Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

Η Η΄ του Αγιου Μεγαλου Φωτιου και η Θ΄του Αγιου Γρηγοριου Παλαμα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ που αρνουνται να αναγνωρισουν οι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ της εποχης μας

Η Η΄ του Αγιου Μεγαλου Φωτιου και η Θ΄του Αγιου Γρηγοριου Παλαμα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ που αρνουνται να αναγνωρισουν οι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ της εποχης μας 



1 σχόλιο:

  1. Και εμείς δεν αναγνωρίζουμε σαν κανονική Σύνοδο της Ορθοδοξίας την εν Κολυμπαρίω. Απλά ήταν μια συνάθροιση κάποιων αρχιερέων, με απουσία των πολυπληθεστέρων Εκκλησιών και ικανοτάτων ιεραρχών, με προβληματική διαδικαδία, μή απαρτία, μή αντιπροσωπευτοκότητα, με παρουσία και γυναικών, με απαράδεκτα συμπεράσματα όπου οι αιρέσεις αποκαλούνται εκκλησίες και υπάρχουν δογματικά θέματα στο θέμα του γάμου, με εμφανή τα γεωπολιτικά παιχνίδια στις πλάτες της Ορθοδοξίας ώστε να εμφανιστή ως ... Πάπας της Ανατολής ο Κωνσταντινουπόλεως, κι ας μην είναι πλέον η Κωνσταντινούπολη πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας κι ας μην υφίσταται πλἐον Βυζαντινή Αυτοκρατορία, όπου ο Ορθόδοξος Χριστιανικός λαός όχι μόνο δεν συμμετείχε αλλά η γνώμη του αγνοήθηκε παντελώς αντιΕυαγγελικώ τω τρόπω σε αντίθεση με τις Συνόδους της εποχής των Αποστόλων όπου συμμετείχαν ή/και επληροφορούντο και οι λαϊκοί, που το τελικό της κείμενο δεν εκφράζει ούτε καν ολους τους ... παρευρεθέντες, όπως πληροφορούμαστε.

    Αναγνωρίζουμε όμως ότι π.χ. η 8η Οικουμενική Σύνοδος είναι η 8η Οικουμενική Σύνοδος, που καταδίκασε το Φιλιόκβε και χαρακτήρισε τον παπισμό ως αίρεση, που μέσω του Αγίου Φωτίου του Μεγάλου στέλνεται τό μήνυμα ότι, τα τιμητικά πρωτεία και τα πρεσβεία δεν είναι πακτωμένα σε μια πόλη αλλά η διοικητική και πνευματική έδρα συμβαδίζει και με την πληθυσμιακή και πολιτική και κρατική εξέλιξη ... κι ας μην την παραδέχονται οι παπικοί. Τι να κάνουμε... Τώρα πρωτεύουσά μας είναι η Αθήνα, κάποτε ήταν η Ρώμη, έπειτα ή Νέα Ρώμη, η οποία τώρα ούτε καν ανήκει στο Κράτος μας. Δεν θα μας διοικεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή