Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

AΠΑΝΤΗΣΙ    
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΙΣΑΚΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΨΕΥΤΟΑΓΙΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ.


Του  κ. Κυρίου Γεωργίου Ιωάννου Καραλή
Πυρηνικού ιατρού.
 Διδάκτορος Πανεπιστημίου Γένοβα,
Υπεύθυνος τμήματος Πυρηνικής Ιατρικής της Alliance Medical  στην πόλη της Γένοβας
Πανεπιστήμιον Ρώμης Tor Vergata.
Ο αιρετικος Συνεισακτος Οικουμενιστης Σωφρονιος του Εσσεξ ο ηγαπημενος ...αγιος του συγχρονου Οικουμενισμου.


Καλογηροι μαζι με καλογρηες στο ιδιο μοναστηρι, ολη μερα μαζι, συντρωγουν, συνπινουν, συναναστρεφονται ολημερις λες και ειναι καπηλιο συμφυρομενων ανδρων και  γυναικων.
Αυτος ηταν ο Ψευτοαγιος Σωφρονιος, νοθευσε την αγια μας Ορθοδοξια με τους Οικουμενιστικους νεωτερισμους του.
Αυτο το αισχος αφησε σαν παρακαταθηκη στα εκγονα του.
Και ιδου που ο Βετερανος Οικουμενιστης Βαρθολομαιος εφτασε στην καταντια να τον ανακηρυξη σε αγιο.
Για να μας μαγαριση.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΑ ΟΧΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

Αξιότιμε κύριε Περσυνάκη θα επιθυμούσα να σας διαβεβαιώσω πρωτίστως  ότι προσωπικά δεν έχω τίποτε με τον πΣωφρόνιοΑυτό που ο μακαριστός πατέρας Σωφρόνιος ήταν και έκανεθα κριθεί από τον ίδιο τον Θεό και όχι από εμέναΔεν είμαι αρμόδιος να κρίνω την αγιότητά τουούτε και τη ζωή τουΕκείνο που με ενδιαφέρει είναι αν τα έργα του π.Σωφρονίου είναι γραμμένα σύμφωνα με το πνεύμα των Πατέρων της ΕκκλησίαςΑν είναι σαφέστατααν δημιουργούν ερωτήσεις που δεν θα οδηγήσουν τον αναγνώστη σε εσφαλμένα αποτελέσματα και τελικά αν μπορούν να διαβαστούν από ορθοδόξους χωρίς τον κίνδυνο να πέσουν σε αίρεση.
Σας εξήγησα ότι επειδή ξεκινώ από πρακτικές σπουδές δεν με ενδιαφέρουν τα ωραία λόγιααλλά το περιεχόμενοΌταν ένας ασθενής έρχεται σε μένα δεν μου ζητάει ωραία λόγιααλλά λύση στο συγκεκριμένο του πρόβλημαΕγώ βέβαια ή είμαι σε θέση να το λυσω ή όχιΑν δεν είμαι σε θέση να το λυσω δεν μπορώ να του πώΑν έχεις υπερλειτουργία του θυροειδούς πρέπει να πάρεις αντιθυρεοειδική θεραπείααν υπολειτουργεί πρέπει να πάρεις το Τ4. Αυτό δεν ευσταθείΠρέπει να του πώ όπως καταλαβαίνετεΑγαπητέ μου ο θυροειδής σου  υπολειτουργεί και πρέπει να πάρεις το Τ4. Μετά θα υπάρξουν οι έλεγχοι κατά πόσον η δόση που του έδωσα επαρκεί ή όχιΒέβαια εγώ ακολουθώ μία μέθοδο που όλοι οι γιατροί αποδέχονταιΚατά συνέπεια δεν μπορώ  να πώ στον ασθενή μπορείς να πάρεις Τγια το προβλημά σου ή ακόμη καλύτερα να χρησιμοποιήσεις μια εναλλακτική θεραπεία σαν αυτή που τόσοι κομπογιανίτεςψευτογιατροί συνιστούνΓιατί αν χρησιμοποιήσω εναλλακτική θεραπεία μη γενικώς αποδεκτήτότε θα μου αφαιρέσουν την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.  Ακριβώς το ίδιο θα πρέπει να κάνουμε και με την θεολογίαΗ κοινώς αποδεκτή μέθοδος είναι η θεολογία των ΠατέρωνΗ σχολαστική μεθοδολογία είναι ψευτοϊατρικήΌσο μεγάλος και αν είναι ο Ακινάτηςσαν φιλόσοφος είναι φλύαρος και δεν δίνει λύση σε κανένα πρόβλημαΑπό την άλλη μεριά ο Ακινάτης  έχει συνέπειαΛέει κάτι που συνήθως στηρίζεται στον Αριστοτέλη και προχωρεί βάσει αυτής της μεθόδου ως το τέλος με άκρα συνέπειαΈτσι με βοηθάει να τον καταλάβω και να τον κατατάξω στην τάξη των φλύαρων κομπογιανιτώνΟι Πατέρες από την μεριά τους έχουν και αυτοί συνέπεια και μέθοδοΜας βοηθούν να απομακρύνουμε τις σκέψεις μαςτην προσοχή μας από την φλυαρία και την αριστοτελική νοησιαρχική μέθοδο και να προσπαθούμε να καταλάβουμε τα περί Θεου ή μετέχοντας των Ακτίστων ενεργειών ή ακολουθώντας αυτούς που μετέχουνΠώς όμως θα καταλάβουμε αν κάποιος μετέχει των Ακτίστων Ενεργειών του Θεού ή όχι;  Ο Παλαμάς μας δίνει οριστική απάντηση επαναλαμβάνοντας τον ορισμό των οικουμενικών συνόδων και πολλων άλλων ΠατέρωνΤι γαρ ουν τουτέστιν αληθής ευσέβειατο μη προς τους θεοφόρους Πατέρας αμφισβητείν Και γαρ των προειρημένων αγίων αι θεολογίαι όρος εισί θεοσεβείας αληθούς και χάραξ . [1] Έτσι  κατατάσσουμε τους Παλαιούς και νέους Πατέρες  στην τάξη των αληθινών ιατρών.

Υπάρχουν όμως άνθρωποι και ιδιαίτερα θεολόγοι που δεν είναι τόσο συνεπείς όσο οι Πατέρες ή όσο οι αιρετικοίΑυτοί μπερδεύουν τα πράγματαΔιαβάζεις κείμενά τους  που δεν έχουν  λογική σειράμέθοδο και συνέπειαΠροσπαθούν να πουν το σωστό και στην επόμενη παράγραφο ισχυρίζονται το αντίθετοΈτσι μπεδεύουν πιο πολύ τον κόσμο και τον κάνουν να απεχθάνεται την θεολογίαΑυτούς μπορούμε να τους κατατάξουμε στην τάξη των κατεξοχήν φλύαρων που δεν είναι ούτε γιατροί ούτε κομπογιανίτεςΑλλά βρίσκονται σε άλλη διάστασηΔηλητηρίασανλοιπόντέτοιου ειδους άνθρωποι εδώ και τριάντα ή σαράντα χρόνια την θεολογία και την μπέρδεψαν με την αίρεσητόσο πολύπου δύσκολα σήμερα ο πιστός μπορεί να ξεφύγειΗ θεολογική ασάφεια οδήγησε σε έναν άκρατο οικουμενισμό αφού πια ειχε μπεδευτεί η θεολογία με την αίρεση.
Σε καμμία περίπτωση δεν επιθυμώ να κατατάξω τον πΣωφρόνιο στους κατεξοχή φλύαρους και άκρατους  οικουμενιστάςαλλά από την άλλη μεριά - κιαυτό είναι προσωπική μου υπόθεση - διαβάζοντας τα έργα του μπερδεύομαι πολύ και δεν έχω σαφή και ξεκάθαρη εικόναόπως αυτήν που μου δίνει η μελέτη των Πατέρων της ΕκκλησίαςΣε αυτό ακριβώς το σημείο  ζητάω και την δική σας συμβολή αξιότιμε κύριε Περσυνάκηγιατί πιστεύω ότι μιλώ με έναν κολοπροαίρετο άνθρωποΊσως εσείςαν όντως έχετε διαβάσει και κατανοήσει τα έργα του,   μπορέσετε να με διαφωτίσετεώστε να βγώ από την άγνοια και να αναγνωρίσω  ένα μεγάλο θεολόγο που συνέχισε το έργο των Πατέρων της ΕκκλησίαςΑπό την άλλη μεριά ο διάλογος αυτός μπορεί να βοηθήσει εσάς τον ίδιο καθώς και  άλλους οπαδούς του πΣωφρονίου να διευκρινίσετε  τους θεολογικούς όρους που ο ίδιος δεν καταφερε να διατυπώσει με σαφήνειαωστε να αποδειχθεί ότι είναι όντως συνεχιστής των μεγάλων πατέρων της Εκκλησίας.
Στο πρώτο σας κείμενο μου υποβάλατε την ερώτηση μήπως  σφάλλει  πΣωφρόνιος πο δν ναγνωρίζει τν παρουσία δυνατοτήτων μ πραγματοποιημένων στ θεο ΕναιΕγώ σας απάντησα αλλά εσείς δεν διαβάσατε το κείμενό μου προφανώς!  Σας επαναλαμβάνω σύντομα  ότι διαβάζοντας τους Πατέρες τέτοια ερώτηση δεν μπορεί να τεθεί  για τον ΘεόΜπορεί να τεθεί μόνο χρησιμοποιώντας την μέθοδο του Θωμά του ΑκινάτηΟ Θεός για την Πατερική μέθοδο είναι υπερούσιοςδηλαδή είναι "μη όν"  αυτό σημαίνει "υπερούσιος κρυφιότης". Σας εξήγησα ότι με αυτή την ερώτηση και την μέθοδο ο Ακινάτης ταυτίζει την ουσία με την ενέργεια του ΘεούΌχι μόνο σας απάντησα αλλά σας έθεσα και τρεις ερωτήσεις τις οποίες προφανώς αγνοήσατε, μάλλον δεν θα τις διαβάσατε, γιατί δεν δίνετε καμμία απάντηση. Μου λέτε μόνο  ότι ο πΣωφρονιος ισχυρίζεται Οσία εναι πολύτως περβατικ σ σχέση μ τν κτισθέντα κόσμο Μου λέτε δηλαδή ότι ενώ ο ίδιος  είναι Καθαρή Ενέργεια (Actus Purus) - απολύτως πραγματοποιημένο όν -, σε σχέση με τον κτιστό κόσμο είναι απολύτως υπερβατικός ο Θεός. Ενώ στην αρχή μιλάγατε για τον ίδιο το Θείο Είναι σαν απολύτως πραγματοποιημένο όν (Καθαρή Ενέργεια),  τώρα μεταφέρεσθε στην σχέση του Θεού με τα κτίσματα και συνεχίζετε: Η Ουσία του Θεού “Εναι ξ λοκλήρου κατάληπτηνονόμαστηκοινώνητη κα μέτοχη γι τ κτίσμα... Ο Πατέρες τς κκλησίας τν νομάζουν περου­σιό­τηταγι ν πομακρύνουν μ τν χαρακτηρισμ ατ ποιονδήποτε ννοιολογικ προσδιορισμ τς Οσίας» (σκηση κα θεωρία, σ. 129). Κα λίγο πι κάτω γι τν κτιστη νέργεια γράφει: « νέργεια εναι δυνατν ν καταστε γνωστ κα μεθεκτήΕσέρχεται σ στενότατη νωση μ τ κτισθν νχωρς τ κτιστο ν γίνει κτιστ  τ κτιστ ν γίνει κτιστο» (σκηση κα θεωρία, σ. 130). Άλλα λοιπόν  ισχυρίζεσθε όταν μιλατε για τον ίδιο το Θεό ότι δηλαδή είναι Actus Purus και τα αντίθετα μου λέτε όταν αναλύετε την σχέση του Θεού με τον κόσμο, χωρίς καμμία συνέπεια. Ο Θεός είναι και Actus Purus - δηλαδή σαν όν απολύτως πραγματοποιημένο όλη Του η Ουσία είναι Ενέγεια- και Υπερούσιος. Αποφασίστε κύριε Περσυνάκη είναι Καθαρή Ενέργεια, ή Υπερούσιος; Δεν μπορείτε να ισχυρίζεσθε και το ένα και το αντίθετό του. Κάτι δεν πάει καλά εδώ.  Και συνεχίζουμε στο μπέρδεμα που κάνετε:  Διαπιστώσατε άραγε σ᾽αυτήν την τελευταία φράση του π. Σωφρονίου  την υποκρυπτόμενη σύγχυσηΛέει ότι η Ακτιστη Ενεργεια ενώνεται με το κτίσμα χωρίς το κτιστό να γίνει Ακτιστο. Αλλά είναι σαφές στους Πατέρες ότι αν πρόκειται περι της θεωτικής Ενεργείας τότε όντως το κτιστό γίνεται Ακτιστο κατά χάρινΓενικεύοντας όμως τα αποτελέσματα των θείων ενεργειών και θεωρώντας ίδια και απαράλλακτα σε κάθε περίπτωσηστην πραγματικότητα απορρίπτει το ότι υπάρχουν όντως Θεοπρεπείς διακρίσεις μεταξύ των αποτελεσμάτων των Θείων ΕνεργειώνΑν δεν απέρριπτε τις θεοπρεπείς αυτές διακρίσεις δεν θα εγενίκευε τα αποτελέσματα των Ενεργειών σε όλα τα κτίσματα αδιακρίτως....Αυτο που το κατατάσσετε κ.ΠερσυνακηΔιότι πρόκειται για πελώρια παρανόηση του τρόπου με τον οποίο ενεργεί ο Θεός επί των κτισμάτων και ο Ευνόμιος είχε κι αυτός την  ίδια φαεινή ιδέα με τον Σωφρόνιο κι έκανε το ίδιο λάθος ταυτίζοντας μάλιστα αυτός όλες τις Ενέργειες του Θεού με την Ουσία Του ως άκρως  ενεργοποιημένη ή "πραγματοποιημένηΟυσία (actus purus) ενώ ο Σωφρόνιος,  όπως παραδόξως  ισχυρίζεσθεαποφεύγει να το κάνει !
Η συνεχεια στο επομενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου