Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ

Αφού η αποτείχιση πήρε τον δύσκολο αλλά και τον αληθινό της δρόμο και ρόλο. Αφού σκεσκεπάστηκαν όχι μόνο οι Οικουμενιστές αλλά και οι οικουμενίζοντες και έγινε φανερό ότι ο πραγματικός αγώνας θα προχωρήσει μόνο με φρόνημα μαρτυρίου και, βέβαια, με όσους είναι αποφασισμένοι να τα βάλουν με το Θηρίο που κυριαρχεί στην «Νέα Τάξη», αποκαλύφθηκε επιπλέον ότι δεν ήταν όλοι μεθ’ ημών. Ο Απόστολος και Ευαγγελιτής της αγάπης ρητώς μας λέγει: «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστὶν ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον,  ἀλλ᾿ οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν· εἰ γὰρ ἦσαν ἐξ ἡμῶν, μεμενήκεισαν ἂν μεθ᾿ ἡμῶν· ἀλλ᾿ ἵνα φανερωθῶσιν ὅτι οὐκ εἰσὶ πάντες ἐξ ἡμῶν»(Α’ Ιω.2,18-19).
Αυτή την ώρα που χρειάζεται να ενωθούμε με την δύναμη του Πνεύματος για να έχουμε κοινωνία με τον Θεό και -εν τη Αληθεία- μεταξύ μας, εγείρουν ζητήματα μόνο και μόνο για να διασπάσουν τους πιστούς σαν τα τσακάλια που τραβούν το καθένα από την πλευρά του και για λογαριασμό του το θύμα ξεσκίζοντάς το στην ζούγκλα. Τακτική ζούγκλας και δεν καταλαβαίνουν ότι σκίζουν τον άραφο χιτώνα του Χριστού με το να διασπούν το σώμα των αγωνιζομένων χριστιανών που διέκοψαν κοινωνία με την αίρεση του Βαρθολομαίου. Στην πιο κρίσημη καμπή της εκκλησιαστικής ιστορίας οι μεν περιμένουν θαύμα για να βγουν στην αποτείχιση, οι δε με γηπεδικό ύφος και ήθος προσπαθούν να διαλύσουν ότι έμεινε! Λησμονούν τον λόγο του Αποστόλου Παύλου: «...τό Πνεῦμα μή σβέννυτε» (Α' Θεσ. 5,19). Και οι μεν και οι δε επιτελούν έργο διαβόλου. Διότι, στην μία περίπτωση με το να μην βγαίνουν “οι συνετοί”στον αγώνα εναντίον της αίρεσης δεν μπορεί να γίνει κάτι σημαντικό αφού στην Ορθόδοξη Εκκλησία ο Κύριος δεν ενεργεί ως «απομηχανής Θεός» αλλά συνεργεί με την ελεύθερη βούλησή του και ο άνθρωπος. Και τότε, αφού κάνει κάποιος το ανθρώπινο ενεργεί και ο Θεός εκείνο που δεν δύναται να κάνει η πεπερασμένη και πεπτωκυία ανθρώπινη φύση μας, ενώ στην άλλη περίπτωση προσπαθούν άνθρωποι της αποτείχισης (ή της απόσχισης;) τόσο δαιμονικά να δαλύσουν την αποτείχιση που δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν τίποτε περισσότερο οι Οικουμενιστές. Έτσι λοιπόν δεν είχαν που δεν είχαν την ανδρεία “οι συνετοί” να βγουν στον αγώνα βλέπουν και το χάλι των αποτειχιζομένων όντως σχισματικών του.....οπότε γιατί να βγουν στον αγώνα; Οποία κατάντια!  Προσωπικά με θλίβει η όλη κατάσταση και θα επιτρέψει ο Θεός πράγματα που και οι μεν και οι δε θα τρίβουν τα μάτια τους.
 Έμειναν “οι σοφοί” έξω από τον αγώνα και σηκώνουν πέντε άνθρωποι όλη την συκοφαντία και τον εκκλησιαστικό διωγμό. Κυριολεκτικά ντρέπομαι! Αφήσατε με την αποχή σας να αλωνίζουν οι άσχετοι του...στον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Διότι, δυστυχώς με την γηπεδική αλητεία τους οι Αγιορείτες δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα πολύ απλά για να μην ρίξουν το επίπεδο του αγώνα και οι τάχα αντιοικουμενιστές κάνετε χάζι. Εύγε! Τέτοιους χριαστιανούς είχα γνωρίσει πολλούς στο πολεμικό ναυτικό όταν υπηρετούσα, οι οποίοι ενώ άκουγαν να βλασφημείται ο Χριστός και η Παναγία και δεν μιλούσαν , «μόκο»!  Οποία πνευματικότητα! Θεέ μου σ’ ευχαριστώ που δεν πήγα κοντά σε τέτοιους Γέροντες να μονάσω!
Πάντως πληροφορούμαστε  τις ραδιουργίες ορισμένων και Αγιορειτών που εξωθούν τα πράγματα στο να διαλυθεί ο αγώνας. Έννοια σας, όταν έρθει ο καιρός θα τους πούμε το ποίημα!







11 σχόλια:

  1. Εγώ αν ήμουν Αρχιεπίσκοπος στην Ελλάδα,κ. Τσολογιάννη,θα τον ξύριζα αύριο και θα τον αφόριζα από την Εκκλησία!Πρώτη φορά βλέπω κληρικό να λέει αλήτες τους Αποτειχισμένους(π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, Ιωάννη Ρίζο,Αδαμάντιο Τσακίρογλου,Σημάτη, Ξανθού, Ντετζιόρτζιο,π. ΘεόδωροΖ.,π. Φώτιο Β. ,π. Νικόλαο Μ.,κ. Λωρίτου,Πανταζή Νικόλα,Ο. Τ. κλπ)!Αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τα βλεπεις ολα αυτα τα ονοματα;
      Φαντασιοπληκτος εισαι;
      Δεν ικανοποιηθηκε η περιεργεια σου ε;
      Συγκρατησε το μυαλο σου μηπως σου φυγει.

      Διαγραφή
  2. Τι εννοεί ο ποιητής; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Μήπως του φταίνε οι σχισματικοι ΓΟΧ; Που θα πήγαινε να μονάσει; Στην Εσφιγμένου; Ακαταλαβιστικα πράγματα. Τι σύγχυση είναι αυτή και γιατί δεν μιλάει ξεκάθαρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ποιητής είναι εδώ καιρό στα χαμένα αγαπητέ Μ.Π

      Διαγραφή
  3. Οι ανωνυμοι δεν εχουν το δικειωμα να ζητουν πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι ο Μάριος Πηλαβάκης( το Μ.Π.)!

      Διαγραφή
  4. Εσείς εδώ μέσα σπέρνετε ζιζάνια για να διασπαστε τους αποτοιχισμενους. Έννοια σας θα πέσει ο πέλεκης από ψηλά και τότε θα ξεσκεπαστειτε και δεν θαχετε που να κρηφτειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οἱ σωστὲς λέξεις εἶναι ἀποτειχισμένους, πέλεκυς, κρυφτῆτε στὴν καθαρεύουσα καὶ κρυφτεῖτε στὴν καθομιλουμένη, εὐλογημένε ποὺ μὲ πνεῦμα οἰἠσεως ἀπειλεῖς καὶ παριστάνεις τὸν διδάσκαλο, τὸν ἀλάθητο καὶ τὸν ἀδέκαστο κριτὴ τῶν πάντων.

      Διαγραφή
  5. Κάποιοι ἀνώνυμοι κύριε Ὀδυσσέα, πιθανῶς ὅλοι, δὲν ἔχουμε κανένα ἄλλο λόγο ἀνωνυμίας παρὰ μόνον ἕνα: ἐκεῖνον ποὺ ἀργά (δὲν ἢξερε, δὲν ῥώταγε;) ἀνακάλυψε καὶ ὁ συντάκτης τοῦ κειμένου π. Παΐσιος.

    Ὁ λόγος τῆς ἀνωνυμίας: Φίδια ἰοβόλα (στὸν κόρφο μας) οἱ "ἀδελφοί" μας (κι'ἐμεῖς πιθανῶς ὄφεις πεφυσιωμένοι στὸν δικό τους κόρφο), χωρὶς ἀγάπη ποὺ οἰκοδομεῖ, μὲ παντελῆ ἄγνοια τοῦ Εὐαγγελίου κανοναρχούσης τῆς "ἐπίσημης" θρησκείας ἐν χορῷ ξεσχίζουμε ὁμαδικῶς μὲ φρόνημα μεταλλαγμένης πίστεως τὸν ἄρραφο χιτῶνα τῆς ἑνότητας τῆς ἐκκλησίας. Αὐτο- καὶ ἀλληλοηδονιζόμεθα συκοφαντῶντας καὶ κατασπαράσσοντας τοὺς ἀδελφούς μας, ἰδίως τοὺς πλέον καταρτισμένους, τοὺς ταπεινόφρονες, τοὺς ἀδικημένους καὶ τοὺς ἀνιδιοτελεῖς. Ἐμεῖς ξέρουμε τὰ πάντα, ἐμεῖς εἴμαστε οἱ σωστοί, ὅλοι οἱ ἄλλοι εἶναι γιὰ τὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον.

    Ἡ αἰτία; Νομίζω ὅτι τὸ ψάρι βρωμάει ἀπὸ τὸ κεφἀλι.

    Ἡ τεκμηρίωση; Νομίζω βάσει τῆς Κ.Δ. καὶ τῆς Ἐκκλησιαστικὴς Ἱστορίας ὅτι τὸ ποίμνιον πάντοτε θὰ εἶναι μικρόν, ἐλάχιστον τὸ λεῖμμα τῶν πιστῶν καὶ πάντοτε διωκόμενο ἀπὸ τοὺς γραμματεῖς, φαρισαίους, ἱερατεῖο τῆς ἐπίσημης θρησκείας καὶ τοὺς γνωστικούς, νικολαῖτες, ἰουδαΐζοντες, ψευδαδέλφους καὶ σπανιώτερα ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλοθρήσκους, ἀθέους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οδυσσεα δεν εβαλες την ειδηση για τον Αρτεμιο. Γιατι.
    Τα χαλασες τωρα και με τον Αρτεμιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαι μονο που τον εβαλε ο ...πεντακαθαρος Σηματης που τον εκανε περα απο χρονια και ο γεροντας του, για μενα φτανει.
    Κατι αλλο συμβαινει.
    Ειμαι ο μονος που ΟΥΔΕΠΟΤΕ τον εγκατελειψα τον Αγιωτατο ΑΡΤΕΜΙΟ.
    Τωρα τι δουλεια εχει ο Σαββας και πηγε να τον συναντηση και να τον καλεση σε ενοτητα, που εδω στην Ελλαδα μας διχασε και μας δημιουργει χιλια προβληματα, το φαινομενο ειναι ανεξηγητο.
    Μηπως μπορει καποιος να μας δωση εξηγησεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου