Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Ο ΘΡΥΛΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ 

ΕΠΑΙΝΕΙ ΤΑ "ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΡΥΔΙΑ" 

ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ

Καλυτερα να υποστηριζεις τους ΟΜΟΔΟΞΟΥΣ "Σχισματικους", 
παρα τους ΑΘΕΟΦΟΒΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥΣ 
και λοιπους Ομοιους του, 
τα παπικα "κοπελια". 

(O παραπανω τιτλος ανηκει στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ).



Τότε ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης τόλμησε νὰ πάει στὴν ἐκδήλωσή τους καὶ νὰ μιλήσει γιὰ τὴν ἀποστασία τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τὰ μεγάλα λάθη τῶν Παλαιοημερολογιτῶν. Σήμερα ἡ ἀποστασία τῶν Οἰκουμενιστῶν μεγάλωσε, καὶ τὰ μεγάλα λάθη τῶν Παλαιοημερολογιτῶν παραμένουν. Καὶ τὸ ἥμισυ τῆς «προφητεία» τοῦ Καντιώτη, «σᾶς προλέγω, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά,  ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, θὰ σαρώσει τὸν κόσμο. Ὅσοι πιστοί, ὅσοι Ἕλληνες, ...δὲν θὰ περάσει ὁ Παπισμός» πραγματοποιήθηκε.
 
 
Ἂν θέλουμε νὰ πραγματοποιηθεῖ καὶ τὸ δεύτερο, νὰ «μὴν περάσει, δηλαδή, ὁ παπισμός», εἶναι ἐπεῖγον νὰ ἑνωθοῦμε ὅλοι στὸν ἀγώνα ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀπομακρύνοντας ἐν ταπεινώσει τὸ ΕΝΑ ἐμπόδιο, τὴν δογματοποίηση τοῦ Ἡμερολογίου.
 
 
Αὐτὸ ἦταν καὶ ἕνα ἀπὸ τὰ μεγάλα λάθη ποὺ τόνισε στὴν ὁμιλία του ὁ π. Αὐγουστῖνος, ποὺ δὲν ἐπέτρεψε καὶ στὸν ἴδιο, στὶς μετέπειτα προσπάθειές τους καὶ συνομιλίες μὲ τοὺς Παλαιοημερολογῖτες νὰ προχωρήσει σὲ κάτι καλύτερο. Τὸ Ἡμερολόγιο ἔρχεται δεύτερο. Καιρὸς νὰ πάψει νὰ παίζει τὸν πρῶτο ρόλο, δίνοντας χαρὰ στοὺς Οἰκουμενιστὲς, στοὺς Παπικοὺς καὶ στὸ Διάβολο.
Π.Σ.

 

ΟΜΙΛΙΑ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

 

ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 1967

 

Ἀδελφοὶ καὶ πατέρες,
 
Δὲν ἦρθα ἐδῶ διὰ νὰ ὁμιλήσω, ἦρθα διὰ νὰ ἀκούσω. Ἦρθα νὰ ἀναπνεύσω τὸ ὀξυγόνο τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ ὁποῖον ἀναπνέετε...
Σᾶς ἐρωτῶ, θέλετε ἐλέγχους ἢ ἐπαίνους; Ἐὰν θέλετε ἐπαίνους, εἶμαι ὅλως ἀκατάλληλος. Ἐὰν θέλετε ἐλέγχους εἶμαι κατάλληλος.
Ἀπὸ τοὺς ἑπτὰ χιλιάδες (7.000) κληρικοὺς ποὺ ἔχει ἡ λεγομένη ἐπίσημος Ἐκκλησία, εἶμαι ὁ μόνος ὁ ὁποῖος παρουσιάζομαι στὴν συγκέντρωσή σας. 
Γνωρίζω καλῶς ὅτι ἡ παρουσία μου θὰ ἀποτελέσει νέον κεφάλαιον διωγμοῦ μου... 
Δὲν τὸ λέγω διὰ νὰ μὲ χειροκροτήσετε, οὔτε γιὰ νὰ μὲ ἐπαινέσετε· τὸ λέγω διὰ νὰ κλαύσετε. 
Διότι ἀπορῶ, πῶς οἱ ἄλλοι Ἀρχιερεῖς μας, ἐνῶ εἶναι τόσον εὔκολοι νὰ συνομιλοῦν μὲ αἱρετικούς, ἐνῶ εἶναι τόσον εὔκολοι νὰ πηγαίνουν εἰς τὰς Ἐκκλησίας τῶν Φράγκων, νὰ συλλειτουργοῦν, καὶ ἐνῶ εἶναι τόσον εὔκολοι νὰ χαριεντίζονται μὲ μασώνους καὶ μὲ ἀθέους, ἀπορῶ καὶ ἐξίσταμαι, πῶς θὰ μὲ καλέσουν σὲ ἀπολογία διότι βρέθηκε σὲ μία συγκέντρωση ποὺ εἶστε ἑκατὸ τοῖς ἑκατὸ Ὀρθόδοξοι;
Ἀνέκαθεν ἀπὸ εἰκοσαετίας, δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορά, ὑποστηρίζω τὰ δίκαια τῆς παρατάξεώς σας. 
Τὴν ὥρα ποὺ εἶναι ἀνοικτὲς οἱ χάβρες τῶν Ἱεχωβάδων, εἶναι ἔγκλημα νὰ εἶναι κλειστὲς οἱ ἐκκλησίες τῶν Παλαιοημερολογιτῶν. 
Αἶσχος. 
Ὑποστηρίζω, λοιπόν, τὰ δίκαιά σας καὶ εἶμαι βέβαιος ὅτι ἡ σημερινὴ παρουσία μου, κοντὰ στὰ ἄλλα παράσημα ποὺ μοῦ ἔδωσε ὁ ἄθεος κόσμος, θὰ μοῦ δώσουν καὶ τὸ παράσημο αὐτό, ὅτι εἶμαι Παλαιοημερολογίτης.
Ἀλλὰ ἐπροχώρησα χωρὶς ἔλεγχο. Λοιπόν, σᾶς λέγω· εἶμαι βέβαιος ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι μία βαθεία ταπείνωσις..., σᾶς λέγω ὅτι κανεὶς ἐδῶ, ἀπὸ σᾶς, δὲν ἔχει τὸν τίτλο τοῦ Ἁγίου· κανεὶς ἀπὸ σᾶς δὲν φέρει τὸν τίτλο τοῦ Παναγιωτάτου καὶ Σεβασμιωτάτου. 
Εἶστε κι ἐσεῖς μέσα ἀπὸ σάρκα καὶ κόκκαλα, εἶστε κι ἐσεῖς ἁμαρτωλοί, ὅπως εἴμεθα ὅλοι. 
Ἔχετε ἐλαττώματα, ἔχετε ἁμαρτήματα, ἔχετε (ἂς μοῦ ἐπιτρέψετε τὴν φράση) ἔχετε διαπράξει εἰς τὸν ἀγῶνα σας μεγάλα σφάλματα, τὰ ὁποῖα ἂν δὲν εἴχατε διαπράξει ἡ Ὀρθοδοξία...  (2-3 λέξεις δὲν ἀκούγονται καλά) τὴν Ἑλλάδα. Ἀλλά, ἀλλὰ ἔχετε ὅμως κι ἕνα μεγάλο προνόμιο. Ποιό προνόμιο; 
Ἔχετε ἕνα μεγάλο πλεονέκτημα. 
Ποῖον; 
...Ἔχετε τὴν ἕκτη αἴσθησιν. 
Καὶ ἡ ἕκτη αἴσθησις εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος πίστις. 
Πιστεύετε ἀκραδάντως εἰς τὸν ἐν Τριάδι Θεόν. 
Κρατεῖστε τὰς ἱερὰς Παραδόσεις, φυλάξατε τὴν Ὀρθοδοξίαν ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ.
Ἐὰν μὲ ἐρωτήσει κανεὶς τί εἶναι Παλαιοημερολογῖται, θὰ τοῦ ἀπαντήσω. Παλαιοημερολογῖται ἴσον: τί εἶναι Παλαιοημερολογίτης;  
Εἶναι σκληρὸν καρύδι, δὲν τὸν σπᾶνε τὰ σάπια δόντια τῶν αἱρετικῶν τὸ καρύδι αὐτό. 
Εἶστε ἡ φάλαγξ ἱερά, ἡ ὁποία ἀγωνίζεται ἐπὶ τῶν ἐπάλξεων τῆς Ὀρθοδοξίας κατὰ τὴν ὡραίαν φράση τοῦ ἀειμνήστου Ἀρχιεπισκόπου Φλωρίνης Χρυσοστόμου. 
Εἶστε τὸ φρένο, αὐτοκίνητο χωρὶς φρένο πάει στὴν ἄβυσσο, εἶστε τὸ φρένο τῆς Ὀρθοδοξίας, γιατὶ ἂν δὲν εἶστε ἐσεῖς, τὸ φρένο, οἱ Δεσποτάδες θὰ παντρεύοντο μέσ’ στὴν Μητρόπολη. Ὁ φόβος φυλάει τὰ ἕρμα κι ἐσεῖς εἶστε ὁ φόβος τῶν μοντέρνων Ἀρχιερέων τοῦ 20ου αἰῶνος. 
Εἶστε τέλος, τὸ Λόκ (ἐχρημάτισα στρατιωτικὸς ἱερεύς) τὸ Λόκ τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ἡρωϊκὰ ἐκεῖνα παιδιά, τὰ ὁποῖα ἕως καὶ τὴν τελευταία ρανίδα τοῦ αἵματός σας εἶστε ἕτοιμοι νὰ θυσιάστε ὑπὲρ τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ὀρθοδοξίας.
Ἀντὶ ἡ πολιτεία νὰ σᾶς καταδιώκει, ὀφείλει νὰ σᾶς περιβάλλει μὲ στοργὴν μεγάλην, διότι εἶστε ἀκραιφνεῖς Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι... 
Ἀντὶ ἡ πολιτεία νὰ σᾶς καταδιώκει, καὶ ἀντὶ ἡ ἐπίσημος Ἐκκλησία νὰ ἀκολουθεῖ τὸ παράδειγμα τῆς Πολιτείας, πρέπει νὰ σᾶς κοιτάξει μὲ στοργήν. 
Εἶμαι εἰς θέσιν νὰ σᾶς διαβεβαιώσω ὅτι ὁ νῦν Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Χρυσόστομος, εἶναι μεγάλος πρόμαχος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ συμπαθεῖ τὴν κίνηση καὶ εἶμαι βέβαιος ὅτι ὑποστηρίζει τὰ δίκαια παντὸς Ὀρθοδόξου Ἕλληνος.
Εἰς τὰς κρισίμους αὐτὰς στιγμάς, τὰς ὁποίας διανύει τὸ Ἔθνος καὶ ἡ φυλή μας, ἀγαπητοί μου εἶστε μία ὄαση στὴ Ζαχάρα τοῦ κόσμου τούτου. 
Ἕνα μόνο θὰ ζητήσω, ἕνα μόνο θὰ παρακαλέσω. 
Ἀντὶ ὁ Ἀθηναγόρας καὶ Σία, νὰ κοιτάζουν νὰ μᾶς ἑνώσουν μὲ τοὺς Παπικούς, χίλιες φορὲς καλύτερο θὰ ἦτο νὰ φροντίσουν νὰ ἑνώσουν νεοημερολογίτας μὲ παλαιοημερολογίτας, ὥστε ὁλόκληρος....(δὲν ἀκούγεται).
Εἴμαστε ἐδῶ γιὰ νὰ παρακαλέσουμε τὸν Θεὸ σήμερα νὰ παύσει πλέον οἱ αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα καὶ ἡ Ὀρθοδοξία ...νὰ εἶναι ἕνα ἑνιαῖον μέτωπον, γιὰ νὰ δώσουμε τὴν μάχη. 
Διότι σᾶς λέγω, προφήτης δὲν εἶμαι, εἶμαι ἀνάξιος νὰ φιλήσω τὰ πόδια σας, σᾶς προλέγω, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά,  ἔρχεται θύελλα ἐκ βορρά, θὰ σαρώσει τὸν κόσμο. 
Ὅσοι πιστοί, ὅσοι Ἕλληνες, ...δὲν θὰ περάσει ὁ Παπισμός, δὲν θὰ περάσουν οἱ αἱρέσεις, ἡ Ἑλλὰς ἡ αἰωνία θὰ ζήσει.




5 σχόλια:

  1. Ο π. Νικόλαος Μανώλης, ανήρτησε το ίδιο βίντεο και έγραψε το παρακάτω κρίσιμο και επικρίσιμο σχόλιο:

    http://katanixis.blogspot.com.au/2014/10/1967.html#more

    "Τα σοβαρότατα λάθη τους στα οποία αναφέρεται ο μακαριστός Αυγουστίνος, συνεχίστηκαν και πολλαπλασιάστηκαν. Αυτό από τη μία. Διάθεση για διάλογο δεν υπάρχει, από την άλλη, ούτε από αυτούς ούτε όμως από την διοικούσα Εκκλησία που δυστυχώς "διαλέγεται" πλέον συμπροσευχόμενη, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από την εποχή της Ομιλίας αυτής, με τους πάσης φύσεως αιρετικούς... ακολουθώντας τους σχεδόν εξολοκλήρου, με την παναίρεση του Οικουμενισμού. Οπότε τι να πούμε... Αν δεν σκύψουν και οι δυο, δουλειά δε γίνεται... π. Νικόλαος"

    Νομίζω, χωρίς να θέλω να ερεθίζω τους αγαπητούς μας αναγνώστες, πως "σηκώνει καυτή κουβέντα" και μιας και εκεί, οι όντως αγαπητοί μας αδελφοί, ΔΕΝ αναρτούν τα Σχόλιά μας, το παραθέτω εδώ και ξεκινώ μία δική μου πτωχή σκέψη:

    Ο πολύ αγαπητός σε μένα π. Νικόλαος ομολογεί, ενσυνειδήτως πάντοτε, πως "η διοικούσα Εκκλησία, δυστυχώς "διαλέγεται" πλέον συμπροσευχόμενη, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από την εποχή της Ομιλίας αυτής, με τους πάσης φύσεως αιρετικούς... ακολουθώντας αυτούς σχεδόν εξ' ολοκλήρου, με την παναίρεση του Οικουμενισμού!" Μεγάλη ΑΛΗΘΕΙ αυτό!

    Με μία μόνο ειδοποιός διαφορά: "το σχεδόν"... - ΤΙ το 'θελες το "σχεδόν" πάτερ μου; Εξ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ακολουθούν, υποτάσσονται, δουλοπρεπούν, καμαρώνουν και χαμογελούν και στις κάμερες! Ποιά λοιπόν η διαφορά της Διοικ. Εκκλ. με τους Αιρετικούς; Το "σχεδόν".

    Και για να γελάσουμε λιγάκι, (αν και είναι για κλάματα) - ποιά η διαφορά ενός κουβά με.... "ακαθαρσίες" και με το Π.Σ."ε"; Ο ΚΟΥΒΑΣ!

    Και ΚΑΤΙ άλλο, πιό ΣΟΒΑΡΟ! Λέγει κάτι πάρα πολύ σοβαρό ο π. Νικόλαος, καταθέτει μια ΜΕΓΑΛΗ, τρανή Αλήθεια και επιτελεί Αποκάλυψη σοκαριστική:

    "Η διοικούσα Εκκλησία ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ σχεδόν ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ με την παναίρεση του Οικουμενισμού!"

    Χωρίς να το θέλει όμως, ενώ σκάβει σωστό λάκκο δικαιωματικό, στους Οικουμενιστές, ο π. Νικόλαος δυστυχώς ΠΕΦΤΕΙ και ο ίδιος μέσα, και μαζί του όλοι η διαλεχτή-αρπαχτή παρέα "οι της Συνάξεως" και της Εκλεκτής Παρατάξεως των Πρωτο-Πρεσβυτέρων και Αρχιμανδριτών Απάντων!

    Προς δόξαν της Αγίας Τριάδος, εστιάζω την προσοχή σας σε ΤΡΕΙΣ λέξεις-κλειδιά από τη δήλωσή του, περί αυτής της λίαν τραγικής του αυτοκαταδίκης!

    1. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
    2. ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ
    3. ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (και το "Παναίρεση" μαζί πάνε)

    Διά της Δογματικής, Μυσηριακής, Ομολογιακής, Ενωτικής και Υποδουλωτικής του Μνημονεύσεως, ο π. Νικόλαος Μανώλης κάνει και αυτός ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο!
    1. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
    2. ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ
    3. τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (και το "Παναίρεση") διατηρώντας ΚΟΙΝΩΝΙΑ μαζί τους!

    Και μετά αναλογίζεται ο π. Νικόλαος, αναρωτιέται... "τί να πω..." σου λέει...
    Τιιι..... "τι να πεις" πάτερ μου, αφού τα είπες ΟΛΑ! Και κλείνεις με μία φοβερή πρόταση! "Αν δεν σκύψουν και οι δύο, δουλειά δε γίνεται...!"
    =
    Και όμως, π. Νικόλαε, η βρώμικη "δουλειά" έγινε και γίνεται κανονικά το οικουμενιστικό, Μνημονευτικό "επιτόπιο νταλαβέρι"... Σκύβουν κανονικά ΚΑΙ οι δυό, η Διοικ. Εκκλ. και ο Βαρθολομαίος... Σκύβουν τις κούτρες τους στον Αφέντη Πάπα και εφαρμόζουν "Πιλοτικά" την Ένωση, διά της ΕΠΙΣΗΜΟΥ Μνημονεύσεώς τους, ολόγυμνη τη κεφαλή, εν πλήρη μάλιστα καταστολή!

    Παρακαλώ όμως, πολύ ευγενικά και θερμά τον φίλτατό μου Οδυσσέα να μας πει και αυτός κάτι επ' αυτού του ενδιαφέροντος σχολίου του π. Νικολάου. Είμαι σίγουρος, ΚΑΤΙ τι, έχει να μας πει.... : ) Έλα, Οδυσσέα, κέρασέ μας "λουκουμάκι στο χαρτί!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ειπες ολα εσυ Νικο,τι να προσθεσω εγω;
      Ο πατηρ Νικολαος υπνοβατει μακαριως οπως και ολοι οι ομοιοι του ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
      Ειναι να τους λυπαται κανεις αφου συμπλεουν πλεον αρμονικα με τους Αιρετικους Οικουμενιστες.
      Την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙ των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ δεν την ακολουθουν την απορριπτουν και πειθαρχουν στους σημερινους χρεωκοπημενους γερονταδες τους και στους δουλοπαρικους πνευματικους τους.
      Ο Θεος να τους ελεηση.
      Η μονη Κανονκη οδος ειναι η Οδος της Αποτειχισης και τιποτα αλλο.

      Διαγραφή
    2. Να, λοιπόν που είχα δίκαιο. Ειλικρινά μου άρεσε αυτό: "υπνοβατεί μακαρίως..." Και το δανείζομαι για να διατυπώσω Νέο Όρο, Νέας πνευματικής ασθενείας:

      "ΟΞΕΙΑ, ΜΑΚΑΡΙΑ, ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΝΟΒΑΣΙΑ!"

      Η Εκκλησιολογικός υπνοβατισμός εκδηλώνεται ως αστάθεια ισορροπίας, υπνωτισμός και μολυσματικός μαγεμός Οικουμενιστικής Νυκτός.

      Η Σιγονταρο-Οικουμενιστική Υπνοβασία εκδηλώνεται και διενεργείται ως διαταραχή συνειδήσεως, καταλλαγή συνυπάρξεως, ως συμβιβασμός ενώσεως διά της ποδηγετικής Μνημονεύσεως, αντιδραστικής πωρώσεως και απόλυτη διαστροφή της υγιούς υπακοής!

      Κατά τη διάρκεια του πνευματικού ύπνου, ορισμένα μέρη του εν κρανιακή τρικυμία ευρισκομένου εγκεφάλου, προκαλούν αλλεπάλληλες ενοχοποιητικές εκρήξεις αναδυόμενες ως ενδείξεις ενδοεγκεφαλικής βλάβης και ήξεις-αφίξεις εκκλησιολογικής δραστηριότητας όπως οι απανωτοί κραδασμοί, το παραμιλητό, οι φοβίες αντιδράσεως και οι νυχτερινοί τρόμοι απωλείας της θέσεως και σχέσεως με το ποίμνιο κρεβάτι, το οποίο παίρνουμε επιδεικτικά στους ώμους και περπατούμε ως πρώην παράλυτοι συμπορευόμενοι με την παναίρεση ως άλλη μορφή ισχυρής κρίσεως και αδράνειας αφυπνίσεως συνειδητής.

      Διαγραφή
  2. Το 1967 που έγινε αυτή η ομιλία-παρέμβαση του π. Αυγουστίνου ο Αθηναγόρας ήταν στο απόγειο της Αποστασίας του και η επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία διεθνώς κλονιζόταν συνθέμελα. Τότε και Εκείνος και άλλοι με διαφόρους τρόπους ζυγίζοντας τα πράγματα με σφαιρικότερο τρόπο και βλέποντας ότι οι Ορθόδοξοι του Πατρίου Εορτολογίου αποτελούσαν μία σταθερή Ορθόδοξη βάση πλησίασαν τους αγωνιστές αυτούς, στην προκειμένη περίπτωση με επαίνους, αλλά και δίκαιο έλεγχο παρελθόντων λαθών, με σκοπό την οικοδόμηση της ενότητος των αληθινών Ορθοδόξων εναντίον της Αιρέσεως του Οικουμενισμού. Αργότερα πολλοί " Αντιοικουμενιστές " ακόμη και πνευματικά παιδιά του π. Αυγουστίνου όλα αυτά τα ξέχασαν και άρχισαν το τροπάριο, ότι δήθεν οι του Πατρίου είναι εκτός Εκκλησίας και οι κληρικοί τους ανίεροι, τροπάριο που συνεχίζουν μέχρι σήμερα, που οι εποχές είναι παρόμοιες ή και χειρότερες από το 1967. Ας τα βλέπουν όλα αυτά και ας τα ακούουν όλα όσα τότε είπε ο π. Αυγουστίνος σε μία έκρηξη της καρδιάς Του και ας αποφασίσουν τι θα λένε και ποιούς θα εξυπηρετήσει αυτό που λένε τελικά, την Εκκλησία ή τους Οικουμενιστές που κρατούν αιχμάλωτη την Εκκλησία και τους ίδιους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις ίδιες απόψεις τις οποίες εκφράζει ο π Αυγουστίνος Καντιώτης στην ομιλία του αυτή εκφράζει και ο πνευματικός του γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος σε επιστολή του που μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://syghorisis.blogspot.gr/2013/02/blog-post_15.html.

    Τα λάθη του ημερολογίου τα οποία αναφέρει ο αγαπητός π Νικόλαος Μανώλης, στην ουσία δεν έχουν πολλαπλασιαστεί, αλλά έχουνε μειωθεί σημαντικά.
    Οι παλαιές διασπάσεις έχουνε μειωθεί, αυτοί οι οποίοι συνεχίζουν να μένουν διασπασμένοι χωρίς να επιχειρούν διάλογο είναι οι ακραίες Ματθαϊκες παρατάξεις, και οι Ματθαιόφρονες του Μελέτιου. Οι δύο άλλες ποιο μετριοπαθείς παρατάξεις του Καλλινίκου και του Κυπριανού κάνανε το μεγάλο βήμα και ενώθηκαν. Στο κοινό τους Εκκλησιαστικό κείμενο δεν γίνεται λόγος για δογματοποίηση του ημερολογίου, αντίθετα εκφράζουν τις ίδιες απόψεις με τον π Ευθύμιο Τρηκαμηνά και επικεντρώνονται στο θέμα της Εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους Οικουμενιστές.
    Επιτέλους, καιρός είναι να κάνουμε όλοι το μεγάλο βήμα και να προσπαθήσουμε να τα βρούμε μεταξύ μας, έχοντας υπόψη μας τα λόγια του Κυρίου: πασα βασιλεια μερισθεισα καθ εαυτης ερημουται και πασα πολις η οικια μερισθεισα καθ εαυτης ου σταθησεται (Κατά Ματθαίον 12,25)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου