Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

Μοναχε αμοναχε, της πλουσιοτατης Μονης Βατοπεδιου, "ει τον πλουτον ηγαπας, τι τω περι πτωχειας διδασκοντι εφοιτας"; Αυτα τα κηρυγματα που χορωδιακα και μελωδικοτατα ψαλετε, δεν σας διδασκουν τιποτα;

Κυριακη του φιλαργυρου νεου σημερα. 

Αλλα ...Κυριακη και των ζαμπλουτων μοναστηριων, σαν την Μονη Βατοπεδιου του Αγιου Ορους.

Μοναχε αμοναχε, της πλουσιοτατης Μονης Βατοπεδιου, "ει τον πλουτον ηγαπας, τι τω περι πτωχειας διδασκοντι εφοιτας";

Αυτα τα κηρυγματα που χορωδιακα και μελωδικοτατα ψαλετε, δεν σας διδασκουν τιποτα;


Καθε 15 μερες διοργανωνει και μια πανηγυρικη τραπεζα με συναγριδες, ροφους και ακριβοτατα μεγαλοψαρα και οχι με απλα λαδερα ή - γιατι οχι; - και νηστισιμα φαγητα. Θυμομαστε καποια απαντησι που μας εδωσε ο μοναχος Προδρομος Γρηγοριατης και μας αποκαλυψε ποσα εκατομμυρια ευρω ξοδευουν οι Βατοπεδινοι στα πανηγυρια απο τα ακριβοτατα μεγαλοψαρα που κατατρωγουν στις μεγαλοτελετες τους... Αυτο το μοναστηρι εχει τοσα χρηματα οσος ειναι ο μισος προϋπολογισμος του Ελληνικου Κρατους. Μετα δε απο τον εγερθεντα θορυβο εναντιον της μονης Βατοπεδιου και τις ανταλλαγες με την λιμνη Βυστωνιδα και του απολογουμενου Κυπριου κοτοπουλα ηγουμενου Εφραιμ, τοτε και μονον ..."φιλοτιμουμενη", αρχισε να μοιραζει καποια δωρα και καποια κοτοπουλα στους φτωχους και στους δυστυχουντες Ελληνες. Δεν θαπρεπε να δειξουν και καποιο διαφορετικο προσωπο; Θα μπορουσαμε βεβαια να τους ρωτησουμε κατι που μας ειχε μεταφερει ο μακαριτης γεροντας Γαβριηλ ο Διονυσιατης: Γυριζετε καθολου να κοιταξετε τους κελιωτες μοναχους σας; ΄Η δεν γυριζετε καν να τους δειτε ή ειστε και απαιτητικοι προς αυτους; 

Εμφανιστηκαν και λιγο ....φιλοτιμοι τελευταια για να διαφοροποιησουν την εικονα τους στα ματια του κοσμου, αφου τοσο πολυ εκτεθηκαν με τα ...κολυμπηματα τους μεσα στα εκατομμυρια. Αλλωστε τι να τα κανουν τα τοσα εκατομμυρια ευρω που εχουν, αυτοι οι κακομοιροι ...ακτημονες μοναχοι; Για να διερχονται τον βιον τους -  οπως δειχνουν τα πραγματα - ευφραινομενοι σκανδαλωδως και καθ΄ημεραν λαμπρως; Τους λειπει το κρεας αλλα δεν τους λειπει η συναγριδα και ο ροφος  που τα παιδια μας ακομα δεν τα δοκιμασαν και δεν τα γευτηκαν.   Ομως.....δειτε και την συνεχεια... Για να δικαιολογησουν τις μεγαλοπρεπεις και πανηγυρικες ευωχιες τους, καλουν παντοτε και εναν, ισως και περισσοτερους δεσποταδες, κυριως δε εσχατως απο τους συμμετασχοντες στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο του Κολυμπαριου για να μην τους κατηγορουν οτι οι απολαυσεις και οι ευωχιες δημιουργουνται για τους ιδιους αλλα για τους φιλοξενουμενους τους αρχιερεις. Πολλες οι καλογηρικες πονηριες και  οι δολιχοδρομιες....και οι εμβαπτισεις....αφθαστες σε συλλογιστικες συλληψεις...

Βεβαια θα μας απαντησουν οτι τιποτα δεν ειναι δικο τους, αλλα ολα ανηκουν στο μοναστηρι. Αληθεια και ποιος βιοπαλαιστης δεν θα επιθυμουσε να ειχε τα παντα εις αυτην την ζωην, να διερχονταν με ξενα χρηματα και ξενα αγαθα, ακοπον και ανετον ζωην και μετα απο αυτον τα τεκνα του, οπως τα εχουν αυτοι και ας μην αφηνε τιποτα εις τους απογονους του; Ειδατε, λοιπον, την ωραιοτατη ....φιλοσοφια τους;

Ιδου μια απο τις παμπολλες πανηγυρικες απολαυσεις και ευωχιες των πλουσιοβιουντων ...αγιων ....ασκητοΑγιορειτων θλιβεροπατερων....

Συλλείτουργο για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο στο Βατοπαίδι (ΦΩΤΟ)

batopaidi-8

Άγιον Όρος | Αιμίλιος Πολυγένης

Λαμπρό συλλείτουργο τελέστηκε σήμερα, Σάββατο 26 Νοεμβρίου στην Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου επί τη εορτή του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
Στην Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος, συλλειτουργούντος του Μητροπολίτη Τρίκκης και Σταγών κ. Χρυσόστομος.
Να αναφερθεί ότι πλήθος πιστών από όλη την Ελλάδα παρέστησαν στην Θεία Λειτουργία, ενώ τους ύμνους έψαλλαν οι πατέρες της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουγίας ακολούθησε πανηγυρική τράπεζα, όπου μίλησε ο Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος και αναφέρθηκε για άλλη μία φορά στην αβραμιαία φιλοξενία του Ηγουμένου Εφραίμ και στο πρόσωπο του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου.

7 σχόλια:

  1. Τον αδικείτε τον π. Εφραίμ που είναι άγιος άνθρωπος και έχει και χαρίσματα.
    Πλανάσθε διότι βάζετε τον κακό λογισμό και σας πηγαίνει σε πλάνες.
    Ο π. Εφραίμ τα έχει τα χρήματα της Μονής για καλούς σκοπούς, για φιλανθρωπίες και για αγαθά έργα.
    Μην ξεχνάτε ότι τον εναντιώνονται οι εκκλησιομάχοι και άνθρωποι του οικουμενισμού και blog οικουμενιστικά και άλλα βοθρώδη blog (π.χ. μεγάλος βλάσφημος ΒΟΘΡΟΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ήταν σε έξαρση το Σκάνδαλο του Βατοπαιδίου και ΟΛΗ η Εκκλησία καί όχι μόνο η Μ.Βατοπαιδίου διεσύρετο, και βοούσαν τα κανάλια και έγραφαν πρωτοσέλιδα για τις άγιες κτηματομεσιτικές συναλλαγές και αγοραπωλησίες από τον ένα στον άλλο οι εφημερίδες και έπεσαν Κυβερνήσεις και σπιλώθηκαν Ονόματα Πολιτικών, και οι πιστοί ντρεπόμασταν να κυκλοφορήσουμε ενώπιον γνωστών μας αθέων που μας έπαιρναν στην "καζούρα" εξ αιτίας του αγίου αυτού ανθρώπου, τότε άκουσα ιδίοις ωσί σημαίνοντα παράγοντα του Αγιωνύμου Όρους, να θρηνεί, να υποφέρει, να διαφωνεί με τον "άγιο άνθρωπο" και να διατυπώνει: "Γιατί ανακατεύονται με τέτοια περιουσιακά ζητήματα και σκανδαλίζουν τον κόσμο, διασύροντας το Άγιον Όρος".

      Επί πλέον: Δεν νομίζω ότι είναι Χριστιανική η θεώρηση του να κατέχουν και να διαχειρίζονται αμύθητα χρηματικά ποσά και τεράστιες περιουσίες (τη μισή Ελλάδα) τα μοναστήρια των "ακτημόνων" μοναχών, τα Πατριαρχεία, γενικά η Εκκλησία (μεγάλο ποσοστό μετοχών της Εθνικής Τράπεζας, κτήματα, ακίνητα) όταν μάλιστα η παχυλή μισθοδοσία του κλήρου είναι εξασφαλισμένη από τον Δημόσιο Προϋπολογισμό. Π.χ. τα υπερβολικά μεγάλα χρηματικά ποσά και την περιουσία της Μονής Βατοπαιδίου δεν θα έπρεπε να τα διαχειρίζεται ένας άνθρωπος (σήμερα άγιος αύριον πιθανώς όχι) ή οι ολίγοι καλόγεροι μιας αδελφότητος. Δεν θα έπρεπε να έχει και τεράστια περιουσία η μονή, η κάθε μονή. Και γενικά την Εκκλησιαστική Περιουσία της Εκκλησίας δεν θα έπρεπε να τη διαχειρίζεται μόνον μια δράκα Δεσποτάδων ή κληρικών. Θα έπρεπε να τα διαχειρίζεται με διαφάνεια ΟΛΗ η Εκκλησία δηλαδή όλος ο κλήρος και όλος ο λαός με εκλεγμένες από τα 10.000.000 των Ελλήνων επιτροπές, γράφω Χριστιανικώς και όχι Νομικώς. Δυστυχώς, ένας Φίλης υπήρξε και η κληρικοκρατεία τον έφαγε. Ακόμα και τα τάματα και τα χρυσά άμφια και μίτρες θα έπρεπε να εκποιηθούν υπέρ του φτωχού λαού που πεινάει και φωτίζεται στο σπίτι με κεριά, γιατί του ἐκοψαν το ρεύμα και η Ελλάδα σβήνει από την μετανάστευση των νέων. Και οι χορηγίες (τα κοτόπουλα και οι φιλανθρωπίες) να διατίθενται μέσω των κληρικολαϊκών επιτροπών των ευσεβών πιστών, ἠ/και από τους κρατικούς κοινωνικούς λειτουργούς, σε ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους πένητας της Ελλάδος στους οποίους και ανήκουν χριστιανικώς (αν βέβαια θέλουμε να λεγόμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί)!!! Και όχι να... αποφασίζει ο "άγιος άνθρωπος" σε ποιον και τι θα δώσει και να του λέμε και εύγε!!! Γιατί να του πούμε εύγε; Του μπαμπά του είναι η τεράστια περιουσία ή μήπως τα έβγαλε από με το μεροκάματό του και του λέτε και εύγε που κάνει φιλανθρωπίες;

      Αν μάλιστα είναι χρήματα του φτωχού λαού που μαζεύτηκαν από τα πανέρια των "ἱερών κειμηλίων" που περιφέρονται, τότε ιδίως είναι που τα χρήματα ανήκουν στον λαό και ο λαός πρέπει να αποφασίζει που θα διατίθενται, αν και Χριστιανικώς δεν θα έπρεπε να "πωλείται" Σιμωνικώς η "χάρις" εκ των κειμηλίων, και μόνο και μόνο που περιφέρονται κάποια ιερά κειμήλια (ασχέτως αν είναι γνήσια ή όχι) και μαζεύονται χρήματα ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για το ποιόν των αγίων ανθρώπων αυτών και να διαφωνήσει με την πρακτική τους που σκανδαλίζει τους πιστούς. Διαβάσαμε ότι Μοναστήρια στέλνουν επιστολές "προσφορές" σε ναούς που θα πανηγυρίσουν ώστε να γίνει "υποδοχή" και μεταφορά των λειψάνων, εικόνων, κειμηλίων, στον ναό, επ΄ αμοιβαία ωφελεία. Και ο λαός, ασφαλώς εθελοντικά, θα αφήσει τουλάχιστον 5 ευρώ στο πανέρι, έκαστος! Δωρεάν ελάβετε, επί χρήμασι δότε! ΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΕΡΙΑ, ΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΓΚΑΡΙΑ τότε αυτομάτως θα σταματούσαν οι προκλητικές υποδοχές και μεταφορές λειψάνων που κατάντησαν μάστιγα.

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ Κε Οδυσσέα, σωστές οι παρατηρήσεις, οι επισημάνσεις και οι σκέψεις σας! Τις οποίες αν τις φιλτράρουμε και τις επεκτείνουμε βάσει της διδασκαλίας του Κυρίου και των Αποστόλων και της θεολογίας της Αρχαίας Εκκλησίας των Πράξων και των πρώτων Αιώνων που είναι και η μοναδική, η σωσή, η αιώνια θεωρητική και πρακτική παράδοσις της αληθινής εκκλησίας (η πρακτική των νυν είναι αμάρτυρος, αθησαύριστη, νεοτεριστική και εξωεκκλησιαστική) θα διαπιστώναμε πανεύκολα ότι άλλα είναι τα Ορθὀδοξα και τα Χριστιανικά! Ας μην τα επαναλαμβάνουμε συνεχώς, τα δίδαξε ο Κύριος και τα εφάρμοσαν οι Απόστολοι και οι πρώτοι Χριστιανοί. Η σημερινές πρακτικές, είναι κακέκτυπα και παραδείγματα προς αποφυγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δυστυχως ο π εφραιμ εγινε το κεντρον αναφορας ολων των υποψηφιων προς αρχιερατειαν τον εκλιπαρουν, τον κολακευουν
    δια να μεσιτευση στον ιερωνυμο δια την προαγωγη τους
    ποιο ειναι το χαρισμα που τον κανει ναχη την παρησια στον πρωτο
    ειναι το χρημα χρημα χρημα που διαθετει για τα συσιτια της
    αρχιεπισκοπης και οικονομικα βοηθηματα που δινει ο αθηνων δια τους εχοντας αναγκη...... νοων νοειτω
    κατεστη περιφερομενος θιασος
    τι ειδους ηγουμενος ειναι δεν μπορω να καταλαβω οταν γυροφερνη συνεχως την ελλαδα και το εξωτερικο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναχός σημαίνει να είσαι μόνος σου στο μοναστήρι και ειδικά αγιορείτης μοναχός σημαίνει να μη βλέπεις γυναίκες, για τό λόγο αυτό απαγορεύεται η είσοδος γυναικών στο αγ όρος.

      Τώρα κάτι τους έπιασε όλους τους αγιορείτες και βγαίνουν συνεχώς και ακαταπαύστως στον κόσμο και να περιφέρονται σαν τις σουσουράδες. Εάν μεν τους άρεσε ο κόσμος και ήθελαν να βλέπουν και να συναναστρέφονται και να κατηχούν / εξομολογούν γυναίκες ας γινόντουσαν έγγαμοι πρεσβύτεροι ή άγαμοι αρχιμανδρίτες, δεσποτάδες κ.λπ. Εάν δε, δεν τους ενοχλεί η όψη, συνανστροφή, παρουσία γυναικών, τότε ας επιτρέψουν να εισέρχονται γυναίκες στο άγ, όρος.

      Διαγραφή
    2. Αυτό, ίσως να συνέβαιναι παλαιότερα. Τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα. Τώρα, οι γυναίκες μπαίνουν στο κελλί των μοναχών, μέσω των κινητών τηλεφώνων και της ανταλλαγής μυνημάτων.
      Σε ορισμένες δε περιπτώσεις έχουμε και φυσική παρουσία γυναικών στο άγιον Όρος, όπως γνωρίζουμε και όπως ο Τύπος αποκαλύπτει. Υπάρχουν ταχύπλοα από Καβάλα, που μεταφέρουν νύκτα γυναίκες στην ανατολική ακτή και τις παίρνουν το πρωί. Αυτό αποκαλύφθηκε και στον Τύπο, όπου ρωτήθηκε ένας καπετάνιος, πως κάνει αυτή τη δουλειά και δήλωσε: "αφού την κάνουν και άλλοι, γιατί να μην την κάνω και εγώ;

      Διαγραφή
  4. Κάποτε έγραφα κατεβατά για την ναυαρχίδα της αίρεσης στο φόρουμ του Misha http://athos.forumup.gr/about2156-0-asc-570-athos.html Vatopedi Grand Resort,η αρχή του τελους;

    Εγραφα και ξεμπρόστιαζα τον Ιωσήφ αλλά και τον Εφραίμ τον Βατοπεδινό τους εχθρούς του Θεού όταν πολλοί έτρεφαν μέγα δέος για τα κοπέλια του Βαρθολομαίου .Αλλά και όσους κάνουνε τα ιδια . Σε όλους αυτούς θύμιζα τι έλεγε ο Άγιος Ανατόλιος της Όπτινα .

    Άγιος Ανατόλιος της Όπτινα : Όμως αλίμονο στους μοναχούς σ' αυτές τις μέρες που θα είναι δεμένοι με υπάρχοντα και πλούτη, οι οποίοι ένεκα της αγάπης της «ειρήνης» θα είναι έτοιμοι να υποταχθούν εις τους αιρετικούς.
    Αυτοί θα υποταχθούν εις τους αιρετικούς.
    Αυτοί θα αποκοιμίζουν την συνείδηση τους με το να λένε «εμείς συντηρούμε και σώζουμε το μοναστήρι, και ο Κύριος θα μας συγχωρήσει». Οι ταλαίπωροι και τυφλοί δεν αντιλαμβάνονται ότι δια μέσου της αιρέσεως οι δαίμονες θα εισέρχονται στο μοναστήρι, το οποίο δε θα είναι πλέον τότε ένα άγιο μοναστήρι, άλλα γυμνοί τοίχοι απ' όπου η Χάρις θα αποχωρεί.

    Ο Θεός οπωσδήποτε είναι ισχυρότερος από τους εχθρούς και ποτέ δε θα εγκαταλείψει τους υπηρέτας του.
    Αληθινοί Χριστιανοί θα ευρίσκονται εως τέλους του αιώνος τούτου, μόνον που θα προτιμούν να ζούν σε απομακρυσμένους και ερημικούς τόπους. Να μη φοβήσαι τις θλίψεις άλλα μάλλον να φοβάσαι την ολέθριον αίρεσιν, διότι αυτό είναι που μας γυμνώνει από την Θεία Χάρη και μας χωρίζει από τον χριστόν.
    Αυτός είναι και ο λόγος δια τον οποίον ο Κύριος μας έδωσε την εντολήν να θεωρούμε τους αιρετικούς σαν Χριστοκάπηλους και ειδωλολάτρας.
    Και έτσι παιδί μου ενδυναμού με την χάριν του Ιησού Χριστού.
    Βιάσου να ομολογήσεις υπέρ της πίστεως και να υπομένεις θλίψεις σαν καλός στρατιώτης του Κυρίου Ιησού Χριστού (Τιμ. Β',1-3), ο οποίος είπε «γίνου πιστός άχρι θανάτου, και δώσω σοι τον στέφανον της ζωής» ( Απκ. Β' 10). Εις Αυτόν συν τω Πατρί και τω Αγίο Πνεύματι ας είναι η δόξα, τιμή και κράτος εις αιώνας αιώνων. Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή