Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

Η αξιοθαυμαστη 

διπλη νεκραναστασι μου

Υποστρεφε εις τον οικον σου και διηγου οσα εποιησε σοι ο Θεος. Και απηλθε καθ ολην την πολιν κηρυσσων οσα εποιησεν αυτω ο Ιησους (Λουκ. Η).



Ως γνωστον, η Ελληνικη αστυνομια δινει αδεια οπλοφοριας σε καποιους Ελληνες που αρεσκονται στην κυνηγετικη θηρα. Η αδεια αυτη ληγει σε τακτα χρονικα διαστηματα και χρειαζεται ανανεωσι. Ετσι, λοιπον, εληξε και η δικη μου και με τηλεφωνησε η αστυνομια για την ανανεωσι της, Ομως για την ανανεωσι αυτη χρειαζεται και παλι να περαση ο ενδιαφερομενος απο ψυχιατρικη και απο παθολογικη εξετασι. Εσπευσα, λοιπον σε ψυχιατρο και σε παθολογο για να μου δωσουν τα απαραιτηατα δικαιολογητικα. Η παθολογος μου ζητησε επιμονα να με εξετασει με καρδιογραφημα απο το οποιο κατεπλαγη , παρα την επιμονη μου οτι ειμαι γερος καταγερος και δεν χρειαζομαι καμμια εξετασι. Μου εδωσε το καρδιογραφημα στο χερι, οχι ομως και το Πιστοποιητικο και μου συνεστησε την αλλη μερα επειγοντως να μεταβω σε καρδιολογο, πραγμα που εκανα και αρχισα αμεσως καρδιολογικες εξετασεις υπερηχους, τριπλεξ. σπινθηρογραφηματα, εξετασεις ανω και κατω κοιλιας, υπερηχογραφηματα. στεφανιογραφιες, μαγνητικες τομογραφιες, αξονικες τομογραφιες, κλπ

Επισκεφτηκαμε με καποιον φιλο μου ενα καρδιολογο ο οποιος μας εξηγησε εξονυχιστικα το CD τα αγγειογραφικα ευρηματα της εξετασης στο αιμοδυναμικο εργαστηριο. Μας ειπε ο γιατρος οτι και οι τεσσερεις αρτηριες ηταν σχεδον κλειστες μεχρι το 90% και η ζωη μου στεκεται σε μια κλωστη. Σου συνιστω, μου ειπε, να πας κατ ευθειαν σε κλνικη και οχι στο σπιτι σου. Δεν εγγυωμαι οτι θα ζησεις μεχρι το βραδυ, ισως να μην προλαβεις.

Δημοσιευω  σε σκιαγραφημα το αιματηρο κλασσικο στεφανιογραφημα για να δειτε των λογων μου το αληθες.

 

Δεν πιστευα στα αυτια μου στα λεγομενα του γιατρου, ηταν δε πολυ μεγαλη η εκπληξι μου αφου ουδεποτε καποιος γιατρος μου επεστησε την προσοχη οτι ειχα καποιο προβλημα καρδιας μεχρι σημερα στα 76 χρονια μου. Την Δευτερα εισηλθα στην κλινικη για εγχειρισι ανοιχτης καρδιας, αφου η αιμοδυναμικη μελετη αποκαλυψε στεφανιαια νοσο τριων αγγειων με στενωσι του προσθιου κατιοντα κλαδου, στενωσι του διαγωνιου κλαδου της περισπωμεννης αρτηριας και της δεξιας στεφανιαιας. Ετσι η  αρτηρια χειρουργικης θεραπειας εγινε με τετραπλο DYPASS, LIMA -LAD, SVG επειχιλιος κλαδος περισπωμενης, SVG διαγωνιος κλαδος, SVG Οπισθοπλαγιος κλαδος της δεξιας στεφανιαιας αρτηριας.

Δοξα τω Θεω ολα πηγαν καλα και εξηλθα της κλινικης σωος, αβλαβης και τεθεραπευμενος, με τα πολλα μετεγχειρητικα προβληματα  βεβαια πονων, αναπνοης και βαδισης.

Ομως δεν περασε πολυς καιρος και παρουσιασθηκε νεο προβλημα. Εξω απο το σηκωτι  το οποιο απεικονιζεται ως αυξημενου μεγεθους κεφαλοραιας διαμετρου με λεπτοκοκκες ηχοανακλασεις αυξημενης εντασης, υπηρχαν υποηχα μορφωματα μεγαλων διαστασεων τα οποια προκληθηκαν απο καποιο αδηλο μικροβιο.

Μεγαλο το προβλημα και δυσεπιλυτον.

Απευθυνθηκα σε γιατρο της περιοχης μου και αφου εκανα διαφορες εξετασεις, παρα την μεγαλη δυσκολια του γιατρου να αποφασισει ή να μην αποφασισει την εγχειρησι, αποφασισε τελικα  να την κανει στο Διαβαλκανικο Ερευνητικο Κεντρο Θεσσαλονικης.

Αφου ειδοποιησε τους συγγενεις μου οτι αυτη η εγχειρησι ειναι πολυ επικινδυνη και αποτελει πραγματικο  ρισκο διοτι 

α) δεν συμπληρωσα απο την πρωτη εγχειρησι ανοικτης καρδιας ενα τετραμηνο ενω θαπρεπε να συμπληρωθει τουλαχιστον ενα εξαμηνο και 

β) επειδη πιστευει οτι ειναι πολυ επικινδυνο να αφησει αυτο το πυον 1,5 φιαλης εξω απο το σηκωτι αφου ανθρωπος δεν μπορει να ζησει σε μια τετοια καταστασι. Το αξιοπεριεργο ειναι οτι δεν ειχα ουτε πυρετο ή καποιο πονο, και απορουσαν και οι γιατροι πως ειναι δυνατον και ζουσα, ειναι ανεξηγητο. Εκαμαν ειδικη συσκεψι γι αυτο. Η καταστασι μου ηταν σφοδρα επικινδυνη και δεν επιδεχονταν καμμια αναβολη. Με τετοιες συνθηκες και τετοιες προειδοποιησεις του γιατρου αποφασισθηκε και απο τους δικους μου ανθρωπους να γινει η εγχειρητικη επεμβασι αμεσα διοτι καραδοκουσε ο θανατος.

Στην πρωτη εγχειρησι της ανοικτης καρδιας και ενω ολα τα αγγεια ηταν βουλωμενα στεκοταν η ζωη μου απο μια κλωστη (την οποια κλωστη, μου την εδειχνε ο γιατρος στο CD) , στην δε δευτερη περιπτωσι και εδω αμεσα καραδοκουσε ο θανατος.

Δυο εγχειρησεις πολυ σοβαρες που καραδοκουσαν τον θανατο και πολυ επικινδυνες για τις οποιες θαπρεπε να ληφθουν αμεσες  αποφασεις. Και ληφθηκαν αμεσα και αποτελεσματικα.

Και τολμω να ρωτησω πρωτα τον εαυτο μου και οποιον αλλο θα ηθελε: Ολα τυχαια ηταν προ και μετα εγχειρητικα;

Τυχαιο οτι ενω κρεμονταν η ζωη μου κυριολεκτικα σε μια κλωστη, (κατα την ακριβη  εκφρασι του καρδιολογου), με ενοχλησε η αστυνομια για να ανανεωσω την αδεια οπλοφοριας και να αναγκασθω να επισκεφτω γιατρο Παθολογο;
Τυχαιο που ο Παθολογος αρνηθηκε να μου δωσει το Πιστοποιητικο υγειας και εβγαλε καρδιογραφημα το οποιο την τρομαξε και με παρεπεμψε αμεσα σε Καρδιολογο;

Τυχαιο οτι το CD που μου εδειχνε ο καρδιολογος παρουσιαζε την εικονα ετοιμοθανατου και (οπως επαναλαμβανω χαρακτηριστικα μου ειπε στηριζονταν η ζωη μου σε μια κλωστη την οποια μου την εδειχνε) και τοτε και μονο τοτε πεισθηκα για να παω για εγχειρησι;

Τυχαιο οτι ο γιατρος τολμησε και αποφασισε την εγχειρησι μεσα στο τετραμηνο απο την προηγουμενη εγχειρησι ανοιχτης καρδιας, ενω αυτο απαγορευονταν, αν δεν ειχε συμπληρωθει εξαμηνο;

Τυχαιο το οτι 1,5 φιαλη πυον που ητο επανω στο σηκωτι μου δεν μου επεφερε αμεσα τον θανατο, οπως ισχυριζονταν οι γιατροι, ουτε ειχα καποιον πονο ή πυρετο και αυτο επετρεψε στον γιατρο να αποφασισει την δευτερη εγχειρησι;

Τυχαιο οτι μετεγχειρητικα ειχα ενα απο τα παιδια μου σαν φυλακα αγγελο μου κοντα μου και που τυχαια δεν εργαζονταν επειδη θα πηγαινε σε νεα εργασια υστερα απο ενα μηνα οποτε τωρα ευκαιρουσε  και τον ειχα διπλα μου ανελλιπως που ελαφρηνε νυχθημερον και καθημερινα τους πονους μου και μολις συμπληρωθηκε ο μηνας και βελτιωθηκα ικανοποιητικα πηγε κανονικα στην εργασια του;

Ολα τυχαια, αληθεια, και ποιος θα μας δωσει καποια πειστικη απαντησι;

Οχι τιποτα δεν ηταν τυχαιο αλλα ολα ηταν μεσα στην Προνοια του Θεου και στην Αγαπη του Θεου  και μονο.

Τελος για να διασκεδασω λιγο το πραγμα και μεταξυ σοβαρου και αστειου, εν τελευταια αναλυσει αναφερω οτι ειναι αληθεια οτι το ΟΠΛΟ μου εσωσε τη ζωη. Και αυτο δεν ηταν καθολου τυχαιο. Αν δεν με τηλεφωνουσε η αστυνομια για την ανανεωσι των πιστοποιητικων δεν θα εκαμνα καμμια κινησι για την υποθεσι της καρδιας μου και εφ οσον εκρεματο σε μια κλωστη η ζωη μου, ισως να ερχονταν πολυ συντομα και το τελος. Ετσι και εγω παω καποιες στιγμες στο οπλο μου το σταυρωνω και λεω απευθυνομενος εις αυτο: Ευλογημενο νασαι οπλο μου και τρισευλογημενο!!!!

 Τελικα ολα ειχαν αισια εκβασι και δοξαζω τον Θεο που γλυτωσα απο δυο βεβαιους θανατους. Ποτε δεν φανταζομουνα οτι θα μου συμβουν οι δυο αυτες περιπετειες στα τελη της ζωης μου. Και εκει που πιστευα οτι παει και τελειωσα, ιδου ΕΚΕΙΝΟΣ μου δινει νεα παρατασι ζωης μικρου διαστηματος ‘η  μεγαλυτερου. Εκεινος γνωριζει. Ειθε να ειναι καθ ολοκληριαν ολος ο αδηλος χρονος αυτος, χρονος δακρυων και μετανοιας. Υπαρχει τιποτα καλυτερο και ωφελιμοτερο απο αυτο; Τι ωφελησει ανθρωπον εαν κερδισει τον κοσμον ολον και ζημιωθει την ψυχην αυτου; ¨Η τι δωσει ανθρωπος ανταλλαγμα της ψυχης αυτου;

Δοξα τω Θεω παντων ενεκεν.

Οδυσσεας Τσολογιαννης

18 σχόλια:

  1. Περαστικά σου ευχόμαστε Οδυσσέα και καλό αγώνα με καλή μετάνοια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά Οδυσσέα!
    Εύχομαι να αξιοποιήσεις το υπόλοιπο της επι της γης ζωής σου όπως θέλει ο Μόνος και Αληθινός Κύριος και αξιωθείς του Παραδείσου!

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aγαπητέ Οδυσσέα
    Από μακριά έζησα την αγωνία και τον πόνο των ημερών εκείνων .
    Όμως φαινόταν καθαρά από την αρχή η έντονη παρουσία της Θείας Πρόνοιας.
    Η διαπίστωση του προβλήματος, η αντιμετώπιση των άλλων δυσκολιών και τελικά η αίσια έκβαση της περιπέτειας το απέδειξαν περίτρανα.
    Σου ευχόμαστε υγεία και μακροημέρευση με πολλές υπομονές και πάντα μπροστά στο ομολογιακό μετερίζι.
    Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός φαίνεται ότι σε χρειάζεται
    π.Δημήτριος Αθανασίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω αγαπητοι αδελφοι και σεβαστε μου πατερ Δημητριε για ολα τα καλα σας λογια. Ποτε δεν εισαστε μακρυα μου αλλα εισαστε πολυ κοντα μου την περιοδο αυτη της δοκιμασιας μου. Εισαστε ο πρωτος εν Χριστω πατερας και αδελφος με τον οποιο επικοινωνουσα και σας ενημερωνα για την μετεγχειρητικη πορεια και ενω εγω επαιρνα την απαισιοδοξη πλευρα εσεις παντοτε με ενθαρρυνατε και βλεπατε την αισιοδοξη πλευρα της και ειχατε απολυτα δικηο. Παντα λεγατε, θα περασει και αυτο να δεις που δεν ειναι τιποτα θα φυγει οπως ηλθε. Αυτες τις στιγμες τετοιες κουβεντες θελει να ακουσει ο αρρωστος επανω στον πονο του και τιποτα διαφορετικο.
      Δεν ηταν δυνατον να ηταν αλλες οι ερμηνειες απο αυτες που ανελυσα, αν και υπαρχουν και αλλα τινα τα οποια δεν αποκαλυπτονται δημοσια. Ολα τυχαια δεν ηταν οσα εζησα και οσα αντιληφθηκα. Ηταν τοσο καταπληκτικες οι εξελιξεις που δεν ερμηνευονται διαφορετικα αλλα ο Θεος με παραχωρησε μια παρατασι για ευνοητους λογους.
      Ευχαριστω και ολους τους αλλους αδελφους για τις ευχες τους.

      Διαγραφή
  4. Ἀγαπητέ μου Ὀδυσσεῦ, σ' εὐχαριστῶ ἀπό καρδίας γι' αὐτήν τήν ἀνάρτησιν μέ ὅλα τά πειστήρια! Ὅπως ἐδίδασκεν ὁ Καθηγητής τῆς Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ Στ. Σάκκος (+2012), οὔτε ἡ πτῶσις ἑνός φύλλου ἀπό τό δένδρον εἶναι τυχαῖον γεγονός! Τά πάντα εἶναι ἀποφάσεις τοῦ Θεοῦ! Καί, φυσικά, ποτέ μία ἀπόφασις τοῦ Θεοῦ δέν εἶναι κακή! Ἰδού, μέ τήν δημοσίευσιν αὐτήν ὠφέλησες ὅλους ἐμᾶς πού τήν διαβάσαμε! Σοῦ εὔχομαι περαστικά, ἀδερφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή αυτές τις τυχαιότητες σαν του κυρίου Οδυσσέα τις έχω φάει με το κουτάλι απο τα γεννοφάσκια μου και επειδή έχω καταναλώσει τεράστια ποσά φαιάς ουσίας για να δω πώς αυτή η νοημοσύνη που κρύβεται πίσω απο τις τυχαιότητες πράττει και σκέφτεται,μου γεννήθηκε η εξής απορία.

    Γιατί πρέπει να θεωρήσουμε πως ο Θεός μέσα απο τις τυχαιότητες σώζει τον αγαπητό μας κύριο Οδυσσέα και του δίνει χρόνο ζωής για μετάνοια και όχι να θεωρήσουμε πως ο Θεός του είπε το εξής: "Έχεις χρόνο ζωής μέχρι το τέλος της ημέρας.Οπότε διάλεξε.'Η θα πάρεις τηλέφωνο τον πνευματικό σου να έρθει να σε
    εξομολογήσει και να σε κοινωνήσει,ώστε το βράδυ να είσαι έτοιμος να σε πάρω κοντά Μου ή θα ακολουθήσεις τις οδηγίες του γιατρού με αποτέλεσμα να χαθεί αυτή την στιγμή το παράθυρο της ευκαιρίας που σου δημιουργώ για να κερδίσεις την Βασιλεία των Ουρανών"

    Θέτω το ερώτημα σε όλους τους ιερωμένους και πνευματικούς που με διαβάζουν.Αν ήσασταν ο πνευματικός του κυρίου Οδυσσέα τι θα του συμβουλεύατε να κάνει;
    Να ακολουθήσει την εντολή του γιατρού ή θα του λέγατε να πάει σπίτι του να ετοιμασει την οικογενειά του για το μοιραίο γεγονός και πως στην συνέχεια θα πηγαίνατε και εσείς να τον εξομολογήσετε και να τον κοινωνήσετε ώστε να έτοιμη η ψυχή του να συνοδευτεί απο άγγελους Κυρίου εις το ταξίδι για την Βασιλεία
    των Ουρανών;

    Μιλάμε για γεγονός σωτηρίας-παράτασης ζωής (για δυνατότητα μετάνοιας κ.τ.λ.) σε αυτό έζησε ο κύριος Οδυσσέας,μιλάμε για ένα crash test πίστεως που του έκανε ο Θεός ή τίποτα απο τα δυο;

    Ο Θεός πάντοτε επεμβαίνει στην ζωή μας για να μας σώσει; Ποτέ δεν επεμβαίνει στην ζωή μας για να μας θέσει διλήμματα και να δει τις προθέσεις μας;

    Δεν ασκώ κριτική στις επιλογές του κυρίου Οδυσσέα,ούτε αμφισβητώ την πίστη του,αλλά με αφορμή την δική του προσωπική εμπειρία θέτω τις δικές μου πνευματικές απορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβες τίποτα απο αυτά που διάβασες.

      Διαγραφή
    2. Την απαντησι στα σχολια του ανωτερω αδελφου την αφηνω να την κανει ο πατερας Δημητριος.

      Διαγραφή
    3. Δεν πιστεύω κύριε Οδυσσέα να πήγες και να έκανες το εμβόλιο όταν βγήκε ο Μητσοτάκης και επέβαλε τα πρόστιμα στους άνω των 60;
      Τα αγγεία βουλώσανε εξαιτίας της μακροχρόνιου καπνίσματος,λόγω έλλειψης άσκησης,κακής διατροφής κ.τ.λ.
      και όχι λόγω θρομβώσεων ως παρενέργεια του εμβολιασμού,έτσι;
      Επειδή σε διαβάζω χρόνια,θυμάμαι πως είχες κάποια θεματάκια με μια συνταξούλα και μου μπαίνει η ιδέα πως υπο του φόβου να σε ταράξει ο Κούλης στα πρόστιμα ή να σου κόψει καμιά συνταξούλα έκανες το λάθος και πήγες και εμβολιάστηκες και τώρα σου ήρθε ο υγειονομικός "λογαριασμός"
      Οι γονείς μου οταν άκουσαν τον Κούλη να ομιλει για πρόστιμα,τσιμπήσανε και ήθελαν να εμβολιαστούν και τους είπα "Δεν πάτε πουθενά" και έτσι τους γλύτωσα απο τα χειρότερα

      Έχω 3 περιπτώσεις ανθρώπων (2 γειτόνων μου και 1 ενός στενου συγγενικού μου προσώπου) που στα 50 τους κοντέψανε να πεθάνουν λόγω βουλωμένων αγγείων.Και οι 3 καπνίζανε και οι 3 κατέληξαν με 2 στεντ.Οι 2 το έπαθαν πριν τον κορονοιό και ο ένας πριν ένα χρόνο ενώ ήταν αντιεμβολιαστής.

      Να υποθέσω,λοιπόν,πως και εσύ είσαι αντιεμβολιαστής και σε "έφαγε"το τσιγάρο,το άγχος και η ανεβασμένη χοληστερίνη

      υ.γ. 1 Θα παρακαλούσα σε όποιον απαντά στα σχολιά μου,να απαντά στο τελός για το αν είναι εμβολιασμένος και με πόσες δόσεις ή αν δεν είναι

      υ.γ. 2 Πριν λίγες ημέρες κάναμε τα 40 ενός ξαδέρφου μου γιατρού,που στα 47 του,έσκασαν τα αγγεία στον εγκεφαλό του ,αφήνωντας πίσω γυναίκα και παιδιά και ήταν φυσικά εμβολιασμένος

      Διαγραφή
    4. Θα παρακαλούσα να ξαναδιαβάσετε το άρθρο γιατί το σχόλιό σας δείχνει ότι δεν κατανοήσατε ούτε το γράμμα αλλά ούτε και το πνεύμα του κειμένου.
      1.Ο τίτλος και μόνο του άρθρου αφορά ένα προσωπικό θέμα του Οδ.Τ που δημοσιοποιείται με βασικό σκοπό να παρουσιάσει άγνωστες πτυχές Της παρέμβασης της Θείας Πρόνοιας.
      2.Δεν έχει σκοπό το άρθρο να δώσει ποιμαντικές οδηγίες αλλά μέσα από την αφήγηση θέλει να μας δείξει ο συγγραφέας του πως ξεδιπλώθηκε το σχέδιο του Θεού που του έδωσε παράταση ζωής .
      3.Υποβιβάζετε την αξία του άρθρου όταν μιλάτε για «τυχαιότητες» την στιγμή που ο ίδιος ο συγγραφέας του το θέτει το θέμα σε πνευματική βάση και όχι σε τυχαία γεγονότα., εκφράζοντας συγχρόνως και μια επίσημη ομολογιακή δοξολογική ευχαριστία προς τον Δωρεοδότη και Ελέήμονα Θεό.
      4.Παρακολουθώντας τα θέματα υγείας του συγγραφέα του άρθρου Ο.Τ διέκρινα την υπακοή του στον πνευματικό του και στους γιατρούς γιατί έβλεπε πίσω από λόγια και γεγονότα την παρουσία του Θεού. Δεν γόγγυσε, δεν αγανάκτησε, αλλά προσευχήθηκε πολύ να γίνει το θέλημα του Θεού. Γι΄αυτά και στις διάφορες επιπλοκές βρισκόταν λύση.
      Συνεχιζεται

      Διαγραφή
    5. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
      5.Ρωτάτε τι θα πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος όταν βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση. Απλούστατα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΕΛΠΙΖΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΤΑΙ. Να κάνει υπακοή στους γιατρούς έχοντας ως βασική σκέψη «ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΗΜΩΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΡΑΘΩΜΕΘΑ».Η προσευχή να είναι βασικό όπλο και τα υπόλοιπα θα τα βρει με τον πνευματικό του.
      Η Εκκλησία που ίδρυσε ο Ιησούς Χριστός δεν απέρριψε ποτέ την ιατρική επιστήμη, ούτε την επιστήμη γενικότερα. Θα ήταν παράλογο άλλωστε κάτι τέτοιο, αφού η ίδια η Αγία Γραφή, την οποία μελετούσαν οι πρώτοι χριστιανοί (η Παλαιά Διαθήκη), στο βιβλίο Σοφία Σειράχ, κεφ. 38, 1-15, παραγγέλλει:
      «Τίμα τον ιατρόν, όπως του αρμόζει, έχων άλλωστε υπ' όψιν σου τας υπηρεσίας του εις τας ανάγκας σου, διότι ο Κυριος έκαμεν αυτόν. Από τον Ύψιστον Θεόν προέρχεται η θεραπεία, που δίδει ο ιατρός, ο οποίος και από τους βασιλείς ακόμη θα λάβη δώρα διά την ιατρικήν του επιστήμην. Τέκνον μου, όταν αρρωστήσης μη αδιαφορήσης διά τον ιατρόν και τα φάρμακα. Συγχρόνως όμως παρακάλεσε και τον Κυριον· και αυτός θα σε θεραπεύση. Απαρνήσου και απομάκρυνε από σε κάθε αμαρτίαν· έχε καθαρά τα χέρια σου ενώπιον του Θεού και καθάρισε την καρδίαν σου από κάθε αμαρτίαν. Πρόσφερε ευώδες θυμίαμα, και αναμνηστικήν παρά τώ Θεώ διά σε αναίμακτον θυσίαν σημιγδαλιού. Πρόσφερε δε πλουσίας τας προσφοράς σου ως εάν δεν πρόκειται να υπάρξης πλέον εις την γην.
      Να προσφύγης δε κατόπιν και στον ιατρόν, διότι ο Θεός τον εδημιούργησε και τον ανέδειξε. Μη τον απομακρύνης από κοντά σου, διότι έχεις την ανάγκην του. Πολλές φορές η θεραπεία της ασθενείας και η κατευόδωσις της υγείας είναι εις τα χέρια των ιατρών, διότι και αυτοί με την σειράν των προσεύχονται προς τον Κυριον, να κατευοδώση τας προσπαθείας των και να επιτύχουν ελάφρυνσιν και θεραπείαν της νόσου διά την συνέχειαν της ζωής. Μάθε δε και τούτο, ότι εκείνος ο οποίος αμαρτάνει ενώπιον του Δημιουργού του, θα ασθενήση και θα περιέλθη εις τα χέρια του ιατρού».
      (Ερμηνευτική απόδοση του αποσπάσματος στα νέα ελληνικά από τον Ιωάννη Κολιτσάρα (1903 – 1989)
      6.Επειδή σας αρέσουν απ΄ότι βλέπω τα σενάρια μπορείς να μας πείς πότε ο Θεός είπε σε άνθρωπο «"Έχεις χρόνο ζωής μέχρι το τέλος της ημέρας. Οπότε διάλεξε.' Η θα πάρεις τηλέφωνο τον πνευματικό σου να έρθει να σε εξομολογήσει και να σε κοινωνήσει, ώστε το βράδυ να είσαι έτοιμος να σε πάρω κοντά Μου ή θα ακολουθήσεις τις οδηγίες του γιατρού με αποτέλεσμα να χαθεί αυτή την στιγμή το παράθυρο της ευκαιρίας που σου δημιουργώ για να κερδίσεις την Βασιλεία των Ουρανών".
      Παρουσιάζεις ένα Θεό αδυσώπητο και σκληρό που θέτει χρονικά όρια ζωής την στιγμή που μας δίδαξε ότι «ἄνθρωπος, ὡσεὶ χόρτος αἱ ἡμέραι αὐτοῦ· ὡσεὶ ἄνθος τοῦ ἀγροῦ, οὕτως ἐξανθήσει». Αυτό σημαίνει ότι η μνήμη του θανάτου πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΤΑΝΗ.
      Δεν είναι ΔΥΝΆΣΤΗΣ ο Θεός της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είναι Θεός ελευθερίας και ελέους ο οποίος «ΠΑΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΣΩΘΗΝΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΛΘΕΙΝ». Αυτό σημαίνει ότι δίνει πολλές ευκαιρίες μετανοίας πριν κλείσει την θύρα του ελέους. Αν ο άνθρωπος δεν τις αντιλαμβάνεται αυτές τις ευκαιρίες σημαίνει ότι έχει σοβαρά προβλήματα στα πνευματικά αισθητήρια.

      Διαγραφή
    6. Τα παραπάνω δύο σχόλια είναι απάντηση σε σχόλιο
      Ανώνυμου 16 Αυγούστου 2024 στις 4:56 μ.μ.
      πρωτ.Δημ.Αθανασίου

      Διαγραφή
  6. Υγεία και μακροημέρευση ευχόμαστε στον κ. Οδυσσέα και καλή πνευματική πορεία.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θαυμασια η απαντησι του π. Δημητριου. Με εκφραζει απολυτα.

    Θελω να συμπληρωσω οτι την Διπλη Νεκραναστασι μου την εστειλα και στον σπουδαιο Καρδιολογο που με επεξηγουσε το CD και μου εδειχνε την γραμμη της καρδιας που με κρατουσε στη ζωη, αλλα και τον Καρδιολογο που ανελαβε την δευτερη σοβαροτατη εγχειρησι μου, για να λαβουν γνωσι πως εζησα με την βοηθεια τους αλλα και τη Βοηθεια του Θεου, την περιπετεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά Οδυσσέα!!! Ο φίλος σου από την Βούλγαρη. Ο Θεός σε θέλει να συνεχίσεις τον Θεάρεστο αγώνα σου. Την ευχή και του Πατέρα Αθανασίου!!! Θα σου τηλεφωνήσω και κάποια στιγμή, πρώτα ο Θεός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με ανώνυμους δεν μπορώ να συνεχίσω να συζητώ.Το μόνο που λεω είναι οτι ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙ και έχω κυνηγηθεί γι΄αυτό.. Τα υπόλοιπα ας τα κρίνουν όσοι σε διαβάσουν. Και μόνο η ανωνυμία λέει πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να σε απαντησω 2,6; Ειστε πολυ περιεργοι καποιοι να μαθετε ντε και καλα για τον καθενα αν εκανε εμβολιο. Μηπως πιστευεις και εσυ οτι το εμβολιο ηταν η ....καρτα του Αντιχριστου; Υπαρχει και αυτη η τρελλα σημερα. Τρελλα του 666. Εσυ γιατι θελεις να μαθεις ο καθενας που σε απανταει να σου πει με το στανιο αν εμβολιαστηκε ή οχι; Στριμμενος εισαι; Ελα Θεε μου.
    Αν παρακολουθουσες το ιστολογιο μας θα ηξερες τους αγωνες που καναμε εναντιον των εμβολιων αυτων που πιστευαμε οτι ηταν δηλητηριο. Επισης μαθε λοιπον οτι ουδεποτε καπνισσα και εφαγα και το προστιμο το οποιο επιπλεον για μενα δεν μου το επεστρεψε η εφορια ποτε. Το συμψηφισε με καποιο υπολοιπο ενφια και καποιο επιστρεφομενο παραβολο και ενω θαπρεπε και αυτα τα δυο να μου επιστραφουν ουτε αυτα μου επεστραφησαν ουτε το προστιμο. Ταφαγε ο Τουλης ολα ο αθεοφοβος.
    Ηρθαν οπως ηρθαν τα πραγμτα και ο Θεος παρατεινε τη ζωη μου, αγνωστο για ποσο διαστημα, ομως εγω ωφειλα να περιγραφω το αξιοθαυμαστο για μενα αυτο γεγονος καποιας διαρκειας λιγων μηνων με ολα τα αξιοπεριεργα σημεια που τα εντοπισα και τα περιεγραψα. Εγκλημα εκανα; Καποιος ανοηταινων νους ειπε ναι. Ομως η Αγια Γραφη μας συνιστα να διηγουμαστε οσα εποιησεν εις ημας ο Θεος.
    Αυτο και επραξα.
    Λυσε μου ομως την απορια μου γιατι θελεις να μαθεις ντε και καλα αν εκαναν οι αλλοι το εμβολιο; Ηθελαν και το εκαναν εσενα τι σε νοιαζει και γιατι τον κατακρινεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άγιοι Πάντες Σύλλογος Πολυτέκνων Θεσσαλονικής
    Δευ 19 Αυγ, 9:28 π.μ. (πριν από 1 ημέρα)
    προς εγώ

    ΚΥΡΙΕ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ .ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου