Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ
ΠΑΥΣΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ, ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ, ΑΠΑΝΤΑ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ
Γνωρίζουμε καλά τον μητροπολίτη Θεόκλητο και την «αγάπη του» στον π. Αυγουστίνο! Δεν είναι η πρώτη φορά που προτιμά την σιωπή, όταν αδικείται και συκοφαντείται ο π. Αυγουστίνος. Ας ξέρει ότι δεν έχει ανάγκη ο π. Αυγουστίνος από την δική του μαρτυρία, γιατί τον ξέρει καλά, και μπορεί μόνος του να υπερασπιστεί τον εαυτό του, με τις αθάνατες επιστολές του.
-
Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΕΠΑΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ.
ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ
25-10-1991 ἐπὶ τῇ ἐκλογῇ του πατριάρχου Βαρθολομαίου:
«Συγχαίροντες ἐπὶ τῇ ἐκλογῇ ὑμῶν ὡς Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, ὁλοψύχως εὐχόμεθα ὅπως διοικήσητε τὴν Ἐκκλησίαν μὲ ἀγάπην, καθὼς είπατε, ἀλλ᾿ ἐπιτρέψατέ μοι νὰ είπω ὡς πρεσβύτερος ἐπίσκοπος τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, μὲ ἀγάπην ναί, ἡ ὁποία ὅμως ἀπαραιτήτως νὰ συνοδεύεται μὲ τὴν ἀλήθειαν καὶ τὴν δικαιοσύνην, διότι ἄνευ τούτων καταντᾷ ἀπάτη, δημιουργοῦσα πολλὴν σύγχυσιν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ.
Ὑπὸ τὸν ὅρον τοῦτον συγχαίρομεν ὑμᾶς ὁλοψύχως, εὐχόμενοι ὅπως ἀναδειχθῆτε ἄξιος τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία ἐν ταῖς χαλεπαῖς ταύταις ἡμέραις βάλλεται σφοδρῶς ὑπὸ ἐξωτερικῶν καὶ ἐσωτερικῶν ἐχθρῶν καὶ μάλιστα ὑπὸ τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος, καθὼς εἶπεν ὁ ἀοίδιμος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, εἶνε παναίρεσις».
«Συγχαίροντες ἐπὶ τῇ ἐκλογῇ ὑμῶν ὡς Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, ὁλοψύχως εὐχόμεθα ὅπως διοικήσητε τὴν Ἐκκλησίαν μὲ ἀγάπην, καθὼς είπατε, ἀλλ᾿ ἐπιτρέψατέ μοι νὰ είπω ὡς πρεσβύτερος ἐπίσκοπος τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, μὲ ἀγάπην ναί, ἡ ὁποία ὅμως ἀπαραιτήτως νὰ συνοδεύεται μὲ τὴν ἀλήθειαν καὶ τὴν δικαιοσύνην, διότι ἄνευ τούτων καταντᾷ ἀπάτη, δημιουργοῦσα πολλὴν σύγχυσιν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ.
Ὑπὸ τὸν ὅρον τοῦτον συγχαίρομεν ὑμᾶς ὁλοψύχως, εὐχόμενοι ὅπως ἀναδειχθῆτε ἄξιος τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία ἐν ταῖς χαλεπαῖς ταύταις ἡμέραις βάλλεται σφοδρῶς ὑπὸ ἐξωτερικῶν καὶ ἐσωτερικῶν ἐχθρῶν καὶ μάλιστα ὑπὸ τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος, καθὼς εἶπεν ὁ ἀοίδιμος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, εἶνε παναίρεσις».
ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕΤΕ
ΝΑ ΠΑΥΣΩΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΣΑΣ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΕΠΡΑΞΑΜΕ
30-7-1993 διὰ τὰ ἐν Αὐστραλίᾳ:
«Ἐπὶ ἁρμοδίως ὑποβληθείσης μηνύσεώς μου εἰς τὸ σεπτὸν Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον τὴν 17ην Μαρτίου 1989 κατὰ τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Αὐστραλίας κ. Στυλιανοῦ, προσβάλλοντος τὸ ὀρθόδοξον δόγμα περὶ ἀναμαρτησίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, μολονότι παρῆλθε πενταετία ἀφ᾿ ὅτου ὑπεβλήθη, ἐν τούτοις οὐδεμία κανονικὴ ἐνέργεια ἐγένετο.
Ὁ σεβασμιώτατος Αὐστραλίας μὲ τὴν αἱρετικὴν διδασκαλίαν του καὶ τὴν ὅλην συμπεριφοράν του ὑπῆρξε δυστυχῶς ὁ κυρίως ἔνοχος τῆς παρατηρουμένης ἐν Αὐστραλίᾳ θλιβερᾶς ἐκκλησιαστικῆς καταστάσεως.
Χωρὶς νὰ θέλωμεν ν᾿ ἀπειλήσωμέν τινα, είμεθα ὑποχρεωμένοι νὰ ἐπιστήσωμεν τὴν προσοχὴν τοῦ οἰκουμενικοῦ πατριάρχου καὶ τῶν περὶ αὐτόν, οἱ ὁποῖοι συγκροτοῦν κατ᾿ αὐτὰς μείζονα Σύνοδον ἐν τῷ Πατριαρχείῳ, ὅτι τὰ ἀφορῶντα εἰς τὰ δόγματα ζητήματα προηγοῦνται τῶν διοικητικῆς φύσεως θεμάτων.
Ἡ δὲ ἐν προκειμένῳ σκανδαλώδης σιωπή σας δὲν ἀποκλείεται νὰ μᾶς ἐξαναγκάσῃ νὰ προβῶμεν εἰς κανονικὴν ἐνέργειαν περὶ παύσεως τοῦ μνημοσύνου σας, ὡς καὶ ἄλλοτε ἐπράξαμεν ἐπὶ ἀειμνήστου προκατόχου σας».
26-12-1993 καὶ πάλιν διὰ τὰ ἐν Αὐστραλίᾳ:
«Εὑρίσκομαι εἰς τὴν ἀδήριτον ἀνάγκην ἵνα ἀπευθυνθῶ διὰ τοῦ παρόντος δημοσίᾳ πρὸς ὑμᾶς.
Δὲν πρόκειται περὶ μικροῦ τινος καὶ ἀσημάντου πράγματος, ἀλλὰ περὶ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως.
Πρὸ ἐτῶν εἰς τὴν Αὐστραλίαν ἐξέσπασε δεινὸν σκάνδαλον μὲ ἥρωα τὸν ἀρχιεπίσκοπον Αὐστραλίας σεβασμιώτατον κ. Στυλιανόν.
Ἐθεωρήσαμεν ἐπιτακτικὸν καθῆκον ν᾿ ἀπευθυνθῶμεν εἰς τὸν τότε οἰκουμενικὸν πατριάρχην κυρὸν Δημήτριον (τὴν 17-3-1989).
Τὸ Πατριαρχεῖον ἀπήντησεν εἰς ἡμᾶς διὰ τῆς ὑπ᾿ ἀριθμ. 262/19-4-1989 ἐπιστολῆς, ἐκφράζον τὰς εὐχαριστίας Του διὰ τὴν ἡμετέραν εὐαισθησίαν ἐπὶ τοῦ ἀνακύψαντος ζητήματος.
Νέα ὅμως ἀφορμὴ ἐδόθη ἐκ τῆς Μείζονος καὶ Ὑπερτελοῦς Συνόδου.
Διότι αὕτη ἐπελήφθη μὲν ἄλλων ζητημάτων ἥσσονος σημασίας, ἀλλὰ περὶ τῶν ὑψίστων δογματικῶν θεμάτων, τῆς ἀναμαρτησίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν ἄλλων δυσσεβῶν ἐκφράσεων τοῦ εἰρημένου ἱεράρχου, οὐδόλως ἠσχολήθη.
Παρὰ ταῦτα, διατηροῦντες τὴν τελευταίαν ἐλπίδα, ἐκρίναμεν ἐπιβεβλημένον, πρὶν ἢ προβῶμεν εἰς ἄλλας κανονικὰς ἐνεργείας, περὶ τῶν ὁποίων ὁμιλοῦν οἱ ἱ. κανόνες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ μάλιστα οἱ ΡΚΑ΄ τῆς ἐν Καρθαγένῃ Συνόδου καὶ ΙΕ΄ τῆς Πρωτοδευτέρας, νὰ καταφύγωμεν διὰ δευτέραν ἤδη φορὰν εἰς τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον καὶ θερμῶς νὰ παρακαλέσωμεν, ὅπως τοῦτο ἐπιληφθῇ τοῦ σπουδαιοτάτου τούτου ζητήματος.
Διότι ἐὰν ἡμεῖς σιωπήσωμεν, τότε ὁ ἀφανὴς ἀλλὰ πιστὸς λαὸς θὰ γίνῃ ὁ ἄγρυπνος φύλαξ τῆς πίστεώς μας.
Παναγιώτατε, εἶμαι πλέον γέρων καὶ ἐγγὺς θανάτου.
Ἐπιθυμῶ ν᾿ ἀπέλθω τοῦ κόσμου τούτου διατηρῶν ἀγαθὰς σχέσεις εἰ δυνατὸν μὲ ὅλους, καὶ δὴ μὲ τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον, καθὼς καὶ μὲ τὸν ἀρχιεπίσκοπον Αὐστραλίας κ. Στυλιανόν, τὸν ὁποῖον ὁ Θεὸς γνωρίζει ὅτι δὲν μισῶ, ἀλλὰ ζητῶ νὰ προσέχῃ εἰς τὴν γλῶσσαν καὶ τὴν γραφίδα του ἵνα λαλῇ, γράφῃ καὶ συμπεριφέρεται ὀρθοδόξως».
7-7-1995 διὰ τὴν συνάντησίν του μὲ τὸν πάπαν:
«Ἡ προσφάτως (27 ἕως 30-6-1995) γενομένη συνάντησίς σας μετὰ τοῦ πάπα εἰς Ῥώμην δὲν τυγχάνει τῆς ὁμοθύμου ἐπιδοκιμαίας τοῦ πληρώματος τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἂν καὶ δὲν ἐπραγματοποιήθη συλλείτουργον καὶ κοινωνία ποτηρίου, ἐν τούτοις αὕτη δὲν παύει νὰ εἶνε μεμπτή, καθόσον καὶ ἡ συμπροσευχὴ μετὰ αἱρετικῶν δὲν εἶνε ἐπιτρεπτὴ κατὰ τοὺς ἱεροὺς κανόνας.
…Τὸ Βατικανὸν εὑρίσκεται εἰς δυσχερῆ θέσιν καὶ ἡ κοινὴ γνώμη εἶνε εἰς μέγαν βαθμὸν ἐναντίον αὐτοῦ λόγῳ καὶ τῆς ἀναμίξεώς του εἰς ἐθνικιστικὰ ζητήματα καὶ πολεμικὰς συρράξεις.
Ὁ πάπας ὠφελεῖται προφανῶς ἀπὸ τὰς συναντήσεις του μὲ ὀρθοδόξους πατριάρχας καὶ μάλιστα τὸν οἰκουμενικόν, διότι οὕτω στηρίζεται τὸ κλονισμένον κῦρός του.
Ἀλλ᾿ οὐδὲν βῆμα ἔχει κάνει οὗτος παραλλήλως πρὸς ἐπάνοδον εἰς τὴν Ἀλήθειαν.
Ἀντιθέτως διακηρύττει παντοῦ τὴν παγκοσμιότητα τῆς πνευματικῆς του πατρότητος, θεωρεῖ ἡμᾶς τοὺς ὀρθοδόξους ὡς ἀποσκιρτήσαντα τέκνα του καὶ μᾶς κατατάσσει μεταξὺ τῶν λεγομένων “Ἀνατολικῶν Ἐκκλησιῶν”.
Ἀλλ᾿ ἡ ἀλήθεια εἶνε ἄμικτος μὲ τὸ ψεῦδος.
Ὁ δὲ παπισμὸς εἶνε ἕνα θεολογικόν, ἠθικὸν καὶ κοινωνικὸν ψεῦδος.
Τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον ἐτήρησε βεβαίως, ἔκ τινος ἐπόψεως, ὀρθὴν στάσιν εἰς τὸ θέμα τῆς οὐνίας, πλὴν ὅμως ὤφειλε νὰ εἶχε διακόψει οἱανδήποτε σχέσιν μὲ τοὺς παπικούς, καὶ δὴ μὲ τὸν ίδιον τὸν πάπαν, ἐφ᾿ ὅσον ἐξακολουθεῖ οὗτος νὰ ἐξαποστέλλῃ τὰ προπαγανδιστικά του τάγματα πρὸς ἐκπόρθησιν τῆς Ὀρθοδοξίας.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΘΑ, ὅθεν, ἐντονώτατα διὰ τὰ τεκταινόμενα.
Ὁ πιστὸς ὀρθόδοξος λαός, ποὺ βλέπει τὰ ἐγκλήματα τῶν παπικῶν εἰς τὴν γείτονά μας Γιουγκοσλαβίαν, σκανδαλίζεται ἰδιαιτέρως.
Οὐνία, Βοσνία καὶ Σκόπια ἀποτελοῦν αἱμορροούσας πλητὰς εἰς τὸ σῶμα τῆς Ὀρθοδοξίας, τὰς ὁποίας τὸ ἰμπεριαλιστικὸν πάθος τοῦ πάπα ἐξακολουθεῖ νὰ κρατῇ ἀνοικτάς.
Ἐνέργειαι λοιπὸν ὡς ἡ τελευταία σας παρέχουν εὐκαιρίας εἰς σχισματικοὺς κύκλους τῆς πατρίδας μας νὰ αὐξάνουν τὴν ἐπιρροήν των.
Αἱ κάπως συγκρατημέναι δηλώσεις σας, κατὰ τὴν ὡς ἄνω συνάντησίν σας μόλις μᾶς δίδουν πρὸς τὸ παρὸν πίστωσίν τινα χρόνου, ὥστε να μὴ σπεύσωμεν νὰ ἐπαναλάβωμεν ὅ,τι πρὸ 25 ἐτῶν ἐπράξαμεν, ὅτε ὁμοῦ μετ᾿ ἄλλων δύο ἱεραρχῶν τῆς Β. Ἑλλάδος διεκόψαμεν τὸ μνημόσυνον τοῦ μακαρίτου Ἀθηναγόρου».
απο το ιστολογιο Αυγουστινος Καντιωτης
Οδυσσέα μην κάνεις τέτοια μοντάζ με Βαρθολομαίο, Ζηζιούλα και σία γιατί θα χουμε λιποθυμίες στο σταύλο της Πάτρας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μοντάζ ανώνυμε 10:46 είναι απ το blog augoustinos kantiotis.gr. Είναι πάντως πολύ πετυχημένο. Μάλλον στη Φλώρινα θα έχουν εκνευρισμό κάποιοι γιατί θίγεται ο οικουμενικός πατριάρχης που τον υποδέχθηκαν πρόσφατα με τιμές. Ειδικά κάποιος πρωτοσύγγελος που είναι και ιεροκήρυκας του οικουμενικού θρόνου.
Διαγραφήτο μπλογκ αυτό augoustinos kantiotis.gr δεν είναι καλό αλλά εδώ έχει δίκαιο.
ΔιαγραφήΣαρωτική απάντηση για τη δήθεν συγγνώμη του μακαριστού. Ο Προικονήσου καλό θα είναι να προσέχει τι λέει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΕΙΜΕΝΑ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νυν μητροπολίτης έπρεπε να παρέμβει και να υπερασπισθεί την αντιοικουμενιστική προσωπικότητα του προκατόχου του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το έκανε όμως.
Ευτυχώς αντέδρασαν ο μητροπολίτης Γόρτυνος, ο π.Ελευθέριος Παλαμάς και κάποιοι άλλοι. Και πολλοί άλλοι ήταν έτοιμοι να αντιδράσουν, κληρικοί, μοναχοί και μη κληρικοί, αλλά συγκρατήθηκαν για να μη διαταραχθεί η ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.
Ευτυχώς που υπάρχουν και τα κείμενα και μπορεί ο καθείς να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αυτό που θα έπρεπε να κάνει ο δεσπότης της Φλώρινας το έκαναν άλλοι! Τουλάχιστο ας πάρει θέση τώρα, έστω και καθυστερημένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ αυτό το πλευρό να κοιμάσαι ανώνυμε!
Διαγραφήπιστευω οτι ο σεβ ιωσηφ θα εχει καποια ντοκουμεντα δια να ομιλησει δεν θη ηθελε επ ουδενι να κατηγορηση τον αειμνηστον αυγουστινο απο τον οποιον ειχε ωφεληθει πνευματικα π, χρυσοστομος καρυαι αγιου ορους
ΑπάντησηΔιαγραφήEίναι ντροπή να αμαυρώνεται η μνήμη του ομολογητή μακαριστου π. Αυγουστίνου και ο νυν Φλωρίνης να ποιεί τη νύσσα. Αλλα τί περιμένεις, εδώ στην κηδεία του μακαριστού πήγαν και προσκύνησαν το άγιο λείψανό του ο Δημητριάδος Ιγνάτιος και ο Σύρου Δωρόθεος! Άκουσον, άκουσον! από πού κι ως πού! Δήθεν όμοιος ομοίῳ; Έλεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερό μοντάζ στην εικόνα με το φραγγέλιο. Μπράβο στον σχεδιαστή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως;γνωριζετε αδελφε οδυσσεα πως ονομαζεται το βιβλιο του ιωσηφ σχετικα με τον μακαριτη ιεροσολυμων διοδωρο και τι σχεσει εχει με τον κ, σωτηροπουλο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πει κανείς! Τόσο πολύ τρέμει το φυλλοκάρδι τους εκεί στη Φλώρινα και δεν τόλμησαν να σηκώσουν το ανάστημά τους και να βάλουν τον Προικοννήσου στη θέση τους; Τόσο πολύ τρέμουν το Βαρθολομαίο; Αυτό το πνεύμα τους κληροδότησε ο μεγάλος Καντιώτης; Γίνεται να τα έχουμε καλά με όλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς θα κάνουμε δεσπότη τον πρωτοσύγγελο!
Διαγραφήhttp://neaflorina.blogspot.gr/2013/08/blog-post_8899.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΠληθώρα σχολίων (68 τον αριθμό) σε φλωρινιώτικο blog.
Κάποιοι δεν το αφήνουν να περάσει έτσι και καλά κάνουν.
Ο μακαριστός Χριστόδουλος με την επισκοποποίηση του τωρινού δεσπότη της Φλώρινας ησύχασε από ένα μεγάλο μπελά που του προκαλούσε η παρουσία αφ ενός μεν του μακαριστού Καντιώτη αφ ετέρου δε ενός διαδόχου του Αυγουστίνου με καντιωτικό-αγωνιστικό φρόνημα. Και πραγματικά ο καινούριος δεσπότης ποτέ δεν ύψωσε το ανάστημά του ούτε εναντίον του Χριστόδουλου (επίσκεψη πάπα, κάθαρση κληρου κ.ά.), ούτε εναντίον του Ιερώνυμου, ούτε εναντίον του Βαρθολομαίου για τις συμπροσευχές, το Πόρτο Αλέγκρε, τη Γροιλανδία, την Ασσίζη, τη θρονική εορτή το 2006 στο Φανάρι, τις επίμαχες κατά καιρούς δηλώσεις του Βαρθολμαίου, του Ζηζιούλα, του Προύσσης, του Αυστραλίας κ.ά. Οπότε δεν πρέπει να μας εκπλήσσει και η τωρινή του αδράνεια. Ο άνθρωπος έχει χαράξει άλλη γραμμή, μη καντιωτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κείμενα αυτά είναι μνημεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας παρουσιάζουν τον αντιοικουμενιστή π.Αυγουστίνο που δε δίστασε να τα βάλει με τον πανίσχυρο Αθηναγόρα αλλά και το Βαρθολομαίο για θέματα πίστεως.
Το πρόβλημα είναι ότι ο Βαρθολομαίος έχει εντελώς αποθρασυνθεί και πάει να γίνει χειρότερος απ τον Αθηναγόρα και ο διάδοχος του π.Αυγουστίνου αντί να τον ελέγξει τον τιμάει.
Δύο ωραία σχετικά σχόλια γράφτηκαν στις Ακτίνες απ το Στέλιο Γεγάκη και το Λυκούργο Νάνη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΓΑΚΗΣ είπε...
Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑ΄Ι΄ΣΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΛΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΝΩ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑ΄Ι΄ΣΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΟΤΑΝ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ... ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΑΓΙΑΣΕ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΙΚΑ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΟΠΩΣ ΄΄ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ΄΄ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΥΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ; ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΕΙΜΑΙ.
9 Σεπτεμβρίου 2013 - 11:27 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Θερμά συγχαρητήρια στον κ.Γεγάκη για τη θαυμάσια συλλογιστική του.
Αναφορικά με τη δήθεν "συγγνώμη" του μακαριστού Αυγουστίνου, καλό θα είναι, όποιοι διαδίδουν τέτοιες φαιδρότητες,με πρώτον και καλύτερον το μητροπολίτη Προικοννήσου, να έχουν υπόψιν ότι ο αοιίδιμος γέρων σκεπτόταν σοβαρά να διακόψει το μνημόσυνο και του νυν πατριάρχη Βαρθολομαίου όπως διαφαίνεται από επιστολές του προς αυτόν (τουτέστιν τον πατριάρχη). Ο αείμνηστος ιεράρχης σεβόταν μεν το θεσμό του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως αλλά σε θέματα πίστεως δε χαριζόταν σε πρόσωπα. Γνώριζε να διακρίνει το θεσμό απ τα πρόσωπα που τον εκπροσωπούν (μακάρι να ευπροσωπούσαν κι όλας)! Λίγο περισσότερος σεβασμός στην ιερά του μνήμη δε θα έβλαπτε!
Λ.Ν.
Η τακτική της μητρόπολης Φλώρινας είναι γνωστή από παλιά.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αφήστε τους να γράφουν, σιγά μην απαντήσουμε. Σε λίγο το θέμα θα ξεχαστεί".
Δεν τους νοιάζει καθώς φαίνεται που παρουσιάζουν τον π.Αυγουστίνο να ζητάει συγγνώμη.
Άλλωστε ποιος μας λέει ότι κάποιοι από κει μέσα δεν έχουν την ίδια άποψη με τον Προικονήσου.