Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΛΩΤΣΑ "ΤΗΝ ΚΑΡΔΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑ"


Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ κ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ:

ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ

ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ




προώθηση κάθε αἱρετικῆς καινοτομίας, ὅπως ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ἡ μεταπατερικὴ θεολογία, θὰ ἦταν δύσκολο νὰ εὐοδωθεῖ, ἂν δὲν βοηθοῦσαν στὴν ἑδραίωσή της οἱ ἐπίσκοποι καὶ κάποιοι σημαίνοντες θεολόγοι.


Ἐπειδὴ τοῦτο τὸ γνώριζαν καλὰ οἱ Πατέρες, μᾶς ἐδίδαξαν ὄχι ἁπλῶς τὸν ἔλεγχο κάθε αἱρετικῆς δοξασίας, ἀλλὰ τὴν ὀνομαστικὴ ἀναφορὰ τῶν αἱρετιζόντων καὶ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ ὅσους εἴτε διδάσκουν αἱρετικὲς διδασκαλίες, εἴτε συγκαταβαίνουν καὶ ἀνέχονται τὴν ἐξάπλωση ὁποιασδήποτε αἱρέσεως.


Ὑπῆρξε ἡ γνωστὴ πρωτοβουλία τῆς Συνάξεως τῶν ἱερέων καὶ μοναχῶν νὰ πραγματοποιηθεῖ μιὰ Ἡμερίδα, στὴν ὁποία θὰ καταγγελθεῖ ἡ μεταπατερικὴ θεολογία. Καὶ πράγματι ἔγινε στὶς 15 Φεβρουαρίου στὸν Πειραιᾶ, ὀργανωθεῖσα ἀπὸ τὸν τοπικὸ μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος (μαζὶ μὲ τὸν μητροπολίτη Ναυπάκτου) δὲν δέχεται νὰ κατονομάσει τοὺς αἱρετικοὺς οἰκουμενιστὲς (διαχριστιανικούς, διαθρησκεια- κούς, μετα-πατερικοὺς ἢ νεο-πατερικούς).


Αὐτὴ ἡ ἀντιπατερικὴ νοοτροπία, ἐπικράτησε καὶ στὴν Ἡμερίδα. Πρωτοφανὲς στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας, νὰ καταφέρονται οἱ ποιμένες κατὰ μιᾶς αἱρέσεως, ἡ ὁποία ἀριθμεῖ δεκάδες χρόνια, καὶ νὰ μὴν τολμοῦν νὰ κατονομάσουν τοὺς ἀρχηγοὺς τῆς αἱρέσεως, τοὺς διακινητές της καὶ τοὺς ὀπαδούς της. Καὶ αὐτὸ ἀκολούθησαν καὶ οἱ ἄλλοι ὁμιλητές, ἀκόμα καὶ ὁ καθηγητὴς δογματικῆς στὸ Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης κ. Τσελεγγίδης, τοῦ ὁποίου ἡ θαυμάσια εἰσήγηση ἀπέδειξε ἄνευ ἀμφιβολίας, ὅτι οἱ μεταπατερικοὶ θεολόγοι βρίσκονται ἐκτὸς τοῦ κλίματος καὶ τῆς διδασκαλίας τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας.


Ἀλλὰ ἐκεῖνος ποὺ προκάλεσε ἀλγεινὴ ἐντύπωση στὸ ἀκροατήριο (σὲ μέρος τοῦ ἀκροατηρίου, ἂν θέλετε), ἦταν ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος. Στὴν εἰσήγησή του, βέβαια, ἀνέλυσε μὲ θαυμάσιο τρόπο τὸ θέμα του, «Ἡ μεταπατερικὴ θεολογία ἀπὸ ἐκκλησιαστικῆς προοπτικῆς» καὶ μᾶς ἔδωσε πολλὰ στοιχεῖα, ὥστε νὰ μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε τὶς παγίδες καὶ τὶς ἐκτροπὲς τῆς μετα-πατερικῆς θεολογίας.


Ὅμως, κι αὐτὸς δὲν κατονόμασε τοὺς μεταπατερικοὺς ποιμένες καὶ θεολόγους ποὺ διαστρέφουν τὴν ὀρθόδοξη διδασκαλία. Μίλησε ἀορίστως γιὰ μεταπατερικὴ σκέψη καὶ μεταπατερικὴ θεολογία, ἡ ὁποία «εἶναι ξένη πρὸς τὴν θεολογία τῆς Ἐκκλησίας μας», «ἀναιρεῖ τὶς (Ἅγιες) Γραφές». Μίλησε γιὰ τοὺς «λεγόμενους μετα-πατερικοὺς θεολόγους», οἱ ὁποῖοι εἶναι πολλοὶ καὶ διαφέρουν μεταξύ τους ὡς πρὸς τὶς τάσεις καὶ οἱ ὁποῖοι «ἀσεβοῦν σὲ βάρος τῆς λατρείας καὶ τῆς προσευχῆς». (Ἐφ’ ὅσον εἶναι πολλοί, ἄρα, ἐκτὸς ἀπὸ ὅσους γνωρίζουμε, ὑπάρχουν κι ἐκεῖνοι τοὺς ὁποίους ἀγνοοῦν οἱ πιστοί). Τέλος διαπίστωσε ὅτι «εἰσάγεται ἕνας μετανεωτερικὸς στοχασμὸς καὶ στὴν πραγματικότητα ἐκπροτεσταντίζεται ὅλη ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοση τῶν Προφητῶν, Ἀποστόλων καὶ τῶν Πατέρων».


Καὶ παρ’ ὅλα αὐτά, ὄχι μόνο δὲν κατονόμασε τοὺς «προτεστανίζοντες ἀσεβεῖς ποιμένες-θεολόγους, ἀλλὰ –γιὰ ἀνεξακρίβωτους λόγους– δὲν δίστασε στὴν Ἡμερίδα νὰ ἐπαινέσει τὸν ἀρχηγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὁ ὁποῖος περιθάλπει καὶ ἐνθαρρύνει κάθε ἀποχρώσεως οἰκουμενιστές, ὅπως τὸν μητροπολίτη Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τὸν μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο, κ.λπ.


Περαιώνοντας τὸν λόγο του ὁ Ναυπάκτου, ἀφοῦ ἀνάφερε συνοπτικὰ τὰ «λάθη» τῶν μετα-πατερικῶν θεολόγων, παραδόξως καὶ ἀναπάντεχα μὲ τὴν ἀκροτελεύτια πρότασή του «κλώτσησε τὴν καρδάρα μὲ τὸ γάλα»· ἐμφανίστηκε ὡς σύμμαχος καὶ ὑπερασπιστὴς τοῦ ἀνεχομένου καὶ προωθοῦντος τὴν μεταπατερικὴ θεολογία, τοῦ καὶ ἀρχηγέτου τοῦ ἐνδο-«ὀρθόδοξου» Οἰκουμενισμοῦ, πατριάρχη Βαρθολομαίου. Χωρὶς ἀναστολὲς καὶ μὲ προκλητικότατο τρόπο ἀπόσεισε ἀπὸ τὶς πλάτες τοῦ Πατριάρχη κάθε κατηγορία, διαγράφοντας ὅλες τὶς αἱρετίζουσες πράξεις καὶ τοὺς ἀλληλοσυγκρουόμενους λόγους τοῦ πατριάρχη μὲ τὰ ἑξῆς λόγια:


«Αὐτὸ εἶναι τὸ πρόβλημα τῆς μετα-πατερικῆς θεολογίας καὶ κάθε ἄλλης θεολογίας ποὺ δὲν εἶναι ἐκκλησιαστική. Γιατὶ στὴ βάση της ἡ ὀρθόδοξη θεολογία εἶναι ἐκκλησιαστική, ὅπως περιγράφεται θαυμάσια σὲ ...ἐπιστολὲς τοῦ ἀποστόλου Παύλου, κι αὐτὸ ἔχει τονίσει ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, ὅτι ἡ θεολογία δὲν εἶναι οὔτε μετα-πατερικὴ κ.τ.λ., εἶναι ἐκκλησιαστικὴ καὶ ἑπομένως ἡ θεολογία μας εἶναι ἡ ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστικὴ καὶ ὄχι μετα-αποστολικὴ καὶ μετα-πατερική»
!


Πλήρης δηλαδή, ἀποκατάσταση τοῦ ἡγήτορος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαίου!!!



Ὑπ’ ὄψιν μάλιστα, ὅτι μὲ αὐτὴ τὴν φράση ἔκλεισε καὶ τὴν ὁμιλία του! Ὑπ’ ὄψιν, ὅτι κάθε προαγωγὴ σὲ ἀνώτερο τοπικὸ ἢ ὑπερατλαντικὸ ἀρχιερατικὸ ἀξίωμα περνάει ἀπὸ τὸ Φανάρι! Ὑπ’ ὄψιν, ὅτι τὴν ἐκτίμησή του πρὸς τὸν Πατριάρχη τὴν ἔχει δείξει πολλάκις, διὰ τοῦτο καὶ τὸν προσκάλεσε τὸ 2008 νὰ περάσει ἀπὸ τὴν Ναύπακτο καὶ τὸν τίμησε, καὶ ἀντάλλαξαν δῶρα, ἐπὶ πλεόν δέ, ἐνετοίχισε μαρμάρινη πλάκα στὸν πρόναο τοῦ ἱ. Ναοῦ τοῦ ἁγ. Δημητρίου, γιὰ νὰ μείνει ἐσαεὶ ἡ ἀνάμνηση τῆς «ἱστορικῆς» ἐπισκέψεώς του στὴν Μητρόπολή του!


Θὰ δικαιολογηθεῖ, ἴσως, ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου, μὲ τὴν ἑξῆς φράση ποὺ χρησιμοποίησε καὶ σὲ ἄλλη περίπτωση: «ἐγὼ παραδέχομαι ὅτι ὑπάρχουν (στὸ λόγο τοῦ Πατριάρχη καὶ ἐκφράσεις) ἐπαμφοτερίζουσες, ὑπάρχουν καὶ ὀρθόδοξες ἐκφράσεις, πράγματι ἔχει καὶ ὀρθόδοξες θέσεις ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος»!


Εἶναι, ὅμως, ἀποδεχτὴ μιὰ τέτοια δικαιολογία ἀπὸ ἕνα λόγιο ἱεράρχη; Τὸ νὰ διατυπώσει ὀρθόδοξες θέσεις ὁ Οἰκουμενικὸς πατριάρχης δὲν εἶναι αὐτονόητο; Καὶ θὰ τὸν ἐπαινέσουμε ὡς ὀρθόδοξο, ἐπειδὴ εἶπε καὶ ...ὀρθόδοξες φράσεις, λησμονώντας τὶς «ἐπαμφοτερίζουσες»; Καὶ ὁ προκάτοχός του, πατριάρχης Νεστόριος, ὀρθόδοξες φράσεις ἔλεγε, μαζὶ μὲ αὐτές, ὅμως, ἐκστόμισε καὶ τὶς γνωστὲς ἀνορθόδοξες περὶ «Χριστοτόκου»!


Παίζει ἐν οὐ παικτοῖς, παραπλανώντας τοὺς πιστοὺς ὁ κ. Ἱερόθεος, ὅταν ἐπιχειρεῖ νὰ ἀποδείξει σὲ Ἡμερίδα κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν, ὡς ἀθῶο τὸν αἱρετίζοντα Πατριάρχη, ὁ ὁποῖος ὑποστηρίζει τὴν μετα-πατερικὴ θεολογία καὶ τὸν Οἰκουμενισμό. Χρησιμοποίησε, πρὸς κατοχύρωση τῶν λόγων του, κάποια ὀρθόδοξη φράση τοῦ Πατριάρχη, δίνοντας ἔτσι στοὺς ἀκροατὰς τὴν ἐντύπωση, πὼς ὁ Πατριάρχης εἶναι ὀρθόδοξος καὶ στὸν ἴδιο τὸν κ. Βαρθολομαῖο τὸ μήνυμα, πὼς ναί μέν, πῆρα μέρος σὲ μιὰ Ἡμερίδα ποὺ ἀποκαλύπτει τὶς καινοτομίες τῶν συνεργατῶν σου καὶ τῶν προστατευομένων σου, ἀλλὰ μὲ τὴν ἀναφορά μου αὐτὴ διασκεδάζω τὴν ὑποψία ὅτι ἐσὺ κρύβεσαι πίσω ἀπὸ τοὺς μεταπατερικοὺς θεολόγους, καὶ ἀφαιρῶ, ἀπὸ ὅσους σὲ καταγγέλλουν, τὸ ἐπιχείρημα ὅτι αἱρετίζεις!


Γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές, κλείνουμε, ἀποκαλύπτοντας ποιά εἶναι ἡ ἀληθινὴ στάση τοῦ πατριάρχη πρὸς τὴν μετα-πατερικὴ θεολογία καὶ ὄχι ἡ ψευδὴς ποὺ προσπάθησε νὰ προβάλει ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου. Ἀντιγράφουμε ἀπὸ ρεπορτάζ γιὰ τὴν ἐπίσκεψη μελῶν τῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου στὸ Φανάρι ἀπὸ τὴν διεύθυνση:


http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=൭൧൨


«Στὴν ἀντιφώνησή του (πρὸς τὸν Δημητριάδος) ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος ...ἐπανέλαβε τὴν ἔκφραση τῆς πατριαρχικῆς εὐαρέσκειας καὶ τῆς ἐμπιστοσύνης» πρὸς «τὰ πρόσωπα ποὺ ὑπηρετοῦν στὴν Ἀκαδημία..., ἐνῶ δὲν παρέλειψε νὰ ὑπογραμμίσει τόσο τοὺς ὑφισταμένους δεσμούς, ὅσο καὶ τὴν βαθύτερη κοινότητα ἀνάμεσα στὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ τὴν Ἀκαδημία... Τόνισε, ὅτι ...στηρίζει πνευματικῶς κάθε πρωτοπόρα προσπάθεια... Ἐπαίνεσε δὲ τὸν Σεβ. Δημητριάδος καὶ τὰ στελέχη τῆς Ἀκαδημίας γιὰ τὴν προσήλωσή τους στὸ ἀνανεωτικὸ θεολογικὸ ὅραμα ποὺ ὑπηρετοῦν, ἀντιπαρερχόμενοι σεμνοπρεπῶς τὶς ἐπιθέσεις τῶν ἀκραίων συντηρητικῶν κύκλων, ...καὶ ἀνανέωσε τὴν στήριξη καὶ τὴν ἐμπιστοσύνη ποὺ ...ὁ ἴδιος προσωπικῶς παρέχει στὴν Ἀκαδημία, ἐπευλογώντας τὸ ἔργο της στὸ ὁποῖο στηρίζονται πολλὲς καὶ χρηστὲς ἐλπίδες»!


Στὴ συνέχεια, ἐνώπιον τοῦ Πατριάρχη ὁ «Σεβ. Περγάμου, ἐπαίνεσε τὸ ἀνανεωτικὸ θεολογικὸ ἔργο τῆς Ἀκαδημίας» καὶ τόνισε πὼς «ἡ Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν, παρὰ τὴν πολεμικὴ ποὺ δέχεται, ...ἀρθρώνει θεολογικὸ λόγο σύγχρονο καὶ ἀνανεωτικό. Καὶ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο εἶναι ἐν προκειμένῳ ὁ πιὸ φυσικὸς χῶρος ὑποδοχῆς μιᾶς τέτοιας θεολογίας· ...ἡ Ἀκαδημία τοῦ Βόλου συναντᾶται μὲ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ δίνει ἐλπίδες γιὰ τὴν ὑπέρβαση τῆς κρίσης ποὺ χαρακτηρίζει τὴν ὀρθόδοξη θεολογία»!


Εὐτυχῶς, ὁ ὁμότιμος καθηγητὴς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης π. Θεόδωρος Ζήσης (ἀλλὰ νωρίτερα καὶ ὁ κ. Ἰωάννης Μαρκᾶς) ἀποτέλεσαν τὴν ἐξαίρεση, κατονομάζοντες κάποιους ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντες μεταπατερικοὺς θεολόγους. Κυρίως, ὅμως, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης (ὁ ὁποῖος μίλησε μετὰ τὸν Ναυπάκτου) τόλμησε νὰ κατονομάσει τοὺς κύκλους ἐκείνους τοῦ Πατριαρχείου Κων/πόλεως ποὺ στηρίζουν τὴν μεταπατερικὴ θεολογία. Μερικὰ ἀπὸ τὰ λόγια του:


«...Τὴν μετα-πατερικότητα τῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν τοῦ Βόλου, καλύπτουν, στηρίζουν καὶ δικαιώνουν κύκλοι ποὺ συνδέονται μὲ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο... Ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος –(τὸ λέω) μὲ πολὺ πόνο– ὡς ἀρχιμανδρίτης ἤδη, ...ἰσχυρίζεται ὅτι πολλοὶ ἀπὸ τοὺς Ἱ. Κανόνες πρέπει νὰ καταργηθοῦν. Δὲν δύνανται νὰ ἐφαρμοσθοῦν σήμερα καὶ πρέπει νὰ τροποποιηθοῦν αἱ διατάξεις αἱ κανονίζουσαι τὰς σχέσεις τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν μὲ τοὺς ἑτεροδόξους... Δὲν δύναται ἡ Ἐκκλησία νὰ ἔχει διατάξεις ἀπαγορευούσας τὴν εἴσοδον εἰς τὸν ναὸν ἑτεροδόξων καὶ τὴν μετ’ αὐτῶν συμπροσευχήν”.

»...Ὡς πατριάρχης κατήργησε μόνος, αὐτοὺς τοὺς Ἱ. Κανόνες, συμπροσευχόμενος φανερῶς καὶ ἐπανειλημμένως μὲ αἱρετικούς... Ἐχαρακτήρισε τὸ Κοράνιο ὡς Ἅγιο... Καὶ τὸ τρομερότερο ὅλων, ὅσα εἶπε γιὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρες, τὰ ὁποῖα ὁδήγησαν σὲ ἔντονη διαμαρτυρία τὴν Ἱ. Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Εἶπε: “Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάστασιν προπάτορες ἡμῶν, ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως...”».


ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ "ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ"

14 σχόλια:

  1. Κυριε Ι.Κ.
    στα ζητηματα της Πιστεως ου χωρει συγκαταβασις.
    Δεν σου τομαθε ο πνευματικος σου;
    Πως να σου το μαθη αφου και ο ιδιος δεν το εφαρμοζει;
    Υπαρχει αγαπητε μου το μαλακο μαξιλαρακι.
    Οι περισσοτεροι το προτιμουν.
    Η Πιστι των Πατερων μας κινδυνευει σημερα τον εσχατον κινδυνον γιατι οι Αιρετικοι Γραικολατινοι αυξηθηκαν υπερβολικα και ευρισκονται εντος των τοιχων.
    Αν ζουσαν σημερα οι Μεγαλοι Πατερες θα αποκηρυτταν αυτο το υπαρχον σχημα της σημερινης "Εκκλησιας" και θα διεξηγον εναν αγωνα τιτανιον εναντιον του Ερμαφροδιτισμου.
    Ολα κινδυνευουν σημερα γιατι ολα μεθοδευμενα προχωρουν και οδηγουν στην κατασκευη της Πανθρησκειας.

    Δεν βλεπετε τον καινουργιο τσιρακι της Αυστριας τι κανει;
    Ακομα δεν πηγε στην Αυστρια και κανει θαυματα.
    Ενθρονισθηκε μεσα σε παπικο ναο.
    Ποιος Αγιος, ποιος πατερας της Εκκλησιας θα το εκανε;
    Και αυτο τιποτα για σενα ΙΚ.
    Τιποτα το φοβερο δεν συμβαινει;
    Καλα καθεσαι εκει που καθεσαι.
    Εσεις οι της μεσης οδου επαναπαυεται την συνειδησι σας οτι δεν συμβαινει τιποτα σοβαρο.

    Φιλε η Πιστι χρειαζεται Ομολογια.
    Και αυτη δεν δινεται με τα...... χαμομηλακια των Γερονταδων σας και μαλιστα των σημερινων Αγιορειτων.
    Μακρυα τους.
    Χρειαζεται μιμησι των Αγιων Πατερων.
    Εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λες στην παρακατω φωνη των Πατερων ΙΚ.;
    Των Πατερων την φωνη θα ακουμε ή του πνευματικου μας;

    Οἵτινες
    τὴν ὑγιᾶ Ὀρθόδοξον Πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν,
    κοινωνεῖν δὲ τοῖς ἑτερόφροσι,
    τοὺς τοιούτους
    εἰ καὶ μετὰ παραγγελίαν
    οὐκ ἀποστῶσιν,
    μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν,
    ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν.

    (Μέγας Βασίλειος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο αυτό!

      Δηλαδή, πήρα απάντηση σε σχόλιο, που δεν έκανα.

      Αυτό συνιστά προ-πατερική, πατερική ή μετα-πατερική νοοτροπία;

      ΙΚ

      Διαγραφή
  3. O Δούρειος Ίππος της Ορθοδοξίας σήμερα είναι οι "αντι-οικουμενιστές"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Τι λες στην παρακατω φωνη των Πατερων ΙΚ.;


    Tι θέλεις να πει;
    την απάντηση την δίνει ο Κύριος:

    ΙΚ, ΙΚ, μεριμνάς και τυρβάζη περί πολλά· ενός δε εστι χρεία!
    εξέλθατε εκ μέσου αυτών(των προδοτών οικουμενιστών και των ψευδο-αντιοικουμενιστών Κληρικών) και αφορίσθητε, λέγει Κύριος.

    Που να βρει το σθένος ο ταλαίπωρος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Silver

      εχετε βαλθεί να μας στείλετε ολους στο Ψυχιατρείο;

      Αν ναι, πειτε το παρακαλω ευθέως, να ψαξουμε να βρουμε για εναν καλο τρελογιατρό!

      -------------------------

      Την μια μας παρουσιαζεστε ως Νεοημερολογιτης.

      Μετα ως χριστιανος του Νέου, που ομως υποστηριζει το Παλαιό.

      Και τωρα ως ΑΠοτειχιζόμενος χριστιανος!

      ΤΕΛΙΚΑ, τι απο ολα ειστε κ. Silver?

      Σας παρακαλω...ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ!
      Δεν μπορειτε να γνωρίζετε μεχρι που φτανουνε τα ψυχικα αποθέματα ενος συνομιλητη σας!

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
  5. "οὐκ ἔστι δίκαιος οὐδὲ εἷς, οὐκ ἔστιν ὁ συνιῶν, οὐκ ἔστιν ὁ ἐκζητῶν τὸν Θεόν· πάντες ἐξέκλιναν, ἅμα ἠχρειώθησαν· οὐκ ἔστι ποιῶν χρηστότητα, οὐκ ἔστιν ἕως ἑνός".

    Στα ζητήματα της Πίστεως δεν χωρεί συγκατάβασις, ούτε χωρεί ερμαφροδιτισμός. Σωστά. Από εδώ αρχίζειο σκεπτικισμός προς όλους τους θεσμικούς που πλανώνται και κοιμώνται, μηδέ των ομιλητών εξαιρουμένων. "τὰ γὰρ αὐτὰ πράσσεις ὁ κρίνων". Αν εξετάσουμε όχι μόνο τα ζητήματα που εξετάζονται, αλλά όλα τα επίκαιρα, με κριτήρια της Αγίας Γραφής, των Πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων και της Ιεράς Παραδόσεως, της αληθινής Εκκλησίας, θα εκπλαγούμε. Κρίνουμε, (και οι καθηγητάδες), με βάση ένα ή δύο κριτήρια, διαφορετικά ο καθένας, και παραβλέπουμε θεμελιωδη, π.χ. παραβλέπουμε ή και αποδεχόματε μια νέα θρησκεία που ανατέλλει εκτοπίζοντας την Ορθοδοξία, αγνοούμε τα ουσιώδη της Πίστεως και κρίνουμε, κάνοντας και ένα δεύτερο λάθος, τις γενικεύσεις. Μα κύριοι, δεν πάνε πακέτο όλα!!! Δε σημαίνει ότι όποιος δείχνει ευαισθησία στην κατανόηση των ιερων κειμένων, ή καταγγέλλει σιμωνία μετά λατρείας κτισμάτων, είναι οικουμενιστής, νεοβαρλααμίτης και μεταπατερικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ανώνυμος :οὐκ ἔστι δίκαιος οὐδὲ εἷς, οὐκ ἔστιν ὁ συνιῶν, οὐκ ἔστιν ὁ ἐκζητῶν τὸν Θεόν· πάντες ἐξέκλιναν, ἅμα ἠχρειώθησαν· οὐκ ἔστι ποιῶν χρηστότητα, οὐκ ἔστιν ἕως ἑνός".


    Δυο χιλιάδες χρόνια επαναλαμβάνουμε το ίδιο πράγμα αδελφέ μου : Πιστεύω.....εις Μίαν Αγία Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν..
    Και τώρα μας ομιλούν για πολλές "Εκκλησίες" Π.Σ.Ε.....

    Χίλια χρόνια όλοι οι Άγιοί μας επαναναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα, όπως το διατύπωσε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: τον Πάπα να καταράσθε,
    και τώρα συλλειτουργούμε με τον "Αγιώτατο Επίσκοπο και Πάπα Ρώμης"...

    Χρειαζόμαστε διδακτορικά να καταλάβουμε ότι μας πούλησαν οι χριστέμποροι;

    αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω.
    ως προειρήκαμεν, και άρτι πάλιν λέγω· ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ΄ ο παρελάβετε, ανάθεμα έστω

    Ανάθεμα λοιπόν στους προδότες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν "παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω.
      ως προειρήκαμεν, και άρτι πάλιν λέγω· ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ΄ ο παρελάβετε, ανάθεμα έστω"

      Ποιος θα διαφωνήσει στη θεωρία; Στην πράξη όμως... ποιος το τηρεί; Και ισχύει για όλα, τα της Πίστεως, και όχι μόνο στην εξειδίκευση που και εσείς περιορίζεστε. Το παν αλλοιώνεται, αλλά ασχολούμαστε μόνο με το θέμα της προσκύνησης... της παντόφλας, που είναι ουσιαστικό αλλά δεν είναι το μοναδικό.

      Με την ευκαιρία, διαβάστε http://news247.gr/ellada/eidiseis/rasoforoi_kataskopoi_sto_agio_oros.1658960.html?utm_source=news_art&utm_medium=newsworthy&utm_campaign=news247Widget

      Βούλγαροι μοναχοί είχαν σταλεί ως μυστικοί πράκτορες στα ορθόδοξα μοναστήρια του Αγίου Όρους στις δεκαετίες 1970 και 1980.Ωστόσο, συνεχίζει το δημοσίευμα, η ελληνική υπηρεσία αντικατασκοπίας αύξησε την επαγρύπνησή της και τελικά έβαλαν αιφνιδίως τέλος στην παραμονή του πράκτορα Κοβάτσεφ την άνοιξη του 1979, με την αιτιολογία "υπερέβη τα καθήκοντά του". Στην ουσία όμως εκδιώχθηκε με τον πλέον εξευτελιστικό τρόπο, τον τραβούσαν από τα μαλλιά, του έβγαλαν τα ράσα και τον έδεσαν πάνω σε ένα μουλάρι.
      ... Μάλιστα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο Κοβάτσεφ περιέγραψε με λεπτομέρειες τις ίντριγκες των μοναχών, οι οποίοι συνωμοτούσαν, καβγάδιζαν για τα κλειδιά του ταμείου, έκλεβαν ζαχαρωτά από την τραπεζαρία και διακινούσαν λαθραία οινοπνευματώδη!

      Αυτά και άλλα πολλά.

      Διαγραφή
    2. - Κάποιος, στη ημερίδα του Παιραιά πρότεινε τη συμπλήρωση του Συμβόλου: "Εις Μιαν Αγίαν Καθολικήν Αποστολικήν και Πατερικήν Εκκλησίαν".

      - "Τον Πάπα να καταράσθε".
      Ποιόν Πάπα; Τον Βενέδικτο ΙΔ΄, τον Κλήμη ΙΓ΄, τον Κλήμη ΙΔ΄, όλους τους προ αυτού Πάπες, ακόμη και τον άγιο Λέοντα Α΄, που επέβαλε το πρωτείο του στην Δ΄ Οικουμενική, τον Πάπα Αλεξανδρείας, τον Πάπα της ΚΠολης, τον Πάπα της δικής μου Επαρχίας ή τον Πάπα, που έχει κάθε ένας μέσα του; Ποιόν από όλους αυτούς τους Πάπες ή όλους μαζί;

      - Πάντως ένας Μουσουλμάνος βρέθηκε πρώτος να αναγείρει μεγαλοπρεπή ναό στον τόπο της ταφής του αγίου Κοσμά και να κατασκευάσει αργυρή θήκη για την κάρα του, την οποίαν πολλές φορές έφερε στα Γιάννινα, για να την προσκυνήσει. Ο Αλή Πασάς!

      ΙΚ

      Διαγραφή
  7. Τελικά, οι ανωτέρω απαντήσεις είναι σε σχόλιο ανάρτησης της 15/2 και θα προσπαθήσω να ανακεφαλαιώσω, εγώ ο, πράγματι, ταλαίπωρος.

    - Υπάρχουν αγιορείτες, που υποδέχονται τον Βαρθολομαίο μετά βαϊων και κλάδων, άλλοι μετά ξύλων και τούβλων και άλλοι με προσευχή και σιωπή. Προτιμώ, τη βασιλική μέση οδό.
    - Οι σκανδαλιζόμενοι μπορούν να αποτειχισθούν, οι μη σκανδαλιζόμενοι δεν υποχρέούνται να άποτειχισθούν (δυνητικό κατά τον π. Επιφάνιο). Ούτε οι μεν, ούτε οι δε πρέπει να κατηγορούν τους άλλους για τη στάση τους (κατά τον Απόστολο).
    - Η Εκκλησία μιλάει δυο γλώσσες, μία της ακριβείας (π.χ. άγιος Νικόδημος) και μια της οικονομίας (π.χ. άγιος Νεκτάριος), κατά περίπτωση.
    - Οι Λατίνοι, με την άκαμπτη στάση τους, στα φεουδαρχικά πρωτεία και αλάθητα, είναι εκείνοι, που χάνουν πιστούς προς την Ορθοδοξία, ενώ το αντίθετο δεν συμβαίνει.
    - Οι ανοησίες των συμπροσευχών και των μεταπατερισμών είναι προϊόντα των πιο ανεβασμένων πνευματικά Ορθοδόξων, που αλλοιθωρίζουν προς τους Λατίνους και τους βοηθούν, στη μισερή θεολογία που έχουν, όχι πάντα δωρεάν. Παράδειγμα: ο Γεωργιανός άγιος Γεώργιος ο αγειορίτης υποστήριξε σε σύνοδο υπό τον αυτοκράτορα Κων/νο Ι΄ Δούκα, το 1060, ότι δικαίως η Ρώμη χρησιμοποιεί άζυμα, γιατί δεν απέστη της Ορθοδοξίας, έναντι της Ανατολής, που χρησιμοποιούν ένζυμο άρτο, σύμβολο κατά του Απολλιναρισμού, οι δε παρευρισκόμενοι Λατίνοι έτριβαν τα μάτια τους, που βρήκαν τέτοιο συνήγορο, στην κακοδοξία τους, μιας και δεν μπορούσαν να τεκμηριώσουν τα άζυμα (κατά Ράνσιμαν)!
    - Οι Λατίνοι, ανέκαθεν είχαν χαμηλό θεολογικό επίπεδο, γι' αυτό και δεν μπόρεσαν να αναπτύξουν αιρέσεις, όπως στην Ανατολή, όπου υπήρχαν οξύνοοι νόες. Όταν τελικά κατάφεραν να αναπτύξουν την αίρεση του Φιλιόκβε, την τεκμηρίωσαν με σαθρά, παιδαριώδη επιχειρήματα. Αυτό το διαπιστώνει κανείς όταν συζητάει με Λατίνους, όχι με λατινόφρονες Ορθοδόξους. Οι Λατίνοι είναι τόσο χαμηλού επιπέδου, ώστε ούτε μια πλαστογραφία δεν είναι ικανοί να πραγματοποιήσουν. Παράδειγμα, η πλαστογραφία της ψευδο-Κωνσταντίνειας δωρεάς έγινε το 850 από την ΚΠολη, για να υποστηριχθεί ο Πάπας έναντι των Φράγκων (κατά Ρωμανίδη)!
    - Έτσι, οι Λατίνοι δεν είναι εχθροί του Θεού, είναι οι γελωτοποιοί του Θεού και μόνο οίκτο μπορεί να προκαλέσουν!
    - Η διαφορά αιρετικών με αιρετικούς φαίνεται άριστα, όταν συζητήσει κανείς με Λατίνους ή Μονοφυσίτες. Οι πρώτοι, που είναι και ειδωλολάτρες, σου παρουσιάζουν παιδαριώδη επιχειρήματα, οι δεύτεροι, που δεν είναι ειδωλολάτρες, είναι δύσκολα αντιμετωπίσημοι. Οι Λατίνοι μόνο σηκωμένο φρύδι έχουν να επιδείξουν (κατά το Μ. Βασίλειο) και άκρατο εγωϊσμό και υπερφιαλότητα, επικαλούμενοι την "πρώτην αποστολικήν καθέδραν" των αειμνήστων αγίων Κελεστίνου και Λέοντα (για τους αοποίους ο άγιος Νεκτάριος διατυπώνει τη θέση: "Ο Θεός να φυλάττει την Εκκλησία του από τέτοιους αγίους!).
    - Οι Λατίνοι, μάλλον τον οίκτο μας πρέπει να προκαλούν, γιατί διατυπώνουν μόνο χοντροκομμένες ανοησίες και ηλιθιότητες και τα επιχειρήματά τους είναι μόνο για γέλια, άσχετα αν στηρίζονται σήμερα, από πανέξυπνους αιρετίζοντες θεολόγους της Ανατολής, που τους προσφέρουν έτοιμη μασημένη τροφή.
    - Ως προς εμάς, προτιμούμε να εφαρμόζουμε το του αγίου Μακαρίου του Αιγύπτιου: "Οφείλουν οι Χριστιανοί να αγωνίζονται σε όλα. Να μην κατακρίνουν καθόλου κανέναν. Ούτε την πόρνη, που είναι φανερή, ούτε τους αμαρτωλούς, ούτε τους άτακτους. Αλλ' όλους τους ανθρώπους να τους βλέπου με καλή διάθεση και με καθαρό μάτι. Κανέναν να μην εξευτελίζουν, ούτε να κατακρίνουν ή να σιχαίνονται, ούτε να ξεχωρίζουν τους ανθρώπους σε καλούς και κακούς" (Ομιλίες πνευματικές, Ομιλία Ε΄, ΕΠΕ Φ7. 241).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. ΙΚ,

      οι δυο συγκεκριμενοι που αναφερετε, δεν ειναι δηλ άγιοι;

      Γραφετε:
      "των αειμνήστων αγίων Κελεστίνου και Λέοντα (για τους οποίους ο άγιος Νεκτάριος διατυπώνει τη θέση: "Ο Θεός να φυλάττει την Εκκλησία του από τέτοιους αγίους!)."

      Τον Λεοντα δεν τον εορταζουμε και εμεις οι Ορθόδοξοι;

      Διαγραφή
    2. Μα, ως αγίους τους αναφέρουμε και είναι και άγιοι της Ορθόδοξης Εκκησίας και εορτάζουν στις 8 Απριλίου και 18 Φεβρουαρίου αντίστοιχα.

      Άλλο αυτό και άλλο, ότι επέβαλαν το πρωτείο τους, στις Γ΄ και Δ΄ Οικουμενικές Συνόδους αντίστοιχα , χωρίς καμιά αντίρρηση από τους Πατέρες και με τέτοιο υπερφίαλο τρόπο, που αναγκάζει έναν τρίτο άγιο, τον άγιο Νεκτάριο να καταγράφει: "τοιαύτη υπήρξεν η γλώσσα και η συμπεριφορά των λεγάτων του Πάπα Λέοντος του αγίου. Δύναται πας τις να φαντασθή την γλώσσαν των μη φερόντων το προσόν του αγίου!Ο Θεός να φυλάξη την Εκκλησίαν" (Τα αίτια του Σχίσματος, τ. Α΄, σελ. 151).

      ΙΚ

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου