Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Γι’ αὐτὸ ἡ Δεσποτοκρατία, καὶ εἰς τὸν «ἀντὶ-οἰκουμενιστικό» βραχίονά της, ἀπορρίπτει τὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μὲ αὐτούς, ὅπως ἀστασιάστως μὲ ἀπόλυτη σαφήνεια καὶ καθαρότητα ἐπιβάλλει διαχρονικῶς ἡ ἁγιοΠατερικὴ μαρτυρία, διδασκαλία καὶ πρακτική. Διότι ὁ ἀποτειχιζόμενος φεύγει ἀπὸ τὴν ξένη καὶ ἐπάρατο ἐπισκοποκεντρικὴ «ἐκκλησία» τῆς Δεσποτοκρατίας καὶ ἐπιστρέφει εἰς τὴν κεχαριτωμένη χριστοκεντρικὴ Ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ μας, τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου καὶ τῆς ἱερᾶς Παραδόσεως, τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων μας. Διότι ἡ Ἀποτείχιση «ἀδειάζει» τὸν δεσπότη ἀπὸ τὴν ἐξουσία του, διότι ἡ πραγματικὴ καὶ ἀληθινὴ ἐξουσία τοῦ ἐπισκόπου εἶναι τὸ λογικὸ ποίμνιο ποὺ τοῦ ἐμπιστεύθηκε ὁ Κύριος, μὲ τὴν ρητὴ καὶ διὰ φρικτῶν ὑποσχέσεων καὶ ὅρκων πρὸς τὸν Χριστὸ ἀνειλλημμένη ὑποχρέωση τοῦ ἐπισκόπου νὰ βρίσκεται πάντα εἰς τύπον καὶ εἰς τόπον Χριστοῦ, ἀδιαλείπτως καὶ ἐν ἐγρηγόρσει ὀρθοτομώντας τὸν λόγο τῆς Ἀληθείας Του!... Καὶ ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ ―ὀψέποτε, θείᾳ χάριτι, τὸ καταλάβει― ἔστω κι αὐτὸ τὸ μικρὸ λεῖμμα ποὺ ἤδη τὸ καταλαβαίνει, οὐδεμία σχέση θέλουμε νὰ ἔχουμε μαζί σας, τὴν ἱεραρχία τοῦ Ἀντιχρίστου!

Η Δεσποτοκρατία σε υπαρξιακὴ κρίση και η οργὴ του Γόρτυνος Ιερεμία, του Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο



Εναι σύνηθες φαινόμενο, δημοσιογραφικ κάλυψη τν γεγονότων τς πικαιρότητος ν τ ντιμετωπίζει κα ν τ σχολιάζει ς μεμονωμένα περιστατικ κα ς διατερότητες τς προσωπικότητος κείνων πο πρωταγωνιστον σ ατά. τσι μως παραθεωρονται ο πραγματικς διαστάσεις κα τ οσιαστικ περιεχόμενο, διαιτέρως γεγονότων πο δν χουν πλς νεκδοτολογικ κδοχή, λλ σηματοδοτον χρόνιες θεσμικς πληγς κα κτρωματικς κοινωνικς καταστάσεις, πο χρήζουν βαθυτέρου λέγχου, στε κ το γεγονότος κα δι το κριτικο λόγου ν φυπνισθον ο ρμόδιοι φορες κα ν νημερωθε λαός. ν προκειμέν βεβαίως πρόκειται γι ξαιρετικς σημαντικ κα κρίσιμο πολιτικ κα κκλησιαστικ θέμα μ μ μφανες κ πρώτης ψεως διαστάσεις κα κκλησιολογικ βάθος.
ς κ τούτου κρηξη το Μητροπολίτου Γόρτυνος κ. ερεμία κατ τς Προέδρου τς Βουλς τν λλήνων κ. Ζως Κωνσταντοπούλου κα το ναπλ. π. θνικς μύνης κ. Κώστα σύχου, δν εναι πλς κφραση τς «ερς» γανακτήσεως το δεσπότη, γιατ τάχα δν προσλθαν γκαίρως ες τν ερ Μητροπολιτικ Να γίου Νικολάου τς Μεγαλοπόλεως γι τ Θεία Λειτουργία κα τν πιμνημόσυνη δέηση πρ τν 212 λλήνων πατριωτν ―πο κτελέσθηκαν π τν ναζιστικ γερμανικ στρατ κατοχς στς 24 Φεβρουαρίου 1944, στ θέση «Βίγλες» τν Μαλλωτν Μεγαλοπόλεως― δεδομένου μάλιστα τι πρόκειται γι νθρώπους δεολογικς κτς τς ρθοδόξου κκλησίας ερισκομένους, πως ντίμως κα εθαρσς λόγοις τε ργοις χουν νημερώσει κάθε νδιαφερόμενο.
  «ερά» ργή τοῦ δεσπότη εναι κφραση τς ξουσιολαγνικς κα δεσποτοκρατικς γανακτήσεώς του. Διότι δεύτερη πολιτειακ παράγων τς λληνικς Δημοκρατίας ―νεξαρτήτως τν λόγων τς καθυστερήσεώς της κα τς προαιρέσεώς της― ν τος πράγμασι μφισβήτησε κα κύρωσε ατ τν ξουσιολαγνικ πρωτοκαθεδρία, πο παντ τρόπ διεκδικε κα πιβάλλει Δεσποτοκρατία, χι μόνον π το πιστο λαο το Θεο λλ κα π τς συνταγματικς Πολιτειακς ξουσίας τς λληνικς Δημοκρατίας, κα μάλιστα π τν προσφάτως δημοκρατικς κλεγμένων ργάνων της κα κπροσώπων της.
ν λίγοις Γόρτυνος Ἱερεμίας ξέφρασε τν παρξιακ γωνία του κα τ συμπλεγματικ ξουσιολαγνικ δεολογία τς Δεσποτοκρατίας δι τς ργς του, πο μ ταμότητα κα λαζονεία κα οηση κδήλωσε, λέγχοντας νοικείως κα ντ-πνευματικς ―κατ’ ρχν νθρώπους κα πολίτες κα ν τέλει Πολιτειακος κα Κυβερνητικος παράγοντες― γι συνέπεια σ θρησκευτικ φρόνημα κα σ κκλησιαστικ καθήκοντα, πο χι μόνον δν τος φορον λλ εθαρσς κα δημοσίως πορρίπτουν ς πρόσωπα κα ς κομματικ παράταξη! νδεχομένως θ μποροσε ν τος λέγξει γι τν συνέπειά τους ς πρς τν παραβίαση το προγράμματος κα γι τν ταλαιπωρία το δίου κα το κκλησιάσματος, κόμη γι λλειψη σεβασμο πρς τος τιμωμένους ρωϊκος νεκρούς, ἐὰν ντως καθυστέρησή τους ταν δικαιολόγητη! λλ δν πραξε ατό...
δεσπότης πέπεσε μπαθς κα μμανς σ παράδεκτη διακρισία, κατακρεουργώντας τν λευθερία τν προσώπων τους κα τ ατεξούσιο τν συνειδήσεών τους, λλ κα τν παραγγελία το Κυρίου, «στις πίσω μου θέλει λθεν», στοιχεα πο ποτελον θεμελιώδεις ρχς τς ρθοδόξου Πίστεώς μας, διασύροντας ―ς μ φειλε― δημοσίως λεύθερα κα ατεξούσια πρόσωπα. ξέθεσε δ τν ρθόδοξο Πίστη μας κα τν κκλησία μας κα τς παρεχώρησε βορ ες τος καιροφυλακτοντες κα εκαίρως καίρως λακτοντες χριστομάχους κα κκλησιομάχους τς Πολιτικς κα τς Δημοσιογραφίας κα τς Διανοήσεως. Κατήργησε τν συνταγματικς κατοχυρωμένη νεξιθρησκεία, δημοσιοποίησε προσωπικ δεδομένα, παρεκίνησε ες νειδισμ λευθέρων κα ατεξουσίων νθρώπων, προκάλεσε δυσμεν κα χθρικ ασθήματα μεταξ το λαο ναντίον Πολιτειακν κα Κυβερνητικν παραγόντων γι λόγους θρησκευτικος κα φιλοσοφικούς, κ.π.., ν ντιθέτως ―ξ σων γνωρίζω― τήρησε αδήμονα σιωπ γι τν μνημονιακ κατοχ τς Πατρίδος μας π τν κόρεστο γερμανικ μπεριαλισμ το νεοναζιστικο Δ΄ Ράϊχ!
ν τέλει ὁ δεσπότης νασκολόπησε λο τ συνταγματικ-νομικ κα θικ πλαίσιο, τ ποο πικαλούμεθα κα ες τ ποο στηριζόμεθα γι ν συνεχίσουμε ν πάρχουμε ς ρθόδοξοι λληνες, λευθέρως ν χουμε τν Πίστη μας κα νεμποδίστως ν σκομε τν Λατρεία μας, ες τν κάποτε ρθόδοξη κα νν ντορθόδοξη λλάδα, ες ,τι φορ τ Κράτος, τν Πολιτική, καί τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία, τῆς ὁποίας ἡ τεράστια πλειοψηφία ἀδιαφορεῖ περὶ τὴν Πίστη καὶ τὴν Ἐκκλησία...
πηρεασμένος π τ ξουσιολαγνικ σύμπλεγμά του, Γορτυνίας Ἱερεμίας, μ ποιμαντικ κρισία προέβη π μβωνος σ παράδεκτη δημοσία καταγγελία τν νθρώπων ―σ κάθε περίπτωση τέκνων το Θεο, μ τν εκόνα Του τυπωμένη ες τ πρόσωπά τους κα μ νεργ ως τ τέλος τς ζως τους τν δυνατότητα ν καταστον κατ χάριν θεοί― κα δν νήργησε τν νδεδειγμένη κα ελογη κα διακριτικ πνευματικ νουθεσία, ἐὰν ο διοι βεβαίως τ πιθυμοσαν, λλ κα ες τν ποιμαντικ πιδεξιότητά του παφίετο ν τ καταφέρει...
στόσο ατς εναι παραλογισμς πο διέπει κάθε λοκληρωτισμ στν στορία. Κα βεβαίως δρς χαρακτηρίζει τ λοκληρωτικό, αθαίρετο κα αταρχικ κκλησιαστικ καθεστς τς Δεσποτοκρατίας ―καθεστς γενεσιουργ πάσης αρέσεως κα κακοδοξίας κα παντς σκανδάλου― τ ποο ερισκόμενο κτς τς αθεντικς κα νοθεύτου ρθοδόξου Πίστεώς μας ―ς ξένη πρς τν Χριστ κα τν κκλησία Του δύναμη, ρμαφροδίτως ατοαναπαραγομένη ες τ διηνεκές― χει πιβληθε δίκην ντιχρίστου κατοχς π τς ρθοδόξου κκλησίας μας. Κα μ λη τ φασιστικ-ναζιστικ βαρβαρότητα το κατακτητ συστηματικς κα ποικιλοτρόπως σχημονε π τς Πίστεως κα τς Λατρείας το χριστεπωνύμου πληρώματός της!!!
Δυστυχς, τ μένος πο πιδεικνύει Γόρτυνος Ἱερεμίας κατ τν δημοκρατικς κλεγμένων Πολιτειακν κα Κυβερνητικν φορέων κα κπροσώπων τς λληνικς Δημοκρατίας κα σχέτων περ τν κκλησία, δν τ πιδεικνύει ―ς κ τς ερατικς κα ρχιερατικς διότητός του ρμόζει κα πιβάλλεται― κατ τν πλειόνων αρετικν κα χθρν τς ρθοδόξου Πίστεώς μας ντς τς κκλησίας, ναντίον τν λατινοφρόνων κα φιλοπαπικν, κατ τν οκουμενιστν κα συγκρητιστν πατριαρχν κα πισκόπων.
Κα δν τ πιδεικνύει διαιτέρως κατ το αρεσιάρχου καταπατητ το Φαναρίου κα σφετεριστ το Οκουμενικο Θρόνου κ. ρχοντώνη. Μάλιστα ντας καθ’ λην ρμόδιος, χι μόνον ς πίσκοπος λλ κα ς καθηγητς τς Θεολογικς Σχολς τν θηνν, δηλαδ ς κατ τεκμήριον πολ καλς γνωρίζων τόσο τ κκλησιαστικ πράγματα σο κα τ θεολογικ γράμματα...
ντιθέτως μάλιστα! Γόρτυνος Ἱερεμίας εναι ατς πο συνυπέγραψε μν τν «μολογία Πίστεως κατ το Οκουμενισμο» (2009) τς τύπου «ντ-οκουμενιστικς» Συνάξεως Κληρικν κα Μοναχν ―προεξαρχόντων ατς τν πρωτοπρεσβυτέρων μ. καθηγητν Θεολογικν Σχολν π. Θεοδώρου Ζήση κα π. Γεωργίου Μεταλληνολλ «πρν λέκτωρ λαλήσ τρίς» νήρεσε τν πογραφή του, ταν τν λεγξε κ Φαναρίου αρεσιάρχης κα Σατράπης τς νατολς, ες τν ποον οσιαστικς πευθύνετο ν λόγ «μολογία», λλ κα ες τν ποον πολογεται Γόρτυνος Ἱερεμίας!!! Καμμία νομιμοποίηση δν εχε δεσπότης ν λέγξει κα ν καταγγείλει τος κτς κκλησίας Πολιτικος γι τν μ κκλησιασμό τους, λλ εχε κα χει ερατικ κα ρχιερατικ ποχρέωση ν λέγξει κα ν καταγγείλει τος ντς κκλησίας αρετικος κα μάλιστα ν ποτειχισθε π ατούς!!!
Γόρτυνος Ἱερεμίας εναι κενος πο τάχα κάνει κηρύγματα ρθοδόξου Πίστεως, μάλιστα μαθήματα τ χαρακτηρίζει ―τ ποα κρίτως σπεύδουν ν δημοσιεύσουν τ «ντρετικ» στολόγια, πο στόσο πεισματικς κα ποβολιμαίως ρνονται ν δημοσιεύσουν γιοΠατερικ κα γιοΠατερικς μπνευσμένα κείμενα τν ποτειχιζομένων― συσκοτίζοντας μλλον μ τ ξεις-φήξεις κα τν προχειρότητά τους παρ φωτίζοντας τος κροατές του...
λλ ―κα πάλι― ατ εναι πολύφερνη κα κκοσμικευμένη Δεσποτοκρατία μ τ ξουσιολαγνικ συμπλέγατά της κα τς παρξιακς γωνίες της. νασφαλς κα παραπαίουσα, ξουσιολαγνικ κα δεοληπτική, λαζονικ κα οηματική, ξουσιοκρατικ κα ργίλη κα βάρβαρη, σ κάθε περίπτωση ρθοδόξως θεολόγιτη κα γαπολογικς δεολογική:
―Χωρς πίστη στν Χριστ πο τν προδίδει, κα σαγηνευμένη π τν ντίχριστο πο τν προσκυν.
―Δεσμία πολλαπλν δουλειν ες τν σιωνιστοκινουμένη Μασωνία κα σ λλες ωσφορικς μυστικς λίτ.
―Κοσμοπολίτικη κα νεωτεριστική, νεοεποχίτικη κα νεοταξική, θελόδουλη κα παρασιτική, διοτελς κα δηφάγος.
νίοτε «ντ-οκουμενιστική» λλ παμφοτερίζουσα, χαρτοπολεμικς καταγγέλλουσα λλ κα ναλγήτως κοινωνοσα μ τν αρεση.
―Φιλανθρωπικς κα κοινωνικς δι τν πιδοτήσεων, δηλαδ «μ ξένα κόλλυβα», πολυπραγμονοσα κα σκανδαλοπραγοσα, βουτηγμένη ως τν λαιμ ες τν σμ τν μ-Κυβερνητικν ργανώσεων κα πόλογη οὔσα.
―Μονίμως περιουσιολογοσα κα τραπεζικς μετοχς συλλέγουσα, φορτώνοντας μ τοκοφόρα δάνεια τν κκλησία το Χριστο, ποος μν «οκ εχε πο τν κεφαλν κλίνῃ» λλ δι το Σταυρο Του κα τς ναστάσεώς Του τν νθρωπο σωσε.
―Τοκογλυφοσα ες τν διοίκηση τς θνικς Τραπέζης ς μεγαλομέτοχος, «φιλάνθρωπος» δεσποτοκρατία, συμμετέχουσα κα ς κ τούτου νεχομένη χι μόνον ες τν τοκογλυφία (παρ τν π φωρισμ ρητ παγόρευση τν ερν Κανόνων) λλ κα νελεήτως βουτηγμένη ες τ δειν τν δανειοληπτν: πο χάνουν τς κατοικίες τους, πο λιμοκτονον, πο ξενιτεύονται, πο ατοκτονον, χάνοντας τν πίστη τους κα τν λπίδα τους στὸν Θεό!...
μφιδρομοσα κομματικς κα πολιτικς κα πάντοτε διοτελς συναγελαζομένη κα συναλλασσομένη μ τν κάστοτε φιλολαϊκ ντι-λαϊκ κυβέρνηση τς Δεξις τς ριστερς, διαρκς παζαρεύουσα τν συναλληλία Πολιτείας κα κκλησίας μ τν νομοθετικ κα κατασταλτικ θωράκηση το δεσποτοκρατικο καθεσττος κα τν συντεχνιακν προνομίων του, ξ ο κα μμονή της ταυτίσεως κα μ διαχωρισμο τς δεσποτοκρατικς «κκλησίας της» π τ θεο, χριστομάχο κα κκλησιομάχο Κράτος, λόγ ἐξουσιοκρατικῆς συναντιλήψεως κα κοινν μεταξύ τους συμφερόντων, στε εκαίρως καίρως ν κορδώνεται Δεσποτοκρατία δημοσίως «μετ τν πολιτικν, ατοδιοικητικν κα στρατιωτικν ρχν κα τὴν παρουσία πλήθους κόσμου»!
―Μονίμως κομπορρημονοσα κα κορδακιζομένη κα κορυβαντιοσα περ τς πισκοποκεντρικς «κκλησίας της», μ τ καισαροπαπικ πωθημένο της ―θεί χάριτι― διαλείπτως ν τν ποκαλύπτει κα ν τν ξεμπροστιάζει...
Δν εναι τυχαο λοιπν πο γνωστς κα μ ξαιρετέος Αγιαλείας μβρόσιοςκενος, πο δν ταν παρν γι ν γνωρίζει ἐὰν τ γιον Πνεμα κπορεύεται κα π τν Υό! (filioque)― σμένως πεμψε τ συγχαρητήριά του ες τν Γόρτυνος ερεμία, συντασσόμενος π τ λάβαρο τς δεσποτοκρατικς κα ξουσιολαγνικς γανακτήσεώς του κατ τν ριστερν-«θέων» πολιτικν. Λς κα ο δεξιο/στο-«χριστιανοί» πολιτικοπρ τν ποίων σκανδαλωδς, διαιτέρως κατ τν προεκλογικ περίοδο, Δεσποτοκρατία «δωσε τ ρέστα της», πονομεύοντας κα κονταίνοντας τος ΑΝ.ΕΛ., γι δεύτερη φορά, προπαγανδίζοντας πρ τς Ν.Δ. κα τν ποψηφίων της, «γι ν μν ρθουν στν ξουσία ο θεοι»!― δν εναι κενοι πο πραν μέτρα πο συνέβαλαν στ λήψη τους πο διατήρησαν κα φάρμοσαν πάρατα μέτρα κατ τς ρθοδόξου Πίστεώς μας κα τς κκλησίας μας: πως λ.χ. κατάργηση τς ναγραφς το θρησκεύματος στς ταυτότητες, το ρθοδόξου χαρακτρος το μαθήματος τν θρησκευτικν, τς ργίας τς Κυριακς κ.π..
Ὦ, τῆς ὑποκρισίας τὸ ἀντίχριστο θράσος!...
Γι τ τέλος, μως, κράτησα να κερασάκι πρς τν Γόρτυνος ερεμία, τν ξουσιολαγνικς κα δεσποτοκρατικς ργίλη συμπεριφορ μετερχόμενο: 

ληθεύει, δέσποτα, τι π πολλν τν σς χει καταβληθε μετρητος τ ποσν τν 200.000,00 ερ γι τν νέγερση ερο ναο, κα παρ τ διαρρεσαν τεράστιο χρονικ διάστημα οδν χετε πράξει; Κα ν ντως ληθεύει, τί χουν γίνει ατ τ χρήματα; Διότι, πως πληροφορομαι, σ κάθε χληση το δωρητ, φέρεστε ν τν διαβεβαιώνετε μν τι τ ργο θ πραγματοποιηθε, λλ οδν πράττετε, ν δν εσθε σαφς ς πρς τν τύχη τν χρημάτων τς δωρες. Τί γιναν πο βρίσκονται ατ τ χρήματα;... Τί συμβαίνει, λοιπόν; Μήπως πρέπει, πιτέλους, ν δώσετε μίαν δημοσία πλέον κα σαφ πάντηση;
ναφέρομαι σ ατ τ γεγονς γι ν καταδειχτε τι πάρχουν λόγοι ξόχως σοβαρότεροι ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀπουσία ἀντιαιρετικῶν ἔργων γι ν ναγανακτήσει κα ν ργισθε κάποιος ναντίον το Γόρτυνος ερεμία, π τ γεγονς τι κενος ργίσθηκε διότι «θεοι» πολιτικο δν προσλθαν τάχα στν Θεία Λειτουργία, πο στ κάτω-κάτω δν τος φοροσε. , π τ ληθέστερον, λόγ καιρικν συνθηκν καθυστέρησαν ο νθρωποι κα θελά τους προσέβαλαν τν δεσποτοκρατικ «αθεντία» του, δημιουργώντας πανικ στν εάλωτη ξουσιολαγνικ παρξή του ―ξ ο κα τ διάκριτο μένος του κατ’ ατν!...
 πιθυμ ν κλείσω τ παρν κείμενο μ ναν εθ λόγο πρς τν
ξουσιολαγνικ κα ντίχριστη Δεσποτοκρατία.

Εναι γεγονς τι ο δεσποτοκράτες, στερημένοι τς θείας Χάριτος ―πειδ ποστατήσατε π τν Χριστ κα ατομολήσατε ες τν ντίχριστο― οκειοθελς λλοτριωθήκατε τν ρθόδοξο Πίστη το ερο Εγγελίου κα τς ερς Παραδόσεως, πο μς παρέδωσαν ο γιοι κα θεοφόροι Πατέρες τς κκλησίας μας μ τ διδασκαλία τους, τ παράδειγμά τους κα τ βιοτή τους. Τ μόνο πο σς πέμεινε εναι ξουσία, ποία χι μόνον ταυτίστηκε μ τν παρξή σας λλ δν διανοεσθε κν τ ζωής σας χωρς ατήν: Πρν γίνετε δεσπότες κα ξ παλν νύχων, πουλτε τν ψυχή σας στν διάβολο γι ν’ ποκτήσετε τν δεσποτοκρατικ ξουσία, π τη πολλ διαπλεκόμενοι μ μυστικ κέντρα ποφάσεων, δυνάμενα ν κανοποιήσουν τ νειρά σας, ες τ ποα πλειστάκις κα συχνάκις δώσατε σαφεῖς καὶ ἀκατάλυτες ποδείξεις τς φοσιώσεώς σας ες ατά. Κα ταν ποκτήσετε τν πολυπόθητη δεσποτοκρατικ ξουσία, δίνετε «γν κα δωρ» πρς τος «μέντορές» σας κα τς παιτήσεις τους, γι ν τν διατηρήσετε λλ κα γι ν διακριθετε ὡς ἄξιοι καὶ πανάξιοι τῆς ἐμπιστοσύνης τους καὶ τῆς εὐεγεσίας τους!!!
στόσο ταυτοχρόνως: Στάζετε μίσος κα φαρμάκι, σκετε θικ κα πνευματικ κα λικ τρομοκρατία ναντίον κείνων πο χουν τν τυχία ν πέσουν ες τν δυσμένειά σας.  

Ἐπιφυλάσσετε ἐξευτελισμοὺς καὶ ἐξοντωτικὲς διώξεις κατὰ τῶν ὑφισταμένων σας ἱερέων καὶ μοναχῶν καὶ διοικητικῶν ὑπαλλήλων τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἐπαρχιῶν σας. Κυριολεκτικῶς ἀφανίζετε ἠθικῶς καὶ οἰκονομικῶς καὶ κοινωνικῶς ἐκείνους ποὺ θὰ καταγγείλουν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους ἢ θὰ ἐλέγξουν τὴν Δεσποτοκρατία καὶ τὰ ἔργα της. Ἐνῶ κάνετε «τζιβλέδες καὶ καμώματα», πρὸς τὴν ἑκάστοτε πολιτικὴ ἐξουσία καὶ τοὺς οἰκονομικοὺς παράγοντες καὶ τὴν ἀκαδημαϊκὴ-πανεπιστημιακὴ κοινότητα, γιὰ νὰ τὰ ἔχετε καλὰ μαζί τους, πρὸς πᾶσαν εὐκαιρίαν, χρῆσιν καὶ κατάχρησιν!!
Γι ν διασφαλίσετε δ τν ξουσιολαγνικ κα δεσποτοκρατικ ξουσία σας κα τ προνόμιά σας, φθάσετε ες τ σημεο ν ποστηρίξετε τ δικτατορικ καθεστς τς 21ης πριλίου 1967, ν γνωρίζατε τι ο πρωτεργάτες του σαν μασνοι, κα υοθετήσατε τν φασιστικ κα ντίχριστη δεολογία του, πιτρέποντάς του ν εσχωρήσει ες τν κκλησία κα ν πιβάλει τ νώμαλο κκλησιαστικ καθεστς π τ ποο ως κα σήμερα δν χει νακάμψει!!!
Κάθε φορ ποποθενδήποτε προερχομένη― μία συμπεριφορ μφισβητε προσβάλλει τν ξουσία σας, ς δεσποτοκρατν ―γι τν ἀπόκτηση τῆς ποίας προδώσατε, κόμη κα τν πίστη σας στν Χριστό!― θεωρετε τι κυρώνεται ατ τούτη παρξή σας, τι συντελεται γκλημα καθοσιώσεως. Διότι ατ ποκλειστικς κα μόνον εσθε: μία ξουσία, κα μάλιστα ωσφορικ-ντίχριστη ξουσία!... Γι’ ατ κα «ερς» ργίζεσθε κα ξαγριώνεσθε, μετροεπς ὁμιλεῖτε καὶ ἐνεργεῖτε, μετερχόμενοι λοκληρωτικές-φασιστικς μεθόδους ναντίον τν «παρανομούντων»!... Βεβαίως, που κα πως σς ἐξυπηρετεῖ, λλ φροντίζετε πάντα ν ἐξυπηρετεῖσθε παντο κα παντοιοτρόπως!!!


Γι’ αὐτὸ ἡ Δεσποτοκρατία, καὶ εἰς τὸν «ἀντὶ-οἰκουμενιστικό» βραχίονά της, ἀπορρίπτει τὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μὲ αὐτούς, ὅπως ἀστασιάστως μὲ ἀπόλυτη σαφήνεια καὶ καθαρότητα ἐπιβάλλει διαχρονικῶς ἡ ἁγιοΠατερικὴ μαρτυρία, διδασκαλία καὶ πρακτική. Διότι ὁ ἀποτειχιζόμενος φεύγει ἀπὸ τὴν ξένη καὶ ἐπάρατο ἐπισκοποκεντρικὴ «ἐκκλησία» τῆς Δεσποτοκρατίας καὶ ἐπιστρέφει εἰς τὴν κεχαριτωμένη χριστοκεντρικὴ Ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ μας, τοῦ ἱεροῦ Εὐαγγελίου καὶ τῆς ἱερᾶς Παραδόσεως, τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων μας. Διότι ἡ Ἀποτείχιση «ἀδειάζει» τὸν δεσπότη ἀπὸ τὴν ἐξουσία του, διότι ἡ πραγματικὴ καὶ ἀληθινὴ ἐξουσία τοῦ ἐπισκόπου εἶναι τὸ λογικὸ ποίμνιο ποὺ τοῦ ἐμπιστεύθηκε ὁ Κύριος, μὲ τὴν ρητὴ καὶ διὰ φρικτῶν ὑποσχέσεων καὶ ὅρκων πρὸς τὸν Χριστὸ ἀνειλλημμένη ὑποχρέωση τοῦ ἐπισκόπου νὰ βρίσκεται πάντα εἰς τύπον καὶ εἰς τόπον Χριστοῦ, ἀδιαλείπτως καὶ ἐν ἐγρηγόρσει ὀρθοτομώντας τὸν λόγο τῆς Ἀληθείας Του!...
Καὶ ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ ―ὀψέποτε, θείᾳ χάριτι, τὸ καταλάβει― ἔστω κι αὐτὸ τὸ μικρὸ λεῖμμα ποὺ ἤδη τὸ καταλαβαίνει, οὐδεμία σχέση θέλουμε νὰ ἔχουμε μαζί σας, τὴν ἱεραρχία τοῦ Ἀντιχρίστου! 

Δεσποτοκράτες!... 
Κρατεστε τν δόξα κα τν ξουσία κα τν πλοτο! 
Κρατεστε τος τρες πειρασμος το Σαταν, πο φώρισε Κύριος κι σες ποδεχθήκατε σμένως, καταπροδίδοντες τν Χριστ κα προσκυνοντες τν ντίχριστο! 
Κρατεστε τ κτίρια κα τ χωράφια, τ χρήματα κα τς μετοχές, τος ερος ναος κα τ ερ κειμήλια, κόμα κα ατ τ τίμια λείψανα τν Μαρτύρων μας κα τν γίων μας ―τος μοναδικος λλ μυθήτους θησαυρούς μας― ς βάρβαροι κατακτητς κα ναίσθητοι ρπαγες πο εσθε!  
πειρες φορς γία ρθοδοξία μας χασε τ «πάντα», λλ οδέποτε χασε τν ρθ Πίστη! Κα ποτ δ θ χάσει κκλησία Του τν ρθ Πίστη, διότι «πλαι δου ο κατισχύσουσι ατς»!  

μες κρατμε μόνον τν ρθόδοξο Πίστη μας, τ ερ Εαγγέλιο, τν ερ Παράδοση, τ αμα τν Μαρτύρων μας, τν παρρησία τν μολογητν μας, τς ελογίες τν γίων μας, τν λευθερία το προσώπου μας κα τ ατεξούσιο τς συνειδήσεώς μας, τν δυναμικ τς καθ’ μοίωσιν ποσχέσεώς Του, κα κολουθομε τν δ τς σωτηρίας μας, τν Κύριο κα Θεό μας ησο Χριστό, στ Μαρτύριό Του κα στν Σταυρό Του κα στν νάστασή Του, νικντες «τν νίκη τν νικήσασα τν κόσμο»!...
Πάρτε το λοιπν χαμπάρι, κύριοι ξουσιολάγνοι δεσποτοκράτες τς ωσφορικς Πανθρησκείας το ντιχρίστου, κα κοστε το κόμη μι φορ κα γι πάντα:

 Χωρς τν λήθεια το Χριστο, θεοπρόβλητη ξουσία δν χετε· διότι ν Χριστ ξουσία δν εναι ξουσία το κόσμου τούτου! Εναι ξουσία τς Βασιλείας τν Ορανν...
Χωρὶς τὴν Ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὅποια «ἐξουσία» κατέχετε εἶναι ἐξουσία τοῦ κόσμου τούτου, εἶναι ἡ ἐξουσία τοῦ Ἀντιχρίστου, εἶναι ἡ ἐξουσία τοῦ Σατανᾶ! Χάρισμά σας...
Τελεία καὶ παῦλα!!! Ἀμήν.
Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
______________________________
Ἀπὸ τὸν ἐνθρονιστήριο λόγο τοῦ Γόρτυνος Ἱερεμία!
(*) «Ὁμολογῶ μὲ εἰλικρίνεια ὅτι ἐδῶ καὶ εἴκοσι χρόνια περίπου, ἐπιποθοῦσα τὴν ἀρχιερωσύνη καὶ ἱκέτευα μάλιστα στὴν προσευχή μου τὴν Κυρία Θεοτόκο νὰ ἀξιωθῶ κάποτε τῆς χάριτος αὐτῆς... (στὸ Βίντεο 13:00 ἑξῆς).
Κι ἐγώ, Μακαριώτατε, δηλώνω, ὅτι θέλω νὰ εἶμαι ἀγωνιστής. Ἀλλὰ πάλι δηλώνω, ὅτι δὲν θέλω νὰ ἔχω ἀγωνιστικότητα ποὺ φέρνει μερισμοὺς καὶ σχίσματα καὶ θραύει τὴν ἀγάπη. Γιατὶ γνωρίζω ἀπὸ τὰ ἱερά μας κείμενα, ὅτι τὸ πᾶν στὴν Ἐκκλησία εἶναι ἡ ἑνότητα. Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος λέγει, ὅτι καὶ σφάλμα ἀκόμη ἂν κάνει ἡ Ἐκκλησία σὲ κάποιο τυπικὸ θέμα «εἰ γὰρ καὶ ἐσφάλλετο ἡ ἐκκλησία, νὰ ἀκολουθοῦμε ναί, νὰ ἀκολουθοῦμε τὸ σφάλμα κι ὄχι νὰ διχοστατοῦμε, ἁμάρτημα ποὺ ὁ ἱερὸς πατὴρ τὸ χαρακτηρίζει ὡς ἔγκλημα. Γιὰ νὰ μὴν ἁμαρτάνω λοιπὸν σ’ αὐτό, τὸ περισσότερο πάντων σοβαρό, δηλώνω Μακαριώτατε Δέσποτα καὶ Ἅγιοι Πατέρες Ἱεράρχαι, ὅτι θέλω νὰ εἶμαι ἑνωμένος καρδιακὰ μὲ ὅλο τὸ ἱερὸ σῶμα τῆς Ἱεραρχίας καὶ νὰ ἀκολουθῶ, ὡς νεώτερο μάλιστα μέλος αὐτῆς, νὰ ἀκολουθῶ λέγω τὴν γραμμὴ τοῦ πλήθους τῶν Ἱεραρχῶν καὶ μάλιστα τὴν γραμμὴ τοῦ Πρώτου αὐτῆς, τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου (Χριστοδούλου), γιατὶ κατὰ τὸν ἅγιον Συμεὼν τὸν Θεσσαλονίκης τὴ γνώμη τοῦ Ἀρχιεπισκόπου πρέπει νὰ δεχόμεθα ὡς θεῖο κλῆρο (20:00 ἑξῆς).

(Αὐτὸς εἶναι ὁ κ. Ἱερεμίας. Δηλώνει ὅτι θέλει νὰ ἀκολουθεῖ τὴν γραμμὴ τοῦ πρώτου οἰκουμενιστῆ Ἀρχ. Χριστόδουλου, ποὺ εἶχε φέρει τὸν Πάπα στὴν Ἀθήνα καὶ τὸ Συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε. Καὶ φυσικὰ, δὲν τολμᾶ νὰ ἀποστῆ τῆς κοινωνίας τοῦ Πρώτου τῶν Πρώτων Πατρ. Βαρθολομαίου! «Πατερικὴ Παράδοση»).
Πλησίον σας, Μακαριώτατε (Χριστόδουλε), εἶδα περισσότερο τὸν πόνο σας γιὰ τὰ προβλήματα τοῦ λαοῦ, καὶ εἶδα δυνατὸν τὸν πόθον σας γιὰ τὸν Εὐαγγελισμό του, μὲ ἰδιαίτερα μάλιστα στροφὴ στὴ χρυσῆ μας νεολαία γιὰ νὰ ζεῖ στὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Θεοῦ. Σᾶς ζοῦμε καὶ σᾶς ἀπολαμβάνουμε, Μακαριώτατε, ὡς ἕνα ἰσχυρὸ ἐκκλησιαστικὸ ἄνδρα, μὲ ὡραῖα ὁράματα γιὰ τὴ δόξα τῆς Ἑλλαδικῆς μας Ἐκκλησίας. Ὁράματα ποὺ ὁ δυναμισμός σας μὲ τὸν ἰσχυρό σας νοῦ, τὸν ἱκανὸ εἰς τὸ νὰ εὑρίσκει τέχνας, τὰ κάνει σύντομα πραγματικότητες καὶ μάλιστα μὲ παραδοσιακό, ἀλλὰ καὶ μὲ σύγχρονο ἐλεύθερο  τρόπο, γιατὶ ὅπως τὸ λέγει ἕνα πατερικὸ λόγιο «ὁ τοῦ Χριστοῦ δοῦλος ‒ὅπως εἶναι τὸ ὄνομά σας‒ ὄντως ἀπελεύθερός ἐστι».
Ἀπὸ τὰ πράγματα, Μακαριώτατε Δέσποτα,  τὸ βλέπουμε ὅτι οἱ κόποι σας ὄχι μόνο τῆς ἡμέρας, ἀλλὰ καὶ τῆς νυκτός, εὐλογοῦνται πλούσια ἀπὸ τὸν Θεό, παρὰ τὶς ἀντιρρήσεις τῶν μάταια λαλούντων. Γιὰ τὴν ἐπίβλεψή σας, Μακαριώτατε Πάτερ, στὸ ταπεινό μου πρόσωπο πρὸς ἀνάδειξή μου εἰς Ἀρχιερέα Χριστοῦ καὶ ποιμένα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Γόρτυνος, θὰ σᾶς εἶμαι βαθύτατα εὐγνώμων, θὰ σᾶς εἶμαι διὰ βίου εὐγνώμων καὶ ὑπόσχομαι ὅτι μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ διὰ τῶν εὐχῶν σας καὶ διὰ τῶν εὐχῶν ὅλων τῶν Ἀρχιερέων Πατέρων, θὰ ἀγωνίζομαι νὰ εἶμαι καλὸς ποιμήν, νὰ εἶμαι δηλαδὴ εὐλαβής, ταπεινὸς καὶ ζηλωτής, μὲ θεολογικὲς πάντοτε βάσεις» (28:00 ἑξῆς). (σ.σ. "Π.Π.": Κατὰ τὰ ἄλλα ὁ κ. Ἱερεμίας εἶναι κι αὐτός, ὅπως καὶ οἱ πλεῖστοι τῶν Ἐπισκόπων, ..."θεοπρόβλητος" Μητροπολίτης!).

ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΓΟΡΤΥΝΟΣ κκ ΙΕΡΕΜΙΑ, 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006. Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΘΗΝΩΝ.

Τὸ Βίντεο ἐδῶ:

15 σχόλια:

  1. Οι ανδρες στρατιωτικοί που έκαμαν την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙ που δημιούργησε Δικαιο και που κατέλαβαν την εξουσία την περίοδο της 21ης Απριλίου 1967 δεν ηταν Μασώνοι αλλά θερμοί πατριώτες.
    Καί καλά εκαμαν αφού εβλεπαν ότι ολα είχαν σαπίσει.
    Και δεν αφησαν χρέος στήν Πατρίδα ούτε ΕΝΑ ΕΥΡΩ.
    Ενω οι επόμενοι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ είναι και Μασώνοι πολλοί από αυτούς και δεδηλωμένοι Αθεοι και Αντίχριστοι.
    Μήν αδικείτε την ιστορική αλήθεια κ. Ντετζιόρτζιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε, δεν ξέρεις καλά ιστορία. Ο ίδιος ο Πατακός παραδέχτηκε ότι ήταν μασώνος.

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω αν ο Παττακός ήταν Μασώνος - πότε και πού το είπε; - αλλα οι αλλοι δεν ήταν και τότε όλοι οι Ελληνες ετρεχαν από πίσω τους. Γέμιζαν οι μεγάλες πλατείες από κόσμο που τους καταχειροκροτούσε.
    Είμασταν παρόντες στην πλατεία Ομόνοιας και μιλούμε σαν παρόντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και δε μπορώ να πω ότι υποστήριζα ή αγαπούσα την 21η Απριλίου,βλέποντας το
    σημερινό χάλι θα την προτιμούσα από αυτό!Έχω εικόνα του δημοσίου χρέους-ανε-
    ξάρτητης πηγής,όπου καταγράφεται ότι η επταετία παρέδωσε χρέος το 1974 κάπου
    στο 23% του ΑΕΠ,ογέρο Καραμανλής το κράτησε αυξάνοντάς το μόνο κατά 3 μονά
    δες,ενώ μετά το 1981 εκτοξεύτηκε και ασυγκράτητο ακολούθησε την ανιούσα,για να
    φτάσουμε εδώ που φτάσαμε!!Και κάτι ακόμη:Θα ΠΛΗΡΩΣΕΙ κανείς για το σημερινό
    χάλι μας;Δούλεψα 35 χρόνια,πλήρωσα,για να αξιωθώ μια αξιοπρεπούς σύνταξης κι
    αντ'αυτού μου περιέκοψαν άνω των 400€ και τους 2 μισθούς!Πότε τώρα,που τα χρειάζομαι ανά πάσα στιγμή εξ αιτίας των γηρατειών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλίμονο! αδελφοί...

    Άγνωστε των 4:47, σου δείχνουν τον ήλιο, κι εσύ βλέπεις το δάχτυλο! Απ' όλο το κείμενο, εσύ στάθηκες σε μίαν αποστροφή, γιατί θίχτηκε η ιδεοληψία σου.

    Μπορεί εσύ να πήγαινες και να χειροκροτούσες τους δικτάτορες στις πλατείες, αλλά πολλοί άλλοι βρίσκονταν στις φυλακές και στις εξορίες... Και δεν ήταν όλοι κομμουνιστές. Αντιθέτως θα έλεγα ότι κομμουνιστές ήταν οι λιγότεροι. Και μιλώ μετά λόγου γνώσεως, γιατί είχα την τιμή να είμαι δεσμώτης της αμερικανόδουλης δικτατορίας, όπως ο Χριστιανός (και όχι κομμουνιστής) αγωνιστής Νικόλαος Ψαρουδάκης και πολλοί άλλοι!...

    Αλλά τί παραπάνω να πει κανείς στους νοσταλγούς της δικτατορίας, όταν δεν είναι αρκετό ότι οι χουντικοί «υπέρ-πατριώτες» χάρισαν τη μισή Κύπρο στην Τουρκία, γιατί έτσι τους πρόσταξε ο σιωνιστής Κίσσινγκερ, ή ότι τα σχέδια για το πραξικόπημα της 21-4-1967 εκπονήθηκαν στο στρατηγείο της Μασονίας στην Αχαρνών (κατόπιν εντολής της παγκοσμίου υπέρ-Στοάς Μπένε Μπερίτ, με έδρα την Ουάσινγκτον) και εφαρμόστηκαν από μασόνους-μέλη της στον Ελληνικό Στρατό: Παπαδόπουλο, Μακαρέζο, Πατακό κ.π.ἄ.;

    Ύστερα από πενήντα χρόνια, κι όταν όλα έχουν ειπωθεί και τεκμηριωθεί, πώς είναι δυνατόν ακόμη να εθελοτυφλείς και να τιμάς τους εχθρούς της Πατρίδος και της Πίστεως;

    Ξεχνάς ότι η χούντα κατάργησε τον Σταυρό από τον ιστό της Σημαίας και στην ίδια την Ελληνική Σημαία τον περιόρισε σ' ένα μικρό μέρος της, ώστε με τον καιρό άλλοι μασόνοι (στρατιωτικοί ή πολιτικοί) να τον απαλείψουν τελείως; Όπως κατάργησαν λ.χ. το ορθόδοξο μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεία ή την αργία της Κυριακής κ.π.ά.!...

    Τίμα και προσκύνα τους Μασόνους, αν έως εκεί φτάνει η αντίληψή σου, αλλά μαθήματα ιστορίας μην μας κάνεις και μην παριστάνεις τον αδαή: δεν ξέρω, δεν άκουσα, δεν είδα. Αυτή η ναζιστική «επιχειρηματολογία» καταρρίφθηκε στη Νυρεμβέργη, και η απόρριψή της αποτελεί κατάκτηση του παγκοσμίου πολιτισμού!...

    Ιδεοληψία και άγνοια σε αυτά τα θέματα, που ηθικώς και ιστορικώς έχουν τελεσιδικήσει, δεν δικαιολογούνται. Είναι έγκλημα κατά της Ελλάδος, κατά της Ορθοδοξίας και κατά της Ανθρωπότητος!!!

    Θερσίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θερσίτη εγώ δεν χειροκροτούσα την τότε Επαναστατικη Κυβέρνηση αλλά απλά παρακολουθούσα.Καί αν εστειλαν καποιους στις φυλακές θα ήταν κάποιοι, ελάχιστοι πού ήταν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ σαν τους σημερινούς Προσκυνημένους πολιτικούς και τους θρασείς προσκυνημένους δημοσιογράφους που ωρύονται από το πρωϊ μέχρι το βράδυ να γκρεμίσουν ότι ιερό καί όσιο της Πατρίδας και της Εκκλησίας απέμεινε.Μήπως δεν επιθυμούμε και σήμερα να πάνε ΦΥΛΑΚΗ αυτοί οι σημερινοί Ελληνες πολιτικοί που γκρέμισαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ;Ολοι οι Ελληνες το επιθυμούν αυτό και εσύ ακόμα πιστεύω να το επιθυμείς γιατί είναι οι πραγματικοί εγκληματίες αφού αυτοί για να εχουν γεμάτες τις τσέπες τους ψήφιζάν μέχρι και πρίν από ενα μήνα νομοσχέδια που διέλυαν κόπους και μόχθους εκατονταδων ετών των εργαζομένων Ελλήνων. Και είναι οι υπαίτιοι και οι ηθικοί αυτουργοί 7000 αυτοκτονησάντων Ελλήνων απελπισμένων. Ποιά, λοιπόν, ανοχή υπάρχει μέσα σε κάθε Ελληνική ψυχή;Λόγοι δικαιοσύνης δεν απαιτούν να τιμωρηθούν απλά κατά τον αυστηρότερον τρόπον;Κάποιοι εγραψαν να ΚΡΕΜΑΣΘΟΥΝ στην Πλατεία Συντάγματος.

    Ε, όχι ο Παπαδόπουλος και ο Μακαρέζος Μασόνοι. Αυτό είναι συκοφαντία.Τούς πήρες όλους σβάρνα Θερσίτη και δεν σε σταματάει τίποτα. Αμφιβάλω άν ηταν Μασόνος και ο Παττακός. Αλλωστε αυτός ακόμα ζεί και μπορεί να το επιβεβαιώση ότι δεν ηταν μασόνος. Οπως βλέπεις υπάρχει και η διαφορετική από την δική σου απόψη και αυτοί που την εχουν ειναι πολλοί.

    Δεν μιλάω βέβαια γιά τον δικτάτορα Ιωαννίδη που εξέλεξε τον εκλεκτό του Σεραφείμ Τίκα που καταβρώμισε την Εκκλησία. Και τότε εσύ πού ησουνα γιά να φωνάξης; Μήπως ησουνα μαζί με τον Ζήση και τον Χρήστου;

    Και με τους σημερινούς Νεοδημοκράτες γιατί δεν μίλησες;Ησουνα και εσύ προσκυνημένος; Δεν είδαμε πουθενά κάποια διαμαρτυρία με το ονομα Θερσίτης αλλά βγήκες από το αγνωστο σήμερα για να μας παριστάνεις τον αντιστασιακό.Η νεοδημοκράτες δεν κατέλυσαν τα ιερά οπως αναφέρεις μερικά; Και ακουσες πουθενά ενα κίχ, είτε από τους τότε, είτε από τους σημερινούς αντιστασιακούς;.Ούτε τον Θερσίτη ακούσαμε εστω και να ψηθυρίσει...άσε λοιπόν τις εξυπνάδες σου και τις αντιστασιακότητές σου. Αν είσαι παλληκάρι εσύ ο ...αντιστασιακός βγές να μας πής το όνομά σου και όχι να βγαίνεις - μεγάλε και γενναίε αντιστασιακέ - με ψευδώνυμο!!! σε περίοδο "δημοκρατίας".

    Ναί όλα ειπώθηκαν, όπως τα παραμύθια γιά τους φόνους των φοιτητων του Πολυτεχνείου και τον φόνο της ΗΛΕΝΙΑΣ που διαφήμιζε τις κρέμες προσώπου.

    Συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, κάτι θα μείνη στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πάλι αλίμονο, Αδελφοί...

    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ των 2:31 ελέγχει τον ΘΕΡΣΙΤΗ, γιατί δεν γράφει το όνομά του!!! Εδώ πάει η παροιμία: «Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα»!!!

    Κατόπιν τούτου είναι φυσικό μέσα στην πνευματική σύγχισή του να λέει ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ τα όσα εμπαθώς αναφέρει, χαρακτηρίζοντας τα θύματα της χούντας «εγκληματίες» και ταυτίζοντάς τα με τους όντως εγκληματίες πολιτικούς, που έφεραν την Ελλάδα στη σημερινή της κατάσταση.Αλλά όχι μόνοι τους. Με την ελεύθερη και δημοκρατική συναίνεση μεγάλου μέρους του λαού... Ουδείς αθώος του αίματος!

    Η όποια τιμωρία τους πρέπει είναι εκείνη που με όλες τις νόμιμες διαδικασίες θα τους επιβληθεί από την Δικαιοσύνη, όπως η τιμωρία που επιβλήθηκε στους πρωτεργάτες της δικτατορίας.

    Όσοι εξορίστηκαν επί χούντας, εξορίστηκαν όχι με αποφάσεις της Δικαιοσύνης αλλά με διοικητικά μέτρα, ώστε δεν δικάστηκαν για να αποδειχτεί ότι ήταν σε κάτι ένοχοι, για να τιμωρηθούν αναλόγως! Και όσοι φυλακίστηκαν, φυλακίστηκαν με αποφάσεις εκτάκτων στρατοδικείων, γιατί αντιστάθηκαν στην δικτατορία, ως όφειλαν Έλληνες πολίτες όντας και νομίμως έπραξαν βάσει του Συντάγματος (1952, άρθρο 114) της Πατρίδος μας. Παράνομοι ήταν οι πραξικοπηματίες και όχι οι αγωνιστές της Ελευθερίας. Με την έωλη «λογική» του ΑΝΩΝΥΜΟΥ δικαίως δικάστηκαν και καταδικάστηκαν οι Αγωνιστές του 1821 από την Βαυαροκρατία!...

    Η σπίλωση της εξεγέρσεως του Πολυτεχνείου το 1974 (με νεκρούς και τραυματίες περισσότερους από όσους δηλώθηκαν επισήμως, γεγονός που εν ακυρώνεται από τυχόν ύποπτες για την προέλευσή τους κακοήθειες), επειδή την εκμεταλλεύτηκαν οι σιωνιστές δια των αμερικανών και οι εγχώριοι αμερικανόδουλοι, για να επιβάλουν τον Ιωαννίδη και την απίθανη Κυβέρνησή του ώστε να ολοκληρώσουν την προδοσία της Κύπρου (η οποία είχε ήδη αρχίσει με την απόσυρση της ελληνικής στρατιωτικής δύναμης από το νησί, που αποφάσισε και εφάρμοσε ο Παπαδόπουλος το 1967), είναι η αποδοχή και η συνέχιση της προδοσίας του Έθνους από εκείνους που την υιοθετούν και την προβάλουν.

    Το ότι ήταν μασόνοι οι πρωτεργάτες της δικτατορίας του Απριλίου 1967 και ότι με σχεδιασμό της Μασονίας ενήργησαν το πραξικόπημα, έχει από πολλούς ερευνητές και ιστορικούς καταγραφεί και ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ. Βλέπε ενδεικτικά το βιβλίο του Κώστα Τσαρούχα για την ελληνική Μασονία, όπου περιλαμβάνονται και σχετικά ντοκουμέντα!... Αλλά και μόνον το γεγονός ότι η χούντα, από τους πρωτεργάτες της έως τα θλιβερά υπολείμματά της, υπηρέτησαν τυφλά τα σχέδια του Σιωνισμού κατά της Ελλάδος και της Ορθοδοξίας, είναι αρκετό για να βγάλει κανείς τα δέοντα συμπεράσματα!...

    Το ότι η χούντα δεν προσέφυγε σε εκτεταμένο δανεισμό, ώστε να αυξήσει το εξωτερικό χρέος της χώρας, αυτό οφείλεται: (α) στο γεγονός ότι βρήκε γεμάτα τα Δημόσια Ταμεία από την προηγηθείσα του πραξικοπήματος δεκαετία, όταν η ελληνική οικονομία σημείωσε παγκοσμίως πρωτοφανείς και μοναδικούς ρυθμούς ανάπτυξης, και (β) διότι λόγω της δικτατορίας ήταν διεθνώς απομονωμένη και δεν την δάνειζαν!!! Άλλωστε, μετά την πρώτη τετραετία, όταν άδειασαν πλέον τα Δημόσια Ταμεία, άρχισαν και τα δύσκολα οικονομικά προβλήματα της χούντας, που δεν μπορούσε να τα αντιμετωπίσει, και η εξ αυτού ογκούμενη λαϊκή δυσαρέσκεια συνέβαλε αποφασιστικά και οδήγησε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.

    Τέλος, ο ΘΕΡΣΙΤΗΣ βρίσκεται εδώ και 50 χρόνια στις επάλξεις των αγώνων για την κοινωνική δικαιοσύνη, για την Πατρίδα, για την Ορθόδοξη Πίστη. Με γνωρίζει ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ και με γνωρίζετε οι περισσότεροι πολύ καλά. Αλλά, από συστολή για την πολυπραγμοσύνη μου δεν θα αποκαλύψω το όνομά μου. Άλλωστε ο λόγος μου και το ύφος μου είναι αρκούντως χαρακτηριστικά. Και αν ψάξεις επισταμένως στο Διαδίκτυο θα βρεις ότι σε ανύποπτο χρόνο έχω δηλώσει ποιος είμαι!

    Όμως εσύ που με ελέγχεις ΑΝΩΝΥΜΕ, ποιος ΑΓΝΩΣΤΟΣ είσαι μεταξύ των εκατομμυρίων αγνώστων του Διαδικτύου; ΕΣΥ γιατί δεν αποκαλύπτεις το όνομά σου, ώστε να μην λες αδαπάνητα τις ανιστόρητες και ιδεοληπτικές ανακρίβειές σου; Ελπίζω όχι σκοπίμως και υποβολιμαίως...

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόψε κάτι φίλε! Το έργο που έκανε η δικτατορία στον τομέα της οικονομίας και των υποδομών δεν έχει προηγούμενο! Καινούριοι δρόμοι που αντέχουν ακόμη και σήμερα, εξηλεκτρισμός και δίκτυο τηλεπικοινωνίας σε όλη την επικράτεια, βιοτεχνίες και βιομηχανίες, τουρισμός, ναυτιλία, αθλητισμός με κατασκευή σταδίων και γυμναστηρίων, δημόσιες υπηρεσίες που η εύρυθμη λειτουργία τους θύμιζε Ελβετία, ΝΙΚΕ (νοσοκομείο παπάδων στην Πατησίων) που αργότερα ο Σεραφείμ δεν μπορούσε να το συντηρήσει και το έδωσε στο κράτος κ.'ά.

      Διαγραφή
    2. Απορώ με τη θρασύτητά του Ανώνυμου ή των δύο Ανώνυμων 11:05 και 12:23. Το ότι έκαναν κάποια έργα οι χουντικοί, αμνηστεύει την βίαια κατάλυση του πολιτεύματος; Αμνηστεύει τη ΧΟΥΝΤΑ; Το ότι εσύ συλλαμβάνεσαι αδιάβαστος και δεν γνωρίζεις τη μασωνική ιδιότητα προσώπων της Χούντας και την χρησιμοποίηση της Χούντας από τους Μασώνους, σημαίνει ότι δεν ήσαν μασώνοι; Ψάξε να βρεις δηλώσεις του ίδιου του Πατακού περί της μασωνικής του ιδιότητας. Αδιάβαστε! Αλλά δεν είσαι μόνο αδιάβαστος, αλλά εἰσαι και φαρισαίος. Διότι όταν χωρίς αποδεικτικά και τόσο ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ στοιχεία, παραδέχεστε ότι ο Αθηναγόρας και άλλοι Αρχιερείς ήσαν μασώνοι, τότε, με ποιά λογική αμφισβητείς τον ίδιο τον Πατακό που δηλώνει ότι ήταν!!!

      Διαγραφή
    3. Aνώνυμε 2,47 γιατί μπλέκεις τον Αθηναγόρα;Ποιός μίλησε γιά τον Αθηναγόρα και την Μασωνική του ιδιότητα;Πού είναι αυτό γραμμένο;

      Οσον αφορά την κατάλυση του πολιτεύματος, οταν διαφθαρή το πάν χρειάζεται επανάσταση.Γιά ποιά δικτατορία μου μιλάς;Καί αυτό που είχαμε σήμερα, επί Σαμαρά, που υπήρχε η Βουλή γιά να νομοθετεί αβάσταχτους φόρους και μέτρα κατά του λαού, ήταν δημοκρατία;Μία εξέγερση του λαού δεν ήταν απαραίτητη και επιβεβλημένη;Και ποιός δεν θα την ηθελε;Και ποιός θα την κατηγορούσε;

      Διαγραφή
    4. 2:47: γιατί μιλάς με αυτόν τον τρόπο αναφερόμενος σε όσους διαφωνούν μαζί σου; Ποια δημοκρατία κατέλυσαν οι απριλιανοί; Μήπως αυτή για την οποία ο Καραμανλής ο Α είπε ότι "οι συνταγματάρχες απλώς της έδωσαν τη χαριστική βολή"; Για τον Παττακό όντως υπάρχουν στοιχεία για τη μασσωνική του ιδιότητα για τους άλλους δύο όμως της τριανδρίας όχι. Αλλά μήπως μπορείς να μας πεις πόσοι μασσώνοι στελεχώνουν τα σημερινά κόμματα εξουσίας;

      Διαγραφή
    5. Φυσικά και δε συγκρίνεται το στρατιωτικό καθεστώς της 21ης Απριλίου με τα σημερινά λαμόγια. Μ αυτο δεν ισχυρίζομαι ότι η χούντα ήταν χριστιανική πολιτεία! Αν εξαιρέσουμε τον Καποδίστρια, τον Καφαντάρη και μεμονωμένους βουλευτές που θρήσκευαν συνειδητά όλοι οι άλλοι μάλλον έβλεπαν την Εκκλησία σα θεσμό περισσότερο παρά σαν καθίδρυμα σωτηρίας ψυχών. Αλλά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ότι επί χούντας ικανοποιήθηκε το πάγιο αίτημα της μισθολογικής εξύψωσης του εφημεριακού κλήρου με την ένταξη στον κρατικό προυπολογισμό, η εκκλησιαστική εκπαίδευση μεταφέρθηκε απ το κράτος στην Εκκλησία, ιδρύθηκε το νοσοκομείο των κληρικών, ψηφίστηκε ένας καταστατικός χάρτης που απελευθέρωνε ουσιαστικά την Εκκλησία απ τα δεσμά του κράτους κ.ά.

      Διαγραφή
  7. Tί να σε απαντήσω στην πολυλογία σου Θερσίτη;Δεν έχω καμμία διάθεση να ασχολούμαι με λεπτομέρειες αναπόδεικτες του παρελθόντος των πολιτικών μας πραγμάτων.Ταυτίζεις όμως την Επανάσταση του Παπαδοπουλου, με την Χούντα του Ιωαννίδη. Και αυτό είναι απαράδεκτο από την πλευρά σου γιατί προκαλείς σύγχυση.Εζησα την γενική αποδοχή της Επανάστασης και την μή αποδοχη της Χούντας της Σφίγγας του Ιωαννίδη.Εσύ όμως δεν ξεχωρίζεις την αλήθεια από το ψέμμα.
    Δεν γνωρίζω καθόλου ποιός είναι ο Θερσίτης. Αλλά δεν είδα και το όνομά σου σε κάποιον αγώνα εκκλησιαστικό των τελευταίων ετών.Ούτε ομως και της περιόδου της Χούντας του Ιωαννίδη, της φρικτής εκείνης εποχής του εξευτελισμού κάθε εκκλησιαστικού πράγματος με τον ΑΛΗΤΗ Σεραφείμ Τίκα.
    Οσον αφορά βέβαια την περίοδο του Ιερωνύμου Κοτσώνη εγινε αποδεκτή και με ανακούφιση η κάθαρση από τους φθαρμένους και διεφθαρμένους κληρικούς.
    Μόνο κάποιος Πυρουνάκης αμφιβόλου ...ηθικής ποιότητας αντιδρούσε.

    Εγώ προτίμησα την ανωνυμία και όχι την Ψευδωνυμία. Από πού και ως πού είναι η ανωνυμία, χειρότερη της ψευδωνυμίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O Ιερώνυμος Κοτσώνης ήταν ενας αγιος κληρικός αλλά τον κυνήγησαν οι διεφθαρμένοι δεσποτάδες που φώναζαν μέσα στη σύνοδο ....ΠΑΡΟΥΣΑ!!!Μακάρι να παρέμενε και μετά γιά να βοηθούσε την Εκκλησία.Ορίστε, ήρθαν πάλι οι παληοί ....εγγονοί ΕΓΓΟΝΕΣ της ...ΠΑΡΟΥΣΑΣ και τα χάλια δεν μετρώνται με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όσο κι αν οι μεταπολιτευτικοί κονδυλοφόροι προσπαθούν να απαξιώσουν το μέγιστο οικονομικό επίτευγμα της επταετίας η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί. Το εθνικό κατά κεφαλήν εισόδημα από 565 δολλάρια το 1967 όταν ο Παπαδόπουλος ανατράπηκε από τον Ιωαννίδη είχε φθάσει τα 1100! Για το ίδιο χρονικό διάστημα το ύψος του προυπολογισμού από 29 δις έφθασε στα 109 δις! Το συναλλαγματικό απόθεμα από 200 εκατομμύρια δολλάρια σε 1.050.000.000 εκατομμύρια δολλάρια. Οι δαπάνες του προυπολογισμού για την παιδεία από 2.4000.000.000. σε 15.000.000.000. Βελτίωση του φοιτητικού συσσιτίου, φοιτητικά δάνεια, δωρεάν συγγράμματα. Κι όλα αυτά χωρίς δανεικά όπως το μεταπολιτευτικό κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου