Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Η Δεσποτοκρατία σε υπαρξιακὴ κρίση και η οργὴ του Γόρτυνος Ιερεμία, του Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο



Εναι σύνηθες φαινόμενο, δημοσιογραφικ κάλυψη τν γεγονότων τς πικαιρότητος ν τ ντιμετωπίζει κα ν τ σχολιάζει ς μεμονωμένα περιστατικ κα ς διατερότητες τς προσωπικότητος κείνων πο πρωταγωνιστον σ ατά. τσι μως παραθεωρονται ο πραγματικς διαστάσεις κα τ οσιαστικ περιεχόμενο, διαιτέρως γεγονότων πο δν χουν πλς νεκδοτολογικ κδοχή, λλ σηματοδοτον χρόνιες θεσμικς πληγς κα κτρωματικς κοινωνικς καταστάσεις, πο χρήζουν βαθυτέρου λέγχου, στε κ το γεγονότος κα δι το κριτικο λόγου ν φυπνισθον ο ρμόδιοι φορες κα ν νημερωθε λαός. ν προκειμέν βεβαίως πρόκειται γι ξαιρετικς σημαντικ κα κρίσιμο πολιτικ κα κκλησιαστικ θέμα μ μ μφανες κ πρώτης ψεως διαστάσεις κα κκλησιολογικ βάθος.
ς κ τούτου κρηξη το Μητροπολίτου Γόρτυνος κ. ερεμία κατ τς Προέδρου τς Βουλς τν λλήνων κ. Ζως Κωνσταντοπούλου κα το ναπλ. π. θνικς μύνης κ. Κώστα σύχου, δν εναι πλς κφραση τς «ερς» γανακτήσεως το δεσπότη, γιατ τάχα δν προσλθαν γκαίρως ες τν ερ Μητροπολιτικ Να γίου Νικολάου τς Μεγαλοπόλεως γι τ Θεία Λειτουργία κα τν πιμνημόσυνη δέηση πρ τν 212 λλήνων πατριωτν ―πο κτελέσθηκαν π τν ναζιστικ γερμανικ στρατ κατοχς στς 24 Φεβρουαρίου 1944, στ θέση «Βίγλες» τν Μαλλωτν Μεγαλοπόλεως― δεδομένου μάλιστα τι πρόκειται γι νθρώπους δεολογικς κτς τς ρθοδόξου κκλησίας ερισκομένους, πως ντίμως κα εθαρσς λόγοις τε ργοις χουν νημερώσει κάθε νδιαφερόμενο.
  «ερά» ργή τοῦ δεσπότη εναι κφραση τς ξουσιολαγνικς κα δεσποτοκρατικς γανακτήσεώς του. Διότι δεύτερη πολιτειακ παράγων τς λληνικς Δημοκρατίας ―νεξαρτήτως τν λόγων τς καθυστερήσεώς της κα τς προαιρέσεώς της― ν τος πράγμασι μφισβήτησε κα κύρωσε ατ τν ξουσιολαγνικ πρωτοκαθεδρία, πο παντ τρόπ διεκδικε κα πιβάλλει Δεσποτοκρατία, χι μόνον π το πιστο λαο το Θεο λλ κα π τς συνταγματικς Πολιτειακς ξουσίας τς λληνικς Δημοκρατίας, κα μάλιστα π τν προσφάτως δημοκρατικς κλεγμένων ργάνων της κα κπροσώπων της.
ν λίγοις Γόρτυνος Ἱερεμίας ξέφρασε τν παρξιακ γωνία του κα τ συμπλεγματικ ξουσιολαγνικ δεολογία τς Δεσποτοκρατίας δι τς ργς του, πο μ ταμότητα κα λαζονεία κα οηση κδήλωσε, λέγχοντας νοικείως κα ντ-πνευματικς ―κατ’ ρχν νθρώπους κα πολίτες κα ν τέλει Πολιτειακος κα Κυβερνητικος παράγοντες― γι συνέπεια σ θρησκευτικ φρόνημα κα σ κκλησιαστικ καθήκοντα, πο χι μόνον δν τος φορον λλ εθαρσς κα δημοσίως πορρίπτουν ς πρόσωπα κα ς κομματικ παράταξη! νδεχομένως θ μποροσε ν τος λέγξει γι τν συνέπειά τους ς πρς τν παραβίαση το προγράμματος κα γι τν ταλαιπωρία το δίου κα το κκλησιάσματος, κόμη γι λλειψη σεβασμο πρς τος τιμωμένους ρωϊκος νεκρούς, ἐὰν ντως καθυστέρησή τους ταν δικαιολόγητη! λλ δν πραξε ατό...
δεσπότης πέπεσε μπαθς κα μμανς σ παράδεκτη διακρισία, κατακρεουργώντας τν λευθερία τν προσώπων τους κα τ ατεξούσιο τν συνειδήσεών τους, λλ κα τν παραγγελία το Κυρίου, «στις πίσω μου θέλει λθεν», στοιχεα πο ποτελον θεμελιώδεις ρχς τς ρθοδόξου Πίστεώς μας, διασύροντας ―ς μ φειλε― δημοσίως λεύθερα κα ατεξούσια πρόσωπα. ξέθεσε δ τν ρθόδοξο Πίστη μας κα τν κκλησία μας κα τς παρεχώρησε βορ ες τος καιροφυλακτοντες κα εκαίρως καίρως λακτοντες χριστομάχους κα κκλησιομάχους τς Πολιτικς κα τς Δημοσιογραφίας κα τς Διανοήσεως. Κατήργησε τν συνταγματικς κατοχυρωμένη νεξιθρησκεία, δημοσιοποίησε προσωπικ δεδομένα, παρεκίνησε ες νειδισμ λευθέρων κα ατεξουσίων νθρώπων, προκάλεσε δυσμεν κα χθρικ ασθήματα μεταξ το λαο ναντίον Πολιτειακν κα Κυβερνητικν παραγόντων γι λόγους θρησκευτικος κα φιλοσοφικούς, κ.π.., ν ντιθέτως ―ξ σων γνωρίζω― τήρησε αδήμονα σιωπ γι τν μνημονιακ κατοχ τς Πατρίδος μας π τν κόρεστο γερμανικ μπεριαλισμ το νεοναζιστικο Δ΄ Ράϊχ!
ν τέλει ὁ δεσπότης νασκολόπησε λο τ συνταγματικ-νομικ κα θικ πλαίσιο, τ ποο πικαλούμεθα κα ες τ ποο στηριζόμεθα γι ν συνεχίσουμε ν πάρχουμε ς ρθόδοξοι λληνες, λευθέρως ν χουμε τν Πίστη μας κα νεμποδίστως ν σκομε τν Λατρεία μας, ες τν κάποτε ρθόδοξη κα νν ντορθόδοξη λλάδα, ες ,τι φορ τ Κράτος, τν Πολιτική, καί τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία, τῆς ὁποίας ἡ τεράστια πλειοψηφία ἀδιαφορεῖ περὶ τὴν Πίστη καὶ τὴν Ἐκκλησία...
πηρεασμένος π τ ξουσιολαγνικ σύμπλεγμά του, Γορτυνίας Ἱερεμίας, μ ποιμαντικ κρισία προέβη π μβωνος σ παράδεκτη δημοσία καταγγελία τν νθρώπων ―σ κάθε περίπτωση τέκνων το Θεο, μ τν εκόνα Του τυπωμένη ες τ πρόσωπά τους κα μ νεργ ως τ τέλος τς ζως τους τν δυνατότητα ν καταστον κατ χάριν θεοί― κα δν νήργησε τν νδεδειγμένη κα ελογη κα διακριτικ πνευματικ νουθεσία, ἐὰν ο διοι βεβαίως τ πιθυμοσαν, λλ κα ες τν ποιμαντικ πιδεξιότητά του παφίετο ν τ καταφέρει...
στόσο ατς εναι παραλογισμς πο διέπει κάθε λοκληρωτισμ στν στορία. Κα βεβαίως δρς χαρακτηρίζει τ λοκληρωτικό, αθαίρετο κα αταρχικ κκλησιαστικ καθεστς τς Δεσποτοκρατίας ―καθεστς γενεσιουργ πάσης αρέσεως κα κακοδοξίας κα παντς σκανδάλου― τ ποο ερισκόμενο κτς τς αθεντικς κα νοθεύτου ρθοδόξου Πίστεώς μας ―ς ξένη πρς τν Χριστ κα τν κκλησία Του δύναμη, ρμαφροδίτως ατοαναπαραγομένη ες τ διηνεκές― χει πιβληθε δίκην ντιχρίστου κατοχς π τς ρθοδόξου κκλησίας μας. Κα μ λη τ φασιστικ-ναζιστικ βαρβαρότητα το κατακτητ συστηματικς κα ποικιλοτρόπως σχημονε π τς Πίστεως κα τς Λατρείας το χριστεπωνύμου πληρώματός της!!!
Δυστυχς, τ μένος πο πιδεικνύει Γόρτυνος Ἱερεμίας κατ τν δημοκρατικς κλεγμένων Πολιτειακν κα Κυβερνητικν φορέων κα κπροσώπων τς λληνικς Δημοκρατίας κα σχέτων περ τν κκλησία, δν τ πιδεικνύει ―ς κ τς ερατικς κα ρχιερατικς διότητός του ρμόζει κα πιβάλλεται― κατ τν πλειόνων αρετικν κα χθρν τς ρθοδόξου Πίστεώς μας ντς τς κκλησίας, ναντίον τν λατινοφρόνων κα φιλοπαπικν, κατ τν οκουμενιστν κα συγκρητιστν πατριαρχν κα πισκόπων.
Κα δν τ πιδεικνύει διαιτέρως κατ το αρεσιάρχου καταπατητ το Φαναρίου κα σφετεριστ το Οκουμενικο Θρόνου κ. ρχοντώνη. Μάλιστα ντας καθ’ λην ρμόδιος, χι μόνον ς πίσκοπος λλ κα ς καθηγητς τς Θεολογικς Σχολς τν θηνν, δηλαδ ς κατ τεκμήριον πολ καλς γνωρίζων τόσο τ κκλησιαστικ πράγματα σο κα τ θεολογικ γράμματα...
ντιθέτως μάλιστα! Γόρτυνος Ἱερεμίας εναι ατς πο συνυπέγραψε μν τν «μολογία Πίστεως κατ το Οκουμενισμο» (2009) τς τύπου «ντ-οκουμενιστικς» Συνάξεως Κληρικν κα Μοναχν ―προεξαρχόντων ατς τν πρωτοπρεσβυτέρων μ. καθηγητν Θεολογικν Σχολν π. Θεοδώρου Ζήση κα π. Γεωργίου Μεταλληνολλ «πρν λέκτωρ λαλήσ τρίς» νήρεσε τν πογραφή του, ταν τν λεγξε κ Φαναρίου αρεσιάρχης κα Σατράπης τς νατολς, ες τν ποον οσιαστικς πευθύνετο ν λόγ «μολογία», λλ κα ες τν ποον πολογεται Γόρτυνος Ἱερεμίας!!! Καμμία νομιμοποίηση δν εχε δεσπότης ν λέγξει κα ν καταγγείλει τος κτς κκλησίας Πολιτικος γι τν μ κκλησιασμό τους, λλ εχε κα χει ερατικ κα ρχιερατικ ποχρέωση ν λέγξει κα ν καταγγείλει τος ντς κκλησίας αρετικος κα μάλιστα ν ποτειχισθε π ατούς!!!
Γόρτυνος Ἱερεμίας εναι κενος πο τάχα κάνει κηρύγματα ρθοδόξου Πίστεως, μάλιστα μαθήματα τ χαρακτηρίζει ―τ ποα κρίτως σπεύδουν ν δημοσιεύσουν τ «ντρετικ» στολόγια, πο στόσο πεισματικς κα ποβολιμαίως ρνονται ν δημοσιεύσουν γιοΠατερικ κα γιοΠατερικς μπνευσμένα κείμενα τν ποτειχιζομένων― συσκοτίζοντας μλλον μ τ ξεις-φήξεις κα τν προχειρότητά τους παρ φωτίζοντας τος κροατές του...
λλ ―κα πάλι― ατ εναι πολύφερνη κα κκοσμικευμένη Δεσποτοκρατία μ τ ξουσιολαγνικ συμπλέγατά της κα τς παρξιακς γωνίες της. νασφαλς κα παραπαίουσα, ξουσιολαγνικ κα δεοληπτική, λαζονικ κα οηματική, ξουσιοκρατικ κα ργίλη κα βάρβαρη, σ κάθε περίπτωση ρθοδόξως θεολόγιτη κα γαπολογικς δεολογική:
―Χωρς πίστη στν Χριστ πο τν προδίδει, κα σαγηνευμένη π τν ντίχριστο πο τν προσκυν.
―Δεσμία πολλαπλν δουλειν ες τν σιωνιστοκινουμένη Μασωνία κα σ λλες ωσφορικς μυστικς λίτ.
―Κοσμοπολίτικη κα νεωτεριστική, νεοεποχίτικη κα νεοταξική, θελόδουλη κα παρασιτική, διοτελς κα δηφάγος.
νίοτε «ντ-οκουμενιστική» λλ παμφοτερίζουσα, χαρτοπολεμικς καταγγέλλουσα λλ κα ναλγήτως κοινωνοσα μ τν αρεση.
―Φιλανθρωπικς κα κοινωνικς δι τν πιδοτήσεων, δηλαδ «μ ξένα κόλλυβα», πολυπραγμονοσα κα σκανδαλοπραγοσα, βουτηγμένη ως τν λαιμ ες τν σμ τν μ-Κυβερνητικν ργανώσεων κα πόλογη οὔσα.
―Μονίμως περιουσιολογοσα κα τραπεζικς μετοχς συλλέγουσα, φορτώνοντας μ τοκοφόρα δάνεια τν κκλησία το Χριστο, ποος μν «οκ εχε πο τν κεφαλν κλίνῃ» λλ δι το Σταυρο Του κα τς ναστάσεώς Του τν νθρωπο σωσε.
―Τοκογλυφοσα ες τν διοίκηση τς θνικς Τραπέζης ς μεγαλομέτοχος, «φιλάνθρωπος» δεσποτοκρατία, συμμετέχουσα κα ς κ τούτου νεχομένη χι μόνον ες τν τοκογλυφία (παρ τν π φωρισμ ρητ παγόρευση τν ερν Κανόνων) λλ κα νελεήτως βουτηγμένη ες τ δειν τν δανειοληπτν: πο χάνουν τς κατοικίες τους, πο λιμοκτονον, πο ξενιτεύονται, πο ατοκτονον, χάνοντας τν πίστη τους κα τν λπίδα τους στὸν Θεό!...
μφιδρομοσα κομματικς κα πολιτικς κα πάντοτε διοτελς συναγελαζομένη κα συναλλασσομένη μ τν κάστοτε φιλολαϊκ ντι-λαϊκ κυβέρνηση τς Δεξις τς ριστερς, διαρκς παζαρεύουσα τν συναλληλία Πολιτείας κα κκλησίας μ τν νομοθετικ κα κατασταλτικ θωράκηση το δεσποτοκρατικο καθεσττος κα τν συντεχνιακν προνομίων του, ξ ο κα μμονή της ταυτίσεως κα μ διαχωρισμο τς δεσποτοκρατικς «κκλησίας της» π τ θεο, χριστομάχο κα κκλησιομάχο Κράτος, λόγ ἐξουσιοκρατικῆς συναντιλήψεως κα κοινν μεταξύ τους συμφερόντων, στε εκαίρως καίρως ν κορδώνεται Δεσποτοκρατία δημοσίως «μετ τν πολιτικν, ατοδιοικητικν κα στρατιωτικν ρχν κα τὴν παρουσία πλήθους κόσμου»!
―Μονίμως κομπορρημονοσα κα κορδακιζομένη κα κορυβαντιοσα περ τς πισκοποκεντρικς «κκλησίας της», μ τ καισαροπαπικ πωθημένο της ―θεί χάριτι― διαλείπτως ν τν ποκαλύπτει κα ν τν ξεμπροστιάζει...
Δν εναι τυχαο λοιπν πο γνωστς κα μ ξαιρετέος Αγιαλείας μβρόσιοςκενος, πο δν ταν παρν γι ν γνωρίζει ἐὰν τ γιον Πνεμα κπορεύεται κα π τν Υό! (filioque)― σμένως πεμψε τ συγχαρητήριά του ες τν Γόρτυνος ερεμία, συντασσόμενος π τ λάβαρο τς δεσποτοκρατικς κα ξουσιολαγνικς γανακτήσεώς του κατ τν ριστερν-«θέων» πολιτικν. Λς κα ο δεξιο/στο-«χριστιανοί» πολιτικοπρ τν ποίων σκανδαλωδς, διαιτέρως κατ τν προεκλογικ περίοδο, Δεσποτοκρατία «δωσε τ ρέστα της», πονομεύοντας κα κονταίνοντας τος ΑΝ.ΕΛ., γι δεύτερη φορά, προπαγανδίζοντας πρ τς Ν.Δ. κα τν ποψηφίων της, «γι ν μν ρθουν στν ξουσία ο θεοι»!― δν εναι κενοι πο πραν μέτρα πο συνέβαλαν στ λήψη τους πο διατήρησαν κα φάρμοσαν πάρατα μέτρα κατ τς ρθοδόξου Πίστεώς μας κα τς κκλησίας μας: πως λ.χ. κατάργηση τς ναγραφς το θρησκεύματος στς ταυτότητες, το ρθοδόξου χαρακτρος το μαθήματος τν θρησκευτικν, τς ργίας τς Κυριακς κ.π..
Ὦ, τῆς ὑποκρισίας τὸ ἀντίχριστο θράσος!...
Γι τ τέλος, μως, κράτησα να κερασάκι πρς τν Γόρτυνος ερεμία, τν ξουσιολαγνικς κα δεσποτοκρατικς ργίλη συμπεριφορ μετερχόμενο: 
 
 
ληθεύει, δέσποτα, τι π πολλν τν σς χει καταβληθε μετρητος τ ποσν τν 200.000,00 ερ γι τν νέγερση ερο ναο, κα παρ τ διαρρεσαν τεράστιο χρονικ διάστημα οδν χετε πράξει; Κα ν ντως ληθεύει, τί χουν γίνει ατ τ χρήματα; Διότι, πως πληροφορομαι, σ κάθε χληση το δωρητ, φέρεστε ν τν διαβεβαιώνετε μν τι τ ργο θ πραγματοποιηθε, λλ οδν πράττετε, ν δν εσθε σαφς ς πρς τν τύχη τν χρημάτων τς δωρες. Τί γιναν πο βρίσκονται ατ τ χρήματα;... Τί συμβαίνει, λοιπόν; Μήπως πρέπει, πιτέλους, ν δώσετε μίαν δημοσία πλέον κα σαφ πάντηση;
ναφέρομαι σ ατ τ γεγονς γι ν καταδειχτε τι πάρχουν λόγοι ξόχως σοβαρότεροι ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀπουσία ἀντιαιρετικῶν ἔργων γι ν ναγανακτήσει κα ν ργισθε κάποιος ναντίον το Γόρτυνος ερεμία, π τ γεγονς τι κενος ργίσθηκε διότι «θεοι» πολιτικο δν προσλθαν τάχα στν Θεία Λειτουργία, πο στ κάτω-κάτω δν τος φοροσε. , π τ ληθέστερον, λόγ καιρικν συνθηκν καθυστέρησαν ο νθρωποι κα θελά τους προσέβαλαν τν δεσποτοκρατικ «αθεντία» του, δημιουργώντας πανικ στν εάλωτη ξουσιολαγνικ παρξή του ―ξ ο κα τ διάκριτο μένος του κατ’ ατν!...
 πιθυμ ν κλείσω τ παρν κείμενο μ ναν εθ λόγο πρς τν
ξουσιολαγνικ κα ντίχριστη Δεσποτοκρατία.
Εναι γεγονς τι ο δεσποτοκράτες, στερημένοι τς θείας Χάριτος ―πειδ ποστατήσατε π τν Χριστ κα ατομολήσατε ες τν ντίχριστο― οκειοθελς λλοτριωθήκατε τν ρθόδοξο Πίστη το ερο Εγγελίου κα τς ερς Παραδόσεως, πο μς παρέδωσαν ο γιοι κα θεοφόροι Πατέρες τς κκλησίας μας μ τ διδασκαλία τους, τ παράδειγμά τους κα τ βιοτή τους. Τ μόνο πο σς πέμεινε εναι ξουσία, ποία χι μόνον ταυτίστηκε μ τν παρξή σας λλ δν διανοεσθε κν τ ζωής σας χωρς ατήν: Πρν γίνετε δεσπότες κα ξ παλν νύχων, πουλτε τν ψυχή σας στν διάβολο γι ν’ ποκτήσετε τν δεσποτοκρατικ ξουσία, π τη πολλ διαπλεκόμενοι μ μυστικ κέντρα ποφάσεων, δυνάμενα ν κανοποιήσουν τ νειρά σας, ες τ ποα πλειστάκις κα συχνάκις δώσατε σαφεῖς καὶ ἀκατάλυτες ποδείξεις τς φοσιώσεώς σας ες ατά. Κα ταν ποκτήσετε τν πολυπόθητη δεσποτοκρατικ ξουσία, δίνετε «γν κα δωρ» πρς τος «μέντορές» σας κα τς παιτήσεις τους, γι ν τν διατηρήσετε λλ κα γι ν διακριθετε ὡς ἄξιοι καὶ πανάξιοι τῆς ἐμπιστοσύνης τους καὶ τῆς εὐεγεσίας τους!!!
στόσο ταυτοχρόνως: Στάζετε μίσος κα φαρμάκι, σκετε θικ κα πνευματικ κα λικ τρομοκρατία ναντίον κείνων πο χουν τν τυχία ν πέσουν ες τν δυσμένειά σας. πιφυλάσσετε ξευτελισμος κα ξοντωτικς διώξεις κατ τν φισταμένων σας ερέων κα μοναχν κα διοικητικν παλλήλων τν κκλησιαστικν παρχιν σας. Κυριολεκτικς φανίζετε θικς κα οκονομικς κα κοινωνικς κείνους πο θ καταγγείλουν τν παναίρεση το Οκουμενισμο κα τος αρετικος πισκόπους θ λέγξουν τν Δεσποτοκρατία κα τ ργα της. ν κάνετε «τζιβλέδες κα καμώματα», πρς τν κάστοτε πολιτικ ξουσία κα τος οκονομικος παράγοντες κα τν καδημαϊκ-πανεπιστημιακ κοινότητα, γι ν τ χετε καλ μαζί τους, πρς πσαν εκαιρίαν, χρσιν κα κατάχρησιν!!! Γι ν διασφαλίσετε δ τν ξουσιολαγνικ κα δεσποτοκρατικ ξουσία σας κα τ προνόμιά σας, φθάσετε ες τ σημεο ν ποστηρίξετε τ δικτατορικ καθεστς τς 21ης πριλίου 1967, ν γνωρίζατε τι ο πρωτεργάτες του σαν μασνοι, κα υοθετήσατε τν φασιστικ κα ντίχριστη δεολογία του, πιτρέποντάς του ν εσχωρήσει ες τν κκλησία κα ν πιβάλει τ νώμαλο κκλησιαστικ καθεστς π τ ποο ως κα σήμερα δν χει νακάμψει!!!
Κάθε φορ ποποθενδήποτε προερχομένη― μία συμπεριφορ μφισβητε προσβάλλει τν ξουσία σας, ς δεσποτοκρατν ―γι τν ἀπόκτηση τῆς ποίας προδώσατε, κόμη κα τν πίστη σας στν Χριστό!― θεωρετε τι κυρώνεται ατ τούτη παρξή σας, τι συντελεται γκλημα καθοσιώσεως. Διότι ατ ποκλειστικς κα μόνον εσθε: μία ξουσία, κα μάλιστα ωσφορικ-ντίχριστη ξουσία!... Γι’ ατ κα «ερς» ργίζεσθε κα ξαγριώνεσθε, μετροεπς ὁμιλεῖτε καὶ ἐνεργεῖτε, μετερχόμενοι λοκληρωτικές-φασιστικς μεθόδους ναντίον τν «παρανομούντων»!... Βεβαίως, που κα πως σς ἐξυπηρετεῖ, λλ φροντίζετε πάντα ν ἐξυπηρετεῖσθε παντο κα παντοιοτρόπως!!!
Γι’ ατ Δεσποτοκρατία, κα ες τν «ντ-οκουμενιστικό» βραχίονά της, πορρίπτει τν ποτείχιση π τος αρετικος πισκόπους κα τος κοινωνοντες μ ατούς, πως ἀστασιάστως μ πόλυτη σαφήνεια κα καθαρότητα πιβάλλει διαχρονικς γιοΠατερικ μαρτυρία, διδασκαλία κα πρακτική. Διότι ποτειχιζόμενος φεύγει π τν ξένη κα πάρατο πισκοποκεντρικ «κκλησία» τς Δεσποτοκρατίας κα πιστρέφει ες τν κεχαριτωμένη χριστοκεντρικ κκλησία το γίου Τριαδικο Θεο μας, το ερο Εαγγελίου κα τς ερς Παραδόσεως, τν γίων κα θεοφόρων Πατέρων μας. Διότι ποτείχιση «δειάζει» τν δεσπότη π τν ξουσία του, διότι πραγματικ κα ληθιν ξουσία το πισκόπου εναι τ λογικ ποίμνιο πο το μπιστεύθηκε Κύριος, μ τν ρητ κα δι φρικτν ποσχέσεων κα ρκων πρς τν Χριστ νειλλημμένη ποχρέωση το πισκόπου ν βρίσκεται πάντα ες τύπον κα ες τόπον Χριστο, διαλείπτως κα ν γρηγόρσει ρθοτομώντας τν λόγο τς ληθείας Του!...
Κα πιστς λας το Θεοψέποτε, θεί χάριτι, τ καταλάβει― στω κι ατ τ μικρ λεμμα πο δη τ καταλαβαίνει, οδεμία σχέση θέλουμε ν χουμε μαζί σας, τὴν ἱεραρχία τοῦ Ἀντιχρίστου!
Δεσποτοκράτες!... Κρατεστε τν δόξα κα τν ξουσία κα τν πλοτο! Κρατεστε τος τρες πειρασμος το Σαταν, πο φώρισε Κύριος κι σες ποδεχθήκατε σμένως, καταπροδίδοντες τν Χριστ κα προσκυνοντες τν ντίχριστο! Κρατεστε τ κτίρια κα τ χωράφια, τ χρήματα κα τς μετοχές, τος ερος ναος κα τ ερ κειμήλια, κόμα κα ατ τ τίμια λείψανα τν Μαρτύρων μας κα τν γίων μας ―τος μοναδικος λλ μυθήτους θησαυρούς μας― ς βάρβαροι κατακτητς κα ναίσθητοι ρπαγες πο εσθε! πειρες φορς γία ρθοδοξία μας χασε τ «πάντα», λλ οδέποτε χασε τν ρθ Πίστη! Κα ποτ δ θ χάσει κκλησία Του τν ρθ Πίστη, διότι «πλαι δου ο κατισχύσουσι ατς»! μες κρατμε μόνον τν ρθόδοξο Πίστη μας, τ ερ Εαγγέλιο, τν ερ Παράδοση, τ αμα τν Μαρτύρων μας, τν παρρησία τν μολογητν μας, τς ελογίες τν γίων μας, τν λευθερία το προσώπου μας κα τ ατεξούσιο τς συνειδήσεώς μας, τν δυναμικ τς καθ’ μοίωσιν ποσχέσεώς Του, κα κολουθομε τν δ τς σωτηρίας μας, τν Κύριο κα Θεό μας ησο Χριστό, στ Μαρτύριό Του κα στν Σταυρό Του κα στν νάστασή Του, νικντες «τν νίκη τν νικήσασα τν κόσμο»!...
Πάρτε το λοιπν χαμπάρι, κύριοι ξουσιολάγνοι δεσποτοκράτες τς ωσφορικς Πανθρησκείας το ντιχρίστου, κα κοστε το κόμη μι φορ κα γι πάντα:
Χωρς τν λήθεια το Χριστο, θεοπρόβλητη ξουσία δν χετε· διότι ν Χριστ ξουσία δν εναι ξουσία το κόσμου τούτου! Εναι ξουσία τς Βασιλείας τν Ορανν...
Χωρς τν λήθεια το Χριστο, ποια «ξουσία» κατέχετε εναι ξουσία το κόσμου τούτου, εναι ξουσία το ντιχρίστου, εναι ξουσία το Σαταν! Χάρισμά σας...
Τελεία κα παλα!!! μήν.
Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
______________________________
Ἀπὸ τὸν ἐνθρονιστήριο λόγο τοῦ Γόρτυνος Ἱερεμία!
(*) «Ὁμολογῶ μὲ εἰλικρίνεια ὅτι ἐδῶ καὶ εἴκοσι χρόνια περίπου, ἐπιποθοῦσα τὴν ἀρχιερωσύνη καὶ ἱκέτευα μάλιστα στὴν προσευχή μου τὴν Κυρία Θεοτόκο νὰ ἀξιωθῶ κάποτε τῆς χάριτος αὐτῆς... (στὸ Βίντεο 13:00 ἑξῆς).
Κι ἐγώ, Μακαριώτατε, δηλώνω, ὅτι θέλω νὰ εἶμαι ἀγωνιστής. Ἀλλὰ πάλι δηλώνω, ὅτι δὲν θέλω νὰ ἔχω ἀγωνιστικότητα ποὺ φέρνει μερισμοὺς καὶ σχίσματα καὶ θραύει τὴν ἀγάπη. Γιατὶ γνωρίζω ἀπὸ τὰ ἱερά μας κείμενα, ὅτι τὸ πᾶν στὴν Ἐκκλησία εἶναι ἡ ἑνότητα. Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος λέγει, ὅτι καὶ σφάλμα ἀκόμη ἂν κάνει ἡ Ἐκκλησία σὲ κάποιο τυπικὸ θέμα «εἰ γὰρ καὶ ἐσφάλλετο ἡ ἐκκλησία, νὰ ἀκολουθοῦμε ναί, νὰ ἀκολουθοῦμε τὸ σφάλμα κι ὄχι νὰ διχοστατοῦμε, ἁμάρτημα ποὺ ὁ ἱερὸς πατὴρ τὸ χαρακτηρίζει ὡς ἔγκλημα. Γιὰ νὰ μὴν ἁμαρτάνω λοιπὸν σ’ αὐτό, τὸ περισσότερο πάντων σοβαρό, δηλώνω Μακαριώτατε Δέσποτα καὶ Ἅγιοι Πατέρες Ἱεράρχαι, ὅτι θέλω νὰ εἶμαι ἑνωμένος καρδιακὰ μὲ ὅλο τὸ ἱερὸ σῶμα τῆς Ἱεραρχίας καὶ νὰ ἀκολουθῶ, ὡς νεώτερο μάλιστα μέλος αὐτῆς, νὰ ἀκολουθῶ λέγω τὴν γραμμὴ τοῦ πλήθους τῶν Ἱεραρχῶν καὶ μάλιστα τὴν γραμμὴ τοῦ Πρώτου αὐτῆς, τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου (Χριστοδούλου), γιατὶ κατὰ τὸν ἅγιον Συμεὼν τὸν Θεσσαλονίκης τὴ γνώμη τοῦ Ἀρχιεπισκόπου πρέπει νὰ δεχόμεθα ὡς θεῖο κλῆρο (20:00 ἑξῆς).

(Αὐτὸς εἶναι ὁ κ. Ἱερεμίας. Δηλώνει ὅτι θέλει νὰ ἀκολουθεῖ τὴν γραμμὴ τοῦ πρώτου οἰκουμενιστῆ Ἀρχ. Χριστόδουλου, ποὺ εἶχε φέρει τὸν Πάπα στὴν Ἀθήνα καὶ τὸ Συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε. Καὶ φυσικὰ, δὲν τολμᾶ νὰ ἀποστῆ τῆς κοινωνίας τοῦ Πρώτου τῶν Πρώτων Πατρ. Βαρθολομαίου! «Πατερικὴ Παράδοση»).
Πλησίον σας, Μακαριώτατε (Χριστόδουλε), εἶδα περισσότερο τὸν πόνο σας γιὰ τὰ προβλήματα τοῦ λαοῦ, καὶ εἶδα δυνατὸν τὸν πόθον σας γιὰ τὸν Εὐαγγελισμό του, μὲ ἰδιαίτερα μάλιστα στροφὴ στὴ χρυσῆ μας νεολαία γιὰ νὰ ζεῖ στὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ. Σᾶς ζοῦμε καὶ σᾶς ἀπολαμβάνουμε, Μακαριώτατε, ὡς ἕνα ἰσχυρὸ ἐκκλησιαστικὸ ἄνδρα, μὲ ὡραῖα ὁράματα γιὰ τὴ δόξα τῆς Ἑλλαδικῆς μας Ἐκκλησίας. Ὁράματα ποὺ ὁ δυναμισμός σας μὲ τὸν ἰσχυρό σας νοῦ, τὸν ἱκανὸ εἰς τὸ νὰ εὑρίσκει τέχνας, τὰ κάνει σύντομα πραγματικότητες καὶ μάλιστα μὲ παραδοσιακό, ἀλλὰ καὶ μὲ σύγχρονο ἐλεύθερο  τρόπο, γιατὶ ὅπως τὸ λέγει ἕνα πατερικὸ λόγιο «ὁ τοῦ Χριστοῦ δοῦλος ‒ὅπως εἶναι τὸ ὄνομά σας‒ ὄντως ἀπελεύθερός ἐστι».
Ἀπὸ τὰ πράγματα, Μακαριώτατε Δέσποτα,  τὸ βλέπουμε ὅτι οἱ κόποι σας ὄχι μόνο τῆς ἡμέρας, ἀλλὰ καὶ τῆς νυκτός, εὐλογοῦνται πλούσια ἀπὸ τὸν Θεό, παρὰ τὶς ἀντιρρήσεις τῶν μάταια λαλούντων. Γιὰ τὴν ἐπίβλεψή σας, Μακαριώτατε Πάτερ, στὸ ταπεινό μου πρόσωπο πρὸς ἀνάδειξή μου εἰς Ἀρχιερέα Χριστοῦ καὶ ποιμένα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Γόρτυνος, θὰ σᾶς εἶμαι βαθύτατα εὐγνώμων, θὰ σᾶς εἶμαι διὰ βίου εὐγνώμων καὶ ὑπόσχομαι ὅτι μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ διὰ τῶν εὐχῶν σας καὶ διὰ τῶν εὐχῶν ὅλων τῶν Ἀρχιερέων Πατέρων, θὰ ἀγωνίζομαι νὰ εἶμαι καλὸς ποιμήν, νὰ εἶμαι δηλαδὴ εὐλαβής, ταπεινὸς καὶ ζηλωτής, μὲ θεολογικὲς πάντοτε βάσεις» (28:00 ἑξῆς). (σ.σ. "Π.Π.": Κατὰ τὰ ἄλλα ὁ κ. Ἱερεμίας εἶναι κι αὐτός, ὅπως καὶ οἱ πλεῖστοι τῶν Ἐπισκόπων, ..."θεοπρόβλητος" Μητροπολίτης!).

ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΓΟΡΤΥΝΟΣ κκ ΙΕΡΕΜΙΑ, 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006. Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΘΗΝΩΝ.

Τὸ Βίντεο ἐδῶ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου