Μεγαλοσχήμονες κληρικοὶ καὶ θεολόγοι κηρύσσουν, «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», καταφανῶς κακόδοξη ἐκκλησιολογία.
Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας
Η ΠΡΩΤΗ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν ὀνομάζεται Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ εἶναι ἀφιερωμένη στὴν θριαμβευτικὴ ὁριστικὴ ἀναστήλωση τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων, μετὰ τὸ πέρας τῆς φοβερῆς εἰκονομαχικῆς περιόδου (726-842).
Οἱ ἅγιοι Πατέρες ὅρισαν νὰ ἑορτάζεται αὐτὴ τὴν ἡμέρα ὁ θρίαμβος τῆς Ὀρθοδοξίας, ὄχι μόνον ἐπειδὴ συμπίπτει χρονικὰ μὲ τὸ μεγάλο γεγονὸς τῆς ἀναστηλώσεως τῶν Εἰκόνων ἀπὸ τὴν Αὐγούστα ἁγία Θεοδώρα (19-2-842), ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ μᾶς ὑπενθυμίσουν πώς, ὁ ὅποιος πνευματικός μας ἀγώνας, αὐτὴ τὴν ἱερὴ περίοδο, θὰ πρέπει νὰ συνοδεύεται ἀπὸ τὴν ὀρθὴ πίστη μας, ὅπως τὴ διατηρεῖ στοὺς αἰῶνες ἀνόθευτη ἡ ἁγία μας Ὀρθοδοξία, ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.
Νὰ μᾶς ὑπενθυμίσουν ὅτι ψυχοσωματικὸ ἀγώνα κάνουν καὶ ὀπαδοὶ ἄλλων πίστεων καὶ θρησκειῶν, ἴσως καὶ πιὸ αὐστηρό, ἀλλὰ ἀπόλυτα ἀνώφελο, διότι ἀπὸ τὶς ἀλλότριες πίστεις λείπει ἡ Θεία Χάρις, ἡ ὁποία ἀξιοποιεῖ τὴν προσπάθειά μας καὶ τὴ μεταστοιχειώνει σὲ ἁγιασμό, κάθαρση, φωτισμό, σωτηρία καὶ θέωση. Ἰδιαιτέρως μᾶς ὑπενθυμίζει στοὺς σύγχρονους δύστηνους χρόνους
τὴν μοναδικότητα τῆς Ὀρθοδοξίας μας, ὅταν μεγαλοσχήμονες κληρικοὶ καὶ θεολόγοι κηρύσσουν, «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», καταφανῶς κακόδοξη ἐκκλησιολογία.
Ὅταν ὁμιλοῦν γιὰ «διηρημένη Ἐκκλησία» καὶ ἀποκαλοῦν τὶς αἱρέσεις ὡς «Ἐκκλησίες»
καὶ
τοὺς
αἱρεσιάρχες ὡς κανονικοὺς ἐπισκόπους καὶ κληρικούς, τελώντας ἀνίερες συμπροσευχὲς μαζί τους! Ὅταν τέλος, «βλέπουν» σωτηρία καὶ στὶς θρησκεῖες τοῦ κόσμου, θεωρώντας τες ὡς «διαφορετικοὺς δρόμους πρὸς τὸ Θεό»,
συμπροσευχόμενοι μὲ
τοὺς
ἡγέτες
τους καὶ
ἀνταλλάσσοντες
δῶρα
μεταξύ τους!
Εἴθε ἡ χάρις τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ νὰ μᾶς φωτίζει ὅλους μας, αὐτὴ τὴν ἁγία ἡμέρα καὶ πάντοτε, νὰ μένουμε ἑδραῖοι στὴν σώζουσα ὀρθόδοξη πίστη μας!
Πηγή: «Ὀρθόδοξος Τύπος», 27/02/2015
Σχόλιο:
Οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς δέχονται ὅτι κηρύτεται αἵρεση «γυμνῇ
τῇ κεφαλῇ» καὶ μᾶς ἐπισημαίνουν καὶ τὶς συγκεκριμένες αἱρέσεις! Ταυτόχρονα, ὅμως,
μᾶς λένε ὅτι δὲν εἶναι κακὸ νὰ κοινωνοῦμε μὲ τοὺς αἱρετικούς!!! Δὲν καταλαβαίνουν
ὅτι μὲ ὅσα λέγουν, καταλύουν τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ μᾶς προτρέπουν
νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς καὶ οἱ ὁποῖοι, ἐπίσης, μᾶς λέγουν ὅτι ἡ
κοινωνία μας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς μᾶς κάνει ἀκοινώνητους;
Ἀκόμα, συγκαταβατικῶς ‒ἐν τῇ σοφιστείᾳ τους‒ μᾶς κάνουν τὴν χάρη νὰ δεχτοῦν ὅτι σκοπὸς τῆς ἀποτείχισης εἶναι μόνο ἡ
καταγγελία στὴν Σύνοδο τοῦ κακοδόξου Ἐπισκόπου, ὥστε οἱ συνεπίσκοποί του νὰ τὸν
παραπέμψουν σὲ συνοδικὸ δικαστήριο!
Καὶ τὸ ἐρώτημα εἶναι:
Τότε, καὶ ἐφ’ ὅσον εἶναι ὀφθαλμοφανὲς ὅτι ἡ Παναίρεση
καλπάζει, «γιατί δέν ἀποτειχίζονται οἱ
Ἀντιοικουμενιστές εἰς τρόπον ὥστε νά ἐπισπευθῆ ἡ
διαδικασία τῆς καταγγελίας τῶν αἱρετικῶν ποιμένων γιά παραπομπή στό Συνοδικό Δικαστήριο;»!!!
Ὁ "Δημητριάδος" Ἰγνάτιος ἐδήλωσε τἀ ἑξῆς ἀπίστευτα (http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/30439-2015-03-01-22-33-18): "Κανείς Επίσκοπος της Ορθοδοξίας, κανείς θεολόγος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, κανείς υπεύθυνος δε θα προδώσει ποτέ την Ορθοδοξία ... η Εκκλησία μέχρι σήμερα, έχει καταγράψει τη «Χριστολογία» της, δηλαδή την πίστη στο Χριστό, ενώ τον 20ο αιώνα διαμόρφωσε και την «Εκκλησιολογία» της, δηλαδή «συγκρότησε το θεσμό της Εκκλησίας." Ἐκτός ἄν πρόκηται γιά λάθος, ἐδῶ φαίνεται καθαρά ὅτι ὁ κ. Ἰγνάτιος ἀπαρνεῑται ρητῶς καί δημοσίως τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία τῶν Ἁγίων Πατέρων καί συντάσσεται ἀπροκαλύπτως ὑπέρ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία ὄντως κηρύχθηκε ἐπισήμως κατά τόν 20ον αἰῶνα (βλ. Ἐγκύκλιον τοῦ Οἰκ. Πατριαρχείου τοῦ 1920, πού εἶναι τό "Σύνταγμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ," καθώς καί τό "Διάταγμα περί Οἰκουμενισμοῦ" τῆς Β' Βατικανικῆς Συνόδου, 1962-1965). Ἡ πεμπτουσία τῆς ἐκκλησιολογικῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι ὅτι καταργεῖ τήν μοναδικότητα καί τήν πληρότητα τῆς Ὀρθοδοξίας καί ἀναγνωρίζει ὅτι ἡ ἀλήθεια εἶναι κατεσπαρμένη στίς διάφορες αἱρέσεις καί θρησκεῖες καί διά τοῦτο πρέπει νά ἑνωθοῦν ὅλοι, ἀνεξαρτήτως δογματικῶν διαφορῶν, προκειμένου νά συναποτελέσουν τήν "Ἐκκλησία"! Συνδυάζοντας τίς παραπάνω δηλώσεις τοῦ κ. Ἰγνατίου, προκύπτει τό συμπέρασμα ὅτι ὁ ἐν λόγῳ κύριος ἔχει τό ἀπύθμενο θράσος νά πλασσάρῃ τόν Οἰκουμενισμόν ὡς Ὀρθοδοξία!
ΑπάντησηΔιαγραφή