Πατριωτικό Μέτωπο:
Δεν συμμετέχουμε στην αθλιότητα των στημένων εκλογών. Στηρίζουμε Πατριώτες υποψήφιους.
Ομόφωνη απόφαση του Πολιτικού Συμβουλίου του Κινήματος.
Το Πολιτικό Συμβούλιο του Πατριωτικού Μετώπου, το οποίο συνεδρίασε στις 18 Απριλίου στα γραφεία του Κινήματος στην Αθήνα, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση, μετά από ομόφωνη απόφαση των Μελών του, σχετιζόμενη με τις επερχόμενες εκλογές:
1. Το Πατριωτικό Μέτωπο, για τρία τώρα χρόνια, υπηρέτησε με σεμνότητα και ανιδιοτέλεια, την ενότητα των Αντινεοταξίτικων-Αντιμνημονιακών Κινημάτων, με στόχο την πλήρη ανατροπή του σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος.
2. Παρά το γεγονός ότι, το Κίνημα, έβαλε στις πολλαπλές συναντήσεις με τα άλλα Κινήματα, πάνω και πέρα από όλα, το συμφέρον της Πατρίδας και του Λαού μας, χωρίς κανέναν μάλιστα όρο, ο στόχος της ενότητας, δεν επιτεύχθηκε.
3. Σήμερα, με το κλείσιμο των συνδυασμών, η εικόνα που παρουσιάζει το προεκλογικό τοπίο, πέραν του σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος των κομμάτων του Μνημονίου (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ), είναι μια άκρως απογοητευτική και θλιβερή εικόνα. Μετακινήσεις υποψηφίων, αγοροπωλησία συνειδήσεων, «παζάρι» για τις βουλευτικές έδρες, πολιτική απάτη περί «τιμωρίας των ενόχων» και χιλιοακουσμένες πολιτικές «αντιμνημονιακές» φανφάρες.
Έτσι, από τη μία πλευρά έχουμε τους εκπροσώπους των τοκογλύφων και της νέας τάξης, (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ) και από την άλλη, υποτιθέμενα αντιμνημονιακά κόμματα, τα οποία, ψεύδονται ασύστολα, εξαπατώντας τον δυστυχισμένο ελληνικό Λαό.
· Γιατί τερατώδης είναι η πολιτική απάτη, «περί τιμωρίας των ενόχων», δεδομένου ότι όλοι γνωρίζουν πως η νέα Βουλή η οποία θα προκύψει, αυτομάτως παραγράφει τα αδικήματα των προηγουμένων κυβερνήσεων, ΓΑΠ και Παπαδήμου.
· Γιατί τερατώδης πολιτική απάτη είναι τα περί «άρνησης των μνημονίων», όταν όλοι γνωρίζουν πως για να επιτευχθεί αυτό, χρειάζονταν πλήρης ενότητα, για την επίτευξη του στόχου των 181 βουλευτών.
4. Ενόψει του ήδη διαμορφωμένου σκηνικού, το Πατριωτικό Μέτωπο, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να παραβεί τις αρχές του, και την εντολή που πήρε από τα μέλη του στην Πανελλήνια Συνδιάσκεψη του Κινήματος, «για συνένωση όλων των Πατριωτικών-Δημοκρατικών Δυνάμεων της χώρας και κοινή κάθοδο στις εκλογές».
5. Τέλος, επιμένοντας μέχρι την τελευταία στιγμή της Κυριακής των εκλογών, στην λογική της ενότητας, το Πατριωτικό Μέτωπο, καλεί τους υποψηφίους βουλευτές των αντιμνημονιακών-δημοκρατικών κομμάτων, ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ, να δηλώσουν στο Κίνημα ΕΓΓΡΑΦΩΣ, εάν συμφωνούν στις δύο βασικές αρχές μας,
· Ότι η Πατρίδα μας βρίσκεται υπό κατοχή, ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ
· Ότι συμφωνούν πως το κύριο πρόθεμα για την έξοδο από την πολλαπλή κρίση που βιώνουμε, είναι η πλήρης αλλαγή του Συντάγματος, μέσω Λαϊκής Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, Αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες και πέρασμα των εξουσιών στον ελληνικό Λαό. (Ανακλητότητα όλων των αιρετών πολιτικών προσώπων, ορκωτά δικαστήρια, παλλαϊκή Άμυνα κλπ τα οποία σαφώς ορίζει το Νέο Σύνταγμα που κατατέθηκε στο Λαό από το ΠΑΜ, http://www.pamet.gr/syntagma/neo%20syntagma.pdf )
Για να έχουν έτσι τη δημόσια στήριξη, ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ από το Πατριωτικό Μέτωπο, τα Μέλη και τους Φίλους του Κινήματος. Η πρόταση αυτή, είναι εξ’ άλλου και απόλυτα συνδεδεμένη με τις αρχές του Πατριωτικού Μετώπου και του Συντάγματος που προτείνει, το οποίο, δεν αναγνωρίζει κόμματα, αλλά Έλληνες Πολίτες.
Καλημέρα σας! Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα! Είδα στο ιστολόγιο http://neataksi.blogspot.com/2012/04/2011-15.html τη δημοσίευση απάντησης ΓΟΧ στο βιβλίο του π Ευθυμίου Τρικαμηνά περί του 15ου Κανόνος για το οποίο μας ενημερώνεται στο ιστολόγιό σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί που είχα αρχίσει να καταλαβαίνω ποια είναι η σωστή στάση του χριστιανού σε περίοδο αιρέσεως μπερδεύτηκα πάλι βλέποντας να υπάρχει ανατροπή επιχειρημάτων του π Ευθυμίου, κυρίως με το σχηματισμό Συνόδου παράλληλα στη Σύνοδο των αιρετικών. Τελικά ποια είναι η αλήθεια;
Αν μπορείτε, σας παρακαλώ να αφιερώσετε κάποια ανάρτηση στην επεξήγηση αυτών των θεμάτων.
Με εκτίμηση, Βαγγέλης Νικολάου
Αγαπητε φιλε απο οτι γνωριζω ο π. Ευθυμιος θα απαντηση και στο κειμενο του π. Ιωσηφ και σε καποιο αλλο κειμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφή