Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

«ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ» ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΙ ΑΠΟΡΙΕΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Ο κ. Ιωάννης Λότσιος μιλά στο «Αμήν» για τους παρατηρητές στην Πανορθόδοξη Σύνοδο, με βάση την παρ. 14 του Κανονισμού. Εκεί αναφέρεται ότι «παρατηρηται άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών, ως επίσης και στελέχη άλλων χριστιανικών οργανισμών παρίστανται στην έναρξιν και λήξιν των εργασιών της Συνόδου άνευ δικαιώματος λόγου ή ψήφου». Εδώ επαναλαμβάνεται η γνωστή διακήρυξη για την μετατροπή  όλων των αιρεσεων, εν μιά νυκτί, σε «Εκκλησίες» και «Ομολογίες». Κι έρχεται κι από πάνω ο Σεβ. Μεσσηνίας να μας κάνει και μάθημα ανάγνωσης πώς να εννοήσουμε τη λέξη Εκκλησία. 

Το κείμενο είναι αρκούντως σαφές κι η αντίφαση προφανέστατη. Από τη μια ομολογείται ότι η Ορθοδοξία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία κι από την άλλη ανακαλύπτουμε ότι οι αιρέσεις όλες, προεξάρχοντος του Παπισμού, είναι Εκκλησίες!!! 

Στη συνέχεια ο κ. Λότσιος μας πληροφορεί ότι το καθεστώς των «παρατηρητών» είναι πράξη της Β΄ Βατικάνειας Συνόδου των Παπικών. Βέβαια! Γίνεται να μη μιμηθούμε τις αιρετικές πρακτικές; Μαθαίνουμε όμως και κάτι άλλο. Στη Β΄Βατικάνεια Σύνοδο πρώτο το Πατριαρχείο της Μόσχας έστειλε παρατηρητές και τους ακολούθησε κατά πόδας ο Πατριάρχης Αθηναγόρας. Κρίμα! Του «έφαγαν» τα πρωτεία σε οικουμενιστικές κορώνες! 

Στη συνέχεια μας λέει ο κ. Λότσιος: «εάν η εξαγγελία της Συνόδου ήταν «Οικουμενική» έπρεπε να συμμετέχει ολόκληρος ο χριστιανικός κόσμος, ειδικότερα η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία». Περί τούτου τι φω και τι λαλήσω; Για τον κύριο αυτό ούτε αιρετικοί υπάρχουν, ούτε δόγματα υφίστανται, μήτε παραχάραξη της «άπαξ παραδοθείσης τοις αγίοις πίστεως» υπάρχει. Πλήρης δογματική αχρωματοψία, ψηλαφητό σκοτάδι, οικουμενιστικό παραλήρημα πρώτης κατηγορίας.

Πότε οι αιρετικοί παρεκάθηντο σε Οικουμενικές Συνόδους, σαν κανονικά μέλη τους; Έχετε πάρει διαζύγιο από την ιστορία της Εκκλησίας και ειδικότερα αυτή των Οικουμενικών Συνόδων κ. Λότσιο; Αναμφιβόλως είναι καταδικασμένος στη συνείδησή σας ο Μ. Αθανάσιος που αγωνίστηκε  μια ζωή για το δογματικό όρο «ομοούσιος» της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου κι όλοι οι Άγιοι Πατέρες φυσικά. Ενδιαφέρων τέλος είναι ο κατάλογος των αιρετικών που μας παρουσιάζει ο κ. Λότσιος. Πρώτοι και καλύτεροι οι Παπικοί με δυό αντιπροσώπους. Ο αιρεσιάρχης Πάπας ήθελε να παρουσιαστεί αυτοπροσώπως και δεν τον προσκάλεσαν! Κρίμα! Ακολουθούν οι Μονοφυσιτικές ομάδες των Κοπτών, Αιθιόπων, Αρμενίων (με δυο αντιπροσώπους), Ιακωβιτών, οι Αγγλικανοί (ελήφθη πρόνοια να μην στείλουν γυναίκες «επισκόπους»!), οι Παλαιοκαθολικοί, οι Λουθηρανοί, οι «Ευαγγελικοί» της Γερμανίας. Έπεται το κακόφημο «Π.Σ.Ε.», το «Συμβούλιο Ευρωπαϊκών Εκκλησιών» και το «Συμβούλιο Εκκλησιών Μέσης Ανατολής». Οι Ουνίτες θα είναι επίσης παρόντες και η Εκκλησία της Ρωσσίας, που κόπτεται για τη φοβερή τους προπαγάνδα κατά των Ορθοδόξων της Ουκρανίας, δεν έφερε καμία αντίρρηση! 


Κλείνω το σχολιασμό με την παρατήρηση του κ. Λότσιου: «Η άρνηση παρουσίας παρατηρητών θα σήμαινε για την ίδια την Ορθοδοξία,με τα σημερινά δεδομένα, εσωστρέφεια». Ολοι το ίδιο είμαστε σε τούτο τον κοσμάκη, τραγουδάει το φάλτσο οικουμενιστικό τραγουδάκι του ο κύριος αυτός. Που να εννοήσει τα λόγια του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, που ήταν «εσωστρεφής», όταν διακήρυττε: «όσο χωρίζομαι από αυτούς (τους Παπικους) τόσο ενώνομαι με το Θεό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου