Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666.... του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου κ. Βασιλειου Σακκα

   O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666...




του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου 

κ. Βασιλειου Σακκα
                           

Πιστευετε οτι, το ζητημα του Μυθικου 666 της Υστερικιας Δαιμονισμενης Προτεσταντισσας Ρελφ, παει και τελειωσε εδω και χρονια και ειμαστε οι μονοι Ορθοδοξοι, που κακως κακιστα το επαναφερουμε; 
Κανετε λαθος, το επαναφερει καθε λιγο και λιγακι ο "αντιοικουμενιστης" ριψασπις, υπηρετης ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ, παπα Σαραντος, που φερνει καποιους ..... παρανοϊκους "επιστημονες" και τους εμφανιζει σε δημοσιες εκδηλωσεις για να μεταδιδουν τα αεροχαμενα ...σκουπιδια τους, σε  αφηνιασμενους φωνασκουντες  3εξαρηδες...... Και αυτο το γραφουμε γιατι μεχρι σημερα δεν ειδαμε καμμια ...μελετη!!!! του νεου ..φρουτου Δρος εξ Αγγλιας, που μιλησε ο θλιβερος αυτος νεοεφευρετης για επηρεασμο απο το τσιπ και αυτου του ....ψυχικου μας κοσμου. 
Λεγονται και γραφονται τοσων μεγεθων τερατωδη πραγματα που μεχρι και καλοι μοναχοι, καλοι κληρικοι και καλοι θεολογοι παρασυρονται απο τα  ανοητηματα αυτα της Αντιχριστολογικης παρακρουσης....Οταν στο παρελθον  ειδαμε δημοσιευμα του ασκητικου μακαριστου Ευσεβιου Βιττη να αναποδογυριζη τα 9αρια, σε 6αρια για να μας φερη τα αντιχριστολογικα του πειστηρια, συγκρατουσαμε το κεφαλι μας...να μην μας φυγει. Οι ανθρωποι εχουν παθει ανηκεστο βλαβη στην υγεια τους και δεν γνωριζουμε πλεον αν υπαρχει καποια ελπιδα για την ιατρεια τους....Ομως εμεις συνεχιζουμε την δημοσιευσι της δευτερης επιστολης του Σοφωτατου Βασιλειου Σακκα, μαλιστα γνωστου Ματθαιϊκου παλαιομερολογιτη, αλλα ορθοδοξοτατου στο επιμαχο ζητημα του 666. Σας αφηνουμε να απολαυσετε την γραφιδα του σοφωτατου αυτου ανδρος.

     


                           

(Eπιστολη 2η με ημερομηνια 15.12.1999. Παραληπτης ο λογιος Αγιορειτης μοναχος Θεοδωρητος Μαυρος).

                     2ον
Γενεύη, Δευτέρα β΄Δεκεμβρίου (15.12.99)

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Προφήτου Ἀββακούμ

Στερεῶσαι, Κύριος, ὁ Θεός, τὴν Ἁγίαν  καὶ Ἀμώμητον Πίστιν τῶν

εὐσεβῶν καὶ ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, εἰς αἰῶνας αἰώνων. Ἀμήν. 
 
 λλ γ γνωρίζω κα νθρώπους π τν δικ μας χρο, κα Φλωρινικούς κα Ματθαιϊκούς κα Κυπριανίτες, γκρατες τς Πατερικς Διδασκαλίας κα τν πραγμάτων τς κκλησίας, ο ποοι δν συμμερίζονται, μ τ συμπάθειο, ατς τς ηδίες περ γραμμωτν κωδίκων κα 666. Εναι ρα γε κι’ ατο … «σκοτεινοί»;  πλς ο νθρωποι δν θέλουν ν μπλεχτον μέσα στ κομφούζιο πο δημιούργησε τ ξενόφερτο τοτο φροτο, στε πληρώνοντας δίχως κέρδος κέρατα, ν γίνουν ποσυνάγωγοι π τν διαλλαξία κα τν σκοταδισμ τν πολλν. γ πειδ δόξα τ Θε νέκαθεν τυγχάνω …  ξωσυνάγωγος κα λεύθερος σκοπευτς, μπορ ν χω τουλάχιστον ατ τν πολυτέλεια ν λέω νεπειρέαστα κα λεύθερα τν γνώμη μου, καψόμεθα τ τ θ πε τελικ γιος Θες.


σο δ ατ πο λς τι μ “βρκαν τώρα κα μ τρόπο καναν τν δουλειά τος βρ παπ, γι τν γάπη το Θεο, λα στ καλ σου. Τόσες δεκαετίες πο μ ξέρεις, σο δωσα ποτ τν ντύπωση ν μοιάζω γι μερικανάκι; Δν λέω τι στν ρχ, π τν μι μπουνταλοσύνη μου, π τν λλη προπέτειά κα πειρία μου, μ καμαν ν θέσω τν μπιστοσύνη μου σ νθρώπους, σ πνευματικος πατέρες, ερομονάχους, ασοφόρους κα Σία. Κα καλς Θες, φησε κι’ φαγα τ χαστούκια μου, κα πλήρωσα τ δίδακτρά μου, γι ν ξαναεφεύρω τ χλιαρ νερ κα ν μάθω π τν προφήτη τι : πικατάρατος νθρωπος ς τν λπίδα χει π’ νθρωπον” (ερεμίας ιζ΄5). Σ διαβεβαι μως τι παρλθον ο χρόνοι κενοι, κα ν π τότε κύλισε πολ νερ κάτω π τ γεφύρια. ν τ μεταξ πονήρεψα κα τώρα σ διαβεβαι, τι ν θέλεις ν μ γελάσεις, ν μ κμεταλλευθες κα ν μ χρησιμοποιήσεις, πρέπει ν σηκωθες πολ πρω.



Μο δημιουργες μως μι πορία. Επα βάσει στοιχείων τι τ σχέδιο τς λβετικς  τραπεζιτικς κάρτας δν νταποκρίνεται σ κανέναν διάβολο καλικάντζαρο, λλ στν θυρε τν Ορανέζων. κ τν δύο τ να. δν καμα καλ τν δουλει μου, κα πρέπει ν μο πτε: Σφάλλεις, δελφέ, γι’ ατν κα γι τοτον  κα γι κενον τν λόγο. ἐὰν ο πληροφορεες πο μετέδωσα εναι σωστς, ς χριστιανο δν θ πρεπε ν χαρομε κα ν δοξάσουμε τν Θεν, τι ατ τ σχέδιο πάνω στν κάρτα δν χει τίποτε ν κάνει μ τν ξαποδ; Δν πρέπει ραγε ς χριστιανο κα ντιμοι νθρωποι ν χαιρόμεθα ταν ποκαλύπτεται λήθεια κα καταδεικνύεται σαθρότητα διαφόρων πιχειρημάτων; Εμαστε δν εμαστε ραστς τς λήθειας;



Θ σο π τώρα κα κάτι πο δν σ τιμάει διαίτερα. Προηγουμένως μως θ σο διηγηθ να περιστατικ π τν ζω το ββ Δωροθέου πως μο τ διηγήθηκε νας σπανς ερεύς, π. σιος, στν Ρωσικ κκλησία. πιτετραμένος δελφς γι τν ξενώνα στρωσε μι μέρα τ κρεβάτια. Κα σ μι στιγμ θαύμασε τ πόσο καλ στρωμένα ταν. νανήψας κ το πειρασμο, πγε κα ξωμολογήθηκε τν λογισμ του. Κα τότε ββς το επε: Μ τέκνον μου ατ δν εναι περηφάνεια. Εσαι ντως πολ καλς ξενοδόχος. πλ δν εσαι καλς … μοναχς! Θαύμασε διάκριση ταπεινολογίας κα ταπεινοφροσύνης!



τσι κα τώρα κ. Τσολογιάννης σ να γραπτ του επε: “Γράφει σπουδαος π τν λβετία ρευνητς κύριος Βασίλειος Σακκς…”. Βέβαια, θ μο πες κα τ το θελε ελογημένος ν τ γράψει. λλ σως τ θεώρησε καθκον του, ξετάζοντας τν σοβαρότητα τς ργασίας μου, κα θελε μ ατν τν τρόπο ν μ νταμείψει. Καλοσύνη του. Ἐὰν λοιπν δν θέλουμε ν κτραπομε σ ταπεινολογίες, βλέπουμε τι νθρωπος, δν επε πουθεν τι Σακκς εναι καλς Χριστιανς, πράγμα βέβαια γι τ ποον κα ναρμόδιος θ ταν ν κρίνει, λλ κα σωστ ν ταν δν θ πρεπε ν μ βάλει σ πειρασμ. Δν επε μως νθρωπος τίποτε τ σπουδαο. Επε πλς τι εμαι καλς ρευνητς. Γιατί; Δν εμαι; μφιβάλλεις σ γι’ ατό;Τ λέω, χωρίς ν φοβομαι τν περηφάνεια: Να γι δύο πράγματα πο μπορ, εμαι ντως καλς ρευνητς. ποιος μφιβάλλει, ν μο παρουσιάσει τς νστάσεις του. Τώρα ἐὰν εμαι καλς χριστιανς χι, ατ εναι λλου παπ βαγγέλιο κι’ λλου μουφτ κοράνι!



σ μως ξεφράσθης θέλοντας ν προσδώσης σ να πλ κα σήμαντο κοπλιμέντο, τεχνικς φύσεως, πνευματικς κα κκλησιαστικς διαστάσεις λέγοντας: άν κι’ μες τώρα σηκωθομε κα γράψουμε τι ατς σπουδαος ρευνητς πρτα εχε ποστατήσει π τν ρθοδοξία πηγαίνοντας στν Προτεσταντισμ κα στερα πιστρέφοντας κα γενόμενος ρθόδοξος παπς ατοαπεσχηματίσθη τί γίνεται; Πρν π’ λα, κατ’ μέ, ἐὰν συνείδησίς σου σο παγορεύει, δν βλέπω τν λόγο γιατ ν μν τ κάνεις. Ἐὰν παθς πιστεύεις τι ατ εναι τ καθκον σου ναντι το Λαο το Θεο, οα σοι ἐὰν δν τ κάνεις. Ἐὰν πάλι κινεσαι μπαθς, πάλι π μένα χεις τ λεύθερο ν τ κάνεις. Πρόσεξε μως διότι ατ σ σένα θ προξενήσει ζημία. Σ’ μένα, καμμία! γ συμφέρον χω ο μαρτίες μου ν “προπορεύωνται” παρ νκολουθον”  κατ τν μέραν τς κρίσεως. Κα ατ πο ξέρεις σ δν εναι παρ κορυφ το παγόβουνου, πού νξερες κα τλλα! φο μως Θες πέτρεψε μόνον ατ ν μαθευτον, ς σεβαστομε τ θέλημα Του, διότι κα παραπάνω ν σο π οτε γ πρόκειται ν διορθωθ, οτε σένα ν οκοδομήσω.




λλ δικ μου πνευματικ μιζέρια, τί χει ν κάνει μ τ συγκεκριμένο γεγονός; Τ σχέδιο πάνω στν τραπεζιτικ κάρτα τς λβετίας εναι διάβολος βόδι; Κα ἐὰν εναι βόδι, πς σες λέτε τι εναι διάβολος; Δηλαδ ἐὰν τς βοϊδοκεφαλς τς λέμε διαόλους, ποτελε ατ ρθοδοξίας τεκμήριον; Μ ψέματα κα πάτες θ στηρίξουμε τν ρθόδοξη ποιμαντική;

Ο Πατέρες λένε:Κοίτα τ νερ πο βγαίνει π τ στόμα μου ἐὰν εναι γν κα καθαρό. Τώρα ἐὰν γ εμαι τ κεφάλι νός ψόφιου σκύλου, τ σ νοιάζει σένα;

Δεκαετίες πο μ ξέρεις μ εδες ποτ ν ποκτήσω στω ναν μαθητ ναν παδό; Μήπως μο λείπουν ο γνώσεις ο κανότητες; λλ ν τν κάνω τί; Προσήλυτον υἱὸν γεένης διπλότερον μο; Στν θήνα κυκλοφορε κάποιος σκέτο ψώνιο καϋμένος. Περιφέρεται στος κεντρικος δρόμους σ λογο καβάλα, μ παράξενα ροχα, σημαες, κορδέλες, κα παν πο γράφουν συνθήματα κα τύπος εναι … γραφικώτατος. Ατς λοιπν κύριος, σύμφωνα μ τ δικαίωμα πο το παρέχει τ σύνταγμα βαλε ποψηφιότητα γι … πρωθυπουργς! Φαντάσου μως τι πρε κάπου πάνω π 25 ψήφους! Ατ σημαίνει τι ατν τν νθρωπο, πο μες τν βλέπουμε γι ψώνιο, πάρχουν τουλάχιστον λλοι 25, πο τν σέβονται, τν πολήπτονται κα τν μπιστεύονται μέχρι τέτοιο σημεο πο ν εναι τοιμοι ν το μπιστευθον κόμη κα τν διακυβέρνηση τς χώρας! ν θελα κι’ γ μαθητς κα παδούς, κα φόραγα μι κατσαρόλα στ κεφάλι κα βγαινα στος δρόμους, τ νομίζεις; Δν θ ερισκα ραγε καμμι δεκαρι πι βλαμμένους π μένα ν μ μιμηθον; στ Ρωσικ κκλησία μο λειπαν ο δυνατότητες ν σταδιοδρομήσω κα ν καλλιεργήσω προσωπικότητα; Ο νθρωποι μ εχαν στ πα κα στ πα. π δ Πάτερ, π’ κε Πάτερ, καθστε Πάτερ, τ θέλετε Πάτερ. πρχαν νθρωποι πο λεγαν τι ταν πήγαινα κα τος κανα εχέλαιο, γινόντουσαν καλά. Βέβαια πως ξέρεις δν ποκλείεται διότι Θες νεργε κατ τν πίστιν το πιστο κα χι κατ τν δθεν ξία το λειτουργο. Ατ μως, κόμη κα ἐὰν εναι λήθεια, πλς μόνον αξάνει τν δικ μου καταδίκη. Δόξα μως τ Θε, χω τόσους λλους σκόλοπες πο ατ τ πράγματα δν μ γγιξαν ποτέ, στε ν πάρω τν αυτν μου στ σοβαρ τι τάχα μουνα κα …τσουντοβόρτσας (θαυματουργός)! Τρομάρα μου! Μο φτανε ν βλέπω τ μοτρα μου στν καθρέπτη. Τ ναφέρω μως, γι ν σο δείξω τι εχα λες τς δυνατότητες ν κάνω τν … φέ μου. Οτε στραβς εμαι, οτε κουτσς, οτε λίθιος.  Κα τέτοιες δυνατότητες δν εναι λίγοι ατο πο τς κμεταλλεύονται, σχετα μ τ τ μέσα τους πιστεύουν χι.

Γι ν τ’ φσω λοιπόν λα ατ σημαίνει τι κάτι συμβαίνει. τι κάτι μ πασχολοσε. τι ς νθρωπος κι’ γ “σάρκα φορν κα τν κόσμον οκν” χω τ προβλήματ μου. Ἐὰν λοιπν εσαι σίγουρος τι μπορες ν μ βοηθήσεις ν τ λύσω, ν φορέσεις τ πετραχλι σου κα ν λθω ν ξωμολογηθ. Πρέπει ν εσαι μως σίγουρος τι χεις τν λύση τν προβλημάτων μου. Διαφορετικ, ἐὰν δν μπορες ν μ βοηθήσεις, δν χεις τ δικαίωμα οτε ν μ κρίνεις. Διότι πο ξέρεις, παπ, ἐὰν τν μέρα τς κρίσεως, ταν κατ τν νθρωποπαθ κφραση, Θες νοίξει τ κιτάπι το ατοαποσχηματισμο μου, μήπως καταλογίσει κι’ σένα κανένα μερίδιον εθύνης;Φοβο λοιπν κα πεχε. σ ν κοιτάζεις τις δικές σου μαρτίες κα τ δικά σου προβλήματα κα ν μν βρίσκεις καιρ οτε γι κλάσμα το δευτερολέπτου ν πικαλεσαι τ δικά μου. σε ατ τ πράγματα ες τν κρίνοντα δικαίως, κα το ποίου βυσος το λέους, καλύπτει τν βυσον τν μαρτιν μας. δ π τς γς, ς φροντίσουμε τ κατ  δύναμιν ς νθρωποι πεπερασμένοι, ν διορθώσουμε σα μπορομε μ αστηρν γνώμονα, τν διδασκαλία τς κκλησίας, ποία  δν εναι ντικείμενον ρμηνειν, παρερμηνειν κα διατυπώσεως θεωριν, λλ σαφς κπεφρασμένη δι τς μοφωνίας τν Πατέρων, μέσα στ προσευχητικό κα λατρευτικ της βίωμα το Εαγγελίου.

Βέβαια σ πολλος π τος κατ κοινν πίστιν άδελφος μου, σχέτως παρατάξεων, φείλω πάρα πολλά. Πολλος πλήγωσα, πολλος λύπησα, πολλος στενοχώρησα. ν σήμερα μο μεινε στω να λάχιστο νδιαφέρον περ τν ερν πραγμάτων, τ φείλω στν γάπη τους, τν συγνώμη τους, τν μακροθυμία τους, τς προσευχς τους κα τ δάκρυά τους.  ναφέρομαι  μως σ πρόσωπα μεμονωμένα, πο ζον στν φάνεια κα τος ποίους μως γνωρίζει Θες. λλ ς πίσημη κκλησιαστικ κα συνοδικ ρχή, σ ποιος ν πευθυνόμουνα, παπ, γι ν τος μπιστευθ τν ψυχ μου, τ βάρη μου κα τ προβλήματά μου; Στν Σύνοδο τν Ρώσων; Τν Φλωρινικν τν Ματθαιϊκν; Καλ δν τος γνώρισα λους ατος; Δν τος γεύθηκα μέσα στ πετσί μου; Δν λαβα περα τ πς συμπεριφέρονται; Τ καμαν γι ν μ στηρίξουν, ν μ οκοδομήσουν ν μ βοηθήσουν; χι μόνον δν μ στήριξαν, λλ μο δωκαν κα μι γι ν μ γκρεμίσουν κα ν μ καταστρέψουν τι περισσότερο. Τ … τρς ξαμαρτεν λοιπόν, οκ νδρς σοφο!

τσι λοιπν κι’γώ, σν μεγάλο παιδ πο εμαι, πεφάσισα ν ναλάβω τν εθύνη τν ποθέσεών μου κα τν πράξεών μου, κα ν πράξω πως νομίζω τι Θες μ φώτισε καλύτερα. ν εναι τελικ ν κολασθ, τουλάχιστον ν κολασθ π τν δικν μου πλάνη, χι π τν πλάνη τν λλων πειδ θ ετανε …συνοδική! Ἐὰν σ τελικ νάλυση φείλω ν θεραπεύω πάθη, προτιμ ν θεραπεύω τ δικ μου κα χι τν λλωνν, δίχως κέρδος κέρατα. τσι λοιπν, ἐὰν παρ τς μαρτίες μου, πιτρέψη Θες ν δ μι μέρα τν κκλησία  μου νωμένη, μονοοσα, κατηρτισμένη τ ατ νο, κα τ ατ γνώμ, ρθοτομοσαν τν Λόγον τς ληθείας, πως κα τν παραλάβαμε, νδεδυμένην τν Χριστν ς μάτιον, πως λέγουν κα ο Πατέρες, τότε θ εναι μεγάλη μου τιμή, χαρά κα γαλίασις, ν προσπέσω στ γόνατα κα ν τς π “Μητέρα μου, μάρτησα στν οραν κα νώπιν σου κα δν εμαι ξιος ν καλομαι υἱὸς σου”.  Τώρα μως στ χάος τ σημεριν ν τ π ατ σ ποιόν; τσι λοιπόν, κτς π τος δελφος πο μόλις προανέφερα, λογαριασμ τν πράξεών μου δν χρωστ σ κανένα, οτε κα πιτρέπω σ ποιονδήποτε ν μ καθίσει στ σκαμνί. Μόνον σοι  κλαψαν κα πόνεσαν γι τς μαρτίες μου, χουν δικαίωμα ν μ λέγξουν. Τ μόνο πο πιτρέπω σ ποιονδήποτε,  ντς κτς κκλησίας, πιστν πιστον, εναι τ ν κρίν τ λόγια μου σύμφωνα μ τν νόμον το Εαγγελίου κα τν είποτε διδασκαλία τς κκλησίας. Κα τι μν πιστοποιήσει τι συνάδει μ τν γνώμονα τοτον, ς συνειδητοποιήσει τι δν εναι λόγια νς μαρτωλο νθρώπου, λλ στω κα ν ξέρχονται το στόματος τς νου Βαλαάμ, λαχόθεν προέρχονται κα ς τ βρ μ τν Θεν του. τι δ πιστοποιήσει τι δν συνάδει μ τν χρυσον τοτον Κανόνα, ς δεηθε το Θεο ν φωτίσει τ σκότος μου.

Τώρα ς πρς τν πλάνην τν 18 μου χρόνων, βεβαίως κακς κα λεθρίως πραξα, λλ κα πολλ πλήρωσα. Δι τοτο λλωστε τότε ρχιερεύς μου δν εχε δικαίωμα ν μ χειροτονήσει, καταφρονν τος οκείους ερος Κανόνας πως κτς τιμίων ξαιρέσεων κάνουν λοι τους. Κα λέγω τοτο χι βέβαια ποποιούμενος τ μέρος τς δικς μου εθύνης, φο στν χειροτονία εμασταν …δύο! λλ καταγγέλλοντας τ φαινόμενο τς γενικς αθαιρεσίας, διότι κα στν πράξη βεβαιώθην τι π τούτου Κανών σοφς κα θεοπνεύστως διετυπώθη, κα κ τν μαρτιν μου μ δίδαξε Θεός. Δυστυχς στ σχημα προβλήματα, έλαφρυντικό τι ατ τ εσεβιστικ, ργανωσιακό, τυπολατρικό κα κληρικοκρατικ σύστημα, πο γνώριζα τότε ς τάχα κκλησίαν Χριστο κα τ πέρριψα νεργντας σφαλμένως, περιγράπτως τ πορρίπτω κα τ ποπτύω κα σήμερα. Εναι μπόρευμα πο δν μ νδιαφέρει. Εναι κκλησία μαϊμο!



Τν κ. Καρδάση κα τν κ. Τσολογιάννη τος γνώρισα μόλις πρν δύο περίπου χρόνια. Τ 1987 μως ξεφράσθηκα νοικτ κα γγράφως τι ατ τ νοητολογήματα περ 666, δν πορρέουν π   τν θεολογία τς κκλησίας μας, ποία δν εναι οτε διανοητικ οτε πανεπιστημιακή, λλ προσευχητικ κα λατρευτικ. Ατ τ χρονι εχα κα τ πρτο μου μφραγμα, κα μ μο πς τι … μ τιμώρησε Θες γιατ θ … τσακωθομε! πειδ μως τ θέμα δν παρουσιάζετο μόνον θεολογικς λλ ταν ντυμένο κα μ κάποια πιστημονικοφάνεια, γ δν εχα τς παιτούμενες πιστημονικς γνώσεις πρς πάντησίν του. τσι πετάνθηκα στν πηρεσία πληροφορικς το CERN κα τος ρώτησα σ νύποπτο χρόνο, σ ποιος π τος γραμμωτος κώδικες πρχε ριθμς 666. Ο νθρωποι βέβαια, ο ποοι δν σχολούντουσαν οτε μ δαιμονολογίες οτε μ ντιχριστολογίες λλ οτε κα μ θρησκευτικ θέματα, μο πάντησαν τι σ κανέναν κα πουθεν δν συναντται ριθμς ατς. τσι λοιπν κα μ βάση τν γνώμη τν παϊόντων, τ Πάσχα το 1987, στειλα να δισέλιδο γράμμα στος φίλους μου πο μ ρωτοσαν δίδοντας ρισμένες ξηγήσεις, κα σταμάτησα κε διότι ο γνώσεις μου κα ο δυνάμεις μου δν τ πέτρεπαν ν πάω πι μακρυά.

πρχαν μως νέκαθεν  μερικ πρόσωπα, πως κα φεντιά μου, πο νκαν σ διαφορετικς κκλησιαστικς διοικήσεις τς πατρώας εσεβείας, ο ποοι πιστεύαμε π’ ρχς τι ατ τ θέμα εναι μα πλάνη κα μία νοησία σκέτη, ποία γκυμονε μως σκοπες ταλαιπωρεες κα κινδύνους γι τν λα το Θεο. στερα γι ν μν πεκτείνομαι σ πράγματα πο γνωρίζεις καλύτερα άπ μένα, κυκλοφόρησε τ βιβλίο μπούρδα τς Ρέλφ, πο Παρθένιος εσήγαγε στ γιον ρος, τ καθιέρωσε δ κα πατήρ πατέρων, κα σίων σιος Πασιος συστήνοντάς το και φωτογραφιζόμενος μαζί του. Τόσο δ … προορατικς ταν κι’ κενος ελογημένος πο νεγνώρισεν τν ασχρν Βαρθολομαον, τν καθυβρίσαντα τος γίους Πατέρας, ς θεόσταλτον οκουμενικν πατριάρχην τν ρθοδόξων! μ ν ατς εναι πατριάρχης, γ εμαι … Δαλάης Λάμας! τσι ρχισε τ ργιο τ σημεριν. Πήρατε τ γραπτ μις βλαμένης, πλανεμένης, στερικις χιλιάστριας, πο σχυριζόταν τι Χριστς ταν νυμφίος της κα τοποθετοσε τν γ. Γραφ στ κρεβάτι της στν θέση το συζύγου της (δν εναι νάγκη ν εναι κανες Φρόϋντ γι ν καταλάβει τς ρωστημένες μεταθέσεις πο γινόντουσαν μέσα στ πλανεμένο της μυαλ). Καλ κα δν πρχε σ’ λόκληρο τ γιον ρος νας τουλάχιστον ρθόδοξος ρημίτης σκητς γι ν το ποκαλύψει Θες κάτι τ διαίτερο κα περιμένατε ν διδαχθτε π μι στερικι αρετική; Αδς ργεοι! Στν Ρέλφε μως φαρμόζεται παροιμία πο λέει τι “ τρελλ μ τν τρελλάρα της γεμίζει τν κοιλάρα της”. κείνη μν πλούτισε μ τ χαζοβιβλία της, φο βρκε  χαζοαναγνστες, σες δ προσθέσατε κα λίγο ρέθα Καισαρείας κα μεμονωμένα χωρία π Πατέρας τς χιλιαστικς περιόδου το 2ου 3ου αἰῶνος, υοθετήσατε γι τν περίσταση μιν ρθόδοξη ρολογία κα τ παρουσιάσατε ς τν πεμπτουσία τς Θείας ποκαλύψεως.

14 σχόλια:

  1. έας Τσολογιάννης Aγαπητε Βουκαλη παθατε μεγαλη ζημια με ολα αυτα που αναρτατε και αναπαραγετε, αλλα και πιστευετε σαν αφελεις και σαν ,..κοτοπουλα. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα, Και αν σας παρουν μυρωδια καποιοι Σατανιστες οτι ...ΤΣΙΜΠΑΤΕ θα σας αλλαξουν τα παϊδια. Καποιοι αυτου του ειδους βαζουν και πινακιδες σε μαγαζια με το ΑΡΑΠΙΚΟ...Τον δικο σας τον Σακκα πρωην κληρικο σας, που δουλευε στο ΣΕΡΝ επι πολλα χρονια και ειναι αυθεντκος ερευνητης ουτε αυτον πιστευετε. Επομενως ουδενα υπαρχει πιθανοτητα να πιστευεσετε. Καν αγγελος εξ ουρανου κατελθη...ή καν αναστηθη ακομα και νεκρος εσεις ΦΟΒΑΜΑΙ εχετε υποστει ανηκεστο βλαβη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις κι αλλα τετοια ενδελεχη, σοφωτατα, επιστημονικα κειμενα Οδυσσεα ?
    Δημοσιευσε τα να μορφωθη ο κοσμος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aντιδρασι εκφραζει το σχολιο σου ή επιδοκιμασια; Για να βγαλω τα συμπερασματα μου και να παρης την απαντησι μου;Να ειστε σαφεις ιδιαιτερα οταν αντιδρατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κ. Σακκας εκανε ερευνα σαν ερευνητης. Ο κ. Νικελλης εξεφρασε την καθαρη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΙ αλλα διαφωνια καποιου δεν ειδα.
    Και μετα θα τρεχετε πισω απο τους 3εξαρηδες να φωνασκειτε και δεν θα ντρεπεστε....
    Εδω τι απαντατε, οι διαφωνουντες;
    Ο μοναχος Προδρομος Γρηγοριατης που ξεσηκωσε ολοκληρο αβασιμο θορυβο ....ΚΡΥΦΤΗΚΕ.
    Βγαλτε τον δια της βιας για να απαντηση.
    Αλλοιως να ....εξαφανισθη.....
    Για παντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν τρελλάθηκαν όλοι οι χριστιανοί, όπως νομίζει ο κόσμος, που βλέποντας πέντε δέκα θορυβώδεις να κάνουν συγκεντρώσεις κατά του ... δήθεν αντιχρίστου και του δήθεν 666 νομίζει ότι παραφρόνησε όλη η εκκλησία! Υπάρχουν κι οι σοβαροί Χριστιανοί, η σιωπηρή πλειοψηφία, που δεν παίζουν με την Πίστι, με την Αγία Γραφή και με τη λογική, και απόδειξη είναι το δημοσιευόμενο κείμενο του μακαρίτη Β. Σακκά.

    Εύγε κ. Οδυσσέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε δειλέ δήθεν ομολογητή ψευδοαποτειχισμένε αρχιψεύτη γιατί δεν δημοσιεύεις την Αλήθεια που τόσο φοβάσαι και γιατί προσκυνάς μαζί με την προτεστάντισσα αμερικανίδα Ρέφλε τον διάβολο πατέρα σου και τον επερχόμενο αντίχριστο 666, Καινή Διαθήκη, Αποκάλυψη του Ιωάννου, κεφάλαιο 13, στίχος 18: "ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄=666".
      «Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν ὅθεν γινώσκωμεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν» (Καινή Διαθήκη, Α΄ Ιωάν. 2, 18).

      ΔΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΚΑΙΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ:
      1) BAR CODE http://norfid.wordpress.com/bar-code/

      Iερά Μονή Oσίου Γρηγορίου – O Γραμμικός κώδικας (Bar code) και ο αριθμός 666. Τεχνική ανάλυση http://norfid.wordpress.com/bar-code/i%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE-o%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-o-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CF%8E/

      Ίερά μονή Όσίου Γρηγορίου – Ό Γραμμικός κώδικας (Bar Code) καί ‘ο ‘αριθμός 666 – Τεχνική ‘ανάλυσις (Α’ μέρος) http://norfid.wordpress.com/2010/11/04/%CE%AF%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE-%CF%8C%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%E2%80%93-%CF%8C-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B9%CE%BA/

      ‘Ο Γραμμικός κώδικας (Bar Code) καί ‘ο ‘αριθμός 666 (Β’ μέρος) http://norfid.wordpress.com/2010/11/04/%E2%80%98%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CF%8E%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82-bar-code-%CE%BA%CE%B1%CE%AF-%E2%80%98%CE%BF-%E2%80%98%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC/

      Γ’ Mελέτη της Μονής Οσίου Γρηγορίου – Συσχέτισις σέ ψηφιακό επίπεδο: Γιατί οι τρεις χαρακτήρες ελέγχου είναι ο 666 (Γ’ μέρος) http://norfid.wordpress.com/2010/11/04/%CE%B3%E2%80%99-m%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%E2%80%93-%CF%83/

      ‘Ο Γραμμικός κώδικας (Bar Code) καί ‘ο ‘αριθμός 666 – Μελέτη Γ΄ (23-6-1997), μέ ‘επιπλέον ‘εκτενή τεχνική ‘ανάλυση http://norfid.wordpress.com/2010/11/04/%E2%80%98%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CF%8E%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82-bar-code-%CE%BA%CE%B1%CE%AF-%E2%80%98%CE%BF-%E2%80%98%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC-2/
      Τα ανωτέρα κείμενα είναι ‘αποσπάσματα σχετικών μελετών πού έχουν συνταχθεί στην Ιερά Μονή τού Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους, από τον ιερομόναχο π. Λουκά και τον μοναχό π. Πρόδρομο, πτυχιούχο ηλεκτρολόγο μηχανικό κατόπιν επισταμένων και μακροχρόνιων ερευνών.

      2) http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/11/barcode-666.html

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    2. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ

      Ιδού ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΠΑΛΙ "Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ", ότι δεν θέλουν να βλέπουν οι ελάχιστοι αντίχριστοι σιωνιστές που παριστάνουν και τους ομολογητές αποτειχισμένους ενώ είναι σατανιστές και αναθεματισμένοι ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ σιωνιστές γιατί διαστρεβλώνουν ξεδιάντροπα τον Άγιο Λόγο του Θεού, κατηγορώντας μάλιστα θρασύδειλα με ύβρεις, ψεύδη και συκοφαντίες του πάντες για να προετοιμάσουν το δρόμο για τον αντίχριστο μεσσία τους 666 όποτε και αν έρθει…
      Επειδή ελάχιστοι αντίχριστοι οικουμενιστές αιρετικοί ψευδολόγοι υποκριτές που δρουν σαν "πέμπτη φάλαγγα" σαν τον δήθεν αποτειχισμένο "Οδυσσέα Τσολογιάννη" παρερμηνεύουν το "χξς΄=666", διαστρεβλώνοντας τον Άγιο Λόγο του Θεού και των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας και λένε μάλιστα με κουτοπονηριά ότι δεν είναι "αριθμός ανθρώπου" ιδού η ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 - 11472 ΑΘΗΝΑΙ 2009. Έκδοσις πεντηκοστή τρίτη, εξεδόθη για πρώτη φόρα το 1952. Εγκεκριμένη από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και όλα τα αλλά Πατριαρχεία). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 18 "Εδώ είναι η θεία σοφία η κρυμμέννη από τους μακράν του Θεού ανθρώπους. Όποιος έχει νουν φωτισμένον, ας αριθμήσει τους αριθμούς, που κάθε γράμμα του ονόματος του αντιχρίστου σημαίνει, και ας αθροίσει τον αριθμόν του θηρίου. Διότι δεν είναι αριθμός ονόματος υπερανθρώπου και υπερφυσικού προσώπου, αλλ' αριθμός ονόματος ανθρώπου. Και ο αριθμός που βγαίνει από το άθροισμα της αριθμητικής αξίας ενός εκάστου γράμματος του ονόματος του θηρίου, είναι εξακόσια εξήκοντα έξι ή ΧΞς = όνομα που αντιτίθεται και πλαστογραφεί και διαλύει το όνομα Χριστός".

      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ: Σήμερα ελάχιστοι ψευδομολογητές, ορισμένοι μάλιστα ακόμα και δήθεν αποτειχισμένοι από την παναίρεση του Οικουμενισμού, λένε ότι χωρίς να προδώσουν την ελευθερία τους και το αυτεξούσιο, που είναι δώρο του Θεού, θα υπογράψουν και θα αποδεχτούν την επερχόμενη ηλεκτρονική Κάρτα-Ταυτότητα τού Πολίτη με τσιπάκι, το οποίο θα περιέχει κωδικοποιημένα δεδομένα στα οποία δεν θα έχουμε πρόσβαση και με την οποία θα παρακολουθούν κάθε συναλλαγή και φυσική μας κίνηση που θα καταγράφονται σε άγνωστη σε μας ενιαία βάση δεδομένων. Επιμένουν μάλιστα ότι δεν έχει σχέση με το χάραγμα του αντιχρίστου 666 παρόλο που χωρίς αυτή την ρουφιανοκάρτα με τσιπάκι δεν θα μπορούμε πλέον να αγοράσουμε και να πουλήσουμε ούτε να κάνουμε συναλλαγές με τράπεζες αφού θα καταργήσουν την προηγούμενη συμβατική ταυτότητα-έγγραφο, η οποία δεν περιέχει μη αναγνώσιμες κωδικοποιημένος πληροφορίες για τον κάτοχό της.

      Ωστόσο, οι ίδιοι ελάχιστοι ψευδομολογητές (σαν την γνωστή αιρετική προτεστάντη Relfe από την Αμερική που μερικοί ασύστολοι ψευδολόγοι αιρετικοί οικουμενιστές την συσχετίζουν με τον π. ΠΑΪΣΙΟ) ισχυρίζονται ότι ακόμα και αν για λόγους επιβίωσης και ανωτέρας βίας πάρουν την κάρτα πολίτη όταν επιβάλλουν την εμφύτευση του τσιπ-μικροκυκλώματος της Κάρτας Ταυτότητας στο δέξί χέρι ή στο μέτωπο για λόγους ασφαλείας (να μην χαθεί, την κλέψουν, κάνουν αντίγραφο…) ΤΟΤΕ ξαφνικά (και μερικοί δήθεν αποτειχισμένοι αγωνιστές της αληθινής Πίστεως) θα γίνουν "μάρτυρες και ομολογητές" και θα αρνηθούν να τους εμφυτέψουν το τσιπάκι-ταυτότητα που ήδη είχαν υπογράψει πριν με την "κάρτα πολίτη=ηλεκτρονική ταυτότητα με τσιπάκι"!!!
      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

      Διαγραφή
    3. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ

      Βέβαια ελάχιστοι αντίχριστοι σατανιστές "συνειδητά" είχαν από παλιά προδώσει την θεόσδοτη ελευθερία τους καθώς είχαν πάρει, αποδεχτεί και υπογράψει πριν από την επερχόμενη κάρτα-ταυτότητα με το τσιπάκι, άλλα μέσα ταυτοποίησης όπως το Διαβατήριο με τσιπάκι που δίνει ήδη το Ελληνικό Κράτος και τις ηλεκτρονικές (πιστωτικές και χρεωστικές) Κάρτες των Τραπεζών αν και δεν γνώριζαν το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών προσωπικών τους δεδομένων και άλλων πληροφοριών που υπάρχουν στο τσιπάκι!

      ΙΔΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ Παΐσιος από τό ἰδιόχειρο φυλλάδιό του ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ: «Σημεῖα τῶν καιρῶν http://www.pigizois.net/afieromata/paisios/simeia_kairon_ger_paisiou_agioritou.pdf »
      ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ 666.

      ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΕΣΕΝΑ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ ΠΑΛΑΒΟΥΣ "ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ" ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΙ.

      Διαγραφή
    4. Ο ανώνυμος υβριστής 10 Φεβρουαρίου 2017 - 5:19 π.μ. και οι όμοιοί του, είναι ηθικοί αυτουργοί τέτοιων βαρβαροτήτων:

      http://www.iefimerida.gr/news/252494/gyalia-karfia-se-soyper-market-sta-grevena-45hronos-ta-espase-ola-giati-toy-thymizan-ton

      Αυτοί είναι ηθικοί αυτουργοί για τυχόν βλάβες υγείας ή θανάτους, όταν ηλικιωμένοι ασθενείς, δεν πηγαίνουν στον γιατρό να τους γράψει τα φάρμακά τους, εάν οι "3-6άρηδες" τους έπεισαν πως ο ΑΜΚΑ και ο barcode στην συνταγή του ιατρού και στις συσκευασίες των φαρμάκων δήθεν εμπεριέχουν το ... σφράγισμα του Αντιχρίστου, ή, και, ακόμα κι αν παίρνουν τα φάρμακά τους ή αγοράζουν τρόφιμα, και χρησιμοποιούν κάρτες τραπεζικών συναλλαγών αισθάνονται ένοχοι κι αμαρτωλοί, πράγμα που μπορεί να τους επιφέρει σοβαρές επιπλοκές στην ψυχική και σωματική τους υγεία. Ουαί στους βασανιστές αφελών ανθρώπων, ουαί στους εν δυνάμει ηθικούς αυτουργούς θανάτων! Ουαί στους διαστρεβλωτές της Αγίας Γραφής! Αν υπήρχε ανθρώπινη Δικαιοσύνη, αν υπήρχε Εκκλησία, θα έπρεπε να εγκλείση στη Φυλακή τους ψυχολογικούς βασανιστές διαδοσίες ψευδών και τρομοκρατικών ειδήσεων, η δε Εκκλησία να τους αφορίση εάν δεν μετανοήσουν.

      Όλοι εμείς οι Ορθόδοξοι, στο θέμα των 666 ταυτιζόμαστε μαζί σας, κύριε Οδυσσέα, ταυτιζόμαστε με τα γραφόμενα του αειμνήστου Β. Σακκά, διότι αυτή είναι η μόνη και διαχρονική γραμμή της Εκκλησίας..

      Οι τριεξάρηδες αντιχριστολόγοι ψευδοπροφήτες είναι εκείνοι που έχουν ξεφύγει από την επίσημη θέση της Εκκλησίας, διαστρέφουν και παρερμηνεύουν την Αγία Γραφή, τρομοκρατούν τον κόσμο. Η Αγία Γραφή αναφέρει για εξακόσια εξήκοντα έξ ως αριθμό ανθρώπου, αλλά συγκεκριμένου ανθρώπου, ο οποίος φυσικά δεν ήρθε στη Γη, συνεπώς ούτε και το σφράγισμά του υπάρχει, ενώ το εξακόσια εξήκοντα έξ ως "χάραγμα" "σφράγισμα" θα είναι μάλλον αόρατο/συμβολικό, (((όπως αόρατο είναι και το "σφράγισμα" του Θεού))) και θα είναι "στο δεξί χέρι και στο μέτωπο" και όχι σε τσιπάκια!

      Ευτυχώς που μετά από 20-25 χρόνια ψυχολογικών βασανιστηρίων που μας είχαν υποβάλει, ο πολύς Ορθόδοξος Λαός τους κατάλαβε και πλέον τους φτύνει πνευματικώς διότι, ο πιστός Ορθόδοξος λαός εν έτει 2017 -πλην ελαχίστων παραπλανημένων- και bar-code χρησιμοποιεί αφειδώς, και τα φάρμακά του με το bar-code λαμβάνει, και ηλεκτρονικές συνταγές με bar-code χρησιμοποιεί, και αγοράζει από τα σούπερ μάρκετ με γραμμικό κωδικό, και κάρτες με τσιπάκια μεταχειρίζεται άφοβα, και ελεύθερα ενδιατρίβει στο διαδίκυο (που οι 36άρηδες έλεγαν ότι www=666). Μόνο μικρόνοες συνεχίζουν να παρασύρονται από τα παραμύθια των τριεξάρηδων, τα οποία αναιρεί ο επιστήμων τη μελέτη του οποίου, αναρτήσατε αλλά και όλοι οι σοβαροί Ερευνητές και Επιστήμονες.

      Διαγραφή
    5. Γιατί δεν μπορεί να αμφισβητηθεί το "ιδιόχειρο" φυλλάδιο; Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει αλάθητος πάπας κι αν θεωρείτε κάποιον "αλάθητο" είστε παπικότερος των παπικότερων παπικών. -Εξ άλλου σε εμβριθή μελέτη αποδείχτηκε ότι, άλλος είναι ο εμπνευστής των ιδεών του φυλλαδίου.

      ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ὠ πανύβλακα αγιομάχε δεν θεωρείς άγιο τον π. Πορφύριο που δεν συμφωνούσε με το φυλλάδιο, ούτε με τις αντιχριστολογίες;

      Διαγραφή
    6. Εσύ,κ.Ιωάννη,δεν ανήκεις στην Εκκλησία του Κυρίου γιατί έχεις κοινωνία με την αίρεση.Μπορεί ο Στάθης να λέει βλακείες αλλά δεν έχει κοινωνία με σχισματικούς και αιρετικούς.Αυτό που γράφεις για"πνευματικό σφράγισμα",είναι κακοδοξία και πλάνη.Ξύπνα φίλος!

      Διαγραφή
  6. Αν καί το ύφος του Ανώνυμου 5,17 5,19 5,20 είναι αυστηρό, πρέπει να παραδεχθείς Οδυσσέα ότι έχεις υποβαθμίσει τον αγώνα για το 666, και συζητάς μόνο για τον οικουμενισμό.
    Ομως η Αγία Γραφή δεν αναφέρει τίποτα για τον οικουμενισμό ενώ αντίθετα τονίζει στο βιβλίο της Αποκαλύψεως το θέμα του 666.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αγία Γραφή αναφέρεται στον Οικουμενισμό σε κάθε της φράση, επικαλούμενη την επιστροφή του "απωλολότος" και του "ασώτου υιού", εννοώντας ότι θέλει να μετανοήσουν οι αιρετικοί και να επανέλθουν στην μία οικουμενική = μία παγκοσμίως Εκκλησία, και το ποθεί πολύ, όταν μιλάει για μία Βασιλεία του Θεού, για ενότητα όλων των Χριστιανών, "ίνα ώσιν έν", "είς ποιμήν μία ποίμνη" "μείνατε ἐν ἐμοί, κἀγὼ ἐν ὑμῖν" μία "άμπελος και τα κλήματα" και σε κάθε αναφορά της μιας πίστεως, της μιας Διαθήκης, του ενός βαπτίσματος, κατά των αιρέσεων, κατά των ψευδοδιδασκάλων, των ψευδαδέλφων κ.α. Αναφερόμενη συνεπώς η Αγία Γραφή στον ευλογημένο Χριστιανικό Οικουμενισμό, που σημαίνει προσπάθεια και προσευχή για μετάνοια και επιστροφή όλων των αιρετικών στην ΜΙΑ Ορθόδοξη Εκκλησία, καταδικάζει ρητά τον ψευτο-οικουμενισμό της εποχής μας (που απέκτησε και ψευτο-συνοδική ψευτο-κατοχύρωση) που είναι "διάλογος της αλήθειας με το ψεύδος", "του φωτός με το σκότος", σε πολλές αναφορές, τόσο στο "ου δύνασθε δυσί κυρίοις δουλεύειν", "ανδρί αιρετικώ χαίρειν ου μη λέγετε" "όποιος τη διδαχή αυτή ου φέρει ανάθεμα έστω" "ιδού αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν" κ.α. Συνεπώς η Αγ. Γραφή αναφέρει πολλά για τον Οικουμενισμό και τον ψευτο-οικουμενισμό, συνδυάζοντας τον δεύτερο με τους πολλούς αντιχρίστους, εντός και εκτός της εκκλησίας.

      Αντίθετα, η Αγία Γραφή αναφέρεται "στιγμιαία" σε κάποιο 666 το οποίο προφητεύεται στην Αποκάλυψη. Η λέξη "Αντίχριστος" δεν υπάρχει στην Αποκάλυψη. Κανένας δεν γνωρίζει πότε και πώς θα επαληθευτεί η προφητεία για το 666, το μόνο σαφές είναι πως τότε, που θα πραγματοποιηθεί, θα είναι και οι έσχατοι καιροί. Προφητεύεται ότι ο αριθμός αυτός θα είναι σφράγισμα ορατό ή αόρατο, συμβολικό ή όχι, ως εξακόσια εξήκοντα έξι, ίσως 666, ίσως χξστ, κανένας δεν γνωρίζει, μόνο ως απόμακρη προφητεία λίγο προ της Δευτέρας ενδόξου Ελεύσεως του Κυρίου, συνεπώς ο τόσος ντόρος που γίνεται στην εποχή μας για το 666 έχει προέλευση καθαρά εκ του πονηρού, με σκοπό να παραπλανήσει τους Χριστιανούς από την Πίστι και να τους αποπροσανατολίσει από τις σωτηριώδεις διδασκαλίες της Αγίας Γραφής. Οι τριεξάρηδες δεν ασχολούνται με το Χριστό, δεν περιμένουν τον Χριστό, δεν ποθούν τον Χριστό, αλλά ασχολούνται συνέχεια, περιμένουν, ποθούν με ανυπομονησία τον αντίχριστο, με τόσο μεγάλο πόθο που, ακολουθώντας τη Ρελφική βίβλο τους, τον ανακαλύπτουν κι εκεί που δεν υπάρχει!

      Διαγραφή
  7. Το ύφος του ανωνυμου 5,17 5,19 5,20 δεν είναι αυστηρό αλλά εωσφορικό. Πώς δεν το παρατήρησες ανώνυμε 7,04! Γράφει:

    "ελάχιστοι αντίχριστοι σατανιστές "συνειδητά" είχαν από παλιά προδώσει την θεόσδοτη ελευθερία τους καθώς είχαν πάρει, αποδεχτεί και υπογράψει ...άλλα μέσα ταυτοποίησης όπως το Διαβατήριο με τσιπάκι που δίνει ήδη το Ελληνικό Κράτος και τις ηλεκτρονικές (πιστωτικές και χρεωστικές) Κάρτες των Τραπεζών ..."μπλα μπλα μπλα...

    Τι παραλογισμοί είναι αυτοί που σκέφτεται το συκοφαντικό μυαλό του, που εκστομίζει ότι είμαστε σατανιστές 10.000.000 Έλληνες και δισεκατομμύρια παγκοσμίως διότι πήραμε εκ των πρώτων συνειδητά κι ενυπόγραφα και χρησιμοποιούμε τραπεζιτικές κάρτες με το τσιπάκι και τα νέα διαβατήρια επίσης με τσιπ! Και προς τι η επίκληση της θεόσδοτης προσωπικής μας ελευθερίας η οποία, ασφαλώς δεν έπαθε τίποτε με τις κάρτες και τα τσιπ, ούτε με τα bar - codes! Πήραμε τις τραπεζιτικές κάρτες και πλέον δεν περιμένουμε στις ουρές στα ταμεία για να πάρουμε την πενιχρή μας σύνταξη! Δεν προσκυνήσαμε κανέναν από αυτούς που πιθανώς μπήκαν μέσα στον συκοφάντη που μας υβρίζει ως σατανιστές και τον ωθούν στον παραλογισμό. Και ας μην παρεξηγηθή ο πιθανώς δαιμονισμένος, αν δεν είναι παράφρων για δέσιμο, διότι πρώτος μας απεκάλεσε "σατανιστές". Δεν μπορεί να υβρίζει χωρίς να πάρει την δίκαιη ανταπάντηση, ο πιθανώς σατανιστής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή