Πέμπτη 5 Απριλίου 2012



Δριμυτατη επιθεσι του αγωνιστου πατρος Θεοδωρου Ζηση στους Καλαβρους "θεολογους" που ζητουν την κεφαλην των Αντιοικουμενιστων επι πινακι για να την προσφερουν στην ...Ηρωδιαδα του Φαναριου!!!


Την επιστολή καθηγητών της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ προς τη Σύνοδο με την οποία ζητείται παρέμβαση της Συνόδου κατά των αντιοικουμενιστών σχολίασε συνοπτικά ο π. Θεόδωρος Ζήσης την Κυριακή 1 Απριλίου.

Τόνισε ότι πολλοί από τους υπογράφοντες την επιστολή καθηγητές έπρεπε οι ίδιοι να έχουν καταδικαστεί από τη Σύνοδο για αιρετικές θέσεις και απόψεις τους.

Μερικές από τις πλάνες των καθηγητών αυτών είναι η άρνηση της θεοπνευστίας της Πεντατεύχου, η υποτιθέμενη «αλλοίωση» του Ευαγγελίου του Χριστού από τον Απόστολο Παύλο, η υπέρ της χειροτονίας των γυναικών άποψη και άλλα.

Ο π. Θεόδωρος τόνισε επίσης ότι πολλοί εκ των υπογραφόντων την Επιστολή συμπροσεύχονται με τους παπικούς επί πολλά έτη και άλλοι αντιμετωπίζουν τους Μονοφυσίτες ως Ορθοδόξους.

Αναφέρθηκε δε ο π. Θεόδωρος Ζήσης στην στάση κάποιων καθηγητών απέναντι στο θρησκευτικό μάθημα και είπε συγκεκριμένα: «Θέλουν να καταργηθεί ο ορθόδοξος χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών και να γίνει Θρησκειολογία.

Και μόνο αυτό τους στερεί τον τίτλο του ορθοδόξου καθηγητού.

Δεν θέλετε να υπάρχει ορθόδοξη κατήχηση στα σχολεία και θέλετε να διδάσκουμε για τον Βούδα και τον Μωάμεθ;

Και είστε εσείς καθηγητές σε Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή;

Και απευθύνεστε σε Σύνοδο Ορθόδοξη που θα έπρεπε και μόνο για αυτό να σας τιμωρήσει;

Έχετε το θάρρος και το θράσος να απευθύνεστε στη Σύνοδο;».

Προανήγγειλε δε ο π. Θεόδωρος αναλυτική κριτική της Επιστολής των καθηγητών προς τη Σύνοδο αλλά και των απόψεων τους μετά τις εορτές του Πάσχα.



από ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

6 σχόλια:

  1. Πράγματι είναι δριμύτατη η επίθεση του π. Θ. Ζήση κατά των Καθηγητών, αλλά και κατά του Πατριαρχείου. Πάνω στα λεχθέντα, κάποιες παρατηρήσεις:

    1/ Πράγματι, η Αγία Γραφή είναι θεόπνευστη, καθ' ότι τούτο πιστοποιεί η ίδια η Αγία Γραφή: "πάσα γραφή θεόπνευστος" (Τιμόθ. Β΄ 3. 16).

    2/ Ο Παύλος είναι το στόμα του Χριστού και δεν αλλοίωσε τίποτε, αλλά τουναντίον ερμήνευσε επακριβώς τη διδασκαλία Του.

    3/ Η Εκκλησία, σύμφωνα με τους Ι. Κανόνες δεν χειροτονεί γυναίκες, ως Ιερείς ή Αρχιερείς, παρά μόνο Διακόνισσες, που δεν είναι βέβαια Ιερείς.

    4/ Πολλοί από τους Αρχιερείς του Πατριαρχείου και ο ίδιος ο Πατριάρχης συμπροσεύχεται με αιρετικούς. Ο π. Ζήσης έλκει τη χειροτονία του από τον Βαρθολομαίο. Αν τον θεωρεί Ορθόδοξο έχει καλώς. Αν τον θεωρεί, ως αιρετικό, τότε και η χειροτονία του είναι άκυρη και θα πρέπει να χειροτονηθεί εκ νέου από Ορθόδοξο Αρχιερέα. Προηγουμένως βέβαια θα πρέπει να επιστρέψει το οφφίκιο, που κατέχει, στο Πατριαρχείο.

    5/ Οι Ορθόδοξοι, από αιώνες συμπροσεύχονται με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες στον Πανάγιο Τάφο ή δεν είναι έτσι;

    6/ Οι Ι. Κανόνες αναθέτουν τη διδασκαλία της Ορθόδοξης Κατήχησης αποκλειστικά και ΜΟΝΟ σε Κληρικούς (από το βαθμό του Αναγνώστη και άνω) και ΠΟΤΕ σε γυναίκες (ιε΄ Αποστ. ιγ΄ της Δ΄, ιθ΄, ξδ΄και ο΄ της Πενθέκτης και ιγ΄ της Αντιόχειας). Οι Ι. Κανόνες δεν αναγνωρίζουν την ιδιότητα του θεολόγου, του καθηγητή ή του ιεροκήρυκα.
    Επομένως, η διδασκαλία της Κατήχησης βρίσκεται στα χέρια της Εκκλησίας, η οποία, δυστυχώς, το έχει αναθέσει στην θεραπαινίδα του Αντιχρίστου, την Πολιτεία, με όλα τα σχετικά επακόλουθα.
    Ας αναλάβει λοιπόν η Εκκλησία τη διδασκαλία της Θεολογίας και ας αφήσει στην Πολιτεία τη διδασκαλία της Θρησκειολογίας. Η γνώση του Βούδδα και του Μωάμεθ, δηλ. των εχθρών της Εκκλησίας μπορεί να αποβεί χρήσιμη, καθότι αν δεν γνωρίζεις τον εχθρό δεν μπορείς να τον αντιμετωπίσεις.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτελους τα πραγματα με τ ονομα τους!Πρεπει να καταλαβουμε οτι οσο μενουμε και κονωνουμε μαζι τους προδιδουμε την ορθοδοξια μας.Ειναι αξιο λογου το βιβλιο του πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα για το υποχρεωτικο του ΙΕ κανονα της πρωτοδευτερας συνοδου,το οποιο διανεμεται δωρεαν.Ειναι ενα οπλο στα χερια των αντιοικουμενιστων και μια βομβα πυρινικη για τους οικουμενιστες προδοτες!!Να αγιασουν τα χερακια σου και συ ολοκληρος πατερα Ευθυμιε!Να εχουμε την ευχη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας εχει πρηξει ο ΙΚ με τη χειροτονια του Αγιου Κυριλλου Αλεξανδρειας απο αιρετικο πατριαρχη και τωρα τον πειραζει του π.Θεοδωρου.Η ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ σε ολο το μεγαλειο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ

      Στην παρορμητικότητά και στην ιδιοπάθειά σου είσαι μάλλον απρόσεκτος, αλλά και αδιάβαστος και πρήζεσε, διότι δεν αντέχεις κάποιες αλήθειες:

      1/ Δεν έγραψα ποτέ, ότι ο Αλεξανδρείας άγιος Κύριλλος χειροτονήθηκε από αιρετικό Πατριάρχη, δεδομένου, ότι χειροτονήσας αυτόν Θεόφιλος, που ήταν και θείος του, δεν κατηγορήθηκε ποτέ για αίρεση.

      2/ Αντίθετα έγραψα, ότι ο Ιεροσολύμων άγιος Κύριλλος είχε χειροτονηθεί από τον αιρετικό αρειανό Καισαρείας Ακάκιο και η χειροτονία του ήταν έγκυρη, καθότι δεν είχε καταδικαστεί ο Καισαρείας για αίρεση.

      3/ Και βέβαια η χειροτονία του π. Ζήση είναι έγκυρη, καθότι ο ΚΠόλεως Βαρθολομαίος δεν έχει καταδικαστεί για αίρεση.

      4/ Αν πάντως ο π. Ζήσης θεωρεί, ότι ο Βαρθολομαίος κηρύττει αίρεση, τότε καλείται να διακόψει το μνημόσυνο του ΚΠόλεως Βαρθολομαίου και επίσης το μνημόσυνο του Θεσ/νίκης Άνθιμου, που μνημονεύει Βαρθολομαίο.

      5/ Αλλά πριν προβεί σε αποτείχιση, ο π. Ζήσης, θα πρέπει πρώτα να επιστρέψει το οφφίκιο του "πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού θρόνου", που του έχει απονείμει το Πατριαρχείο, όταν χειροτονήθηκε από τον τότε Μητροπολίτη Φιλαδελφείας Βαρθολομαίο.

      Διερωτώμεθα λοιπόν, που είναι η διγλωσσία και ποιός είναι δίγλωσσος;

      ΙΚ

      Διαγραφή
  4. Κυριε ΙΚ τοσο δυσκολο σου ειναι να παραδεχτεις οτι εκανες λαθος?Εστω λαθος εκφρασης.Εγω ενταξει,τον Κυριλλο Ιεροσολυμων επρεπε να πω.Εσυ εγραψες πιο πανω οτι αν ο π.Θεοδωρος θεωρει τον Βαρθολομαιο αιρετικο,τοτε η χειροτονια του ειναι ακυρη,κατ εσενα προφανως και πρεπει να χειροτονηθει εκ νεου απο Ορθοδοξο Αρχιερεα.Στο δευτερο σχολιο σου λες,βεβαιως ειναι εγκυρη η χειροτονια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου:

      Εξέφρασα την πιθανή άποψη, που ενδέχεται να έχει ο π. Ζήσης και όχι τη δική μου. Αν θεωρεί, ότι τον χειροτόνησε αιρετικός πρέπει να παραιτηθεί.

      Η δική μου θέση είναι, ότι η χειροτονία του είναι έγκυρη, μιας και ο χειροτονήσας δεν έχει καταδικαστεί από Σύνοδο.

      Πάντως ούτως ή άλλως και πριν προβεί σε επιθέσεις εναντίον του Πατριαρχείου, θα πρέπει πρωτίστως να επιστρέψει το οφφίκιον του "πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού θρόνου" ή δεν είναι έτσι;

      Και επι πλέον θα πρέπει να αποκηρύξει τις θέσεις του υπέρ του Φαναρίου, που εκφράζει στο βιβλίο του: "ΚΠολη και Μόσχα" του 1992.

      ΙΚ

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου