Το βαβέλειο συνονθύλευμα του Bose, είναι απλά «ιδιωτική Ενωση Πιστών»
Του Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου
Η αυτοκαλούμενη ‘’μοναστική’’ κοινότητα του Bose (Monastero di Bose), είναι μια οικουμενιστική κοινότητα, την οποία έχει ιδρύσει ο παπικός Enzo Bianchi το 1965.
Η οικουμενιστική αυτή κοινότητα αριθμεί πάνω από 80 μέλη διαφόρων δογμάτων, με ότι αυτό συνεπάγεται, από πλευράς οικουμενιστικών ατοπημάτων.
Πέραν των άλλων απαραδέκτων στην ιδιωτική αυτή ένωση, είναι και το επίσης λυπηρό γεγονός, ότι αποτελεί μια μεικτή κοινότητα, από άνδρες και γυναίκες. Έχει δολίως αποκληθεί ‘’μοναστική’’ και έτσι παρουσιάζεται στην ‘’ομώνυμη’’ ιστοσελίδα της Monasterodibose.it.
Στην ουσία με βάση το Βατικάνειο «Κώδικα Κανονικού Δικαίου» (Codise di Diritto Canonico), είναι μια «Ιδιωτική ένωση πιστών» (Associazone private di fedeli). Όπως αναφέρει ο (Βατικάνειος) Κώδικας Κανονικού Δικαίου (Codise di Diritto Canonico) στα άρθρα 114, 116, 117 και 322 με τα οποία έχει συσταθεί η κοινότητα του Bose, είναι ξεκάθαρα «Ιδιωτική ένωση πιστών» (Associazone private di fedeli). Όμως προς τα έξω παρουσιάζεται ως ‘’μοναστική’’ κοινότητα. Γιατί ‘’μοναστήρι’’ λοιπόν καλούν την βαβέλειο αυτή κοινότητα;
Αν σταθούμε ιδιατέρως στο άρθρο 322 του (Βατικάνειου) Κώδικα Κανονικού Δικαίου (Codise di Diritto Canonico), θα παρατηρήσομε ότι αν και στην παράγραφο 1 αναφέρει ότι «Μια ιδιωτική ένωση από πιστούς Χριστιανούς μπορεί να αποκτήσει νομική προσωπικότητα, με επίσημη απόφαση της αρμόδιας εκκλησιαστικής αρχής…», στην παράγραφο 2 σημειώνεται σαφέστατα το εξής: «Ωστόσο η έγκριση του καταστατικού δεν αλλάζει τον ιδιωτικό χαρακτήρα της ένωσης» (Tuttavia l’ approvazione degli statuti non cambia la natura private dell’ associazione). Γι’ αυτό πρέπει να καλείται «Ιδιωτική ένωση πιστών» (Associazone private di fedeli) και όχι ‘’Μοναστήρι’’ του Bose (Monastero di Bose). Η ιστοσελίδα της κοινότητας αυτής σκοπίμως όμως, καλείται Monasterodibose.it, ονομασία η οποία παραπέμπει σε μοναστηριακή κοινότητα.
Και παρατηρείται το φαινόμενο ο παπικός «ηγήτωρ» Enzo Bianchi, της βαβελείου αυτής οικουμενιστικής κοινότητας, να καλείται Ηγούμενος ή επί το λογιότερο ολίσθημα, από κάποιους Καθηγούμενος. Ο Enzo Bianchi είναι γνωστός από την αρθρογραφία του στις Ιταλικές ειδησιογραφικές εφημερίδες, La Stampa, Avvenire, La Repubblica, Famiglia Christiana, καθώς και στις Γαλλικές Croix και LaVie.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Enzo Bianchi έχει διοριστεί από τις 22 Ιουλίου 2014, από τον Πάπα Φραγκίσκο στο Ποντιφικό Συμβούλιο για την Προώθηση της Χριστιανικής ενότητας.
Στο λεγόμενο ‘’εορτολόγιο’’ του Bose, το οποίο τιτλοφορείται «Εκκλησίες θυμηθείτε», τις οποίες καλεί «διάφορες παραδόσεις», αναφέρει ποιόν εορτάζει την ημέρα εκείνη η κάθε μια των καλουμένων από τους παπικούς ‘’παραδόσεων’’.
Απευθύνεται πρωτίστως στους Δυτικούς καθολικούς (Παπικούς) για λόγους ευνοήτους, στους Κόπτες και τους Αιθίοπες, στους Λουθηρανούς, στους Μαρωνίτες, στους Παλαιοκαθολικούς και στους Ορθόδοξους Χριστιανούς και Έλληνες Καθολικούς (Ουνίτες). Θα πρέπει να παρατηρηθεί παρενθετικά ότι στη σκόπιμη ομαδοποίηση αναφέρεται η Ορθόδοξη Εκκλησία μαζί με τους ελληνο-καθολικούς (Ουνίτες). Κατ’ αρχή προς τι η χρήση όρου ελληνο-καθολικοί για τους Ουνίτες; Ούτε Έλληνες είναι, ούτε και Καθολικοί Χριστιανοί. Υπάρχει οιαδήποτε σχέση με εθνικό χρωματισμό; Είναι παπικοί ελληνικής καταγωγής; Φυσικά για ευνόητους λόγους, γίνεται χρήση του ονόματος τούτου. Θέτουν κατά απαράδεκτο τρόπο τον εθνικό αυτό χαρακτηρισμό.
Τώρα όσο αφορά το βαβέλειο «εορτολόγιο», που προβάλλεται ιστοσελίδα της κοινότητας Monasterodibose.it, αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα την παπική δολιότητα.
Η συνολική θεματολογία των οιυμενιστικών εκδηλώσεων και των συνεδρίων που πραγματοποιούνται στο Βose, σκοπό έχουν να καταδείξουν ότι οι δογματικές διαφορές αποτελούν απλά διαφορετικές παραδόσεις. Τούτο άλλωστε υπονοείται και από τα κατά καιρούς παπικά κελεύσματα, όπου οι δογματικές διαφορές καλούνται σκοπίμως εκκλησιαστικά έθιμα.
Εξάλλου όπως προαναφέρθηκε ο Enzo Bianchi, έχει διοριστεί από τις 22 Ιουλίου 2014 από τον Πάπα Φραγκίσκο στο Ποντιφικό Συμβούλιο για την Προώθηση της Χριστιανικής ενότητας. Οποιοσδήποτε επιπρόσθετος σχολιασμός, θεωρείται περιττός.
Σ' αυτό το βαβέλειο συνονθύλευμα του Bose είχε συμμετάσχει (σύμφωνα με το περιοδικό "άγιος Κυπριανός", όπου υπήρχαν και οι σχετικές φωτογραφίες), ο ηγούμενος της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Ι.Μ.Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου, Αρχιμανδρίτης Σπυρίδωνας Λογοθέτης, μετά του επομένου ηγουμενεύσαντος και τιτλούχου Αρχιμανδρίτη Ιγνάτιου Σταυρόπουλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κείμενο μου που τιτλοφορείται «ΤΟ ΒΑΒΕΛΕΙΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΟΥ BOSE, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ʽʼΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΙΣΤΩΝ ʽʼ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ», έχει αναρτηθεί χωρίς να το έχω αποστείλει στο ιστολόγιο «ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ»
1. ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ
2. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ
3. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΙΤΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΑΣ
Βασίλειος Χαραλάμπους, θεολόγος
Αγαπητέ συνάδελφε, υποκρίνεσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι συ αναφέρεσαι στον παπικό «ηγήτωρ» Enzo Bianchi, τον ψευτοηγούμενο της βαβελείου αυτής οικουμενιστικής κοινότητας, με χαρακτηρισμούς που ίσως κριθούν "απαράδεκτοι" από τον ίδιο.
Πήρες "την άδειά του;"
Αναδημοσιεύεις αποσπάσματα από το ‘’εορτολόγιο’’ του Bose, το οποίο τιτλοφορείται «Εκκλησίες θυμηθείτε», και το κριτικάρεις για "Εθνικό χρωματισμό" και "παπική δολιότητα."
Δε μου λες; Σου το έστειλε κι εσένα με έμαιλ; Πήρες "την άδειά του;"
"Εκ του στόματος σου κρινώ σε πονηρέ δούλε! (Λουκ.19, 22).
Όσο για το "θίξιμο" του Πατριαρχικού σου ειδώλου,
- θα έπρεπε περισσότερο να θιχτείς για τις βλάσφημες αιρετικές του θέσεις, ενέργειες και απαγορευμένες συμπροσευχές.
- Θα έπρεπε να θιχτείς εσύ ο ίδιος που τολμά ο Πατριάρχης να σε εκπροσωπεί σε ένα "ΒΑΒΕΛΕΙΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΣ"ε" με δογματική, κοινωνιακή και μυστηριακή διάσταση ισοκυρίας και ισοτιμίας με αυτόν τον συγχωνευτικό ωκεανό από αιρέσεις, βλασφημίες και πλάνες.
- θα έπρεπε να αποδείξεις με επιχείρηματα από τη Γραφή και τους Πατέρες ΠΟΥ και ΠΩΣ δεν είναι Αιρεσιάρχης και να ανατρέψεις θεολογικώς τον τάχα "απαράδεκτο" αυτό χαρακτηρισμό....
- θα έπρεπε να ντρέπεσαι το ιερό σου λειτούργημα που είσαι "θεολόγος" και επιτρέπεις στον εαυτό σου να μένει αναίσθητος και ασυνείδητος που ατιμάζεται η Ιερά και Ποιμαντική της Θεολογίας Επιστήμη με τις ΒΕΒΗΛΕΣ και ΒΑΒΕΛΕΙΕΣ Οικουμενιστικές Πράξεις του ειδώλου σου.
- θα έπρεπε να ντρέπεσαι και να ΘΙΓΕΣΑΙ εσύ ο ίδιος που αυτός ο ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ και ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΑΣ, χαρακτηρισμοί όχι δικοί μου αλλά Θεοφόρων και Θεουμένων Αγίων Πατέρων (ΕΑΝ έχεις ιδέα από εξουσία Αποστολικών Συνόδων), ΤΟΛΜΗΣΕ, εκπροσωπώντας ΠΑΛΙ και εσένα, να εισαγάγει αυτόν τον Αιρεσιάρχη Τρισκατάρατο (ΕΑΝ σέβεσαι τους Αγίους μας που τον χαρακτηρίζουν έτσι) Πάπα στον ΠΑΝΣΕΠΤΟ Πατριαρχικό Ναό και να τελέσει εν πλήρη καταστολή, ολόγυμνη τη κεφαλή, ΕΠΙΣΗΜΗ Δογματική Ενωποιό Μνημόνευση.
- θα έπρεπε να ΘΙΓΕΣΑΙ εσύ ο ίδιος που ο Αρχιεπίσκοπός σου δέχτηκε τον καταραμένο Πάπα στην Αγία Νήσο και τον ανεγνώρισε ως "κανονικό Επίσκοπο" της Εκκλησίας μας.
- Και θα έπρεπε τέλος να ντρέπεσαι που αποδεικνύεσαι ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ και ΑΓΝΩΜΩΝ για την όντως μεγάλη ΤΙΜΗ που σου έκανε ο Ιστολόγος να φιλοξενήσει το άρθρο σου στο ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ αυτό Ορθόδοξο Τόπο δίνοντας νόημα και υπόσταση στο αντι-οικουμενιστικό χαρακτήρα του "χαρτοπολεμικού" σου άρθρου.
Για σύνελθε, σε παρακαλώ. ΦΟΒΟΥ την κολάσιμη αμαρτία της ΔΕΙΛΙΑΣ και της Προσωπολατρίας.
Νικόλαος Πανταζής
κι επειδή σας κατακάθεται αγκάθι στο λαιμό, ναι, κι ας μη σας αρεσει: ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΣ θεολόγος!