=============
Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΩ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ἐκμεταλλεύεται κάθε εὐκαιρία γιὰ νὰ διοχετεύει τὸν οἰκουμενιστικὸ ἰό στὶς συνειδήσεις, καλυπτόμενος πίσω ἀπὸ ἀρχαιοπρεπεῖς ἐκφράσεις καὶ ἁγιογραφικὲς ρήσεις. Ἔτσι, ὁμιλῶν στὴν χειροτονία τοῦ «ἐκλεκτοῦ» του, ἐψηφισμένου μητροπολίτου τῆς μητροπόλεως Ἀδριανουπόλεως κ. Ἀμφιλοχίου, ἐξεστόμισε πλῆθος ἀρρήτων ρημάτων, ποὺ μόνο ὡς ὑποτίμηση τῆς νοημοσύνης μας ἢ ὡς βλασφημίες μποροῦν νὰ ἐκληφθοῦν.
Ἂν καὶ τώρα, γιὰ ποιά νοημοσύνη νὰ μιλᾶμε, ὅταν τὸ σύνολο τῶν πιστῶν ἔχει πεισθεῖ –ἀπὸ τὴν ἐπὶ δεκαετίες οἰκουμενιστικὴ προπαγάνδα– νὰ ἀπενεργοποιήσει τὴν νοημοσύνη του (δηλ. τὴν Χριστονοημοσύνη, «ἡμεῖς νοῦν Χριστοῦ ἔχομεν»), νὰ ἀποποιηθεῖ τὴν ἐλευθερία ποὺ δώρισε ὁ Χριστός, καὶ νὰ κάνει ὑπακοὴ ὄχι στοὺς Ἁγίους Πατέρες, ἀλλὰ στοὺς σύγχρονους «πατέρες», ἔστω κι ἂν αὐτοὶ δὲν συμφωνοῦν μὲ τοὺς Ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας;
Συγκεκριμένα
ὁ Πατριάρχης στὴν ἐν λόγῳ ὁμιλία εἶπε τοὺς ἑξῆς βλάσφημους ἢ προσβλητικοὺς γιὰ
κάθε ὀρθόδοξη συνείδηση λόγους. Εἶπε:
1. «”Ὁ νομοθετήσας ἡμῖν βαθμῶν καί ταγμάτων τάξιν” σέ ἐκάλεσεν εἰς τόν τρίτον βαθμόν τῆς ἱερωσύνης»! Καὶ λίγο παρακάτω: «Θεοφιλέστατε καί προσφιλέστατε ἀδελφέ, Ἡμετέρα Πατριαρχικῇ προτάσει καί προβλήσει, ἐξελέγης καί κατεστάθης Μητροπολίτης Ἀδριανουπόλεως»!!!
Δηλαδή, ἐνῶ ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἔκανε (ὡς γνωστόν) τὸ πᾶν γιὰ νὰ γίνει μητροπολίτης Ἰωαννίνων ὁ Ἀμφιλόχιος, κι ἀφοῦ αὐτὴ τὴ φορά —γιὰ ἐνδο-Ἐξουσιαστικοὺς λόγους— ἀπέτυχε καὶ ταπεινώθηκε, ὥστε ὁ ἐκλεκτός του Ἀμφιλόχιος δὲν ἐξελέγη Μητροπολίτης στὴν Ἰωαννίνων (ὅπως ἔγραψαν ἐκκλησιαστικὰ ἱστολόγια), ἐπανῆλθε στὴν ἐπισκοοίηση τοῦ κ. Ἀμφιλόχιου καὶ μὲ πεῖσμα Πατριαρχικὸ τὸν ἐπέβαλε στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ὡς ἐκπρόσωπό του στὴ θέση τοῦ Περγάμου Ἰωάννου Ζηζιούλα, ἐκλέγοντάς τον ὡς μητροπολίτη τῆς ἀνυπάρκτου μητροπόλεως Ἀδριανουπόλεως!
Καὶ αὐτὸ τὸ πεῖσμα καὶ τὸ κακόγνωμο “θέλημά του” ὁ “Παναγιώτατος” τὸ παρουσιάζει ὡς θεῖο θέλημα!
2. Ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸν νέον Μητροπολίτη Ἀμφιλόχιο εἶπε: «...Ἀποτελεῖ διά σε ὑψίστην τιμήν καί προνόμιον -ὡς καί διά πάντας ἡμᾶς-, νά ἀνήκωμεν δηλαδή εἰς τήν πρωτόθρονον ἅμα καί μαρτυρικήν Ἁγίαν τοῦ Χριστοῦ Μεγάλην Ἐκκλησίαν τῆς Κωνσταντινουπόλεως»!
Ἀσφαλῶς, ὄχι «ὑψίστη τιμή», ἀλλὰ ντροπὴ καὶ ὄνειδος θὰ ἔπρεπε νὰ νιώθει σήμερα ὅποιος Ὀρθόδοξος ἱερωμένος ἐκαλεῖτο νὰ χειροτονηθεῖ Ἐπίσκοπος τῆς μαρτυρικῆς Ἐκκλησίας τῆς Κων/πόλεως, ἀπὸ τὴν οἰκουμενιστικὴ Σύνοδο τοῦ Φαναρίου καὶ ἰδιαιτέρως ἀπὸ τὰς χεῖρας τοῦ Ἀρχι-αιρεσιάρχη πατριάρχη Βαρθολομαίου, γιὰ τὸν ὁποῖο –φεῦ– ἡ «Μεγάλη τοῦ Χριστοῦ Ἀγία Ἐκκλησία» δὲν ταυτίζεται μὲ τὴν «Μίαν» Ἐκκλησία, ἀλλὰ εἶναι «μία» ἀνάμεσα στὶς αἱρετικὲς «ἐκκλησίες»!
3. «Καλεῖσαι τώρα (τοῦ λέγει) νά διακονήσῃς τήν Μητέρα Ἐκκλησίαν ἀπό τῆς θέσεως τοῦ Διευθυντοῦ τοῦ Γραφείου Ἐκπροσωπήσεως αὐτῆς ἐν Ἀθήναις, “ὀρθοτομῶν τόν λόγον τῆς ἀληθείας εἰς δόξαν τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος”»!
Ὁποῖον ψεῦδος, ὁποία διαστροφή, ὁποία ἀναίδεια! Τὴν σφηκοφωλιὰ τῶν οἰκουμενιστῶν λυκοποιμαίνων τοῦ Φαναρίου, τὴν μητρυιὰ Ἐκκλησία τῶν διαστρεβλούντων «τὸν λόγον τῆς ἀληθείας» καὶ τῆς τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησίας, διαφημίζει ὁ κ. Βαρθολομαῖος ὡς «ὀρθοτομοῦσαν». Πόσο «ὀρθοτομοῦσα», εἶναι «παναγιώτατε», ἡ «ἐκκλησία» σας καὶ ἡ γλῶσσα σας, ἡ ἀποκαλοῦσα καὶ μνημονεύουσα ὡς πρῶτον Ἐπίσκοπον τὸν βλασφημοῦντα τὸ Ἅγιον Πνεῦμα Πάπα;
4. «Θά ζῇς καί εἰς τό ἑξῆς εἰς τήν αἰωνίαν Ἑλλάδα, τήν κοιτίδα τοῦ πολιτισμοῦ, τῆς δημοκρατίας, τῆς φιλοσοφίας, ἀλλά, προτρεπόμεθά σε, κατά τό πνεῦμα καί τήν παράδοσιν τῆς Μητρός Ἐκκλησίας, νά ἀναπνέῃς τόν ἀέρα τῆς οἰκουμένης καί νά ἀγκαλιάζῃς ὅλον τόν κόσμον καί νά μεταδίδῃς εἰς αὐτόν τά μηνύματα εἰρήνης καί συμφιλιώσεως, ἀνοικτῶν ὁριζόντων καί πλατείας καρδίας».
Ἡ Ἑλλάδα γιὰ τὸν κ. Βαρθολομαῖο δὲν ἐπαινεῖται, γιὰ τὸν λόγο ὅτι εἶναι χώρα μαρτύρων, ἀλλὰ ὡς «κοιτίδα πολιτισμοῦ, δημοκρατίας καὶ φιλοσοφίας»! Ἀντίθετα ὁ Πατριάρχης, οἱ σημερινοὶ ἔνοικοί του καὶ τὸ Πατριαρχεῖο (προσωποποιούμενο ὡς ἡ Ἐκκλησία) ἐπαινεῖται ὡς ὁ τόπος τῆς οἰκουμενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Παραδόσεως, καὶ αὐτὴν τὴν Παράδοση προτρέπει τὸν νέο Μητροπολίτη Ἀμφιλόχιο νὰ ἀκολουθήσει! Καὶ ποιά εἶναι αὐτὴ ἡ Παράδοση γιὰ τὸν Βαρθολομαῖο καὶ τὸν Ζηζιούλα; Εἶναι ἡ νεο-κακόδοξη «παράδοση» τῶν «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν», τῆς «βαπτισματικῆς θεολογίας», τῆς «διηρημένης Ἐκκλησίας», τῆς Ἐκκλησίας τῶν «ἀνοικτῶν ὁριζόντων καί πλατείας καρδίας», ἡ αἵρεση δηλαδὴ ποὺ κατεδαφίζει τὴν Μία Ἐκκλησία, γιὰ χάρη τῆς Νέας Ἐκκλησίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς Πανθρησκείας!
5. «Δι̉ ἡμᾶς ἐδῶ εἰς τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον ὁ ὅρος οἰκουμενικός εἶναι κάτι περισσότερον ἀπό ὄνομα, ἀπό ἱστορικόν τίτλον: εἶναι κοσμοθεωρία καί τρόπος ζωῆς. “Τρόπος νά κοιτάζῃς τόν κόσμον, τό χθές καί τό αὔριον, τούς ἄλλους καί τόν ἑαυτόν σου”».
Τὸ γνωρίζουμε, «παναγιώτατε», ὅτι «ὅρος οἰκουμεν(ισμ)ός», δηλ. ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι γιὰ σᾶς τρόπος ζωῆς. «Χωριὸ ποὺ φαίνεται κολαοῦζο δὲν θέλει»! Εἶναι καταγεγραμμένη ἡ αἱρετικὴ κοσμοθεωρία σας στὸ Μπάλαμαντ, στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε, στὸ Πουσὰν καὶ ἀλλαχοῦ.
Ἂς
τὰ δοῦν αὐτὰ οἱ «ἀντιΟἰκουμενιστὲς ἡγέτες», ποὺ ἀκόμα «κοινωνοῦν μεθ’ ὑμῶν» καὶ
τοὺς περὶ ὑμᾶς!
Καὶ
τελειώνουμε σχολιάζοντας τὴν ἀναφορὰ τοῦ Πατριάρχη στὸν Φώτη Κόντογλου:
«Σύ, μή φοβοῦ (λέγει στὸν κ. Ἀμφιλόχιο). Διότι ἐδῶ εἶναι ἡ ἀείζωος Κωνσταντινούπολις, εἶναι ἡ Χώρα τῶν Ζώντων, τό καύχημα τῶν ζώντων, θά ἔλεγεν ὁ Φώτης Κόντογλου»!
Ἔ, ὄχι καὶ νὰ καπηλεύεσθε, «παναγιώτατε» καὶ νὰ ἐπικαλεῖσθε ἀκόμα καὶ τὸν Κόντογλου ὡς σύμμαχο τῶν κακοδοξιῶν σας! Ὁ Κόντογλου σεβόταν τὸ Ὀρθόδοξο Πατριαρχεῖο, ὄχι τοὺς αἱρετικοὺς Πατριάρχες του! Δὲν διαβάσατε μὲ ποιό ὀξύτατο τρόπο κατήγγειλε ὁ Κόντογλου τὸν προκάτοχό σας Ἀθηναγόρα, γιὰ τὶς ὅποιες προοιμιακὲς οἰκουμενιστικές του ἐνέργειες; Δὲν διαισθάνεσθε ποιούς Κοντόγλειους κεραυνοὺς θὰ ἐξαπέλυε σήμερα ἐναντίον σας, ὡς ἡγέτου τῆς ἐσχάτης Παναιρέσως τῆς ἱστορίας;
Θυμίζουμε λίγα λόγια του, πρὸς ἐντροπήν σας καὶ ἐντροπὴ ἐκείνων ποὺ βαυκαλίζονται ὅτι εἶναι Ποιμένες. Ἔγραφε σὲ «Ἀνοιχτὴ Ἐπιστολὴ πρὸς Ἀθηναγόρα» (ἐδῶ) (γιὰ φανταστεῖτε τί θὰ ἔγραφε σήμερα πρὸς ἐσᾶς):
«Η επιθυμία της Παναγιότητάς σας και των δικών σας ανθρώπων να υποταχθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία στον Πάπα, γέμισε την καρδιά μας με ανομολόγητη θλίψη και απογοήτευση. Τα αυτιά μας ακόμα σφυρίζουν από το φρικτό αυτό άκουσμα... αποτροπιασμένοι και μόνο στη σκέψη ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης αγκάλιασε τον Πάπα και μολύνθηκε από αυτό το βδέλυγμα της ασέβειας».
Καὶ
πρὸς τοὺς Ποιμένες (ἀντιΟἰκουμενιστὲς καὶ μή) ἔγραφε καὶ θὰ ἐπαναλάμβανε καὶ πάλι
ὁ Κόντογλου:
«Και εσείς, οι ποιμένες του λαού, τι είδους ποιμένες είστε; Τα πρόβατα τα οποία σας εμπιστεύθηκε ο Χριστός, τα παραδίνετε στους λύκους. Έχετε επικοινωνία με τους άρχοντες αυτού του παρερχόμενου κόσμου, γιατί ζηλέψατε τη δόξα τους και όχι τη δόξα του Θεού. Υποτάξατε την πίστη στους αμαρτωλούς ανθρώπους των κοσμικών επιθυμιών, οι οποίοι οδηγούνται από τον σατανά. Παραδοθήκατε και παραδώσατε τα πρόβατα στον άρχοντα του κόσμου αυτού, σε αυτόν που κατέχει την ύλη, τον χρυσό, τις εφευρέσεις και τις μηχανές, οι οποίες καταπλήττουν τα πλήθη ως θαύματα του αντίχριστου»!
http://neataksi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_21.html?m=1
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ
Να πω κατι επ αυτου στον π.Χρ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εαν ετσι ειν' τα πραγματα,τουτο σημαινει και περιφρονηση της ακριβειας στην Ορθ.Εκκλησια μας πατερ;;;Να βλεπει ο κοσμος πως η μια εκκλησια ειναι μια απο τις πολλες και οχι η μια και μοναδικη ;;;Η μηπως εξεταζουμε το ζητουμενο μονον απο το ποσοι προσηλθαν εις την πιστιν και οχι απο το το θεμα οτι η εκκλησια -μας εχει και καποια ταξη,εχει κανονες και αυτοι απαγορευουν τις συμπροσευχες και τα συλλειτουργα και φυσικα τουτο σημαινει καθαιρεση για τους κληρικους και αφορμη αλλοτριοτητος διοτι σκανδαλον τουτο δια τους χριστιανους επειδη αιρεση +εκκλησια φαινονται να ειναι εις τον λαουτζικον ισοι αστραποι προς τον Θεο και δεν μπορει η ιδια η Ορθοδοξος εκκλησια να ταυτιζεται με την αρνηση της;;;;
Να βλεπει ο λαουτζικος να γινονται συμπροσευχες,,,,λειτουργικη,εκκλησιαστικη και δογματικη παρεκτροπη κατα εμας ,,,,διοτι εαν βλεπω καποιον αιρετικο να περιφερεται μεσα εις το ιερον,τουτο σημαινει δια εμε τον /την -δυστυχον αναγνωρισις στην Λατρεια και καποιας αλλης αιρεσεως ως εκκλησιας και που παραλληλως ενωνονται με τη Μια ,ΑΓΙΑ,Καθολικη,και Αποστολικη Εκκλησια,που σημαινει ενοτης εν τη θεια ευχαριστια που συνδιαζεται με την ενοτητα εν τη ορθοδοξια,,,,,,,αλλα ουχι μεσω του αγιου πνευματος αλλα με κοσμικα κριτηρια.
Να πουμε ακομα πως αυτοι που αποκηρυξαν την ορθοδοξια ,για να ενστερνηστουν μιαν αλλη ομολογια ξενη προς εμας,τουτο σημαινει για εμας το λαουτζικο πως αρνουνται και τη συμμετοχη σε ο,τι εχει σχεση με την εκκλησια,πως μπορουν να συμμετεχουν εντος του Ιερου Ναου αφου δεν υπαρχει συμφωνια στην πιστη κατ αρχας,αφου οι ιδιοι εδιαλλεξαν να φυγουν απο αυτην;;;;Στην εκκλησια Του Χριστου μαθετε σας ικετευουμε,συμμετεχουν ολοι οσοι επιστευσαν και δια του Βαπτισματοςς ενεδυθησαν Τον Κυριο και παρεμειναν μεσα εις το Σωμα Του και οχι οσοι ενεπεξαν τα θεια...Κατα την ταξη της εκκλησιας μας ουτε οι κατηχουμενοι δεν μπορουν να παρακολουθησουν τη Θεια Λειτουργια....
Εκεινο που δεν μπορουμε να κατανοησουμε εμεις ο λαουτζικος ειναι αυτο που ακουμε πολυ συχνα για την ενοτητα εν τοις μυστηριοις ,τουτεστιν ''το κοινο ποτηριον''δεδομενου πως υπαρχει κοινο ποτηριον με τους Μονοφυσιτες αλλα και που υπαρχουν μονοθειστικες θρησκειες οι οποιες δεν εχουνθεια Ευχαριστια.Ας πουμε ,,,,,ο Ιουδαισμος ,δεν εχει θεια ευχαριστεια,,,,,οι μουσουλμανοι,,,,,το ιδιο και ουτε προκειται να εχουν ποτε ,δεν ειναι;;;πως λοιπον το οριο της ανοχης θα ειναι το κοινο ποτηριον????????
Για τους αγιους μας και την Πατερικη Γραμματεια ,επισκοπος που Υ-ποδεχεται ως κανονικο επισκοπο αιρετικο και Α-ποδεχεται συμπροσευχη μαζι του ενω δεν προβαινει σε αποσταση απο αυτον παρα παρεκτρεπεται ,τουτο σημαινει οτι του στεραιωνει την αιρεση ακομα περισσοτερο......και μαλιστα την νομιμοποιει...[εχω διαβασει]..απο την αλλη δε περιφρονει τους αγωνες της εκκλησια,καταφρονει Τον Τριαδικο Θεο και τους αγιους του και υποτιμα τα δογματα της πιστεως,εξισωνοντας την αληθεια με το ψεμμα,,,,,,δογματικη εκτροπη ,,, εκκλησιολογικη ,,,και λειτουργικη...διοτι ο λατρευτικος χωρος της Ορθ.Εκκλησιας ,δεν ειναι τοπος κοινωνικης επαφης ,γι αυτο παλαιοτερα οι πιστοι ηξεραν τι θα πει αιρεσις και αισθανονταν τον αποτροπιασμο τους γι αυτην ενω τη σημερον που ολα ισοπεδωθηκαν και τεινουν προς αυτη την κατευθυνση,ο κοσμος ειπε να υπερ-απλουστευσει ολα αυτα επειδη δεν ενδειαφερεται και καποιοι εκ της ιεραρχιας, θεωρησαν τα δογματα ''τειχη'' και ανοιξαν νεες οδους,,,,,αψηφοντας τον Θεο ,βεβαιως βεβαιως και λεγοντας πως τα δογματα ειναι αναχρονιστικα και κανεις δεν τους δινει σημασια ουτε ανανεωνουν τους πιστους,,,,οποτε επεσαν στον ιστο τους ,αφου αυτα που ειπαν δεν ειναι τιποτε αλλο εκτος απο μυθους για γραιαδια που ειναι με το ενα τους ποδι στον ταφο! Γιατι η Χαρις του ΚΚΚυριου Ημων Ιησου Χριστου,δεν μας πεπαλαιωνει αλλα μας ανανεωνει και απο νεοι γινομαστε παιδια και....ουχι γραιαδια..........
Ελπιζω να καταλαβατε...π
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ποιοι ειναι οι υπερασπιστες του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΕΘΝΕΙΣ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΨΕΥΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
Οταν γραφουμε για τον Αιρετικο Στυλιανο μας ερχονται καποια σχολια με ονοματα μοναχων και κληρικων που ταχα ειναι πο την Αυστραλια και υπεραμυνται του Αιρετικου Χαρκιανακη.
Χθες λαβαμε και το παρακατω σχολιο και αφου το ερευνησαμε ιδου το αποτελεσμα:
=================
Mε εκπληξη διαβασα το αρθρον του αδελφου νικολαου Πανατζη σχετικα με τους κοπτες που ηρχοντο στον ναον της παναγιας σουμελα μελβουρνης που εφημερευα τοτε οι κοπται εδειξαν ενδιαφερον δια την ορθοδοξιαν και ενοριακην ζωην και κατοπιν εβαπτισθησαν μετα απο αναλογον κατηχησιν τοτε δεν ητο ο νικολαος ταυτα προς αποκαταστασιν της αληθειας
π. χρηστος κακουλιδης συνταξιουχος κληρικος
Nick Pandazis
10:46 μ.μ. (Πριν από 8 ώρες)
Μας δουλούουνε ψιλό-γαζί.
Ιερέας ήταν τότε ο π. Ιορδάνης που με διόρισε.
Δεν γνωρίζω ΚΑΝΕΝΑ π. Χρήστο Κακουλίδη ούτε έχω ακούσει ποτέ αυτό το όνομα. Ουτε ποτε κανείς άκουσε για κόπτη να βαπτιστεί, θα μας τρελάνουνε οι αθεόφοβοι. Ας μας προσκομίσουν στοιχεία! ΨΕΥΤΕΣ!
Η λέξη "παναγιώτατε" είναι μέσα σε εισαγωγικά. Αυτό κάτι λέει για όποιον ξέρει να διαβάζει!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://anastasiosk.blogspot.gr/2014/10/blog-post_99.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε τα σχόλια. Φιλοπατριαρχικά παπαγαλάκια επί το έργο!