Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.

To αλλο Σαββατο 18 Μαρτιου 2017 του αγιου Κυριλλου πατριαρχη Ιεροσολυμων, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ Θεσσαλονικης. Ο ναϊσκος του αγιου Μαρκου βρισκεται μεσα στο χωριο και κοντα στο εργοστασιο μεταλ. νερων της Σουρωτης. Οσοι δεν γνωριζετε την περιοχη και οταν φτασετε μπροστα στο εργοστασιο, τηλεφωνειστε μας στο τηλ. 6972-896024 για να σας καθοδηγησουμε.Ας γνωριζουν οι προσερχομενοι, οτι μετα απο τον καφε - προς το παρον - αποχωρουν απαντες ΑΜΕΣΑ. Οσοι θελουν συναντησι με τον π. Ευθυμιο για εξομολογησι, μπορουν σε ωρες καταστηματων να κλεισουν ραντεβου στο τηλεφωνο 2410284449 στο βιβλιοπωλειο "Ορθοδοξια" Λαρισας.
 -----------------------------------



ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.
Και αυτο αποδειχθηκε και απο την Αμερικοκατευθυνομενη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ του Κολυμπαριου, οπου οι συμμετεχοντες 10 πατριαρχες και αρχιεπισκοποι, καταγκρεμισαν τα ΑΙΩΝΙΑ ΟΡΙΑ της Εκκλησιας και εθεσαν τα δικα τους Πανθρησκειακα Αιρετικα ..ορια με κεντρο τους παναθλιους εαυτους τους. Οι, κατα τους Αγιους και Ιερους Κανονες, Αποτειχιζομενοι και Διισταμενοι απο τους Οικουμενιστες Αιρετικους Πατριαρχες, Αρχιεπισκοπους και Επισκοπους και τους κοινωνουντες με αυτους, δεν εχουν τους χρυσοτρουλους λαμπρους και απαστραπτοντες Οικους, αλλα τους αφανεις και ταπεινους ναϊσκους, αλλα με παροντα τον ΕΝΟΙΚΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, να αγιαζη και αν ευλογει ολους τους δικους Του.

23 σχόλια:

  1. κ. Οδυσσέα στις Ακολουθίες διαβάζετε τα αναγνώσματα του βασιλέα Σολομώντος (παροιμίες, Σοφία Σολομώντος ) ή όχι και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι θελεις να μας πεις Αντωνη και δεν μας το λες;
    Διαβαζουμε οσα προβλεπονται. Τι να σου πω; Κατι θες να πεις και το λες πλαγια και πονηρα. Γιατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δλδ δε σας ενοχλεί που ο Βασιλιάς έχτισε βωμούς σε θεούς-βδελύγματα και θυσίασε σ'αυτούς προς χάριν των πολλών αλλόδοξων γυναικών του και τον μνημονεύετε κάθε που διαβάζετε τα προβλεπόμενα.
    Και θα ενοχληθείτε από εμένα αν έρθω να κοινωνήσω στη Σουρωτή μιας και κοινωνώ σε Μητρόπολη όπου ο Επίσκοπος μνημονεύει τον Π. Βαρθολομαίο!;
    Πώς σας φαίνεται αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο π. Ευθυμιος ορίζει να διαβάζονται και τα αναγνώσματα και τα καθίσματα ΟΛΑ του ψαλτηριου που προβλέπονται στις ακολουθίες που τελεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ. Οδυσσέα εδώ και ώρες έστειλα σχόλιο το οποίο δε βλεπω δημοσιευμένο.
    Σε περίπτωση που δε το λάβατε δημοσιεύστε τα παρακάτω:

    Δλδ δε σας ενοχλεί που ο βασιλιάς είχε χτίσει βωμούς σε θεούς-βδελύγματα και θυσίασε σ'αυτούς προς χάριν των πολλών αλλόδοξων γυναικών του και τον μνημονεύετε κάθε που διαβάζετε τα προβλεπόμενα αναγνώσματα.
    Αλλά σας ενοχλεί αν έρθω εγώ να κοινωνήσω στη Σουρωτή μιας κι εγώ κοινωνάω σε Μητρόπολη όπου ο Επίσκοπος μνημονεύει τον Π. Βαρθολομαίο.
    Πώς το βλέπετε αυτό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ αρχας δεν ανοιγουμε καθε ωρα το ιστολογιο αλλα οταν μπορουμε.
      Δευτερον ποιος θα κοινωνηση και ποιος οχι επαφιεται στον λειτουργο ιερεα που φερει και την ευθυνη.
      Ενταξει; Δεν μπορει να κανη οτι θελει ο καθενας.
      Εκει που πας εσυ ειναι Χαβρα Εβραιων.
      Κοινωνουν και Μωαμεθανοι και Ειδωλολατρες και Πορνες που μολις βγηκαν απο τα πορνεια τους.
      Αποτειιχισου.

      Διαγραφή
    2. Αντώνη, δεν έγραψε ο Σολομών τη "Σοφία Σολομώντος". Αφού ρώτησες για τις Παροιμίες και για τη Σοφία, ακυρώνεται κατά το 1/2 το πρώτο ερώτημά σου και καταπίπτει κατά το 1/2 και το επιχείρημά σου.

      Το υπόλοιπο ερώτημά σου, απαντήθηκε από τον κο Οδυσσέα. Ο ιερεύς που προσφωνεί "τα Άγια για τους αγίους" έχει ευθύνη ποιον θα κοινωνήσει ώστε να μην είναι ένοχος ενώπιον του Θεού, εκείνος ο οποίος εκφωνεί "όσοι κατηχούμενοι προέλθετε, μή τις των κατηχουμένων". Με τη λογική σου θα έπρεπε να μην εκβάλλονται από τους ναούς οι κατηχούμενοι και να κοινωνούν, ακόμα και οι αιρετικοί, αφού διαβάζεται ο ... Σολομών!. Τι λογική είναι αυτή, ιδίως αφού γνωρίζεις την τοποθέτηση του π. Ευθυμίου ο οποίος για την πίστι του την αντιαιρετική και Ορθόδοξη διώκεται και αγωνίζεται. Δεν νομίζω να απαιτείς να την προδώσει και να θέλεις να κολαστή, εφόσον έχει ευθύνη σε ποιον μεταδίδει τα μυστήρια.

      Αν ανοίγεις το άλλο εύλογο θέμα, γιατί ενώ ο Σολομών, που ήταν σε όλη του τη ζωή άγιος, ένδοξος, σοφός, πιστός, δίκαιος, ευσεβής, ξεσάλωσε για ένα μικρό διάστημα στα γεράματά του, και γιατί η Εκκλησία διαβάζει τα βιβλία του, η απάντηση δεν ανήκει στον π. Ευθύμιο ούτε στον κο Οδυσσέα, ούτε σε κανένα άλλο. Την έχει δώσει ο Θεός στην Π.Δ., ο Κύριος στην Κ.Δ., οι Απόστολοι, η Εκκλησία από την ίδρυσή της είτε εξηγώντας είτε χωρίς να μας εξηγήσουν το γιατί. Πιθανώς αν και ο Σολομών ακολούθησε τους ειδωλολατρικούς θεούς των γυναικών του, δεν θυσίασε ο ίδιος στους βωμούς τους που έχτισε χάριν των αλοεθνών ειδωλολατρισσών γυναικών του. Ο Θεός σαφώς θύμωσε μαζί του και για αυτά και διότι πήρε γυναίκες που απαγόρευε ο Θεός. Αλλά επίσης, εξηγεί ο Κύριος γιατί δεν τιμωρεί τον Σολομώντα: “επειδή συ, μολονότι έλαβες τόσας μεγάλας δωρεάς εκ μέρους μου, δεν εφύλαξες όμως τας εντολάς μου και τα προστάγματά μου, τα οποία εγώ σε διέταξα να τηρήσης, δια τούτο εγώ θα διασπάσω την βασιλείαν σου από τα χέρια σου και θα δώσω αυτήν στον δούλον σου. Αλλά προς χάριν του πατρός σου Δαυίδ δεν θα πραγματοποιήσω την απόφασίν μου αυτήν εις τας ιδικάς σου ημέρας. Θα πάρω όμως την βασιλείαν σου από τα χέρια του παιδιού σου. Αλλά και από τα χέρια του παιδιού σου δεν θα αφαιρέσω ολόκληρον την βασιλείαν. Θα αφήσω εις αυτό μίαν φυλήν και τούτο προς χάριν του δούλου μου Δαυίδ και της πόλεως Ιερουσαλήμ, την οποίαν εγώ έχω εκλέξει ως κατοικίαν μου”. Αυτή είναι η απάντηση του ίδιου του Θεού. Χάριν του Δαυϊδ και χάριν της Ιερουσαλήμ. Ο Κύριος αναφέρει τον Σολομώντα στις ευλαβείς κι ένδοξες μέρες του. Αρκετοί ερμηνευτές πιστεύουν ότι ο Σολομών μετανόησε πριν να πεθάνη (δεν γνωρίζω αν ο Εκκλησιαστής, το τελευταίο του βιβλίο, είναι προ ή μετά της πτώσεως. Ο π. Ιωήλ Γιαννακόπουλος αναφέρει μετά, και εξ αυτού συνάγεται, μετάνοια, πάντως δεν αναφέρεται ρητώς στην Π.Δ. περί μετανοίας πλην του ότι όταν πέθανε ετάφη κανονικά). Και πάντως ο Κύριος, οι Απόστολοι, η Εκκλησία των Πράξεων και των Πρώτων αιώνων μέσα στον Κανόνα της Αγίας Γραφής είχαν τα βιβλία του Σολομώντος "Άσμα, Παροιμίες, Εκκλησιαστή" ενώ αναφέρουν τον Σολομώντα στις ένδοξες μέρες του και λόγω της ιδρύσεως του Ναού, κάποιοι θεωρούν τον Σολομώντα ως τύπον Χριστού ο οποίος ίδρυσε την Εκκλησία.

      Διαγραφή
    3. "Κοινωνουν και Μωαμεθανοι και Ειδωλολατρες και Πορνες που μολις βγηκαν απο τα πορνεια τους

      Αν είναι κανένας Ορθόδοξος όμως ...όπως ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος ... δεν κοινωνούν και αφορίζουν τους ευσεβεστέρους των ευσεβών... και διώκουν τους Ορθοδοξοτέρους των ορθοδόξων ...

      Διαγραφή
    4. Στην Π. Διαθήκη εις τύπον Χριστού είναι ο Μελχισεδεκ
      και οχι ο Σολομών για όλα τα παραπάνω....
      Επίσης έχουμε αιρετικούς αλλά διαβάζουμε τα συγγράματά τους
      Γεροντικό κλπ ακόμα και του Ωριγέννη

      Η προσωπική αμαρτία του Σολομώντα δεν ακυρώνει την Σοφία που του έδωσε ο Θεός.

      Διαγραφή
    5. Με λίγη ευρύτητα εννοιών, όπως ο Σολομών ανήγειρε τον Ναό του Θεού στην Π.Δ. έτσι ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι ο ιδρυτής του Ναού του Θεού της Καινής Διαθήκης που είναι η Εκκλησία. Βεβαίως ο Χριστός είναι ιερεύς κατά την τάξιν Μελχισεδέκ, ο Ισαάκ ως υποψήφιος να θυσιαστεί που σήκωσε τα ξύλα, ο Ιωσήφ κ.α.

      Διαγραφή
  6. Υπήρξαν και άλλοι αρχιοικουμενίσταροι Πατριάρχες ΚΠόλεως. Πολλά τα παραδείγματα, αλλά παίρνουμε ένα που έγινε στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία:
    Η συμμετοχή αντιπροσώπων του Πάπα Ιωάννη ΙΑ΄ (28 ετών, τέκνου του Πάπα Σέργιου Γ΄ με την ερωμένη του Μαρόσια) στην ενθρόνιση του Οικουμενικού Πατριάρχη Θεοφύλακτου Λεκαπηνού (16 ετών!) το 933, υιού του αυτοκράτορα Ρωμανού Λεκαπηνού, που τον επέβαλε. Πατριάρχευσε επί 23 χρόνια και ένα θαυμάσιο έργο του ήταν η εισαγωγή αυλητρίδων και πορνών στην αγία Σοφία, στην διάρκεια της θ. λειτουργίας, όπου επεδίδοντο σε χορούς και άσεμνα άσματα! Πέθανε 39 ετών ιππεύοντας άλογο, το οποίον τον έριξε κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαυμάσιο όντως το έργο του 16ετούς τότε πατριάρχη!!!

      Εισήγαγε μέσα στον ναό αυλητρίδες και πόρνες.

      Αλλά μήπως με την ανοχή της Εκκλησίας και κάποτε με την συμμετοχή ανθρώπων της δεν ανακατευόταν στα εσωτερικά όχι ενός ναού αλλά στα Δόγματα της Πίστεως και όλης της διδασκαλίας και πρακτικής της Εκκλησίας οι βασιλομήτορες και οι αυτοκρατόρισσες, κοσμικές γυναίκες ούσες και μερικές τέως θεατρίνες και πόρνες τις οποίες ο λαός γνώριζε όχι από το πρόσωπο αλλά από άλλα μέρη του σώματός τους που κατά τους ιστορικούς επεδείκνυαν στον λαό συχνότερα; Και πάντως γυναίκες οι οποίες δεν επιτρέπεται να δογματίζουν και να διδάσκουν άντρες. Κι αυτές ήσαν υπεράνω επισκόπων!

      Τα λουζόμαστε ακόμα κι εμείς σήμερα και τα μασκαρέματα (έχουν αναφερθεί άλλη φορά) και τις επεμβάσεις κοσμικών παρεισάκτων και οφείλουμε τουλάχιστο δημοσίως να υποκρινόμαστε ότι συμφωνούμε (με τα μασκαρέματά τους).

      Διαγραφή
    2. Η αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηναία, που συνεκάλεσε την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο, για την αναστήλωση των εικόνων, η ίδια έκανε και εγκλήματα με την ανοχή του Πατριάρχη ΚΠόλεως:
      «Η αυγούστα (Ειρήνη) κατέφυγε σε πρόσωπο κοσμικό και όχι εκκλησιαστικό, στον πρωτοασηκρήτη (= αρχιγραμματέα) Ταράσιο, ο οποίος ήταν πολυμαθέστατος, μετριοπαθής, με πολιτικό αισθητήριο, γνώστης των κρατικών συμφερόντων και πρόθυμος να συμβάλει στη συνεργασία Κράτους και Εκκλησίας. Θα παρατηρηθεί ίσως, ότι ο Ταράσιος ως πατριάρχης προσάρμοσε τη στάση του με τις επιθυμίες των κρατούντων, ακόμη και εις βάρος του δικαίου και της ηθικής, όπως έγινε στην περίπτωση της αποπομπής της άψογης συζύγου του Κων/νου ΣΤ΄ Μαρίας ή όταν αποδέχθηκε χωρίς καθόλου να αντιδράσει την τύφλωση «γνώμη της μητρός αυτού» του άτυχου Κων/νου» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, τ. Η΄, σελ. 39). Είναι γνωστόν ο Πατριάρχης Ταράσιος αγιοποιήθηκε.

      Διαγραφή
  7. στο θέμα μας κ. Οδυσσέα.

    Δε σας ενοχλεί που μνημονεύετε τον Σολομώντα;
    θυσίασε σε αλλότριους θεούς! Αποδοκιμάστηκε από τον Κύριο! Δε φαίνεται πουθενά να μετανόησε, έστω στο τέλος!
    Και όμως σεις δε μνημονεύετε κάποιους που σε τελική ανάλυση δε ξεστράτισαν όπως ο βασιλιάς...
    Γιατί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀντώνη καλημέρα. Ἂν καὶ ἀπαντήθηκε ἀπὸ τὸν κύριο Ὀδυσσέα τὸ ἐρώτημά σου καὶ καταρίφθηκε καὶ ἀπὸ σχόλια τὸ ἐπιχείρημά σου, μὲ δυὸ λόγια, σοῦ ἀπαντῶ κι’ ἐγὼ ὅτι, ὁ Κύριος, οἱ Ἀπόστολοι, γνώριζαν τὸν βίο τοῦ Σολομῶντος, δὲν ἀπέρριψαν ὅμως τὰ βιβλία του Σολομῶντος, τῆς θεοπνεύστου Παλαιᾶς Διαθήκης ποὺ συνέγραψε στὶς περιόδους τῆς πίστεώς του, οὔτε τὸν ἴδιο ὡς ἱδρυτή τοῦ Ναοῦ τοῦ Θεοῦ, οὔτε τὸν Ναὸ ἐπειδὴ ἦταν τοῦ Σολομῶντος, οὔτε ἄλλαξε τὸ Σχέδιο τοῦ Θεοῦ κατὰ τὸ κατ’ ἀνθρώπινη γενεαλογία γενεαλογικό δέντρο καταγωγῆς ἐξ Ἀβραάμ, Δαυΐδ, Σολομώντος … (!) τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστού, και κυρίως (ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ) ούτε μὲ ψευτοεπιχειρήματα σὰν τὰ δικά σου ὁ Κύριος καὶ οἱ Ἀπόστολοι ἀποδέχτηκαν ἢ θεοποίησαν τὴν ἁμαρτία, τὴν ἀποστασία, τὴν χλιαρότητα, τὴν ἀγάπη, ἀλλὰ δίδαξαν «μὴ δῶτε τὰ ἅγια τοῖς κυσί», «ἀνδρί αἱρετικῷ χαίρεν μὴ λέγετε», «εἴ τις τὴν διδαχὴν αὐτὴν οὐ φέρει, κἄν Ἀγγελος ἐξ οὐρανοῦ, ἀνάθεμα ἔστω» καὶ ἄλλα ἐντὸς τῆς «ἅπαξ παραδοθείσης Πίστεως» ποὺ παρέδωσε ο Κύριος γραπτῶς στὴ Νέα Του Συμφωνία –Διαθήκη –Συμβόλαιο μὲ τοὺς Χριστιανοὺς.

      Καὶ ἐὰν θέλεις, τὰ ἴδια, μὲ πολλὰ λόγια χωρίς νὰ διεκδικῶ ἀλάθητο ἢ 100% ἐγκυρότητα πληροφοριῶν ποὺ καταθέτω. Ἁπλῶς ἂν εἶσαι καλοπροαίρετος, ὅπως φαίνεσαι, πιθανῶς θὰ προβληματιστῆς διότι ἂν πιστεύεις ὅσα ἀναφέρεις, δὲν νομίζω πὼς ὁδηγοῦν στὴ σωτηρία τὴ δική σου καὶ ὅσων πνευματικῶν σου τὰ πιστεύουν.

      Αντώνη, χρησιμοποιεῖς ὡς ἀξιώματα 3-4 παραδοχές γιὰ νὰ συνεχίσῃς τὸ συλλογισμό σου καὶ νὰ καταλήξῃς ἐκεῖ ποὺ θέλεις. Σκέφτηκες ὅτι εἶναι ἐσφαλμένες ὅλες ἢ μερικὲς παραδοχές σου; Εἶναι ἐσφαλμένες.

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΕΧΕΙΑ 2 προς ΑΝΤΩΝΗ

      -Ὁ Σολομῶν ἦταν ἀγαπητὸς στὸν Θεὸ ὡς καρπὸς τῆς μετανοίας τοῦ Δαυΐδ. Εἶδε δύο φορὲς τὸν Θεό. Κατέστησε μεγάλο καὶ ἔνδοξο τὸ κράτος τοῦ Θεοῦ, εἰρηνικό, σεβαστὸ τοῖς ἔθνεσι -τόσον τὸ Βασίλειο ὅσο καὶ ὁ ἀληθινὸς Θεός, ἀποδεικνυομένης τῆς υπάρξεώς Του ἐκ τοῦ ἐνδόξου βασιλείου Του. Εὐαρέστησε τὸν Θεό ἀφιερώνοντας ὅπως καὶ ὁ πατέρας του τὴ ζωή του (πλήν τοῦ τέλους) στὸν Θεὸ καὶ στὴν ἀνέγερση τοῦ Ναοῦ τοῦ Θεοῦ, πρᾶγμα ποὺ φαίνεται μηδαμινὸ μὲν γιὰ τὸ πνεῦμα τῆς Κ.Δ., ἦταν ὅμως σημαντικότατο καὶ εὐάρεστο γιὰ τὸν Θεό, ὡς μαρτυρία Του, στὴν πλήν Ἰσραήλ εἰδωλολατρικὴ παγκόσμια κοινωνία τῆς ἐποχῆς τῆς Π.Δ.
      Βασιλεῖς ἀπὸ ὅλα τὰ μέρη ἐρχόταν νὰ συμβουλευτοῦν τὸν σοφό (μὲ τὴν ἐκ Θεοῦ Σοφία) Σολομῶντα (τὴν ἐπέλεξε μεταξύ πλούτου, δόξης καὶ ὁ Θεὸς τοῦ τὰ χάρισε ἅπαντα). Ἐξ οὐρανοῦ ἔστειλε ὁ Θεός πῦρ στὸ βωμὸ τοῦ Ναοῦ δείχνοντας εὐαρἐσκεια στὸ Σολομὼντα.

      - Ὁ Σολομῶν δὲν ἀπαρνήθηκε ἐντελῶς τὸν ἀληθινό Θεό. Στὰ τελευταῖα του, ἔγινε χλιαρός, ἔβαλε νερὸ στὸ κρασί τῆς πίστεώς του (ὅπως οἱ σημερινοὶ ἑνωτικοί οἰκουμενισταί) καὶ ὑποχωρῶντας στὰ θέλγητρα τῶν εἰδωλολατρισσῶν ἐκ τῶν γυναικῶν του (700 σύζυγοι, 300 παλλακές), ἔχτισε βωμοὺς γιὰ νὰ θυσιάζουν αὐτὲς στὰ εἴδωλα καὶ ἔτσι ἔμμεσα ἢ ἄμεσα ἀποδέχτηκε καὶ τοὺς εὶδωλολατρικοὺς θεούς, ἐνῷ μέσω τῆς ἐκπτώσεως στὴν πίστιν, ἔκανε καὶ «διπλωματικές σχέσεις» μὲ τοὺς βασιλεῖς τῶν ἀντίστοιχων εὶδωλολατρικῶν κρατῶν (!!! Κάθε ὁμοιότης μὲ ἄλλες ἐποχὲς εἶναι ἁπλῶς ὁμοιότης). Δὲν εἶναι σαφὲς ἐάν ὁ ἴδιος ὁ Σολομῶν θυσίασε στὰ εἴδωλα (αὐτὴ θὰ ἦταν ἡ μέγιστη δήλωση πίστεως) ἢ ὄχι (ὑπάρχουν διαφορετικὲς μεταφράσεις κι’ ἑρμηνεῖες τοῦ κειμένου).
      -Κατὰ ὁρισμένους ἑρμηνευτὰς δὲν εἶναι σαφές ἄν μετανόησε ἐν τέλει ὁ Σολομῶν ἢ ὄχι. Διότι οὔτε ἀναφέρεται ὅτι μετανόησε, οὔτε ἀποκλείεται νὰ μετανόησε στὴν Ἁγία Γραφή. Ἀναφέρει ὁ π. Ἰωὴλ Γιαννακόπουλος, ὅτι κατὰ μερικοὺς ἑρμηνευτὲς ὁ Σολομῶν κατόπιν τῆς ἀπειλῆς κατὰ τῆς ζωῆς του ὑπὸ τοῦ Ἱεροβοὰμ καὶ τῆς φυγῆς του Ἱεροβοὰμ στὴν Αἴγυπτο "συνῆλθεν εἰς ἑαυτὸν καὶ μετενόησεν, ὡς συνάγεται κατὰ τοὺς ἑρμηνευτὰς αὐτοὺς ἐκ τοῦ Ἐκκλησιαστοῦ, τὸ βιβλίον ποὺ ἔγραψε κατὰ τὸ τἐλος τοῦ βίου του. Ἡ Ἁγία Γραφὴ δὲν ὁμιλεῖ περὶ αὐτοῦ ῥητῶς. Διὰ τοῦτο ἄλλοι ἀρνοῦνται ἢ ἀφήνουν ἀνοικτὸ τὸ ζἠτημα τῆς μετανοίας τοῦ Σολομῶντος".

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    3. ΣΥΝΕΧΑΙΑ 3 ΠΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗ

      -Ὁ Κύριος Ίησοῦς Χριστός δὲν ἀποδοκίμασε τὸν Σολομῶντα, στὴν δὲ Π.Δ. ὁ Θεός χάριν τοῦ Δαυῒδ τὸν τιμώρησε, ὄχι τὸν Σολομῶντα ἀλλὰ τὸν υἱό του, χωρίς ὅμως νὰ ἀπαρνηθῇ ὡς Ναό Του (τῆς Π.Δ.) τὸν Ναό ποὺ ἔκτισε ὁ Σολομῶν, χωρίς νὰ ἀλλάξη τὸ Σχέδιό Του περὶ κατ’ ἄνθρωπον καταγωγῆς τοῦ Μεσσία ἐξ ἀπογόνων τοῦ Σολομῶντος, υἱοῦ Δαυΐδ.
      -Δὲν εἶναι γνήσιο Βιβλίο τοῦ Σολομῶντος ἡ «Σοφία Σολομῶντος».
      -Οἱ «Παροιμίες Σολομῶντος» δὲν εἶναι ὅλες τοῦ Σολομώντος! Εἶναι καὶ δικές του, εἶναι ὅμως μερικές καὶ ἀποφθέγματα ἄλλων, ποὺ κατέγραψε ὁ Σολομῶν, μαζί μὲ δικά του.
      -Στὴ σημερινὴ τάξι τῶν ἀναγνωσμάτων τῆς Ἐκκλησίας, καὶ στὰ βιβλία τῶν ἀκολουθιῶν, πιθανῶς ὑπάρχουν καὶ κείμενα ποὺ δὲν ἀνήκουν στὴν Κ.Δ. ἢ στὴν Π.Δ. οὔτε ἐκφράζουν τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ εἶναι προϊόντα εἰσαγωγῆς σὲ σκοτεινοὺς καιρούς (βλ. σχόλιο μὲ αὐλητρίδες στὸν Ναό καὶ μὲ τοὺς παπικοὺς! Θὰ ὑπῆρχε ἀσφαλῶς καὶ «ἱερὰ ἀκολουθία» καὶ κάτι σχετικὼς θὰ ἐψαλλαν οἱ ψάλτες. Ἂν αὐτὰ δὲν μπῆκαν στὶς ἱερὲς παραδόσεις, ἐπικράτησαν ἄλλα).

      Καὶ σωστὲς νὰ ἦταν οἱ παραδοχές σου, ἡ διδασκαλία τοῦ Χριστιανισμοῦ δὲν ἐξαρτᾶται ἀπὸ λογικές ἑρμηνεῖες (ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ τὶς ἑρμηνεύσουν διαφορετικὰ δύο ἄνθρωποι). Ἡ Πίστις μας εἶναι ὅσα δίδαξε καὶ παρέδωσε ὁ Κύριος, αὐτὰ ποὺ ἐφάρμοσαν καὶ κήρυξαν πλήρεις Πνεύματος Ἁγίου οἱ Άπόστολοι καὶ ὅσα ἴσχυσαν, θεσμοθετήθηκαν, ἐφαρμόστηκαν, στὴν ἀρχαία Ἐκκλησία τῶν πρώτων αἰώνων μ.Χ.
      Ὅλα τὰ καλά καὶ τὰ κακὰ τοῦ Σολομῶντος τὰ γνώριζε ὁ Θεός, οἱ Ἀπόστολοι, ἡ Ἐκκλησία. Καὶ ὅμως!
      Α) Στὴ Βηθλεέμ, τὴν πόλι τοῦ Δαυΐδ (πατέρα τοῦ Σολομῶντος) γεννήθηκε καὶ ἀπογράφηκε ὁ Κύριος. Στοὺς γενεαλογικοὺς καταλόγους τοῦ Κυρίου ὁ Σολομῶν καταγράφεται ὑπὸ τῶν Εὐαγγελιστῶν. Τὴν Ἁγία Γραφή (Π.Δ.) στὴν ὁποία συμπεριλαμβάνονται τὰ βιβλία τοῦ Σολομῶντος, χρησιμοποιεῖ ὁ Κύριος καὶ ἕως σήμερα ἡ Ἐκκλησία. Τὸν Σολομῶντα ἀναφέρει ὁ Κύριος αλλά καὶ ἡ Κ.Δ. ἀναφέροντας πολλές φορὲς καὶ τὴν γενεά του - τοῦ Άβραάμ, τοῦ Δαυΐδ. «Ἰησοῦς υἱός Δαυΐδ». Ὄχι στὴν κυριολεξία, διότι ὁ Ἰησοῦς εἶναι Υἱὸς Θεοῦ, ἀλλὰ κατὰ τὴν ἀνθρώπινη γενεαλογία τῆς ἐποχῆς, ἐκ τοῦ «σπέρματος Ἀβραάμ». Ὁ προφήτης Ἀχιὰς προφήτευσε πρὸς τὸν Ἱεροβοὰμ τὴν δίκαιη ἀπόφασι τοῦ Θεοῦ. Στὸ Γ΄Βασιλειῶν, κεφ. 11 περιγράφεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ άπόφασί του. Ἀναφέρθηκε παραπάνω ὡς ἔννοια.
      Β) Στην παράγραφο Α ἀποδεικνύεται ὅτι, ὁ βίος τοῦ Σολομῶντος ἦταν γνωστὸς στὸν Κύριο, στοὺς Ἀποστόλους, στὴν Ἐκκλησία. Καὶ πῶς τὸν ἀντιμετώπισαν.
      Ἐπίσης σὲ ἐμᾶς εἶναι γνωστὴ ἡ Διδασκαλία τοῦ Κυρίου, τῶν Ἀποστόλων, ἡ πρακτικὴ τῆς Ἐκκλησίας, ὅσα κρίθηκαν ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ἀπαραίτητα καὶ ἀρκετὰ γιὰ τὴ σωτηρία μας, καὶ πῶς ἑρμηνεύτηκαν ἀπὸ τοὺς θεοφωτίστους Πατέρες. Ἡ Πίστις μας ὁρίζει «μὴ δῶτε τὰ ἅγια τοῖς κυσί», ἐννοῶντας ὄχι μόνο τὴ Θ. Κοινωνία ἀλλὰ καὶ αυτή, «ἀνδρί αἱρετικῷ χαίρεν μὴ λέγετε», ἐννοῶντας τοὺς Ὀρθοδόξους ποὺ ἔγιναν αἱρετικοί καὶ πνευματικῶς νὰ μὴ συγκοινωνοῦμε μὲ ὅλους τοὺς αἱρετικούς, «εἴ τις τὴν διδαχὴν αὐτὴν οὐ φέρει ἀνάθεμα ἔστω» κ.α.
      Εἶχαν γνῶσι τοῦ βίου τοῦ Σολομώντος ὁ Κύριος, οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι, ἡ Ἐκκλησία. Τήρησαν τὴ στάσι ποὺ ἀναφέρθηκε, δὲν ἔβγαλαν ἀπὸ τὴν Π/Δ. τὰ βιβλία του, δὲν ἄλλαξε τὸ θεῖο σχέδιο, οὔτε ἡ κατ’ ἄνθρωπον γενεαλογία τοῦ Ἰησοῦ, αλλά, καὶ τώρα πλέον σοῦ ἀπαντῶ, δίδαξαν, ὄχι μὲ κάποια λογική τῶν ἐπιχειτημάτων σου, αὐτὰ ποὺ δίδαξαν, εἴτε ὁ Κύριος, εἴτε οἱ Ἀπόστολοι διότι τὰ ἄκουσαν καὶ εἶχαν ἐπιφοίτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, εἴτε ἐξ ἐκτάκτου ἀποκαλύψεως ὁ Ἀπ. Παῦλος καὶ ὁ Ἰωάννης. Αὐτὰ μετὰ τὴν Πεντηκοστὴ ἐφάρμοσε ἡ Ἐκκλησία τῶν Πράξεων «μὴ δῶτε τὰ ἅγια τοῖς κυσί», «ἀνδρί αἱρετικῷ χαίρεν μὴ λέγετε», «εἴ τις τὴν διδαχὴν αὐτὴν οὐ φέρει, κἄν Ἀγγελος ἐξ οὐρανοῦ, ἀνάθεμα ἔστω»…! πῶς ἐσὺ Ἀντώνη, βάσει τῶν τελευταίων ἐτῶν τοῦ Σολομῶντος ποὺ δὲν γνωρίζουμε ἂν μετανόησε ἢ ἂν καὶ στὴν τελευταία στιγμὴ εἶπε «Θεέ, ἥμαρτον, συγχώρεσέ με» ἀλλὰ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός γνώριζε, πῶς ἐσὺ Ἀντώνη, θέλεις νὰ ἀλλάξουμε τὴν «ἅπαξ παραδοθεῖσα τοῖς ἁγίοις Πίστιν»;

      Διαγραφή
    4. Κύριε ανώνυμε,υπάρχουν μεγαλύτεροι Άγιοι από τον Ιωάννη Πρόδρομο;

      Διαγραφή
  8. Αδερφέ που σχολίασες στις 10:56 μ.μ.

    α.
    "Ο Σολομών εκείνος, αφού παρέδωσε τον εαυτό του στις σαρκικές επιθυμίες, ωλίσθησε σε ειδωλολατρία."
    Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Ομιλία περί πίστεως.
    https://apotixisi.blogspot.gr/2016/10/blog-post_92.html
    ειδωλολατρία τι μπορεί να σημαίνει; φτιάχνω βωμούς και δε θυσιάζω; Δε νομίζω.
    Εξάλλου στο κείμενο λέει:
    «...και εξέκλιναν γυναίκες αι αλλότριαι την καρδίαν αυτού οπίσω θεών αυτών»
    Βασιλειών Γ' ια' 4

    β.
    κι οι «Παροιμίες» μόνες αρκούν ...

    γ.
    μπερδεύτηκες αρκετά.
    Αυτό που πρέπει να καταλάβουν οι αποτειχισμένοι είναι το οτι η Εκκλησία μνημονεύει ακόμη και τον Σολομώντα -«τὴν μεγάλην ἐκείνην παρανομίαν τετολμηκότι, καὶ μυρίων ἀξίῳ γενομένῳ θανάτων»
    όπως μας λέει ο Ιερός Χρυσόστομος στον "Περί μετανοίας" λόγον του- και φυσικά κανείς δε μολύνεται μ'αυτή τη μνημόνευση και να αναθεωρήσουν περί του μολυσμού από τη μνημόνευση του Π. Βαρθολομαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντώνιε, τὸ γιατί ἡ Ἐκκλησία μνημονεύει τὸν Σολομῶντα, καὶ μάλιστα ἔχει τὰ βιβλία τῆς περιόδου εὐσεβείας του στὴν Ἁγία Γραφή, καὶ γιατὶ ὁ ἴδιος ὁ Κύριος μετέβαινε στὸν Ναό ποὺ ἀνήγειρε ὁ Σολομῶν λέγοντας πὼς εἶναι ὁ Ναὸς τοῦ Πατρός Του καὶ ἀνέλυε ἐκεῖ τὰ Σἀββατα τὴν Π.Δ. μεταξὺ τῶν βιβλίων τῆς ὁποίας καὶ τὰ βιβλία τοῦ Σολομῶντος, καὶ ἀναφέροντάς τον ἀλλὰ ὄχι καταδικαστικῶς, ἐξηγήθηκε ἀρκούντως ὴ τοὐλάχιστον ἐπιχειρήθηκε. Δὲν μνημονεύει ἡ Ἐκκλησία ὅμως, τὸν προδότη Ἰούδα, οὔτε τὸν ἀδελφοκτόνο Κάιν. Συνεπῶς τὸ ἐπιχείρημά σου πάσχει. Μνημονεύει Σολομῶντα διότι ὁ ἴδιος ὁ Θεὸς ποὺ ἐτἀζει νεφρούς καὶ καρδίας, τὸ ἔκρινε ἔτσι.

      Οὔτε ὁ Π. Βαρθολομαῖος ὅμως δὲν θὰ συμφωνοῦσε μὲ τὸ ἐπιχείρημά σου, διότι ἀφόρισε τὸν ἀδελφὸ Νικόλαο Σωτηρόπουλο, ἐνῷ οἱ οἰκουμενιστὲς φέρονται δυσμενῶς ἐπὶ ἔτη σὲ ὀρθοδόξους κληρικοὺς ὅπως τὸν π. Θεόδωρο Ζήση καὶ τὸν π. Εὐθύμιο (διότι ὁ ἄνθρωπος δὲν δὲχτηκε ὥς γνήσια τὰ μυστήρια τῶν παπικῶν). Μάλιστα ὁ Ἐπίσκοπος Κων/λεως (ὁ καὶ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως) στὴν πρόσφατη ἐπιστολὴ του πρὸς τὸν Ἐπίσκοπο Ἀθηνῶν (τὸν καὶ Ἀρχιεπίσκοπο) παραγγέλλει ἐναγωνίως κι'ἐπιθυμεῖ διώξεις σὲ ὅσους δὲν ἀποδέχονται ὡς "Σύνοδο" τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, οὔτε φυσικὰ ἀποδέχονται τὰ πορίσματά της. Γιατὶ δὲν ἀπευθύνεις καὶ πρὸς τὴν πλευρὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν αὐτὲς τὶς καλολογίες σου, μὲ τὰ ἴδια ἐπιχειρήματα ποὺ μᾶς λές ἐδῶ; Πὲς τους ὅτι, ἀφοῦ ἀποδέχεστε τὸν Σολομῶντα ποὺ ..."αυτὸ κι' ἐκεῖνο", ὅπως τὰ περιγράφεις:"η Εκκλησία μνημονεύει ακόμη και τον Σολομώντα -«τὴν μεγάλην ἐκείνην παρανομίαν τετολμηκότι, καὶ μυρίων ἀξίῳ γενομένῳ θανάτων»"κ.λπ. γιατὶ δὲν ἀφήνετε ἥσυχους τοὺς Ὀρθοδόξους Ἀνθενωτικούς ποὺ στὸ κάτω τῆς γραφῆς, δὲν ἀνήγειραν καὶ βωμοὺς ειδώλων;Τὶ ἁμαρτία ἔκαμαν οἱ εὐλογημένοι; Τὴν Ὀρθόδοξη Πίστι ὑπερασπίζονται.

      Διαγραφή
    2. Από 10:56

      α. Ἐκρινε ο Θεός και η Εκκλησία.
      β. Αδελφέ και οι Παροιμίες δεν είναι όλες του Σολομώντα.
      γ. Όντως. Αρκεί η προσπάθεια. Και η δική σου. Ο Θεός να μας φωτίση.

      Υ.Γ. Η Κολυμπάρειος Ψευτοσύνοδος δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή από την Ορθόδοξη Συνείδηση στον αιώνα τον άπαντα. Αν κρίκασι οίς είδε ο Κύριος τελικά επικρατήσει, η "εκκλησία" που θα τη δεχτεί δεν θα είναι εκκλησία, αλλά ... ιστορική "εκκλησία" κατά την ορολογία της ψευτοσυνόδου. Ήτοι αίρεση.

      Διαγραφή
  9. αγαπητέ αδελφέ των τριών σχολίων,
    για να μη φανεί οτι σε προσπερνώ νομίζω πως το τελευταίο μου σχόλιο θα σε καλύψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου