Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011








ΚΑΤΗΓΟΡΩ


ΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ


===============


Προς ολους τους ενοχους

αυστηρούς τιμητές δεσποτάδες

που ξιφούλκησαν κατά πάντων και πασών


Δημοσιεύουμε ένα κείμενο που θελαμε να δημοσιεύσουμε στο φυλλο Δεκεμβρίου του περιοδικου μας αλλα δεν χώρεσε και αναβάλμε την δημοσίευσί του. Τωρα που ειδαμε να δημοσιεύουν μητροπολίτες κείμενα ποικιλλα και διάφορα επιτιμητικά το θυμηθήκαμε και το ξαναδημοσιεύουμε. Γιατί εμείς δεν θεωρούμε διεφθαρμένους τους πολιτικους, αλλα θεωρουμε διεφθαρμένους τους ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ.


ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ;

ΟΙ ΑΣΕΒΕΙΣ ή ΟΙ “ΕΥΣΕΒΕΙΣ”;

Σημερα διαβασαμε στα ειδησεoγραφικα πρακτορεια:


"Λάβρος κατά των σύγχρονων εφιαλτών που προσπαθούν να αλλάξουν την ιστορίας μας, να αλώσουν τις ψυχές μας, να ξεριζώσουν την πίστη μας, ήταν ο Σεβ. Μητροπολίτης Σιατίστης κ. Παύλος. «Σήμερα επιχειρούν πάλι, σήμερα η παγκοσμιοποίηση απειλεί να μας κάνει πολτό και κιμά όλους μας, χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, χωρίς πίστη, χωρίς αγάπη στην πατρίδα», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Σιατίστης.

===============================================

Kαθε λίγο και λιγακι εμφανιζεται ολο και καποιος μητροπολιτης, ειτε απο την ανατολικη Μακεδονια, ειτε απο τη δυτικη, ειτε απο την κατω Ελλαδα, ειτε απο την Κρητη, και ...ξιφουλκει λογους και διθυραμβους εναντιον παντων και πασων και θρηνολογει επανω στα ερειπια που καθημερινα εμφανιζονται μπροστα τους και μπροστα μας και βλεπουμε την Εκκλησια και την Πατριδα να μην στεκονται σε στερεο εδαφος αλλα να κλονιζονται τα θεμελια τους.


Και ολοι αυτοι οι μητροπολιτες, κυνηγουν τους εφιαλτες και τους προδοτες, τους γκρεμισταδες και τους χαλασταδες, γυρω τους και εξω απο αυτους και καπου μακρυα τους.


Οταν τους βλεπω και οταν τους ακουω, μεσα μου απλωνεται οργη και αγανακτησι, γιατι νομιζω οτι ή οι εν λογω ειναι εκτος τοπου και χρονου, ή εχει συμβει εις τας φρενας τους ....τρικυμια εν κρανιω!


Οταν αυτοι οι ιδιοι που εφαγαν τα σιδερα, για να τους αναδειξουν καποιοι, κατα ανορθοδοξον τροπον, ως ηγετες αυτου του τοπου και καθοδηγητες του λαου, καθιστανται αναξιοι της αποστολης τους, αφου μεσα στις επισκοπες που τους ανεθεσαν δεν ...κινειται φυλαρακι, εκκλησιαζεται μονο το ενα( 1% ) τοις εκατο και αυτοι ειναι απλα θρησκευομενοι και οχι πιστοι, γυροφερνουν καθ' ολη την διαρκεια του χρονου απο φιεστα σε φιεστα και δεν καθονται στα αυγα τους για να κανουν λιγη δουλεια και να διδαξουν το αγιο Ευαγγελιο, για την διαδοσι του οποιου, ταχα λαχταρουσαν, και αυτο τωρα το ξεχασαν και επαναπαυονται και καλοπερνουν και αδιαφορουν και καρφι δεν τους καιγεται, απορω για το θρασος τους και την αναιδεια τους.


Παναγιωτατοι, μακαριωτατοι, σεβασμιωτατοι.


Αγιοι, ψευτοαγιοι.


Ξυπνηστε, ξυμνηστε.


Η νυξ προεκοψεν, η δε ημερα ηγγικεν(Ρωμ. 15κ12κ.

Και εσεις συνεχιζετε να δουλευετε, μονον για τους εαυτους σας και για τα παθη σας.


Εσεις συμμαχειτε με ολους τους διεφθαρμενους πολιτικους που πινουν το αιμα του λαου, που καταλυουν τα παντα, που γκρεμιζουν τα ιερα και τα οσια απο τις καρδιες των ανθρωπων, που ποδοπατουν και εξευτελιζουν και κατεξευτελιζουν τους θεσμους και πολλες φορες τους πλησιαζετε και ζητατε ρουσφετια για να ικανοποιησετε τους φθονους σας και τις κακιες σας, οπως στην περιπτωσι του μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος κ. Νικοδημου και στην κατατμησι της μητροπολεως του και στην καταφωρη καταπατησι της στοιχειωδους ηθικης και του δικαιου, στην βαρβαρη και ανελεητη εκδιωξι των δωδεκα μητροπολιτων, στις υπογιες διαδρομες ρασοφορων και τη συμμαχια τους με σαπιους και βρωμερους πολιτικους, για να λαβετε νομικη καλυψι για την εξοντωσι των αδελφων σας, για την αδικια προς τους αδυνατους κληρικους ή τους μοναχους και τις μοναχες, για την αδιαφορια σας απεναντι στους θρηνους και στις διαμαρτυριες του πιστου λαου, για την συνενοχη σας δηλαδη στο γκρεμισμα των θεσμων, του δικαιου και της ηθικης, με ποιο δικαιωμα βγαινετε, ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, Ω ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, και σκουζετε και φωναζετε και μας δειχνετε την ανυπαρκτη παρουσια σας, απο την καθημερινοτητα της ζωης του λαου;


Σεις δεν ειστε εκεινοι, που αμνηστευετε τους προδοτες της Πιστεως, που συλλειτουργειτε και συνεργαζεσθε μαζι τους, που γκρεμιζετε τους θεσμους, που δεν σεβεστε τις δικαστικες αποφασεις, που καταπατειτε το δικαιο, που αδιαφορειτε για την αποκαταστασι της ηθικης και του δικαιου, που δεν σεβεστε το ανθρωπινο προσωπο, που κωφευετε στους θρηνους και στους οδυρμους των αγενητων νηπιων των εκτρωσεων, που ειστε συνενοχοι στην κανιβαλικη δολοφονια των ανερωτητων ζωντανων ασθενων των μεταμοσχευσεων, που συνεχιζετε να αδιαφορειτε για τα παντα, που σπαταλατε το χρονο σας σε πραγματα ξενα και αλλοτρια, που καταντησατε σε μηδενικη βασι την ανορθωσι του ηθους του καταπεσοντος λαου και την ανορθωσι των θεσμων του Γενους των Ελληνων;


Τι βγαινετε, λοιπον, και φωναζετε και διαμαρτυρεσθε, ταχα για την πτωσι και την καταπτωσι των θεσμων και των υγιων αρχων των προγονων μας και των πατερων μας;


Σεις, ναι πρωτοι ΕΣΕΙΣ, ειστε οι υπαιτιοι του γκρεμισματος των θεσμων, της ηθικης και του δικαιου;


ΕΣΕΙΣ, NΑΙ ΕΣΕΙΣ, οι πατριαρχαι και οι αρχιεπισκοποι, και οι αρχιερεις, και οι ιερεις;


Ο στεναγμος των καταπονουμενων και ταλαιπωρημενων, οι φωνες των εσφαγμενων, οι κραυγες των κατακρεουργημενων, κατεφθασαν στον θρονο Μου, λεγει Κυριος Παντοκρατωρ.


Η οργη Μου, ειναι μεγαλη, ειναι απεραντος, διοτι οι πρωτοι υπαιτιοι ολης αυτης της καταστασεως ειστε ΕΣΕΙΣ οι "αρχοντες" του λαου αυτου.


ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, γραμματεις και Φαρισαιοι υποκριται.


ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, αρχιερεις του 2011


Τις εξ' υμων δυναται φυγειν, της Δικαιοκρισιας του Κυριου;


Ιδου ερχομαι ταχυ....

22 σχόλια:

  1. στο ΑΚΤΙΝΕΣ ΓΡ μλοκ διαβασα το μηνυμα του ηγουμενου χρυσστομου του αγιου νικοδημου κιλκισ συμπαραστασις στον π εφραιμ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΙΣ ΝΑΙ αλλα λιγο προσοχη στισ λεξεις 1, γραφει οτι βιαζεται ο θεος να τον ανακηρυξει αγιο τον εφραιμ 2, οτι βρισκεται στο σαλονι του θεου ο εφραιμ εχει σαλονι ο θεος γεροντα μουΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακώς ορισμένοι (ευτυχώς όχι όλοι) δεσποτάδες και ηγούμενοι, ταυτίζουν στις δηλώσεις τους τον Εφραίμ με την Εκκλησία και τον μοναχισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Δεν είναι όμοιοι με τον αφορισμένο, τον σφαγιασμένο, τον διωκόμενο, τον αδικούμενο. Γιατί να προβούν σε δημόσιες δηλώσεις συμπαράστασης και υποστηρίξεως υπέρ του Νικοδήμου, Σωτηρόπουλου, Τρκαμηνά, Αρτεμίου, χαρατσωμένου συνταξιούχου; Με αυτούς δεν έχουν τίποτα όμοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. biaztai o theos na kani agio ton efraim asebeia agie igoymene kai oi aploi diokomenoi xrisiamoi den exoyn seira mjpos prohgoyntai mipos da doyme ekplhxeis sthn basileia toy theoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια αδελφέ που κρίνεις πολύ σωστά τα πράγματα.
    Ολα πρέπει να κρίνονται πνευματικά.
    Οσα γίνονται είτε σε μας ειτε σε αλλους, να κρίνονται πνευματικά.
    Γιατί ΟΛΟΙ αυτοί οι ζωντανοί-νεκροί δεσποτάδες δεν άνοιξαν εδω και χρονια το στόμα τους για να συμπαρασταθούν στον σφαγιασμένο Αττικής Νικόδημο, στον Ομολογητή Νικόλαο Σωτηρόπουλο, στον αρχιμανδρίτη Ευθύμιο Τρικαμηνά, στον ΑΡΤΕΜΙΟ Σερβίας;
    Ολα αυτά συνέβησαν τα τελευταία χρόνια και είναι νωπά.
    Το αιμα τους ακομα κοχλαζει.

    Αυτοί οι χριστιανούληδες που μαζεύτηκαν πού ήσαν όλα αυτά τα χρόνια και σε ολες αυτές τις βαρβαρότητες που εξελίσσονται μπροστά τους;
    ΑΠΟΝΤΕΣ.
    Πρόβλημα μέγα ο Εφραίμ.

    Που εκμεταλλευόμενος τον αμύθητο πλούτο της μονής Βατοπεδίου κυκλοφορούσε με ελικόπτερα.

    Που τύπωσε βιβλίο 60 κιλών με τιμή 500 ευρώ και το χαρίζει στους πλουσίους και τους υπερέχοντες.

    Που κατασκεύασε Τζακούζι στα πολυτελή δώματα του Καρόλου για να μην χαση τιποτα απο τις πολυτελειές του.
    Και μύρια αλλα.

    Κατι με εμποδιζει σφοδρα μέσα μου να τον αναγνωρίσω τον Εφραίμ ως αδικως διωκομενο.
    Αν παρεβαθη ο νομος για την προφυλακισι του, οπως πληροφορουμαι, ουδεις θα αντειπη.
    Αλλα αλλο το ενα και αλλο το αλλο.

    Ο Εφραιμ αγιος;
    Ε, οχι.
    Αυτοι οι Κυπριοι μας εχουν τρελλανει με τις πονηριες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που δέχτηκε τον Κάρολο τον μοιχό, που είχε τη φιλενάδα 500 μέτρα απέναντι από το μοναστήρι, στη θαλαμηγό και δεν ντράπηκε να τον υποδεχτεί με δόξες και τιμές, ο (κατά τα άλλα) άγιος Καθηγούμενος.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Παναγία ανήκει σε όλους τους Χριστιανούς. και θα έπρεπε όσοι διαμαρτύρονται, να διαμαρτύρονται πρώτιστα για την οικειοποίηση, της Παναγίας, την ιδιοκτησιακή νοοτροπία της από οποιονδήποτε ηγούμενο, ναό ή μοναστήρι, τη μεταφορά κατά το δοκούν σε οικίες αρχόντων, την έκθεση σε προσκύνηση με προσπορισμό οικονομικών απολαβών («χριστεμπορία»), την πρόσφατη εμπλοκή της Παναγίας σε προεκλογικές διαμάχες σε ξένη χώρα, σε γενέθλια πατριαρχών, (η ορθοδοξία δεν εορτάζει γενέθλια αλλά ονόματα), κ.λπ. Η Παναγία, (είτε δεχόμαστε είτε αμφισβητούμε τη γνησιότητα της «τιμίας ζώνης»), ανήκει σε όλους, και στο ένα κόμμα και στο άλλο, και στον άρχοντα και στον πτωχό και είναι απαράδεκτο να συλλέγονται χρήματα ιδίως με πρόσχημα με ότι έχει σχέση με την Μητέρα του Κυρίου. Να απαγορεύονται δια ροπάλου τα αργύρια, και όποιος επιχειρήσει να δώσει λεφτά, να επιπλήττεται επί σιμωνία. Αν θἐλουμε να είμαστε Χριστιανοί και Ορθόδοξοι.

    Το πνευματικό μας αισθητήριο εξέπεσε. Παλιότερα, τουλάχιστον, υπήρξε Μητροπολίτης ο οποίος με αφορμή τα όσα διαδραματίσθηκαν σε ιερό Ναό όπου εκτέθηκε σε προσκύνημα η «τιμία ζώνη» της Παναγίας είχε δηλώσει: «Αυτό είναι το μήνυμα του Αγίου Όρους προς τον σύγχρονο κόσμο; Έτσι αντιλαμβάνεται την αποστολή του; Αυτή είναι η Ορθοδοξία μας; Έτσι θα καλλιεργηθεί και θα αναγεννηθεί ο ελληνικός λαός; Αυτή την τροφή θα προσφέρουμε στον σύγχρονο άνθρωπο; Οι ναοί μεταβάλλονται πραγματικά σε οίκους εμπορίου, όπου τα όσια και τα ιερά προσφέρονται ως εμπορεύματα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν το 1991 επισκεφθήκαμε το άγιον Όρος και θελήσαμε να προσκηνύσουμε το "Άξιον Εστί" μέσα στην αγία Τράπεζα του Ι. Ναού του Πρωτάτου, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα απαράδεκτο θέαμα:

    Μπροστά από την εικόνα και πάνω στην αγία Τράπεζα υπήρχε πανέρι, για τη συλλογή χρημάτων!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστήτε το Χριστό, σε κάθε ομιλία Του, σε κάθε παραβολή Του, να έβγαζε δίσκο (σίγουρα ο Ιούδας θα ήταν ο περιφέρων) ή να είχε ένα πανέρι, για να βάζουν ό,τι έχουν ευχαρίστησι οι ακροατές και μαθητές. Αν αυτά μας φαίνονται βλάσφημα, γιατί δεν νοιώθουμε το ίδιο, όταν συμβαίνουν στη σημερινή εποχή με αφορμή κειμήλια ή εικόνες που αφορούν τη Μητέρα του Κυρίου μας; Εξέπεσε το πνευματικό Ορθόδοξο κριτήριο, λαού και κλήρου.

    Θα πέσει φωτιά εξ ουρανού να μας κάψει. Και θα ακουστεί βροντερή η φωνή Του εξ ουρανού "-Ποιοί είστε εσείς που εμπορεύεστε, με ανταλλάγματα χρήματα και κοινωνικές απολαβές την Μητέρα μου; Με ποιο δικαίωμα εμφανίζεστε ως ιδιοκτήτες της και την περιφέρετε κατά τις ορέξεις σας;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επιτέλους, μην κρίνετε ίνα μην κριθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο ΚΡΙΝΩ ΣΤΗΝ Κ.Δ.

    1/ «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε» (Ματθ. 7. 2) = μη κατακρίνετε, για να μη κατακριθείτε.
    2/ «τι δε και αφ’ εαυτών ου κρίνετε το δίκαιον» (Λουκ. 12. 57) = γιατί δεν κρίνετε (=ξεχωρίζετε) μόνοι σας ποιο είναι το σωστό;
    3/ «ο πιστεύων εις αυτόν ου κρίνεται, ο δε μη πιστεύων ήδη κέκριται» (Ιω. 3. 18) = εκείνος που πιστεύει εις αυτόν, δεν καταδικάζεται, εκείνος, που δεν πιστεύει, ήδη έχει καταδικαστεί.
    4/ «μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιω. 7. 24) = μη κρίνετε (= σχηματίζετε γνώμη) επιφανειακά, αλλά με σωστά κριτήρια.
    5/ «ότι ο άρχων του κόσμου τούτου κέκριται» (Ιω. 16. 11) = διότι ο άρχων του κόσμου τούτου έχει καταδικαστεί.
    6/ «διο εγώ κρίνω μη παρενοχλείν τοις από των εθνών επιστρέφουσιν επί τον Θεόν» (Πράξ. 15. 19) = δια τούτο έχω τη γνώμη να μη φέρουμε δυσκολίες σ’ εκείνους από τους εθνικούς που επιστρέφουν εις τον Θεόν.
    7/ «Διό αναπολόγητος ει, ω άνθρωπε πας ο κρίνων. Εν ω γαρ κρίνεις τον έτερον, σεαυτόν κατακρίνεις, τα γαρ αυτά πράσσεις ο κρίνων» (Ρωμ. 2. 1) = αλλά κι εσύ, άνθρωπέ μου, που κατακρίνεις τον άλλον, δεν είσαι λιγότερο ένοχος, γιατί κρίνοντας τον άλλον, καταδικάζεις τον ίδιο τον εαυτό σου, αφού κι εσύ ο κριτής τα ίδια κάνεις.
    8/ «Μηκέτι ουν αλλήλους κρίνωμεν, αλλά τούτο κρίνατε μάλλον, το μη τιθέναι πρόσκομμα τω αδελφώ ή σκάνδαλον» (Ρωμ. 14. 13) = ας μη κρίνωμεν λοιπόν πλέον ο ένας τον άλλον, αλλά τούτο μάλλον αποφασίσατε: το να μη βάζετε εις τον αδελφόν πρόσκομμα που θα κλονίσει την πίστη του.
    9/ «τι γαρ και τους έξω κρίνειν; Ουχί τους έσω υμείς κρίνετε; τους δε έξω ο Θεός κρίνει. και εξαιρείτε το πονηρόν εξ υμών αυτών» (Κορ. Α΄ 5. 12-13) = διότι ποιάν αρμοδιότητα έχω να κρίνω τους εκτός (Εκκλησίας). Εκείνους που είναι εντός (Εκκλησίας) δεν τους κρίνετε εσείς; τους εκτός (Εκκλησίας) θα τους κρίνει ο Θεός. Βγάλτε το κακό από ανάμεσά σας.
    10/ «Τολμά τις υμών, πράγμα έχων προς τον έτερον, κρίνεσθαι επί των αδίκων και ουχί επί των αγίων; Ουκ οίδατε ότι οι άγιοι τον κόσμον κρινούσι; Και ει εν υμίν κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι εστε κριτηρίων ελαχίστων; Ουκ οίδατε ότι αγγέλους κρινούμεν; Μήτι γε βιωτικά;» (Κορ. Α΄ 6. 1-3) = τολμά κανείς από σας, όταν έχει κάποια διαφορά με άλλον, να κρίνεται από εθνικούς δικαστές και όχι από τους αγίους (της Εκκλησίας); Δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και εάν ο κόσμος θα κριθεί από σας, δεν είσθε άξιοι να κρίνετε ασήμαντες υποθέσεις; Δεν ξέρετε ότι θα κρίνουμε αγγέλους, πόσο μάλλον κοσμικές υποθέσεις;
    11/ «συ τις ει ος κρίνεις τον έτερον;» (Ιακ. 4. 12) = ποιος είσαι εσύ που κρίνεις τον άλλον;

    Διαλέγετε και παίρνετε

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πως να μην κρινουμε οταν και ο σεβ λαρισης ηΤΕΜΠΩΝ..... υπερασπιστης του εφραιμ ΡΟΜΦΕΑ ΓΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αδελφέ 1:02, έχετε απόλυτον δίκαιον, προφανώς η συμβουλή σας αφορά τους Επισκόπους, οίτινες δημοσίως, εν χορώ, ομοθυμαδόν "κρίνουν" τους Δικαστές και τις Δικαστικές Αποφάσεις, (μη εφαρμόζοντες το "εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω") και σημειωτέον, όχι απόφασιν μεμονωμένου Ανακριτού ή απόφασιν μεμονωμένου Εισαγγελέως αλλά "κρίνουν" Απόφασιν Δικαστικού Συμβουλίου!

    Εφόσον όμως οι Επίσκοποι και τινες γέροντες, μοναχοί, και ευσεβείς υποτακτικοί των δεν σας υπακούουνν, και "κρίνουν", ασφαλώς, όπως βεβαιώνετε, "θα κριθούν" και εκείνοι. Και τούτο παρατηρούμεν να συμβαίνη υγιώς και με πνευματικόν περιεχόμενον εις το άρθρον και εις τα επακολουθήσαντα σχόλια.

    Όσο αφορά τα γεγονότα περί τον γέροντα Εφραίμ, στενοχωρούμεθα με την προφυλάκισίν του, ευχόμεθα δε, καίτι οι ενέργειές του κατεσκανδάλισαν το πλήρωμα της Εκκλησίας, μετά την ολοκλήρωσιν της δικαστικής διαδικασίας η εκδοθησομένη απόφασις να τον κηρύξη ομοφώνως αθώον, και διότι είναι εν Χριστώ αδελφός, και διότι τυχούσα απευκτέα καταδικαστική απόφασις, θα επιβαρύνη εν σειρά την Ιεράν Μονήν Βατοπαιδίου το Αγιώνυμον Όρος τον οικείον Επίσκοπον τον Οικουμενικόν Πατριάρχην και εν γένει την Ορθόδοξον Εκκλησίαν και τον Μοναχισμόν, εφόσον δεν ήλεγξαν τα έργα και τις ημέρες του γέροντος Εφραίμ. Θα επιβαρύνη και το κύρος της Εκκλησίας της Κύπρου, τόπο καταγωγής του, δια τους γόνους που αναδεινύει. Υπεράνω όλων και εν πάσι, λαμψάτω η Αλήθεια.

    Διάπυρος προς Κύριον ευχέτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "πάνω στην αγία Τράπεζα υπήρχε πανέρι για τη συλλογή χρημάτων!"

    Ουαί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε", μεν, αλλά:

    "ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε" (άρα κρίνουμε),

    "φεύγετε ουν αυτούς αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν· (άρα κρίνουμε) εί τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ ό παρελάβετε, κάν άγγελος εξ ουρανού, ανάθεμα έστω" (άρα κρίνουμε),

    "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε" (άρα πρέπει να κρίνουμε),

    "τους δημοσίως αμαρτάνοντας ενώπιον πάντων έλεγχε" (άρα πρέπει να κρίνουμε),

    "κήρυξον τον λόγον, επίστηθι εὐκαίρως ακαίρως, ΕΛΕΓΞΟΝ, ΕΠΙΤΙΜΗΣΟΝ, παρακάλεσον, εν πάση μακροθυμία και διδαχή" (άρα πρέπει να κρίνουμε),

    "Εγώ γαρ οίδα τούτο, ότι εισελεύσονται μετά την άφιξίν μου λύκοι βαρείς εις υμάς μη φειδόμενοι του ποιμνίου" (άρα πρέπει να κρίνουμε ποιοι και αν),

    (Πραξ. 20,28-30) "πειθαρχείν δεί Θεώ μάλλον ή ανθρώποις" (άρα πρέπει να κρίνουμε),

    "Ο φύλαξ της Ορθοδοξίας, το σώμα της Εκκλησίας τουτέστι ο λαός αυτός έστι" (άρα πρέπει να κρίνουμε),

    "επὶ της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οἱ γραμματείς και οι Φαρισαίοι. πάντα ούν όσα εὰν είπωσιν υμίν τηρεῖν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δε τα έργα αὐτών μη ποιείτε" (στην περίπτωση αυτή και πρέπει να κρίνουμε, ώστε να μην κάνουμε κατά το παράδειγμά τους).

    "Φεύγωμεν το φοβερόν της σιωπής κρίμα, η σιωπή μέρος συγκαταθέσεως" (Θεόδ.Στουδίτης) (άρα πρέπει να κρίνουμε)

    "μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιωσύνης" (για να διωχθούμε, κρίναμε, και υπερασπισθήκαμε την δικαιοσύνη).

    Υπάρχουν λοιπόν κάποιες περιπτώσεις όπου το καθήκον μας δεν είναι να μην κρίνουμε, αλλά είναι να "κρίνουμε" ( ο επίσκοπος, ο πρεσβύτερος, αλλά κάποτε και ο τελευταίος πιστός), υπερασπιζόμενοι όχι προσωπικά οφέλη αλλά θέματα πίστεως, δόγματος, κανόνων, ηθικών αξιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρισκομαστε μπροστα σε μια συμφεροντικη οικουμενικη πανθρησκειαστικη εκκλησια ολα περιστρεφονται γυρω απο το συμφερον το ατομικο και κυριως την καλοπεραση των δηθεν πατερων-μοναχων.Δεν καταδικαζω ουτε τον μοναχισμο ουτε την Ορθη εκκλησια που ειναι το σωμα του Χριστου.Απλα με τα γεγονοτα που συμβαινουν η μνημονευση του Εισφορικου βαρθολομαιου των οικουμενιστικων φρονηματων των (εκκλησιων κυπρου & ελλαδος)τελικα νομιζω οτι για αυτο ο κοσμος εφτασε μεχρι εδω!!!Γιατι δεν υπαρχει ποιμαντικη αγαπη και βοηθεια προς στο ποιμνιο της εκκλησιας ο κοσμος πεινα διψα για λογια αγαπης Χριστου μια αδελφικη αγκαλια μια πνευματικη λεξη μια ελπιδα δεν εχει τιποτα!!!.Που εισαστε πατερες της εκκλησιας!!!που ειστε!!!ο κοσμος χανεται η Ελλαδα , η Κυπρος που εδωσαν το μαρτυρικο τους αιμα χιλιαδες Αγιοι!!!!Σωστε μας χανομαστε δεν εχουμε που να πιαστουμε!!!Οι εκκλησιες ειναι αδειες χωρις χαρη Θεου!!!Μας καταστρεψατε με την απιστια σας πατερες!!!και τελικα πληρωνει το ποιμνιο το βαρυ φορτιο της απιστιας σας!!!Ο θεος ας μας λυπηθει αυτη την στιγμη η ψυχη μου κλαει ζητα ενα χερι βοηθειας δωστε μου...............
    Συγχωρατε με!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συνομιλώντας παλαιότερα με φεμινίστριες - άθεες, εβλεπα οτι οι περισσότερες εχουνε ως 'λογότυπο' την φρραση του ΕΥαγγελιου:

    "Μη κρινατε ίνα μη κριθήτε".

    Στην αρχή τις θαυμασα.
    Ειπα μεσα μου: "Μπορει να ειναι άπιστες, τηρουνε ομως τον λογο του Θεου".

    Επρεπε να περασουνε καποια χρονάκια, για να καταλάβω, οτι επικαλουνται το άνω εδάφιο της Κ.Δ. για να ΚΑΛΥΨΟΥΝΕ ΤΑ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!

    Αλλιώς:
    Δεν τηρούσανε τον λόγο του Κυρίου απο αγάπη προς τον Θεόν...αλλα για μην φανερωθούνε τα 'σκοτεινά' τους έργα!

    Για άλλη μια φορα: εμεις οι χριστιανοι πρεπει να ειμαστε ΕΞΥΠΝΟΙ 'ως οι οφεις'!

    Δυστυχως αποδεικνύομαστε - ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ - όποιος εχει το θαρρος ας μου το ΑΡΝΗΘΕΙ - ΧΑΙΒΑΝΙΑ - ΚΟΙΝΩΣ ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΔΕΣ!

    Χρόνια πολλα και Ευτυχισμένο το Νεο Ετος

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο απόστολος Παύλος, το "Χαϊβάνια" και το "Μπουνταλάδες", το λέει πιο διακριτικά:

    "παιδία ταις φρεσίν" (Κορ. Α΄ 14. 20).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Μυρμιδόνα

    Αφού ήταν άθεες υπήρχε περίπτωση να τηρούν το ρητό από αγάπη προς τον Θεό?

    Και μήπως είναι σχετικώς καλύτερα που αμαρτάνουν και δεν κρίνουν από το και να αμαρτάνουν και να κρίνουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα κ. ΙΚ

    ειναι μεγαλη η 'αγανάκτηση' μου οχι για την 'κατάντια του κοσμου' - ο κόσμος αφου δεν πιστευει στον Θεόν, λογικο ειναι να ζει 'εκτός νόμου'...

    - αλλά για τους Χριστιανούς, όλων των Αποχρώσεων και όλων των Παρατάξεων!

    Ενα μαστίγιο που μας χρειάζεται!
    ή να πω καλυτερα μια 'βρεγμένη βέργα';"
    Να βαράς εκει που πονάει!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κ. ΙΚ

    σε μια προηγούμενη ανάρτηση σας ρωτησα για τους Γεροντες που εχετε γνωρισει, με τα Μετάλλια και Πτυχια του κόσμου τουτου.

    Εγω προσωπικα δεν εχω γνωρισει τετοιους Μοναχους.

    Να υποθεσω οτι δεν επισκεπτόμαστε τα ίδια Μοναστήρια;

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάποιοι μεγαλοαββάδες μεταμοσχευμένοι και μη βαυκαλίζονται απολαμβάνοντας τα μετάλλια και τις περγαμηνές τους.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου