ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ .
ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ !
ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ...
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Από τον Νικόλαο Αρ. ,
διδάκτορα Κοινωνιολογικών και Οικονομικών Επιστημών
Έχει ήδη ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων και αποτελεί Νόμο του Ελληνικού Κράτους!
Μιλώ για το Νόμο πλέον, που αφορά τη Δωρεά Οργάνων!
Απ 'ότι έχω πληροφορηθεί από συντρόφους στο Κοινοβούλιο (περιμένω το πλήρες κείμενο) στο νόμο αυτό προβλέπεται μια μεταβατική περίοδος ενός έτους κατά το οποίο ο λαός θα πληροφορηθεί σχετικά με τη δωρεά οργάνων και με τους τρόπους που ο νόμος προβλέπει σχετικά με την αποφυγή δωρεάς μετά θάνατον.
Παραβλέπω το γεγονός πως κάποιος , μετά το θάνατό του , έχει ανησυχίες σχετικά με τα όργανα του σώματός του....
Παραβλέπω επίσης και το γεγονός ότι μια δημοκρατική,σύγχρονη και ευρωπαϊκή κοινωνία υπάρχει μια σοσιαλιστική κυβέρνηση(!) η οποία χαϊδεύει τα αυτιά ενός αντιδραστικού,φασιστικού και μεσσαινικής νοοτροπίας ιερατείου ...
Σημειώστε ότι μιλώ αποκλειστικά και μόνο για τη λεγόμενη "ορθόδοξη" (πόση έπαρση κρύβεται αλήθεια στη λέξη αυτή!) εκκλησία της Ελλάδας (η οποία ουσιαστικά δεν εκπροσωπεί ούτε το 1% των Ελλήνων) και δε συμπεριλαμβάνω καμμία άλλη θρησκεία ή δόγμα τα οποία ασπάζονται κάποιες σεβαστές ομάδες του πληθυσμού της χώρας !
Αφού τα ..παραβλέψαμε όλα τα ανωτέρω , μοιραία δημιουργούνται κάποια ερωτήματα τα οποία ίσως δυσανασχετίσουν τους μπλόγκερς που με φιλοξενούν.
Ερώτημα 1ο :
Απο τη στιγμή που ένα ελεύθερο άτομο ζει και δραστηριοποιείται σε μια δημοκρατική κοινωνία , έχοντας δικαιώματα , υποχρεώσεις και κυρίως αυτοδιάθεση και κυριότητα του εαυτού του......πώς είναι δυνατόν , μετά θάνατον να αναιρείται η ελευθερία που απολάμβανε και η διάθεση του σώματός τους να αποτελεί εμπράγματη αξία , αντικείμενο αποκλειστικής χρήσης τρίτων. Στην περίπτωσή μας των συγγενών! Τι σημαίνει αυτό ; Το νεκρό σώμα κληρονομείται ;
Άποψη-πρόταση : Ακόμα κι αν το σώμα θεωρηθεί δικαστικά ως αντικείμενο κληρονομικής (πολλοί φανατικοί,θρησκόληπτοι και φασίστες θα προσφύγουν...να είστε σίγουροι) μεταβίβασης , το κράτος , η οργανωμένη κοινωνία που έχει ιεραρχήσει τις αναγκες της πρέπει να παρέμβει και δίκην "φόρου κληρονομιάς" να αποσπάσει ό,τι ζωτικό όργανο κρίνει αναγκαίο.
Ερώτημα 2ο : Έχετε υπόψη σας πόσοι πεθαίνοντας αφήνουν ανεξόφλητα χρέη σε ιδιώτες , ασφαλιστικές και τράπεζες ; Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό για μία χώρα σαν την Ελλάδα , η οποία στο χείλος του οικονομικού γκρεμού δεν έχει την πολυτέλεια να δημιουργούνται τέτοιες δυσλειτουργίες στην οικονομική ζωή;
Άποψη-πρόταση : Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει τα ζωτικά όργανα του θανώντος να παραδείδονται έναντι εξόφλησης πιθανών δανειστών. Μπορεί με νομοθετική πρωτοβουλία να δοθεί η ικανότητα στους δανειστές να διακινήσουν με εμπορικούς όρους τα όργανα του ασυνεπούς δανειολήπτη , να αποκομίσουν κάποιο μέρος του κεφαλαίου τους και το κράτος να έχει κάποιο όφελος φυσικά μέσα από τη φορολόγηση της αγοραπωλησίας .
Ερώτημα 3ο : Προκειμένου να εξασφαλίζονται όσο γίνεται καλύτερα οι οικονομικές συναλλαγές , να αποφεύγονται "φέσια" και "κανόνια" στην αγορά , γιατί να μην υποχρεώνονται οι κακοπληρωτές οφειλέτες στην αφαίρεση οργάνων τους και στην άμεση πώλησή τους προκειμένου να καλύψουν χρέη και οφειλές . Και μιλάμε φυσικά και για οφειλές απέναντι ΚΑΙ στο κράτος .
Άποψη-πρόταση : Υπό την εποπτεία του κράτους και αρμόδιων ανεξάρτητων αρχών μπορεί να εφαρμοστεί η εν ζωή παροχή ζωτικών οργάνων (εννοείται τόσων , όσων θα επιτρέψουν στον πολίτη να συνεχίσει κανονικά τις δραστηριότητές του) σε όσους ένας πολίτης οφείλει.
Με διαφάνεια και πρόσκληση διεθνούς ενδιαφέροντος σε μια μορφή δημόσιου πλειστηριασμού , προφανώς , το όργανο θα πωληθεί στον πλειοδότη και τα κέρδη θα καλύψουν τα χρέη ή τμήμα τους έστω.
Επίσης θα μπορούσε κάποιος να υποθηκεύει τα ζωτικά όργανά του (όπως και όσα κρίνει) και με συμβολαιογαφική πράξη να τα κληροδοτεί σε συγκεκριμένο πολίτη , ο οποίος θα καλύψει πιθανώς χρέη ή οφειλές του πρώτου....
Ερώτημα 4ο :Γιατί οι καταδικασθέντες σε ποινές ισοβίων ή για ειδεχθή εγκλήματα , αφού δεν εκτελούνται τουλάχιστον ας παραδίδουν ζωτικά όργανά τους για το καλό του κοινωνικού συνόλου. Δε θα ήταν αυτό μια μορφή , όχι μόνο τιμωρίας , αλλά και έμπρακτης μεταμέλειας ;
Ελπίζω να έδωσα τροφή για ένα γόνιμο διάλογο που θα οδηγήσει την κυβέρνησή μας να δει το θέμα και μεσα από το πρίσμα της ουσιαστικής προσφοράς στο συνάθρωπο , στην κοινωνία , στην ομαλή οικονομική ζωή , στην πάταξη του παραεμπορίου ελπίδας και στην ανάπτυξη !
Στην ανάπτυξη μέσα από ένα κλάδο στον οποίο θα μπορούμε να είμαστε ίσως οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ.
Αυτό σημαίνει τεράστια ποσά που θα εισρεύσουν στα ταμεία κράτους και ιδιωτών αφού ίσως η πρακτική αυτή αποτελέσει ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΟΝΟΠΏΛΙΟ , αν αναλογιστούμε πως μιλάμε για μια θεσμοθετημένη οικονομική πρωτοπορία την οποία δύσκολα θα ακολουθήσουν χώρες που στερούνται του ελληνικού δαιμονίου και παραμένουν αγκυλωμένες σε ηθικισμούς του 19ου αι.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Συνήγορος του Πα.Σο.Κ.
Σχόλια που κατατέθηκαν στην πρωτότυπη - δεν ξέρω αν και πρωτόλεια - πηγή της ανάρτησης
ΑπάντησηΔιαγραφή(http://ksipnistere.blogspot.com/2012/02/blog-post_9807.html)
Αρθρογράφος :
"Σημειώστε ότι μιλώ αποκλειστικά και μόνο για τη λεγόμενη "ορθόδοξη" (πόση έπαρση κρύβεται αλήθεια στη λέξη αυτή!) εκκλησία της Ελλάδας (η οποία ουσιαστικά δεν εκπροσωπεί ούτε το 1% των Ελλήνων) και δε συμπεριλαμβάνω καμμία άλλη θρησκεία ή δόγμα τα οποία ασπάζονται κάποιες σεβαστές ομάδες του πληθυσμού της χώρας"
ΚΧ :
Δηλαδή οι Ορθόδοξοι, που δεν είμαστε ούτε το 1%, είμαστε κάτι σαν τα κοπρόσκυλα που γυρνάνε στις γειτονιές, ενώ τα άλλα δόγματα - δεν αναφέρει ποια ο αρθρογράφος - τα ασπάζονται κάποιες σεβαστές ομάδες του πληθυσμού της χώρας!
Μετά από τόση περιφρόνηση για "το μπουλούκι" του λιγότερο και από το ένα τοις εκατό, ο αρθρογράφος ξέχασε να μας πει και για τον μπόγια. Ας πάει στο δήμαρχο Καμίνη και αυτός, ας αρχίσει να μαζεύει τα "κοπρόσκυλα" του λιγότερο από 1% ράτσας "ορθόδοξος γρεκότυπος". Έχουν καλά όργανα και κολλάνε με τη μία.
Οι Γερμανοί σε βάλανε φίλε μου ή κάποια off shore ΜΚΟ;
"η Ορθόδοξη Εκκλησία εν συνόλω δεν έχει λάβει επίσημη θέση για το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων. Όμως η μέχρι τώρα στάση της δεν είναι ούτε προτρεπτική, ούτε αποτρεπτική αλλά επιτρεπτική"
ΚΧ :
Όλα αυτά τα κατεβατά του Ανώνυμου σχολιαστή, τα οποία αναφέρονται στην Επιτροπή Βιοηθικης και Δεοντολογίας και τα βιβλία της - την συνέστησε ο μακαρίτης Χριστόδουλος - εγκωμιάζουν εντέχνως τις μεταμοσχεύσεις. Οι συντάκτες ακολουθούν τη ρητορική μέθοδο του Σαιξπηρικού Μάρκου Αντωνίου, ο οποίος στον επικήδειο του Ιουλίου Καίσαρα ενώ εξυμνούσε τους ευγενείς δολοφόνους του, πυροδοτούσε την οργή του πλήθους κατ΄ αυτών, ώστε στο τέλος η μάζα στράφηκε εναντίον των δολοφόνων.
Την ίδια ιησουΐτικη μέθοδο επιστράτευσαν και οι αρθρογράφοι της Συνοδικής Βιοηθικής Επιτροπής για τις Μεταμοσχεύσεις με τα πονήματα που εξέδωσαν φροντίδι του προέδρου της μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου. Θαυμάστε τον εκκλησιαστικό λόγο του με αυτό το : " Η ορθόδοξη εκκλησία δεν προτρέπει, δεν αποτρέπει, αλλά επιτρέπει τις μεταμοσχεύσεις". Η σύγχυση των πιστών απροσμέτρητη και η "ένδικος μισθαποδοσία" της υπόλογης διγλωσσίας-εμπαιγμού της Εκκλησίας, η κατάληξη του προκαθημένου Χριστόδουλου. Την ίδια διγλωσσία δίδασκε και αυτός.
Ο νόμος της εικαζομένης δωρεάς δια των καταλλήλων χειρισμών του μητροπολίτη Μεσογαίας θα οδηγήσει τους πιστούς να θέλουν να γίνουν ηθελημένοι δότες οργάνων χωρίς την παρέμβαση του νόμου. Δηλαδή συνειδητοί δότες του προθανάτιου τέλους των επί της χειρουργικής τραπέζης (ή Τράπεζας). Ιδού το μέγεθος της διαστροφής που ετοιμάζεται. Κάτι που ως φαίνεται δεν έχει καταλάβει αυτός (σημ.ο αρθρογράφος) που μας θέλει κάτι σαν τα κοπρόσκυλα των δρόμων. Δηλαδή τους ορθόδοξους, του λιγότερο του 1% σε σχέση με τις άλλες αξιοσέβαστες θρησκευτικές ομάδες - "γκρούπες", λέμε εμείς.
Ενδεχομένως, το αρθρο να υποκρύπτει την υπολανθάνουσα ειρωνεία του αρθρογράφου. Δεν θα υπήρχε λόγος να τα έγραφε όλα αυτά, έστω και μεταξύ σοβαρού και αστείου, αν η πρότασή του ήταν η εξής απλή : Φορολογικές ελαφρύνσεις, φοροαπαλλαγές κλπ., και δάνεια μόνο σε όσους δηλώνουν ηθελημένα και ενσυνείδητα δωρητές οργάνων. Τότε θα έπιαναν τόπο τα της εκκλησίας του "δεν προτρέπει, δεν αποτρέπει, αλλά επιτρέπει"
ΑπάντησηΔιαγραφή