Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.
Με
την παρούσα επιστολή μας θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθιά μας θλίψη για τα
τεκταινόμενα στη Μητρόπολη και σας εκλιπαρούμε: ανοίξτε επί τέλους
τα μάτια της ψυχής σας. Δείτε τι γίνεται τις τελευταίες ημέρες με τους
Παπικούς, τους Λουθηριανούς και άλλους, μαζί με
τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Το κοινό Ποτήριο είναι το επόμενο Βήμα. Δεν
ανησυχείτε; Δεν βλέπουν τα μάτια σας; Δεν σας πληροφορεί κανένας; Δεν ακούτε;
Τι χειρότερο περιμένετε; ΛΥΠΟΥΜΕΘΑ βαθιά! Αντί να αγωνιάτε για το
ποίμνιό σας να μην κατασπαραχθεί από τους ποικίλους «λύκους», αντί
να καλέσετε τους ιερείς και το ποίμνιό σας να ξεσηκωθεί εναντίον
των γεγονότων αυτών που συμβαίνουν, εσείς κηρύξατε διωγμό εναντίον των
πατέρων που έχουν θερμή και όχι χλιαρή πίστη,
γι’ αυτό και αντιστάθηκαν στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του
Οικουμενισμού, με τον τρόπο που ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΜΑΣ.
Απλοί χριστιανοί εμείς που έχουμε γαλουχηθεί με τα νάματα της
Εκκλησίας μας από εσάς τους ίδιους τους επισκόπους,
αρχιμανδρίτες και ιερείς, πιστεύσαμε σε αυτά που μας
κηρύττατε πάντοτε, και τώρα τα αναιρείτε; Ίσως διερωτηθείτε: "Τι αναιρούμε
;" ή "Πότε αναιρέσαμε;" Μα με τις πράξεις σας! Βλέπουμε να
διώκετε τους πατέρες που είναι φλογεροί και τηρούν τους ΚΑΝΟΝΕΣ και
διερωτώμεθα ποιά είναι η αλήθεια τέλος πάντων, τότε που λέγατε ότι ο
Παπικοί, οι Προτεστάνες, οι Ιεχωβάδες κ.λπ. είναι
αιρετικοί ή τώρα που ισχυρίζεστε ότι είναι Εκκλησίες και πως είναι και
αυτές "οδοί σωτηρίας"; Μη μας πείτε ότι δεν ισχυρίζεστε
κάτι τέτοιο διότι οι πράξεις σας
αυτό μαρτυρούν. Αποδεχθήκατε τις αποφάσεις της Κολυμβαρίου Συνόδου
στην Κρήτη και προχωρήσατε στον διωγμό των
πατέρων (την εκδίωξη και αρπαγή των Ιερών Μονών τους, την παύση των
μισθών τους και όχι μόνον).
Το ότι έπαυσαν να
μνημονεύουν το όνομά σας δεν το έκαναν επειδή έχουν κάτι απέναντί σας. Το
αντίθετο π. Θεόκλητε! Αυτοί σας αγαπούν περισσότερο από ό,τι φαντάζεσθε
και προσπαθούν να σας αφυπνίσουν για να δείτε το θέλημα του Θεού. ΑΥΤΟ
ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Αφήστε τους άλλους και ξεχωρίστε τη θέση
σας όπως το θέλει ο ΘΕΟΣ. Σεις είστε ο ΣΚΟΠΟΣ και μόνον από εσάς θα ζητηθούν οι
όποιες ευθύνες! Μη παρασύρεσθε λοιπόν ούτε από αυτούς που θέλουν να σας
χαϊδεύουν τα αυτιά, που δείχνουν ότι είναι δήθεν στο πλευρό σας, προτείνοντάς
σας πιθανόν τρόπους για να «συνετίσετε» τους
Αποτειχισμένους... Ξυπνήστε π. Θεόκλητε!! Ξυπνήστε!!! Πώς αλλιώς να σας
το πούμε; Τολμήστε και κηρύξατε την Αλήθεια που απεκάλυψε ο ίδιος ο
Χριστός ο οποίος κένωσε τον εαυτό Του ,ταπεινώθηκε και έγινε Άνθρωπος για
τη Σωτηρία μας. «ΧΑΡΙΤΙ ΕΣΤΕ
ΣΕΣΩΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ» μας
βεβαιώνει ο Απ. Παύλος. Ποιάς πίστεως; Μα της Ορθοδόξου! Όχι βέβαια
του Οικουμενισμού...
Σε λίγες ημέρες θα
γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα. Γιατί κατέβηκε ο Χριστός στη γη; Γιατί
έπαθε αφού όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας;
Επαναλαμβάνουμε, είμαστε απλοί λαϊκοί αλλά με βαθιά πίστη στον
ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΟ που κακοποιείται από τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ... Εσείς όλα
αυτά δεν τα γνωρίζετε καλύτερα από εμάς; Γιατί λοιπόν φοβάσθε να τα
πείτε; Και γιατί επιτρέπετε κάποιους όψιμους ιερείς να
σας συμβουλεύουν τάχα με ποιό τρόπο να τιμωρήσετε τους
Πατέρες που έβαλαν τείχη στην Ορθόδοξη πίστη τους για να μην μπει ο Οικουμενισμός; Έμμεσα
σεις δεν είστε αυτός που εκβιάζει την Μηχανικό, για να πάρετε τα σχέδια της
Ι.Μ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ;
Θέλουμε τέλος να γνωρίζετε
πως η Ιερά Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά έφθασε εκεί που έφθασε
με τον μισθό του π. Παϊσίου και τη συνδρομή ημών των πιστών. Όλοι εμείς ευλαβούμεθα
και τιμούμε τους Αγίους, τόσο τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά,
όσο και τους Αγίους Ραφαήλ Νικόλαο και Ειρήνη ΑΛΛΑ διαθέσαμε
τα χρήματά μας αγόγγυστα διότι γνωρίζαμε τον π. Παΐσιο και δεν θα τα προσφέραμε
αν ήταν άλλος. Σίγουρα γνωρίζετε ότι ο π. Παΐσιος είχε συνάψει και δάνειο
για την κατασκευή της Ι.Μονής. Εσείς τώρα παύσατε και το μισθό του. Αυτό
πώς λέγεται; Εκδίκηση; Εκβιασμός; Τιμωρία; Περιφρόνηση; Όπως θέλετε πείτε
το. Να γνωρίζετε όμως ότι το κακό που διαπράττετε είναι ΔΙΠΛΟ!
Κλείνοντας την παρούσα
επιστολή, σας θυμίζουμε την παραβολή του φτωχού Λαζάρου και του πλουσίου του
οποίου το όνομα η Αγία Γραφή δεν το μνημονεύει για ευνόητους λόγους!
Μετά τιμής
Το Δ.Σ.
Νὰ κάνουμε τὸν συνήγορο τῆς ἀντίθετης ἀπόψεως χάριν τοῦ διαλόγου καὶ τῆς ἐνότητος "ἵνα" πάλιν "ὦσιν ἕν";
ΑπάντησηΔιαγραφή-Πῶς προκύπτει ὅτι ὁ ἐπίσκοπος Φλωρίνης ἀποδέχτηκε τὶς ἀποφάσεις ἤ καὶ ὅτι ἀναγνωρίζει ὡς ἔγκυρη τὴν ψευτοσύνοδο; Συμμετεῖχε; Τὴν ὑπἐγραψε; Ἔκανε δηλώσεις ὅτι τὴν άναγνωρίζει; Συλλειτούργησε μὲ παπικούς; Εἶναι Ἑνωτικός; Ὄχι.
-Μήπως ἀπὸ τὴ διανομὴ ἐκείνου τοῦ κακογραμμένου καὶ παραπλανητικοῦ φυλλαδίου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρὸς τὸν λαὀ; Μὰ, δὲν τὸ ἐξέδωσε ὁ ἐπίσκοπος Φλωρίνης, πιθανῶς ὅμως τὸ διένειμε ἕνα ἔντυπο ὅπου κάποιος συνέγραψε τὶς ἀπόψεις του, δὲν ἀπηχεῖ ὅμως οὔτε δεσμεύει ὁπωσδἠποτε ὅλους τοὺς ἐπισκόπους ποὺ τὸ διένειμαν. Οὔτε τὴνδιαχρονικὴ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καίτοι ἐξ ὀνόματός της ἐξεδόθη. "Πάρτε λαέ να δῆτε τί γράφουν αυτοί, ἐμεῖς ὅμως στὴν ἐπισκοπή μας πρεσβεύουμε τὴν ἀλήθειαν".
-Μήπως ἀπὸ τὰ καμώματα τοῦ ἐπισκόπου καὶ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως ἔναντι τῶν παπικῶν; Μά, δὲν ἐκδηλώθηκε ποτὲ ὁ νῦν ἐπίσκοπος Φλωρίνης ὑπέρ τῆς Ἕνώσεως (διάβαζε ὑποταγῆς τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας) μὲ τοὺς παπικούς. Δὲν θὰ κουραστοῦμε νὰ πιστεύουμε ὡς Ὀρθόδοξοι, παρεκτὸς ἐὰν μᾶς κλείσουν τὸ στόμα δολοφονικῶς, ὅτι:
ὁ ἐπίσκοπος Φλωρίνης στὴν ἐπαρχία του, στὴ μητρόπολί του τῆς Φλωρίνης, εἶναι ποιμένας καὶ ἐπίσκοπος καὶ ΔΕΝ ἔχει καμμία ποιμαντικὴ πνευματικὴ ἁρμοδιότητα σὲ ἀλλες ἐπισκοπές
ὁ ἐπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως στὴν ἐπαρχία του καὶ στὴν ἐπισκοπή του τῆς Κωνσταντινουπόλεως, εἶναι ποιμένας καὶ ἐπίσκοπος καὶ ΔΕΝ ἔχει καμμία ποιμαντικὴ πνευματικὴ ἁρμοδιότητα σὲ ἀλλες ἐπισκοπές
ὁ ἐπίσκοπος Ἀθηνῶν στὴν ἐπισκοπή του, τὴ μητρόπολι τῆς Ἀθήνας εἶναι ποιμένας καὶ ἐπίσκοπος καὶ ΔΕΝ ἔχει καμμία ποιμαντικὴ πνευματικὴ ἁρμοδιότητα σὲ ἀλλες ἐπισκοπές.
Τελεία καὶ παῦλα. Ἄν δὲν ὑπογράψῃ ἕνα διαζύγιο ὁ Φλωρίνης σὲ οἰκογένεια τῆς ἐπισκοπῆς του, δὲν μπορεῖ νὰ τὸ ὑπογράψῃ οὔτε ὁ Ἀθηνῶν παρὰ τοὺς πομπώδεις, τιμητικούς, ἱστορικούς, στὴν ἐν Χριστῷ Ἀλήθεια ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ τίτλους "πάσης Ἑλλάδος" (δὲν εἶναι Ἑλλάδα ἡ Κρήτη;) καὶ "οἰκουμενικός".
Οἱ τίτλοι καὶ τὰ πρωτεῖα ἔρπουν λόγω ἱστορικῶν καὶ ἄλλων λόγων, ἀλλίμονό μας ὅμως ἐὰν τὰ ἀποδεχτοῦμε ὡς κυριολεκτικῶς ἰσχύοντα, καὶ ἂν θεωρήσουμε ὅτι ἀντιπροσωπεύουν τὴν οὐσιαστικὴ δικαιοδοσία.
Ὑπ' αὐτὸ τὸ πρῖσμα καὶ ἄν ἀποδεχτοῦμε ὅτι ἡ μνημόνευσι εἶναι τυπικὴ διαδικασία τοῦ "δηλώνειν" ὅτι στὴ Μία Ἐκκλησία ἀνήκουμε, τοῦ Νέου καὶ ὄχι τοῦ Πατρώου Ἡμερολογίου (δυστυχῶς ὑφίσταται τὸ σχῖσμα) ποὺ ὅμως ἐν Χριστῷ ὡς Ἐκκλησία δὲν διοικεῖται ποιμαντικῶς οὔτε ἀπὸ τὸν Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως οὔτε καὶ ἀπὸ τὸν ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν, ἀλλὰ μόνον μὲ Ἀρχηγό καὶ Ἀρχιποιμένα τὸν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό ἀπὸ τὴ Σύνοδο τῶν ἴσων ἐπισκόπων, ποὺ ἕκαστος ποιμαίνει τὴν ἐπισκοπή του στὴν ὁποία δὲν ἔχει κανένα δικαίωμα παρέμβασης ἄλλος ἐπίσκοπος, κἄν μὲ βαρύγδουπο τίτλο "ἀρχιεπίσκοπος πάσης Ἑλλάδος" ἤ "πατριάρχης" ἤ "οἰκουμενικός πατριάρχης", τότε μετὰ ἀπὸ ἀμοιβαῖες συνεξηγήσεις, μπορεῖ νὰ ἀποτελέσῃ ἡ Μητρόπολη Φλωρίνης φάρο καὶ ὑπόδειγμα ἐπανενώσεως ὅλων τῶν πολυαγαπημένων καὶ πολυαγαπόντων καὶ νῦν, παρὰ τὶς κοκορομαχίες, παλαιῶν ἀδελφῶν.
Μέλη ἅγια τοῦ Συλλόγου Μακρυγιάννης, ἅγιε π. Παΐσιε, γνωρίζετε κάλλιον ἁπάντων ὅτι ὁ ἐπίσκοπός σας δὲν εἶναι οἰκουμενιστὴς οὔτε φιλοπαπικός. Μνημονεύσατε μόνον ἐπίσκοπον, μόνον ἐκεῖνος εἶναι ὁ ποιμένας καὶ ἀρχηγὸς τῆς ἐπισκοπῆς του καὶ κανένας ἄλλος.
Ἅγιε ἐπίσκοπε Φλωρίνης, γνωστὲ μας πρωτοσύγκελλε τοῦ Ἀγωνιστοῦ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, τοῦ ἁγίου πατρὸς Αὐγουστἰνου, ἀπὸ τὰ μαθητικά μας χρόνια στὴν κατασκήνωσι τῆς "Πρώτης", μὴ παύοντες τὴ μνημόνευση δηλώσεως τῆς Μίας Ἐκκλησίας ποὺ ἀνήκετε, τολμῆστε Καντιωτικῶς, συμβουλευθεῖτε διακεκριμένους θεολόγους ποὺ γνωρίζετε, ὑψώσατε φωνὴ Ἀληθείας μὲ γνωστοποίησι τῶν ἀληθινῶν Ὀρθοδόξων θέσεών σας, καταδικάστε δημοσίως τὴν ψευδοσύνοδον γιὰ τοὺς γνωστοὺς 10 καὶ πλέον λόγους ἀκυρότητος καὶ ὁμονοήσατε μὲ τοὺς ζηλωτάς, ποὺ θὰ σᾶς μνημονεύουν ὡς ἐπίσκοπό τους διατηρῶντας τὴ διαφωνία τους μὲ κάθε φιλενωτικό ἐπίσκοπο, ὁποιονδήποτε τίτλο καὶ ἂν ἔχῃ "φιλολογικῶς".
Αγαπητέ αδελφέ ανώνυμε 9 Δεκεμβρ.9:51 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάποιο μέλος της οικογένειάς σου βρίσκεται στην ανομία εσύ δεν διαμαρτύρεσαι; δεν τον συμβουλεύεις; δεν υψώνεις τη φωνή σου; και όταν πάλι δεν σε ακούει δεν λαμβάνεις πιο δραστικά μέτρα για να του κόψεις την κατηφόρα;να τον προστατέψεις από την καταστροφή; Αυτό κάνει ο π. ΠαΪσιος και κάθε αποτειχισμένος ιερέας.Δεν είναι "ζηλωτές" με την αρνητική έννοια. Το αντίθετο. Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας.Προς τι ο διωγμός αυτών; Όταν ο επίσκοπος δεν υψώνει ανάστημα ενάντια σε αντιορθόδοξα πράγματα που συμβαίνουν με τον Πατριάρχη τι άλλο σημαίνει; ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙΑ.
Και βέβαια κάθε επίσκοπος είναι υπεύθυνος για την Μητρόπολή του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί και να πιστεύει διαφορετικά. Η πίστη είναι μία,"εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα" (Εφεσ.δ,5 ) ΜΙΑ η Εκκλησία,και κεφαλή αυτής ο Θεάνθρωπος Χριστός, ΜΙΑ Η ΟΔΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ η Ορθοδοξία. "Εγώ ειμί η ΟΔΟΣ," μας λέει ο Κύριος.Οι αποτειχισμένοι απλά εφαρμόζουν τους κανόνες της Εκκλησίας. Δεν κάνουν του κεφαλιού τους γι αυτό και σταμάτησαν να μνημονεύουν τον επίσκοπό τους.
Τὸ "ζηλωτές" στὸ σχόλιο τὸ ἐννοῶ μόνο μὲ τὴ μία, τὴν καλή ἐννοια. Καλῶς τὸ ἐξηγεῖτε. Ζηλωτὴς ὅμως δὲν σημαίνει ἀλάθητος, οὔτε καὶ ὁ μόνος σωζόμενος, ἂν βέβαια εἶναι δυνητικὸς ὁ δρόμος ποὺ ἐπιλέγει.
ΔιαγραφήΣτὰ ὑπόλοιπα, τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Εὐγγελίου, τῆς πρακτικῆς τῆς πραγματικῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν κανόνων σκέφτηκα ὄχι μὲ φιλοδοξία ἀλαθήτου, ὄχι ἀπὸ ματαιοδοξία, ἄλλωστε ἀνωνύμως γράφω, ὄχι ὡς "βαλτός" (δὲν μπορῶ νὰ τὸ ἀποδείξω), ἀλλὰ, ὅπως ἐσεῖς, ἀπὸ ἀγάπη γιὰ ὅλους καὶ γιὰ τὴν Ἐκκλησία μας, ὡς κάποια Ὀρθόδοξη διέξοδο, ὥστε μὲ ἀμοιβαῖες ὑποχωρήσεις στοὺς ἐγωϊσμούς (ὄχι στὴν Πίστι) νὰ ὁμονοήσουν καὶ πάλι Ἐπίσκοπος καὶ Ἡγούμενος. Ἄς βοηθήσει καὶ τὸ περιβάλλον τους. Ἀποτειχισμένος εἶμαι ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς καὶ τοὺς αἱρετἰζοντες, ἀλλὰ δὲν θεωρῶ αἱρετίζοντα κάθε ἐπἰσκοπο μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ τυπικῶς μνημονεύει σὲ ποιὰ Ἐκκλησία ἀνήκει, ἐνῷ ὅμως, δὲν ἀποδέχεται τὴν ψευδοσύνοδο, δὲν θεωρεῖ ὑποχρεωτικὲς ὅλες τὶς ἀποφάσεις της, δὲν εἶναι ἑνωτικός καὶ οἰκουμενιστής κάτι τὸ ὅποῖο μερικοὶ ὅπως λ.χ. οἱ ἅγιοι Πειραιῶς καὶ Αἰγιαλείας τὸ δήλωσαν εὐθαρσῶς δημοσίᾳ, ἐνῷ ἄλλοι τὸ ψιθυρίζουν ἱεροκρυφίως, προφανῶς διὀτι ἡ περιρρέουσα ἀτμόσφαιρα περὶ "πρωτείου" στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησἰα καλὰ κρατεῖ.
Εἶναι ὑπαρκτὸ βέβαια τὸ δίλημμα τὸ ἀνεγερθέν ὑπὸ τοῦ π. Θ.Ζήση γιὰ τὴν ἀναφορά: "τῶν ὀρθοτομούντων τὸν λόγον τῆς ἀληθείας". Ἂν διαβάζῃ ὁ σεβαστὸς π. Θεόδωρος, ποὺ τὸν ἀκροῶμαι ἀπὸ λαϊκὸ καθηγητὴ καὶ πρόεδρο τῶν θεολόγων, θέτω ὑπ'ὄψιν του τὴν ἑξῆς ἑρμηνεία, ὥστε νὰ δύναται προσωρινῶς νὰ τὴν ἐννοῇ κάθε κληρικός καὶ λαϊκός, κατ' οἰκονομίαν βέβαια καὶ ἐκτάκτως, στὸ ἐκκλησιαστικὸ κατάντημα καὶ στὸ ἀδιέξοδο ποὺ εἴμαστε: "Τῶν ἐπισκόπων "τάδε" ἐφ' ὅσον ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας". Μήπως δὲν ὑπάρχουν καὶ ἄλλα θέματα πλὴν τοῦ οἰκουμενισμοῦ γιὰ τὰ ὁποῖα δὲν ὀρθοτομεῖται ὁ λόγος τῆς ἀληθείας; Νὰ ἀρχίζουμε νὰ παύουμε μνημόνευσι, ἕκαστος γιὰ ὁ,τιδήποτε ἀπαράδεκτο Χριστιανικῶς φρονεῖ ὅτι ἐμφιλοχωρεῖ στὴ σημερινὴ κατάστασι;
Γνωρίζετε ὅτι τοὺς ἴδιους μὲ ἐσᾶς κανόνες ἐπικαλοῦνται καὶ οἱ "μνημονεύοντες" ἀντιοικουμενισταὶ ἀντιπαπικοὶ Ὀρθόδοξοι, ὅπως τεκμηρίωσε τὴν ἐπιλογή ἐκείνων, ὁ π. Ἐπιφάνειος Θεοδωρόπουλος.
Ἄν βάσει ὅλων τῶν ἀνωτέρω (καὶ τοῦ σχολίου μου 9 Δεκεμβρίου 2017 - 9:51 π.μ.) ὁ Ἐπίσκοπος Φλωρίνης, σὲ μιὰ συνάντησι μὲ τὸ ἀγαπημένο του πνευματικὸ τέκνο, δηλώσῃ (ὅπως δήλωσε (ὅτι πρεσβεύει ὁ ἐπίσκοπος), ἐγγράφως ὁ π. Σεβαστιανός Τ.) ὅτι εἶναι ἀντιοικουμενιστής, ὅτι θεωρεῖ τὸν παπισμὸ αἵρεσι ἢ χριστώνυμη θρησκεία, γιατὶ, τότε νὰ μὴν τὸν μνημονεύη ὁ ἡγούμενος μονῆς τῆς ἐπισκοπῆς του; Ἐπειδὴ "μνημονεύει" ὑπὸ τὴν ἔννοια "τοῦ δηλώνειν" σὲ ποιὰ αἰωνία καὶ διαχρονικὴ Πίστι καὶ Ἐκκλησία ἀνήκει; Ἐκτὸς ἂν ὁ ἡγούμενος ἀναγνωρίζει πρωτεῖο ἀντίστοιχο τοῦ "πάπα Ῥώμης" στὸν Κων/λεως.