Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Μια απαντησι αγαπης εν ΑΛΗΘΕΙΑ.



 Αποτειχισι: 

Οσοι ισχυριζονται οτι το μαρτυριο του Χρυσοστομου Σμυρνης ξεπλυνε τα παντα απο την προτερα του ζωη, κανουν λαθος.
Ναι, μεν ξεπλυνε τα αμαρτηματα της προηγουμενης ζωης του, οχι ομως και τις αιρεσεις του.
Αυτο μαρτυρει η Γραφη, οι Πατερες και η ιστορια της Εκκλησιας.
Οι αιρεσεις δεν παραγραφονται, αν δεν μετανοηση ο αιρετιζων.


 ==================




ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΣ ΝΑΙ, 

                                ΑΓΙΟΣ ΟΧΙ.




 Aγαπητέ αδελφέ Μάρκο. 



Πολύ σωστά τα όσα λες για τους μάρτυρες και τους νεομάρτυρες. 
Αυτοί όμως ανακηρύχθηκαν αμέσως από την Εκκλησία ως άγιοι. 
Δεν περίμενε η Εκκλησία 70 χρόνια για να προβεί στην ανακήρυξη της αγιότητός τους όπως έγινε με τον Σμύρνης.  
Η επισκοπιανή «Εκκλησία»  μετά το μαρτύριό του τον ανακήρυξε αμέσως άγιο διότι έκανε τόσο αγώνα υπέρ των Προτεσταντών και των Αγγλικανών σε σημείο που τους είχε ως πρότυπο για τους χριστιανούς της Σμύρνης στα κηρύγματά του.  
Επειδή γνωρίζουμε πολύ καλά τις μεθοδεύσεις του κεκοιμημένου πλέον και στην κρίση του Θεού ευρισκομένου, πρώην Δημητριάδος και μετέπειτα Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου για την εν λόγῳ αγιοποίηση, γι’αυτό υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν οι διαμαρτυρίες που ξεκίνησαν κυρίως από τον Βόλο. 





Πρώτος όμως ο αείμνηστος Νικ. Ψαρουδάκης έφερε στη δημοσιότητα πολλά στοιχεία για τον Εθνομάρτυρα Χρυσόστομο, που μέχρι τότε έχαιρε του θαυμασμού και  των τιμών από όλο τον Μικρασιάτικο κόσμο και όχι μόνον αυτού. 
Μετέπειτα που ήλθαν στο φως της δημοσιότητος πολλά στοιχεία για τις αιρετικές του ιδέες, τη σχέση του με τη μασονία, τον εκκοσμικευμένο τρόπο ζωής του και το υπ’αυτού προβαλλόμενο μύχιο πόθο του για την ανανέωση και εξέλιξη της Ορθοδόξου Εκκλησίας σύμφωνα με τα δυτικά πρότυπα και άλλα πολλά που καταγράφονται στο βιβλίο του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά (Η παράνομος Αγιοποίησις του Εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης).  






Τίποτε δεν εμπόδιζε τον λαό να τον τιμά ως εθνομάρτυρα, διότι όντως το μαρτύριό του ήταν απαράμιλλο, κατακρεουργήθηκε από το μανιασμένο τουρκικό πλήθος, δεν αμφισβητεί κανείς ότι προσευχόταν την τελευταία στιγμή της ζωής του, δεν εγκατέλειψε το ποίμνιό του, πάλεψε μέχρι τελευταία στιγμή για την πολυπόθητη πατρίδα του αλλά κέρδισε επάξια το στέφανο του Εθνομάρτυρα. 
Μέχρις εκεί. 






Αγαπητέ αδελφέ δεν πρέπει να παίζουμε με το πιο ιερό χώρο της Εκκλησίας μας, το αγιολόγιο και να θέτουμε εκεί ανθρώπους  με ερωτηματικά και σκοτεινά σημεία στη ζωή τους. 
Αμφιβολίες δεν χωρούν στην αγιότητα. 
Αν αγίασε, ο Θεός το γνωρίζει και θα τον ανταμείψει. 
 Εμείς όμως αν δεν είναι άγιος, πώς θα τον προσκυνούμε και θα τον έχουμε ως παράδειγμα προς μίμηση στα παιδιά και τα εγγόνια μας μετά τα όσα έγιναν γνωστά για τη ζωή του;  
Δεν θα μας βλάψει ειλικρινά ένας λιγότερο άγιος, αλλά σίγουρα θα μας βλάψει η διατράνωση των Μασόνων ότι ένας μασόνος αγίασε και είναι πρότυπο προς μίμηση για τους Ορθοδόξους. 
Ας το σκεφθούμε σοβαρά αυτό.  
Δεν είμαστε αγιομάχοι. 
Γι’ αυτό ποτέ δεν έγινε λόγος από εμάς που αντιτιθέμεθα, για τους άλλους δύο ιεράρχες που  ανακηρύχθηκαν άγιοι. 
Δεν είχαν σκοτεινά σημεία στη ζωή τους, ούτε έγιναν από κανένα ποτέ ενστάσεις για την βιοτή και την πίστη τους. 
Ο Χρυσόστομος Σμύρνης, αν υποθέσουμε ότι δεν ήταν μασόνος κι ότι απλώς ήταν κατηγορημένος ως μασόνος, είχε αντιλήψεις πανθεϊστικές, ειδωλολατρικές που συνάδουν με τα πιστεύω της μασονίας. 

Με λίγα λόγια, αρκούσε να τον τιμούμε με κατάθεση στεφάνων και επιμνημόσυνες δεήσεις όπως κάναμε όλα αυτά τα χρόνια από το μαρτύριό του και μετά, όπως άρμοζε σε Εθνομάρτυρα και δεν χρειαζόταν να γίνει στανικά η αγιοποίηση αυτή.  






Διαβάστε σας παρακαλώ αδελφέ μου, καλοπροαίρετα το βιβλίο του π. Ευθυμίου, κι αν δεν το έχετε να σας το στείλουμε, γιατί διαβάζοντάς το αμερόληπτα θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας. 
Πολλοί είχαν αμφιβολίες, κι όταν λέω πολλοί εννοώ ιεράρχες, ηγούμενοι, θεολόγοι, καθηγητές Πανεπιστημίου, κι όταν το διάβασαν απάντησαν ότι όντως πολύ προβληματική και με πολλά ερωτηματικά έγινε αυτή η αγιοποίηση. 
Όσο για τον μικρασιατικό κόσμο που ζητούσε δήθεν να αγιοποιηθεί, ελάτε στη Ν. Ιωνία Βόλου που έχει μερικές χιλιάδες Μικρασιάτες να δείτε στον Εσπερινό της Εορτής του, μερικές γιαγιούλες και παιδιά με στολές από τη Μ. Ασία (20-30 το πολύ) στον Ι. Ναό της Ευαγγελιστρίας, που τιμούν δήθεν την μνήμη του μεγάλου τους Αγίου.  
Είναι για λύπηση όλα αυτά αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινά. 







Και κάτι ακόμη σημαντικό. 
Γιατί άραγε δεν προέβησαν στην ανακήρυξη της αγιότητός του, αμέσως μετά το μαρτύριό του ή λίγα τουλάχιστον χρόνια αργότερα, οι συνεργάτες του, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος ως και ο μετέπειτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Χατζησταύρου, ή ο Βασίλειος Μητροπολίτης μετέπειτα Φλωρίνης που διετέλεσε και διάκονός του; 
Μήπως γιατί γνώριζαν τί άνθρωπος ήταν ο Χρυσόστομος κι ότι ήταν μόνο ένας μεγάλος Εθνομάρτυρας και τίποτε παραπάνω;  
Γιατί έπρεπε να γίνει από τον Χριστόδουλο η όλη μεθόδευση της αγιοποίησης; 





Ξέρετε τί έγραψε ο μεγάλος σύγχρονος ιστορικός Καργάκος σε βιβλίο του «Ο  εθνομάρτυς Χρυσόστομος  Μητροπολίτης Σμύρνης ο περίβλεπτος»; 
«Θα ήταν αφελές ν’ αποδώσουμε την δολοφονία στην εκδικητικότητα του Νουρεντίν ἤ στη θηριωδία του τουρκικού όχλου.  
Επρόκειτο  ΓΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. 
Η εξόντωση του Χρυσοστόμου ήταν προσχεδιασμένη. 
Δεν τον τιμώρησαν για όσα έπραξε αλλά για όσα θα έπραττε εναντίον τους, αν φυσικά επιζούσε. 
Σκότωσαν τον μελλοντικό ΗΓΕΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ». 
Από την Ιστορία σας θυμίζει κάτι αυτό;  
Τέλος αν έφευγε όπως τον εκλιπαρούσαν οι σύμμαχοι κι εγκατέλειπε τη Σμύρνη, όπως πολλοί ισχυρίζονται, τότε θα αποδεικνύονταν ένας μεγάλος προδότης.  
Κανένας όμως δεν θα μπορούσε να φαντασθεί ότι ο Χρυσόστομος Σμύρνης θα πρόδιδε την λατρευτή του (όπως την έλεγε) πατρίδα, διότι τα πάντα, την αρχιερωσύνη του και την ίδια του τη ζωή τα είχε αφιερώσει σ’ αυτή.  
Ούτε η Ιστορία θα του το συγχωρούσε ποτέ να φερθεί σαν προδότης. 
Δεν είναι λοιπόν επιχείρημα αυτό που λέτε ότι δεν έφυγε κι έμεινε έως το τέλος για να μαρτυρήσει. 
Κανείς μα κανείς δεν αμφισβητεί το μαρτύριό του για την πατρίδα. 
Τα πάντα, ακόμη και την ανάμειξή του με τη μασονία τα έκανε για να βοηθήσει την πατρίδα. 
Όλοι τον τιμούσαμε σαν εθνομάρτυρα χωρίς αναστολές και αμφιβολίες, ως ιερομάρτυρα όμως δεν πρόκειται ποτέ να τον δεχθούμε.  
Εκτός κι αν αυτό το δείξει ο Θεός με κάποια σημεία φανερα.


H απαντησι ειναι της Χριστινας Νακου

11 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Μάρκο σου αρέσει να σπέρνεις ζιζάνια Ξέρομε πολλούς αιρετικούς και αμαρτωλούς ευρισκόμενους στην άγνοια , οι οποίοι την τελευταία στιγμή μετενόησαν και μαρτύρησαν και η εκκλησία τους τιμά ως αγίους, γιατί το μαρτύριο εκλαμβάνεται ως βάπτισμα , το οποίο σβήνει όλες τις προηγούμενες εν αγνοία αμαρτίες Μπορείς να μας πείς κάποια περίπτωση ιερέως ή επισκόπου, ο οποίος να δίδαξε εν ζωή και μετά θάνατον αίρεση χωρίς να έχει μετανοήσει και η εκκλησία να τον τιμά ως άγιο ; Σ’αυτήν την περίπτωση το μαρτύριο και πολλώ μάλλον η αγιοποίηση σβήνει ή επικυρώνει τις αιρετικές του διδασκαλίες; Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός μαρτύρησε και με το μαρτύριό του επεσφράγισε τις διδασκαλίες του, πού είναι διαμάντια ορθοδόξου βιώματος Κάτι γνωρίζουμε να υπάρχει και ως διαχρονική συμφωνία των Πατέρων και Αγίων της εκκλησίας , η οποία συμφωνία συνιστά και κριτήριο ορθοδοξότητος . Δεν μπορεί να υπάρχει αντίφαση μεταξύ των Αγίων σε θέματα ορθοδόξου βιώματος και πίστεως και η επιδιωκόμενη αντίφαση είναι κατευθυνόμενη από αυτούς, που θέλουν να σπέρνουν την σύγχυση και τα ζιζάνια μέσα στο σώμα της εκκλησίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μονο τις εν αγνοια αλλα και τις εν γνωσι.Για την αιρεσι ομως γιατι τα μπερδευετε;(κατι αναλογο αναφερει και η Χ.Ν.)Δεν ειπε αυτο το πραγμα ο κ.Μ. Γιατι προσπαθειτε να του κρεμασετε κουδουνια;Αλλο πραγμα,αλλιως το ειπε.Πιστευω να παρει τον λογο να υπερασπειστει τα λεγομενα του.Δεν νομιζω να ειναι εν αναμονη στην προγενεστερη αναρτηση....

      Διαγραφή
  2. http://www.romfea.gr/diafora-ekklisiastika/18986-2013-09-08-17-36-33
    Ο γνωστός πολυγένης της Ρομφαίας που προβάλλει κάθε δεσποτική εκδήλωση προβάλλει και το νεονικολαίτη Γιανναρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο αγιος Κοσμας (και πολλοι αλλοι) δεν αγιοκατεταγησαν αμεσως απο την Εκκλησια.Για τον αγ. Κοσμα περασαν περιπου 170 ετη.Αναφερει και αλλα πραγματα ο κ.Μαρκος,τα οποια αναφερονται αμεσα στις αιτιασεις σας αλλα εσεις δεν τα λαμβανετε υπ'οψιν στο κειμενο σας.Θα γνωριζετε βεβαια οτι για τους μαρτυρας γενικα δεν ειναι απαραιτητη η φανερωσις σημειου.Εαν ομως επικουρικα ο Θεος ηθελε να βοηθησει καποιους καλοπτοαιρετους τι θα επρεπε να κανει να κανει απο ενα σημειο στον καθε ενα.....Ο αλλος θα λεει εγω δεν ειδα τιποτε...Για παραδειγμα ο κ. Μαρκος αναφερει κατι σχετικο.Το δεχθηκατε;Οχι βεβαια.Επειτα η θεσις σας δεν αποριπτει εντελως την αγιοτητα του Χρυσοστομου Σμυρνης.(αν κλπ κλπ)Δεν μας ειπατε λοιπον συμφωνειτε με σχετικη ετικετα του (μαλλον)ιστολογου περι κακοδοξων και μαγαρισμενων;(δηλ.ειναι καποιοι κ.και μ.εως οτου αποδειξει ο Θεος το αντιθετο;;; "ωραια λογικη")Εν πασι περιπτωσι δεν απαντησατε σ'οσα ειπε ο κ. Μαρκος,ο οποιος δεν νομιζω να ειπε οτι οι αιρεσεις-αποπλυνονται με το μαρτυριο.Καπως αλλιως το ειπε.Αφηνω οτι ειχαμε και τον καθε τυχαρπαστο να λεει οτι του κατεβει....πχ(αν θυμαμαι καλα)αν ειναι λεει αγιος ο αγ. Αρεθας κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ δεν αναφέρομαι σε θαυμαστά σημεία που κάπου, κάπως, κάποτε κάποιος είδε ή άκουσε κάτι. Μιλάω για συρροή θαυμάτων όπως έγινε με τον άγιο Εφραίμ στη Ν. Μάκρη. Παρ'όλα λοιπόν τα θαύματα που έκανε ο άγιος, η Σύνοδος δεν νομίζετε ότι άργησε υπερβολικά να αποφασίσει και να τον αγιοκατατάξει; Ενώ με τον Χρυσόστομο δεν συνέβη κάτι ανάλογο. Στην περίπτωση του Χρυσοστόμου Σμύρνης η Σύνοδος δεν εξέτασε καν τις καταγγελίες, τις αμφιβολίες και τις κατηγορίες που υπήρξαν, αλλά απεναντίας προχώρησε ακάθεκτη.
    Και παρακάτω πάλι δεν καταλάβατε. Είπα ότι στις συνειδήσεις των πιστών ο μάρτυρας της πίστεως αναγνωρίζεται αμέσως ως άγιος. Δεν νομίζω να αμφιβάλετε ότι ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός δεν εθεωρείτο άγιος αμέσως μετά το μαρτύριό του, κι ας πέρασαν 170 χρόνια από την αγιοκατάταξή του. Τον Χρυσόστομο Σμύρνης όμως όλοι τον θεωρούσαμε ως εθνομάρτυρα, γι'αυτό και καταθέταμε στεφάνια μπροστά στο άγαλμά του, κι αυτοί ακόμη οι Μικρασιάτες, οι υπέργηροι που θυμούνται ακόμη τα γεγονότα της Σμύρνης (όσοι τουλάχιστον απέμειναν από αυτούς) δεν τον θεωρούσαν άγιο, απλά ήρωα που θυσιάστηκε για την πατρίδα. Σε προγενέστερο χρόνο δημοσιεύσαμε και μία επιστολή ενός επιζώντος υπέργηρου Μικρασιάτη που μικρό παιδί έφθασε στη Ν. Ιωνία του Βόλου με τη μητέρα του και τ' αδέλφια του, χωρίς όμως τον πατέρα του. Σε καμμία περίπτωση, είχε ομολογήσει δημόσια, δεν δεχόταν ο πατέρας του να αγιοποιηθεί με το πλήθος όλο που σφαγιάσθηκε στη Σμύρνη. Θεωρούσε την αγιοποίηση αυτή με τον τρόπο που έγινε ως ιεροσυλία. Μπορεί να ισχυρισθούν κάποιοι ότι μερικοί ευλαβείς Μικρασιάτες είχαν στο εικονοστάσι τους τον Χρυσόστομο Σμύρνης, όπως είχαν βεβαίως και τον Βενιζέλο και τους γονείς και τους παππούδες τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί ήταν άγιοι, αλλά στα εικονοστάσια συνήθιζαν να βάζουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, για τα οποία προσεύχονταν να τους έχει καλά ο Θεός.Αυτά για την ιστορία. Εάν παρ' όλα αυτά, παπικώ τω τρόπω, κάποιοι θέλουν τέτοιους αγίους για πρότυπο, για να τους προσκυνούν και να ζητούν τις μεσιτείες τους, τότε κανείς δεν τους εμποδίζει. Ας τους έχουν προστάτες και μεσίτες, χωρίς να μας τους επιβάλλουν και να τους τοποθετούν στο αγιολόγιο και στα συναξάρια. Ο Θεός να μας φωτίζει το σκότος γιατί σε λίγο δεν θα ξεχωρίζουμε από τους Παπικούς στην παραγωγή αγίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μονη μικρη παρενθεση.Πολλα θα μπορουσε να πη κανεις στο 8:38 αλλα νομιζω οτι ανελαβε ηδη ο Μ.Τ. Μια ερωτηση μονο:Τι σημαινει "χωρις να μας τους επιβαλλουν".Ποιος επεβαλλε σε εσας τι;Δεν γνωριζω αν κανω λαθος αλλα νομιζα οτι ειστε αποτειχισμενη....

      Διαγραφή
  5. Ανέπτυξα τις θέσεις μου σε δύο διαδοχικά σχόλια και σε ένα τρίτο συμπληρωματικά. Θα προσθέσω μόνο ότι η αγιοκατάταξη πολλές φορές αργεί. Και ο άγιος πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄ αγιοκατατάχθηκε πάνω από 100 χρόνια μετά το μαρτύριό του. Στην περίπτωσή του, όπως και στην περίπτωση του Χρυσοστόμου Σμύρνης, θα έλεγα ότι η ανακήρυξή τους σε εθνομάρτυρες, κατά κάποιον τρόπο, "εμπόδισε" την ακακήρυξή τους σε ιερομάρτυρες. Κάτι ανάλογο συνέβη με τον αρχιεπίσκοπο Κύπρου Κυπριανό, που μάλλον για τον ίδιο λόγο δεν έχει αγιοκαταταχθεί ακόμα (αλλά η Εκκλησία της Κύπρου έχει αιώνες να προβεί σε αγιοκατάταξη, άλλο ζήτημα και αυτό).
    Θα συνοψίσω εδώ μόνο το κύριο επιχείρημά μου: Ο Χρυσόστομος Σμύρνης, κανονικός Ορθόδοξος επίσκοπος Σμύρνης, ουδέποτε καταγγελθείς για αίρεση όσο ζούσε, μπορεί να χώλαινε στα θεολογικά ή και στα πνευματικά αν θέλετε, αλλά τα ξέπλυνε όλα μέσω της ΕΘΕΛΟΥΣΙΑΣ παραμονής του στη φλεγόμενη Σμύρνη, της άρνησής του να φυγαδευτεί και του φρικτού μαρτυρίου του, το οποίο λέγεται ότι υπέμεινε δίχως να εκστομίσει κατάρα ή ύβρη κατά των σφαγέων (υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες, ένας από αυτούς Τουρκοκρητικός, δεν χρειάζεται να επεκταθώ, όποιος θέλει το βρίσκει). Έχουμε και άλλα παραδείγματα μαρτύρων που έζησαν άσωτα, ενίοτε υπάρχουν και ορισμένες υπόνοιες για την απόλυτα ορθότητα της πίστης κάποιων όσο ζούσαν (ανέφερα τρεις συγκεκριμένες περιπτώσεις), αλλά οι οποίοι καταξιώθηκαν στη συνείδηση της Εκκλησίας επειδή την ώρα του μαρτυρίου ομολόγησαν Ιησού Χριστό Υιό του Θεού, Σταυρωθέντα και Αναστάντα. Ας πούμε ότι προ του μαρτυρίου της έσφαλαν λόγω αγνοίας, ότι παρασύρθηκαν από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Είμαι βέβαιος ότι οι τυχόν οικουμενιστικές ιδεοληψίες του κατοπινού ιερομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης έγιναν σκόνη τις φοβερές εκείνες ώρες στην Αγία Φωτεινή, περιμένοντας την κλήση του Νουρεντίν. Μακάρι και ο Αθηναγόρας να είχε το θάρρος να μαρτυρήσει το 1955, στα Σεπτεμβριανά. Αλλά κλείστηκε ο φοβιτσιάρης μέσα στο φρουρούμενο Πατριαρχείο (του τηλεφώνησε ο εκθρονισμένος πατριάρχης Μάξιμος Βαπορτζής και τον ήλεγξε σκληρά) και έχασε τη μεγάλη ευκαιρία, για να συνεχίσει μετά ως ψευδοποιμένας που ήταν να μολύνει την Εκκλησία με τον άθεο οικουμενισμό του. Ο Χρυσόστομος Σμύρνης, ίσως (λέω "ίσως") να ήταν το ίδιο οικουμενιστής με τον Αθηναγόρα, αλλά όταν του δόθηκε η μεγάλη ευκαιρία, την άρπαξε από τα μαλλιά. Μακάρι και άλλοι οικουμενιστές κληρικοί να μαρτυρούσαν για τον Χριστό όπως ο Χρυσόστομος Σμύρνης και θα τους τιμούσαμε ως μάρτυρες (όχι ως θεολόγους, το τονίζω!). "Το μαρτύριο είναι η μόνη αναμάρτητη οδός" (μητροπολίτης Χαλεπίου Παύλου, ένας σύγχρονος μάρτυρας της Εκκλησίας του Χριστού).
    Ευχαριστώ θερμά αδελφοί που είχατε την υπομονή να με υποστείτε. Όσα έγραψα, τα έγραψα με πολλή χαρά στη συνείδηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό είναι το κλειδί "Μάρκο Τ": "επειδή την ώρα του μαρτυρίου ομολόγησαν Ιησού Χριστό Υιό του Θεού, Σταυρωθέντα και Αναστάντα". Ο Χρυσόστομος υπέμεινε το μαρτύριο για την πατρίδα, όπως ο Αθανάσιος Διάκος, ο Σαλώνων Ησαΐας, ο κομμουνιστής ιδεολόγος κ.λπ., που δεν είναι γι' αυτό άγιοι. Αν σώθηκε, αυτό το γνωρίζει ο Θεός, ο Οποίος το μαρτύριό του για την πατρίδα εκ καρδίας ευχόμαστε (όπως οι Άγιοί μας μας έμαθαν) να συντελέσει στην συχώρεσή του. Αν είναι Άγιος, θα το δείξει ο Θεός δια της Εκκλησίας Του. Τότε θα πεισθούμε, κι όχι τώρα, σ' αυτή την πρωτοφανή αγιοποίηση μιας 12μελούς Συνόδου Επισκόπων(τα μέλη της οποίας διετύπωσαν γραπτώς τις ...επιφυλάξεις και τις ...αμφιβολίες για την αγιότητά του). Να μη αναφερθούμε εδώ στο γεγονός, ότι η αγιοποίηση-αγιοκατάταξη έγινε από 12 κι όχι από τα 80 μέλη της Ιεραρχίας ή καλύτερα του Πατριαρχείου στο οποίο ανήκε η πρωτοβουλία της αγιοκατατάξεως!!!
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kι εμείς αδελφέ μου, με χαρά στη συνείδηση τα γράψαμε όσα γράψαμε κι αλοίμονό μας αν μας έλεγχε η συνείδηση ότι αγιομαχούμε. Δεν θα μπορούσαμε να σταθούμε και μόνο στη σκέψη ότι βλασφημούμε τη μνήμη ενός αγίου. Ὄσα ειπώθηκαν είναι για το καλό της Εκκλησίας και μόνο τίποτε παραπάνω, πίστεψέ με. Να είσαι καλά και να εύχεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μη γίνεσαι γελοίος Μάρκο , δέχεσαι τον ΄΄άγιο΄΄ ως μάρτυρα και όχι ως θεολόγο. Τότε κόψτον στη μέση και από τη μέση και πάνω να αγίασε ως μαρτυρας και από τη μέση και κάτω ως θεολόγος να μην αγίασε. Χασάπης είσαι; Η άγνοια δικαιολογείται ακόμα και στον Απόστολο Παύλο - και οι τρείς περιπτώσεις υποτιθέμενων αγίων ΄΄αγίου ληστή΄΄(;) και των δύο άλλων περιπτώσεων, που αναφέρεις, είναι περιπτώσεις ανθρώπων ευρισκομένων στην άγνοια - η άγνοια όμως δεν δικαιολογείται σε ιερέα ή επίσκοπο Εσύ που ξεσκονίζεις την βιβλιογραφία και στις ξένες βιβλιοθήκες, γιατί δεν βρίσκεις μία ανάλογη περίπτωση να μας την αναφέρεις; Οι οικουμενιστές τον προορίζουν για μέγα διδάσκαλο της αιρέσεώς τους και με την βούλλα του μαρτυρίου, που επικυρώνει την αίρεση και δεν την αναιρεί και άντε να αποδείξεις, ότι την ώρα του μαρτυρίου ανακάλεσε την αίρεση Πού το ξέρομε , έχομε αποδείξεις περι αυτού; Δεν ξέρω αν ο Χρυσόστομος Σμύρνης ΄΄ξέπλυνε ΄΄την αίρεση με το μαρτύριο , το μόνο σίγουρο είναι, ότι οι καλοπερασάκηδες οικουμενιστες ξεπλένουν την καλοπέρασή τους και την αίρεσή τους με το μαρτύριο του Χρυσοστόμου , το οποίο καπηλεύονται και αυτό δεν θα το ήθελε ούτε ο ίδιος ο Χρυσόστομος, ό,τι κι αν είναι και όπως κι αν οναμάζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρκο Τ. ευχαριστουμε πολυ για την συνεισφορα σου στον διαλογο ο οποιος βεβαια θα συνεχιζεται και αν εχεις οτιδηποτε να μας καταθετης θα χαιρομεθα να βλεπουμε την μαρτυρια σου.παντα εισαι ευπροσδεκτος για ολα τα ζητηματα που συζητουμε.Καλο θα ηταν καποτε να μας τηλεφωνησης ή να μας στειλης καποιο ε-μειλ για να γνωριστουμε καλυτερα.Αν και σε γνωριζω απο τα κειμενα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου