"Ο
Αριστοτέλης μας λέει τι πρόκειται να συμβεί με τους Μουσουλμ@νικούς
θύλακες"
Αριστοτέλης Πολιτικά, Βιβλίο V, 1303a25-1303b
…………. στασιωτικον δε και το μη ομοφυλον, εως αν συμπνευση. ωσπερ γαρ ουδ εκ του τυχοντος πληθους πολις γιγνεται, ουτως ουδ εν τω τυχοντι χρονω. διο οσοι ηδη συνοικους εδεξαντο η εποικους, οι πλειστοι διεστασιασαν.
οιον τροιζηνιοις αχαιοι συνωκοισαν συβαριν, ειτα πλειους οι αχαιοι γενομενοι εξεβαλον τους τροιζηνιους, οθεν το αγος συνεβη τοις συβαριταις. και εν θουριοις συβαριται τοις συνοικησασιν (πλεονεκτειν γαρ αξιουντες ως σφετερας της χωρας εξεπεσον). και βυζαντιοις οι εποικοι επιβουλευοντες φωραθεντες εξεπεσον δια μαχης. και αντισσαιοι των χιων φυγαδας εισδεξαμενοι δια μαχης εξεβαλον. ζαγκλαιοι δε σαμιους υποδεξαμενοι εξεπεσον αυτοι. και απολλωνιαται οι εν τω ευξεινω ποντω εποικους επεγαγομενοι εστασιασαν. και συρακουσιοι μετα τα τυραννικα τους ξενους και τους μισθοφορους πολιτας ποιησαμενοι εστασιασαν και εις μαχην ηλθον. και αμφιπολιται δεξαμενοι χαλκιδαιων εποικους εξεπεσον υπο τουτων οι πλειστοι αυτων…………….
Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης
(μετάφραση)
Αιτία που προκαλεί επαναστάσεις είναι και η φυλετική ανομοιογένεια του πληθυσμού. Εως ότου και ΕΑΝ επέλθει σύμπνοια. Ούτε εκ τυχαίου πληθους πόλις γίνεται ούτε και σε τυχαίο χρόνο. Και όσοι εδέχθησαν σύνοικους οι εποίκους, οι περισσότεροιεπαναστάτησαν, είτε από τους μεν είτε από τους δε.
Και ακολουθούν τα παραδείγματα με τους Αχαιούς και τους Τριψηφίους στην Συβαριν, και εν Θουριοις Συβαριται, και Βυζαντιοις οι εποικοι επιβουλευοντες, και Αντισσαιοι των Χιων φυγαδας και Ζαγκλαιοι δε Σαμιους και Απολλωνιαται οι εν τω Ευξεινω Ποντω εποικους και Συρακουσιοι μετα τα τυραννικα και Αμφιπολιται δεξαμενοι Χαλκιδαιων.
Και μπορούμε για του λόγου το Αληθές να φτάσουμε και εως το 1946-49.
Και αν ομόφυλοι και ομόθρησκοι δεν μπορούν εύκολα να μονιάσουν και να ζήσουν ειρηνικά καταλαβαίνουμε τι μπορεί να συμβεί με αλλόθρησκους που (όπως φαίνεται) δεν ενσωματώνονται και επιπλέον κάποιοι διαλαλούν πίστη σε φανατισμό.
Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε σε διεθνή παραδείγματα όπως της Ουκρανίας στην πρώην ΕΣΣΔ αλλά και πιο πρόσφατα αυτό της Γιουγκοσλαβίας και των σφαγών όπως και των εκκαθαρίσεων ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους στον Νίγηρα.
Ο Αριστοτέλης μας λέει ΞΕΚΑΘΑΡΑ τι πιθανότατα πρόκειται να συμβεί με τους Μουσουλμανικούς θύλακες.
Το θέμα είναι ΕΜΕΙΣ τι θέλουμε να πιστεύουμε.
https://epanastasiskepsis.blogspot.com/2020/02/blog-post.html
(μετάφραση)
Αιτία που προκαλεί επαναστάσεις είναι και η φυλετική ανομοιογένεια του πληθυσμού. Εως ότου και ΕΑΝ επέλθει σύμπνοια. Ούτε εκ τυχαίου πληθους πόλις γίνεται ούτε και σε τυχαίο χρόνο. Και όσοι εδέχθησαν σύνοικους οι εποίκους, οι περισσότεροιεπαναστάτησαν, είτε από τους μεν είτε από τους δε.
Και ακολουθούν τα παραδείγματα με τους Αχαιούς και τους Τριψηφίους στην Συβαριν, και εν Θουριοις Συβαριται, και Βυζαντιοις οι εποικοι επιβουλευοντες, και Αντισσαιοι των Χιων φυγαδας και Ζαγκλαιοι δε Σαμιους και Απολλωνιαται οι εν τω Ευξεινω Ποντω εποικους και Συρακουσιοι μετα τα τυραννικα και Αμφιπολιται δεξαμενοι Χαλκιδαιων.
Και μπορούμε για του λόγου το Αληθές να φτάσουμε και εως το 1946-49.
Και αν ομόφυλοι και ομόθρησκοι δεν μπορούν εύκολα να μονιάσουν και να ζήσουν ειρηνικά καταλαβαίνουμε τι μπορεί να συμβεί με αλλόθρησκους που (όπως φαίνεται) δεν ενσωματώνονται και επιπλέον κάποιοι διαλαλούν πίστη σε φανατισμό.
Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε σε διεθνή παραδείγματα όπως της Ουκρανίας στην πρώην ΕΣΣΔ αλλά και πιο πρόσφατα αυτό της Γιουγκοσλαβίας και των σφαγών όπως και των εκκαθαρίσεων ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους στον Νίγηρα.
Ο Αριστοτέλης μας λέει ΞΕΚΑΘΑΡΑ τι πιθανότατα πρόκειται να συμβεί με τους Μουσουλμανικούς θύλακες.
Το θέμα είναι ΕΜΕΙΣ τι θέλουμε να πιστεύουμε.
https://epanastasiskepsis.blogspot.com/2020/02/blog-post.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου