Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012



ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΑΣΧΟΛΙΣΙ


ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ


ΟΤΑΝ ...ΞΕΜΕΘΥΣΕΙ



1. «Εμφανίστηκαν μερικά κείμενα κάποιου Σιαμάκη».
Και πιο κάτω· «... μιά προσπάθεια απαντήσεως σε κάποιον Σιαμάκη».
Αναλήθεια.
Κάνει πως δεν τον γνωρίζει.
Και δεν βάζει άρθρο.
Η αναίτια περιφρόνηση ποιον μειώνει;
Τον περιφρονούμενο ή τον καταφρονητή;
Η ψυχολογία πάντως επιδικάζει πρόβλημα μειονεξίας στον καταφρονητή.



2. Η φωτογραφία.
Είναι φωτομοντάζ (τρυκ), και παραποίησή της δηλωτική διανοίας εθισμένης σε φαντασιώσεις.
Αλλά μήπως η έλλειψη αγαθών αισθημάτων έχει λογικές διεξόδους;
Σίγουρα, ούτε λογικές, ούτε ανθρώπινες.
Παραλογισμός λοιπόν και απανθρωπισμός;



3. Ταπεινός! (λεζάντα στη φωτογραφία).
Δεν του έφτασε το τρυκ· προσθέτει και την ειρωνεία.



4. Γιά το δάγκωμα χρειάζονται δύο σιαγόνες.
Όσο για το Σιαμάκη, και βέβαια είναι ταπεινόφρων.
Όποιος τον γνώρισε από κοντά ξέρει την ταπεινοφροσύνη του στο κραταιό σχέδιο του Θεού.
Από τα παιδικά του χρόνια σταθερά και αταλάντευτα πιστεύει, θαυμάζει, και μιμείται Εκείνον, που είπε· Μάθετε απ’ εμού ότι πράος ειμί και ταπεινός τη καρδία.
Η ταπείνωσή του εξ άλλου είναι διακριτή στη φωτογραφία, όχι βέβαια στην παραποιημένη.
Αλλ’ οι μυκτηριστές πρώτα παραποιούν και μετά ειρωνεύονται· άλλοτε πάλι πρώτα παραποιούν και ύστερα λατρεύουν.
Παλιό κουσούρι των ειδωλολατρών.



5. «Προσπαθώντας (ο Σιαμάκης)να αποκρούσει τους νεο-ειδωλολάτρες Έλληνες».
Ερωτάται·
Ο Αμέθυστος (;) είναι συγκρότημα νεοειδωλολατρών;
Γι’ αυτό τους υποστηρίζει;
Η υποστήριξη πάντως των ειδωλολατρών της εποχής μας ρίχνει φως στην επιθετικότητά του.
Αν δεν κάνω λάθος, ο Σιαμάκης δεν κρίνει μόνο τη σύγχρονη ειδωλολατρία, αλλά και τον κάλπικο χριστιανισμό των Ελλήνων ρατσιστοχριστιανών.
Δεν ανέχεται γενικά τον εθνικοθρησκευτικό ταρτουφισμό, όποιο ένδυμα κι αν του φορούν.



6. «Κατηγόρησε όλους τους δημιουργούς του ελληνικού πολιτισμού σαν κίναιδους».
Υπερβολή.
Γενίκευση.
Ανακρίβεια.
Απλώς ως ειδήμων λέει συγκεκριμένως ποιοι ήταν κίναιδοι, και τους ονομάζει, αδιαφορώντας για το πέπλο της ωραιοποιήσεώς των από τους ωραιοποιούς των, όποιοι κι αν είναι αυτοί και η πρόθεσή τους.
Η γενίκευση ισοδυναμεί με αδυναμία αποδείξεως του εναντίου.



7. «Τα κείμενα αυτά είναι ένα παραλήρημα και δυστυχώς ο άνθρωπος αυτός αντιμετωπίζεται σαν επιστήμων».
Γνώμη του ότι είναι παραλήρημα.
Συνήθως όταν η αλεπού δεν φτάνει τα σταφύλια, τα λέει αγουρίδες.
Και βέβαια αντιμετωπίζεται σαν επιστήμων ο Σιαμάκης, διότι είναι επιστήμων, και βαρύς μάλιστα, και πανθομολογούμενος.
Μόνο οι αγράμματοι πεισματάρηδες και κομπλεξάκηδες δεν τον αναγνωρίζουν ως επιστήμονα.
Είπαμε.
Όμφακες αι σταφυλαί...
Για να αναγνωρίσεις την υπεροχή του Ολύμπου πρέπει να είσαι Πίνδος.
Αν είσαι κάμπος...



8. «Ευτυχώς, για όλους μας, παρουσίασε τρείς αποδείξεις των λεγομένων του (σ.σ. εννοεί τρία αποσπάσματα κειμένων του, στα οποία, κατά τη γνώμη του Αμέθυστου (;) αποτελούν αποδείξεις της ανεπιστημοσύνης του (!))».
Πράγματι, ευτυχώς, που υπάρχουν τα κείμενά του, που κονιορτοποιούν τα φληναφήματα των φληνάφων.
Και δεν είναι τρία αποσπάσματα τα συγγράμματα του Σιαμάκη· είναι 180 πολυσέλιδες επιστημονικές μελέτες τα δημοσιευμένα, και πάνω από 200 τα αυτοτελή και τα άρθρα του.
Οι αναγνώστες του ξέρουν ποιος είναι ο Σιαμάκης και τα κείμενά του, και η ποιότητά τους, και η επιστημονική τους αιχμή.
Οι ελαχιστοποιούντες μικρόψυχοι οι διαστρεβλώνοντες την πραγματικότητα, απλώς δείχνουν το τραγικό έλλειμμα που κρύβουν λίγο πιο κάτω από τα μαλλιά του κρανίου τους.



9. Η παράθεση των κειμένων του Αριστοτέλους και του Πλάτωνος από τον Αμέθυστο (;) επιβεβαιώνουν τα επιχειρήματα του Σιαμάκη.
Τους ευχαριστούμε.
Ο Σιαμάκης δεν είναι ένας κοινός γνώστης των κειμένων, για να υπάρξει περίπτωση λάθους του, ούτε ο φιλόλογος που βλέπει ένα κρίσιμο κείμενο για πρώτη φορά, ούτε χρειάζεται δεκανίκια για να το κατανοήσει και αποδώσει τα νοήματά του·
ο Σιαμάκης είναι φαινόμενο φιλολόγου.
Τζάμπα ψάχνετε να του βρείτε ανακρίβειες ή ανεπιτυχή απόδοση νοημάτων.
Έχει διαβάσει όλη την ελληνική γραμματεία πολλές φορές.
Και ξέρει το πνεύμα της κάθε φράσεως και λέξεως, και όχι μόνο.
Οι κριτές του, απ’ ότι βλέπω, πασχίζουν να μάθουν το μονοτονικό, αλλά μέχρι τώρα δεν κατάφεραν να μη βάζουν τόνο στις μονοσύλλαβες λέξεις.
Ίσως δυσκολεύονται να τις διακρίνουν από τις πολυσύλλαβες.
Σας συνιστώ, φίλοι, μην τα βάζετε με το βάρδο· είναι επικίνδυνο τόλμημα ν’ απλώνει κανείς το χέρι του στο λιοντάρι...



10. «Υπάρχει μιά τρέλλα στόν άνθρωπο.
Πιστέυει (εξ’ιδίων τά αλλότρια) πώς οι αρχαίοι έλληνες φιλόσοφοι ήταν κατίνες καί βρίζονταν απ’τα παράθυρα».
(Αφήνω αδιόρθωτο το απόσπασμα και χρωματίζω τα δέκα λάθη, για να μη νομίσει κανείς ότι υπερβάλλω.
Σε 5 μονοσύλλαβες λέξεις ο Αμέθυστος (;) βάζει τόνο.
Στο Πιστεύει έχει παρατονισμό.
Στο εξ ιδίων βάζει απόστροφο, λες και υπάρχει έκθλιψη.
Το Έλληνες το έχει με μικρό ε, και το Κατίνες με μικρό κ.
Δεν έχει καταλάβει ότι τα κύρια ονόματα γράφονται με κεφαλαίο.
Αδυνατεί να τα διακρίνει από τα απλά ουσιαστικά).
Και τώρα στην ουσία.
Στο Σιαμάκη υπάρχει τρέλλα, ενώ σ’ αυτούς υπάρχει νοημοσύνη!
Προκαλείσαι, Αμέθυστε (;), στις 15.000 σελίδες των συγγραμμάτων του να τον βρεις κάπου να κουτσομπολεύει.
Μήπως άλλοι είναι αυτοί που κουτσομπολεύουν κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια;
Που πάσχουν από ακατάσχετη, δαιμονική, τάση για κουτσομπολιό;
Το αν βρίζονταν απ’ το παράθυρο οι Έλληνες, δεν χρειάζεται πολύς κόπος για να καταλήξει κανείς στη θλιβερή διαπίστωση.
Αρκεί ν’ αναλογισθεί σε πόσα κρατίδια ήταν διηρημένη η Ελλάδα μέχρι τα χρόνια του Μ. Αλεξάνδρου, και τι έκαναν αυτά τα κρατίδια μεταξύ τους.
Μακάρι να έφθαναν μόνο μέχρι το κουτσομπολιό ·
Δυστυχώς προχωρούσαν σε εκτεταμένες αλληλοεξοντώσεις.
Πρόγονοί μας ήταν, πονάμε, αλλά η ιστορία είναι ιστορία.
Δεν είναι καραγκιοζιλίκι.



11. Τα κείμενα του Μ. Βασιλείου και του Αγ. Νεκταρίου, το πρώτο δειλά και το δεύτερο απροκάλυπτα, θέτουν την ελληνική φιλοσοφία σε ανώτερη μοίρα με το χριστιανικό κήρυγμα, στρογγυλεύοντας την ελληνική πραγματικότητα και αποποινικοποιώντας τα κολάσιμα των Ελλήνων.
Άποψή τους.
Άλλοι διδάσκαλοι της εκκλησίας, αληθινά άγιοι, στη ροή του λόγου τους αποφεύγουν και να ονομάσουν, έστω, τους Έλληνες, μη αντέχοντας στη μπόχα της πλάνης και της διαφθοράς των.
Ο καθένας επιλέγει...
Γιατί, όμως, ο Αμέθυστος (;) απαιτεί να επιλέγουν όλοι ό,τι επιλέγει αυτός;
Πιστεύει στο προσαρμοσμένο λόγιο «Μέτρον πάντων Αμέθυστος»;
Ω της μετριοφροσύνης του!
Και γιατί εξυβρίζει και υποτιμά και σκιτσάρει και παραποιεί (ακόμη και παρά το ισχύον ποινικό δίκαιο) έναν, επειδή έχει άλλες απόψεις;
Κατέχει την υπερεξουσία της λογοκρισίας;
Θέλει οι πάντες να σκύβουν στο «χάιδεμα» του φασιστικού τους οδοστρωτήρα;



12. Στο βίο και στην πολιτεία του «Παρακμάσιου» ο Σιαμάκης ούτε προσθέτει ούτε αφαιρεί, απλώς ιστορεί.
Και η ιστόρηση είναι που πονάει αυτους που τον δαιμονοποίησαν.
Ας παρουσιάζουν λοιπόν άλλοι τη μυθολογία για ιστορία.
Κι αν ο πολύς κόσμος κνηθόμενος την ακοήν αρέσκεται στους μύθους, αγοράζοντας τα βιβλία της παϊσιοθρησκείας, που το παράξενο;
Εξ άλλου, δεν τους αρκεί η πλειοψηφία και η κονόμα;
Γιατί τους ενοχλεί ο αντίλογος της μειοψηφίας;
Γιατί απαγορεύουν την ελευθερία του λόγου;



13. «Δίπλα στον Καντιώτη έγινε αδέκαστος».
Τον πειράζει και ο Καντιώτης, και οι άλλοι κήρυκες που έχουν πάρει από τον αείμνηστο π. Αυγουστίνο.
Λησμονούν όμως ότι ο Καντιώτης ήλεγχε πρώτα τον εαυτό του και ύστερα τους άλλους.
Και τους ήλεγχε, όχι για να τους ελέγξει, αλλά για να τους διορθώσει.
Και ήλεγχε μόνο τα δημόσια, κατά το χρυσοστομικό · «Τα δημοσίως πραττόμενα δημοσίως ελέγχονται».
Αλλά μήπως μπορούν ν’ αμφισβητήσουν ότι ήταν ασυμβίβαστος με το κακό και ανώτερος χρημάτων και γυναικών;
Είναι εύκολο να συναντήσει κανείς πολλούς Καντιώτες;



14. «ὁ στάρετς Παρακμάσιος μπορεῖ πνευματικὰ νὰ ἦταν Παρακμάσιος, ἀλλὰ βιολογικὰ ἦταν ἀρκούντως Ἀκμάσιος καὶ πολὺ Βαρβατάσιος.
ἦταν δὲ κατὰ τὶς ἔγκυρες πληροφορίες μου καὶ ἀποχρώντως Σοδομάσιος,
ἔχοντας αὐτὴ τὴ νηπτική του ἀρετὴ ἀπὸ τὰ χρόνια τὰ πρὸ τῆς κουρᾶς του, καὶ κυρίως ἀπὸ τότε ποὺ ἦταν φαντάρος», γράφει ο Σιαμάκης·
κι ο Αμέθυστος «ερμηνεύει»·
«Ποιός πιστός θα ονόμαζε το σοδομισμό, νηπτική αρετή;», γενικεύοντας το Σοδομάσιος σε σοδομιτισμό, και αδυνατώντας να καταλάβει ότι στο νηπτική αρετή ο Σιαμάκης δίνει άλλη έννοια.
Τέτοιο ξεφτέρι είναι.



15. «Αφιερωμένο (σχόλιο) στον αγράμματο Οδυσσέα της Αποτειχίσεως ...».
Αντισχόλιο·
Τι βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς;
Υποκριτά...

Ορεσίβιος

38 σχόλια:

  1. Θα επισημάνω 3 σημεια που δεν μου αρεσαν στο άνω κειμενο - στα υπολοιπα ισως και να συμφωνω.

    1. Γραφει ο αρθρογραφος (δεν γνωριζω αν ειναι του κ. Οδυσσεα το κειμενο):

    "παρα το ισχυον ποινικο δικαιο"

    ΕΙΝΑΙ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΟΣ καθε Χριστιανου και οποιος φαντασιωνεται οτι ειναι χριστιανος να επικαλειται τα δικαστηρια και το ποινικο δικαιο!

    ΑΦενος βλεπουμε τι 'τραβαει' στις μερεας μας ενας αγιορειτης που ειναι στον Κορυδαλλο (ασχετως αν εφταιξε ή οχι, δεν με νοιαζει για το προσωπο του Εφραιμ, με νοιαζει που διωκεται ο ΜΟναχισμος)

    Αφετερου τον Κύριο μας Ιησου Χριστό τον πηγανε στα Δικαστηρια, ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕ αλλους οτι θα τους μηνυση!

    ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ, ειπαμε, αμορφωτος-αμορφωτος, αλλα τουλαχιστον την αλφα-βητα την ξερουμε!

    ****************************

    2. Δεν μου αρεσει την σπόντα που πεταει, λιγοτερο για τον Μεγα Βασίλειο (εκεί δεν τον επαιρνε να γραψει πιο αυστηρα) και για τον Αγιο Νεκτάριο.

    Ειδικα τον ΑΓ. Νεκταριο δεν τον συμπαθουνε καθολου οι του Παλαιου και οι της Αποτείχισης, ο καθενας για δικους του λογους - που δεν ειναι της παρουσης.

    ΟΥΑΙ και ΑΛΙΜΟΝΟ σε αυτους που φαντασιώνονται οτι ειναι Χριστιανοι και δεν αναγνωριζουνε την Αγιοτητα του ΝΕκταριου!

    Ο ΑΓιος Νεκταριος εξυμνησε τον ΑΡχαιο Ελληνικο Πολιτισμο οπως ακριβως αξιζε να το πραξει - και ητανε η καταλληλη πέννα γιαυτο!

    Ο Αρχαιος Ελληνικος ΠΟλιτισμος εδωσε τα ΦΩΤΑ σε ολη την ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ, σημερα, όλα τα Παν/μια του κοσμου 'διδασκουνε' τις ελληνικες ορολογιες κλπ!

    Αυτο θαυμασε και εγκωμίασε ο Αγ. Νεκταριος - δεν εγραψε "καλα κανανε οι αρχαιοι και ησαν κιναιδοι".

    3. Απαντηση ξεκαθαρη δεν δινεται απο τον αρθρογραφο στην εξης απορια, άραγε γιατί;

    Εννοουσε ο κ. Σιαμάκης οτι ο Γερ. Παίσιος ητανε 'σοδομιτης', ναι ή ου;

    Μαθετε να μιλατε ΩΡΕ ΣΑΝ ΑΝΤΡΕΣ!

    "Το ναι ναι, και το ου ου".

    ΑΦηστε τα πολλα μπλα μπλα και ποσο εχει σπουδασει ο καθενας και ποσες σελιδες εγραψε στα βιβλια του.

    Οριστε..και εγω που εγραφα 200 σχολια σε καθε αναρτηση του Αμέθυστου, τι καταλαβα;
    Με κοροιδευουνε ολοι :)

    ΑΝΑΜΕΝω εναγωνιως απαντησεις

    Μετα τιμής
    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατι ακομα που ξεχασα, η απορια μου γεννήθηκε μολις πριν απο λιγο, οταν απαντουσα για τον αγιο Νεκτάριο.

    Αφου και ο Αμέθυστος και η Αποτείχιση ΥΒΡΙΖΟΥΝΕ τον ΚΛΗΡΟ... η Αποτειχιση υβριζει μεχρι και τους Αγιορειτες...αλλα και ο Αμέθυστος αποκαλει περιφρονητικα 'παλληκαρια' τους Μοναχους του Αγιου Ορους -

    - Τότε γιατι δεν μπορουνε αυτοι οι δυο να τα βρουνε μεταξύ τους;

    Μπίγνκο!

    Δεν λενε "μπροστα στον κοινό εχθρο, γινόμαστε φίλοι";

    ΕΤΣΙ!
    Ολα αυτα συμβαινουνε για να ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ το σκότος και να λάμψει η αληθεια!

    Δεν χρειαζεται κανείς να πολεμησει τους Αιρετικους - ΠΟΛΕΜΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ! :) :)

    Με τα καλύτερα - ει δυνατον - επιχειρηματα!

    Υ.Γ.:
    Τα γραφω αυτα, διοτι απο την πρωτη στιγμη σημειωσα, οτι αν γραφω σε Ορθοδοξα ιστολογια το κανω μονο ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!
    Για κανενα άλλο λογο!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλιο που εστάλη προς δημοσίευση στο blog amethystos:

    "οὐκ ἔσονται σοὶ θεοὶ ἕτεροι πλὴν ἑμοῦ."

    Φτάνει πια με τη θεοποίηση και λατρεία γεροντάδων, φτάνει πια!!!

    Εις Ένα Θεό, Πατέρα Παντοκράτορα, εις Ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, και εις το Πνεύμα το Άγιον πιστεύουμε.

    Φτάνουν επί πλέον, τα ψέμματα, οι παραποιήσεις, οι παρανοήσεις, οι φανατισμοί, οι δογματισμοί, οι αφορισμοί!

    Εκτός αν κάποιος νομίζει ότι είναι πάπας, νομίζει δηλ. ο δυστυχής, ότι ο Θεός του έχει εκχωρήσει την επί γης αρμοδιότητα να αποφαίνεται "Εσύ είσαι χριστιανός" ἠ "εσύ δεν είσαι χριστιανός", "Αυτός είναι άγιος" "Αυτός δεν είναι άγιος" "όποιος δεν θεωρεί άγιο τον γέροντα ... (τον οποίο σημειωτέον η Εκκλησία δεν έχει ανακηρύξει άγιο) δεν είναι χριστιανός"!

    Πού τα βρήκατε αυτά; Οσμἠ Ορθοδοξίας δεν έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Τρομοκρατία σε όλο της το μεγαλείο!!!

    Μην τολμήσεις να πεις κουβέντα, μην τολμήσεις να ερευνήσεις τα γεγονότα, μην τολμήσεις να εκφέρεις κάποια αντίρρηση, μην τολμήσεις να διαβάσεις ένα άρθρο, μην τολμήσεις να πεις "΄Αγιος ο Θεός", μην τολμήσεις να πεις "δεν έχω γνώμη, δεν μπορώ να δεχτώ για άγιο κάποιον που η Εκκλησία δεν αναγνώρισε, αν τον αναγνωρίσει, εντάξει" !

    ΟΧΙ!!!

    ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ !!! ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ!!!

    Και σύ

    ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!!! ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ !!! ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ !!!

    ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ!!! ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ !!!

    Ιερά Εξέταση, Τρέμε πάπα!

    Τρέμε Πάπα!!!!! Εδώ έχουμε πάπαρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιες παρατηρήσεις:

    1/ Στο πρόσωπο του Εφραίμ δεν διώκεται ο Μοναχισμός, όπως δεν διώκετο η Εκκλησία στο πρόσωπο του Μπεζενίτη ή όπως δεν διώκεται η Δικαιοσύνη, στο πρόσωπο της Προέδρου του Δικαστηρίου της Θράκης, η οποία καταδικάστηκε, γιατί δεν έβγαλε απόφαση, με υπόδειξη Εφραίμ. Εξ άλλου, ο ίδιος ο Εφραίμ έχει καταδικαστεί σε 15 μήνες φυλακή (με 3ετή αναστολή), για επηρεασμό της Δικαιοσύνης και αυτό είναι ένα στοιχείο που βάρυνε στην προφυλάκιση. Επίσης πολλοί ιερείς έχουν καταδικαστεί και από την κοσμική δικαιοσύνη, χωρίς καμία διαμαρτυρία.

    Εξ άλλου δεν κοιτάμε τι πάει να κάνει ο Εφραίμ και το πέτυχε εν μέρει; Κινητοποίησε την παπίζουσα Εκκλησία της Ρωσίας, με συνέπεια να βάλει πόδι στο Άγιον Όρος. Αυτό δεν το βλέπουμε; Κολλήσαμε στη Βιστωνίδα; Επιτρέπεται η επέμβαση μιας Εκκλησίας στα εσωτερικά ενός Κράτους; Ρώσος είναι ο Εφραίμ ή Κύπριος; Γιατί αυτή επέμβαση και μάλιστα με την καπηλεία ιερών κειμηλίων, όπως της τιμίας ζώνης, η οποία από παλιά περιφερόταν στην Ιντεραμέρικαν, σε διάφορες Εταιρίες, σε σπίτια εφοπλιστών και γενικώς, όπου υπάρχει και χρυσός;

    2/ Ο άγιος Νεκτάριος είναι ένας μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας, ο οποίος εξωπετάχθηκε από την Αλεξάνδρεια, γιατί τόλμησε να γράψει αλήθειες. Προς τούτο τα έργα του αποκρύπτονται, ακόμη και τώρα, π.χ. δεν υπάρχουν στην Μονή της Αίγινας. Όλοι μιλάνε για τον άγιο Νεκτάριο και τον εκθειάζουν, αλλά ποτέ δεν αναφέρουν κάτι από τα έργα του, γιατί αυτά που γράφει καίνε (π.χ. Παπισμός, παπίζουσα Ορθοδοξία, ατοπήματα άλλων αγίων κ.λπ.).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κ. Σιαμάκης με το κείμενο «Παρακμάσιος» υβρίζει αισχρά, χωρίς αποδείξεις τον γέροντα Παΐσιο. Υποδείχτηκε (και από μένα) στον διαχειριστή του ιστολογίου «Αποτείχιση» η ύβρις, κι αυτός με επόμενο σχόλιό του δεν απεκατέστησε τα πράγματα, αλλά αναπαρήγαγε και υιοθέτησε την ύβρη, μαζί με πολλά κείμενα του κ. Σιαμάκη. Λυπάμαι για τις ύβρεις εναντίον του γέροντος Παϊσίου, τον οποίον είχα συναντήσει και ευλαβούμαι. Δεν έχει ανακηρυχθεί Άγιος από την Εκκλησία, αλλά έως τώρα και τα κείμενά του διδάσκουν και οικοδομούν στην κατά Χριστόν ζωή, και υπάρχουν πολλές μαρτυρίες ανθρώπων, που ομιλούν για θαύματα που έχει, με την δύναμη του Θεού, πραγματοποιήσει, και ως εκ τούτου χιλιάδες άνθρωποι τον σέβονται και τον θεωρούν Άγιο. (Δεν είναι ώρα τώρα να αναφερθούμε στην οικονομική εκμετάλλευση των έργων του). Η τελική κρίση, βέβαια, περί αγιοποιήσεώς του ανήκει στον Θεό και την Εκκλησία, και ως τότε ασφαλώς πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις εκδηλώσεις μας. Όμως, κανένα μέλος του σώματος του Χριστού (εαν μάλιστα είναι και θεολόγος) δεν μπορεί α ν α π ό δ ε ι κ τ α να προσβάλει την μνήμη κάποιου, σκανδαλίζοντας τους αδελφούς του.
    Κάποιες φορές δια τηλεφώνου παρακάλεσα τον ιστολόγο να μη επιδίδεται σε ύβρεις προσώπων ή ακραίες εκφράσεις. Οι παρεμβάσεις μου αυτές έφεραν αποτέλεσμα, αφού ο ιστολόγος διέγραψε τις εν λόγω φράσεις. Με το σχόλιό μου αυτό, τον παρακαλώ άλλη μια φορά -ΔΗΜΟΣΙΑ πλέον- να διορθώσει τα πράγματα και να αποκαταστήσει την μνήμη του γέροντος Παϊσίου.
    Σημάτης Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε Σημάτη Παναγιώτη,

    δεν σας γνωριζω, δεν θυμάμαι αν διαβασα άλλη φορα καποιο άρθρο σας, παντως σας συγχαίρω για την τοποθέτηση σας!
    Τελικα υπαρχουνε ακομα Χριστιανοι που κρατανε!

    -----------------------------------------

    Κύριε Ικ,
    δεχομαι το σχολιο σας.
    Σε πρωτη φαση δεν διώκεται ο Μοναχισμος, παρα μονο ο Γερ. Εφραίμ.
    Απλα ηθελα να πω, μηπως παρουνε οι Εισαγγελεις μας αέρα και θαρρος και αρχιζουνε και βαζουνε εναν Μοναχό μετα τον αλλον μεσα;

    κ.Ικ,
    σε προηγουμενη ανάρτηση σας ρωταω , αν σας ειναι ευκολο, να απαριθμήσετε συνοπτικα τα λαθη που υποθέτετε οτι εκανε ο Γερ. Παίσιος - ρωταω καλοπροαίρετα.

    ---------------------------------------

    Οσο για τον σχολιαστή 4.43- μαλλον επαθε καποια νευρική κρίση, και καποιος πρεπει να τον συνεφερει!

    Μονο τον Τρεμπέλα να μην αμφισβητουμε, σωστα;
    Ας απορριψουμε ολη την Ορθοδοξη Θεολογια, Χα! Και τι εγινε; Μονο τον Παναγιώτη να αναγνωριζουμε, ετσι δεν ειναι;

    Εγραψε κανεις οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η έρευνα;

    Αυτα τα λιγα που ξερω εγω - που ειμαι ασχετος με το αντικειμενο , τα ξερω μεσα απο την μικρη μου ερευνα σε προσωπικο επιπεδο - ΕΧΩ ΔΕΙΞΕΙ οτι απαγορευω σε καποιον χριστιανο να αμφισβητει και να ερευνα;

    Πως γινεται ομως κατα ενα περιεργο τροπο εσεις οι Χριστιανοι που ζειτε ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - να παθαινετε ΝΕΥΡΙΚΗ ΚΡΙΣΗ μονο οταν μιλαμε για τους Γερονταδες του 20ου αι; Τσαλικη, Πορφύριο, Παίσιο;

    Γιατι δεν σας ανεβαινει το ζαχαρο με αλλες προσωπικοτητες;

    Ουτε εγραψα πουθενα "πρεπει τωρα, εδω και τωρα, με το ετσι θελω, να προσκυνατε τον Γερ. παισιο και να τον ευλαβειστε σαν αγιο και να προσευχεστε καθε βραδυ μπροστα στην Εικονα του" -
    - ούτε εγω τα κανω αυτά!

    Και εγω περιμενω πότε η Εκκλησια με την θεληση του Θεού θα ανακηρυξει αγιο και τον Πορφύριο και τον Παίσιο.

    Γιατι μου βαζετε λογια που δεν ειπα;

    Αλλά ετσι ειναι, ετσι σας συμφερει!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είπαμε, ότι οι άγιοι δεν είναι ούτε αλάνθαστοι, ούτε αναμάρτητοι, καθότι: "και ούτως εις πάντας ανθρώπους ο θάνατος διήλθεν, εφ' ω πάντες ήμαρτον" (Ρωμ. 5. 12). Στο "πάντες" υπάγονται όλοι, ακόμη και οι άγιοι, ακόμη και η Υπεραγία Θεοτόκος.

    Με τον γ. Παϊσιο ασχοληθήκαμε, ως προς το θέμα του 666 και παρουσιάσαμε τα λάθη του γέροντα, σε δυο εκπομπές μας στην TV της Θεσσαλονίκης, το 1997, όπου μετά το τέλος της εκπομπής παραλίγο να μας λυντσάρουν οπαδοί του γέροντα, γιατί τολμήσαμε να τονίσουμε το λάθος του στο θέμα αυτό και μάλιστα μας έδωσαν και αεροπορικό εισιτήριο επιστροφής στην Αθήνα!

    Το λάθος του γέροντα δεν οφείλεται αποκλειστικά στον ίδιο, αλλά σε ένα πνευματικοπαίδι του, που του έφερε από την Αμερική, το βιβλίο της αιρετικής τηλε-ευαγγελικής M. Relfe, στα αγγλικά το οποίον είχε στο κελλί του και το επεδείκνυε και από το οποίο, με μετάφραση από το πνευματικοπαίδι του, πήρε στοιχεία και έγραψε την περίφημη αυτή επιστολή: "Σημεία των καιρών-666" την Μ. Τεσσαρακοστή του 1987 και με την οποίαν διαφώνησε (στον Ο.Τ.) ο π. Β. Βολουδάκης, που την χαρακτήρισε, ως προϊόν πιέσεως προς τον γέροντα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κ. ΙΚ
    αυτη η εκπομπή του 1997 υπαρχει πουθενα να την δουμε; Ας πουμε στο youtube;

    Εχετε περισσότερα στοιχεια να μας δώσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή δεν ειμαι σιγουρος αν εγινε καπιοος λαθος στην αποστολη του μηνυματος, το ξαναγραφω. αν το πηρατε την πρωτη φορα, διαγραψτε αυτο το μηνυμα.

    "κ.ΙΚ, υπαρχει πουθενα η εκπομπή σας του 1997 να την δουμε; ας πουμε στο yuotube">?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είδα στο άρθρο "παρακμάσιος", που το έχω διαβάσει εδώ και πἀρα πολύ καιρό, να αναφέρεται πουθενά το όνομα που λέτε. Παρακμάσιος λέει και όχι Παϊσιος. Γιατί νομίζετε, ότι αναφέρεται σε αυτόν; Ένας μόνο διορατικός γέροντας κυκλοφορούσε ή κυκλοφορεί; Πολλοί οι διορατικοί, με διορατικότητα και χάρισμα προφητικό που δεν είχαν ούτε οι Απόστολοι ούτε οι Μαθηταί Του!

    Εξάλλου το άρθρο αυτό δεν το δημοσίευσε ο κ.Οδυσσέας. Το δε σχόλιο που παρέπεμπε σε αυτό, με λινκ, εκ του πονηρού κατά τη γνώμη μου, απαυθυνόταν μόνο στον κ.Οδυσσέα και σε κανέναν άλλο. Τί πάθατε όλοι και το ψάξατε και το διαβάσατε, τώρα, ενώ δημοσιεύτηκε πριν πολύ καιρό, και αποφανθήκατε ότι είναι "αισχρό", και ότι αναφέρεται σε συγκεκριμένο διορατικό γέροντα, τόσο διορατικό και προορατικό, που έσκαψε και ετοίμασε τον τάφο του δίπλα στο κελλί του; Αισχρό είναι το κείμενο; Υποκριταί! Και αν όσα αναφέρει είναι αλήθειες; Για τον Παρακμάσιο λέμε. Μου θυμίζετε, έναν που βλέπει κλέφτες να βγαίνουν από ένα σπίτι, αρχίζει να φωνάζει: "Κλέφτες! Κλέφτες!" και οι καθώς πρέπει νοικοκύρηδες, τον επιπλήττουν; "αισχρέ, μας ξυπνάς, δε μας αφήνεις να κοιμηθούμε"

    Αν δε σας αρέσει μην το διαβάζετε. Αν δεν ξέρετε σε ποιον αναφέρεται, γιατί προτρέχετε; Είστε κι εσείς διορατικοί; Αν δεν γνωρίζετε τί στοιχεία και πληροφορίες έχει, για να το γράψει, ο κ.Σιαμάκης, για τον Παρακμάσιο επαναλαμβάνω, πώς το χαρακτηρίζετε αισχρό, το άρθρο και όχι τις πράξεις και τη θεοποίηση ανθρώπων; Και τον Ρασπούτιν χιλιάδες ανθρώπων τον θεωρούσαν άγιο, και η Τσαρική οικογένεια καθημερινά απολάμβανε τα θαύματά του.

    Μέχρι να αποφασίσει επίσημα η Εκκλησία (της έχει παραχωρήσει ο Κύριος τέτοιο δικαίωμα; Για τον πάπα ξέρω την απάντηση) ποιος σώζεται, ποιος είναι άγιος, δεν οφείλω να θεωρώ άγιον κάποιον που δεν έχει ανακηρυχθεί άγιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατ' αρχας ο ιστολογος δεν δημοσιευσε το επιμαχο αρθρο αλλα καποια πολυ σπουδαια κειμενα του κ. Σιαμακη.
    Σεβομαι τον π. Παϊσιο και διατηρω αγαθοτατη μνημη για τον γεροντα.
    Τον ειδα πολλες φορες, συζητουσαμε, μου ζητουσε στοιχεια του τα προσκομιζα στη μονη της Σουρωτης, συνομιλουσαμε για τα εκκλησιαστικα και μουλεγε για τον Σεραφειμ παντοτε "ευτυχως που υπαρχει και θανατος".
    Δεν εχω να πω κατι εναντιον του εκτος απο αυτα για τις καρτες και τα προφητικα.
    Δικαιωμα μου να εχω γι αυτα τις επιφυλαξεις μου.
    Ο κ. Σιαμακης διατηρει τις αποψεις του.
    Δεν σημαινει οτι επειδη εχει αποψι για καποιον διαφορετικη τον απορριπτουμε εξ ολοκληρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το αρθρο απαντησι στον παρανοϊκο Αμεθυστο δεν εγραφη απο μενα, και λόγω ταχυτητας και εν συνεχεια απουσιας μου, δεν εβαλα εστω και το ψευδωνυμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κ. Οδυσσεα,

    σας ευχαριστω που επιτελους απαντησατε και πηρατε τον λογο.

    Τα προφητικα που δεν συμφωνειτε με τον Γερ. Παίσιο, ποια ειναι αυτά;

    Νομιζω ειναι μια καλη ευκαιρια να ξεδιαλύνουμε το τοπίο, να πουμε όλοι μαζι τι 'αρνητικο' εχουμε εναντιον του Γεροντος, και στο τελος να βγαλουμε μια 'μικρη αποφαση'.

    κύριε Οδυσσεα,
    να υποθεσω δηλ οτι οι κατηγοριες εναντιον του Γερ. Παισίου ως 'σοδομίτη' (θου φυλακη Κύριε το στοματι μου) πεφτουνε στο κενο;

    Ειστε αυτης της αποψης ;

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φυσικά και διώκεται ΙΚ στο πρόσωπο του Εφραίμ ο μοναχισμός και η Εκκλησία γενικότερα όταν δεν συντρέχουν ουσιώδεις λόγοι προφυλάκισής του κι εκείνος προφυλακίζεται λες και είναι σεσημασμένος κακοποιός.Τόσο αθώα είναι η απόφαση προφυλάκισής του;Εσάς δε σας δημιουργούνται αμφιβολίες για τη σκοπιμότητα της προφυλάκισής του;Η γέμουσα επικοινωνιακής σκοπιμότητας προφυλάκισή του κατ αρχήν προκαταλαμβάνει την απόφαση του δικαστηρίου όταν αυτό γίνει.Κατά δεύτερο λόγο μεγιστοποιεί στα μάτια της κοινής γνώμης το υποτιθέμενο αδίκημα του κατηγορουμένου μοναχού.Κατά τρίτον δημιουργεί άνιση μεταχείριση μεταξύ κληρικών και λαικών αφού οι κυρίως υπεύθυνοι δηλαδή οι πολιτικοί και τα μέλη του ΝΣΚ κυκλοφορούν ελεύθεροι.Όσο για την Τιμία Ζώνη που πήγε στα σπίτια πολιτικών πού το βλέπετε το κακό;Δεν αποτελούν μέλη βαπτισμένα της Εκκλησίας οι πολιτικοί;Και ποιος μας λέει αν ένας έστω απ αυτούς δεν ωφελήθηκε πνευματικά απ την επίσκεψη του γέροντος Εφραίμ;Στη φυλακή ο ηγούμενος εξομολογεί.Ποιος μας λέει ότι με αφορμή την επίσκεψη της Τιμίας Ζώνης στα σπίτια κάποιων πολιτικών ο γέρων Εφραίμ δεν εξομολόγησε κι όλας κάποιους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι εκπομπές για τον γέροντα Παϊσιο, έγιναν το 1997 από το κανάλι ΤΙΜΕ και μαγνητοφωνήθηκαν σε βίντεο. Δεν υπάρχουν στο Διαδίκτυο. Αν υπάρχει το κανάλι, πιθανόν να υπάρχει το βίντεο.

    Οι εκπομπές ήταν δυο, τρίωρης διάρκειας εκάστη και με συμμετοχή κοινού, δια τηλεφωνημάτων.

    Είναι αξιοσημείωτο να αναφερθούν δυο σημεία:

    α/ Όταν διερωτηθήκαμε, πως ο γέροντας διάβασε το βιβλίο, αφοπύ ήταν στην αγγλική γλώσσα, μας ειπώθηκε, ότι γνώριζε άριστα αγγλικά!

    β/ Όταν παρουσιάσαμε κάποια δεδομένα, τα οποία προμηθευτήκαμε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών (ΕΑΝ), στις Βρυξέλλες, όπου και είχαμε σπουδάσει, μας ειπώθηκε, ότι και ο γ. Παϊσιος είχε πάει στις Βρυξέλλες και ήξερε τα θέματα αυτά, καλύτερα από εμάς!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος είπε...
    Όσον αφορά στο ειρημένο πρόσωπο, το ιστολόγιο δεν πήρε θέση. Απλώς επιτρέπει την πολυφωνία στα πλαίσια της αντικειμενικότητας και της αλήθειας. Όταν γίνεται λόγος για προ κουράς περίοδο, ούτε χωρίς αποδείξεις είναι, ούτε ύβρις είναι, ούτε το ιστολόγιο μπορεί ν’ αρνηθεί φιλοξενία. Διότι σε τέτοια περίπτωση θα υπηρετούσε τη μονομέρεια. Εξ άλλου το θέμα πρέπει να εξετάζεται χωρίς ν’ απομακρύνεται από την αφετηρία του. Με όλη την εκτίμηση προς τον κ. Παναγιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας τους Αγίους δεν τους αναγνωρίζει σαν τέτοιους η Ιερά Σύνοδος ή όποιο άλλο σώμα διοίκησης της Εκκλησίας. Αυτά τα κάνουνε οι ρωμαιοκαθολικοί. Σε 'μας τους Αγίους τους αναγνωρίζει και τους ομολογεί το πλήρωμα της Εκκλησίας, ο λαός του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΠΟΙΟΣ ΣΩΖΕΤΑΙ Η ΟΧΙ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tέλος πάντων καταναλώμαστε σε άλλα και αφήνουμε την ουσία.Όλοι αυτού του βεληνεχούς οι γέροντες έδωσαν και κάτι από την Ορθοδοξία και την Ορθοπραξία και είναι για εμάς τους χριστιανούς παράδειγμα προς μίμησιν ο τρόπος ζωής τους και ο τρόπος που μιλούν και σκέπτονται μα περισσότερο βλέπει κανείς τον αγώνα που έκαναν τον πνευματικό να καθαριστεί ο νους και η καρδία τους...Το οποίο είναι και το ζητούμενο για εμάς τους χριστιανούς που τρέχουμε πίσω από τους γέροντες για να πάρουμε και κάτι από αυτούς.Είχα τη χαρά να γνωρίσω και εγω τον γέροντα Εφραίμ τον φιλοθείτη και νυν της Αριζόνας στην Αμερική γιατί κατέβαινε κάποιες φορές κάτω και τον φιλοξενούσαν σε σπίτι,όπου πήγαινε ο κόσμος και ξομολογιόταν,αλλά αυτό που κάνει εντύπωση είναι η διδαχή της ευχής σε μας τους αδαείς αμαρτωλούς,σαν να είναι το κλειδί για την σωτηρία και τον αγιασμό μας αλλά και για την τελειότητα των αρετών.Και αυτή είναι η ουσία και το συμπέρασμα που βγάζει κανείς από την επαφή με όλους αυτούς που ζούν το μήνυμα,ότι δηλαδή έχεις μπροστά σου ζωντανό παράδειγμα προς μίμησιν προσέγγισης αγιότητας..Ας έχουμε την ευχή τους!
    πην-ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κ. ΙΚ

    ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας.
    Δυστυχως απο οτι φαινεται το κανάλι πρεπει να εχει κλείσει - οικονομική κρίση γάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Ανώνυμος 10.35 (4 Ιαν)

    τα είπε πολυ καλα!

    Να γιατι 'τρεχουμε πισω απο τους Γεροντες'.

    Δεν εχει να κανει ουτε με Γκουρουισμο, ουτε με ειδωλολατρια, ουτε με φανατισμο, ουτε με τιποτα άλλο!

    Βεβαια, καποιοι χριστιανοι ισως να δειχνουνε τετοια σημάδια - τι να κανουμε, ειμαστε αδυναμοι ανθρωποι.

    Ευγε στον Ανωνυμο Σχολιαστή 10.35!!!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε κάθε τοπική Εκκλησία, μόνο ο τοπικός Επίσκοπος έχει την αρμοδιότητα να εξομολογή και να συγχωρή αμαρτίες. Επειδή ο λαός είναι πολύς, ο Επίσκοπος μπορεί να μεταβιβάση την αρμοδιότητα αυτή, σε συγκεκριμένους Πνευματικούς, για να εξομολογούν, μόνο στην τοπική Εκκλησία αρμοδιότητος του Επισκόπου που τους μεταβίβασε τη αρμοδιότητα και χάρι αυτή, ο οποίος μπορεί να τους την αφαιρέση όποτε θέλει.

    Ούτε ένας Επίσκοπος δεν έχει την αρμοδιότητα να εισπηδήση σε άλλη Επισκοπή και να εξομολογή λαό, χωρίς την άδεια του τοπικού Επισκόπου.

    Παρατηρείται όμως, ένα φαινόμενο με τους γεροντάδες, διορατικούς ή μη, καλόγηρους, παλαιού, νέου, μονών, αγιορείτες, κ.ά. να εισέρχονται σε άλλες Μητροπόλεις και να εξομολογούν σε κονάκια, σπίτια, μετόχια, βιβλιοπωλεία, εξωκλήσια, μοναστήρια, ησυχαστήρια, αδελφότητες. Εξομολογούν και μερικοί καθοδηγούν, σαν να έχουν πνευματική εξουσία υπεράνω του τοπικού Επισκόπου! Αν έχουν εξουσιοδότηση, από Επίσκοπο να είναι πνευματικοί και να εξομολογούν, η αρμοδιότητα αυτή ισχύει μόνο για την πνευματική επικράτεια αρμοδιότητος του Επισκόπου που τους την μεταβίβασε. Αν θέλουν να εξομολογήσουν σε άλλη Μητρόπολη, Επισκοπή, προφανώς πρέπει να τους χορηγηθεί άδεια από τον οικείο Επίσκοπο, αλιώς μπορεί να θεωρηθεί ότι εισπηδούν, ή και ότι είναι άκυρο το Μυστήριο, συνεπώς οι Χριστιανοί οφείλουν να εξετάζουν ενδελεχώς τις περιπτώσεις αυτές, αν έχουν ιερωσύνη, αν είναι πνευματικοί και αν έχουν άδεια από τον Επίσκοπο της πόλεως που εξομολογούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανωνυμος 4 Ιαν, 6.16μμ.

    Κοιτα τι βρηκε ο αλλος να κατηγορησει τους Γερονταδες!

    Εδω ειναι που λεμε "αυτος βγαζει απο την μύγα ξύγκι!

    Εκατσε, σκεφτηκε, σκεφτηκε, σου λεει, τι να κατηγορησω τους Γερονταδες; Ανηθικους δεν μπορω να τους πω. Ουτε σοδομιτες. ΟΥτε πορνους.
    Ουτε φιλοχρηματους.

    Κάτι πρεπει να βρω ομως, δεν γινεται.

    Αααα, το βρηκα - τελικα ειμαι πολυ εξυπνος εγω!

    Μα θα τους κατηγορησω οτι ο ενας 'εισπήδησε' στην επαρχία και Μητροπολη του αλλου!

    Νατο παλι το ρημα ! "ΠΗΔΗΜΑ", "πηδαω πηδω"!

    ταχα ειναι παρθενοι, και ταχα ειναι αγνοι, κατι ταχα ειναι πιστοί στην συζυγο τους - ΑΛΛΑ Οτι και αν πουνε, ότι και αν γραψουνε το 'πήδημα' εχουνε στο μυαλο τους!

    **********************

    Δηλ αν ειχα την ευλογια να με εξομολογησει ενας πατήρ Πορφύριος ή ενας πατήρ Ιάκωβος Τσαλικης, θα τον ρωτουσα πρωτα:

    "Και δεν μου λες πάτερ, άδεια πηρες απο τον Επισκοπο;"

    Δηλ το Αγιο ΠΝευμα περιοριζεται απο τα γεωγραφικα όρια της Μητροπολης;

    Δηλ οταν ο Κύριος μας πηγαινε απο την Ναζαρετ στην Καπερναουμ, και απο εκει στην Τιβεριάδα λιμνη και μετα στα Ιεροσολυμα...ζητουσε άδεια;

    ***********************

    Εννοειται, οτι για να αποφυγουμε καταχρησεις, καλο και σωστο ειναι και σωφρων καθε Μοναχος ή Γεροντας να ζηταει αδεια απο τον τοπικο Δεσποτη.

    Και ποιος μας λεει εμας, οτι δεν το κανανε πριν;
    Ή μπορει ο Οικ. Πατριαρχης να εδωσε την ΑΔΕΙΑ στους Αγιορειτες να πηγαινουνε σε οποια Μητροπολη θελουνε - π.χ. δες Κοσμας Αιτωλός.

    Τελοςπαντων.
    Αυτο ειναι τωρα το προβλημα;

    Γιατι ερχοτανε ο Γερ. Παίσιος στην Σουρωτή χωρις να παρει την αδεια του Μητροπολιτη;

    Απο την μύγα ξύγκι πατε να βγαλετε!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΄Δεν το γνωρίζω αυτό και καλώς κάνατε και το αναφέρατε αυτό!Ίσως και να είχε πάρει άδεια.Οι περισσότεροι που πήγαν εκεί είχαν τον δικό τους πνευματικό,απλά ακούστηκε πως κατέβηκε ο γέροντας Εφραίμ και ΄τρέξαν οι χριστιανοί να καταθεσουν ό,τι τους απασχολούσε,ακόμη καΙ γιά μιά ευχή και ευλογία.Μάλιστα είχε γίνει και θαύμα εκείνη την ημέρα,κάποιος άθεος που ήγε εκεί να δει ποιός είναι αυτός ο γέροντας τέλος πάντων,ήρθε στην Πίστη..πην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς Ανώνυμο 6.16
    Πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Έτσι λένε οι Ι. Κανόνες και η Παράδοση της Εκκλησίας, αν και υπάρχουν και εξαιρέσεις. Ούτε σε αίθουσες, ούτε σε βιβλιοπωλεία, ούτε σε κατασκηνώσεις, ούτε σε σπίτια συνάντηση με γεροντάδες. Πρώτα άδεια από τον Επίσκοπο.
    Ποιόν επίσκοπο, όμως. Τον ΑΛΗΘΙΝΟ Επίσκοπο και όχι τους σύγχρονους ψευδεπισκόπους, τους συμπροσευχόμενους με αιρετικούς. Για διάβασε την Αγία Γραφή και τους Πατέρες να δεις τι λένε: Εκείνοι που δεν ενδιαφέρονται για το ποίμνιό τους, που δεν θυσιάζονται γι' αυτό, αφού αφήνουν τους αιρετικούς επισκόπους (που αιρετίζουν αναντίρρητα δια λόγων και πράξεων) να αλωνίζουν στο ποίμνιό τους, αυτούς τους επισκόπους πώς να πάρεις την άδειά τους; Θα σου απαγορεύσουν να πείς την αλήθεια που αυτοί δεν λένε· θα σε διώξουν. Αλλά ο λόγος της αληθείας του Θεού, ου δέδεται. Σήμερα, λοιπόν, και οι αιρετίζοντες επίσκοποι και οι ανεχόμενοι τους αιρετίζοντες=αιρετικούς επισκόπους, είναι ψευδεπίσκοποι. Να μερικά παραδείγματα αιρετιζόντων επισκόπων, που οι υπόλοιποι (τάχα καλοί επίσκοποι) τους αφήνουν να αλωνίζουν στο ποίμνιό τους και αποκρύπτουν από φόβο τα ονόματά τους: πατριάρχης Βαρθολομαίος, Δημητριάδος Ιγνάτιος, Καλαβρύτων Αμβρόσιος, Μεσσηνίας Χρυσοστόμος, Τήνου Δωρόθεος κ.ά.
    Κ.Ε., εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σύμφωνα με την ανωτέρω διατυπωθείσα έννοια της εξομολόγησης, οι αγιορείτες πνευματικοί δεν θα μπορούν να εξομολογούν γυναίκες, καθότι στην πνευματική τους επικράτεια δεν μπορούν να εισέλθουν γυναίκες.

    Ως προς αυτό τούτο το μυστήριον, τούτο διενεργείται και υπό πρεσβυτέρων, κατόπιν αδείας του Επισκόπου των, σύμφωνα με τον λθ΄ αποστολικό κανόνα. Δεν γνωρίζουμε κανόνα, που να δεσμεύει τον εξομολόγο να εξομολογεί μόνο στην επικράτεια του Επισκόπου του. Από ότι γνωρίζουμε, μόνο η διδασκαλία των Γραφών χρειάζεται άδεια από τον οικείο Επίσκοπο. Ως προς την εξομολόγηση δεν γνωρίζουμε σχετικό κανόνα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχαχαχα, χαχαχαχα, μιλαμε για πολυ γέλιο!
    Συγχωρέστε με αλλα μου βγήκε αυθόρμητο!

    Ακουτε να δειτε τι εγραψε ο Αμέθυστος στην ανάρτηση του, που κανει λογο για την ΣΦΗΚΩΛΟΛΙΑ της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ - και που φυσικα ασχολειται και με την δικη μου ελαχιστότητα.

    ----------------------------

    Γράφει ο πολυ 'μεγαλος' θεολογος της μετα-μοντέρνας εποχής Αμέθυστος:

    "ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ BLOG ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΜΕ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΩΓΟΥΣ...ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΟΥΝ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. "

    ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ!
    ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ!
    Χαχ χα χαχαχ χαχ αχχα!

    Ξερετε τι θα τσιριζει ο Διαβολος οταν θα καθεται στον θρονο του στον Αδη;

    "Ουφ..κατάφερα να διωξω τους ΑΓίους απο την κολαση...τους εστειλα ολους στον Παραδεισο..δεν θα ανεχτω κανεναν χριστιανο στο βασιλειο μου" -

    - ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΟΚΕΦΑΛΟ - ωσαν να λές, ηθελε καποιος χριστιανος να μεινει στην Κολαση!

    αχααχαχαχαχαχα χαχχαχαχα χαχαχαχαχαχ

    Κοιτατε το ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ του Αμέθυστου!

    Που με ρωταει - ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΕΠΕΤΑΙ: 'Ο διαβολος μπορει να δωσει καποιο καλο;"

    Ναι ε; "μεγα θεολογε" Αμέθυστε!
    Και οταν η Γραφή λεει οτι μπορει και σε Αγγελο φωτος να μεταμορφωθει, εκει δεν 'δινει' κατι καλο;

    Οταν οι Ιεχωβαδες μιλανε για την Αγία Γραφή, ποιος τους ενέμπνευσε; Μηπως οι Αγιοι Της Εκκλησιας μας;

    Α τον Ασχετο - που πηγα να μπλεξω , 1 χρονο , τι χαιβανι που ημουνα...χα χα χαχαχ

    ΔΙκαιουμαι να γελαω - συγχωρεστε με!

    (ακολουθει στο επομενο εμαιλ ενα σπεσιαλ Ανέκδοτο με τον Αμέθυστο, τον "μεγα θεολογο" της Ορθοδοξου Εκκλησιας!

    (το σχολιο αυτο θα το στειλω και στο αντιστοιχο ιστολογιο του Αμέθυστου - αν και δεν βλεπω να το δημοσιευει)

    http://amethystosbooks.blogspot.com/2012/01/blog-post_2406.html

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μυρμιδόνας είπε...

    ο ανώνυμος σχολιαστης στην ανάρτηση του κ. Οδυσσεα, σημερα το πρωι, μου εγραψε με σοβαρό ύφος:

    "Δεν ξερω κανεναν Αμέθυστο" - ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΘΕΟΛΟΓΟ της Ορθοδοξου Εκκλησιας;
    Μα τι πραγματα ειναι αυτα;

    Παντως η αττάκα του μου θυμισε ενα παλιο ανέκδοτο!
    Θα το πω εν συντομια:

    Ητανε καποτε ο Αμέθυστος και ο Γιωργήκας στην Πλατεία της Ρώμης, στο Βατικανό.
    Σε λιγο θα εβγαινε ο Πάπας στο μπαλκόνι, εκατομμυρια κοσμος ειχε μαζευτει, και πολλες τηλεορασεις.
    Σε μια στιγμη, νάτος ο Πάπας βγαινει εξω, και αρχίζουνε ολοι να χειροκροτουνε!
    Λεει καποια στιγμη ο Αμέθυστος στον Γιωργήκα:

    "Ρε συ, σου εχω πει οτι τον ξερω τον Πάπα προσωπικα;"
    "Σωπα ρε" απαντάει ο Γιωργήκας. "τι με λες τωρα; Δεν σε πιστευω!"

    "Τι στοιχημα πας Γιωργήκα οτι σε λιγο θα ανεβω και εγω στο μπαλκόνι και θα χαιρεταω τον κοσμο μαζι με τον Πάπα;"

    "Δεν σε πιστευω ρε Αμέθυστε" απαντάει ο Γιωργήκας, αλλα αν εχεις δικαιο, πληρωνω εγω την επομενη πιτα γύρο που θα φάμε.

    Καλως; Καλως!

    Οντως φευγει ο Αμέθυστος, πηγαινει προς το Βατικανο, οι φρουροι τον αφηνουνε να περασει μεσα, και σε λιγο...οντως, δεν το πιστευει ο Γιωργηκας, ο Αμέθυστος ειναι στο μπαλκόνι, και τα λενε με τον Πάπα, σαν δυο παλιοί καλοί φίλοι!

    Τρελαθηκε ο Γιωργήκας!
    Δεν ηξερε ομως τι του έμελλε να πάθει!

    Καποια στιγμή, ενας Κινέζος τουριστας που ητανε επισης εκει στην Πλατεια της Ρώμης, χτυπαει στον ώμο τον Γιωργήκα, και τον ρωταει:

    "Συγγνωμη, να σε ρωτησω λιγο. Ποιος ειναι αυτος εκει πανω στο μπαλκόνι; ΄

    Τον έναν τον ξερω...ειναι ο Αμέθυστος...ο άλλος ποιος ειναι;"

    Εκει τρελαθηκε ο Γιωργήκας...και ακομα τον εχουηνε στο ψυχιατρειο....να αναρωτιέται πως και γιατί!

    Μυρμιδόνας
    που κάθεται στο μπαρ,
    τρίτη καρέκλα δεξιά
    4 Ιανουαρίου 2012 9:58 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε παρακαλώ Μυρμιδόνα όχι τις χυδαίες εκφράσεις που χρησιμοποιεί ο κόσμος και ο Αμεθυστος.
    Προσεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλως κ. Οδυσσεα, θα προσεχω !

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γράφει ο αγαπητός ΙΚ: "Σύμφωνα με την ανωτέρω διατυπωθείσα έννοια της εξομολόγησης, οι αγιορείτες πνευματικοί δεν θα μπορούν να εξομολογούν γυναίκες, καθότι στην πνευματική τους επικράτεια δεν μπορούν να εισέλθουν γυναίκες".

    Απάντηση: Γιατί; Αν οι γιορείτες πνευματικοί πάρουν την εξουσιοδότηση από τον Επίσκοπο της πόλεως ή του χωριού, όπου εξομολογούν, μπορούν να εξομολογούν γυναίκες και άντρες. Γνωρίζουμε περιπτώσεις όπου, Μητροπόλεις ή Ενορίες με εντολή Μητροπολίτου, στις περιόδους προ Πάσχα ιδίως, αλλά και Χριστουγέννων, 15αύγουστου, καλούν επίσημα αγιορείτες διακεκριμένους πνευματικούς, και εξομολογούν τον λαό, μάλιστα γίνονται και επίσημα ανακοινώσεις και παράλληλα ομιλίες με συμμετοχή πλήθους λαού.

    Αλλά υπἀρχουν και περιπτώσεις περίεργων ρασοφόρων, ίσως και αχειροτόνητων, νεοημερολογίτες εξομολογούνται σε παλαιοημερολογίτες χωρίς να το ξέρουν ότι είναι του παλαιού, που εξομολογούν και καθοδηγούν, και έλκουν νέες και νέες σε ανεπίσημες συνοδείες, ησυχαστήρια, γνωρίζω περιπτώσεις.

    Για το θέμα της νομιμότητος, αρκεί το ότι "το δικαίωμα ανήκει στον Επίσκοπο, που το εκχωρεί και μπορεί να το πάρει πίσω σε όποιον πνευματικό κρίνει, και το δικαίωμα αυτό είναι μόνο για την επισκοπή του και το ποίμνιό του". Δεν μπορεί ο κατά παραχώρηση δικαιώματος πνευματικός να έχει παραπάνω δυνατότητες.

    Αλλά και κατά το Μυστήριο της εξομολογήσεως, πλην της μετανοίας, αφέσεως αμαρτιών, δεν είναι αυτονόητο ότι υπάρχει απαραίτητα "διδασκαλία των Γραφών, που χρειάζεται άδεια από τον οικείο Επίσκοπο"; διδαχή, τί είναι το σωστό, έναντι του σφάλματος που υποπέσαμε, καθοδήγηση πνευματική για όσους τη χρειάζονται, κ.ά.

    Όσο για τον αδελφό, τον εκπαιδευτικό ΚΕ,... θέτει ζητήματα δύσκολα, "για δυνατούς λύτες".

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν έγινε ίσως κατανοητό, ότι δεν μιλάμε για τις περιπτώσεις που ο αγιορείτης εξομολογεί εκτός αγίου Όρους με την άδεια βεβαίως του οικείου Επισκόπου.

    Όσον αφορά το θέμα της εξομολόγησης, σε ποιόν κανόνα της Εκκλησίας αναφέρεται, ότι ένας πνευματικός, για να εξομολογεί πρέπει να έχει άδεια του οικείου Επισκόπου;

    ΙΚ

    Παρακλούμε, για να γνωσθεί ο στγκεκριμένος κανόνας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πού ακούστηκε να εισπηδά ο α΄ Επίσκοπος σε Επαρχία του β΄ Επισκόπου και ο α΄ Επίσκοπος να εξομολογή το ποίμνιο του β΄ Επισκόπου χωρίς την άδεια του οικείου β΄ Επισκόπου; Μπάτε σκύλοι αλέστε;

    Μα... θα μου απαντήσετε, δε μιλάμε για Επισκόπους αλλά για γέροντες.

    Ε αν είναι για γέροντες, αυτοί ναι, είναι υπεράνω Επισκόπων. Δεν ειρωνεύομαι. Έτσι συμβαίνει στην εποχή μας. Καιρός όμως να καταλάβουν οι Επίσκοποι τι συμβολίζει η πολύτιμη (όχι διότι είναι από χρυσάφι) ποιμαντορική ράβδος τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Άνευ αδείας του τοπικού Μητροπολίτου, τόσον κατά τούς Θείους Κανόνας, όσον καί κατά τούς κειμένους νόμους τής Πολιτείας απαγορεύεται ρητώς καί κατηγορηματικώς ή έλευσις εις έτέραν Μητροπολιτικήν περιφέρειαν οιουδήποτε κληρικού, μηδ' Αυτού του Οικουμενικού Πατριάρχου εξαιρουμένου, όστις κατά τά επικρατούντα έν τή Ανατολική Όρθοδόξω Εκκλησία, είναι απλώς, Πρώτος μεταξύ Ίσων.

    Ή τοιαύτη παράβασις ονομάζεται υπό τών Θείων καί Ιερών Κανόνων, εισπήδησις,

    καί τιμωρείται ύπ' αυτών. Παράβαλε:

    Καν. 35ον τών Αγίων Αποστόλων,

    2ον τής Β' Οίκουμ. Συνόδου,

    8ον τής Στ' έν Τρούλλω Οίκουμ. Συνόδου,

    13ον τής έν Αντιόχεια Συνόδου,

    22ον τής έν Αντιόχεια Συνόδ,

    3ον καί 11ον τής έν Σαρδική Συνόδου,

    20όν (28ον) τής έν Καρθαγένη Συνόδου).

    Αλλά καί ό Νόμος τής πολιτείας ό 2.200/40,

    καθώς καί αί σχετικαί Συνοδικαί Εγκύκλιοι τής Ιεράς Συνόδου τής Εκκλησίας τής Ελλάδος,

    απαγορεύουν την ἀνευ αδείας είσοδον παντός κληρικού εις έτέραν ένορίαν,

    κατά μείζονα λόγον τοϋ Αρχιερέως εις έτέραν Μητρόπολιν".

    (Από κείμενο του μακαριστού Θεσσαλονίκης Πᾳντελεήμονος Β΄)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δυστυχώς δεν πήραμε απάντηση.

    Δεν μας ενδιαφέρουν βέβαια, ούτε οι Νόμοι της Πολιτείας, ούτε και οι συνοδικές εγκύκλιοι της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Οι παρατιθέμενοι Ι. Κανόνες δεν μιλούν για το μυστήριο της εξομολόγησης. Μιλούν για χειροτονίες Επισκόπου σε άλλη Επισκοπή, για την επικράτεια των Πατριαρχείων, για τις τοπικές συνόδους των Μητροπόλεων, για την μη εκζήτηση μεγαλύτερης επαρχίας, για την μη μακρά παραμονή Επισκόπου σε ετέρα επαρχία και για τα μέλη των δικαστηρίων που δικάζουν κληρικούς. Κανένας από τους ανωτέρω Κανόνες δεν αναφέρει για το μυστήριο της Εξομολογήσεως.

    Επιμένουμε, όπως γνωρίσουμε τον σχετικό κανόνα, που να απαγορεύει σε πνευματικό να εξομολογεί σε ξένη επαρχία.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο 35ος (ΛΕ) Αποστολικός Κανών, κατά κάποια αρίθμηση, αναφέρεται σε χειροτονίες αν και μορφή χειροτονίας είναι η μεταβίβαση επισκοπικής αρμοδιότητας. Σχετικοί είναι και οι ΙΔ (14) "Ἐπίσκοπον μὴ ἐξεῖναι καταλείψαντα τὴν ἑαυτοῦ παροικίαν ἑτέρᾳ ἐπιπηδᾶν", ΙΕ (15) "Ει τις Πρεσβύτερος, ή Διάκονος, ή όλως του καταλόγου των Κληρικών, απολείψας την εαυτού παροικίαν, εις ετέραν απέλθη, και παντελώς μεταστάς, διατρίβει εν άλλη, παρά γνώμην του ιδίου Επισκόπου, τούτον κελεύομεν μηκέτι λειτουργείν" (δεν νομίζω ο προϊστάμενός του επίσκοπος να τον ωθή να εισπηδά αναρμοδίως σε άλλη επισκοπή ή αν απαγορεύεται παντελώς να επιτρέπεται για ολιγοήμερον) , ΛΑ "Ει τις Πρεσβύτερος, καταφρονήσας του ιδίου Επισκόπου, χωρίς συναγάγει, και θυσιαστήριον έτερον πήξει, μηδέν κατεγνωκώς του Επισκόπου εν ευσεβεία, και δικαιοσύνη, καθαιρείσθω, ως φίλαρχος" (κατ'αναλογίαν, ο επίσκοπός του του ανέθεσε να εξομολογή στην επαρχία του και εκείνος εισπηδά σε άλλη, δεν νομίζουμε κατ'εντολή του επισκόπου του να εισπηδά σε άλλη επαρχία), ΛΓ " Μηδένα τῶν ξένων ἐπισκόπων, ἤ πρεσβυτέρων, ἢ διακόνων ἄνευ συστατικῶν προσδέχεσθαι", ΛΗ "Πάντων τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων ὁ ἐπίσκοπος ἐχέτω τὴν φροντίδα, καὶ διοικείτω αὐτά, ὡς τοῦ θεοῦ ἐφορῶντος", ΛΘ "Οἱ πρεσβύτεροι, καὶ οἱ διάκονοι, ἄνευ γνώμης τοῦ ἐπισκόπου μηδὲν ἐπιτελείτωσαν· αὐτὸς γὰρ ἐστὶν ὁ πεπιστευμένος τὸν λαὸν τοῦ Κυρίου, καὶ τὸν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν αὐτῶν λόγον ἀπαιτηθησόμενος" (αν ισχύη για τους εντοπίους, πόσω μάλλον για τους άνευ αδείας επισκέπτες κληρικούς) ΜΑ "Προστάσσομεν τὸν ἐπίσκοπον ἐξουσίαν ἔχειν τῶν τῆς ἐκκλησίας πραγμάτων". κ.ά.

    Αλλά θλίβεται κανείς, όταν με αφορμή τις παραπομπές αναδιφά σε τόσο παλαιούς Κανόνες, βλέπει σε πόσα θέματα η σύγχρονη Ορθοδοξη Εκκλησία έχει εξωκοίλει, "Πάντας τους εισιόντας πιστούς, και των Γραφών ακούοντας, μη παραμένοντας δε τη προσευχή, και τη αγία Μεταλήψει, ως αταξίαν εμποιούντας τη Εκκλησία, αφορίζεσθαι χρη" που μαρτυρεί ότι επί μεγάλο χρονικό διάστημα διαρκούσε η ανάγνωση των Γραφών στη Θ. Λειτουργία εν αντιθέσει με τις μέρες μας, "Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος, την εαυτού γυναίκα μη εκβαλλέτω προφάσει ευλαβείας" που αποδεικνύει ότι η Εκκλησία μας, διαφοροποιείται από την αρχαία, επιβάλλοντας αγαμία επισκόπων και διακόνων, λες και είναι παπική, και άλλα, π.χ. οι συμπροσευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα,που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος κήρυγμα του δ.Σιαμάκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου