ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
(αποσπασμα)
του Θεολογου-Φιλολογου-Ιστορικου
κ. Κωνσταντινου Σιαμακη
Η Μαγαληνὴ Μαρία συνηθέστερα.
βέβαια ἡ Μαγδαληνὴ τῶν Εὐαγγελίων εἶναι γερόντισσα, 70 ἐτῶν περίπου, διότι προΐσταται ὡς σεβαστὴ σ᾿ ὅλη τὴν ὁμάδα τῶν γυναικῶν ποὺ διακονοῦσαν τὸ Χριστό, οἱ ὁποῖες μαρτυρεῖται ὅτι ἦταν μητέρες καὶ θεῖες τοῦ τριαντάρη Χριστοῦ καὶ τῶν τριαντάρηδων μαθητῶν του καὶ φίλες τῶν μητέρων τους συνομήλικες.
ἡ «Μαγδαληνὴ» τῶν παπικῶν φαντασιώσεων ὅμως εἶναι κοριτσόπουλο, γύρω στὰ 20, ἐπειδὴ τόση εἶναι ἡ ἑκάστοτε καινούργια παλλακίδα τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ, μὲ τὴν ὁποία φροντίζει ν᾿ ἀντικαθιστᾷ τὴν ἑκάστοτε σιτεμένη παλιά του.
φυσικὰ ἡ Μαγδαληνὴ τῶν Εὐαγγελίων, ἐκτὸς ἀπὸ ἡλικιωμένη εἶναι καὶ ἁγνή.
πουθενὰ στὴ Γραφὴ δὲν μαρτυρεῖται κάτι γιὰ πρώην ἁμαρτωλὸ βίο της, οὔτε ποτὲ συγχέεται μ᾿ ἐκείνη τὴν ἀνώνυμη πόρνη ποὺ μετανόησε καὶ συγχωρήθηκε ἀπὸ τὸ Χριστό (Λκ 7,36-50).
μαρτυρεῖται γιὰ τὴ Μαγδαληνὴ μόνον ὅτι ἦταν κάποτε δαιμονισμένη, ἔχουσα ἑπτὰ δαιμόνια, καὶ θεραπεύτηκε ἀπὸ τὸ Χριστό·
καὶ τὸν ἀκολούθησε ἡ παντέρημη καὶ χωρὶς ἄλλο μέλλον γερόντισσα μὲ πολλὴ εὐγνωμοσύνη καὶ συναναστρεφόταν τὶς μητέρες καὶ θεῖες ποὺ διακονοῦσαν αὐτὸν καὶ τοὺς μαθητάς του ἢ γιούς των·
καὶ σὰ μεγαλείτερη ἦταν ἀνάμεσα στὶς ἄλλες ἡ σεβαστή.
αὐτὰ λὲν τὰ Εὐαγγέλια.
τῶν παπικῶν ὅμως φαντασιώσεων ἡ «Μαγδαληνή», ποὺ ἐνσαρκώνει τὴν παλλακίδα τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ, τὴν καινούργια, ἐπειδὴ κι ἐκεῖνος ἐνσαρκώνει τὸ «Χριστὸ» τῶν ἴδιων φαντασιώσεων, πρέπει νὰ εἶναι νέα, καὶ καλλονή·
καὶ τὰ ἑφτὰ δαιμόνιά της νὰ ἦταν τὰ «ἑπτὰ θανάσιμα ἁμαρτήματα» τῆς παπικῆς θεολογίας, τὸ ἕνα σίγουρα ἡ πορνεία, καὶ νἄχῃ ἕνα πολὺ ἁμαρτωλὸ παρελθόν, πορνικὸ ὁπωσδήποτε, διότι τέτοιες τὶς προτιμοῦν οἱ παπικοὶ κληρικοί, ὅσοι δὲν εἶναι κίναιδοι.
(αποσπασμα)
του Θεολογου-Φιλολογου-Ιστορικου
κ. Κωνσταντινου Σιαμακη
Η Μαγαληνὴ Μαρία συνηθέστερα.
βέβαια ἡ Μαγδαληνὴ τῶν Εὐαγγελίων εἶναι γερόντισσα, 70 ἐτῶν περίπου, διότι προΐσταται ὡς σεβαστὴ σ᾿ ὅλη τὴν ὁμάδα τῶν γυναικῶν ποὺ διακονοῦσαν τὸ Χριστό, οἱ ὁποῖες μαρτυρεῖται ὅτι ἦταν μητέρες καὶ θεῖες τοῦ τριαντάρη Χριστοῦ καὶ τῶν τριαντάρηδων μαθητῶν του καὶ φίλες τῶν μητέρων τους συνομήλικες.
ἡ «Μαγδαληνὴ» τῶν παπικῶν φαντασιώσεων ὅμως εἶναι κοριτσόπουλο, γύρω στὰ 20, ἐπειδὴ τόση εἶναι ἡ ἑκάστοτε καινούργια παλλακίδα τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ, μὲ τὴν ὁποία φροντίζει ν᾿ ἀντικαθιστᾷ τὴν ἑκάστοτε σιτεμένη παλιά του.
φυσικὰ ἡ Μαγδαληνὴ τῶν Εὐαγγελίων, ἐκτὸς ἀπὸ ἡλικιωμένη εἶναι καὶ ἁγνή.
πουθενὰ στὴ Γραφὴ δὲν μαρτυρεῖται κάτι γιὰ πρώην ἁμαρτωλὸ βίο της, οὔτε ποτὲ συγχέεται μ᾿ ἐκείνη τὴν ἀνώνυμη πόρνη ποὺ μετανόησε καὶ συγχωρήθηκε ἀπὸ τὸ Χριστό (Λκ 7,36-50).
μαρτυρεῖται γιὰ τὴ Μαγδαληνὴ μόνον ὅτι ἦταν κάποτε δαιμονισμένη, ἔχουσα ἑπτὰ δαιμόνια, καὶ θεραπεύτηκε ἀπὸ τὸ Χριστό·
καὶ τὸν ἀκολούθησε ἡ παντέρημη καὶ χωρὶς ἄλλο μέλλον γερόντισσα μὲ πολλὴ εὐγνωμοσύνη καὶ συναναστρεφόταν τὶς μητέρες καὶ θεῖες ποὺ διακονοῦσαν αὐτὸν καὶ τοὺς μαθητάς του ἢ γιούς των·
καὶ σὰ μεγαλείτερη ἦταν ἀνάμεσα στὶς ἄλλες ἡ σεβαστή.
αὐτὰ λὲν τὰ Εὐαγγέλια.
τῶν παπικῶν ὅμως φαντασιώσεων ἡ «Μαγδαληνή», ποὺ ἐνσαρκώνει τὴν παλλακίδα τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ, τὴν καινούργια, ἐπειδὴ κι ἐκεῖνος ἐνσαρκώνει τὸ «Χριστὸ» τῶν ἴδιων φαντασιώσεων, πρέπει νὰ εἶναι νέα, καὶ καλλονή·
καὶ τὰ ἑφτὰ δαιμόνιά της νὰ ἦταν τὰ «ἑπτὰ θανάσιμα ἁμαρτήματα» τῆς παπικῆς θεολογίας, τὸ ἕνα σίγουρα ἡ πορνεία, καὶ νἄχῃ ἕνα πολὺ ἁμαρτωλὸ παρελθόν, πορνικὸ ὁπωσδήποτε, διότι τέτοιες τὶς προτιμοῦν οἱ παπικοὶ κληρικοί, ὅσοι δὲν εἶναι κίναιδοι.
Κι ἀφοῦ ὁ κάθε
ἐπαναστάτης ἔχει ἀνάγκη κι ἀπὸ τὴ θηλυκὴ θαυμάστρια, ποὺ νὰ θεᾶται τὶς
παλληκαριές του, συμφώνησαν πάνω σ᾿ αὐτὸ οἱ τόσο διαφωνοῦντες στὰ ἄλλα
παπικοὶ καὶ προτεστάντες, κι ἔφτιαξαν μέσα σὲ λίγους αἰῶνες ἕνα «Χριστὸ»
ἐπαναστάτη κι ἐρωτευμένο, καὶ μιὰ «Μαγδαληνὴ» ἀνάλογή του, γιὰ νὰ εἶναι
ἡ ἐρωμένη του·
ὁ χίππις καὶ ἡ χίππισσα.
ὁ χίππις καὶ ἡ χίππισσα.
συμφωνοῦν τρίτοι καὶ οἱ
σεναριογράφοι, εἴτε παπικοὶ εἴτε προτεστάντες, διότι αὐτὸ ἐξασφαλίζει
τὶς καλλίτερες εἰσπράξεις·
σπάει τὰ ταμεῖα.

Αποσπάσματα από ευρύτερες μελέτες του σοφού και Πιστού (γέροντος πλέον) Ορθοδόξου βιβλικού θεολόγου - φιλολόγου κ. Κων/νου Σιαμάκη, τα οποία εκτός του αρχικού κειμένου αδικούνται, αλλά οπωσδήποτε δίδουν την πραγματική εικόνα της Μαρίας της Μαγδαληνής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως ο άγιος Βασίλειος δεν είναι εκείνος ο ευτραφής ροδομάγουλος Αη Βασίλης που έχουν στο νου τους τα Ορθόδοξα Ελληνόπουλα, γιατί έτσι μας τον "πάσσαραν" οι Δυτικοί, έτσι και η Μαρία η Μαγδαληνή δεν είναι το εικοσάχρονο κοριτσόπουλο με τα πλούσια ερωτικά θέλγητρα, ή η μετανοημένη πόρνη, που επίσης τόσα χρόνια πιστεύαμε.
Ευχαριστούμε.