Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ ΜΟΝΑΧΗΣ (+18-11-2016 ΕΚ. ΗΜ.)


 ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ ΜΟΝΑΧΗΣ (+18-11-2016 ΕΚ. ΗΜ.)

Το απόρθητο φρούριο των Ορθοδόξων Μοναζουσών των Σπετσών, του Αειμνήστου Γέροντος Χρυσοστόμου, απέκτησε ακόμη μία μεσίτρια στον Ουρανό. 
Η αγαπητή μας Μοναχή Ολυμπιάς, αναπαύεται πλέον στους κόλπους του Θεού, μετά από έναν βίο όπως τον ήθελε ο Κύριος: οσιακό, ομολογιακό και μαρτυρικό.
  Το παρακατω βίντεο στο οποίο η μακαριστή ομολογήτρια Ολυμπιάδα Μοναχή ομιλεί για τον Διωγμό που υπέστησαν, όταν σύσσωμη η Γυναικεία Αδελφότητα της Ιεράς Μονής των Αγίων Πάντων Σπετσών, υπό τον Πνευματικό της π. Χρυσόστομο Σπύρου, διέκοψαν κοινωνία (1983) με τον οικείο Επίσκοπο Ύδρας κ. Ιερόθεο, για την αίρεση του Οικουμενισμού.
Είθε οι δειλοκάρδιοι Μοναχοί της σήμερον να βρουν, έστω και την ενδεκάτη, την τόλμη να σηκώσουν ψηλά τις σημαίες της Ομολογίας!
Ολυμπιάδος Μοναχής, αιωνία η μνήμη, γ΄!




8 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΟΔΥΣΣΕΑ! ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΤΙ Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει η Εκκλησία της Ελλάδος να αλάξει ΚΑΙ το εορτολόγιο των ακινήτων εορτών για να υπάρχει εορτολογική απομάκρυνση από τους Παπικούς και συνεορτασμός με τους σχισματικούς χρονολάτρας.Αυτό μπορούν να το κάνουν από μόνοι τους οι κληρικοί των αποτειχισμένων ΤΩΡΑ ή μετά την αποτείχιση-"ζύρισμα'' του Ομολογιτή π.Θ.Ζήση και όσων τον ακολουθήσουν.
      Γιατί ,κ.Γεώργιε,δεν διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία από τους Οικουμενιστές το 1965 ή το 1972.
      Για την αίρεση του Οικουμενισμού,μας λέει ο κ.Μάννης,διέκοψαν την κοινωνία με τον Επίσκοπο Ύδρας( το έχει με μεγάλα γράμματα για να το δουν οι ''οπαδοί''του π.Ε.Τρικαμηνά) αλλά γιατί το 1982 και όχι το 1965 κ.λπ;
      Ο Θεός να την αναπαύει στον Παράδεισο.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Σαχάρ

      Το εορτολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν έχει να κάνει με το παπικό εορτολόγιο.
      Και μια επισήμανση: Το Γρηγοριανό ημερολόγιο (παπικό) δεν έχει καμία σχέση με το διορθ. Ιουλιανό (Ορθόδοξο), το οποίον είναι πολύ πιο ακριβές από το Γρηγοριανό.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    3. Κύριε "Καραγιαννόπουλε"

      Το Πάσχα των Εβραίων δεν έχει να κάνει με το Πάσχα των Ορθοδόξων.Γιατί οι Πατέρες της Α' Οικ. Συνόδου απαγορεύουν να εορτάζουν οι Ορθόδοξοι την ίδια ημέρα με τους εβραίους;
      Εμάς μας ενδιαφέρει η εορτολογική ενότητα των Ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών και η επιστροφή των Νεοπρωτοπασχιτών στην Εκκλησία του Χριστού.Η συνήθεια είναι,σύμφωνα με τον Μ. Φώτιο,τα εκκλησιαστικά να συμμεταβάλλωνται με τα πολιτικά(εκτός βεβαίως των θεμάτων της πίστεως) αλλά χωρίς να υπάρχει εορτολογική διάσπαση των Ορθοδόξων .Αυτοί οι δυο αλήτες και προδότες που άλλαξαν το ημερολόγιο δεν είχαν ομολογιακό σκοπό,αλλά απεναντίας επεδίωξαν εκ του αντιθέτου την εορτολογική διάσπαση των Ορθοδόξων και ως εκ τούτου προέκυψαν τα προβλήματα που επεσώρευσε αυτή η αλλαγή(Γνήσιοι κ. λπ.).
      Να προσθέσουν δεκατρείς ημέρες στις ακίνητες εορτές του εορτολογίου για να έχουν πλήρη εορτολογική απομάκρυνση από τους επικίνδυνους παπικούς ,και βεβαίως για να υπάρχει εορτολογική ταύτιση με τις τοπικές Εκκλησίες οι οποίες κράτησαν το Ιουλιανό ημερολόγιο.

      Διαγραφή
    4. Γιατί το επώνυμό μου το βάζεις σε εισαγωγικά; Αυτό δεν είναι ειρωνικό;
      Σου είπα εγώ, ότι πρέπει να εορτάζουμε το Πάσχα με τους Εβραίους; Η Α΄ κανόνισε να εορτάζεται μετά το εβραϊκό.
      Γνωρίζεις, ότι η Ελληνική Πολιτεία ακολουθεί το Γρηγοριανό και η Ελληνική Εκκλησία ακολουθεί το διορθ. Ιουλιανό;
      4 από τις 14 εκκλ. δικαιοδοσίες κράτησαν το Ιουλιανό και 10 το διορθ. Ιουλιανό.
      Γνωρίζεις, ότι το 2100, η διαφορά θα είναι 14 ημέρες και το 10400 90 ημέρες και αντί να λέμε "ω γλυκύ μου έαρ" θα λέμε "ω γλυκύ μου θέρος";
      Γνωρίζεις, ότι αργότερα θα εορτάζουμε το Πάσχα, όχι όταν ανθίζουν τα φυτά, αλλά όταν φθίνουν οι οπώρες;
      Και όλα αυτά, γιατί ακολουθούμε λανθασμένη γραμμή και δεν συμφωνούμε με τον Δημιοργό, αλλά τουναντίον φροντίζουμε να τον διορθώσουμε.
      Αν δεν τα γνωρίζεις αυτά, φρόντισε να τα μάθεις

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    5. Κύριε "Καραγιανόπουλε "

      Οι τοπικές Εκκλησίες είναι 15.
      Στην Αυστραλία εορτάζουν Πάσχα όταν φθίνουν οι οπώρες .
      10400 δεν θα υπάρξει αλλά ούτε και 2100.
      Ο Παπισμός είναι επικίνδυνη αίρεση και θα πρέπει να υπάρξει εορτολογική απομάκρυνση από αυτούς.Η εσθονία και η Φινλανδία κάνουν καλά που εορτάζουν Πάσχα την ίδια ημέρα με τους Παπικούς ;
      Δεν μας ενδιαφέρουν οι οπώρες και το θέρος.Μας ενδιαφέρει η εορτολογική ενότητα των 15 τοπικών Εκκλησιών και η επιστροφή των σχισματικών γνησίων στην Εκκλησία.
      Δηλαδή,οι Λατίνοι εορτάζουν Χριστούγεννα 25 ΔΕΚ μαζί με εμάς και δεν έχει να κάνει με εμάς το εορτολογιό τους;Την ίδια εορτή δεν εορτάζουν 25 ΔΕΚ ;;Θα μας ζουρλάνεις;;;

      Διαγραφή
    6. Εξακολουθείτε να ειρωνεύεστε.
      Οι εκκλ. δικαιοδοσίες είναι 14 και όχι 15. Διαβάστε σχετικά για να μάθετε.
      Ασφαλώς και δεν θα υπάρξει 10400, ούτε 2100, γιατί θα έχει έρθει η β΄ παρουσία και ας λέγει ο άγιος Πορφύριος, ότι θα έρθει τουλάχιστον μετά από 1000 χρόνια. Εσείς, ως παντογνώστης, κάτι θα ξέρετε περισσότερο, αφού έχετε εσωτερική πληροφόρηση.
      Η Εσθονία και η Φινλανδία δεν ακολουθούν το Γρηγοριανό (παπικό), αλλά το διορθ. Ιουλιανό και στο Πασχάλιο, που είναι και πιό σωστό.
      Εμείς, που εορτάζουμε φέτος με τους Παπικούς την ίδια μέρα κάνουμε καλά ή όχι;
      Όσον αφορά την Αυστραλία, οι Πατέρες της Α΄ δεν ήξεραν καμιά Αυστραλία, γιατί τότε θεωρούσαν τη γη επίπεδη. Να μην λέμε λοιπόν σαχλαμάρες.
      Δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν οι Λατίνοι και αν έχουν ξεγράψει από αγίους, τον άγιο Γεώργιο και τον άγιο Δημήτριο ελλείψη πηγών.
      Μας ενδιαφέρει εμείς τι κάνουμε. Εξ άλλου το Γρηγοριανό δεν έχει καμία σχέση με το διορ. Ιουλιανό, που έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από το Γρηγοριανό. Φαίνεται, ότι δεν γνωρίζετε το θέμα αυτό και καλόν είναι να το μάθετε. Σας προτείνω τα βιβλία των αστρονόμων-Καθηγητών Θεοδοσίου και Δανέζη: "Η Οδύσσεια των Ημερολογίων" (τόμοι 2).
      Σε τελευταία ανάλυση οι Ορθόδοξοι θα πρέπει να εορτάζουν κάθε μέρα Γέννηση, Ανάσταση, Κοίμηση καθώς και όλους τους αγίους.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
  2. πονος θλιψις κατελαβαν την υπαρξι μου ακουγοντας τας περιπετειας των μοναζουσων
    δεν διανοουμαι οτι ο αειμνηστος ιεροθεος προεβη σαυτες τις
    εκδηλωδσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου