Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012








Η ...ελευθεριάζουσα... Ιδιωτική τρι - οδός και ο ...εταίρος της ....ΕΤΑΙΡΑΣ του Βόλου!!!!>>>>



Ιωάννης Μαρκάς:

Σε κατάσταση πανικού τα «παπαγαλάκια» των μεταπατερικών, μετά τις φοβερές αποκαλύψεις της ημερίδας της Ι.Μ. Πειραιώς


















ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ «ΚΑΛΗΣ ΖΩΗΣ», ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ



«Tὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ, καὶ τὰ ἀσθενῆ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα καταισχύνῃ τὰ ἰσχυρά» (Α΄ Κορ. α΄ 27)



του Ιωάννου Ν. Μαρκά


Ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρο, για τους γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα, ποια θα ήταν η «επόμενη ημέρα», από τη διεξαγωγή της επιστημονικής-θεολογικής ημερίδας με θέμα «πατερική θεολογία ή μεταπατερική αίρεση», που διοργάνωσε η Ι.Μ. Πειραιώς.


Ήδη τα γνωστά «παπαγαλάκια» των μεταπατερικών κύκλων, είχαν αρχίσει να δραστηριοποιούνται μέρες πρίν, εις τρόπον ώστε να διαμορφώσουν κλίμα «προσωπικής αντιπαράθεσης» (κυρίως) μεταξύ του μητροπολίτου Πειραιώς και του μητροπολίτου Δημητριάδος, και επιπρόσθετα να «πιέσουν» ψυχολογικά την οργανωτική επιτροπή μέσα από την επισταμένη καλλιέργεια αυτού του κλίματος.


Η ίδια ακριβώς αντίδραση ακολουθήθηκε από τους «πρόθυμους» προπαγανδιστές του οικουμενιστικού συστήματος και μετά την τέλεση της ημερίδας.

Γνωστός δημοσιογράφος-διαχειριστής μιας ηλεκτρονικής «πύλης» εκκλησιαστικών ειδήσεων, «χτύπησε» πρώτος, με το συνηθισμένο προβοκατόρικο ύφος και ήθος που τον διακρίνει, κάνοντας λόγο για «ημερίδα με σκοπό και στόχο».


Με ιταμό τρόπο, με μηδέν επιστημονικά ή έστω δημοσιογραφικά επιχειρήματα, μία καθαρά επιστημονική-θεολογική ημερίδα, υποβιβάστηκε κατά την ιδιοτελή του κρίση, σε μία –μεταξύ άλλων- προσπάθεια «στοχοποίησης» του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου.


Προσέξτε, του σεβασμιωτάτου
και όχι των θέσεων του σεβασμιωτάτου, όπως συνέβη στην πραγματικότητα.


Την σκυτάλη πήρε τις αμέσως επόμενες ημέρες, ένας μπλόγκερ του διαδικτύου, ένας «μπον βιβέρ» θεολόγος, της «καλής ζωής», ήτοι της πλατειάς και ευρύχωρης (ιδωτικής) οδού.


Αυτός δεν αρκέστηκε στην προσωποποίηση της κόντρας μεταξύ Πειραιώς και Δημητριάδος, αλλά προσωποποίησε ως διαμάχη, και την θεολογική αναίρεση που έπραξε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, Ιερόθεος έναντι στην «θεολογία» και «εκκλησιολογία», του προσφάτως τιμηθέντος από την «Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών», Μητροπολίτου Περγάμου, Ιωάννη.


Όσο για τα επιστημονικά-θεολογικά επιχειρήματα εκ μέρους του μπλόγκερ-θεολόγου, επί των θέσεων που εξέφρασε ο κ. Ιερόθεος, ακόμη τα ψάχνουμε, αφού οι ανωτέρω «καταγγελίες» του περιορίστηκαν στο «αφιλάδελφο» και «αντισυναδελφικό» πνεύμα που επέδειξε ο σεβασμιώτατος Ναυπάκτου, λες και δεν βρισκόμαστε στο χώρο της Εκκλησίας, όπου η Αλήθεια είναι το μείζον διακύβευμα και ζητούμενο, αλλά σε καμμιά δημόσια υπηρεσία.


Όσο για την «επίθεση» που υπέστη ο Μητροπολίτης Δημητριάδος, τα υπερασπιστικά επιχειρήματά του ήσαν τα εξής «συγκλονιστικά»:

ότι «χτυπήθηκε ένα τέκνο του Πειραιά» μέσα ...στον Πειραιά, όπου «έχει πιστούς φίλους και πνευματικά τέκνα»!!


Από το στόχαστρό και των δύο, δεν ξέφυγε φυσικά και ο «αγαπημένος» τους, πρωτοπρεβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, τον οποίο φυσικά δεν δύνανται να αντιμετωπίσουν ούτε κατά διάνοια επί θεολογικής βάσεως, και που, όπως έχουν αποδείξει όλοι αυτοί οι «λείχοντες» και «έρποντες» νεοταξίτες υπάλληλοι του συστήματος, το μόνο πράγμα στο οποίο έχουν επιδοθεί επισταμένως, είναι να σκαλίζουν το παρελθόν του κυρίου καθηγητού, εις τρόπον ώστε να ανακαλύψουν «οικουμενιστικές» φράσεις ή διατυπώσεις που έκανε κατά την ακαδημαϊκή του καριέρα, τις οποίες όμως ο ίδιος έχει καταδικάσει και αναθεωρήσει εδώ και τουλάχιστον δύο δεκαετίες.



Από τα ανωτέρω, συνάγεται ως συμπέρασμα, εκείνο το οποίο τονίσαμε ιδαιτέρως στην εισήγησή μας κατά την πρόσφατη ημερίδα, πως οι μεταπατερικοί και όσοι «σιτίζονται» γύρω τους, ελλείψει σοβαρών επιστημονικών επιχειρημάτων, στην προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, επιχειρούν μέσα από συνθήματα κενά περιεχομένου ή νεοταξικά τσιτάτα, να «τρομοκρατήσουν» όσους τολμούν να αρθρώσουν παραδοσιακό λόγο, και για αυτό δεν διστάζουν να εκτοξεύουν συκοφαντίες, μέσα από συστηματικές προβοκάτσιες και προπαγανδιστικές τακτικές, που θα ζήλευε και ο ίδιος ο Γκέμπελς.


Με αυταρχικό τρόπο και θρασύτητα απαιτούν από τους αντιδρώντες να σιωπήσουν, να εκφράζονται μόνον αυτοί ελεύθερα και ουδείς άλλος, εις τρόπον ώστε ανενόχλητοι να συνεχίσουν το αποδομητικό τους έργο.


Εώς εκεί φθάνει από ότι φαίνεται η «δημοκρατία» ορισμένων εξ αυτών.


Έτσι αποδεικνύουν με τον τρόπο τους, αυτό που ελέχθη ευφυώς, πρίν από μερικά έτη, πως τελικά ο φασισμός (που κάποιοι από ότι φαίνεται κρύβουν επιμελώς μέσα τους) ποτέ δεν πέθανε, απλά άλλαξε πρόσωπο και φόρεσε μανδύα... δημοκρατικό!


ΣXOΛIO : Ίσως έχει αρχίσει νά χαράζει μιά καινούρια μέρα γιά τά εκκλησιαστικά πράγματα, διότι μόνον ένας δημοσιογράφος βρέθηκε νά υπερασπισθεί τήν αίρεση καί τούς αιρετικούς οι οποίοι κατ'αρχάς συγκεντρωμένοι γύρω από τήν αλλοιωμένη, παπόδουλη, "θεολογία" τού Ζηζιούλα, πήραν τό δρόμο τους, κηρύσσοντας θεολογική επανάσταση.
Εναντίον τών Πατέρων τής εκκλησίας.
Διότι στο Πατερικό πνεύμα δέν μπορεί νά βρεί θέση η θεολογία τού φεμινισμού.

Ο δημοσιογράφος υπερασπιστής ταυτίζει τήν πληροφορία μέ τό περιεχόμενο καί δέν αισθάνεται κάν τήν υποχρέωση νά μάς εκθέσει γιατί αυτός ο ίδιος πιστεύει ότι η θεολογία τού Ζηζιούλα καί η τρέλλα πού πουλάει ο Καλαϊτζίδης δέν είναι αίρεση !
ΓΙΑΤΙ ;
Δέν βρισκόμαστε μπροστά σέ άρρητο μυστήριο.
ΓΙΑΤΙ;
Δοκίμασε νά σταθείς στό ύψος τών περιστάσεων !

Τί λέει ο Χατζιδάκης εν προκειμένω;


Αμέθυστος

7 σχόλια:

  1. Δηλαδή, απ' ότι μπορούμε να καταλάβουμε:

    Πειραιώς κατά Δημητριάδος και
    Ναυπάκτου κατά Περγάμου.

    Καλά, τι σόι "εις τύπον και τόπον Χριστού" είναι οι Μητροπολίτες της Εκκλησίας και μάλιστα σε λυμένα από αιώνες θεολογικά θέματα;

    Πάντως θα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα μια παρουσία και των τεσσάρων σε ένα κοινό τραπέζι και μια συζήτηση για να δούμε που το πάνε. Πράγματι υπάρχουν θεολογικά προβλήματα ή τα δημιουργούμε, προς εξυπηρέτηση αλλοτρίων στόχων;

    Αλλά ποιός θα τολμήσει;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. ΙΚ,
      τι μου θυμίσατε τώρα!
      Ασχετο το σχολιο μου, αλλα θα το γραψω!

      Εγω πάλι θα ήθελα σε ενα τραπεζι να συνομιλουνε να δω τους:
      - πρώην βασιλέα Κων/νο
      - Στυλιανό Παττακό - ζει ακομα στην Κρητη
      - Μητσοτάκη (αυτος και αν δεν προκειται να πεθανει ποτέ)

      ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΕΛΙΚΑ...ο Παπαδόπουλος ητανε πράκτορας των Αμερικανών...ή ανέπτυξε απο μονος του πρωτοβουλία;

      Διαγραφή
  2. Κύριε Οδυσσέα ΔΗΤΕ πόσα σας καταμαρτυρούν οι σχολιαστές του ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ.
    Αλήθεια ένας Πατρινός έγραψε "Ξεκουμπίστηκε από την Πάτρα και ησυχάσαμε και πήγε στο Κολονάκι της Αθήνας".
    ========================================

    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Ανώνυμος είπε...
    Μόνο θεολογοι και κυρίως"χριστιανοί
    "θα έγραφαν,οπως γράφουν οι παραπα-
    νω σχολιαστές!Εκείνο,που βλέπω εί-
    ναι και κάποιοι ΑΗΘΕΣΤΑΤΟΙ"φοιτη-
    τές" και κυρίως ο 10.57΄,που μοιά-
    ζουν σαν εκκολαπτόμενα αυγά φιδιών γράφουν ασεβέστατα και ΣΙΓΟΥΡΑ εί-
    ναι μυημένοι απο τους Ζήσηδες,Τσο-
    λογιάννηδες και άλλα περιτρίμματα!

    Διευκρινίζω ότι ΔΕΝ είμαι θεολόγος,
    αλλά βλέοντας τα ανωτέρω χαίρομαι,
    γιατί δεν έγινα,αν και το ήθελα,
    όπως και κληρικός!
    -----------------------------------

    Ἐνῶ ἐσὺ εἶσαι μέσα στὸ ἦθος!!! Θαυμᾶστε ἦθος: «ἐκκολαπτόμενα αὐγὰ φιδιῶν», «Ζήσηδες, Τσολογιάννηδες» (λὲς καὶ ὁμιλοῦμε γιὰ ἀνθρωποειδή καὶ ὄχι γιὰ ἀνθρῶπους), «περιτρίμματα» κ.ο.κ.
    Χαῖρε ἦθος ἀμέτρητον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια, ποιά είναι η Ζηζιούλιος θεολογία, γιατί τα περισσότερα συγγράμματα είναι στα αγγλικά. Στα ελληνικά είναι ελάχιστα σε σημειώσεις, όπως π.χ. η Δογματική.

    Πάντως υπάρχουν και επικριτές του Ζηζιούλα, που παλαιότερα τον εξυμνούσαν.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προτάθηκε στο Συνέδριο αλλαγή του Συμβόλου της Πίστεως με την βέβηλη πρόσθεση εις μίαν αγίαν καθολικήν αποστολικήν "ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΚΗΝ" Εκκλησίαν;

    Βαβαί παπαί!
    Σημεία των καιρών!
    Σημεία των καιρών!
    Σημεία των καιρών!
    Επιβεβαιώνεται διαπίστωση ότι νέα θρησκεία ήδη εκτοπίζει την Ορθοδοξία. Δεδομένου ότι ως πατέρες δεν εννοούν τους Αποστόλους, τους Αποστολικούς και Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Διδασκάλους έως του Χρυσοστόμου (οι οποίοι άλλωστε αναφέρονται στο Σύμβολο της Πίστεως ("αποστολικήν") αλλά ο καθένας θα θέλει να πλασσάρει διδασκαλίες προσωπικού χαρακτήρος νεοτέρων, έως και αιρετικών ή αιρετιζόντων. Δεν τους ικανοποιεί η Πρώτη Αποστολική Εκκλησία, δεν τους ικανοποιεί η Οικουμενική διδασκαλία της Εκκλησίας των Αποστόλων, των Οικουμενικών Συνόδων, των Ευαγγελίων, Μάρκου, Ματθαίου, Ιωάννου, Λουκά, των Επιστολών, Παύλου, Πέτρου, Ιακώβου, Ιωάννου, Ιούδα, η Εκκλησία των Πράξεων, της Αποκαλύψεως, των Οικουμενικών Συνόδων που ό,τι άπαξ κατοχύρωσαν στην Αγία Γραφή με παραπομπές το Δόγμα, το "Ορθόδοξο Πιστεύω", που Δόγμα = Πακτωμένο και μη αλλασσόμενο, θέλουν θρησκεία νέα, με Σύμβολο Πίστεως νέο, που να ανοίξει κερκόπορτα, και να κατοχυρώνει προφανώς και όλους τους περίεργους που θεωρούν πατέρες τους. Αίσχος! Και ας καταφέρονται εναντίον μεταπατερικών. Στώμεν καλώς στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Ευαγγελίου και του Συμβόλου της Πίστεως. Ολισθηρές απόψεις εν όψει.

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ... Ρωμαίους 16΄17-18, Γαλάτας 1΄17-9, 5΄12, Θεσσαλονικείς 3΄6 κ.ε. Β΄Ιωάννου 10-12.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ, δεν κατάλαβες καλά.

      Αυτός, που πρότεινε αλλαγή του Συμβόλου (ο π. Θ. Ζήσης) είναι σφοδρός πολέμιος των μεταπατερικών (του Δημητριάδος κ.λπ.), τους οποίους κατηγορεί, ότι αλλοιώνουν την Πίστη!

      ΙΚ

      Διαγραφή
  5. Κύριε Οδυσσέα εχετε την τιμητική σας απο τον ΒΟΘΡΟ

    Κύριε Ανδριόπουλε, είστε κακός. Γιατί δεν καλείτε και τον κ. Τσολογιάννη για καπουτσίνο; Εκτός και αν τον εκπροσωπήσει ο κ. Πολυγένης, μια και στο συγκεκριμένο θέμα "ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗ" και "ΡΟΜΦΑΙΑ" έχουν γίνει ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου