αποκάλυψη, όσοι σφραγίσθηκαν με τη
Χάρη του Αγίου Πνεύματος, δεν έχουν να φοβηθούν καμμιά δύναμη του αντιχρίστου.
Αυτοί θα περάσουν μέσα από την Ερυθρά θάλασσα, όπως έκαναν οι Εβραίοι, θα
ξεφύγουν από την καταδυναστεία του Φαραώ και θα φθάσουν στην γη της επαγγελίας.
Γι’ αυτούς που ακολουθούν το Αρνίο και δέχονται τις ενέργειές του, ο διάβολος
έχει σφραγισθεί στην άβυσσο, όπως λέγει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης (Αποκ. κ΄ 1-3)
8. Έργο όλων μας και κυρίως των Ποιμένων και διδασκάλων είναι να καθοδηγούν
τους Χριστιανούς με τη μέθοδο της ορθοδόξου ευσεβείας, ώστε να χαραχθεί μέσα
στην καρδιά τους η σφραγίδα του Αγίου Πνεύματος και έτσι, όταν έλθει ο
αντίχριστος, αυτοί θα στέκονται μετά του Αρνίου. 9. Κατά τους Αγίους Πατέρες,
αμαρτία είναι η παρά φύση κίνηση των δυνάμεων της ψυχής και αυτή η κατάσταση
συνιστά το σκοτασμό του νού, γι’ αυτό και το μυστήριό του αντιχρίστου που
ενεργείται σε κάθε εποχή είναι ο σκοτασμός του νού. Αντιθέτως, η βίωση του
μυστηρίου του Σταυρού που είναι η κατάργηση της αμαρτίας, είναι στην
πραγματικότητα ο φωτισμός του νού και η θέωση. 10. Η αγωνία για την έλευση του
αντιχρίστου, όταν ταυτόχρονα ζούμε μέσα στο μυστήριο του αντιχρίστου, συνιστά
μία υποκριτική κατάσταση. Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι χωρίς να ζούν εκκλησιαστική
ζωή και χωρίς να έχουν εκκλησιαστικό φρόνημα, αγωνιούν για την έλευση του
αντιχρίστου, ενώ ταυτόχρονα βιώνουν το μυστήριό του αντιχρίστου, χωρίς να
αντιλαμβάνονται την φρικτή τους κατάσταση. Ο διάβολος μετέρχεται τα πάντα για
να πλανήσει τους ανθρώπους. Χρειάζεται μεγάλη πνευματική γνώση για να
μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε τις ενέργειες του διαβόλου από τις ενέργειες του
Θεού. Γιατί πραγματικά η σύγχυση μεταξύ αυτών των ενεργειών και κυρίως η
παραδοχή μίας ενεργείας του διαβόλου ως ενεργείας του Θεού και αντιστρόφως,
συνιστά μεγάλη αμαρτία. Στην πραγματικότητα αυτό είναι βλασφημία κατά του Αγίου
Πνεύματος. 11. Το πρόβλημα του περιορισμού των ατομικών ελευθεριών του ανθρώπου
είναι υπαρκτό πρόβλημα αλλά όμως πολιτικό και καθόλου θρησκευτικό. Ο Ορθόξοξος
Χριστιανός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την καταγραφή των δραστηριοτήτων του
με ηλεκτρονικό τρόπο. Ούτε η παρακολούθηση ούτε η καταγραφή ούτε κάτι ανάλογο
μπορεί να εμποδίσει τη Χάρη του Θεού να ενεργήσει στη ζωή των ανθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου