O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666....
Πιστευετε οτι, το ζητημα του Μυθικου 666 της Υστερικιας Δαιμονισμενης Προτεσταντισσας Ρελφ, παει και τελειωσε εδω και χρονια και ειμαστε οι μονοι Ορθοδοξοι, που κακως κακιστα το επαναφερουμε;
Κανετε λαθος, το επαναφερει καθε λιγο και λιγακι ο "αντιοικουμενιστης" ριψασπις, υπηρετης ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ, παπα Σαραντος, που φερνει καποιους ..... παρανοϊκους "επιστημονες" και τους εμφανιζει σε δημοσιες εκδηλωσεις για να μεταδιδουν τα αεροχαμενα ...σκουπιδια τους, σε αφηνιασμενους φωνασκουντες 3εξαρηδες...... Και αυτο το γραφουμε γιατι μεχρι σημερα δεν ειδαμε καμμια ...μελετη!!!! του νεου ..φρουτου Δρος εξ Αγγλιας, που μιλησε ο θλιβερος αυτος νεοεφευρετης για επηρεασμο απο το τσιπ και αυτου του ....ψυχικου μας κοσμου.
Λεγονται και γραφονται τοσων μεγεθων τερατωδη πραγματα που μεχρι και καλοι μοναχοι, καλοι κληρικοι και καλοι θεολογοι παρασυρονται απο τα ανοητηματα αυτα της Αντιχριστολογικης παρακρουσης....Οταν στο παρελθον ειδαμε δημοσιευμα του ασκητικου μακαριστου Ευσεβιου Βιττη να αναποδογυριζη τα 9αρια, σε 6αρια για να μας φερη τα αντιχριστολογικα του πειστηρια, συγκρατουσαμε το κεφαλι μας...να μην μας φυγει. Οι ανθρωποι εχουν παθει ανηκεστο βλαβη στην υγεια τους και δεν γνωριζουμε πλεον αν υπαρχει καποια ελπιδα για την ιατρεια τους....Ομως εμεις συνεχιζουμε την δημοσιευσι της δευτερης επιστολης του Σοφωτατου Βασιλειου Σακκα, μαλιστα γνωστου Ματθαιϊκου παλαιομερολογιτη, αλλα ορθοδοξοτατου στο επιμαχο ζητημα του 666. Σας αφηνουμε να απολαυσετε την γραφιδα του σοφωτατου αυτου ανδρος.
του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου
κ. Βασιλειου Σακκα
κ. Βασιλειου Σακκα
Πιστευετε οτι, το ζητημα του Μυθικου 666 της Υστερικιας Δαιμονισμενης Προτεσταντισσας Ρελφ, παει και τελειωσε εδω και χρονια και ειμαστε οι μονοι Ορθοδοξοι, που κακως κακιστα το επαναφερουμε;
Κανετε λαθος, το επαναφερει καθε λιγο και λιγακι ο "αντιοικουμενιστης" ριψασπις, υπηρετης ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ, παπα Σαραντος, που φερνει καποιους ..... παρανοϊκους "επιστημονες" και τους εμφανιζει σε δημοσιες εκδηλωσεις για να μεταδιδουν τα αεροχαμενα ...σκουπιδια τους, σε αφηνιασμενους φωνασκουντες 3εξαρηδες...... Και αυτο το γραφουμε γιατι μεχρι σημερα δεν ειδαμε καμμια ...μελετη!!!! του νεου ..φρουτου Δρος εξ Αγγλιας, που μιλησε ο θλιβερος αυτος νεοεφευρετης για επηρεασμο απο το τσιπ και αυτου του ....ψυχικου μας κοσμου.
Λεγονται και γραφονται τοσων μεγεθων τερατωδη πραγματα που μεχρι και καλοι μοναχοι, καλοι κληρικοι και καλοι θεολογοι παρασυρονται απο τα ανοητηματα αυτα της Αντιχριστολογικης παρακρουσης....Οταν στο παρελθον ειδαμε δημοσιευμα του ασκητικου μακαριστου Ευσεβιου Βιττη να αναποδογυριζη τα 9αρια, σε 6αρια για να μας φερη τα αντιχριστολογικα του πειστηρια, συγκρατουσαμε το κεφαλι μας...να μην μας φυγει. Οι ανθρωποι εχουν παθει ανηκεστο βλαβη στην υγεια τους και δεν γνωριζουμε πλεον αν υπαρχει καποια ελπιδα για την ιατρεια τους....Ομως εμεις συνεχιζουμε την δημοσιευσι της δευτερης επιστολης του Σοφωτατου Βασιλειου Σακκα, μαλιστα γνωστου Ματθαιϊκου παλαιομερολογιτη, αλλα ορθοδοξοτατου στο επιμαχο ζητημα του 666. Σας αφηνουμε να απολαυσετε την γραφιδα του σοφωτατου αυτου ανδρος.
(Eπιστολη 2η με ημερομηνια 15.12.1999. Παραληπτης ο λογιος Αγιορειτης μοναχος
Θεοδωρητος Μαυρος).
2ον
Γενεύη, Δευτέρα β΄Δεκεμβρίου (15.12.99)
Μνήμη τοῦ Ἁγίου Προφήτου Ἀββακούμ
Στερεῶσαι, Κύριος, ὁ Θεός, τὴν Ἁγίαν καὶ Ἀμώμητον Πίστιν τῶν
εὐσεβῶν καὶ ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, εἰς αἰῶνας αἰώνων. Ἀμήν.
Ἀλλὰ ἐγὼ γνωρίζω καὶ ἀνθρώπους ἀπὸ τὸν δικὸ μας χῶρο, καὶ Φλωρινικούς καὶ Ματθαιϊκούς καὶ Κυπριανίτες, ἐγκρατεῖς τῆς Πατερικῆς Διδασκαλίας καὶ τῶν πραγμάτων τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖοι δὲν συμμερίζονται, μὲ τὸ συμπάθειο, αὐτὲς τὶς ἀηδίες περὶ γραμμωτῶν κωδίκων καὶ 666. Εἶναι ἄρα γε κι’ αὐτοὶ …
«σκοτεινοί»; Ἁπλῶς οἱ ἄνθρωποι δὲν θέλουν νὰ μπλεχτοῦν μέσα στὸ
κομφούζιο ποὺ
δημιούργησε τὸ
ξενόφερτο τοῦτο φροῦτο, ὥστε
πληρώνοντας δίχως κέρδος κέρατα, νὰ γίνουν ἀποσυνάγωγοι ἀπὸ τὴν ἀδιαλλαξία
καὶ τὸν
σκοταδισμὸ τῶν πολλῶν. Ἐγὼ ἐπειδὴ δόξα τῷ Θεῷ ἀνέκαθεν τυγχάνω … ἐξωσυνάγωγος
καὶ ἐλεύθερος
σκοπευτὴς, μπορῶ νὰ ἔχω
τουλάχιστον αὐτὴ τὴν
πολυτέλεια νὰ λέω ἀνεπειρέαστα καὶ ἐλεύθερα τὴν γνώμη μου, καὶ … ὀψόμεθα τὸ τὶ θὰ πεῖ τελικὰ ὁ Ἅγιος Θεὸς.
Ὅσο δὲ αὐτὸ ποὺ λὲς ὅτι μὲ “βρῆκαν τώρα
καὶ μὲ τρόπο ἔκαναν τὴν δουλειά
τοὺς βρὲ παπᾶ, γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ἔλα στὰ καλὰ σου. Τόσες δεκαετίες ποὺ μὲ ξέρεις,
σοῦ ἔδωσα ποτὲ τὴν ἐντύπωση νὰ μοιάζω
γιὰ ἀμερικανάκι;
Δὲν λέω ὅτι στὴν ἀρχὴ, ἀπὸ τὴν μιὰ ἡ
μπουνταλοσύνη μου, ἀπὸ τὴν ἄλλη ἡ
προπέτειά καὶ ἀπειρία μου, μὲ ἔκαμαν νὰ θέσω τὴν ἐμπιστοσύνη μου σὲ ἀνθρώπους,
σὲ πνευματικοὺς πατέρες, ἱερομονάχους,
ῥασοφόρους καὶ Σία. Καὶ ὁ καλὸς Θεὸς, ἄφησε κι’ ἔφαγα τὰ
χαστούκια μου, καὶ πλήρωσα
τὰ δίδακτρά μου, γιὰ νὰ
ξαναεφεύρω τὸ χλιαρὸ νερὸ καὶ νὰ μάθω ἀπὸ τὸν προφήτη ὅτι : “ἐπικατάρατος ὁ ἄνθρωπος ὅς τὴν ἐλπίδα ἔχει ἐπ’ ἄνθρωπον”
(Ἱερεμίας ιζ΄5). Σὲ διαβεβαιῶ ὅμως ὅτι ἐπαρῆλθον οἱ χρόνοι ἐκεῖνοι, καὶ ἄν ἀπὸ τότε κύλισε πολὺ νερὸ κάτω ἀπὸ τὰ γεφύρια. Ἐν τῷ μεταξὺ πονήρεψα
καὶ τώρα σὲ διαβεβαιῶ, ὅτι ἄν θέλεις νὰ μὲ γελάσεις, νὰ μὲ ἐκμεταλλευθεῖς καὶ νὰ μὲ
χρησιμοποιήσεις, πρέπει νὰ σηκωθεῖς πολὺ πρωΐ.
Μοῦ
δημιουργεῖς ὅμως μιὰ ἀπορία. Εἶπα βάσει
στοιχείων ὅτι τὸ σχέδιο τῆς ἐλβετικῆς τραπεζιτικῆς κάρτας
δὲν ἀνταποκρίνεται
σὲ κανέναν διάβολο ἤ καλικάντζαρο, ἀλλὰ στὸν θυρεὸ τῶν Οὐρανέζων. Ἐκ τῶν δύο τὸ ἕνα. Ἤ δὲν ἔκαμα καλὰ τὴν δουλειὰ μου, καὶ πρέπει νὰ μοῦ πῆτε:
Σφάλλεις, ἀδελφέ,
γι’ αὐτὸν καὶ γιὰ τοῦτον καὶ γιὰ ἐκεῖνον τὸν λόγο. Ἤ ἐὰν οἱ
πληροφορεῖες ποὺ μετέδωσα εἶναι σωστὲς, ὡς χριστιανοὶ δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ χαροῦμε καὶ νὰ
δοξάσουμε τὸν Θεὸν, ὅτι αὐτὸ τὸ σχέδιο πάνω στὴν κάρτα δὲν ἔχει τίποτε νὰ κάνει μὲ τὸν ἀξαποδῶ; Δὲν πρέπει ἄραγε ὡς
χριστιανοὶ καὶ ἔντιμοι ἄνθρωποι νὰ
χαιρόμεθα ὅταν ἀποκαλύπτεται ἡ ἀλήθεια καὶ καταδεικνύεται ἡ σαθρότητα διαφόρων ἐπιχειρημάτων; Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε ἐραστὲς τῆς Ἀλήθειας;
Θὰ σοῦ πῶ τώρα καὶ κάτι ποὺ δὲν σὲ τιμάει ἰδιαίτερα. Προηγουμένως ὅμως θὰ σοῦ διηγηθῶ ἕνα περιστατικὸ ἀπὸ τὴν ζωὴ τοῦ Ἀββᾶ Δωροθέου
ὅπως μοῦ τὸ διηγήθηκε ἕνας ἱσπανὸς ἱερεύς, ὁ π. Ὅσιος, στὴν Ρωσικὴ Ἐκκλησία. Ὁ ἐπιτετραμένος ἀδελφὸς γιὰ τὸν ξενώνα ἔστρωσε μιὰ μέρα τὰ κρεβάτια. Καὶ σὲ μιὰ στιγμὴ θαύμασε
τὸ πόσο καλὰ στρωμένα
ἦταν. Ἀνανήψας ἐκ τοῦ πειρασμοῦ, πῆγε καὶ ἐξωμολογήθηκε
τὸν λογισμὸ του. Καὶ τότε ὁ Ἀββᾶς τοῦ εἶπε: Μὰ τέκνον μου αὐτὸ δὲν εἶναι ὑπερηφάνεια. Εἶσαι ὄντως πολὺ καλὸς
ξενοδόχος. Ἀπλὰ δὲν εἶσαι καλὸς … μοναχὸς! Θαύμασε διάκριση ταπεινολογίας καὶ ταπεινοφροσύνης!
Ἔτσι καὶ τώρα ὁ κ.
Τσολογιάννης σὲ ἕνα γραπτὸ του εἶπε: “Γράφει ὁ σπουδαῖος ἀπὸ τὴν Ἐλβετία ἐρευνητὴς κύριος
Βασίλειος Σακκᾶς…”.
Βέβαια, θὰ μοῦ πεῖς καὶ τὶ το ἤθελε ὁ εὐλογημένος νὰ τὸ γράψει. Ἀλλὰ ἴσως τὸ θεώρησε
καθῆκον του, ἐξετάζοντας
τὴν σοβαρότητα τῆς ἐργασίας
μου, καὶ ἤθελε μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο νὰ μὲ ἀνταμείψει. Καλοσύνη του. Ἐὰν λοιπὸν δὲν θέλουμε νὰ ἐκτραποῦμε σὲ
ταπεινολογίες, βλέπουμε ὅτι ὁ ἄνθρωπος,
δὲν εἶπε πουθενὰ ὅτι ὁ Σακκᾶς εἶναι καλὸς
Χριστιανὸς, πράγμα βέβαια γιὰ τὸ ὁποῖον καὶ ἀναρμόδιος
θὰ ἦταν νὰ κρίνει, ἀλλὰ καὶ σωστὸ ἄν ἦταν δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ μὲ βάλει σὲ πειρασμὸ. Δὲν εἶπε ὅμως ὁ ἄνθρωπος τίποτε τὸ σπουδαῖο. Εἶπε ἁπλῶς ὅτι εἶμαι καλὸς ἐρευνητὴς. Γιατί;
Δὲν εἶμαι; Ἀμφιβάλλεις ἐσὺ γι’ αὐτό;Τὸ λέω,
χωρίς νὰ φοβοῦμαι τὴν ὑπερηφάνεια:
Ναὶ γιὰ δύο
πράγματα ποὺ μπορῶ, εἶμαι ὄντως καλὸς ἐρευνητὴς. Ὅποιος ἀμφιβάλλει,
νὰ μοῦ
παρουσιάσει τὶς ἐνστάσεις του. Τώρα ἐὰν εἶμαι καλὸς χριστιανὸς ἤ ὄχι, αὐτὸ εἶναι ἄλλου παπᾶ βαγγέλιο κι’ ἄλλου μουφτῆ κοράνι!
Ἐσὺ ὅμως ἐξεφράσθης θέλοντας νὰ προσδώσης σὲ ἕνα ἁπλὸ καὶ ἀσήμαντο
κοπλιμέντο, τεχνικῆς φύσεως,
πνευματικὲς καὶ ἐκκλησιαστικὲς διαστάσεις λέγοντας: Ἐάν κι’ ἐμεῖς τώρα σηκωθοῦμε καὶ γράψουμε
ὅτι αὐτὸς ὁ σπουδαῖος ἐρευνητὴς πρῶτα εἶχε ἀποστατήσει
ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία
πηγαίνοντας στὸν
Προτεσταντισμὸ καὶ ὕστερα ἐπιστρέφοντας καὶ γενόμενος ὀρθόδοξος
παπᾶς αὑτοαπεσχηματίσθη
τί γίνεται; Πρὶν ἀπ’ ὅλα, κατ’ ἐμέ, ἐὰν ἡ συνείδησίς σου σοῦ ὑπαγορεύει,
δὲν βλέπω τὸν λόγο
γιατὶ νὰ μὴν τὸ κάνεις. Ἐὰν ἀπαθῶς πιστεύεις ὅτι αὐτὸ εἶναι τὸ καθῆκον σου ἔναντι τοῦ Λαοῦ τοῦ Θεοῦ, οὐαὶ σοι ἐὰν δὲν τὸ κάνεις. Ἐὰν πάλι κινεῖσαι ἐμπαθῶς, πάλι ἀπὸ ἐμένα ἔχεις τὸ ἐλεύθερο νὰ τὸ κάνεις. Πρόσεξε ὅμως διότι αὐτὸ σὲ ἐσένα θὰ προξενήσει ζημία. Σ’ ἐμένα, καμμία! Ἐγὼ συμφέρον
ἔχω οἱ ἁμαρτίες μου νᾶ “προπορεύωνται” παρὰ νὰ “ἀκολουθοῦν” κατὰ τὴν ἡμέραν τῆς
κρίσεως. Καὶ αὐτὰ ποὺ ξέρεις ἐσὺ δὲν εἶναι παρὰ ἡ κορυφὴ τοῦ παγόβουνου, πού νἄξερες καὶ τἄλλα! Ἀφοῦ ὅμως ὁ Θεὸς ἐπέτρεψε μόνον αὐτὰ νὰ μαθευτοῦν, ἄς σεβαστοῦμε τὸ θέλημα Του, διότι καὶ παραπάνω νὰ σοῦ πῶ οὔτε ἐγὼ
πρόκειται νὰ διορθωθῶ, οὔτε ἐσένα νὰ οἰκοδομήσω.
Ἀλλὰ ἡ δικὴ μου πνευματικὴ μιζέρια, τί ἔχει νὰ κάνει μὲ τὸ συγκεκριμένο γεγονός; Τὸ σχέδιο πάνω στὴν τραπεζιτικὴ κάρτα τῆς Ἐλβετίας εἶναι διάβολος ἤ βόδι; Καὶ ἐὰν εἶναι βόδι,
πῶς ἐσεῖς λέτε ὅτι εἶναι ὁ
διάβολος; Δηλαδὴ ἐὰν τὶς
βοϊδοκεφαλὲς τὶς λέμε διαόλους, ἀποτελεῖ αὐτὸ ὀρθοδοξίας τεκμήριον; Μὲ ψέματα καὶ ἀπάτες θὰ
στηρίξουμε τὴν ὀρθόδοξη ποιμαντική;
Οἱ Πατέρες
λένε:Κοίτα τὸ νερὸ ποὺ βγαίνει ἀπὸ τὸ στόμα μου ἐὰν εἶναι ἁγνὸ καὶ καθαρό. Τώρα ἐὰν ἐγὼ εἶμαι τὸ κεφάλι ἑνός
ψόφιου σκύλου, τὶ σὲ νοιάζει ἐσένα;
Δεκαετίες ποὺ μὲ ξέρεις μὲ εἶδες ποτὲ νὰ ἀποκτήσω ἔστω ἕναν μαθητὴ ἤ ἕναν ὁπαδό;
Μήπως μοῦ λείπουν οἱ γνώσεις ἤ οἱ ἱκανότητες; Ἀλλὰ νὰ τὸν κάνω
τί; Προσήλυτον υἱὸν γεένης
διπλότερον ἐμοῦ; Στὴν Ἀθήνα κυκλοφορεῖ κάποιος σκέτο ψώνιο ὁ
καϋμένος. Περιφέρεται στοὺς
κεντρικοὺς δρόμους σὲ ἄλογο
καβάλα, μὲ παράξενα
ροῦχα, σημαῖες,
κορδέλες, καὶ πανὼ ποὺ γράφουν
συνθήματα καὶ ὁ τύπος εἶναι …
γραφικώτατος. Αὐτὸς λοιπὸν ὁ κύριος, σύμφωνα μὲ τὸ δικαίωμα
ποὺ τοῦ παρέχει
τὸ σύνταγμα ἔβαλε ὑποψηφιότητα γιὰ … πρωθυπουργὸς!
Φαντάσου ὅμως ὅτι πῆρε κάπου
πάνω ἀπὸ 25
ψήφους! Αὐτὸ σημαίνει ὅτι αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο,
ποὺ ἐμεῖς τὸν
βλέπουμε γιὰ ψώνιο, ὑπάρχουν τουλάχιστον ἄλλοι 25, ποὺ τὸν
σέβονται, τὸν ὑπολήπτονται καὶ τὸν ἐμπιστεύονται μέχρι τέτοιο σημεῖο ποὺ νὰ εἶναι ἔτοιμοι νὰ τοῦ ἐμπιστευθοῦν ἀκόμη καὶ τὴν
διακυβέρνηση τῆς χώρας! Ἄν ἤθελα κι’ ἐγὼ μαθητὰς καὶ ὀπαδούς, καὶ φόραγα
μιὰ κατσαρόλα στὸ κεφάλι καὶ ἔβγαινα στοὺς
δρόμους, τὶ
νομίζεις; Δὲν θὰ εὕρισκα ἄραγε καμμιὰ δεκαριὰ πιὸ
βλαμμένους ἀπὸ μένα νὰ μὲ μιμηθοῦν; Ἤ στὴ Ρωσικὴ Ἐκκλησία
μοῦ ἔλειπαν οἱ δυνατότητες νὰ σταδιοδρομήσω καὶ νὰ καλλιεργήσω προσωπικότητα; Οἱ ἄνθρωποι μὲ εἶχαν στὰ ὅπα καὶ στὰ ὅπα. Ἀπὸ δῶ Πάτερ, ἀπ’ ἐκεῖ Πάτερ, καθῆστε Πάτερ, τὶ θέλετε
Πάτερ. Ὑπῆρχαν ἄνθρωποι ποὺ ἔλεγαν ὅτι ὅταν πήγαινα καὶ τοὺς ἔκανα εὐχέλαιο,
γινόντουσαν καλά. Βέβαια ὅπως
ξέρεις δὲν ἀποκλείεται
διότι ὁ Θεὸς ἐνεργεῖ κατὰ τὴν πίστιν
τοῦ πιστοῦ καὶ ὄχι κατὰ τὴν δῆθεν ἀξία τοῦ λειτουργοῦ. Αὐτὸ ὅμως, ἀκόμη καὶ ἐὰν εἶναι ἀλήθεια, ἁπλῶς μόνον αὐξάνει τὴν δικὴ μου καταδίκη. Δόξα ὅμως τῷ Θεῷ, ἔχω τόσους
ἄλλους σκόλοπες ποὺ αὐτὰ τὰ πράγματα
δὲν μὲ ἄγγιξαν ποτέ, ὥστε νὰ πάρω τὸν ἑαυτὸν μου στὰ σοβαρὰ ὅτι τάχα ἤμουνα καὶ
…τσουντοβόρτσας (θαυματουργός)! Τρομάρα μου! Μοῦ ἔφτανε νὰ βλέπω τὰ μοῦτρα μου στὸν
καθρέπτη. Τὸ ἀναφέρω ὅμως, γιὰ νὰ σοῦ δείξω ὅτι εἶχα ὅλες τὶς δυνατότητες νὰ κάνω τὸν … ἐφέ μου. Οὔτε στραβὸς εἶμαι, οὔτε κουτσὸς, οὔτε ἠλίθιος. Καὶ τέτοιες
δυνατότητες δὲν εἶναι λίγοι αὐτοὶ ποὺ τὶς ἐκμεταλλεύονται, ἄσχετα μὲ τὸ τὶ μέσα
τους πιστεύουν ἤ ὄχι.
Γιὰ νὰ τ’ ἀφἠσω λοιπόν ὅλα αὐτὰ σημαίνει
ὅτι κάτι συμβαίνει. Ὅτι κάτι μὲ ἀπασχολοῦσε. Ὅτι ὡς ἄνθρωπος κι’ ἐγὼ “σάρκα
φορῶν καὶ τὸν κόσμον οἰκῶν” ἔχω τὰ προβλήματὰ μου. Ἐὰν λοιπὸν εἶσαι σίγουρος ὅτι μπορεῖς νὰ μὲ
βοηθήσεις νὰ τὰ λύσω, νὰ φορέσεις
τὸ πετραχῆλι σου καὶ νὰ ἔλθω νὰ ἐξωμολογηθῶ. Πρέπει
νὰ εἶσαι ὅμως σίγουρος ὅτι ἔχεις τὴν λύση τῶν
προβλημάτων μου. Διαφορετικὰ, ἐὰν δὲν μπορεῖς νὰ μὲ βοηθήσεις, δὲν ἔχεις τὸ δικαίωμα οὔτε νὰ μὲ κρίνεις. Διότι ποῦ ξέρεις, παπᾶ, ἐὰν τὴν ἡμέρα τῆς κρίσεως, ὅταν κατὰ τὴν ἀνθρωποπαθῆ ἔκφραση, ὁ Θεὸς ἀνοίξει τὸ κιτάπι
τοῦ αὑτοαποσχηματισμοῦ μου, μήπως καταλογίσει κι’ ἐσένα κανένα μερίδιον εὐθύνης;Φοβοῦ λοιπὸν καὶ ἄπεχε. Ἐσὺ νὰ
κοιτάζεις τις δικές σου ἁμαρτίες
καὶ τὰ δικά σου
προβλήματα καὶ νὰ μὴν
βρίσκεις καιρὸ οὔτε γιὰ κλάσμα
τοῦ δευτερολέπτου νὰ ἐπικαλεῖσαι τὰ δικά
μου. Ἄσε αὐτὰ τὰ πράγματα
εἰς τὸν
κρίνοντα δικαίως, καὶ τοῦ ὁποίου ἡ ἄβυσος τοῦ ἐλέους, καλύπτει
τὴν ἄβυσον τῶν ἁμαρτιῶν μας. Ἐδῶ ἐπὶ τῆς γῆς, ἄς
φροντίσουμε τὸ κατὰ
δύναμιν ὡς ἄνθρωποι πεπερασμένοι, νὰ διορθώσουμε ὅσα μποροῦμε μὲ αὐστηρὸν γνώμονα, τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία δὲν εἶναι ἀντικείμενον ἑρμηνειῶν,
παρερμηνειῶν καὶ διατυπώσεως θεωριῶν, ἀλλὰ σαφῶς ἐκπεφρασμένη διὰ τῆς ὁμοφωνίας τῶν
Πατέρων, μέσα στὸ
προσευχητικό καὶ
λατρευτικὸ της
βίωμα τοῦ Εὐαγγελίου.
Βέβαια σὲ πολλοὺς ἀπὸ τοὺς κατὰ κοινὴν πίστιν
άδελφοὺς μου, ἀσχέτως
παρατάξεων, ὀφείλω
πάρα πολλά. Πολλοὺς ἐπλήγωσα, πολλοὺς ἐλύπησα,
πολλοὺς ἐστενοχώρησα.
Ἄν σήμερα μοῦ ἔμεινε ἔστω ἕνα ἐλάχιστο ἐνδιαφέρον
περὶ τῶν ἱερῶν
πραγμάτων, τὸ ὀφείλω στὴν ἀγάπη τους, τὴν συγνώμη τους, τὴν
μακροθυμία τους, τὶς προσευχὲς τους καὶ τὰ δάκρυά τους.
Ἀναφέρομαι
ὅμως σὲ πρόσωπα
μεμονωμένα, ποὺ ζοῦν στὴν ἀφάνεια καὶ τοὺς ὁποίους ὅμως γνωρίζει ὁ Θεὸς. Ἀλλὰ ὡς ἐπίσημη ἐκκλησιαστικὴ καὶ συνοδικὴ ἀρχή, σὲ ποιοὺς νὰ ἀπευθυνόμουνα,
παπᾶ, γιὰ νὰ τοὺς ἐμπιστευθῶ τὴν ψυχὴ μου, τὰ βάρη μου καὶ τὰ
προβλήματά μου; Στὴν Σύνοδο
τῶν Ρώσων; Τῶν
Φλωρινικῶν ἤ τῶν Ματθαιϊκῶν; Καλὰ δὲν τοὺς γνώρισα ὅλους αὐτοὺς; Δὲν τοὺς ἐγεύθηκα μέσα στὸ πετσί μου; Δὲν ἔλαβα πεῖρα τὸ πῶς
συμπεριφέρονται; Τὶ ἔκαμαν γιὰ νὰ μὲ
στηρίξουν, νὰ μὲ οἰκοδομήσουν
ἤ νὰ μὲ βοηθήσουν; Ὄχι μόνον δὲν μὲ ἐστήριξαν,
ἀλλὰ μοῦ ἔδωκαν καὶ μιὰ γιὰ νὰ μὲ γκρεμίσουν καὶ νὰ μὲ καταστρέψουν ἔτι περισσότερο. Τὸ … τρὶς ἐξαμαρτεῖν λοιπόν, οὐκ ἀνδρὸς σοφοῦ!
Ἔτσι λοιπὸν κι’ἐγώ, σὰν μεγάλο παιδὶ ποὺ εἶμαι, ἀπεφάσισα
νὰ ἀναλάβω τὴν εὑθύνη τῶν ὑποθέσεών
μου καὶ τῶν πράξεών
μου, καὶ νὰ πράξω ὅπως νομίζω ὅτι ὁ Θεὸς μὲ ἐφώτισε καλύτερα. Ἄν εἶναι τελικὰ νὰ κολασθῶ, τουλάχιστον νὰ κολασθῶ ἀπὸ τὴν δικὴν μου
πλάνη, ὄχι ἀπὸ τὴν πλάνη τῶν ἄλλων ἐπειδὴ θὰ εἴτανε
…συνοδική! Ἐὰν σὲ τελικὴ ἀνάλυση ὀφείλω νὰ θεραπεύω πάθη, προτιμῶ νὰ θεραπεύω
τὰ δικὰ μου καὶ ὄχι τῶν ἀλλωνῶν, δίχως κέρδος κέρατα. Ἔτσι λοιπὸν, ἐὰν παρὰ τὶς ἁμαρτίες
μου, ἐπιτρέψη ὁ Θεὸς νὰ δῶ μιὰ μέρα τὴν Ἐκκλησία μου ἑνωμένη, ὁμονοοῦσα,
κατηρτισμένη τῷ αὐτῷ νοΐ, καὶ τῇ αὐτῇ γνώμῃ, ὀρθοτομοῦσαν τὸν Λόγον τῆς Ἀληθείας, ὅπως καὶ τὴν
παραλάβαμε, ἐνδεδυμένην
τὸν Χριστὸν ὡς ἰμάτιον, ὅπως λέγουν καὶ οἱ Πατέρες,
τότε θὰ εἶναι
μεγάλη μου τιμή, χαρά καὶ ἀγαλίασις, νὰ προσπέσω στὰ γόνατα
καὶ νὰ τῆς πῶ “Μητέρα
μου, ἁμάρτησα στὸν οὐρανὸ καὶ ἐνώπιὀν σου καὶ δὲν εἶμαι ἄξιος νὰ καλοῦμαι υἱὸς
σου”. Τώρα ὅμως στὸ χάος τὸ σημερινὸ νὰ τὰ πῶ αὐτὰ σὲ ποιόν; Ἐτσι λοιπόν, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἀδελφοὺς ποὺ μόλις
προανέφερα, λογαριασμὸ τῶν πράξεών μου δὲν χρωστῶ σὲ κανένα, οὔτε καὶ ἐπιτρέπω σὲ ὅποιονδήποτε
νὰ μὲ καθίσει
στὸ σκαμνί. Μόνον ὅσοι ἔκλαψαν καὶ πόνεσαν
γιὰ τὶς ἁμαρτίες μου, ἔχουν δικαίωμα νὰ μὲ ἐλέγξουν.
Τὸ μόνο ποὺ ἐπιτρέπω σὲ ὅποιονδήποτε,
ἐντὸς ἤ ἐκτὸς Ἐκκλησίας,
πιστὸν ἤ ἄπιστον, εἶναι τὸ νὰ κρίνῃ τὰ λόγια
μου σύμφωνα μὲ τὸν νόμον τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὴν ἀείποτε διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας.
Καὶ ὅτι μὲν πιστοποιήσει ὅτι συνάδει μὲ τὸν γνώμονα τοῦτον, ἀς
συνειδητοποιήσει ὅτι δὲν εἶναι λόγια
ἑνὸς ἁμαρτωλοῦ ἀνθρώπου, ἀλλὰ ἔστω καὶ ἄν ἐξέρχονται τοῦ στόματος τῆς ὄνου Βαλαάμ, ἀλαχόθεν προέρχονται καὶ ἄς τὰ βρῆ μὲ τὸν Θεὸν του. Ὅτι δὲ
πιστοποιήσει ὅτι δὲν συνάδει μὲ τὸν χρυσοῦν τοῦτον Κανόνα,
ἄς δεηθεῖ τοῦ Θεοῦ νὰ φωτίσει τὸ σκότος
μου.
Τώρα ὡς πρὸς τὴν πλάνην
τῶν 18 μου χρόνων, βεβαίως κακῶς καὶ ὀλεθρίως ἔπραξα, ἀλλὰ καὶ πολλὰ ἐπλήρωσα. Διὰ τοῦτο ἄλλωστε ὁ τότε ἀρχιερεύς μου δὲν εἶχε
δικαίωμα νὰ μὲ χειροτονήσει, καταφρονῶν τοὺς οἰκείους ἱεροὺς Κανόνας ὅπως ἐκτὸς τιμίων ἐξαιρέσεων κάνουν ὅλοι τους. Καὶ λέγω τοῦτο ὄχι βέβαια ἀποποιούμενος
τὸ μέρος τῆς δικῆς μου εὐθύνης, ἀφοῦ στὴν χειροτονία εἴμασταν …δύο! Ἀλλὰ καταγγέλλοντας τὸ φαινόμενο τῆς γενικῆς αὐθαιρεσίας, διότι καὶ στὴν πράξη ἐβεβαιώθην ὅτι ὁ ἐπὶ τούτου Κανών σοφῶς καὶ
θεοπνεύστως διετυπώθη, καὶ ἐκ τῶν ἁμαρτιῶν μου μὲ ἐδίδαξε ὁ Θεός. Δυστυχῶς στὰ ἄσχημα προβλήματα, έλαφρυντικό ὅτι αὐτὸ τὸ εὐσεβιστικὸ, ὀργανωσιακό, τυπολατρικό καὶ κληρικοκρατικὸ σύστημα, ποὺ γνώριζα
τότε ὡς τάχα Ἐκκλησίαν
Χριστοῦ καὶ τὸ ἀπέρριψα ἐνεργῶντας ἐσφαλμένως, ἀπεριγράπτως τὸ ἀπορρίπτω καὶ τὸ ἀποπτύω καὶ σήμερα.
Εἶναι ἐμπόρευμα
ποὺ δὲν μὲ ἐνδιαφέρει.
Εἶναι ἐκκλησία
μαϊμοῦ!
Τὸν κ.
Καρδάση καὶ τὸν κ. Τσολογιάννη τοὺς γνώρισα μόλις πρὶν δύο περίπου χρόνια. Τὸ 1987 ὅμως ἐξεφράσθηκα ἀνοικτὰ καὶ ἐγγράφως ὅτι αὐτὰ τὰ ἀνοητολογήματα περὶ 666, δὲν ἀπορρέουν ἀπὸ τὴν θεολογία τῆς Ἐκκλησίας
μας, ἡ ὁποία δὲν εἶναι οὔτε διανοητικὴ οὔτε
πανεπιστημιακή, ἀλλὰ προσευχητικὴ καὶ
λατρευτικὴ. Αὐτὴ τὴ χρονιὰ εἶχα καὶ τὸ πρῶτο μου ἔμφραγμα, καὶ μὴ μοῦ πῆς ὅτι … μὲ ἐτιμώρησε ὁ Θεὸς γιατὶ θὰ … τσακωθοῦμε! Ἐπειδὴ ὅμως τὸ θέμα δὲν ἐπαρουσιάζετο
μόνον θεολογικῶς ἀλλὰ ἦταν ντυμένο καὶ μὲ κάποια ἐπιστημονικοφάνεια, ἐγὼ δὲν εἶχα τὶς ἀπαιτούμενες
ἐπιστημονικὲς γνώσεις
πρὸς ἀπάντησίν
του. Ἔτσι ἀπετάνθηκα
στὴν ὑπηρεσία
πληροφορικῆς τοῦ CERN καὶ τοὺς ρώτησα σὲ ἀνύποπτο χρόνο, σὲ ποιοὺς ἀπὸ τοὺς γραμμωτοὺς κώδικες
ὑπῆρχε ὁ ἀριθμὸς 666. Οἱ ἄνθρωποι βέβαια, οἱ ὁποῖοι δὲν ἀσχολούντουσαν οὔτε μὲ
δαιμονολογίες οὔτε μὲ ἀντιχριστολογίες
ἀλλὰ οὔτε καὶ μὲ θρησκευτικὰ θέματα, μοῦ ἀπάντησαν ὅτι σὲ κανέναν καὶ πουθενᾶ δὲν συναντᾶται ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς. Ἔτσι λοιπὸν καὶ μὲ βάση τὴν γνώμη τῶν ἐπαϊόντων,
τὸ Πάσχα τοῦ 1987, ἔστειλα ἕνα
δισέλιδο γράμμα στοὺς φίλους
μου ποὺ μὲ ἐρωτοῦσαν
δίδοντας ὡρισμένες ἐξηγήσεις, καὶ σταμάτησα ἐκεῖ διότι οἱ γνώσεις
μου καὶ οἱ δυνάμεις
μου δὲν τὸ ἐπέτρεπαν νὰ πάω πιὸ μακρυά.
Ὑπῆρχαν ὅμως ἀνέκαθεν
μερικὰ πρόσωπα,
ὅπως καὶ ἡ ἀφεντιά
μου, ποὺ ἀνῆκαν σὲ
διαφορετικὲς ἐκκλησιαστικὲς διοικήσεις τῆς πατρώας
εὐσεβείας, οἱ ὁποῖοι
πιστεύαμε ἀπ’ ἀρχῆς ὅτι αὐτὸ τὸ θέμα εἶναι μὶα πλάνη
καὶ μία ἀνοησία
σκέτη, ἡ ὁποία ἐγκυμονεῖ ὅμως ἄσκοπες
ταλαιπωρεῖες καὶ κινδύνους γιὰ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ. Ὕστερα γιὰ νὰ μὴν ἐπεκτείνομαι
σὲ πράγματα ποὺ γνωρίζεις καλύτερα άπὸ μένα,
κυκλοφόρησε τὸ βιβλίο
μπούρδα τῆς Ρέλφ,
ποὺ ὁ
Παρθένιος εἰσήγαγε στὸ Ἅγιον Ὄρος, τὸ
καθιέρωσε δὲ καὶ ὁ πατήρ
πατέρων, καὶ ὁσίων ὅσιος Παΐσιος συστήνοντάς το και φωτογραφιζόμενος μαζί
του. Τόσο δὲ …
προορατικὸς ἦταν κι’ ἐκεῖνος ὁ εὐλογημένος ποὺ ἀνεγνώρισεν
τὸν αἰσχρὸν Βαρθολομαῖον, τὸν καθυβρίσαντα
τοὺς Ἁγίους
Πατέρας, ὡς
θεόσταλτον οἰκουμενικὸν πατριάρχην τῶν Ὀρθοδόξων!
Ἄμ ἄν αὐτὸς εἶναι πατριάρχης, ἐγὼ εἶμαι … Δαλάης Λάμας! Ἔτσι ἄρχισε τὸ ὅργιο τὸ σημερινὸ. Πήρατε
τὰ γραπτὰ μιᾶς βλαμένης, πλανεμένης, ὑστερικιᾶς
χιλιάστριας, ποὺ ἰσχυριζόταν ὅτι ὁ Χριστὸς ἦταν ὁ νυμφίος της καὶ τοποθετοῦσε τὴν Ἁγ. Γραφὴ στὸ κρεβάτι
της στὴν θέση τοῦ συζύγου
της (δὲν εἶναι ἀνάγκη νὰ εἶναι κανεὶς Φρόϋντ
γιὰ νὰ
καταλάβει τὶς ἀρωστημένες μεταθέσεις ποὺ γινόντουσαν μέσα στὸ πλανεμένο της μυαλὸ). Καλὰ καὶ δὲν ὑπῆρχε σ’ ὁλόκληρο τὸ Ἅγιον Ὄρος ἕνας τουλάχιστον ὀρθόδοξος ἐρημίτης ἤ ἀσκητὴς γιὰ νὰ τοῦ ἀποκαλύψει ὁ Θεὸς κάτι τὸ ἰδιαίτερο καὶ περιμένατε νὰ διδαχθῆτε ἀπὸ μιὰ ὑστερικιὰ αἱρετική; Αἰδὼς Ἀργεῖοι! Στὴν Ρέλφε ὅμως ἐφαρμόζεται
ἡ παροιμία ποὺ λέει ὅτι “ἡ τρελλὴ μὲ τὴν
τρελλάρα της γεμίζει τὴν κοιλάρα
της”. Ἐκείνη μὲν ἐπλούτισε μὲ τὰ χαζοβιβλία της, ἀφοῦ βρῆκε
χαζοαναγνῶστες, ἐσεῖς δὲ προσθέσατε καὶ λίγο Ἀρέθα
Καισαρείας καὶ
μεμονωμένα χωρία ἀπὸ Πατέρας τῆς
χιλιαστικῆς
περιόδου τοῦ 2ου ἤ 3ου αἰῶνος, υἱοθετήσατε γιὰ τὴν
περίσταση μιὰν ὀρθόδοξη ὀρολογία
καὶ τὰ
παρουσιάσατε ὡς τὴν πεμπτουσία τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως.
έας Τσολογιάννης Aγαπητε Βουκαλη παθατε μεγαλη ζημια με ολα αυτα που αναρτατε και αναπαραγετε, αλλα και πιστευετε σαν αφελεις και σαν ,..κοτοπουλα. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα, Και αν σας παρουν μυρωδια καποιοι Σατανιστες οτι ...ΤΣΙΜΠΑΤΕ θα σας αλλαξουν τα παϊδια. Καποιοι αυτου του ειδους βαζουν και πινακιδες σε μαγαζια με το ΑΡΑΠΙΚΟ...Τον δικο σας τον Σακκα πρωην κληρικο σας, που δουλευε στο ΣΕΡΝ επι πολλα χρονια και ειναι αυθεντκος ερευνητης ουτε αυτον πιστευετε. Επομενως ουδενα υπαρχει πιθανοτητα να πιστευεσετε. Καν αγγελος εξ ουρανου κατελθη...ή καν αναστηθη ακομα και νεκρος εσεις ΦΟΒΑΜΑΙ εχετε υποστει ανηκεστο βλαβη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις κι αλλα τετοια ενδελεχη, σοφωτατα, επιστημονικα κειμενα Οδυσσεα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιευσε τα να μορφωθη ο κοσμος !
Aντιδρασι εκφραζει το σχολιο σου ή επιδοκιμασια; Για να βγαλω τα συμπερασματα μου και να παρης την απαντησι μου;Να ειστε σαφεις ιδιαιτερα οταν αντιδρατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Σακκας εκανε ερευνα σαν ερευνητης. Ο κ. Νικελλης εξεφρασε την καθαρη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΙ αλλα διαφωνια καποιου δεν ειδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μετα θα τρεχετε πισω απο τους 3εξαρηδες να φωνασκειτε και δεν θα ντρεπεστε....
Εδω τι απαντατε, οι διαφωνουντες;
Ο μοναχος Προδρομος Γρηγοριατης που ξεσηκωσε ολοκληρο αβασιμο θορυβο ....ΚΡΥΦΤΗΚΕ.
Βγαλτε τον δια της βιας για να απαντηση.
Αλλοιως να ....εξαφανισθη.....
Για παντα...
Δεν τρελλάθηκαν όλοι οι χριστιανοί, όπως νομίζει ο κόσμος, που βλέποντας πέντε δέκα θορυβώδεις να κάνουν συγκεντρώσεις κατά του ... δήθεν αντιχρίστου και του δήθεν 666 νομίζει ότι παραφρόνησε όλη η εκκλησία! Υπάρχουν κι οι σοβαροί Χριστιανοί, η σιωπηρή πλειοψηφία, που δεν παίζουν με την Πίστι, με την Αγία Γραφή και με τη λογική, και απόδειξη είναι το δημοσιευόμενο κείμενο του μακαρίτη Β. Σακκά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε κ. Οδυσσέα!!!
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΔιαγραφήΙδού ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΠΑΛΙ "Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ", ότι δεν θέλουν να βλέπουν οι ελάχιστοι αντίχριστοι σιωνιστές που παριστάνουν και τους ομολογητές αποτειχισμένους ενώ είναι σατανιστές και αναθεματισμένοι ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ σιωνιστές γιατί διαστρεβλώνουν ξεδιάντροπα τον Άγιο Λόγο του Θεού, κατηγορώντας μάλιστα θρασύδειλα με ύβρεις, ψεύδη και συκοφαντίες του πάντες για να προετοιμάσουν το δρόμο για τον αντίχριστο μεσσία τους 666 όποτε και αν έρθει…
Επειδή ελάχιστοι αντίχριστοι οικουμενιστές αιρετικοί ψευδολόγοι υποκριτές που δρουν σαν "πέμπτη φάλαγγα" σαν τον δήθεν αποτειχισμένο "Οδυσσέα Τσολογιάννη" παρερμηνεύουν το "χξς΄=666", διαστρεβλώνοντας τον Άγιο Λόγο του Θεού και των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας και λένε μάλιστα με κουτοπονηριά ότι δεν είναι "αριθμός ανθρώπου" ιδού η ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 - 11472 ΑΘΗΝΑΙ 2009. Έκδοσις πεντηκοστή τρίτη, εξεδόθη για πρώτη φόρα το 1952. Εγκεκριμένη από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και όλα τα αλλά Πατριαρχεία). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 18 "Εδώ είναι η θεία σοφία η κρυμμέννη από τους μακράν του Θεού ανθρώπους. Όποιος έχει νουν φωτισμένον, ας αριθμήσει τους αριθμούς, που κάθε γράμμα του ονόματος του αντιχρίστου σημαίνει, και ας αθροίσει τον αριθμόν του θηρίου. Διότι δεν είναι αριθμός ονόματος υπερανθρώπου και υπερφυσικού προσώπου, αλλ' αριθμός ονόματος ανθρώπου. Και ο αριθμός που βγαίνει από το άθροισμα της αριθμητικής αξίας ενός εκάστου γράμματος του ονόματος του θηρίου, είναι εξακόσια εξήκοντα έξι ή ΧΞς = όνομα που αντιτίθεται και πλαστογραφεί και διαλύει το όνομα Χριστός".
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ: Σήμερα ελάχιστοι ψευδομολογητές, ορισμένοι μάλιστα ακόμα και δήθεν αποτειχισμένοι από την παναίρεση του Οικουμενισμού, λένε ότι χωρίς να προδώσουν την ελευθερία τους και το αυτεξούσιο, που είναι δώρο του Θεού, θα υπογράψουν και θα αποδεχτούν την επερχόμενη ηλεκτρονική Κάρτα-Ταυτότητα τού Πολίτη με τσιπάκι, το οποίο θα περιέχει κωδικοποιημένα δεδομένα στα οποία δεν θα έχουμε πρόσβαση και με την οποία θα παρακολουθούν κάθε συναλλαγή και φυσική μας κίνηση που θα καταγράφονται σε άγνωστη σε μας ενιαία βάση δεδομένων. Επιμένουν μάλιστα ότι δεν έχει σχέση με το χάραγμα του αντιχρίστου 666 παρόλο που χωρίς αυτή την ρουφιανοκάρτα με τσιπάκι δεν θα μπορούμε πλέον να αγοράσουμε και να πουλήσουμε ούτε να κάνουμε συναλλαγές με τράπεζες αφού θα καταργήσουν την προηγούμενη συμβατική ταυτότητα-έγγραφο, η οποία δεν περιέχει μη αναγνώσιμες κωδικοποιημένος πληροφορίες για τον κάτοχό της.
Ωστόσο, οι ίδιοι ελάχιστοι ψευδομολογητές (σαν την γνωστή αιρετική προτεστάντη Relfe από την Αμερική που μερικοί ασύστολοι ψευδολόγοι αιρετικοί οικουμενιστές την συσχετίζουν με τον π. ΠΑΪΣΙΟ) ισχυρίζονται ότι ακόμα και αν για λόγους επιβίωσης και ανωτέρας βίας πάρουν την κάρτα πολίτη όταν επιβάλλουν την εμφύτευση του τσιπ-μικροκυκλώματος της Κάρτας Ταυτότητας στο δέξί χέρι ή στο μέτωπο για λόγους ασφαλείας (να μην χαθεί, την κλέψουν, κάνουν αντίγραφο…) ΤΟΤΕ ξαφνικά (και μερικοί δήθεν αποτειχισμένοι αγωνιστές της αληθινής Πίστεως) θα γίνουν "μάρτυρες και ομολογητές" και θα αρνηθούν να τους εμφυτέψουν το τσιπάκι-ταυτότητα που ήδη είχαν υπογράψει πριν με την "κάρτα πολίτη=ηλεκτρονική ταυτότητα με τσιπάκι"!!!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΔιαγραφήΒέβαια ελάχιστοι αντίχριστοι σατανιστές "συνειδητά" είχαν από παλιά προδώσει την θεόσδοτη ελευθερία τους καθώς είχαν πάρει, αποδεχτεί και υπογράψει πριν από την επερχόμενη κάρτα-ταυτότητα με το τσιπάκι, άλλα μέσα ταυτοποίησης όπως το Διαβατήριο με τσιπάκι που δίνει ήδη το Ελληνικό Κράτος και τις ηλεκτρονικές (πιστωτικές και χρεωστικές) Κάρτες των Τραπεζών αν και δεν γνώριζαν το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών προσωπικών τους δεδομένων και άλλων πληροφοριών που υπάρχουν στο τσιπάκι!
ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ Παΐσιος από τό ἰδιόχειρο φυλλάδιό του ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ: «Σημεῖα τῶν καιρῶν http://www.pigizois.net/afieromata/paisios/simeia_kairon_ger_paisiou_agioritou.pdf »
ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ 666.
ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΕΣΕΝΑ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ ΠΑΛΑΒΟΥΣ "ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ" ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΙ.
Ο ανώνυμος υβριστής 10 Φεβρουαρίου 2017 - 5:19 π.μ. και οι όμοιοί του, είναι ηθικοί αυτουργοί τέτοιων βαρβαροτήτων:
Διαγραφήhttp://www.iefimerida.gr/news/252494/gyalia-karfia-se-soyper-market-sta-grevena-45hronos-ta-espase-ola-giati-toy-thymizan-ton
Αυτοί είναι ηθικοί αυτουργοί για τυχόν βλάβες υγείας ή θανάτους, όταν ηλικιωμένοι ασθενείς, δεν πηγαίνουν στον γιατρό να τους γράψει τα φάρμακά τους, εάν οι "3-6άρηδες" τους έπεισαν πως ο ΑΜΚΑ και ο barcode στην συνταγή του ιατρού και στις συσκευασίες των φαρμάκων δήθεν εμπεριέχουν το ... σφράγισμα του Αντιχρίστου, ή, και, ακόμα κι αν παίρνουν τα φάρμακά τους ή αγοράζουν τρόφιμα, και χρησιμοποιούν κάρτες τραπεζικών συναλλαγών αισθάνονται ένοχοι κι αμαρτωλοί, πράγμα που μπορεί να τους επιφέρει σοβαρές επιπλοκές στην ψυχική και σωματική τους υγεία. Ουαί στους βασανιστές αφελών ανθρώπων, ουαί στους εν δυνάμει ηθικούς αυτουργούς θανάτων! Ουαί στους διαστρεβλωτές της Αγίας Γραφής! Αν υπήρχε ανθρώπινη Δικαιοσύνη, αν υπήρχε Εκκλησία, θα έπρεπε να εγκλείση στη Φυλακή τους ψυχολογικούς βασανιστές διαδοσίες ψευδών και τρομοκρατικών ειδήσεων, η δε Εκκλησία να τους αφορίση εάν δεν μετανοήσουν.
Όλοι εμείς οι Ορθόδοξοι, στο θέμα των 666 ταυτιζόμαστε μαζί σας, κύριε Οδυσσέα, ταυτιζόμαστε με τα γραφόμενα του αειμνήστου Β. Σακκά, διότι αυτή είναι η μόνη και διαχρονική γραμμή της Εκκλησίας..
Οι τριεξάρηδες αντιχριστολόγοι ψευδοπροφήτες είναι εκείνοι που έχουν ξεφύγει από την επίσημη θέση της Εκκλησίας, διαστρέφουν και παρερμηνεύουν την Αγία Γραφή, τρομοκρατούν τον κόσμο. Η Αγία Γραφή αναφέρει για εξακόσια εξήκοντα έξ ως αριθμό ανθρώπου, αλλά συγκεκριμένου ανθρώπου, ο οποίος φυσικά δεν ήρθε στη Γη, συνεπώς ούτε και το σφράγισμά του υπάρχει, ενώ το εξακόσια εξήκοντα έξ ως "χάραγμα" "σφράγισμα" θα είναι μάλλον αόρατο/συμβολικό, (((όπως αόρατο είναι και το "σφράγισμα" του Θεού))) και θα είναι "στο δεξί χέρι και στο μέτωπο" και όχι σε τσιπάκια!
Ευτυχώς που μετά από 20-25 χρόνια ψυχολογικών βασανιστηρίων που μας είχαν υποβάλει, ο πολύς Ορθόδοξος Λαός τους κατάλαβε και πλέον τους φτύνει πνευματικώς διότι, ο πιστός Ορθόδοξος λαός εν έτει 2017 -πλην ελαχίστων παραπλανημένων- και bar-code χρησιμοποιεί αφειδώς, και τα φάρμακά του με το bar-code λαμβάνει, και ηλεκτρονικές συνταγές με bar-code χρησιμοποιεί, και αγοράζει από τα σούπερ μάρκετ με γραμμικό κωδικό, και κάρτες με τσιπάκια μεταχειρίζεται άφοβα, και ελεύθερα ενδιατρίβει στο διαδίκυο (που οι 36άρηδες έλεγαν ότι www=666). Μόνο μικρόνοες συνεχίζουν να παρασύρονται από τα παραμύθια των τριεξάρηδων, τα οποία αναιρεί ο επιστήμων τη μελέτη του οποίου, αναρτήσατε αλλά και όλοι οι σοβαροί Ερευνητές και Επιστήμονες.
Γιατί δεν μπορεί να αμφισβητηθεί το "ιδιόχειρο" φυλλάδιο; Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει αλάθητος πάπας κι αν θεωρείτε κάποιον "αλάθητο" είστε παπικότερος των παπικότερων παπικών. -Εξ άλλου σε εμβριθή μελέτη αποδείχτηκε ότι, άλλος είναι ο εμπνευστής των ιδεών του φυλλαδίου.
ΔιαγραφήΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ὠ πανύβλακα αγιομάχε δεν θεωρείς άγιο τον π. Πορφύριο που δεν συμφωνούσε με το φυλλάδιο, ούτε με τις αντιχριστολογίες;
Εσύ,κ.Ιωάννη,δεν ανήκεις στην Εκκλησία του Κυρίου γιατί έχεις κοινωνία με την αίρεση.Μπορεί ο Στάθης να λέει βλακείες αλλά δεν έχει κοινωνία με σχισματικούς και αιρετικούς.Αυτό που γράφεις για"πνευματικό σφράγισμα",είναι κακοδοξία και πλάνη.Ξύπνα φίλος!
ΔιαγραφήΑν καί το ύφος του Ανώνυμου 5,17 5,19 5,20 είναι αυστηρό, πρέπει να παραδεχθείς Οδυσσέα ότι έχεις υποβαθμίσει τον αγώνα για το 666, και συζητάς μόνο για τον οικουμενισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως η Αγία Γραφή δεν αναφέρει τίποτα για τον οικουμενισμό ενώ αντίθετα τονίζει στο βιβλίο της Αποκαλύψεως το θέμα του 666.
Η Αγία Γραφή αναφέρεται στον Οικουμενισμό σε κάθε της φράση, επικαλούμενη την επιστροφή του "απωλολότος" και του "ασώτου υιού", εννοώντας ότι θέλει να μετανοήσουν οι αιρετικοί και να επανέλθουν στην μία οικουμενική = μία παγκοσμίως Εκκλησία, και το ποθεί πολύ, όταν μιλάει για μία Βασιλεία του Θεού, για ενότητα όλων των Χριστιανών, "ίνα ώσιν έν", "είς ποιμήν μία ποίμνη" "μείνατε ἐν ἐμοί, κἀγὼ ἐν ὑμῖν" μία "άμπελος και τα κλήματα" και σε κάθε αναφορά της μιας πίστεως, της μιας Διαθήκης, του ενός βαπτίσματος, κατά των αιρέσεων, κατά των ψευδοδιδασκάλων, των ψευδαδέλφων κ.α. Αναφερόμενη συνεπώς η Αγία Γραφή στον ευλογημένο Χριστιανικό Οικουμενισμό, που σημαίνει προσπάθεια και προσευχή για μετάνοια και επιστροφή όλων των αιρετικών στην ΜΙΑ Ορθόδοξη Εκκλησία, καταδικάζει ρητά τον ψευτο-οικουμενισμό της εποχής μας (που απέκτησε και ψευτο-συνοδική ψευτο-κατοχύρωση) που είναι "διάλογος της αλήθειας με το ψεύδος", "του φωτός με το σκότος", σε πολλές αναφορές, τόσο στο "ου δύνασθε δυσί κυρίοις δουλεύειν", "ανδρί αιρετικώ χαίρειν ου μη λέγετε" "όποιος τη διδαχή αυτή ου φέρει ανάθεμα έστω" "ιδού αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν" κ.α. Συνεπώς η Αγ. Γραφή αναφέρει πολλά για τον Οικουμενισμό και τον ψευτο-οικουμενισμό, συνδυάζοντας τον δεύτερο με τους πολλούς αντιχρίστους, εντός και εκτός της εκκλησίας.
ΔιαγραφήΑντίθετα, η Αγία Γραφή αναφέρεται "στιγμιαία" σε κάποιο 666 το οποίο προφητεύεται στην Αποκάλυψη. Η λέξη "Αντίχριστος" δεν υπάρχει στην Αποκάλυψη. Κανένας δεν γνωρίζει πότε και πώς θα επαληθευτεί η προφητεία για το 666, το μόνο σαφές είναι πως τότε, που θα πραγματοποιηθεί, θα είναι και οι έσχατοι καιροί. Προφητεύεται ότι ο αριθμός αυτός θα είναι σφράγισμα ορατό ή αόρατο, συμβολικό ή όχι, ως εξακόσια εξήκοντα έξι, ίσως 666, ίσως χξστ, κανένας δεν γνωρίζει, μόνο ως απόμακρη προφητεία λίγο προ της Δευτέρας ενδόξου Ελεύσεως του Κυρίου, συνεπώς ο τόσος ντόρος που γίνεται στην εποχή μας για το 666 έχει προέλευση καθαρά εκ του πονηρού, με σκοπό να παραπλανήσει τους Χριστιανούς από την Πίστι και να τους αποπροσανατολίσει από τις σωτηριώδεις διδασκαλίες της Αγίας Γραφής. Οι τριεξάρηδες δεν ασχολούνται με το Χριστό, δεν περιμένουν τον Χριστό, δεν ποθούν τον Χριστό, αλλά ασχολούνται συνέχεια, περιμένουν, ποθούν με ανυπομονησία τον αντίχριστο, με τόσο μεγάλο πόθο που, ακολουθώντας τη Ρελφική βίβλο τους, τον ανακαλύπτουν κι εκεί που δεν υπάρχει!
Το ύφος του ανωνυμου 5,17 5,19 5,20 δεν είναι αυστηρό αλλά εωσφορικό. Πώς δεν το παρατήρησες ανώνυμε 7,04! Γράφει:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ελάχιστοι αντίχριστοι σατανιστές "συνειδητά" είχαν από παλιά προδώσει την θεόσδοτη ελευθερία τους καθώς είχαν πάρει, αποδεχτεί και υπογράψει ...άλλα μέσα ταυτοποίησης όπως το Διαβατήριο με τσιπάκι που δίνει ήδη το Ελληνικό Κράτος και τις ηλεκτρονικές (πιστωτικές και χρεωστικές) Κάρτες των Τραπεζών ..."μπλα μπλα μπλα...
Τι παραλογισμοί είναι αυτοί που σκέφτεται το συκοφαντικό μυαλό του, που εκστομίζει ότι είμαστε σατανιστές 10.000.000 Έλληνες και δισεκατομμύρια παγκοσμίως διότι πήραμε εκ των πρώτων συνειδητά κι ενυπόγραφα και χρησιμοποιούμε τραπεζιτικές κάρτες με το τσιπάκι και τα νέα διαβατήρια επίσης με τσιπ! Και προς τι η επίκληση της θεόσδοτης προσωπικής μας ελευθερίας η οποία, ασφαλώς δεν έπαθε τίποτε με τις κάρτες και τα τσιπ, ούτε με τα bar - codes! Πήραμε τις τραπεζιτικές κάρτες και πλέον δεν περιμένουμε στις ουρές στα ταμεία για να πάρουμε την πενιχρή μας σύνταξη! Δεν προσκυνήσαμε κανέναν από αυτούς που πιθανώς μπήκαν μέσα στον συκοφάντη που μας υβρίζει ως σατανιστές και τον ωθούν στον παραλογισμό. Και ας μην παρεξηγηθή ο πιθανώς δαιμονισμένος, αν δεν είναι παράφρων για δέσιμο, διότι πρώτος μας απεκάλεσε "σατανιστές". Δεν μπορεί να υβρίζει χωρίς να πάρει την δίκαιη ανταπάντηση, ο πιθανώς σατανιστής!