Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

           ΔΙΑΛΟΓΟΣ    
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΙΣΑΚΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΨΕΥΤΟΑΓΙΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ.


Του  κ. Κυρίου Γεωργίου Ιωάννου Καραλή
Πυρηνικού ιατρού.
 Διδάκτορος Πανεπιστημίου Γένοβα,
Υπεύθυνος τμήματος Πυρηνικής Ιατρικής της Alliance Medical  στην πόλη της Γένοβας
Πανεπιστήμιον Ρώμης Tor Vergata.
Ο αιρετικος Συνεισακτος Οικουμενιστης Σωφρονιος του Εσσεξ ο ηγαπημενος ...αγιος του συγχρονου Οικουμενισμου.
Το αισχρο ενδιαιτημα ψευδομοναστηρι του Εσσεξ που συμβιουν ανδρες μαζι με γυναικες, αγνωστο τελειως στην ιστορια της Ορθοδοξου Εκκλησιας μας.
                                     

   Πρς τν «ρθόδοξο Τύπο»
                                                     Κάνιγγος  10
                                               106 77   θναι           

    Δεύτερη κα τελευταία πάντησή μου πρς τν κ. Καραλ

ξιότιμε κύριε Καραλ,
Εχαριστ γι τν κόπο σας ν συντάξετε να κτε­νέστατο κείμενο ξ φορμς μις συγκεκριμένης κα πλς ρω­τή­σεώς μου κα ν μ πληροφορήσετε γι τν μεθοδολογία το ρθοδοξεν, τν ποίαν σες παιδιόθεν κολουθήσατε. ρώ­τη­σή μου ναφερόταν στν ρθότητα τς χρήσεως το ρου «Καθαρ νέργεια» π τν π. Σωφρόνιο μ τν καθαρή διευ­κρί­νηση πο κενος κάνει στ κείμενό του. Σες μως ντ συγκε­κριμένης θεολογικς παντήσεως στν ρώτησή μου, γράφετε συγκαταβα­τι­­κς τι, «σως ν ξιζε τν κόπο ν πεισθομε γι τν ρθ διατύπωση το πατρς Σωφρονίου... ν μως ποιο βιβλίο το π. Σωφρονίου κι ν νοίξει κανες θ βρε μ δόκι­μες διατυπώσεις σ σχέση μ ατς τν Πατέρων, τότε τί συμπέ­ρασμα βγάζουμε;».
Ελικριν δν μπορ ν καταλάβω τ ρωτήματα πο διατυπώνετε «ν κατακλείδι», γι τ ποα μπορε ν βρε κα­νες παντήσεις σ ποιο βιβλίο το π. Σωφρονίου κι ν νοί­ξει. λλ κα ν κόμη διαβάζατε λίγο περισσότερες σελίδες π τ συντομότατο κείμενο το π. Σωφρονίου πο πικρίνατε, θ ταν ρκετό. Τ ντυπωσιακότερο μάλιστα εναι τι κα ο προσωπικές σας κόμη προτιμήσεις (γιατ γράφε­τε τι θ προτιμού­σατε π να ρθόδοξο θεολόγο ν σχυρί­ζε­ται τι Θες εναι περούσιος κα ταν μιλάει γι νέργεια το Θεο ν νο­μάζει κτιστες νέργειες το κτι­στου Θεο) μπο­ρον κάλλι­στα ν κανοποιηθον μ πολυά­ρι­θμες ναφο­ρς στος θεο­λογικος ατος ρους πο πάρχουν στ βιβλία το π. Σωφρονίου.
 ν περιοριστομε λοιπν  στ διο κεί­με­νο, που γίνε­ται λόγος γι «Καθαρ νέργεια», θ δομε τι π. Σωφρό­νιος γρά­φει: « Οσία εναι πολύτως περβατικ σ σχέση μ τν κτισθέντα κόσμο. Εναι ξ λοκλήρου κατά­ληπτη, νονό­μαστη, κοινώ­νητη κα μέτοχη γι τ κτίσμα... Ο Πατέρες τς κκλησίας τν νομάζουν περου­σιό­τητα, γι ν πομακρύ­νουν μ τν χαρακτηρισμ ατ ποιον­δήποτε ννοιολογικ προσδιορισμ τς Οσίας» (σκηση κα θεωρία, σ. 129). Κα λίγο πι κάτω γι τν κτιστη νέργεια γράφει: « νέργεια εναι δυνατν ν καταστε γνωστ κα μεθεκτή. Εσέρχεται σ στενότατη νωση μ τ κτισθν ν, χωρς τ κτιστο ν γίνει κτιστ τ κτιστ ν γίνει κτιστο» (σκηση κα θεωρία, σ. 130).
γαπητέ  μου κύριε Καραλ. Μν δικετε τν αυτό σας κα τν λήθεια καταφερόμενος ναντίον νς μεγάλου θεο­λόγου, πο συνέχισε μ τν βίο κα τν διδασκαλία του τν ζωνταν Παράδοση τν Πατέρων τς κκλησίας κα ποτελε καύχημα τς ρθοδοξίας.
Νέα Μουδανιά, 1 Μαΐου 2017                μμανουλ Περσυνάκης                       

Στη συνεχεια 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΑ ΟΧΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΛΗ Πυρηνικου Ιατρου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου