Σάββατο, 4 Ιουνίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ειπαμε και εμεις.... ποιος ειναι αυτος ο καλος Κρητικος ηγουμενος της Κρητης που τον διορισε ο Βαρθολομαιος ο Παγκακιστος σε μητροπολιτη; Ενας νεος ...βαμμενος Οικουμενιστης....


ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΕΩΣ ΜΑΚΑΡΙΟΥ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Ο Θεοφιλέστατος κ. Μακάριος, επίσκοπος της αυτόνομης Εκκλησίας της Εσθονίας, έδωσε συνέντευξη στο flashnews.gr. Ο Θεοφιλέστατος, που είναι Ειδικός Σύμβουλος του Οικουμενικού Πατριάρχου, μιλώντας για τη συγκληθησομένη Πανορθόδοξο Σύνοδο, επιμένει ότι πρόκειται για «μεγάλο εκκλησιαστικό γεγονός» κι ότι «η χάρις του Θεού ευδόκησε» για τη σύγκλησή της. 

Δεν μας επιτρέπουν τα γεγονότα να συμμερισθούμε τις απόψεις του Θεοφιλέστατου. Δεν μπορεί να είναι μεγάλο εκκλησιαστικό γεγονός μία Σύνοδος που επιδιώκει να θεσμοθετήσει την αναγνώριση των κακοδόξων Παπικών, Προτεσταντών και Μονοφυσιτών ως «Εκκλησιών» (βλ. άρθρο 6 της Συνάξεως των Προκαθημένων). Ούτε κατά διάνοιαν τέτοιο γεγονός αποτελεί ευδοκία Θεού, διότι ανατρέπει άρδην την Ορθόδοξη εκκλησιολογία. 

«Ο διάβολος πολεμά την ενότητα και δεν επιθυμεί με κανένα τρόπο, να ακούγεται μια φωνή της ενωμένης Ορθόδοξης Εκκλησίας». Ο Θεοφιλέστατος αφήνει να εννοηθεί ότι όσοι πολεμούν τα απαράδεκτα και αντορθόδοξα τεκταινόμενα αποτελούν όργανα του Διαβόλου. Δεν θα τον ακολουθήσουμε σε τέτοιους απαξιωτικούς ισχυρισμούς. Οφείλει πρώτα να μας δείξει ότι ΟΛΑ όσα ετοιμάζονται στην Πανορθόδοξη Σύνοδο του Κολυμβαρίου Χανίων είναι κατά Θεόν και ακολουθούν απαρεγκλίτως την Παράδοση της Εκκλησίας και ύστερα να προβαίνει σε τέτοιους χαρακτηρισμούς, που, απλούστατα, τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Δυστυχώς έχει ακολουθήσει τον κατηφορικό δρόμο των ανυπόστατων κι αναπόδεικτων κατηγοριών με δηλώσεις του τύπου: οι αντιτιθέμενοι στη Σύνοδο «περισσότερο αγωνίζονται για να επιβάλουν τη γνώμη τους και να προβληθούν, παρά για να στηρίξουν την Ορθόδοξη Εκκλησία». 

Αντί να διαβεβαιώνει (χωρίς να πείθει κανένα) «ότι δεν γίνεται καμμιά προδοσία της πίστεως» ας μας απαντήσει, ευθέως και χωρίς περιστροφές: Γιατί στη Συμφωνία του Μπαλαμάντ ο Παπισμός αποκαλείται «η αδελφή Εκκλησία της πρεσβυτέρας Ρώμης» και γιατί ο Οικουμενικός Θρόνος υποστηρίζει σθεναρά τη Συμφωνία αυτή κι επιδιώκει να την περιβάλει με κύρος συνοδικό; 

Αφού βλέπει «υπερορθόδοξους ...οι οποίοι υποστηρίζουν κακοδοξίες» ας αποπειραθεί να μας τις παρουσιάσει ονομαστικά, αφήνοντας τη λάσπη κατά μέρος. Αντιτάσσει επίσης στον οικουμενισμό «τον οποιο κάποιοι χαρακτηρίζουν αίρεση» τον εθνικισμό (ήθελε να πει τον εθνοφυλετισμό) τον οποίο θεωρεί αίρεση. Δεν διαφωνούμε στο ότι ο εθνοφυλετισμός ΔΕΝ είναι διδασκαλία της Εκκλησίας του Χριστού. Ας τον ξανακαταδικάσουν στην Πανορθόδοξη Σύνοδο. 


Κλείνοντας έχουμε να παρατηρήσουμε ότι για την αίρεση του Ζηλωτισμού μπορεί να μάθει τι είναι αν διαβάσει το βιβλίο Τα δύο άκρα του Αρχιμ. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.Το ένα άκρο είναι ο Οικουμενισμός και το άλλο ο Ζηλωτισμός. Τέλος λόγου. Εμείς ΔΕΝ ανήκουμε, ούτε στο ένα, ούτε στο άλλο. Ας ψάξει αλλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου