Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014


ΙΚΕΣΙΑ 

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΙΕΡΕΙΣ 

ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ

 

 του Θεολογου Νικολαου Πανταζη


Οι δυο Αιρεσιαρχαι, που κατα τους ιερους Κανονες, σκορπουν ΑΛΟΓΙΑ και οχι ευλογια.


Αγαπητοί και Σεβαστοί μου Αναγνώστες,
Ξεκαθαρίζω κάτι για να μην παρεξηγηθώ. Γράφω προς τον π. Νικόλαο ιδιαιτέρως, όχι επειδή έχω κάτι εναντίον του αλλά διότι τον υπεραγαπώ και αισθάνομαι ιδιαίτερη εκτίμηση προς το πρόσωπό του και την ψυχή του. Αισθάνομαι κάτι πολύ ιερό να μας συνδέει και στέκομαι με δέος στην ιεροσύνη του και τη διακονία του.

Στη ζωή μου έπαιξαν ρόλο εξόχως σημαντικό και στέκονται τώρα τέσσερις επιζώντες πλέον ιερείς, σαν άλλοι τέσσερις ευαγγελιστές, που οραματίζομαι, ποθώ, δέομαι και το Θεό παρακαλώ να τους φωτίσει να ΔΟΥΝ το ορθό, να ΠΡΑΞΟΥΝ το Αγιοπατερικό και να ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ αμέσως τη Μνημόνευση, και ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, και με πληγώνουν βαθύτατα, μα δεν με σκανδαλίζουν αλλά ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ότι καλό και ιερό έχτισαν στη Νεολαία που κάποτε υπηρετούσαν...

Δεν τους βλέπω για δειλούς, ούτε ιδιοτελείς, αλλά ιερείς με συνείδηση, με Χριστό, και δημοσίως ενώπιον Εκκλησίας τους παρακαλώ, εν δάκρυσι καθικετεύω να μου δώσουν την ευκαιρία να τους παρουσιάσω ως ήρωες της Ορθοδόξου Πίστεως στα παιδιά μου, ως εξαίσια παραδείγματα ζωντανά που θα ελπίζω μια μέρα να τους γνωρίσουν από κοντά, και να πάρουν την ευχή τους, ΜΟΝΟΝ και ΕΦ' ΟΣΟΝ διακόψουν τη Μνημόνευση, και από ιερείς της καθηκοντολογίας, γίνουν ύψιστοι ιερείς του Υψίστου, Αετοί του Πνεύματος, Πατέρες άγιοι συν τοις Αγίοις Πάσι:

1. Ειν' ο Ηγούμενος π. Πολύκαρπος της Ιεράς Μονής Κομνηνείου-Κοιμήσεως της Θεοτόκου

2. ο π. Λαυρέντιος Γρατσίας στη Φλώρινα

3. ο π. Επιφάνιος Χατζηγιάγκου που μου στάθηκε ΣΤΑΘΜΟΣ

4 κι' ο π. Νικόλαος Μανώλης.

Αυτοί οι τέσσερεις, σα καβαλάρηδες Αποκαλύψεως Ουράνιοι και Τρομεροί, προβάλουν στα πνευματικά μου όνειρά μου. Τώρα που γράφω, κλαίω ασταμάτητα. Αντί στα πλήκτρα τα κομπιουτερίστικα τα πλαστικά, θα ήθελα τα δάκρυά μου να έπεφταν στους ευαγγελιζόμενους πόδες τους και να τους παρακαλώ να πράξουν το ΟΡΘΟ, το ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟ, που ΔΕΝ μας δίδαξαν οι ίδιοι τόσα χρόνια. Έχουν ΔΥΝΑΜΗ, τεράστιο ΧΡΕΟΣ και Υπερμέγιστη ΕΥΘΥΝΗ. Με ψυχική ΟΔΥΝΗ τους ρωτώ:

ΠΟΙΟΝ Μνημονεύετε, πατέρες άγιοι;

Με ΠΟΙΟΝ ενώνετε τους εμπιστευμένους σε σας πιστούς που ενώπιον του θυσιαστηρίου εκπροσωπείτε;



ΓΙΑΤΙ δεν τους το εξηγείτε καθόλου στις διάφορες ομιλίες σας πως η Μνημόνευσις αποτελεί ΕΝΩΣΗ και όταν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος Μνημονεύει τον Πάπα, εσείς ΕΝΩΝΕΤΕ τους πιστούς μαζί του!!! Οτι ασπάζεσθε το πιστεύω του και οι πιστοί αυτομάτως ασπάζονται τον Παπισμό, κι' ας μην έχει γίνει κάποια ένωση επισήμως. Ανωτέρα από κάθε "επίσημη" ένωση, είναι η Μυστηριακή, Δογματική, Ιεραρχική ΕΝΩΣΗ διά της Μνημονεύσεως! Το ξέρετε πάρα πολύ καλά αυτό. Αλλά ΤΡΕΜΕΤΕ να ΜΗΝ το μάθουν ΠΟΤΕ όλοι αυτοί που έμαθαν πολλά από σας για την πνευματική ζωή...



ΓΙΑΤΙ, ώ Ιερείς του Υψίστου, ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ από το Λαό του Θεού ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΛΟΓΙΑ:



«Άνωθεν γαρ η του Θεού Ορθόδοξος Εκκλησία· την επί των αδύτων αναφοράν (μνημόνευσιν) του ονόματος του Αρχιερέως, ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΤΕΛΕΙΑΝ εδέξατο τούτο. Γέγραπται γαρ εν τη εξηγήσει της Θείας Λειτουργίας, ότι αναφέρει ο ιερουργών το του Αρχιερέως όνομα, δεικνύων και την ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΕΡέΧΟΝ (δογματικήν πίστεως) ΥΠΟΤΑΓΗΝ, και ότι ΚΟΙΝΩΝΟΣ ΕΣΤΙΝ ΑΥΤΟΥ, και ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕίΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑΔΟΧΟΣ!"



Λοιπόν; ΠΟΙΟΝ διαδέχεσθε και καταδέχεσθε να Μνημονεύετε παρατεινόμενοι ΟΧΙ τον Χριστόν αλλά ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΝ "ΠΡΟΕΔΡΟΝ" ΠΑΠΑΝ που Μνημονεύει ο Αιρετικός σας Πρόεδρος Βαρθολομαίος;

ΓΙΑΤΙ μένετε ΒΟΥΒΟΙ; Γιατί ΘΑΠΤΕΤΕ τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό που ΔΙΑΚΕΛΕΥΕΙ, διαφεντεύει, διατρανεύει και ΔΙΑΛΑΛΕΙ και σεις, ώ πατέρες, μένετε ΣΙΩΠΗΛΟΙ; Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός: 
«…πολύς εστίν ο του Μνημοσύνου λόγος και ουχί μικρός, διότι εκείνοι μνημονεύονται επ’ εκκλησίαις, όσοι εισί ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ προς την αυτήν εκκλησίαν. 
Οι δε ακοινώνητοι ΟΥΤΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΓΑΡ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΤΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΜΕΝΩΝ ΕΥΧΕΣΘΑΙ (μνημονεύειν) επ’ εκκλησίαις υπέρ ακοινωνήτου»!


ΑΛΗΘΕΙΑ, πείτε μας την Αλήθεια, ΕΑΝ έχετε Χριστό και υπηρετείτε ΑΥΤΗ την ΑΥΤΟΑΛΗΘΕΙΑ, σας ρωτώ, έχετε ΑΔΕΙΑ από τους Αγίους Πατέρες να Μνημονεύετε τον ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟ Βαρθολομαίο; 
ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ μαζί του;



- Για λόγους τάχα "διακρίσεως"; ΚΑΙ ΠΟΥ τη βρήκατε αυτή τη διακιολογία; ΠΟΥ ακριβώς στηρίζετε αυτή σας την "θεία διάκρισιν" εις τους Πατέρας; Φωτίσατέ με, σας παρακαλώ να μην ανησυχώ, να μη σας κατηγορώ αδίκως...



Είστε όλοι εδώ, άπαντες παρόντες! 
Ακούσατε τί λέγουν οι Άγιοι Πατέρες άπαντες:



«ΆΠΑΝΤΕΣ οι της Εκκλησίας Διδάσκαλοι, (όχι οι σημερινοί μεγαλοσχήμονες ασχημονούντες Αρχιμανδρίτες) πάσαι αι Σύνοδοι, πάσαι αι Θείαι Γραφαί, φεύγειν τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας διίστασθαι» (P.G. 160, 105C).



Είναι οφθαλμός σας, ο επίσκοπός σας; 
Ορθοτομεί τον ΛΟΓΟΝ της Αληθείας, όταν μνημονεύει Βαρθολομαίο; 
Είναι οφθαλμός υγιής, ορθός ή αλοίθορος;



ΑΣ ΔΟΥΜΕ τι μας λέγει ο Θεοφόρος, Μέγας και Αθάνατος Αθανάσιος, αθανασίας Οδόν δεικνύμενος ημάς συμβουλεύων:



«Βαδίζοντες την απλανή και Ζωηφόρον (της Αποτειχίσεως) Οδόν, οφθαλμόν μεν ΕΚΚΟΨΩΜΕΝ σκανδαλίζοντα, μη τον αισθητόν…αλλά τον ΝΟΗΤΟΝ. Οίον εάν Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ή ο Πρεσβύτερος, (ή ο κάθε Αρχιμανδρίτης) οι όντες "οφθαλμοί" της Εκκλησίας, ΚΑΚΩΣ ΑΝΑΣΤΡΕΦΩΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΩΣΙ τον λαόν, ΧΡΗ ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΒΑΛΛΕΣΘΑΙ! (χρη, χρη, χρη - πρέπει, πρέπει, πρέπει!) ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΓΑΡ ΕΣΤΙΝ ΑΝΕΥ ΑΥΤΩΝ συναθροίζεσθαι εις ευκτήριον οίκον, (εις την κατ' οίκον ημών εκκλησίαν) ή μετ’ αυτούς εμβληθήναι, ως μετά Άννα και Καϊάφα, (ασχέτως εάν επροφήτευσε εν Πνεύματι Αγίω) εις την γέεναν του πυρός… (κόλασιν αιωνίαν) ίνα η Εκκλησία ασκανδαλίστως συναγομένη ΔΙΑΦΥΛΑΧΘΗΣΕΤΑΙ» ( ΒΕΠΕΣ 31, 311)



ΤΙ ΛΕΤΕ πατέρες άγιοι; Δεν είναι ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ αυτά που διαβάζετε;;;; Τα ξέρετε! Λοιπόν; ΚΡΙΝΕΣΘΕ! Και για να μην ΚΑΤΑΚΡΙΘΕΙΤΕ, ώ Λευίται, ώ ικέται, ώ προστάται ημών, ΔΙΑΦΥΛΑΞΑΤΕ ό,τι ιερώτερον και πολυτιμώτερον ΕΧΕΤΕ, διαφυλάξατέ το ΠΡΙΝ αποχωρήσετε και εσείς εκ του ματαίου τούτου κόσμου, ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ τη αιρέση, εκδημούντες τη Μνημονεύσει του ακοινωνήτου Βαρθολομαίου!



Ο άγιος Γέροντας Επίσκοπος π. Αυγουστίνος, έχει μία ΙΣΤΟΡΙΚΗ Ομιλία, αφιερωμένη στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη. Καθ' ὀλη τη διάρκεια της ομιλίας, κλαίει, κλαίει, σπαράζει και παρακαλεί, να ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ να ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ αυτόν τον ΜΕΓΑ ΑΓΙΟ ΠΑΤΕΡΑ και ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ της Οικουμένης, τον ΜΕΓΑ αυτόν ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ και να γίνουμε και μεις ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ! Αλήθεια πατέρες, ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Αλήθεια, πατέρες, τον ΑΚΟΥΜΕ;;;



”Έφης δε μοι ότι δέδοικας ειπείν τω Πρεσβυτέρω σου, ΜΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙΝ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΝ, καίτοι περί τούτου ειπείν σοι το παρόν, ου καταθαρρώ· ΠΛΗΝ ΟΤΙ ΜΟΛΥΣΜΟΝ ΕΧΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚ ΜΟΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΝ ΑΥΤΟΝ, ΚΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙΗ Ο ΑΝΑΦΕΡΩΝ”.



Ακόμη κι' αν είστε σεις Ορθόδοξοι στο φρόνημα, στη ψυχή, ΔΕΝ το αμφισβητω αυτό, σας ΑΓΑΠΩ και για αυτό σας τα γράφω τούτα! ΚΑΝ σεις οι αναφέροντες ορθόδοξοι κατά πάντα είστε, ΠΛΗΝ, αχ αυτό το ΠΛΗΝ, πλην ότι.......  Ω ΘΕΕ ΜΟΥ.... γιατί να έχει τη δύναμη ένας ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ, ΒΡΩΜΕΡΟΣ Λαϊκός ως εγώ, να το λέγει ευθαρσώς, να μιλά ΠΑΡΡΗΣΙΑ, και η ομήγυρις η αγία ΠΕΝΘΙΜΑ να σιωπεί, να αδυνατεί, να φοβείτε;; Γιατί, γιατί γιατί έλαχε στο Πανταζή να τους το βροντοφωνεί;;; 

ΜΟΛΥΣΜΟΝ ΕΧΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΚ ΜΟΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΝ ΑΥΤΟΝ!



Λοιπόν, ότι έχει ΜΟΛΥΣΜΟΝ! ΠΕΙΤΕ μας, ώ άγιοι γέροντες, ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο μολυσμός;



ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ του Χριστού που υπηρετείτε και νυχθημερόν λειτουργείτε, σας ΕΞΟΡΚΙΖΩ, απαντήστε μας, εξηγείστε μας, στηρίξτε μας, διότι εγώ ΠΡΑΓΜΑΤΙ φτωχός είμαι στην Ερμηνεία και την Αγιοπατερική τη γνώση μας. Ερμηνέψτε μας, μαγέψτε μας, προστατέψτε μας. ΠΟΙΟΣ, για όνομα του Τριαδικού Θεού, μη παίζετε το Θέατρο του παραλόγου, το Κουκλοθέταρο του ΙΟΥΔΑ, πείτε μας ΠΟΙΟΣ είναι αυτός ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ;



Δεν ξέρετε; δε μιλάτε; Περιφρονείστε μας! Το Θεό όμως ΔΕΝ τον γελάτε! Ελάτε, να ΔΟΞΑΣΟΥΜΕ το Θεό από κοινού, ελάτε να ΠΑΥΣΕΤΕ το Μνημόσυνον απανταχού και ΦΤΟΥ το Πανταζή που με τύψεις συνειδήσεως μας ταράζει.... Νυν η ψυχή σας τετάρακται. Και τί είπω;



ΙΛΕΩΣ ΓΕΝΟΥ ΗΜΙΝ ΚΥΡΙΕ.

ΔΟΣ ΑΥΤΤΟΙΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΟΥ ΕΛΕΟΣ.

ΔΟΞΑ ΤΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ...

12 σχόλια:

  1. Σε όλους εσάς που είσθε όργανα του κακού πνεύματος σας αξίζει η περιφρόνηση.
    Μετανοήστε και ζητήστε έλεος από τον πατριάρχη της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Βαρθολομαίο Α΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Βαρθολομαίος είναι ο πατριάρχης της κακοδοξίας και όχι της Ορθοδοξίας την οποία εξακολουθητικά προδίδει!

      Διαγραφή
  2. Ειναι βεβαιο οτι εισαι ενας ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ .
    ΄Η ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ και χρειαζεσαι ΑΜΕΣΗ εισαγωγη σε φρενοκομειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σίγουρα και τα δύο!

      Η ψυχασθένεια, λέγουν οι Άγιοι Πατέρες, είναι συχνά-πυκνά δαιμονική νόσος, με δαιμονική αφορμή και επιρροή. Ρίζα δε τούτων: αδάμαστη, κρυφή υπερηφάνεια τρομερή και κάποια ανεξομολόγητη φρικτή βλασφημία ή βαρυγκομία εναντίον του Θεού!

      Είδατε; Η λεγεών δαιμόνων ταράχτηκε και έφριξε όταν είδα το πνεύμα Αληθείας και αγάπης να να κατακλύζουν τη ψυχή και τη διάνοια των τεσσάρων ιερέων στους οποίους απευθύνθηκα.

      Και εάν δεν διάβασαν την ικεσία, του πληροφορεί το Άγιο Πνεύμα εν ώρα λειτουργίας και σαν έρθει η στιγμή να τελέσουν τη Μνημόνευση, θα κομπιάζουν, θα έχουν τύψεις πιότερες και ανασταλτικές.


      Τούτος εδώ ο δαιμονισμένος μας αποκαλεί "όργανα του κακού πνεύματος" ενω΄ο ίδιος είναι όργανο του αντιχρίστου. Και αντί του Χριστού ζητά τη δόξα του διαβόλου και του Πάπα, ζητά να ζητήσουμε "έλεος από τον πατριάρχη της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ" μα αυτός δεν έχει έλεος αλλά κατάρα και κολασμό να "επιδαψιλέψει".

      Δεν είναι διόλου "πατριάρχης της Ορθοδοξίας" μα ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑΣ και ψευτόθεος της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού.

      Διαγραφή
  3. Και τι άραγε θα ανταπαντήσετε αγαπητέ αν σου πουν οτι είναι παιδάκια κατα την προσταγή του Κυρίου , και τρώνε παιδικές τροφές απο εκείνες που ταϊζετε τα παιδιά σας με ευλογία πνευματικού όπως πράττεται και εσείς ?
    Μετανόησε γιατί δεν είναι λίγοι οι παίδες μάρτυρες που για να μη μετέχουν σε μυστήρια των αλλότριων μαρτύρησαν και που σαν δικαιοκρίτες θα ζητήσουν απολογία την μέρα της Κρίσης απο όσους γονείς ταϊζουν σατανά τα τέκνα τους και τους στερούν το στεφάνι .
    Και κοίτα να γίνεις μιμητής της μητέρας εκείνης που έσπευδε οδοιπορούσα με τα τέκνα της να πάει στην πόλη γιατί ερχόταν ο αιρετικός εξουσιαστής να πατάξει τους χριστιανούς και είχε τα παιδιά της μαζί για να μην στερηθούν του στεφάνου και της αιωνίου Ζωής .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να γίνουν τα τέκνα μου μάρτυρες και να δέονται για την ψυχή σου, που τόσο άδικα τα κολάζει. Δεν με τρομάζει ο ζήλος σου, όσο το πείσμα και η ισχυρογνωμοσύνη, η αδιακρισία και η αφροσύνη, το να είσαι αποτειχισμένος και να εχθρεύεσαι Αποτειχισμένο Πνευματικό και συν-αποτειχισμένο αδελφό!

    Σε αγαπώ! Καλό Παράδεισο, Σωτήριε, και ΜΑΚΑΡΙ για σένανε, να κολασθώ εγώ! Δόξα τω Θεώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αγαπάς ?
    Α !
    Ναι αλλά εν Αληθεία και δικαιοσύνη ?
    Εν Ιησού Χριστώ ?
    Τότε ουδεν νόθο δόγμα με πρόφαση την Αγάπη ας μη παραδεχόμαστε
    και ας προτιμάμε τον καυγά για την Αλήθεια
    απο την κακή ομοφωνία του ψεύδους .
    Η Αληθινή αγάπη αντέχει στον καυγά !


    Δεν θα γίνουν με τίποτα τα μυστήρια των αιρετικών κάτι που δεν είναι
    όσα ψέματα και αν πούμε είτε στα παιδιά μας , είτε στον κόσμο όλο ΄
    Δεν θα γίνουν με τίποτα τα μυστήρια των αιρετικών κάτι που δεν είναι ακόμα και αν πείσουμε τον εαυτό μας και τον κόσμο όλο οτι το ψέμα είναι Αλήθεια
    Τα μυστήρια των αιρετικών είναι και θα είναι σατανάς ακόμα και αν όλοι οι άνθρωποι πειστούν στο ψέμα και ομολογούν οτι δεν είναι σατανάς αλλά Ιησούς Χριστός .

    Η Αγάπη πάει μαζί με την Αλήθεια
    Και σε αυτούς που αγαπάμε λέμε την Αλήθεια
    Οταν έμαθα το Α κ Νίκο ( και έμαθα το Α και το Ω μαζί απο μιά εικόνα του Κυρίου μας ) το έμαθα σαν ένα σκαλάκι με ένα σκαλοπάτι
    Το σκαλάκι της Θυσίας που ανεβάζει στον Θεό
    Το σκαλάκι της μεγάλης Αγάπης , της μεγάλης Αλήθειας
    τότε έμαθα γιατί τον Αβραάμ τον λένε Αβραάμ και όχι Αβράμ και την θυσία του Ισαάκ ...και τι ΑΩ και γιατί ο Κυριος μας Ιησούς Χριστός είναι η σταυρωμένη Αλήθεια , η σταυρωμένη Αγάπη .
    Το πρώτο γράμμα της Αγάπης , το πρώτο γράμμα της Αλήθειας είναι το σκαλάκι της θυσίας τω Θεώ .

    Διαβαζω στο http://www.saint.gr/382/saint.aspx

    " Η Αγία Μόνικα, μητέρα του ιερού Αυγουστίνου (τιμάται 15 Ιουνίου), γεννήθηκε το 332 μ.Χ. στην πόλη Ταγάστη της βόρειας Αφρικής από γονείς Χριστιανούς, ευσεβείς και φιλόθεους. Νυμφεύθηκε τον εθνικό διοικητή Πατρίκιο, ο οποίος είχε εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα από την Αγία. Αισθανόταν ενοχλημένος από την αδιάλειπτη προσευχή της, έβρισκε την φιλανθρωπική της διάθεση υπερβολική, αδυνατούσε να κατανοήσει την διάθεσή της να επισκέπτεται τους πάσχοντες και τους ασθενείς.
    Η Αγία Μόνικα αντιμετώπιζε όλη αυτήν την κατάσταση με προσευχή και αγωνιζόταν να αναθρέψει τους δύο υιούς της και τη θυγατέρα της με παιδεία και νουθεσία Κυρίου, παρά το γεγονός ότι ο σύζυγός της δεν συμφωνούσε στην βάπτιση των παιδιών του.
    Η Αγία δεν αντιστεκόταν στη βίαιη ιδιοσυγκρασία και τις ηθικές παρεκτροπές του Πατρικίου. Γνώριζε ότι αυτά που είναι αδύνατα για τους ανθρώπους, είναι δυνατά από τον Θεό. ....
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γι' αυτό ήταν πολύ διακριτική και υπομονετική. Η προσευχή της Αγίας εισακούσθηκε και ο Θεός φώτισε την καρδιά του Πατρικίου και μετά από δεκαέξι χρόνια βαπτίσθηκε Χριστιανός, για να κοιμηθεί με ειρήνη το 371 μ.Χ.

    Λίγα χρόνια αργότερα, την νύχτα του Πάσχα στις 25 Απριλίου του 387 μ.Χ., ο Αυγουστίνος βαπτίσθηκε από τον Άγιο Αμβρόσιο, Επίσκοπο Μεδιολάνων και η Αγία ήταν παρούσα στην βάπτιση του υιού της. Γράφει για την στάση της μητέρας του Μόνικας ο ιερός Αυγουστίνος στις «Εξομολογήσεις» του: «Η μητέρα μου έχυνε για εμένα περισσότερα δάκρυα από όσα χύνουν οι μητέρες επάνω στα νεκρά τέκνα τους. Με την θέρμη της πίστης, η οποία της χάριζε η μεγάλη της ευσέβεια, με έβλεπε ηθικώς νεκρό. Και Συ Κύριε εισάκουσες την δέησή της και δεν περιφρόνησες τα δάκρυά της, με τα οποία πότισε το έδαφος, παντού όπου προσευχόταν. Οι πόνοι της να με αναγεννήσει διά του Πνεύματος ήταν σκληρότεροι από αυτούς τους οποίου υπέφερε να με γεννήσει διά της σαρκός».

    Αυτό που δεν λέει ο "ορθοδοξος" ? συναξαριστής είναι οτι ο Αυγουστίνος ήταν αιρετικός και οτι η προερχομένη μητέρα του πήρε την πληροφορία οτι το τέκνο της θα αφήσει την αίρεση και θα έρθει στον δικό της κανόνα .
    Απο τότε και η λεξη "κανόνας" μπήκε στο λεξιλόγιο μας να σηματοδοτεί την προσευχή που σιάζει , που κάνει ίσια τα στραβά .

    Στίς μέρες μας πολλοί αποτειχισμένοι θα βρεθούμε να μην έχουμε πρόβλημα ίσως με το έτερο ήμισυ και τα παιδιά μας , η με τους γονείς τα αδέλφια μας κτλ
    Το παράδειγμα της Αγίας Μόνικας ίσως βοηθήσει .
    Έβλεπε η Μόνικα τον Πατρίκιο να παίρνει το παιδί μαζί του στους ναούς του , αλλά και μετά έβλεπε το παιδί της σε λάθος δρόμο . Ομως ο αγώνας της έσιαξε τα στραβά ...

    Τι θέλω να πώ ?
    Οτι πρέπει να λέμε την αλήθεια στο οικογενιακό μας περιβάλλον
    Να λέμε την αλήθεια στα παιδιά μας αλλά να μην την επιβάλουμε και να τα αφήνουμε ελεύθερα να επιλέξουν το παράδειγμα μας αν τους αρέσει .
    Και δεν πρέπει με πρόσχημα την Αγάπη να νοθεύσουμε την Αλήθεια και να ταϊσουμε με ψέματα τα παιδιά μας . Την ίδια Αλήθεια ομολογούμε σε ΟΛΟΥΣ .
    Και μία είναι η Αλήθεια . Η Αλήθεια του Θεού και αυτή δεν επιδέχεται εκπτώσεις ....

    Και φυσικά δεν θα γίνουν με τίποτα τα μυστήρια των αιρετικών κάτι που δεν είναι
    όσα ψέματα και αν πούμε είτε στα παιδιά μας , είτε στον κόσμο όλο ΄
    Δεν θα γίνουν με τίποτα τα μυστήρια των αιρετικών κάτι που δεν είναι ακόμα και αν πείσουμε τον εαυτό μας και τον κόσμο όλο οτι το ψέμα είναι Αλήθεια
    Τα μυστήρια των αιρετικών είναι και θα είναι σατανάς ακόμα και αν όλοι οι άνθρωποι πειστούν στο ψέμα και ομολογουν οτι δεν είναι σατανάς αλλά Ιησους Χριστός .

    Διαφωνεί μαζί μας η Σύζυγος , ο πατέρας , τα παιδιά οι αδελφοί και θέλουν να πάνε στα μυστήρια ?
    Δεν θα κάνουμε καυγά να μην πάνε ΑΛΛΑ αν μας πουν γιατί δεν έρχεσαι μαζί μας θα ξεκαθαρίσουμε γιατί δεν πάμε εμεις .Με καλό με ήπιο και ειρηνικό τρόπο .

    Και δεν θα πούμε ποτέ τον σατανά Ιησού Χριστό γιατί πάνε και κοινωνούν οι δικοί μας στους Αντίχριστους . Αλλά θα παραδεχόμαστε την αλήθεια με υπομονή και επιμονή αλλά και ΣΥΝΕΠΕΊΑ .

    Ουδεν νόθο δόγμα με πρόφαση την Αγάπη ας μη παραδεχόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι, Σωτήρη μου, σε αγαπώ, εν Αληθεία και δικαιοσύνη και εν Ιησού Χριστώ! Κριτής μου ο Θεός. Μη κρίνεις τα βαθέα της ψυχής μου που δε γνωρίζεις. Ο ετάζων καρδίας και νεφρούς να σε περιλούσει με τη θεία χάρι για να με πιστέψεις και να δεις πως δεν μας πρέπει ο δημόσιος καυγάς. Δεν φοβουμαι τίποτε ούτε έχω τίποτα να κρύψω.

    Αλλά είναι επικίνδυνο να κολάζεις τα νήπια τέκνα μου τυφλά επειδή ακολουθώ πιστά τη συμβουλή του Αποτειχισθέντος πνευματικού μου, για τα παιδιά μου. Ο ίδιος ΔΕΝ αναγνωρίζω τα μυστήρια των Αιρετικών Οικουμενιστών, ούτε και ο Γέροντάς μας, για αυτό και δεν κοινωνεί τους πιστούς που πηγαίνουν εκεί.

    Το 2 και 3 χρονών παιδί δεν έχει σύνεση και λογική. Όταν ενηλικιωθεί θα του μιλήσω και θα τον νουθετήσω εν Κυρίω να μην έχει καμία κοινωνία με Οικουμενιστές. Τώρα όμως, στα δύο και στα τρία του χρόνια, ο Θεός βλέποντας τη προαίρεσή μου, τα κίνητρά μου και τις διαθέσεις μου, ΚΑΠΟΙΑ χάρι τους δίδει... Εξ' άλλου "το Άγιον Πνεύμα ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΝΕΙ..."

    ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι ο Θεός είναι τόσο σκληρός και άδικος ώστε να τιμωρεί να κολάζει στο αιώνιον πυρ, τρίχρονα αγγελούδια για επιλογές των γονέων τους, έστω και λανθασμένες....

    Πρόσεξε αδελφέ μου διότι ενώ έχεις δίκαιο σε πολλά, δεν μπορούμε να γίνουμε συμβουλάτορες του Θεού, διδάχοι Του και Εντολοδόχοι Του, να Τον προστάζουμε να παραχωρήσει στα νήπια Σατανά, διότι έτσι το βλέπουμε, έτσι το αισθανόμαστε και έτσι αποφαινόμαστε εμείς.

    Εσύ ως γιατρός, άλλα φάρμακα θα δίδεις στους ενηλίκους και ΆΛΛΑ σε νήπια. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Η διάκριση στην επιστήμη της Ιατρικής, επιβάλλει και τη διάκριση στη Θεία, Ποιμαντική Επιστήμη της Θεολογίας.

    Καλύτερα να μένεις στο ασφαλή της ταπεινώσεως χώρο και να λες, όπως πάντοτε λες και συχνά ταπεινά διατυπώνεις: "σας παρακαλώ, εάν έχω λάθος, διαφωτείστε με να μετανοήσω!"

    Υπάρχει, δε λέω, υπάρχει έστω και ένα τις εκατό, ενδεχόμενο να έχεις λάθος, ή να έχω εγώ λάθος, γιατί όχι; Δεν είναι όμως ομορφώτερο να το λύσουμε μαζί, διά του πνευματικού μας και όχι με λογομαχίες στο διαδύκτιο που χαροποιεί τους εχθρούς της Αγιοπατερικής μας Γραμμής;

    Σου επαναλαμβάνω τα λόγια από άλλο πρόσφατο σχόλιο, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ κιόλας, πάρε στο 6972 - 896 024 και ζήτησε να μιλήσεις με το Γέροντα επειγόντως. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάνε μου τη χάρι αυτή, δεν είμαστε εχθροί και δεν σε προσέβαλα ποτέ μου.

    ΟΣΟ δίκαιο και αν νομίζεις πως έχεις και με όσο ισχυρό πείσμα κι αν το υποστηρίζεις, πίστεψέ με, ΔΕΝ ωφελεί να εγκαλούμε δημοσίως το γέροντα διότι, αυτή σου η επίθεση ΔΕΝ γίνεται "ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ" καθώς ο π. Ευθύμιος δεν διαθέτει κομπιούτερ ούτε παροχή ρεύματος, ούτε κινητό, οπότε ΔΕΝ είναι και τόσο δίκαιο και σεβαστό να τον κατηγορείς ΧΩΡΙΣ να του δίδεις την αφορμή να απαντά αμέσως και αυτοπροσώπως.

    Είσαι δίκαιος άνθρωπος και πιστεύω δεν θα μου αρνηθείς αυτή τη χάρι. Δεν δοξάζουμε το Χριστό με το να διαχωριζόμαστε και να αλληλοκατηγορούμαστε μεταξύ μας. ΔΕΝ θέλουμε σε καμία περίπτωση να δώσουμε διακίωμα να πουν οι εχθροί μας: "βρείτε τα πρώτα μεταξύ και μετά ελάτε να μας μιλήσετε για Αποτείχιση!"

    Και όχι μόνο να τον πάρεις τηλέφωνο αλλά και να κάνεις αυτή τη χρηματική θυσία (για την οποία θα σε ανταμείψει ο Κύριος), να ταξιδέψεις επειγόντως να τον ΔΕΙΣ αυτοπροσώπως και να ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΣ μαζί του.

    ΕΚΕΙ θα λυθούν όλα, θα βρεθεί η Αλήθεια, με τη χάρι και το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, ακόμη κι αν χρειαστεί να αναθεωρήσει ο π. Ευθύμιος ή εσύ, δεν έχει σημασία παρά η Αλήθεια να βρεθεί με ταπείνωση και αγάπη.

    Η Αποτείχίζουσα Θεοτόκος να σε φωτίσει να κάμεις το σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι άξιος συγχαρητηρίων ο κ. Πανταζής για τον ευγενικό και υπομονετικό τρόπο, με τον οποίο αντιμετωπίζει τα παράλογα σχόλια του κ. sotirio.
    Ετσι πρέπει να διαλέγεται με όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είθε ο Κύριος θα με αξιώσει κάποτε των Ιερών Μυστηρίων , της εξομολόγησης και της Θείας Κοινωνίας
    Και όπως μου έδειξε τον ναό της ενορίας μου ως πλήρη σατανική συναγωγή και με κάλεσε να αναθεματίσω τους αιρετικούς , να διακόψω το μνημόσυνο και να ομολογήσω την πίστη μου
    Ετσι να επιτρέψει ο Κύριος μου και να αξιωθώ είτε απο τον π Τρικαμηνά είτε απο άλλον ιερέα του τα μυστήρια Του .

    Όμως κ Νίκο σφάλεις αν νομίζεις οτι η διαφορά είναι ανάμεσα σε μένα και σε σένα .
    Και ότι "κολάζω" τα αγγελούδια σου ή όποιον άνθρωπο .
    Οταν υπάρχει επιδημία και σου λέει ο αρμόδιος επιδημία είναι φυλάξου , φύλαξε τα παιδία σου δεν στα πεθαίνει . Το καλό σου θέλει .
    Και σε καμία περίπτωση δεν τον στέλνεις στον τάδε να μάθει οτι δεν υπάρχει επιδημία οταν και εσύ την βλέπεις ....

    Οπως επίσης σφάλεις ότι θα βρεθεί άνθρωπος στον ουρανό η στην γή να με κάνει να αλλάξω γνώμη για το τι τι Θεό λατρεύουν ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν και τί είναι τα μυστήρια τους

    Δεν είμαι αυτόκλητος στο να ελέγξω τι Θεό λατρεύουν ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν και τί είναι τα μυστήρια τους .
    Δεν είμαι αυτόκλητος στο να τους αναθεματίσω και να χωριστώ απο αυτούς .
    Και ευλογία έχω απο 3 αρμόδιους . Και αυτός που εσύ χαρακτήρισες άγιο ήταν ο πρώτος εξ αυτών και οι άλλοι 2 ο επίσκοπος Κισσάμου Ειρηναίος και ο νυν Κρήτης και τότε Κυδωνίας Ειρηναίος που ζεί ακόμα .

    Δίκαιο έχεις όταν λές ισχυρογνώμων και λίγα λές .
    Οτι δεν έγραφα τα όσα έλεγαν Αυτοί που με καλούσαν και έλεγαν οτι είναι Αγιοι ...
    Αλλά ότι έλεγε αυτός που εσύ λες αγιο , οτι έλεγαν οι Αγιοι αν και Τους άκουγα ...

    διότι εντολή είχα και άγγελος εξ ουρανού κτλ να μην ακούω αλλά τον αρμόδιο της εκκλησίας να υπακούω .

    Και επειδή ουδεν άνευ 2 και 3 μαρτύρων με τα υπαγορευμένα κείμενα στον δεύτερο ξομολόγο στον Κισσάμου Ειρηναίο που τα βρήκε στα κιτάπια και είπε ότι και ο πρώτος .
    Δεν μου αρκούσε βλέπεις η διαβεβαίωση αλλά ήθελα να τα δώ και γραμμένα οτι όντως είναι οτι είναι .
    Τόση απιστία !
    Και μετά στον επίσκοπο μου
    Πλην όμως και ο τρίτος ξομολόγος ως αρμόδιος κριτής συμφώνησε με τους άλλους δύο .
    Μα δεν είναι ένας ! Δεν είναι 2 ! Είναι τρεις !
    Και τρείς + Αγιοι Πάντες !
    Ποιός απο αυτούς ποιο αρμόδιος ?

    Τέλος πάντων .
    Οταν ένα θέμα είναι 3 φορές δικασμένο τελεσιδικεί . Και αν προσφύγω και σε τέταρτο για το ίδιο θέμα φοβάμαι οτι θα μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι .
    Και ποιός τάχα μου θα είναι αυτός ο 4 ος ?

    Αν πάω στον π Τρικαμηνά για τις αμαρτίες μου θα πάω
    Οχι για θέματα Πίστεως .
    Για τις αμαρτίες μου μετανοώ .
    Για την πίστη μου δεν μετανοώ αλλά κατ εντολή Θεολογώ και λέω τα διατεταγμένα
    και διπλο τριπλο τσεκαρισμένα .

    Και όταν παραθέτω ένα χωρίο του Απ Παύλου το κάνω γιατί τα λέει ποιο καλά απο μενα και το εννοώ ακριβώς όπως το γράφει . Μέχρι και την τελευταία λέξη .
    Για να μην παρεξηγούμαστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου